Partyflock

Forumonderwerp · 625268
2670x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Harde filmmm... maar zeer realisties--> maakt em een egte topper;)

Waarschuw beheerder
donateur
sukkel :bah:
Waarschuw beheerder
die blijft zeker in je gehugen hangen...zo niet wel minimaal 1 beeld...! Maar toch kies ik voor Monsters Inc.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind ik persoonlijk een zware boutfilm. want dr is niks van waar
Waarschuw beheerder
vind je romper-stomper zeker ook een van de mooiste films ooit?
Waarschuw beheerder
neeeee want daar krijgen ze klapjes
Waarschuw beheerder
Hmmm ik vind het lekker wel een goede film.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik ivn dhet ook wel een (Y) film!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Goeie film idd,
maar word wel door de verkeerde lui geprezen om de verkeerde redenen.
Als je de film goed vind, en toch een rechtse mening hebt over allochtonen,
dan ben je echt oer en oerdom! :D

Misschien maak ik vooroordelen dat je dat bent,
maar helaas is het zo dat het percentage rascisten bij de mensen die 'hardcore' en aanverwante muzieksoorten bij favorieten hebben staan te hoog is om dat niet te doen.
Dat is net zoiets als ontkennen dat de allochtone jeugd weinig overlast veroorzaakt in Nederland,
het IS een feit dat dat verhoudingsgewijs zo is.

Dus als je niet snapt wat ik net zei:
Ga de film nog maar eens 20 keer kijken,
en probeer er een wijze les uit te leren (y);)

Waarschuw beheerder
RAT RACE:[

Waarschuw beheerder
SweetHeart 18 augustus 2003 23:33
RAT RACE

ja haha daar zaten ook die nazi's in

klaus barbie :D
Waarschuw beheerder
geef mij maar fear and loathing in las vegas :D

Waarschuw beheerder
Hitler auto :o
Waarschuw beheerder
donateur
volgensmij ziet vibo mij niet helemaal voor vol aan;)

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het wel een aardige film, maar absoluut niet om de gedachtes erachter ofzo. Gewoon omdat ik het wel een aardig verhaal vond enzo.
Waarschuw beheerder
snap echt niet dat deze film zo de hemel in word geprezen hoor :s

alleen maar omdat t met nazis te maken heeft! en realisties? whehehhe dat issie zeker wel!

skins lopen daar in skater kleding rond en basketballen met negers! :d

Waarschuw beheerder
leuke weg kijk film ..dat wel
Waarschuw beheerder
Dy-namic(TDH)
skins lopen daar in skater kleding rond en basketballen met negers!

Integratie...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
skins hebbe niet egt kleding!! vaak worde skin ook in verband gebracht met hardcore!! ten eerste is dan niet hun muziek!!! ze luistere meer rock(rac) en punk enzo

ten 2de hek een pest hekel aan skins( want ze hatuh gabbertjuhsss) and that's me;)
Waarschuw beheerder
jamaar alle gabbers zijn toch skin?
Waarschuw beheerder
donateur
Skin hatuh gabbers, dat komt omdat er zoveel van die gabbers zijn die zo nodig met hun rechterhand omhoog gaan staan>(
Waarschuw beheerder
donateur
dus jij noemt mij een skin:S nou je word bedankt
Waarschuw beheerder
nee dy-namic
de meeste gabbers zijn geen skin
maar dom

snappie?

Waarschuw beheerder
donateur
Pro-Hcore 18 augustus 2003 23:55
Skin hatuh gabbers, dat komt omdat er zoveel van die gabbers zijn die zo nodig met hun rechterhand omhoog gaan staan :@

Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Noem die neppers dan ook geen gabbers ...
Waarschuw beheerder
dude

verwacht je dan complimentjes met zo'n topic %)
Waarschuw beheerder
donateur
volgensmij ziet vibo mij niet helemaal voor vol aan ;)

Mjah, ik heb mijn twijfels, maar als je mijn reply goed leest hoef je je niet aangesproken te voelen,
ik ken je ook verder niet, en die film goed vinden is je goeie eigen mening,
ik generaliseer alleen maar omdat American History X nu 'net die ene film' is die door duizenden niet begrepen wordt,
maar wel geweldig gevonden...
Daarom riekt me toch iets te veel naar een rel-topic :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dy-namic zoalsk alzij leze is moeilijk he!! iets naar bove scrolle en dan zie je staan allaan bij vrouwe!! en ik kan nou niet egt zegguh dat er zoveel vrouwe in AHX voorkomuh wel?¿?
Waarschuw beheerder
donateur
typtyfuss allaan = annaaal whuhahah
Waarschuw beheerder
donateur
ennuh dy-namic!! ik geloof niet dak ergens heb gezegt dak het een veytte film vind wel,, da maak je der zelf van!! so gett a life!!:P
Waarschuw beheerder
donateur
Pro-Hcore 18 augustus 2003 23:19
Harde filmmm... maar zeer realisties--> maakt em een egte topper ;)

