Partyflock

Forumonderwerp · 627049
4292x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
na een leuk avondje stapen. wordt er een sigaret in me gezicht uitgedrukt. met me mededeling alle lui in Lonsdale moeten een brandmerk krijgen. als het zo begint op dit kleine eilandje hoe eindigt het dan????
Waarschuw beheerder
Tjah, FUBU kun je als hetzelde zien, alleen dan de andere kant op. Daarbij geldt voor mij hetzelfde hoor; Als mensen dat willen dragen, dan moeten ze dat vooral doen maar zich wel bewust zijn van de "gevaren".. Bizar eigenlijk dat je niet aan kan trekken wat je wilt zonder je te moeten realiseren dat je wel eens gevaarlijk bezig kan zijn... :S Maar goed, ik liep vroeger ook wel in FUBU maar dat gewoon omdat ik het mooie kleren vond/vind...
Waarschuw beheerder
Ach ja.. Ik heb ook zo'n ding gekocht net als op die foto ( Rude Boy) Das lekker voor na het trainen!! Hoppaa..

Tis gewoon een merk vind ik dan, zoals er 4546373829 merken zijn op de wereld. Bij mij althans zonder bijbedoelingen..

En wat nu als alle wazi's in Ralph Lauren gaat lopen... Is RL dan ook ineens een nazimerk.. Beetje kort door de bocht dit allemaal hoor..

Enneuh.. Lonsdale doet anders goed hunh best om van dit imago af te komen.. Kost alleen maar klanten..

Waarschuw beheerder
maar om iemand in lonsdale meteen te beschuldige van neonazi bla bla vind ik wel ver gaan. mensen die zoiets meteen roepe moete eerst maar eens wat meer erover gaan lezen voordat ze hun mond open trekken!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sannie_NL 29 augustus 2003 09:07
motiveer ut don ff waarom ik een meeloper zou zijn. ben wel ff benieuwd... en toch knap da mensjes je denken te kennen door een antwoord ennuh met meelopers bedoel ik iets anders dan mensen met merken, muziek voorkeur etc maargoedlaatste aanpassing: 29 augustus 2003 09:15

Hmmm dus met bepaalde merken kleding ben je geen meeloper? :vaag: :D
Je spreekt jezelf alweer heel erg tegen wijffie ;)
Waarschuw beheerder
Sannie_NL 29 augustus 2003 09:20
maar om iemand in lonsdale meteen te beschuldige van neonazi bla bla vind ik wel ver gaan. mensen die zoiets meteen roepe moete eerst maar eens wat meer erover gaan lezen voordat ze hun mond open trekken!

Dat gaat ook wat ver maar het is wel een feit dat mensen op een houseparty met lonsdale kleren aan ook vaak een kale harses hebben, kisten, opgerolde broekspijpen, bretels, enz enz enz... Vul de uitkomst van dit rekensommetje zelf maar in...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tuurlijk is het stom dat een bepaald merk een verkeerde indruk van mensen geeft,maarja,dat is nou eenmaal zo..en dat valt toch niet te veranderen..dus tsja..als je niet als wazi of nazi gezien wilt worden,trek dan ook niet die kleding aan,want dan vraag je er zelf om..ook al ben je dan wel geen nazi..;)
Die reacties zal je altijd blijven houden en er zijn genoeg gabbertjes met Lonsdale en al die shit aan die wel nazi zijn,of denken datze nazi zijn :vaag: en stoer zijn met hun kleding en provocerende gedrag :bah:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wahhahaha sannie_nl een meeloper je weet nie over wie je het hebt man wahahhahahaha

Waarschuw beheerder
ene draagt ut om ergens bij te horen ander draagt het omdat ie ut mooi vind. ik loop in ieder geval nie in lonsdale. maar weet wel waar ik voor sta! daar heb ik geen kleding voor nodig om da duidelijk te maken! en dan spreek ik mezelf toch tege wa jij wil joh ;)
Waarschuw beheerder
x-hardcorebabe-x 29 augustus 2003 09:24
wahhahaha sannie_nl een meeloper je weet nie over wie je het hebt man wahahhahahaha

Sterk gemotiveerd... (Y)

:S

Waarschuw beheerder
eey anouk jij ben er ook vroeg bij :-p
Waarschuw beheerder
Sannie: waar sta jij voor dan? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
na ik ken sannie_nl beter dan jou neem ik aan
en ik weet cker da ze geen meeloper is
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Achja...vraag me af wat de "anti-Lonsdale" mensen dan van Birgit Schuurmans, Rudeboy, etc. vinden die reclame maken voor/in kleding lopen van Lonsdale ?

