Partyflock

Forumonderwerp · 625496
1 volger · 38228x bekeken

Waarschuw beheerder
Bulls verhuurt...

je moeder
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Beste Bulls,

Ik heb wat minder nieuws te melden. Door de ziekenhuis opname van mijn vriendin heb ik een huurmama nodig. Ik kan niet altijd thuis zijn voor haar ivm werk, dus kan ik dan tussen 8 en 5 een moeder leasen tegen een aantrekkelijke prijs, omgeving Leeuwarden..

MvG

T.Raxx
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, een verzorgmoeder voor langere tijd? Ik zal eens gaan kijken wat er mogelijk is voor uw probleem.

Bedankt voor de interesse!

Waarschuw beheerder
donateur
Gechte heer T-Rex..8)

uiteraard hebben wij voor ieder probleem en op elke plek , de juiste moeder in het rek
ook voor een ieder hulpbehoevend mens , groot of klein
hebben wij uiteraard een bijpassende moeder in ons magazijn (Y)
geen enkel probleem is ons te dol .. onze verblijven zitten immers 's winters behoorlijk overvol
echter, wanneer de zon over ons land schijnt
is onze voorraad een stuk verkleind.
dus wij zijn blij met uw wens .
en zoeken naar een bijpassend huur moeder mens
nu rest mij de vraag .. die vriendin van u ... is die wel eens vaag ??

wanneer dit zo is , moet u et eerlijk zeggen..
we hebben namelijk nog wat jellinek-moeders leggen
die zijn geschoold voor diverse problemen..
en kunnen dan direct uw vriendin onder hun hoeden nemen ..

u slaat dan 2 vliegen in 1 enkele klap ..
voor de zelfde vriendelijke prijs ..
echt waar !! geen grap !!

dus laat u weten wat is exact uw wens ...
dan zoeken wij een bijpassend verhuur moeder mens ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Beste heer P.Olliepo

Bedankt voor uw reactie. Het feit dat Bulls zo snel een antwoord klaar heeft geeft mij zeer veel vertrouwen in de toekomst.
De aanvraag is al onderweg naar uw hoofdkantoor.
Bedankt voor de moeite die u voor dit speciale geval heeft genomen.

MvG

Ba. T.Rex
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*ideeenbus*
beste bulleys

Is het niet een Idee om een soort van Moeder Idols selectie te houden.
Er zijn vast moeders met een verhuur fetisch ..

I. Nus
Waarschuw beheerder
donateur
Moeder Odols... Je weet nooit, we nemen het mee in de volgende vergadering. We zullen een enquette(?) houden onder de moeders, om te kijken of hier interesse voor is.

Bedankt voor uw insteek, mr. I. Nus

X. Ypzo

Waarschuw beheerder
donateur
hoera hij doet et weer !!!

peter:lief: ...

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Back in Business :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
back in business and ready 4 the summer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
He, Polliepo2?? Polliepo in het kwadraat?? Zie je weer dubbel/scheel karel?? 8) :9

Trouwens, heb met Dhr from the beach gesproken en heb ons uitje naar Mei verzet tot zover!

Inspiratie raakt op collega's! Tijd voor innovatie en nieuwe ideeen!

Ciao!
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor vergadering in de sauna, heren... :)

Waarschuw beheerder
donateur
polliepo²

Idd... dat kan niet hoor Collega's...

Want dan wordt het; Hij En Ik Nemen Elke Keer Twee Nieuwe .

En ik denk dat ze het niet eens zijn met die beslissing bij alle brouwerijen Paul 8).

Maar om nog even terug te komen op de orde van de dag, ik heb mijn vrije zaterdagmiddag maar eens te meer op weten te offeren om m'n brains even te laten cracken over wat intrigerende BULLS-zaken die er aan zitten te komen.

Zo kan ik met veel vreugde meedelen dat ik afgelopen maandagochtend even 'n kijkje heb mogen nemen bij één van de meest succesvolle filialen van onze grote broer, "BOELS". Het was 'n indrukwekkende ervaring, al moet ik wel zeggen dat het lang niet zo druk is in dat filiaal, in vergelijking met één van onze slechtstlopende filialen, namelijk die in Ijsland. Daar wil ik de komende tijd wat meer over gaan nadenken samen met de rest van de directieleden. Over hoe we mogelijkerwijs de moeder wat beter aan de man zouden kunnen brengen vanuit ons filiaal in Reykjavik. Maarja, dat is 'n behoorlijk ingewikkelde opgave voor 'n land dat voor 70 procent uit vrouwen bestaat, en er dus vrij weinig MVB (MoederVerhuurBehoefte) bestaat. Want ookal hebben vrouwen natuurlijk ook behoefte aan 'n moeder, het spreekt voor zich, dat Ijslanders dan eerst hun eigen inwoners zullen bekijken als optie, in plaats van één van onze occasions 8).

