Partyflock

Forumonderwerp · 627049
4294x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
na een leuk avondje stapen. wordt er een sigaret in me gezicht uitgedrukt. met me mededeling alle lui in Lonsdale moeten een brandmerk krijgen. als het zo begint op dit kleine eilandje hoe eindigt het dan????
Waarschuw beheerder
muilhouwe 29 augustus 2003 13:12
hoezo geen roodwitblauwe bretels bla en djspilly wat is er mis met vaderlands liefde wat bij sommige nederlanders ver te zoeke islaatste aanpassing: 29 augustus 2003 13:13

Er is helemaal niets mis met vaderlandsliefde. Er is echter wel wat mis met de manier waarop bepaalde groeperingen (laat ik ze maar zo noemen) die "vaderlandsliefde" uitdragen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet je wat het is de halve scene loopt met lonsdale maar het gekke hiervan is het is gewoon een boksmerk dus ik draag zelf ook nooit lonsdale gewoonweg omdat vrijwel veel gabbers ermee lopen en dan zeg ik niet iedereen maar wel veel
maar het is vaag
laatst ging ik uit in m,n buurt en werden er zo wat mensen uitgescholden omdat ze lonsdale hadden ??????????
ik blijf het een vage wereld vinden
Waarschuw beheerder
donateur
2 bla, net zoals t niet verboden is om met rood wit blauw te lopen.

2 gupcore, das gewoon zo`n triest geval van meeloperij, zelfde reden dat sommige mensen Lonsdale gaan dragen, zijn de meeste mensen die nu ineens zo vel tegen zijn ook gewoon meelopers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies het is maar net hoe je het uit
de manier erop en dat is vaak al helemaal mis
wanneer leert de wereld er eens van

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
achja, meelopers...

Ik stond vroeger ook gewoon in mijn spijkerbroek op een gabberparty, interesseerde me geen fuck. Ik vond het altijd nogal "kamperig" overkomen, die trainingspakken.

Doe wat je leuk vind zou ik zeggen..
Waarschuw beheerder
Ineens heb je t!!!!

je word zwarte piet!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga altijd naakt naar feesten.........is het NOG NIET GOED.. :S

Waarschuw beheerder
muilhouwe 29 augustus 2003 13:43
ik heb binnekort een magerehein met een nederlandse vlag op me arm getatoeerd ben ik dan ook een nazi flikker op man ben gewoon trots op me land en iedereen die me dan nazi noemt ken in de stront zakke kijk is op www.holland-hardcore.nl wan daar staat uitgelegt hoe wij er over denke niet dat het mijn site is of zo maar mischien help het je

Met het vette gedeelte geef je dus zelf aan dat je wel een nazi bent... :kots:
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
iedereen die me dan nazi noemt ken in de stront zakke kijk is op www.holland-hardcore.nl wan daar staat uitgelegt hoe wij er over denke niet dat het mijn site is of zo maar mischien help het je

Ik vind die site NIET vaderlandslievend (je bedoelt btw. .com geloof ik).
Waarom: kijk bij downloads -> Holland Hardcore [Ausländer rauSS Mix]

Dat kut Duits en die tyfus SS`jes...
Lekker vaderlandslievend...

Rest van de site...tja...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
spinazi :P
Waarschuw beheerder
Ach ja zielige kansloze kutlui zoals dat mogen ze meteen een nekschot geven
Waarschuw beheerder
donateur
Met het vette gedeelte geef je dus zelf aan dat je wel een nazi bent...
en toch snap ik niet hoe anderen toch voor je kunnen bepalen wat of wie je bent :vaag:
Waarschuw beheerder
Magere hein met Nederlands vlag??

Zow das positief (Y)

Persoonlijk zou ik dan een smurf leuker vinden
Waarschuw beheerder
(s)lonsdale is voor mietjes lmfd :D

Waarschuw beheerder
en toch snap ik niet hoe anderen toch voor je kunnen bepalen wat of wie je bent

als je nou eens op die site gaat kijken, en bijv de downloads en de links sectie bekijkt, en dan zijn tekstje leest "wan daar staat uitgelegt hoe wij er over denke" dan is de conclusie makkelijk he, dacht ik zo... 1+1=2