Zoals ik al eerder zei, Australian werd vroeger ook wel met racisme gelinkt. Want veel mensen zagen dat als een gabbermerk en alle gabbers waren racisten werd er gezegd...

Ik vind nogmaals, dat je mensen moet beoordelen op hun "innerlijk" dan op kleding...anders ben net zo fout als een wazi/nazi/racist door zelf bevooroordeeld te zijn.

(en voor de zeikerds, nee draag geen Lonsdale meer...net als toen bij de Aussie-periode had ik het na een tijdje gehad om in dezelfde kleren te lopen als de rest...)

Waarschuw beheerder
waar ik voor sta? ik zal wel keer een boek schrijve :-p ken je leze waar ik allemaal voor sta hehehe

neej maargoed ut ging dus over die sigarette peuk ofzow bij Nl_babe, meis gewoon trug doen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het zal me dus geen ene fuck interesseren als ze dat bij je doen.

Misschien is het een teken om van kleding te veranderen, misschien zie je er sowieso niet uit in die semi-mode crap...
Waarschuw beheerder
donateur
Een kaal hoofd is niet meteen een neo-nazi

Gabbers, de doelgroep voor en door wie Power Beat Magazine wordt gemaakt, hebben een slecht imago. Redacteur Ronald Bakker; "De media associeren gabbers vaak met negativiteit. Maar ik weet wel beter. Gabbers hebben een sterk ontwikkeld groepsgevoel. Door hun kale hoofden en traininspakken lijken ze op elkaar en ik kan me voorstellen dat zoiets op een buitenstaander bedreigend overkomt. Vooral als er een enkele aggresieveling tussen zit, krijg je al gauw de naam een neo-nazi te zijn. Onzin. Op de feesten wordt er bijna niet gevochten. In ieder geval wordt er minder gevochten dan in nomale discotheken.

Bron: De Volkskrant Woensdag 18 september 1996!!!

Dit is een stukje uit de krant van 1996 en nou komt dit me op een of andere manier bekent voor, t zou best wel eens kunnen lijken op iets wat nu onder de "gabbers" speelt.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Al die zogenaamde gabbers uit de oude tijd, die dit dus blijkbaar allemaal hebben meegemaakt, geaccocieerd worden met neo nazi alleen maar vanwege de kale kop en australian, die nu precies hetzelfde doen tegen de Lonsdale dragers.... :s ik vind t allemaal een beetje dubbel.

Van die Lonsdale dragers op feesten heb ik geen last. Van al die gasten die zogenaamd "moreel" gezien al die Lonsdale dragers in mekaar gaan trappen wel!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er zitten natuurlijk wel wat punten in waarvan we waarschijnlijk allemaal wel zo iets hebben van dat kan niet. maar hier op het eiland worden we niet geweigert als we een kroeg binnen willen. ze weten dat wij geen rottigheid uithalen. ook lopen er hier geen lui rond met kalle koppen alleen de toeristen op het moment maar zolang er niets gebeurd is er niets aan de hand. deze zomer zijn er niet veel opstotjes geweest en als die er waren. was geen van ons alle daar bij betrokken. ook geen lonsdale dragers van de overkant. alleen de mensen die denken populair te zijn en iets te veel gedronken hebben ookal is het dan maar een glaasje sinas! en daar sta je dan in je dure merk kleding ruzie te schoppen. aan de overkant zal het er duidelijk anders aan toe gaan. dat is ook niet zo gek. maar hier weet je zomer's altijd precies wat je aan iemand heb.
Waarschuw beheerder
gelukkig heb je je tande nog joh..wees blij!!
Waarschuw beheerder
gelukkig wel dat zou er dan ook nog eens bij moeten komen.
Waarschuw beheerder
Ik draag zelf geen lonsdale maar wel fred perry, en word daar wel eens op aangesproken door een bepaalde groep mensen op het station in Weert.
Gewoon negeren die hap, als je erop ingaat ben jij de racist en blablabla
*zucht*
Waarschuw beheerder
Al die zogenaamde gabbers uit de oude tijd, die dit dus blijkbaar allemaal hebben meegemaakt, geaccocieerd worden met neo nazi alleen maar vanwege de kale kop en australian, die nu precies hetzelfde doen tegen de Lonsdale dragers.... ik vind t allemaal een beetje dubbel.

Mwah, het belachelijk vinden dat je een rascist wordt genoemd als je alleen maar een aussie een kale kop en sportschoenen draagt, en dan gewoon keihard de nazi-skinheadlook over nemen, dan ben je gewoon echt met een blauw hoofd geboren.

