'Blote bast' is niks ook niet op een buiten feest of het moet 40graden zijn.Maar op een buiten feest kunnen mensen óók tegen mijn 'frisse gewassen hempje' aanlopen/staan .
Ja maar definieer lekker dan...
ik vind iedereen mag zijn shirt uit...
behalve de dames
donateur
lekker boeie als het heet is of je hebt het heet doe je tog gewoon je shirt uit ipv dat je dat warme ding aanhoudt
Op sommige HC feessies zie je ook wel eens van die domme mensen vies kijken of zeggen gatver maarja ga dan stoppen met HC feessies want van hakkuh ga je zweten hoort erbij
uit dat sjirt gijs!!!!!!!!!
Het is ronduit schandalig , asociaal en patserig.
Hou liever jullie shirt aan .
Dat het maar kan in deze maatschappij
Voor vrouwen daar in tegen..... Shirt uit en schudden met die tieten
maar dan wel met stijl..
niet dta het er meteen ordi uit gaat zien toch
laatste aanpassing
Ik vind Jamaii een patser een dik vies vuiol stuk dik vreten van de mars
ja als ik het warm heb dan doe ik hem toch echt uit loop zo veel lekerder soms neem ik zelfs een oud shurt mee en gooi hem daar weg als het warm te warm is
nee ik hou hem aan, ben koud als ijs en zweet toch niet
deed het eerst nooit maar nu 1 keer gedaan en bevalt af en toe best..
laatste aanpassing
als het niet zo druk is vind ik het niet erg... maar als het net zo superdruk als bijvoorbeeld 3sa is, en ze lopen allemaal met hun natte lijven steeds tegen je aan, vind ik t ronduit ranzig..
heb al genoeg aan mijn eigen zweet, laat staan dat n ander zich aan mij afveegt....
doe franske de groetjes dan van me zeg maar van sabien uit den bosch als ie me nog kent ben wel is bij um thuis geweest dus dat moet haast wel hehe
donateur
ik vind het niet relaxt..
je kan toch ook gewoon een shirtje aantrekken zonder mouwen, van een stof die niet zo zweet.
warm heb je het toch wel, shirt of niet.