Waarschuw beheerder
donateur
Maarre.......als zou hij nou zeggen.....,ja ik ben nazi.
Wat dan eigenlijk?
Lekker boeiend.Mijn dag wordt er niet beter of slechter door.
Het lijkt wel of jullie dag er beter door wordt,als je zou horen dat hij echt nazi is :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niet iedereen accepteert je zoals je bent als je lonsdale aan heb,ook al is et vaak onzin.
als je er zeker van wil zijn dat je geen peuken in je gezicht uitgedrukt krijgt of dat kleine jongetjes je face opratsen met scherpe voorwerpen moet je wa anders dragen. simpel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
to nutty ik snap ook niet met het vette gedeelte zeg ik dat ik nazi ben waar bazeer je dat op nutty ik ben rechts ja en rechtse mense zijn geen nazi of ben jij der ook zo een die zij dat pim nazi was

eg weer slap geouwehoer hier
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Houdt dit gezeik dan nooit eens op?! :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
nee ............het gaat maar door hier joh,elke week wel weer een topic hierover :P
rellen......!
Waarschuw beheerder
het interreseerd me niet dat mensen met lonsdale aanlopen, ik ken genoeg lui die lonsdale dragen en waar je super mee kan feesten. zolang ze mij er maar niet met lastig vallen en me raar aankijken als ik op een feest geen lonsdale aan heb. Wat ik wel stom vindt dat sommige mensen expres lonsdale kopen omdat ze denken dat het zogenenaamd een nazi merk is en denken dat ze er dan in eens erbij horen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe, iedereen denkt er zo lekker licht over he.

"Nazi ? Naja boeie, ik lig er niet wakker van"

De mentaliteit van een gemiddelde 18-jarige in dit land is bedroevend slecht. Konden we maar tijdreizen, dan werden ze wat mij betreft teruggezet naar 1942. Midden in het 3e rijk.

Achja boeie, die nazi's. Kijken of je het dan ook nog zegt....

Waarschuw beheerder
donateur
Zeiken is leuk :[
Waarschuw beheerder
Holland Hardcore [Ausländer rauSS Mix]

Dit is NIET rechts, dit is dom en landverraad !!!
(waarom Duits lullen en een lul aanbidden die zelfmoord gepleegd heeft en van Nederland, een Duitse provincie wou maken)...

Maja..

Ik laat het hierbij, eindeloze discussie is dit ja :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 nutty, Als ie echt een nazi is kan ie van mij ook optyfen, maar ik heb t nu over "gewone" 16-18 jarige (lees: makkelijk beinvloedbaar, drang om "erbij" te horen) Lonsdale dragers die geen vlieg kwaam doen

2 Q-rich hardstyle ook :p
Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
2 bla, net zoals t niet verboden is om met rood wit blauw te lopen.

Weet je wat, stop je kop maar in het zand, doe maar net of je dom en naief bent, en ontken gewoon dat er kankerrascisten rondlopen, hardstikke goed.

Problemen ontkennen, waar jij voor staat, is waar de PvdA voor gaat, of niet dan?

Waarschuw beheerder
donateur
hehehe, iedereen denkt er zo lekker licht over he.

"Nazi ? Naja boeie, ik lig er niet wakker van"

De mentaliteit van een gemiddelde 18-jarige in dit land is bedroevend slecht. Konden we maar tijdreizen, dan werden ze wat mij betreft teruggezet naar 1942. Midden in het 3e rijk.

Achja boeie, die nazi's. Kijken of je het dan ook nog zegt....

Het zijn toch maar mannetjes allemaal...?!
Mannetjes die in jou ogen (want jij bent al ZO oud) nog kinderen zijn.....
Dar maak je je toch niet druk om..?

pffffffffffff
Die zijn helemaal niet te vergelijken met die nazi's van toen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja er lopen racisten rond, en daar ben k ook hardstikke tegen begrijp me niet verkeerd, maar de meeste mensen gaan nu gewoon racisme bestrijden met geweld, daar ben k tegen, dat bedoel k te zeggen!!!

en dan pakken ze ook nog eens 9 van de 10 x de verkeerde!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
PUBLIC NM3 wrote:
mensen die dat niet dragen zijn ook meestal geen hardcore liefhebbers die komen ff kijken omdat het weer een beetje in is

Dus als je geen Lonsdale draagt, ben je géén echte hardcore liefhebber....?