Maar, ik heb zitten denken, en misschien is er wel wat te verdienen in de toerisme- en souvenirbranche. Want het schijnt steeds populairder te worden, en zo ook de Ijslandse vrouwen, die vaak behoorlijk wat weg hebben van onze Scandinavische modellen!!

Maar aangezien wij pas sinds vrij korte tijd 'n filiaal hebben dit land, hebben wij ons vooralsnog nog weinig bezig gehouden met de Werving&Selectie van modellen uit dit land, en ons meer bezig gehouden met de eventuele MVB. Want het zou natuurlijk overbodig zijn om nieuwe modellen te recruteren, wanneer de "native inhabitants" al tevreden zouden kunnen zijn, met de modellen, waar wij in de "civilized world" al op uitgekeken zijn.

Maar zoals eerder gezegt, blijken er steeds meer toeristen interesse te tonen in het vrouwelijk schoon van dat land. Dus dacht ik, waarom kunnen wij van BULLS niet proberen deze vrouwen als souvenir mee te laten nemen door de toeristen, wanneer zij terugkeren van 'n korte recreatieve, of misschien zelfs zakelijke tijd, richting huis.

Want na wat navraag, ben ik tot de conclusie gekomen dat het vrij ingewikkeld is om voor zo'n branche, voor alle vrouwen 'n zogenaamde "green card", te bemachtigen. Vrijwel onmogelijk eigenlijk. Maar na wat nachtelijk speurwerk door de wetboeken, kan ik concluderen dat het geen enkel probleem zou zijn, als de toekomstige moeders ge-exporteerd worden als souvenir! :D Want ik heb nergens terug kunnen vinden dat het niet mogelijk is, om 'n mens als souvenir te hebben, dus waarom zou BULLS niet de pionier op dit gebied kunnen zijn?

Het is welliswaar wat meer richting de verkoop-afdeling, maar uitbreiding "had crossed my mind", dus waarom niet?

Nou, ik hoop snel van mijn mede-directieleden te horen wat zij van dit idee vinden!

Met vriendelijke groet,

Dhr. *From The Beach*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stem voor de souvenir-moeders.

Wie is er met mij?
Waarschuw beheerder
donateur
Topicboost!

Hallo? een week niet reageren? Tyusmietjes!

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is idd niets om over naar het hoofdkantoor te schrijven!! :S

Geachte collega's, huurders, gluurders en belangstellenden en ander gespuis.

Afgelopen zaterdag was het na lange tijd weer eens tijd voor 'n hereniging van de directieleden, zodat we met oog op de nabije toekomst, weer wat preventief denkwerk konden verrichten!

Dit onder het genot van van behoorlijk wat fanta, en 'n klein aantal biertjes, en in het gezelschap van 'n hoop mooie mensen, vooral vrouwen, zodat wij weer behoorlijk aan het werven zijn geweest in de Kingdom Venue, voor de herfst/wintercollectie 2004! Aangezien het thema van deze avond in de voormalige Marcanti, de titel "Xtra Erotic" droeg, hebben wij goede indrukken gekregen van de ware aard(en wat daar onder zit) van vele vrouwen! (Y) Om die reden heb ik besloten voor te stellen aan de directie-leden om de toekomstige najaarscollectie 'n wat meer erotisch tintje te geven, met wellicht 'n photo-shoot op 'n wat warmere locatie. Tegen de tijd dat de najaarscollectie in Nederland zal verschijnen, hebben de meeste medelanders toch alweer heimwee naar de zomer die op dit moment nog moet beginnen, dus als wij dan de wat exotischere vrouw aanbieden, zal menigeen daar waarschijnlijk gehoor aan geven! En niet alleen de vrouwen moeten wat exotischer zijn, naar mijn mening moet vooral de kleding, en de volledige presentatie wat tropischer ogen! Dus misschien 'n badpak/bikini-presentatie in onze najaarscatalogus?! En wat nazomerse kleding. Hieronder 'n klein voorbeeld van hoe 't volgens mijn mening zou moeten;

[img]http://confuzer.bounceme.net/fotos/online/Xs4all3//GangIbiza040.jpg[/img]

Dus ik stel voor dat wij op het volgende weekendje weg, wat vrouwelijk gezelschap overhalen, zodat wij dit soort perikelen wederom op 'n representatieve manier kunnen brengen naar onze trouwe klanten!

