Liever een bezweet shirtje dan een bezweet, bleek lichaam waar de spetters vanaf vliegen.......

kijk dit bevoorbeeld, ik zou toch liever iemand met een bezweet shirtje langs me willen wurmen dan die twee.....
Lekker hoor als iemand die zo nat is effe lekker een weg door de menigte heen 'wrijft'
kijk dit bevoorbeeld, ik zou toch liever iemand met een bezweet shirtje langs me willen wurmen dan die twee.....
Lekker hoor als iemand die zo nat is effe lekker een weg door de menigte heen 'wrijft'
laatste aanpassing
Ze mogen best zonder shirt rondlopen, zolang ze maar niet te dik, te behaard (op rug ofzo.. brrrr), onder de pukkels zitten ofzo.. en inderdaad: het zweet moet er niet afspatten. Dat is echt vies. Dan kun je beter je shirt het zweet laten absorberen. 
Ach ja.. eigenlijk maakt hiet niet uit, zolang ze niet tegen me aan gaan staan ofzo.
Ach ja.. eigenlijk maakt hiet niet uit, zolang ze niet tegen me aan gaan staan ofzo.
Liever een bezweet shirtje dan een bezweet, bleek lichaam waar de spetters vanaf vliegen.......
Lekker hoor als iemand die zo nat is effe lekker een weg door de menigte heen 'wrijft'laatste
Lekker hoor als iemand die zo nat is effe lekker een weg door de menigte heen 'wrijft'laatste
We hadden het met zen tween prima naar ons zin.. en ik moet zeggen dat de meeste vrouwen die een kort truitje of bikini aan hebben net zo erg kunnen zweten als mannen!..S: en ik ga echt niet tegen iemand aan lopen om men zweet af te vegen..S:
maar ik doe et niet op elk feest zoals ik zei... moet echt bijna van men stokkie gaan..
Laatst bij 3 Steps Ahead For Life werd ik helemaal doorweekt van zo'n gast met blote bast die tegen me liep te lullen en daarbij een beetje dichtbij kwam.
In zo'n geval is het dus geen goed idee.
iedereen moet lekker zelf weten wat ie aan of niet aan doet.. ik heb er geen problemen mee
Als 't echt warm is op een festival ofzo trek ik m'n shirt uit en dat is niet om te patsen want daar ben ik niet breed genoeg voor
. Ach ja, iedereen moet maar doen wat 'ie zelf wil. Als je zonder shirt gaat lopen zijn er mensen die dat niet leuk of mooi vinden, als je met shirt gaat lopen zijn er ook mensen die het geen mooi shirt vinden. Smaken verschillen nou eenmaal, er zijn altijd mensen bij die niet mooi vinden hoe je erbij loopt. BOEIEND! als je het zelf maar oké vindt.
Als een jongen z'n shirt uit wil trekken omdat het warm is moet ie dat lekker doen. Het intresseert me niet hoe iedereen erbij loopt, als ze maar aan het feesten zijn.... 
aleen als ik het egt TE heet krijg doe ik em uit!
zoals op mysteryland daar was het gewoon TE heet nie meer normaal!!
zoals op mysteryland daar was het gewoon TE heet nie meer normaal!!
F-J: Alleen zo jammer dat het meestal niet zo boeiend is wat er dan te kijken valt.
Toch typisch dat het bijna altijd de sportschooltypes zijn die het zo warm krijgen dat het shirt uit gaat. Terwijl ik me toch voor kan stellen dat de jongens met een buikje en de gewone slanke man het ook warm krijgen. Maar goed, ze moeten het zelf weten, maar van mij hoeft het niet.
Toch typisch dat het bijna altijd de sportschooltypes zijn die het zo warm krijgen dat het shirt uit gaat. Terwijl ik me toch voor kan stellen dat de jongens met een buikje en de gewone slanke man het ook warm krijgen. Maar goed, ze moeten het zelf weten, maar van mij hoeft het niet.
Ik vind het smerig als ze tegen mij aanstaan met hun bezwete lijf, maar ik kan het me ook wel goed voorstellen. Als het zo warm is, is het echt wel lekker om je shirt uit te trekken. Van mogen ze dus.
Het is dat ik zelf niet zo'n slanke en gespierde body heb, anders zou ik het zelf misschien ook wel eens doen.
Het is dat ik zelf niet zo'n slanke en gespierde body heb, anders zou ik het zelf misschien ook wel eens doen.
F-J: Alleen zo jammer dat het meestal niet zo boeiend is wat er dan te kijken valt.
Je kan het ook omdraaien. Misschien voelen mensen die sporten zich wat zekerder over hun lichaam en doen ze dus eerder hun shirt uit als ze het warm hebben. Anderen hebben daar misschien wat meer problemen mee (onzeker).
Stel het is bloed heet en ej houdt je T-shirt aan ,dan wordt je t-shirt drijf nat..door het zweten.. is het feest afgelopen en ej gaat weg dan stink je een uur in de wind als je um nou uitaantrekt.. dan stink dat t-shirt niet als je weg gaat..
Als je tegen iemand aaanloopt met je bezweterige barst is dat ook neit fris nee.. ben ik ut mee eeens..
Mij mening..
Als je tegen iemand aaanloopt met je bezweterige barst is dat ook neit fris nee.. ben ik ut mee eeens..
Mij mening..
laatste aanpassing