Partyflock

Forumonderwerp · 625268
2623x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Harde filmmm... maar zeer realisties--> maakt em een egte topper;)
Waarschuw beheerder
1. er is een hemelsbreed verschil tussen nazi's en skins. skins zijn namelijk niet racistisch
2. skins hebben wel degelijk een echte kleding (die de nazi's gewoon overgenomen hebben)
3. skins luisteren naar ska (= negermuziek), hardcore punk, etc etc
Waarschuw beheerder
Meetse films vind je toch leuk als er geweld in gebruikt word... of dat nou skins zijn nazi's of afro amerikanen. Hoe ranziger en grof hoe beter. (Y)
Waarschuw beheerder
vind het geweld in AHX echt maar slap hoor! ga een film echt niet vet vinden alleen maar omdat iemand met zijn bek op de stoeprand word gezet!

vind dan Pariah een stuk harder!
Waarschuw beheerder
Zit bijna geen verhaal in.
Waarschuw beheerder
in Pariah bijna geen verhaal? :s
Waarschuw beheerder
donateur
Als je de film goed vind, en toch een rechtse mening hebt over allochtonen,
dan ben je echt oer en oerdom
hehe eindelijk iemand die de film SNAPT! en niet alleen de film goed vind omdat er van die rechtse figuren in rondhossen!

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
De meeste wannabe gabbertjes hebben american history x als favo film omdat er lekker racistisch word gedaan en dat staat stoer dus is het een geoie film.

Terwijl het hele verhaal eigenlijk gaat om Derek die zijn fouten pas in gaat zien nadat hij met een kleurling moest samenwerken in de bak om te overleven.
Na de bak probeert hij zijn broertje te voorkomen dat hij ook zo word.

Goeie tekst in de film is van die directeur:

'Heeft hetgene wat je hebt gedaan,je leven verbeterd?'

Daar mogen mensen idd wel es over na gaan denken.

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
romper stomper ofzoiets....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
al die "skin"films zijn bagger en dat komt omdat skins niet positief mogen gefilmt echt het voorbeeld van een LINKSE maatschappij
Waarschuw beheerder
idd dobberman, ze zouden nazi's de lucht in moeten prijzen en laten zien dat ze helemaal geweldig zijn! :s

Waarschuw beheerder
donateur
die kinderen snappen die film juist hartstikke goed! op t eind schiet die neger toch die gast dood: moraal van t verhaal: Negers zijn fout!

whahahah
hoe kom je erop ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel een goede film.

Maar niet dat die Derek zegt: je moet niet blowen, wiet is voor negers. Er klopt wel meer niet maar dit slaat alles!
Waarschuw beheerder
Het was een leukere film geworden met Adebisi
Waarschuw beheerder
Ja he dobberman......vast wel droom maar lekker verder.mag niet positief gefilmd worden.tuurlijk wel.

jij bent dus iemand die de film op je eigen manier snapt....niet dus!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pro h core wat lul je nou skins hebben geen hekel aan gabbers omdat ze hun rechterhand de lucht in gooien maar omdat gabbers(meeste) drugs gebruiken skinheads haten drugs dus vandaar skinheads hebben geen eigen kleding lonsdale doc,s en dergelijke komt oorspronklijk bij de skinheads vandaan, een neonazi kan in alle kleren lopen die hij maar wilt dus meneer ik weet alles van skinheads en k haat ze omdat ze mij haten want ik ben een gabber :s doe je huiswerk beter.
o,ja kan je hun ongelijk geven dat ze op gabbers kotsen k bedoel de kleding en uiterlijk van een skin is ook het gabber van nu om het zo maar te zeggen alleen zeiken teveel gabbers op skinheads en lopen zel fook met lonsdale enzo en die gabbertjes zeggen dat lonsdale fred perry etc. verpest is door de skinheads:S:@:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
skinheads hatuh drugs he...vandaar dat die ado supporters er zwaar aan zittuh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
misschien maar de echte originele skinheads zijn antidrugs.
Waarschuw beheerder
en links...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de originele skins eigenlijk wel ja die rechtse skinheads zijn naziskins. en antidrugs....
Waarschuw beheerder
En dus zelf eigenlijk ook al nep en wannabee :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eigenlijk wel he :P
Waarschuw beheerder
AHX roelt de pan uit!

Echt prachtige film! Kheb em op DVD/Video

2 bla > Adebisi roelt ook :)
Waarschuw beheerder
weetje welke film al die Wazi's verplicht moeten zien????:

The Grey Zone! gaat over een stel joden in een concentratiekamp die moeten meehelpen de andere joden de gaskamer in te brengen en ze te cremeren!

ik heb die film gister gezien, en dit is ECHT een van de ziekste holocaustfilms die ik ooit heb gezien!
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
vindt het een goede film met een dudielijke boodschapp dat haat onnodige "bagage" is (citaatjeeuuh :) )

deze hele film draagt dus uit dat je beter met elkaar kan leven ipv los van elkaar...

dus iedere (extreem) rechts persoon of iemand die daarvoor door wil gaan die dit een goed film vindt.......... ga een breezaah kopen ofzo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat bedoel je daar nu weer mee?
Waarschuw beheerder
American History X is idd een steengoeie film!
Alleen het einde is een beetje zielig :'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is nu weer een vorm van realiteit ofzo iets :S:@
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Er komt weer heel veel het woord gabber voorbij.
iemand die die film als favoriet heeft omdat die rasistisch is en diegene dus een meeloop rasischie is, is GEEN gabber.