En ga niet ouwehoeren over je boxmerk Mohammed Ali shit, want als je er vroeger bij bent geweest, weet je ook precies wie er met de Lonsdale / kisten zijn begonnen in de Hardcore.
Waarschuw beheerder
Sanja Terror .. door mensen als jij krijgen mensen als diegene die dit topic gestart heeft een sigaret in haar gezicht ...

dit vond ik op haar cu2 .. echt zo'n typisch dom geval van iemand die de film niet begrijpt EN een meeloper is

[img cacheid=00049870000b91b4bdf7db841a00206df1]http://www.hollywoodjesus.com/media/amerx1.jpg[/img] :bah:

je cu2 word gewist btw
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lonsdale heeft nou eenmaal niet zon super naam..
maar om nou dit te doen slaat nergens op...

maar btw op die fotos van die echte naties zie je ze ook lonsdale lopen
Waarschuw beheerder
to H ÿ Ð R Å U L ì X>>>
ow ja en skinhead of nazi is nog een groot verschil, maar das weer een andere discussie.....
Mensen die echt generaliseren zijn de mensen die niet tegen lonsdale kunnen en alles als een bedreiging zien.
Waarschuw beheerder
Elke Truus de Mier loopt al sinds 95/96 in Lonsdale en echt nie omdat ut zulke mooie kleding is..tuurlijk heb je mense die echt wereld vreemd zijn en rustig beweren dat Lonsdale nix met racisme te maken had/heeft en echt denke dat t bij gabber zijn hoort..duurt meestal nie lang want voor dat je t weet heb je n peuk in je smoel ..mgoed elke n beetje zichzelf respecterende skinhead in nederland loopt nie meer in Lonsdale omdat ze dan op straat worden aangesproken of ze drugs wille kopen..dus als die skinheads r nie mee lope waar maakt men zich dan druk om? in elke sportzaak hangt die kleding toch gewoon of niet?
Waarschuw beheerder
ow ja dit ook nog ff: elke "skinhead" film die r in omloop is, is dus ANTIE skinhead ja anders begrijp je de hele film niet dus..
Waarschuw beheerder
donateur
ík ben geen racist ofzo en ik wil t ook niet promoten, maar ik ben wel tegen het in mekaar slaan van Lonsdaledragers want dat verneukt gewoon voor andere mensen hun feesie.

Zolang die gasten er niemand kwaad mee doen, en ze Lonsdale alleen maar "dragen", heb ik er verder geen problemen mee, en al helemaal niet als de over grote meerderheid zelf al beweert geen nazi te zijn!!! Leven en laten leven, ik ben het met de overtuigingen van zoveel mensen niet eens, maar om die reden ga ik ze toch niet 1 voor 1 in mekaar gaan slaan!!!
Waarschuw beheerder
Daar ben ik het ook mee eens Kimmie. Maar als mensen Lonsdale dragen en daarbij kisten, opgerolde broekspijpen, rood/wit/blauwe bretels enzow, dan gaat er bij mij vanzelf een lichtje branden; of je bent wazi, of je bent nazi en in beide gevallen vind ik het onacceptabel en zal ik ook zeker geen enkele vorm van contact ambiëren met deze mensen.... pjoek!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
2 djSpilly, daar ben k t helemaal mee eens, en dat recht heb je ook, maar om die reden nou peuken op mensen uit te drukken, of mensen onder te roggelen ofzow (bij een meisje die k ken) dat lijkt mij niet de manier om die mensen te overtuigen dat wat ze aan hebben bij sommige mensen de verkeerde indruk kan wekken!!

Als je je er toch zo mee bezig houd als sommige mensen, stap dan eens op die knulletjes af, en ga een gesprek met ze aan (y) als je ze verbaal kan uitlullen denk k dat t meer effect heeft dan ze te "martelen"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weheh waar die fotos vandaan komen kun je ook muziek downloaden...

dikke hardrock...
SLaat totaal nergens maarjah iederen zijn smaak
Waarschuw beheerder
Kimmie: begrijp me niet verkeerd maar ik vind niet dat het dragen van Lonsdale het uitdrukken van peuken op het gezicht van de persoon in kwestie rechtvaardigd hoor. Vind dat zelf schandalig! Ik erger mij ook helemaal niet aan Lonsdale an sich maar alleen aan de hierboven door mij beschreven personen... No hard feelings verder... :D
Waarschuw beheerder
Zolang die gasten er niemand kwaad mee doen, en ze Lonsdale alleen maar "dragen", heb ik er verder geen problemen mee, en al helemaal niet als de over grote meerderheid zelf al beweert geen nazi te zijn!!!