Ook wil ik nog even wijzen op 'n vreselijk spannend moment wat er heeft plaatsgevonden afgelopen zaterdagavond! Want buiten de normale directieleden, waren wij ook in het directe gezelschap van 2 goede vrienden, waarvan één bij ons zusterbedrijf werkzaam is. En uit de de geziene omstandigheden die plaatsvonden in de uitgaansgelegenheid, bleek maar eens te meer dat het opleidingsniveau van "BULLS", in vergelijking met dat van "BOELS", 'n stuk hoger ligt! Want wat was nou het geval... Óók waren wij in het gezelschap van 'n sluwe bedrijfsspion(ne)van het concurerende, omgebouwde moederverhuur-bedrijf "BALLS", die klaarblijkelijk wilde zien waar wij ons gigantische succes aan te danken hebben, namelijk onze gezellige uitjes, die de zware werkdruk vergemakkelijken, zodat wij voldoende creativiteit kunnen opbrengen om "BULLS" zo ongelooflijk succesvol te maken! En de bedrijfsspionage ging zelfs zo ver, dat het niet bij observeren bleef.. Néé, het ging verder, want de omgebouwde spion in kwestie besloot de "BOELS-werknemer" te verleiden, wat bijna gelukt was, als er geen stokje voor gestoken was, door het zorgzame "BULLS-team"!!

Zo zie je maar weer dat het loont om te zorgen voor je medemens, en vooral je collega's, of dat nou direct of indirect is!

De wereld is wéér gered, en de moederverhuur-sectie is wederom veilig gesteld door de pioniers van het moederverhuur, de ridders van de ronde moederkoek zegevieren eens te meer! *HULDE HULDE*

Tot zover de verslaggeving van onze deelname aan de nú al historische "Slag bij Marcanti"!

Met vr. gr. Dhr. *From The Beach*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ze is gesignaleerd! :O

[img]http://www.planet.nl/~peterkramer/images/balls.jpg[/img]

Pas op voor dit sluwe wezen, ze is ontzagwekkend mooi, maar pas op voor haar ware ik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Topicboost!

Nou, het ziet er naar uit dat er een mini vergadering op het Bloemendaalse strand zit aan te komen op vrijdag 16 april. 8)

Ik hoop dat onze medewerkers zo vriendelijk willen zijn hun dagelijkse bezigheden op deze vergadering aan te passen. :)
Mijn dank is groot, groter zelfs dan de BALLS-spion :)

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, bij deze is er 'n private business-brunch georganiseerd op het strand van Bloemendaal, zodat we even onder het genot van de geluiden die de hardwerkende timmerlieden die alle paviljoens aan het opbouwen zijn, teweegbrengen, het wel en wee van onze firma bespreken.

Deze zal plaatsvinden op vrijdag 16 april, alwaar het weekend, en tevens het strand-seizoen ingeluid zullen worden onder het gemak van 'n drankje, en zowaar mogelijk zelfs 'n hapje(aangezien het nog vroeg in het weekend is...).

Waarschuw beheerder
donateur
good old polliepo is back !!

alle oude systemen zijn weer werkend ..

overtollige bulls shit als polliepo² en dergelijke zijn verwijderd ..:P

old fashion pollie is back in the bulls business :D

Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik je bij deze feliciteren collega!!

Ik ben blij dat je je vermeende Multiple Personality Syndrome en Schizofrenie professioneel van je af hebt weten te schudden, zodat alle geraadpleegde medici en artsen in het gesticht waar we je noodgedwongen hebben moeten plaatsen vanaf halverwege maart, als amateurs afgeschildert worden, aangezien hun prognoses totaal ongegrond blijken te zijn, en totaal niet toekomstwaardig!

Wij wisten wel dat je terug zou komen amigo!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben altijd in je geloofd, collega! Altijd fijn om je eigen algemeen directeur in volle glorie terug te zien!

