Partyflock

Forumonderwerp · 625268
2705x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Harde filmmm... maar zeer realisties--> maakt em een egte topper;)

Waarschuw beheerder
Jezus...
Wat heeft dit in godsnaam met het topic te maken???

Ga dat eens ff lekker ergens anders uitvechten open der maar een topic over of zo!!!

Waarschuw beheerder
donateur
t(er)reurende kip>>>>>> lopen skins in aussies ??

Ja als ze weten dat ze niet in der pipo pak met kisten binnen mogen zie je ze zonder op feesten lopen, hoe overtuigd ben je dan?

Wausah >>>>. ik vecht hier niets uit, hij leest mijn reply niet goed, valt mij aan, dus leg ik het hem uit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
skins lopen niet op feesten zeker de echte niet en een skin zie jij niet in een aussie lopen

en om er op terug te komen wat jij allemaal zegt
gabber:s liepen als laatste met lonsdale fp enzo ..:d

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk jongen :s

Waarschuw beheerder
ado supporters zijn geen skinheads procore vorig jaar werde ze nog weg geslaguh bij voetbal en ik vind persoonlijk american history X een kut film ma das mijn mening nah ma hope dat ik geen kogel door me kop krijg :p en gabbers vrage er ook zelf om as ze voor nazi of skinhead worde uitgemaakt ze lope zelfs op kiste en opgerolde broekspijpuh en noem maar op ma kleding make je nog nie wat je ben
Waarschuw beheerder
donateur
Het verhaal gaat toch over dat die "die-hard" skin in de gevangenis erachter komt en dat ie dan inziet dat die ideeen die hij heeft eigenlijk helemaal nergens op slaan..... en uiteindelijk wordt ie toch gewoon weer "normaal"

K snap niet dat die gabbers dit als 1 van je favo films noemt, en zelf met je handje omhoog staat op feesten nep "gabbers" van tegenwoordig :S