Mijn favoriete film is Starwars

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vin je dat een goeie film joh ik vin m zo saai heb nooit de hele film gekeken of moet ik dat eerst maar is doen?

Waarschuw beheerder
ja dynamic wat was die naar he...ik heb `m afgezet werd er helemaal depri van...heb ik normaal nooit:-S

Waarschuw beheerder
donateur
als je t zo een geweldige film vindt, leer dan eerst ff de naam van de film goed spellen zeg :S

ameriKan history X?
Waarschuw beheerder
donateur
(anti anti wazi)
mag ik hieruit concluderen dat je tegen de anti-wazi's bent?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tegen het antiwazi in hun naam ja

Waarschuw beheerder
enige reden waarom ik AHX goed vindt is omdat derek in de bak met die neger moet werken en zo dus inziet dat er niks mis is met negers!

waarom moet je negers het leven zwaar maken ?
omdat ze ander kleurtje hebben ?

zijn toch ook mensen!
en okay ben het er wel mee eens dat als ze in een groepje staan/lopen dan zijn ze vaak irritant! maar als je ze alleen spreekt dan zijn het stuk voor stuk goeie gasten :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja vast wel:S
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Pro-Hcore 24 augustus 2003 00:24
skinheads hatuh drugs he...vandaar dat die ado supporters er zwaar aan zittuh

Waar slaat dit op en wat wil je daarmee zeggen ?...

pitbull-germany 23 augustus 2003 05:49
al die "skin"films zijn bagger en dat komt omdat skins niet positief mogen gefilmt echt het voorbeeld van een LINKSE maatschappij

Dus een film waarin de helden daden van Nazi`s tentoon worden gesteld vind je super ?
En zo kut is "links" ook niet joh...
(politiek zelf is wel kut overigens...maar dat is mijn mening).

Ik vind American History X een goeie film. Maar helaas...idd., veel mensen zijn oer en oerdom en snappen deze film niet...

Alleen m`n lievelingsfilm is toch Southpark...sorry :D
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een superfilm!! HArd maar goed! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
zijn toch ook mensen!
en okay ben het er wel mee eens dat als ze in een groepje staan/lopen dan zijn ze vaak irritant! maar als je ze alleen spreekt dan zijn het stuk voor stuk goeie gasten
------------------
ja heh?! %-)

95% van de afrikanen die bij mij komen winkelen vertikken het om nederlands te praten, en als ikd an geen engels wilt praten word ik voor de zoon van hitler, skinhead en weet ik het uit gemaakt, terwijl ze dondersgoed moeite kunnen doen en zich besdt verstaanbaar kunnen maken.
ze zijn asociaal en denken dat de winkel van hun is.
Nederlanders vinden ze een asociaal volk en laag. (Dat heb ik uit uit hun eigen mond horen komen )

de surinamers daarin tegen zijn vet relaxt, vooral de ouwere. daar kan ik zeker mee lachen hehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kvond het alleen jammer dat de penetratie van de nazi-hoer niet 8mm-erd werd
Waarschuw beheerder
Mega goed verhaal!!
rompers en stompers moet ik nog kijken, heb laatst weer Pariah gekeken, beetje klote film maar wel lachen!!
Waarschuw beheerder
*96 uur WAKKER* 25 augustus 2003 23:47
ja dynamic wat was die naar he...ik heb `m afgezet werd er helemaal depri van...heb ik normaal nooit

kan ik me best voorstellen man! vind het zo ziek dat je dan die gangen ziet en dan op DVD met dolby surround, je hoort gewoon de wind door die gang blazen en gillende joden in de gaskamer, dan zo een gast die een gasmasker opzet en die gaskamer in moet, brrrrrrrrr, echt heel ziek!

Waarschuw beheerder
donateur
Super film!!! (y)
Waarschuw beheerder
My eyes hase seen the glorie.....
Waarschuw beheerder
goede film(Y)!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
een ander antwoord van iemand met 88 der nickname had ik ook neit verwacht.
Waarschuw beheerder
LOL zou ze ook een kindertent.nl site hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
zou ze dat kunnen spellen?
Waarschuw beheerder
www.kindertent.nl/sk­ingirls

zo te zien wel :)
Waarschuw beheerder
hey df-vw ska is geen neger muziek maar keiharde rock en punk ik kan t weten mijn broer is al 20 jaar punker en en luistert niks anders het verschil wat je noemd klopt wel over skins en nazi's anders moet je de film rompestompe of skinheads maar een kijken dan zie je het verschil duidelijk
laatste aanpassing