Da's een ander verhaal. Overigens blijft er met die rood-wit-blauwe bretels natuurlijk weinig te raden over, aantrekken op eigen risico.

Waarschuw beheerder
donateur
De "hardcore" mode was vroeger australian en nike air max en nu is dat meer lonsdale en kisten......
Maar ja......nu is het opeens wel erg overdreven mode om tegen lonsdale te zijn valt me op.
Vroeger hoorde je er nooit wat over.
Waarschuw beheerder
Wat is vroeger? Toen je nog niet op internet zat ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
Wat lul jij nou bla........?
O sorry jij bent al 25,ik heb geen recht van spreken :X
Heb ik geen "vroeger" meegemaakt ofzo...? :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo geen roodwitblauwe bretels bla en djspilly wat is er mis met vaderlands liefde wat bij sommige nederlanders ver te zoeke is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gupcore: 1984.

Schijnbaar niet, sjezus...
Waarschuw beheerder
Wat lul jij nou bla........?
O sorry jij bent al 25,ik heb geen recht van spreken
Heb ik geen "vroeger" meegemaakt ofzo...?

Tja goed dat jij geen mensen sprak die zich destijds irriteerden aan de verrechtsing in de Hardcore scene zegt misschien meer over jou dan over mij.

Waarschuw beheerder
als iedereen zich nou is met niemand bemoeit zou een hoop ellende schelen maar nee iedereen moet iedereen afzeiken die is het met die eens en die is het er niet mee eens echt erg dit zolang je iemand niet kent moet je er niet over oordelen al heb ie un jute zak aan klaar

en dat iedereen zo fel tegen lonsdale is moeten ze lekker zelf weten ieder ze eigen mening zolang ze mij er niet mee lastig vallen vind ik alles best :D ik ga ook niet iemand in mekaar meppen omdat ie met een roze sjirtje loopt en naar trance feesten gaat in tegendeel als we er allemaal hetzelfde over zouden denken zou de wereld er wel heel saai uitzien en jullie moeten je mening niet aan iemand anders opdringen... wil je niet in lonsdale lopen dan niet loop je er wel in oke ik zal er niet wakker van liggen wat iemand aan heb... heb zelf ook lonsdale in de kast maar ook gewone kleren ene keer loop ik in lonsdale andere keer in me rooie broek met un zwart truitje en me laarzen eronder but who cares

kortom niet zo druk maken om een ander :D
Waarschuw beheerder
donateur
2 bla, ik ben niet die met de rood wit blauwe bretels hoor, maar als zij dat mooi vind is dat verder haar probleem, ze doet er niemand kwaad mee. Hoeveel kleren kun je wel niet kopen met Amerikaanse vlaggetjes erop, veel Turken lopen ook met een Turkse vlag op hun jas, we zijn toch zo`n multicultureel land, iedereen is hier welkom en word gerespecteerd, maar als de Hollanders trots zijn op hun eigen land, of tenminste met iets rood wit blauws lopen dan is t verkeerd??? en zijn ze meteen een nazi, er word weer met 2 maten gemeten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tuurlijk mag je trots zijn op je land, maar dat kun je ook anders uiten. Vlaggen op jassen roept weer enge ideeen op. Net zoals nederlanders geen vlag moeten dragen op hun jas mogen turken ook geen vlag dragen op hun jas wat mij betreft. Doen ze dat wel, dan droppen we ze gewoon in die zandbak daar in het midden-oosten..

Waarschuw beheerder
donateur
Axis waarom zeg je mijn geboortejaar neer.....?Is dat zo boeiend..
Ik ben al sinds me 11e hardcorefan en ga sinds mijn 15e (dus bijna 5 jaar )naar feesten dus ik weet (ondanks mijn 19 jaar) heus wel een beetje waar ik overpraat...dus doe niet zo bijdehand omdat je toevallig een paar jaartjes ouder bent.
En Bla,serieus een paar jaar geleden,hoorde je toch veel minder over lonsdale.....zeker de laatste maanden lijkt het wel alsof iedereen er fel op tegen is,terwijl een groot deel daarvan het vroeger zelf ook droeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja die Turken met grote vlaggen ik heb er ooit 1 gezien dat was in Venlo en ondanks het feit dat ik toch regelmatig hier in de buurt en in de stad rond loop zie ik ze niet meer.

En er zit toch redelijk wat Turks bij mij in de buurt (Kruidenbuurt Eindhoven). Je ziet wel eens mensen met zo'n vaantje of sjaaltje in de auto rond rijden maar ik geloof niet dat supporteren verboden is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sanja terror ... je cu2 is gewist ... dat je het even weet ;)