Partyflock
 
Forumonderwerp · 625496
 
Bulls verhuurt...

je moeder
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Maus
:S:S:S







Sluiten..... :/
 
waarom?
BOELS verhoert bijna alles
serieus... ze hebben zelf's suikerspin machines

















:kots:
Nergens over.....







Slotje :/
verhuren ze ook grote spiegels??

kheb vannet weekend nog een grote spiegel nodig, het liefst een ronde met een randje..
 
Ik krijg nog geld van je moeder
 
:vaag:
GAAT INDERDAAD NERGENS OVER NEE...MAAR ALS WE TOCH BEZIG ZIJN...

IK HEB NOG EEN NIEUWE TV NODIG... :P
 
en een moeder
 
voor je moeder?
o.a. maar ook voor dit topic!
 
en de sleutel heeft je moeder?
laatste aanpassing
zullen we het eens aan haar vragen?
 
:-D
Als je denkt dat het niet dommer meer kan, dan kom je zo'n topic als dit tegen, HULDE!!!

GreetX Chris
Ik bescherm dit topic met mijn leven!

Je moeder is een hoer, klaar!
 
je moeder is te huur !!

Boels verhuurt bijna alles !! ;)




OOK JE MOEDER !!! dusss.... :P
 
je moeder is te hoer
TADA
 
he peter neem je schep en emmer mee naar het strand


en owja je moeder ook
 
owja en dit topic is helemaal niet dom!
het is juist uber intelligent ... en kennelijk veels te intelligent voor jou en daarom schilder je het maar af als dom ... om je eigen tekortkoming te verdoezelen. :-)

is je moeder trots op je of niet?
 
...als je BOELS 10 euro meer betaald, kan ik best 'n trotse moeder leveren hoor :D!
 
hehe
he jon
ga je naar het strand?
heb je cd klaarliggen :-)
En toen ging het nog steeds nergens over...... :)
 
Neuh... en morgen gaat 't ws nog steeds nergens over YES;)
Nou... Tis aardig stil... Niks meer te liegen jongens?
knap hey, waar halen jullie die onzinnige topic's vandaan? wel origineel trouwens :respect:
Jon :@

Ik wil mijn moeder terug :@:@:@:@:@

Of een nieuwe :9
 
marloes !! ..

wezens zoals jij hebben geen moeder en dus ook niet nodig !!

al het levende volk dat tot stand is gekomen door met een figuurzaagje een plaat triplex te verbouwen noemen wij moederloss-tuig !!!

scheer je weg !! ksssjjttt !! zoek een eigen topic muts !! 8)

hier word op een bloedserieuse manier moeders verhoert !! ..

kots een beetje op al die mensen die dat niet serieus nemen :@

je moet et gvd eens een weekje van me overnemen op de moeder afdeling op onze vestiging !!
ik kan je vertellen dat et geen pretje is om de hele dag tussen die kooien door te lopen waar de de sound van breinaalden en theekopjes je tot het uiterste kunnen dwingen !!

het is een bloedserieuse baan !! en wij van de vakbond voor moeder verhuurders eisen nu eindelijk wel eens wat meer waardering voor ons zware maar toch wel dankbare werk !!


grtzzz ... neem ook eens een kijkje op onze site

www.boels.nl/moeders

of voor een direct antwoord op uw vast wel dringende vraag !!

0900-moeder !!

wij heten u graag welkom in 1 van onze vestigingen !!

tot ziens
Ik heb d'r gewerkt :)

De moederverhuur was toen nog een apart onderdeel, tegenwoordig zijn ze gewoon in de verhuurgids opgenomen.

Bestel em hier
 
trouwens nog ff snel tussendoor !!

deze week : speciale aanbieding !!