Ik zie het eigenlijk andersom... :bah:

Stakker...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
achja gupcore, van mij mag je naief blijven doen. Gelukkig hebben de "oudere verstandige" wel geleerd van het verleden in tegenstelling tot die speed-snuivers van nu die geen kaas gegeten hebben van geschiedenis.

Het gaat me niet om vroeger, het gaat me om de mentaliteit. We hebben na een beroemde wereldoorlog afspraken met elkaar gemaakt om bepaalde denkbeelden de kop in te drukken om eventuele herhaling te voorkomen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik krijg steeds meer het gevoel dat er meer nederlanders tegen Lonsdale zijn, dan dat er andere bevolkingsgroepen tegen lonsdale zijn.
Ik loop ook wel eens in Lonsdale (nee ik ben geen nazi, wazi of whatever. Ik heb ook geen kale kop, en nee, ik draag ook geen kisten).
Maar op school bijv. genoeg buitenlanders accepteren dat ik lonsdale draag, en heb ook normale gesprekken met ze. Met nederlanders zijn die gesprekken nog wel eens ver te zoeken.

Waarschuw beheerder
Lammie wrote:
En wat nu als alle wazi's in Ralph Lauren gaat lopen... Is RL dan ook ineens een nazimerk.. Beetje kort door de bocht dit allemaal hoor..

En als Lonsdale nou niet door "Hardcore liefhebbers" werdt gedragen en geen associatie met rechts had...

Had je het dan nog steeds mooi gevonden? Had je er dan nog steeds in gelopen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mense die "al" 5 a 6 jaar naar feesten gaan hebbe dus geen feesten meegemaakt waar r niemand met lonsdale liep das 1, 2: racisme schrijf je zo. en vroegah was je n uitzondering als je rechtse ideen had als gabber en nu ben je n uitzondering als je dat nie hebt ofsow..heb ik nog 1 vraag aan de forum plaatster..kan je hakkuh of pogow je alleen?

Waarschuw beheerder
donateur
Hier in de buurt heb je ook zo'n groepje met allemaal 12 t/m 17 jarige "nazi's"......moet ik me daar druk over maken...?En omdat ik me daar dus NIET druk over maak,is mijn mentaliteit slecht.....mmmmmmmmm­.........juist ja :S
Waarschuw beheerder
mense met nike airmax zijn echt vet racistisch joh trouwens
Waarschuw beheerder
donateur
En als Lonsdale nou niet door "Hardcore liefhebbers[/i] werdt gedragen en geen associatie met rechts had...

Had je het dan nog steeds mooi gevonden? Had je er dan nog steeds in gelopen?

zoiets heet mode, als puntschoenen niet "in" waren geweest had ook niemand t gedragen en t mooi gevonden, zelfde geld voor aussie in +- '96

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen die blank zijn, zijn trouwens ook racistisch :-S

Waarschuw beheerder
haha losers!!!

Welk volk introduceerde Lonsdale inde Hardcore scene? juist ja, die skijtnazi's.

over 3 jaar lopen een paar extreem rechtse figuren in ss-pakjes en alle kleuters en wannabee's nemen het over, en maar roepen dat ze geen nazi zijn!! (denk dan na voordat je erin gaat lopen)

btw kep nix tegen lonsdale. Holland is gvd het hardst....alleen ik ga niet in kleren lopen die zijn geintroduceerd door nazi's inde hardcorescene. KLAAR

iwja jullie zijn allemaal :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je een beetje een fatsoenlijk weldenkende nederlandse burger was geweest was je daar in actie tegengekomen guppie.

Je lijkt me trouwens typisch zo'n figuur die ook zich ook niet druk maakt als iemand wordt mishandeld op straat...

Verstand komt met de jaren ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je lijkt me trouwens typisch zo'n figuur die ook zich ook niet druk maakt als iemand wordt mishandeld op straat...

Geef haar in deze maatschappij dan eens ongelijk om zich er niet mee te bemoeien.
Wordt ze zelf ook nog eens het slachtoffer van zinloos geweld.

Waarschuw beheerder
donateur
Axis je lijkt me typisch zo'n figuur dat mij lijkt te kennen..............­....................­................maar je zit er naast!

Ja als diegene een mes heeft of een pistool dan doe ik zeker niks nee want dat zouden ze andersom ook niet doen.
Maar zonder wapens ben ik best bereid te helpen.
En wat zou JIJ dan wel niet aan dat groepje "nazi's" wat ik net vertelde doen dan....... :vaag:
Ik zie me hun "hanghok" al binnen komen "jongens,ik ga jullie nu wat vertellen over de 2e wereld oorlog enz"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mode zuigt~!!!