Waarschuw beheerder
donateur
wheheheh stelletje mafketels (Y) ...

thanx ... it's good 2 B Back ..

:kusje: ... 8)

Waarschuw beheerder
donateur
whahahah :yes: en JON !!!

zoek een hobby gek !!! 8) ...

:D .....

Waarschuw beheerder
donateur
'K heb al 'n hobby...Kijk maar naar m'n nieuwe profielpic! Ik ga 'n nieuw promotie-team beginnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop niet dat dit onze klanten afschikt Jon! ;)

Bulls direkteur verslaafd aan Cup a Soup - Vaag :vaag: 8)
Elke middag 4 uur! Tijd voor Cup-a-soup - Vaag! Vage files worden dat na werktijd :jaja: Vooral de mensen in de paarse auto's ;) Of als veel mensen TE veel cup a soup - vaag drinken, kunnen ze niet naar huis na hun werk!

File probleem opgelost! TADAAA!! Steek die maar in je zak Harry! (haha, die grap kenden jullie nog niet, he) Komt omdat ie er zo op lijkt :jaja: ) Bulls gaat de politiek in! Bullspeace!!!

8) 8) :D :D

*IDEE*

We gaan moeders verhuren die cup a soup - vaag! Bij al te vage of luie mensen thuis bezorgen! Voor een xtra centje een kleine striptease erbij! Waarbij het zakje cup a soup in als cup wordt gebruikt bij de vrouw ;) Na het ontkleden van het bovenlichaam komt de bestelling naar buiten! En dat voor maar 10 euro extra!!!!

p.s. voor de kijkers thuis.. Het is maar een idee'tje hoor! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: tjonge collega !!!

jij heb al een koppie teveel op cker ???..

:[

Waarschuw beheerder
donateur
Fantastische id'en collega!!

Zo heb ik ze 'n tijdje moeten missen, maar dit is veelbelovend... zo, ik ga maar 'ns wat van m'n nieuwe promotiemateriaal testen!

Proost!

8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
proost amigo !!!

en je weet et he !!!

drink, en geniet met mate :D

of collega's natuurlijk ... dat mag ook :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik heb nog 'n aantal smaken te testen, maar ik zal het vanavond bij 1 of 2 houden... heel misschien 3, maar dat zien we strax wel :D

ThnX amigo!

Xpreek je snel!
Waarschuw beheerder
donateur
*Proost mee met denkbeeldige cup a soup - vaag mok! > Collecters item :jaja:
(dat betekent dat ie erg gewilt is maar dat er niet veel van zijn) 8)

*voor de échte Vaaghalzen* :9

Heb ze ook een tijdje gemist moet ik zeggen! Maar op eens heb je het weer!

'vaag' van cup a soup, dat is geen troep!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gup-a-soup amigo... daar draait 't allemaal om... 8)

Maar ik geloof dat we de reclamecampagne wel in elkaar kunnen gaan zetten binnenkort!

*Ziet t-shirtjes voor zich*
Waarschuw beheerder
donateur
topicboost!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, da's idd wel nodig Peet!

Hey, ehm... ik ben morgen met Wil op 't strand... jij ook?
Waarschuw beheerder
donateur
Idd nodig Peter! Maar mijn beste collega, schrijft u zelf ook eens wat dan ipv alleen maar topicboost te plaatsen :@ :)

Het lijk mij het beste om met alle direktie leden zondag eens onder het genot van een flinke kop cup a soup de zomer in te luiden!

Tevens wil ik onze koffiesupplier, (sinds Tina is ontslagen) onze postberzoger en onze kuddehond :jaja: Van harte feliciteren!!! (Y) Gefeliciteerd dus B.Assef ;p
Waarschuw beheerder
donateur
whaaa, check het weer ff, mafkees! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Toch maar niet naar 't strand gegaan GDV! Werd wakker, en toen regende het veel te hard, en 't begint nu pas op te klaren, dus dat heeft geen zin meer, aangezien ik om 19.00 uur en ws eerder aleer moet werken!

Maar mijns inziens is het voorstel van dhr. Wous. Out, een realistisch voorstel waar we allen gehoor aan moeten geven!

"Bulls-Moederverhuur"

Powered

by

Gup-a-Soup

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind Cup a soup - vaag, powered bij Bulls moederverhuur meer op zijn plaats :P

Waarschuw beheerder
donateur
Kan natuurlijk ook collega!