2 halen 1 betalen ;)

deze 2 schitterende jonge moeders voor de prijs van 1 !!



vraag aan onze balie naar de voorwaarden
of bel 0900-moeder

ruilen binnen 14 dagen met bon !!

gehuurde materialen en goederen dienen schoon en aangekleed retour te worden gestuurd ..
tevens dienen wonden afgeplakt te zijn met de in onze voorwaarden genoemde verbindings materialen !!

bij onjuist retour leveren van de gehuurde objecten zijn wij genoodzaakt een schade cq reinigings bijdrage te vragen

met vriendelijke groet,

DHR. P. Olliepo

algemeen directeur afd. moeders !!
ik heb weleens naar Boels opgebeld, om een "bijna alles" te huren!!!

ze snapten et niet, en ik bleef maar volhouden:
"Ik wil gewoon een bijna alles! kennen jullie dat ding niet?? jullie maken er zelfs reclame voor!"

ok, zeer flauw, maar wel grappig op dat moment :)
 
NU REVOLUTIONAIR !!!

huur mamma met plastuit !! ;)

moeder met p-mate !!

zoals bekend worden de huur moeders van tegenwoordig steeds zuiniger en luxer (Y)

nieuw op huur moeder gebied is plastuit mamma !!
deze reuze handige juf is voorzien van een tasje met daar in een aantal geweldige zeikgootjes ..reuze handig als u uw huur moeder een keer het bos mee heeft ingesleurd en dat mens ALWEER !!! moet zeiken ...

u maakt de handboeien los en plaatst de plastuit mamma met gezicht richting een dikke boom ...

u geeft krachtig het commando .. ZEIK !!
en de huur moeder beginnt vanzelf haar reuze handige zeik geleider te ontvouwen !! :P

hieronder leest u het hoe en waarom van de goot !!

Waarom de P-Mate?

Absoluut lekvrij: de P-Mate is gemaakt van stevig en betrouwbaar materiaal.
Ergonomisch gevormd: Sluit goed tegen je onderlichaam aan zonder dat er iets overheen stroomt.
Makkelijk meeneembaar: Vouw de P-Mate dubbel tot broekzakformaat als je er één wilt meenemen.
Schoon en hygiënisch: Met de P-Mate plas je gericht en naar voren. Geen contact met een vieze toiletbril, geen gespetter op schoenen of kleding.
Altijd en (bijna) overal te gebruiken
Praktisch en discreet


Gebruiksaanwijzing


Vouw de P-mate open zonder de bovenkant plat te drukken, het achterste driehoekje tot een plat vlakje. Er ontstaat nu een bakje.
Trek je broek een stukje naar beneden of je rok omhoog. Schuif je slipje opzij. Plaats het bakje onder de plasopening en druk de randen licht tegen je liezen aan.
Strek de knieën. Duw je billen naar achter zodat de tuit iets naar beneden is gericht. PLAS!
Vouw de P-mate dubbel op de vouwlijn om makkelijk mee te kunnen nemen en/of weg te werpen in bijgevoegde zakjes.
Deponeer de P-mate na gebruik in de vuilnisbak.
De P-mate is geschikt voor éénmalig gebruik en gemaakt van milieuvriendelijk, volledig recyclebaar materiaal.

heeft u na dit alles nog steeds vragen dan kunt u uiteraard terrecht op ons gratis telefoon nummer 0900-moeder !!


tot ziens in 1 van onze geweldige vestigingen !!
en schaam u niet !! loop gerust eens binnen en pak die folder !!

de moeders verwelkomen u met open armen !!

en tja u raad et al ... in een kooi waar ruim 30 moeders worden gehouden is altijd wel een vers potje koffie aanwezig (Y)

dus stap gerust eens binnen !! ..
marloes !! ..

wezens zoals jij hebben geen moeder en dus ook niet nodig !!

al het levende volk dat tot stand is gekomen door met een figuurzaagje een plaat triplex te verbouwen noemen wij moederloss-tuig !!!

scheer je weg !! ksssjjttt !! zoek een eigen topic muts !!


Muwhahahahahahahahhaahhahahahahahah ROFL


Maar nu weer even serieus
Jon heeft mijn moeder aan iemand anders verhuurt en ik wil haar terug..

