Geachte fans,huurders en moeders, 20 feb. 2004
Gezien de veel te drukse periode van het laatste half jaar van 2003 hebben o.a. ikzelf en als ik voor de heer P.Olliepo mag spreken ook, een korte break genomen van een aantal maanden lang

Ik wil mij in deze periode weer volledig opladen voor de drukse zomer perioden die eraan gaan komen! Onze zondag meetings op Bloemendaal daarbij inbegrepen!
Ik voel nml. toch als ik ik weer even op kantoor ben de 'Bulls zomerkriebels' alweer komen!

En ik mis mijn mede-direktie leden toch wel behoorlijk in deze rustige periode..
In de eerste week van Juni zullen wij met het hele bedrijf een uitje gaan maken naar noordwijk, vanwaar we gezamelijk richting zandvoort aan een strandwandeling beginnen! Ik en nog 1 van mijn collega's voorop, 2 collega's achteraan, Tussenin de kudde moeders

en de heer B.Assef zal functioneren als een hond tussen een kudde schudde schapen en zijn taak zal dan ook zijn om de kudde moeders zoveel mogelijk bij elkaar te houden! (B.Assef, Heb je je muts nog van Lotte?

) Uiteindelijk eidigen we met een gezellig etentje in Zandvoort zelf... Maar hierover later meer!
Met vriendelijk groet,
W.Out, Financieel direkteur Bulls moederverhuur!
p.s. volgende week vrijdag vier ik mijn verjaardag zoals jullie weten! Samen met onze zuid afrikaanse sumughekkos moeder

Kaarten voor de bobs gaan erg snel, dus koop ajb een kaartje in de voorverkoop voor maandag! Deze zijn gewoon bij de ticketbox te verkrijgen...