Partyflock

Forumonderwerp · 626847
ik vind het een beetje patserig staan op een feest als veel mensen in hun blote bast lopen.

wat vinden jullie er nou van????

euh, who cares...??
als je 't nou godse warm heb....:/

smerig die vieze klamme lichamen!

vind ik niet, als je t warm heb, dan trek je toch gewoon je shirt uit.

wat is daar nou raar aan :S

Lees het beleid eens jeroen86, vlaggen mogen niet..

ligt eraan hoe die bast eruit ziet...

en tja, als het errug warm is kan ik het best snappen dat er jongens zijn die hun t-shirt uittrekken... ziet er altijd nog beter uit dan een t-shirt vol met zweetplekken...

jah idd, met moh trok ik m ook uit, was niet uit te houden.

en klamme basten, nee n doorgeweekt shirt is lekker :S
Patserig??? Nou als ik het warm heb trek ik mijn shirt wel uit, vooral op een feessie buiten in de warmte! En ech nie omdat ik nu zon grote spiermassa heb :)

Ik vind t wel :kwijl: als iemand zijn shirt uit heeft en een lekker lichaam heeft:P

Maar soms heb je van die vieze ventjes met hun shirtje uit en een bezweet lichaam:S
Lopen ze tegen je aan ben je helemaal nat:(
Blote bast mag!!! Maak mezelf er regelmatig schuldig aan tot grote hilariteit van mijn vrienden. Natuurlijk niet in de winter, maar op een festival of zo vind ik het een prima moment om even bij te kleuren.

Heb je op je kloten van je vriendin gehad Jeroen? Of wat is de insteek?
Voor meer info Jeroen: www.blotebastenclubn­ederland.nl

Laat de vrouwen daar eens een voorbeeld aan nemen :kwijl: :yes: (y) :p :9
zo beter morky???
haha ok dankje mundo ik ga kijken
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Kan me er niet echt aan storen, moeten die gasten zelf weten, en dames raad ik het ook zeker aan!

En inderdaad, een drijfnat shirt is ook niet alles..

Artiest Sentinel
Tss uit dat kut shirt, smerig man, zo'n doorweekt shirt :bah:

En het hindert niet als je hem uit hebt met hakken :D

ligt eraan hoeveel pakken shag er onder de oksels hangen

is al beter ;)
ik heb soms echt zo chronisch warm, dat het gewoon niet anders ken

en ik heb geen balen shag ofzo, dus ja
Ik trek bijna altijd mijn shirt uit als ik het warm heb op een feest... Ik vind dat echt zo verschrikkelijk smerig zo'n plakkerig zweet shirt :kots:...
Artiest Darkage
Trek um ook uit als ik het warm heb, why not ?
waarom patser?? als het warm is je zweet je shirt uit, je hebt zo klets nat ding om je lijf heen hangen niet echt lekker! ik doe altijd me shirt uit! heeft niks patseren temaken! gewoon lekker!
zoekfunctie!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!

en idd ranzig

ik vind het een beetje patserig staan op een feest als veel mensen in hun blote bast lopen.

:frusty:
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Nou poep in je schoen.
je trekt niet veel populariteit met je topic heh?
of was het nou je profiel plaatje?
Gsus %-)
laatste aanpassing
blote basten staan heeeeeeeeeerlijk!!
konden wij vrouwen het maar
nouj jah kan wel natuurlijk
maar goed.......

gewoon doorgaan met die blote basten!!
laaat iedereen gewoon is beter dan die jezus industrie tshirt gevallen

Vin t ook nie kunnen... dus Steve.... ;p

wij willen tepels zien hahaha
ik vin dat t best kan, sjjeeee als dat al niet meer kan??t is gvd 2003 en t is hier geen moslim land of ietsd dergelijks sho who gives a shit!!??
Wat een gelul zeg, hier is al eens eerder een topic over geweest, en toen liep iedereen te zeiken dat je je shirt aan moest houden en nou in ene kan het allemaal weer wel?? :S

over het algemeen probeer ik mn shirtje/hempje wel aan te houden maar in de hemkade lukt mij dit meestal niet, is echt ongelooflijk warm daar altijd

Op een Outdoor Festival geen probleem, maar in een club of klein feest vind ik het echt not done en wordt ik ook zwaar pissed als er zo'n gore bezwete wauze nerd tegen mijn schone gewassen frisse hempje of shirtje aanloopt...

je gewassen frisse hempje?? wahhahahahaaaaahhhaa­a
tijn staat altijd buiten, om voor te zorgen dat ze hempie niet goor en zweterig word

Stil en verlegen achteraf in een hoekje...

:X
zomaar een zin uit je cu2 jeroen
kijk mij nou(met gsus hempje aan)eens hard gaan links onder in met pieter

het is nu eigenlijk de bedoeling om je topic te verdedigen.
Als je het warm heb, heb je het warm toch? :D

alst warm is wel....
Ik vin et niet erg..

:gaap:

ik zal der nie wakker van liggen hoor :D

Ik vind al die sjohny's die met die kreukelblouses lopen er veel patseriger uitzien !!!

ik loop altijd in me blote barst als het warm op feeste en op straat lekker hoor en hoezo zou het patserig zijn ik vind iemand met een dikke gouwe ketting patseriger
nog altijd beter dan een fluoriserend shirt
Shirtje uit!!!
Naakt! Cker wetuh!
als jij het warm hebt, vind ik het de normaalste zaak van de wereld.
maar het wekt bij veel mensen een agressieve sfeer op omdat ze het patserig vinden staan en overkomen.

Ik ga alleen voor de blote barst als ik betaald krijg ;)

ik vind het ranzig

IK kan er niet wakker van liggen. Maar zelf houd ik alles aan, simpelweg omdat ik geen figuur heb om bloot te gaan lopen :)

nou tis wel normaal in de hardcore scene iig toch? tenminste zie je wel veel vooral....vroegah

:kots:

Ik vind het vies, hou gewoon je shirt aan.

Of doe iets aan met mouwloze shirts

Artiest K-Libra
Ja lekker schijt aan hebben :D. Als ik hard aan het raggen ben of het is daar gewoon te warm op zo'n feest dan gaat het shirt echt wel uit! Jammer dan dat ik geen type ala schwarzenegger ben, interesseert me geen ene reet. Gewoon doen waar je zelf zin in hebt!

:D vind ik ook... Laat iedereen doen wat ie leuk vind.... Zelf doe ik het niet... Maar stoor me er niet aan zolang ze niet met hun bezwete lichaam tegen me aan springen :D