Waarschuw beheerder
donateur
100% anti puntschoen
Waarschuw beheerder
donateur
2 Axis
en als we dan zien dat iemand word mishandeld door iemand met G-sus aan moeten we maar massaal jacht gaan maken op mensen met G-sus aan :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en ingestopte vage halve 3/4 broek...............

Ow ow waar blijven de mouwophouders!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
oja ik zag t al, laat maar :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een replies :vaag:

Gupcore: Tis goed dat je je bericht ge-edit hebt. Wat ik zou doen tegen die nazi's ? Ik zou ze niets vertellen over WO2, want daar weten die adolf-idolaten waarschijnlijk alles al vanaf :vaag:. Je zou eens kunnen kijken naar hun ouders (als je hun kent) en anders gewoon aangifte doen (daar zijn ze best streng in tegenwoordig).

NL_Hardcore a.k.a. EnzymeX_NL: Dat is waar. Maar dat is ook weer typisch de verloederde mentaliteit van tegenwoordig. Ik heb ooit 1 keer een oude mevrouw ontdaan van 2 kut-marokkanen (jaja, hou dat schorem maar geen hand boven hun hoofd) en dat voelde best voldaan ;)

Ketser: Geen idee waar je het over hebt, volgens mij sla je de spijker mis...

Maar het ging toch over kleding ??
Waarschuw beheerder
<<<< Kreeg net ingeving............­........ Broekspijpophouders.­..... Zow dan hoeven ze ook nie meer opgerold geworden tijdens een feest want ja de pijpen worden nog al vuil he als je staat te Pogoen

Waarschuw beheerder
Hier in de buurt heb je ook zo'n groepje met allemaal 12 t/m 17 jarige "nazi's"......moet ik me daar druk over maken...?En omdat ik me daar dus NIET druk over maak,is mijn mentaliteit slecht.....mmmmmmmmm­.........juist ja

Het gaat hier niet om Nazi's want dat zal me een worst wezen, stakkers dat het zijn...

Waar ik me druk om kan maken is dat ze de Hardcore er in meetrekken, en de scene
een (extreem)rechtsimago geven, terwijs Hardcore (house) is ontstaan als een redelijk linkse stroming.

Irriteert mij gewoon dat al die leeghoofden van mijn generatie denken dat Hardcore een manier is van je anti-buitelander frustraties te uiten, prima als je in Lonsdale zonder bijbedoelingen, maar niemand hier op PF draagt het zonder bijbedoelingen, je draagt dat merk gewoon met een reden, omdat je wil laten zien aan de rest van dit land dat je een opstandige rechtse hardcore liefhebber bent..

En iedereen kan het ontkennen, maar het is toch zo. Net als dat figuur Muilhouwe, die een link geeft naar een site waar deze tracklist op staat

Wilhelmus
Neophyte VS. Stunned Guys - Nation Of Domination
DJ Paul & Neophyte - Rotterdam Hooligan
The Masochist vs. Neophyte - Loud & Proud [Adolf's White & Proud Cut]
DJ Endonyx - Black Ass Muthafuckers
Unknown - Sieg Heil
Kale Vandalen - Laat Die Turk Maar Janken
Neophyte ft Mc Ruffian - Muil Houwe [Anti-marokkanen Mix]
Turbulance 'N Terrorrist - Six Million Ways To Die [Choose One]
Drokz & Tailz - Holland Is Godverdomme Het Hardste [Political Cut]
De Fiets - Kut Marokanen
Unknown - Sieg Heil Kanker Zwarten
Nederlanders - Vuile Kutmarokkanen!!!
Neophyte vs Bodylotion - Komen Wij Uit Rotterdam?
kale vandalen - Blank is beter
kale vandalen - eigen volk eerst
Rob - Gestapo
Noisekick - Holland Is Godverdomme Het Hardste
De Fiets - Ik Begrijp Niks Van

En dan nog een beetje fijn beweren dat je geen extreem rechtse gedachtegang heb, dat spoor je toch niet?

Prima als je extreem rechtse gedachtes heb, maar val de hardcore d'r niet mee lastig, vind het helemaal niet zo gek dat een groep echte gabbers het zat is en iedereen een tik geeft die er in loopt...