Maar de bekendheid van Bulls is inmiddels wereldwijd... als de mensen dan zien dat wij zo'n succesvol bedrijf op poten houden door aan de Gup-a-Soup te zitten, lijkt me dat iets indrukwekkender... toch?

Waarschuw beheerder
Is het dan niet raadzaam en slim of een soort van Gup a soup info-point te openen en daarnaast een Gup-a-soup verstrekkingspunt.

Zo kan je mensen (moederloos of niet) begeleiden in hun geGup-a-soup zodat men hier op een verstandige verantwoordelijke manier mee omgaat.
Daarbij komt nog eens kijken dat de kwaliteit van de Gup-a-soup nogal varieert landelijk gezien en dus de verhoudingen nogal varieren.

Op deze manier kan je een degelijke kwaliteit/verhouding verwachten met de nodige informatie ...

Zo helpt men andere ondernemers en beginnende ondernemers ook een stapje verder ... en dat is goed voor de conqurentie wat weer goed is voor de economie (op lange termijn).

uiteraars is dit een "schets".
Maar mischien zouden de heren van Bulls hier wat meer tijd in kunnen steken om zo de werkgelegenheid binnen Bulls (en op lange termijn daarbuiten) te kunnen garanderen.

M.V.G.

I. Nus
Waarschuw beheerder
donateur
mischien????

Met 1 S ?
duidelijk geen officiele bulls-medewerker.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Geachte heren,

Naar aanleiding van ons landelijk feest van wereldformaat, Moederdag, willen mijn collegae en ik alle moeders van nederland een pluim geven wegens alle moeite die ze hebben gedaan om ons, de kinderen en de klanten, tevreden te houden. Op deze dag geven wij als blijk van waardering aan al onze moeders wat extra's. Sommige moeders krijgen een tekening of ontbijt op bed, sommige moeders krijgen een welverdiende wasbeurt, maar onze Bulls-moeders niet. Neen, onze moeders wacht iets speciaals, iets magisch! Iets dat alleen Bullsmoeders kunnen waarderen. Onze moeders krijgen .....

Ja, dat kunnen we natuurlijk niet vertellen, anders staan hier morgen alle moeders van nederland met een solicitatiebrief op de stoep.

Oh ja, er is vandaag en morgen een speciale Moederdagmoeder te huur voor een gereduceerd tarief. Vraag aan ons naar de voorwaarden.

Met vriendelijke groet.

X.Ypzo namens Bulls Moederverhuur Nederland

Waarschuw beheerder
donateur
Met deze post heb je idd de vele moeders in Nederland wel even wakker geschudt collega!

Er zijn inmiddels al meer dan 500 emails binnen gekomen, van allerlei verschillende moeders die interesse blijken te tonen in ons bedrijf, voor een eventuele carriere bij ons! En dat is alleen al uit Zuid-Holland :jaja:

Well done collega!

Ik vind dat jij ook wel 'n pluim mag krijgen!
Waarschuw beheerder
donateur
:$
Waarschuw beheerder
donateur
3 maal hoera voor X.Ypzo! :D

We naderen ons streven> Nederland als (Bulls)moederland! Meer Bulls moeders dan moeders om kids op te voeden :9 Maar dan verhuren wij toch moeders aan de kinderen ;)

De friese boer-moeders zijn ook in opkomst! X.Ypzo en ik zijn even bezig met een mooie foto van ons mooie filiaal in Heerenveen.. Wordt vervolgt dus :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Xypzo 4 mei 2004 12:00

donateur! mischien????

Met 1 S ?
duidelijk geen officiele bulls-medewerker..

dankzij dit gemierenneuk (met dubbel N) zal ik voortaan mijn ideeën wel voor me houden ....

:)
Waarschuw beheerder
donateur
mierengeneuk... :P

Waarschuw beheerder
jij zegt ook gedownload ... terwijl het downloaded is ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
I.Nus... en jouw bron wat betreft die informatie is?

Want het werkwoord "downloaden" is welliswaar geaccepteerd in de Nederlandse taal, maar over het voltooid deelwoord is men nog niet uit, wat dus niet betekent dat we in de Nederlandse taal de Engelse vertaling klakkeloos overnemen zoals jij hierboven zegt.

8)
laatste aanpassing