Hier in de buurt heb je ook zo'n groepje met allemaal 12 t/m 17 jarige "nazi's"......moet ik me daar druk over maken...?En omdat ik me daar dus NIET druk over maak,is mijn mentaliteit slecht.....mmmmmmmmm.........juist ja
Het gaat hier niet om Nazi's want dat zal me een worst wezen, stakkers dat het zijn...
Waar ik me druk om kan maken is dat ze de Hardcore er in meetrekken, en de scene
een (extreem)rechtsimago geven, terwijs Hardcore (house) is ontstaan als een redelijk linkse stroming.
Irriteert mij gewoon dat al die leeghoofden van mijn generatie denken dat Hardcore een manier is van je anti-buitelander frustraties te uiten, prima als je in Lonsdale zonder bijbedoelingen, maar niemand hier op PF draagt het zonder bijbedoelingen, je draagt dat merk gewoon met een reden, omdat je wil laten zien aan de rest van dit land dat je een opstandige rechtse hardcore liefhebber bent..
En iedereen kan het ontkennen, maar het is toch zo. Net als dat figuur Muilhouwe, die een link geeft naar een site waar deze tracklist op staat
Wilhelmus
Neophyte VS. Stunned Guys - Nation Of Domination
DJ Paul & Neophyte - Rotterdam Hooligan
The Masochist vs. Neophyte - Loud & Proud [Adolf's White & Proud Cut]
DJ Endonyx - Black Ass Muthafuckers
Unknown - Sieg Heil
Kale Vandalen - Laat Die Turk Maar Janken
Neophyte ft Mc Ruffian - Muil Houwe [Anti-marokkanen Mix]
Turbulance 'N Terrorrist - Six Million Ways To Die [Choose One]
Drokz & Tailz - Holland Is Godverdomme Het Hardste [Political Cut]
De Fiets - Kut Marokanen
Unknown - Sieg Heil Kanker Zwarten
Nederlanders - Vuile Kutmarokkanen!!!
Neophyte vs Bodylotion - Komen Wij Uit Rotterdam?
kale vandalen - Blank is beter
kale vandalen - eigen volk eerst
Rob - Gestapo
Noisekick - Holland Is Godverdomme Het Hardste
De Fiets - Ik Begrijp Niks Van
En dan nog een beetje fijn beweren dat je geen extreem rechtse gedachtegang heb, dat spoor je toch niet?
Prima als je extreem rechtse gedachtes heb, maar val de hardcore d'r niet mee lastig, vind het helemaal niet zo gek dat een groep
echte gabbers het zat is en iedereen een tik geeft die er in loopt...