Partyflock

Forumonderwerp · 626847
ik vind het een beetje patserig staan op een feest als veel mensen in hun blote bast lopen.

wat vinden jullie er nou van????

ik hou lekker mijn shirtje aan :)
Liever een bezweet shirtje dan een bezweet, bleek lichaam waar de spetters vanaf vliegen.......

kijk dit bevoorbeeld, ik zou toch liever iemand met een bezweet shirtje langs me willen wurmen dan die twee.....
Lekker hoor als iemand die zo nat is effe lekker een weg door de menigte heen 'wrijft'
laatste aanpassing

Wat met gasten die in een blote gat rondlopen?

Ik vind:

FEESSIE? SHIRT UIT! IEDEREEN!

en wat je vind mag je HOOOOEEERRREEEUUH!

Van mij mogen die gasten als het druk is ook hun shirt aanhouden!

Vaak zie je ook gesten die hun shirt uit trekken om hun tattoo's te showen, dat vind ik helemaal triest!!
Dan kom je juist zo kneuzerig over!

Bob kan jij een mooie tattoo voor me maken ?

Hahaha

Nou dat wordt erheen met boompjes en wolkjes..

Ik weet niet of jij daarvan houdt?

doe je dat met je waaierpenceel?
Maar voordeel van bob ros is dat je hele rug in 10 minuten vol is :D ben je 1 keer klaar

Klopt.
Ik ben de beste in body-paint! Dan ben je gelijk van het gezeik af blote bast of niet!
Als er echt lekker gehakt word gaat het shirtje gewoon uit, reden: WARM!!
Ze mogen best zonder shirt rondlopen, zolang ze maar niet te dik, te behaard (op rug ofzo.. brrrr), onder de pukkels zitten ofzo.. en inderdaad: het zweet moet er niet afspatten. Dat is echt vies. Dan kun je beter je shirt het zweet laten absorberen. :D

Ach ja.. eigenlijk maakt hiet niet uit, zolang ze niet tegen me aan gaan staan ofzo.
Als het extreem warm is dan vind ik het prima. Op bv festivals en het zonnetje schijnt, prima toch meisjes lopen ook in bikini topjes. Ze moeten dan niet willen :hug: ofzo, want dat vind ik echt ranzig.

waah als het echt warm is trek ik me shirt meestal ook wel uit.
dat zit nie lekker joh een doorweekt t-shirtje en danst al helemaal niet lekker

breed of niet breed om nou gelijk te denken dat het patserig is:S
jah joh!Blote body is patserig en meiden in een kort rokje zijn allemaal sletten :frusty:

gewoon uit doen,als je het warm heb,
en rokjes zijn leuwkkk

:D
ik hou hem een poos aan maar in somige tenten is het zow warm dat je drijf nat ben..en ja dan gaat ie maar uit. :-)
Liever een bezweet shirtje dan een bezweet, bleek lichaam waar de spetters vanaf vliegen.......

kijk dit bevoorbeeld, ik zou toch liever iemand met een bezweet shirtje langs me willen wurmen dan die twee.....
Lekker hoor als iemand die zo nat is effe lekker een weg door de menigte heen 'wrijft'laatste

We hadden het met zen tween prima naar ons zin.. en ik moet zeggen dat de meeste vrouwen die een kort truitje of bikini aan hebben net zo erg kunnen zweten als mannen!..S: en ik ga echt niet tegen iemand aan lopen om men zweet af te vegen..S:
maar ik doe et niet op elk feest zoals ik zei... moet echt bijna van men stokkie gaan..;)
Als ze een beetje mooi gespierd zijn, waarom niet? Tja iemand met een bierbuik e.d is niet echt plezierig om naar te kijken. Maar dat moeten ze helemaal zelf weten. Wij lopen toch ook in bikini topjes?

Als een vriend van me zn shirt uit doet op een feest weet ik altijd precies hoe ver heen hij is.... :D
Laatst bij 3 Steps Ahead For Life werd ik helemaal doorweekt van zo'n gast met blote bast die tegen me liep te lullen en daarbij een beetje dichtbij kwam. :S In zo'n geval is het dus geen goed idee.
iedereen moet lekker zelf weten wat ie aan of niet aan doet.. ik heb er geen problemen mee
lekker zelf weten niet eens de moeite waard deze topic

Als 't echt warm is op een festival ofzo trek ik m'n shirt uit en dat is niet om te patsen want daar ben ik niet breed genoeg voor :). Ach ja, iedereen moet maar doen wat 'ie zelf wil. Als je zonder shirt gaat lopen zijn er mensen die dat niet leuk of mooi vinden, als je met shirt gaat lopen zijn er ook mensen die het geen mooi shirt vinden. Smaken verschillen nou eenmaal, er zijn altijd mensen bij die niet mooi vinden hoe je erbij loopt. BOEIEND! als je het zelf maar oké vindt.

Nah, sluit me bij trekvogel aan want het is nooit goed, of je loopt met een goor t-shirt vol met zweetplekken dat ziet er al niej uit.. of met een bezweet lichaam.. nah als ik het warm heb ga ik zeker niet met zo'n warm ding aan lopen dan maar blote barst!!