Anders moet ik jullie toch echt gaan aanklagen :[
 
snap je het dan niet :@

je moeder wil je niet slet !!

d8 je nou echt dat ze onder dwang wegbleef ofzow ..

wake up !!

je bent uitgescheten door der !! ze moet je niet !! je stinkt !!


ROT OP ZOEK EEN NIEUWE MOER !!


*ahum* dusss ... duidelijk ????
:@

Tis allemaal jon z'n schuld :@
Hij heeft mijn moeder aan iemand anders verhuurt :@

IK WIL HAAR TERUG

Of ken ik een ander huren? :9
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Mijn moeder kan met der doos fluiten. het enige dat ze daar voor hoeft te doen is een paperclip op der clit.
 
'n Goedemiddag.

Hierbij kondigen mijn collega P.Olliepo en ik, de komst van 'n GROOTSE MOEDERVEILING aan.

Dus houd alvast wat centjes apart, want wij van Boels, hebben onder eigen initiatief, 'n grote partij moeders opgekocht, die wij nu aan jullie mogen aabieden voor spot-prijzen, spetter-prijzen, bodem-prijzen!!

En dit keer bestaat er zelfs de mogelijkheid, om de betaalde moeder, te behouden!!

U hoort 't goed beste mensen!! Deze revolutionaire doorbraak, in samenwerking met 't "Meer-Aandacht-Moeder-Adoptiebureau"(kort ook wel MAMA genoemd), maakt 't mogelijk om 'n moeder tot eigen bezit te gaan rekenen!!

De algemene voorwaarden en datum van de veiling worden binnenkort bekendgemaakt!

En we kunnen naar alle waarschijnlijkheid, ook bekend maken, dat wij van Boels, 'n deal hebben gesloten met McDonalds BV-Nederland, wat betreft de komst van 'n Happy-meal TM. Waarin u 'n varieteit aan "Moederpoppetjes" terug zult vinden, om de keuze nu nóg makkelijker te maken!!
laatste aanpassing
 
Als ze moeders verhuren, verhuren ze dus ook de moeder van m'n moeder, m'n oma dus. Ik mis m'n oma zo, ik wil een oma huren !!!
 
't Gaat in eerste instantie om Eerste generatie-moeders Barney.

Maar zal dit aan de afdeling "Research&Developmen­t" doorgeven, en wie weet is jouw idee, wel 't winnende idee van de maand, en win je 1 van onze top-5-meest-verhuurde-moeders voor 'n mid-week of lang weekend( eigen keuze natuurlijk!!)

Het Hoofdkantoor met 2 nieuwe tevreden klanten en een verpakte moeder!
laatste aanpassing
 
:jaja: LOL :jaja:
 
volgens mij is die kerel met dat blauwe ding een moeder-installateur die ook weer verhuurd is :vaag:

leuk topic trouwens :D
Tja, BOELS is echt de beste. Ik huur al jaren moeders bij BOELS en ik vind dat ze gewoon de beste kwaliteit leveren... Moeders waar je wat aan hebt in bed!

Zoals de jouwe! :D
laatste aanpassing
heb nog een 860 Watt klopboormachine en een steiger van boels thuis staan :)
 
Moet je bij de afdeling 860 Watt Klopboormachines en een steiger van Boels retourneren!!

De ervaringen die wij van de afdeling Moeder-verhuur hebben, is niet al te best met klopboormachines, aangezien de moeders daar dingen meedoen, die wij niet nader kunnen definieren, wat weer resulteert in 'n grote schoonmaakbeurt, wat ons weer vrij veel, kostbare manuren kost!
Wous 4 september 2003 14:54
Beste Klanten,

Hier wederom een bewijs dat wij, de direktie van afdeling moederverhuur bij Boels.nl, een 100% goed produkt leveren en zelfs bij jou op het strand langskomen om je moeder af te leveren

voor vragen kunt u altijd terecht bij Polliepo, *from the beach* of ikzelf...

