Partyflock

Forumonderwerp · 621844
9689x bekeken

Waarschuw beheerder
Het leek mij wel aardig om deze zaterdag eens lekker aan de crack te gaan. Maar heb dit nog nooit gedaan dus kan wel wat tips gebruiken :)

Nou ik ben de straat op om een zakje rotsen te scoren, knal hier jullie gebruikstips maar neer ...

Waarschuw beheerder
nou have fun.................­..........

:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Neem voor mij ook een zakje mee (y)

:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zelf basen anders koop je troep ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vorige week nog gedaan!! Wel vrij heftig als je het nooit gedaan heb, maar probeer het niet te vaak te doen!

Waarschuw beheerder
Zelf basen???

Is dat uitkoken in ammoniak?
Dan moet ik nog ff snel een fles halen want ik heb hier alleen wasbenzine staan. Of kan het daar soms ook mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Veel geluk.

Waarschuw beheerder
Dank je Marja, maar jij als studente biochemie zou toch wel een paar goede tips moeten hebben. Of ligt dit niet echt binnen jouw vakgebied?
Waarschuw beheerder
donateur
Owjawel kan je precies vertellen wat het met je doet van binnen in je lichaam, maar niet hoe je het moet gebruiken.

Dus wens ik je veel geluk en hoop ik voor je dat je er niet in blijft hangen. :S:S
Waarschuw beheerder
Ik heb een tip: laat die avond iemand anders je pinpas bij zich houden. Als je gaat "basen" dan is het als het op is nog steeds niet genoeg geweest..
Don't get addicted!!!
Waarschuw beheerder
En trouwens: ik ben geen wereldverbeteraar maar als iemand in mijn vriendenkring met deze vraag zou komen,zou het voor mij reden zijn om het contact met deze persoon te verbreken. Sterker nog, ik zou allebei zijn/haar handen breken zodat ze het niet eens kunnen doen.
Basen is voor junkies, net zoals hero...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoop niet dat ik blijf hangen nee, moet maandag weer werken en dat kon wel eens een probleem worden als ik nog in een trip zit :S

Maar goed, zijn er hier geen crack professionals wegwijs kunnen maken in de wondere wereld die crack heet? :)
Waarschuw beheerder
Hoop niet dat ik blijf hangen nee, moet maandag weer werken en dat kon wel eens een probleem worden als ik nog in een trip zit

Gelukkig is dat onmogelijk.

Waarschuw beheerder
2 Cartman&Dennis: Één keertje zou toch geen kwaad kunnen??
Waarschuw beheerder
donateur
JE kan het het beste anaal innemen
Waarschuw beheerder
Uitkokoen in terpentine helpt ook goed tegen herhalingsdrang.

Waarschuw beheerder
Dank KontWol en Glenfiddich, dat zijn tenminste posts waar ik wat aan heb!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een tip: laat die avond iemand anders je pinpas bij zich houden. Als je gaat "basen" dan is het als het op is nog steeds niet genoeg geweest..
Don't get addicted!!!

Wat een onzin, ik rook ook eens in de maand een beetje crack met een paar vrienden, en echt niet dat ik verslaafd ben!
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker man ;) Ga je dan ook altijd op het station zitten?
Waarschuw beheerder
Leuk dat je er voot uitkomt dat je die troep gebruikt....Junkiest­yle :kots:
Ik ben tegen basen omdat een bekende van mij zich helemaal de grond in heeft "gebased"... Vanaf het begin is het meteen zo geweest dat hij crack bij ging halen tot zijn geld op was. Had hij een pinpas bij zich dan pinde die tot ie niet meer kon. Het eindresultaat was dat ie voor ongeveer 700 euro per dag moest kopen om zichzelf tevreden te houden...

Waarschuw beheerder
700€ per dag :-O

Mij was juist verteld dat dat spul zo goedkoop was in vergelijking met sos...
Waarschuw beheerder
Ben je mal: crack is geestelijk veel verslavender dan coke dus je hebt steeds sneller en meer nodig om hetzelfde effect te bereiken als je eerste "inhaal". Dus het is duur om te gebruiken. En het is eigenlijk ook nog eens inefficient... De helft van je coke gaat in rook op zonder dat je er wat aan hebt...
Ga dan gewoon snuiven als ik raad mag geven.