Als ik het errug warm heb op een feest doe ik mn shirtje zekerse weten uit :D
Wat anderen daar van vinden interesseert me niet al te veel.

Ach Boeiend!!

Als iemand lekker in z'n sas zit en het warm heeft trekt tie z'n shirt uit, dat betekent dus dat mensen zich goed + zichzelf voelen op zo'n feest, heeft niks met patserigheid te maken!

Het maakt me echt niet uit als jongens hun shirt uittrekken. Kan het me goed voorstellen; als het kon, deed ik het zelf ook ;)

Ze moeten echter wel oppassen dat ze de andere feestgangers er niet van mee laten 'genieten' :S
laatste aanpassing
Als een jongen z'n shirt uit wil trekken omdat het warm is moet ie dat lekker doen. Het intresseert me niet hoe iedereen erbij loopt, als ze maar aan het feesten zijn.... :)

nee, vind ik niet....het is gewoon fijn dat als je naar huis gaat dat dan je t-shirt nog droog is...en ik vind mezelf er gewoon heeel goed uitzien zonder t-shirt hahah ;)

daarom Conclusie: Wat maakt het uit hoe je erbij loop! feest zelf wordt der niej minder om....

ik vind het vies....vooral als ze dan helemaal zeik nat zijn van de zweet!!!
sja shirtje uit als ik het echt vet warm krijg, maar dan moet je ook niet stil gaan staan, want dan krijg je nogal snel onderkoelingsverschi­jnselen
aleen als ik het egt TE heet krijg doe ik em uit!
zoals op mysteryland daar was het gewoon TE heet nie meer normaal!!

boeiend: aan/uit. als het shirt uitgaat hebben we nog wat te kijken..

:D kan jij me dan afkoelen zuster?
F-J: Alleen zo jammer dat het meestal niet zo boeiend is wat er dan te kijken valt.

Toch typisch dat het bijna altijd de sportschooltypes zijn die het zo warm krijgen dat het shirt uit gaat. Terwijl ik me toch voor kan stellen dat de jongens met een buikje en de gewone slanke man het ook warm krijgen. Maar goed, ze moeten het zelf weten, maar van mij hoeft het niet.
Ik vind het smerig als ze tegen mij aanstaan met hun bezwete lijf, maar ik kan het me ook wel goed voorstellen. Als het zo warm is, is het echt wel lekker om je shirt uit te trekken. Van mogen ze dus.

Het is dat ik zelf niet zo'n slanke en gespierde body heb, anders zou ik het zelf misschien ook wel eens doen.
F-J: Alleen zo jammer dat het meestal niet zo boeiend is wat er dan te kijken valt.

Toch typisch dat het bijna altijd de sportschooltypes zijn die het zo warm krijgen dat het shirt uit gaat. Terwijl ik me toch voor kan stellen dat de jongens met een buikje en de gewone slanke man het ook warm krijgen. Maar goed, ze moeten het zelf weten, maar van mij hoeft het niet.

Je kan het ook omdraaien. Misschien voelen mensen die sporten zich wat zekerder over hun lichaam en doen ze dus eerder hun shirt uit als ze het warm hebben. Anderen hebben daar misschien wat meer problemen mee (onzeker).

Ik vind het op een indoor feest echt niet kunnen. Van die vieze zweterige gasten :kots:
Op het strand of op een festival in de zomer (met 30 graden) vind ik het wat anders en heb ik deze zomer ook wel een paar keer zonder shirt gelopen omdat het te warm was.

- Ranzig
- Goor
- Smerig
- Onnodig

VERBIEDEN!!!

als t een mooi lichaam is vind k t niet erg hoor
:kwijl:

Stel het is bloed heet en ej houdt je T-shirt aan ,dan wordt je t-shirt drijf nat..door het zweten.. is het feest afgelopen en ej gaat weg dan stink je een uur in de wind als je um nou uitaantrekt.. dan stink dat t-shirt niet als je weg gaat..
Als je tegen iemand aaanloopt met je bezweterige barst is dat ook neit fris nee.. ben ik ut mee eeens..
Mij mening..
laatste aanpassing

Dat bedeol ik.. in de plaats van T-shirt...:D

Nou moet iedereen zelf weten wat ze doen!! Kon ik dat maar is, af en toe naakt rondlopen!!:)

Ik vind het niet patserig staan hoor!!

En de jongens die het wel doen om te patse pik je er meestal zo tussen uit:)

Lekker boeiend als het mij te warm is gaat zeker wel me t-shirt uit.......ben liever zelf nat dan een drijf nat shirt

Gewoon doen Michelle,ik help je wel!
(met uitkleden dan he;) )
Ik vind het echt TE smerig, als er zo'n doorweekt (drugs)lijf langs je heen schuurt:kots:
jah vind het ook vet ranzig en irritant zo'n vies plakkerig stinkend lijf langs je heen glijd :kots:

Artiest Dennis Hupla
Hou er ook totaal niet van maar soms doe ik het zelf ook als het TE warm is en nee naar de sportschool ga ik zo te zien al jaren niet :bloos:
Op openlucht feeasten moet het toch wel kunnen dacht ik zo ;)