Met gegroete vrienden,

Dhr. Wous out.

ps. om privacy redenen is de desbetreffende moeder niet op de foto gezet, maar vroegtijdig uit de aanhangwagen gehaald... graag hiervoor uw begrip!

*From The Beach* 4 september 2003 15:15
Kort, klein, lang, dun, dik, groot, breed, smal, in alle kleuren van de regenboog...!!

Kom eens langs voor 'n voorproefje, van de nieuwe collectie "Winter-moeders"!!!

POLLIEPO 4 september 2003 16:23
maar onthoud de gouden regel !!!


breng de huur moeder gewassen en ongeschonden terug !!

das makkelijker voor ons en de volgende klant ..zodat wij de huur moeder direct op haar volgende adres af kunnen leveren !!

vandaar dat wij van boels afd. moeders .. de prijzen laag kunnen houden en dus de klanten tevreden zijn

voor meer info kijk je op www.boels.nl

of belt 0900-moeder (60 cpm)

trouwens !! de gehele gang van zaken bij boels afdeling huur-moeders is te volgen op het forum

boels verhuurmoeder forum

joh!! 4 september 2003 16:55

Xypzo 4 september 2003 17:50


POLLIEPO 4 september 2003 17:55
whahahahah dat plaatje heb ik een tijd geleden al eens willen bewerken met die text ,maar ik snap geen moer van photoshop ...


petje af voor deze creatie peter ... hijs erg netjes whahah .. *lol*

Wous 4 september 2003 17:58


Ps. kunnen we peter niet aannemen als direkteur van de afdeling advertisement?!

SlOpPiE!! 4 september 2003 21:15
whehehehehe jullie zijn echt grappig
voor deze twee kanjers!!!!!!!!!!!!!­!!

L-inda-Mix 5 september 2003 06:49
Ik heb ook nog een moeder over, ik heb haar net aangemeld bij boels, paul weet wat voor prachtige hoeden ze heeft

voor jullie!!!

Xypzo 5 september 2003 11:58
Kijk, moeders met hoeden, daar heb ik wat aan!

POLLIEPO 5 september 2003 17:32
de hoeden van de moeder van linda roeleren


linda's pappa hoeden doen et ook zwaar goed moet ik zeggen ..al helemaal als je et combineert met een zwarte lange jas

L-inda-Mix 5 september 2003 17:57
Hahaha, ja! Eventuele broekloze varianten kunnen aangevuld worden met een bnn t-shirt

POLLIEPO 5 september 2003 23:50
wij zijn idd erg crea thea op een doordeweekse zondag ochtend

fons & mariska 5 september 2003 23:51
zoo wat een leuke jongens!!

Mariska

Wous 8 september 2003 20:11
Collega Jon, Ik heb ook al een memo'tje naar Paul gestuurd op het werk, we moeten ff een meeting plannen eind van de week!

Heb net nml. ff rondje gemaakt om te kijken hoe het met onze huurmoeders gaat die weinig tot niet verhuurd worden en heb ze nogeens duidelijk gewezen op onze beleidsregels kwa uiterlijk verzorging want ik weet niet of je nog weleens in het magazijn komt, maar sommige moeders kunnen echt niet meer hoor!!! We moeten maar snel onze nieuwe wintercatalogus gaan uitbrengen! Eind volgende week even kijken hoe ze mijn tips hebben opgepakt, en daarna kunnen we wat mij betreft versleten of verjaarde moeders achter het A'dam centraal gaan verhoeren.. sorry verhuren!

We hebben het er eind van de week wel over!

Groeten je collega én vriend,

Wous out.