Ow... :/
een slechte topper dus? ;P
Waarschuw beheerder
donateur
dat ik het een goede film vind dat will nog niet zegguh dat ie vett is wel?¿?
Waarschuw beheerder
donateur
der zit namelijk een heel verschill in;)
Waarschuw beheerder
Er kan ook geen topic geopend worden dat een beetje gevoelig ligt bij sommige mensen en er wordt gelijk weer met het vingertje gewezen. Ik vond het ook een goede realistische film. Ben ik nu meteen een nazi, is de maker van de film een nazi, wat een onzin zeg. Als je een film kijkt waar veel in wordt gemoord, ben je dan een moordenaar. Mensen willen gewoon dat er wordt gevisualiseerd wat er onder de mensen speelt, en toen deze film gemaakt werd, werd dat ook met een reden gedaan. En trouwens Pro-Hcore, anaal kan best ok zijn hoor :p ( maar idd wat je zegt, met een vrouw, laat daar geen misverstand over bestaan :d)
Waarschuw beheerder
donateur
misterE.... wij begrijpe elkaar:D
Waarschuw beheerder
Mister E, gaat de film dan niet over een nazi die juist van gedachtegang verandert en de nazi-gedachte vervolgens wegwuift en daar een aversie tegen krijgt?

Waarschuw beheerder
ik vindt het wel een goede film(Y)
alleen het einde vindt ik zielig :cry:
Waarschuw beheerder
Ja zekerz Je wou dat je mij was. Maar zoals je dat zegt heb je mij niet helemaal goed begrepen. Ik heb nooit gezegd dat het een waar gebeurd verhaal is ofzo, of dat er ook maar fragmenten in zitten die werkelijk zijn. Ik zeg alleen dat dingen als de Klu Klux Klan en Arien Nation en het nazi-sme (:s) heel erg speel(t)(de) toen de film gemaakt werd. Dat de maker van de film daar een eigen draai aan geeft, dat is zijn goed recht. Mensen willen gewoon een film die het onderwerp weergeeft. Het is naar mijn mening niet maatschappelijk verantwoord om nazi's de hemel in te prijzen, vandaar dat de maker er zo'n draai aan geeft, dat ie dus een averse krijgt tegen nazi's.
Waarschuw beheerder
Pro-Hcore 19 augustus 2003 00:05
dy-namic zoalsk alzij leze is moeilijk he!! iets naar bove scrolle en dan zie je staan allaan bij vrouwe!! en ik kan nou niet egt zegguh dat er zoveel vrouwe in AHX voorkomuh wel?¿?

ontkennigsfase noemen ze dat! maakt niet uit hoor, ik heb er ook een tijdje in gezeten!

en dan nog eens terugkrabbelen dat je t geen vette film vind? nee, daarom open je er een topic over! hihihihi

Waarschuw beheerder
donateur
Juist een goede film ja, en niet omdat er nu een neger met z`n smoel op de stoep wordt kapot getrapt maar juist omdat hij op een gegeven moment in gaat zien dat hij HELEMAAL verkeerd bezig is geweest, en z`n broertje er voor wil behoeden. :)

dus gewoon een (Y) film.
Waarschuw beheerder
donateur
dy-namic, je foute toegeven is moelijk he!!weet ik wel;)

ten 2de open ik een topci over AHX omdat de mening over xeze fiml zeer verschillen.

Waarschuw beheerder
vond romper stomper beter
maar american history x was wel een goeie film!!maar je ziet ook vaak bij kleine kinderen; wat is je favourite film; american history x en dat als stoer zijnde beschouwen, die snappen waarschijnlijk het verhaal niet.
en vond de hoofdspeler eigenlijk ook wel leuk hehe (nou ja zonder dat kruis dan he)
maar daarom kan je een rasistische film wel goed vinden en ook zelfs rechts zijn -->vibo, dus ben het met pro-hcore eens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die kinderen snappen die film juist hartstikke goed! op t eind schiet die neger toch die gast dood: moraal van t verhaal: Negers zijn fout! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je de film goed vind, en toch een rechtse mening hebt over allochtonen,
dan ben je echt oer en oerdom

:respect: (Y) Goedzo Vibo!

Ik vond het een steengoeie, indrukwekkende, beangstigende film (Y)

Waarschuw beheerder
goeie film (Y)
Waarschuw beheerder
Goeie film (y), maar hij klopt voor geen meter.

Waarschuw beheerder
Ik vind het een hele goede film. Het is gewoon een goed verhaal en goede acteurs. En de boodschap erachter zouden inderdaad wat meer mensen mogen begrijpen.
Waarschuw beheerder
Moraal is goed maar als je echt rechts bent en de film goed vind om de verkeerde redenen dan ben je dus echt dom inderdaad........

en het is idd een goede film, als je em slecht vindt of vindt dat er nix klopt ben je dus wel extreem rechts omdat er dus WEL moraal inzit....get it?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heej Pro-Hcore, leer eens nederlands man, het is realistisch
Waarschuw beheerder
Ik vind het een vet heftige film!!!