P.s. die nieuwe bestseller, marinda heet ze geloof ik, die neem ik vanavond ff mee voor een doorsmeerbeurt! ff kijken of er geen gaten zijn dichtgeslibt en opstoppingen zijn ontstaan, dit kan nml. gebeuren bij veelVULVAtig gebruik van de moeder en hierdoor kunnen we de kosten die wij achteraf krijgen door schade/ziekte/enz. voor zijn!.. geen probleem toch, neem ik aan?!
Aanpassen

POLLIEPO 8 september 2003 22:27
idd collega

ben al een tijd niet in het hoofd magazijn geweest
wel in de verschillende magazijnen op kleinere vestigingen .

wat ik al vermoedde is dus waar
al geruime tijd hangt er een duffe en saaie lucht in het kantoor .. dat tocht dus door vanuit het magazijn

ook onze buitenlandse collega's van het mammy4rent program klagen over uitgelubberde en versleten moeders ..
word dus tijd om met het schepnet en het verdovingsgeweer de binnenlanden van colombia en botswana weer eens in te trekken

voor het hollandse probleem zal idd de oplossing zijn om de oude en uitgerekte exemplaren achter het centraal te lozen, in de verschillende grote steden .. we vinden vast wel een dakloze junk die de dames in de gaten wil houden voor een paar euries ..
tja ... want en ontsnappende huurmoeder ..!! dat moeten we niet hebben ..

en zoals je weet zijn ze een stuk minder waard met schotwonden in de knie-schijven ..

maar zoals je al zei ..daar hebben we het op de huur-moeder vergadering wel over
biertje der bij .. of een GHantaatje net wat jij wil ???


trouwens ik heb ook verbluffende verkoop cijfers van de plastuit-mammie ..

C U @ the office .. grtzzz 2 marinda ..das een topmoedertje niet te oud en nooit in de verhuur geweest ... die gaat knaken opleveren

*From The Beach* 8 september 2003 22:42
Hmmmzz... Collegae...

Ik dacht eerst dat 't misschien aan de muizen lag, maar heb idd in 't magazijn van 't hoofdkantoor, wat aangevreten stofzuigerzakken zien liggen , wat dus wijst op aftakeling van onze moeders. Helaas, maar de moeders die voor de jaren '70 geboren zijn, moeten idd geloosd worden!! Moet in rpincipe geen probleem zijn, en als er moeders zijn, die 't niet eens zijn met ons besluit ze achter 'n station her en der te verspreiden, hebben we nog 'n optie.

'k Heb namelijk vanmiddag even met 't Ministerie van Milieu en Waterstaat gebelt, en tijdens 'n zeer informatief gesprek wat ik had met de wethouder, bleek dat de "tijd van vergaan" van 1 onzer moeders, korter is dan 'n patatbakje wat op straat of in de sloot wordt gegooid, aangezien 't organisch afval is... !! Dus dat is erg goed nieuws, en heb met goedkeuren van de wethouder toestemming gekregen, om onze moeders, wanneer ze er te erg aan toe zijn, te mogen dumpen, in 't midden van 1 van onze grote rivieren!! Niet bij de oever, want dan bestaat de kans dat ze opgevist worden, en dat moeten we niet hebben natuurlijk!

Heb ook voor de zekerheid nog even met Greenpeace gesproken, en die vond 't ook niet erg, zolang er niet gejaagd wordt op de moeders, en 't niet tot beschermde diersoort benoemd word, kunnen we alles doen, met goedkeuring van onze vrienden van Greenpeace!

Goed nieuws dus al met al!!

Laten we idd, dit weekend even onze creativiteit laten botvieren op de voorraad die we hebben!

ps. Kijk uit met Marinda, want als ze overwerkt is, hebben we niets aan haar, dus gun haar wel haar schoonmaak- en afwasbeurt op z'n tijd!

Xypzo 8 september 2003 22:42
Ik wil het aan het einde van de week even hebben over de marketing en vooral over het moeder-vervoer.

Moeders worden vaak met kapotte voering terug gebracht, of met blauwe plekken en schrammen. Dit is te danken aan het NIET gebruiken van de juiste vervoerbox, of een te grote aanhangwagen. De des betreffende moeder schiet alle kanten op, en raken zo dus beschadigd.

Met beschadigde moeders, maak je geen goeie reclame! We moeten echt een oplossing hebben hiervoor. Mensen zijn het beu, die versleten moeders..

Iemand nog een verse moeder, buiten marinda om?

Wous 8 september 2003 22:50
Heb je helemaal gelijk in Peter! goed punt wel moeten we er op letten dat mensen dit zwaktepunt niet gaan misbruiken en onze moeders TE hard aanpakken tijdens de huurperiode! Misschien het contract aanpassen, dat er bij een teruggebrachte beschadigde moeder aangetoont moet kunnen worden dat de schuld bij ons ( de verhuurder) ligt en niet de huurder!

Goed werk Jon! daar kunnen we wat mee... altijd al voorstander geweest van greenpeace! want wat die walvissen allemaal flikken dat kan natuurlijk niet

Meer plastuit mamma's dus Paul?!
Aanpassen

POLLIEPO 8 september 2003 22:54
voor het vervoers probleem heb ik de juiste oplossing !!

eigelijk is et heel logisch en zal ook in de nwe huur-voorwaarden worden opgenomen ..

men dient de moeder goed stevig vast te snoeren in een ski-bok op de auto .. zo is de kans tot beweging (en dus beschadiging) minimaal

sim-pel.. en voor een geringe bij-betaling kunt u zo een handige ski-box ook uiteraard bij onze collega's van de afdeling BOELS-winterpret huren

bel voor meer info 0900-moeder (60 cpm)

of check ff snel op www.huurmoeder.nl

*From The Beach* 8 september 2003 22:59
Goed bezig collegae!!

Want de vervoerbox zoals wij 'm kennen van Peter, is erg handig, maar niet voor achter of op de auto!! Dus dit probleem is erg goed opgelost door P. Olliepo!!

Misschien ook wel 'n idee, om bij de moeder "skeelers of rolschaatsen" o.i.d te geven, voor als de moeder midden in de nacht retour wordt gebracht, of misschien te moe is na verhuur!! Dit natuurlijk wel met 'n borgprijs.

Traxx d€ b€uk€r SNOEIHARD 8 september 2003 23:06
heb nix om aan te bieden kan ik die van jou lenen Paul ?? hoeveeel kost ze??

Wous 9 september 2003 20:00
Mnr. Traxx de Beuker, eerst lezen en dan reageren graag...

Wij zijn een serieuze dochter organisatie van Boels.nl en wij willen alleen serieuze huurders! Wij bij Boels pakken de dingen professioneel en grondig aan! Daarom de vraag of je je alleen zakelijk tot ons wilt wenden bij een serieuze vraag naar de huur van een moeder... Zoek je geen tijdelijke moeder, sorry!

MVG,

Dhr. Wous out.

Traxx d€ b€uk€r SNOEIHARD 9 september 2003 20:10
dat bedoel ik tog

ikke need a mama....

Wous 9 september 2003 20:28
Goed Kerel,

Net thuis, ff snel heen en weer naar de zaak gereden en ff in het magazijn gekeken, waar we nog wat goedkopere moeders hebben voor jou!
IK had Berta in mijn hoofd;



Mocht je geinteresseerd zijn, Graag even contact opnemen met 0900-MOEDERS! Wil je liever eerst zelf nog even een rondje door het magazijn maken en je ogen even rustig de kost geven kan dat natuurlijk ook!

MVG. Dhr Wous out.
Aanpassen
laatste aanpassing
:P

Berta *droomt weg*

Jaa, wat heb ik genoten toen ik berta mocht in werken! :) *zwijmel*

Goeie keuze, traxx!
laatste aanpassing
AAAAAAAAAAARGH!! YOU BUNCH OF SICK FUCKS!!!!!!!
Kan ik jullie verantwoordelijk stellen???

Me moeder had zich laatst via jullie laten verhuren. En nu is ze anaal misbruikt.

Mag dat?