Waarschuw beheerder
Maar snuiven had ik eigenlijk wel weer gezien ...
Dacht dat crack wel een leuke nieuwe uitdaging was.
Waarschuw beheerder
Bruin spuiten is ook een nieuwe uitdaging.
Waarschuw beheerder
donateur
Is het ook zeker ;)

GEwoon doen maar. Verneuk je leven en vertel het op het forum ;)

(wel nieuw topic in het horum forum beginnen ;))

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Chrizz, snuiven haalt het bij lange na niet bij crack.

Als je wat nieuws wil proberen, kan ik het je echt aanraden.

En dat gelul dat je er verslaafd van wordt, dat zijn gewoon de zwakkeren i onze samenleving, enzie het maar als een straf van God dat ze er van naar de klote gaan!
Waarschuw beheerder
stukje van een drugsinfosite:

Wat is crack
Crack is een bewerkte vorm van cocaïne. De bewerking is nodig om de cocaïne rookbaar te maken. Crack wordt ook wel basecoke of gekookte coke genoemd. Het zijn drie verschillende namen voor een stof met dezelfde werking en risico's. Om het te maken wordt cocaïne vermengd met water en maagzout of ammoniak, en dan gekookt.

Wat voel je van crack
Crack wordt gerookt uit een pijpje of vanaf aluminiumfolie. Het wordt verhit en de dampen worden geïnhaleerd: crack begint na enkele seconden al te werken, maar is snel uitgewerkt. Het gebruik van crack slaat in als een bom. Je krijgt een enorme kick en voelt je intens plezierig en geweldig. Een golf energie trekt door je hele lichaam. Even zijn alle zorgen, frustraties en gevoelens van minderwaardigheid weg. De flash duurt 20 seconden. Na enkele minuten komt de ommezwaai, de crash: je krijgt onplezierige gevoelens. Je raakt opgefokt, angstig en lusteloos en wilt onmiddellijk opnieuw gebruiken. Dat verlangen is zeer sterk; hartslag, bloeddruk en lichaamstemperatuur gaan erg omhoog.

Wat zijn de risico's
Roken van crack is slecht voor je longen, waardoor je longfunctie achteruit gaat. Gebruikers krijgen last van kortademigheid en hoesten vaak zwart slijm op. Crack leidt tot stoornissen van het hart- en vaatstelsel. Hartritmestoornissen, een hartaanval of een epileptische aanval kunnen het gevolg zijn. Crack pleegt roofbouw op het lichaam met als gevolg totale uitputting. Het risico bestaat dat je van crack volledig paranoia, angstig of depressief wordt.

Kun je aan crack verslaafd raken
Crackgebruik is buitengewoon verslavend: met heroïne en nicotine is het de meest verslavende drug. De flash is zó prettig en zó kort en de crash is zó onaangenaam dat je onmiddellijk opnieuw wilt gebruiken. Je wilt alsmaar doorgaan. Bij crackgebruik treedt acute tolerantie op: de eerste dosis geeft nog een intens plezierig gevoel, maar een tweede dosis al niet meer, bij dezelfde hoeveelheid. Onthoudingsverschijnselen treden op, zoals neerslachtigheid, depressie, vermoeidheid, uitputting en onrustige slaap. Deze verschijnselen kunnen lange tijd aanhouden, en in die periode ontstaat een zeer sterk verlangen naar crack.

Zegt genoeg denk ik...

Bron is http://www.jip.org/lan/docs/drugs_hard.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Spuiten is geen optie, heb namelijk vrees voor naalden :$
Waarschuw beheerder
Waarom ga je niet een paar minuten met je bek aan een uitlaat van een auto hangen? Ga je ook van de kaart en uiteindelijk kapot van en.....

lekker goedkoop!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vooroordelen :kots: :kots:

Eerst zelf proberen , dan oordelen!
Waarschuw beheerder
Spuiten is geen optie, heb namelijk vrees voor naalden

Mietje!

[img cacheid=0001670a000324613864455e1a001b50df]http://www.drogy.sk/drogy/heroin.jpg[/img]
Lekker toch?

[img cacheid=000122ac0002711a1b16da961a001b50df]http://www.lightanddark.net/images/Junky.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Misschien dat ik dat volgend weekend wel ga doen HUMANOID.

Maar nu ga ik echt maar eens de deur uit om ff wat te scoren. Kan iemand misschien een prijsindicatie geven van wat een grammetje ongeveer kost? Ik heb namelijk geen zin om als onervaren gebruiker genaaid te worden en veel te veel te betalen.
Waarschuw beheerder
@niksiee:
Als je zelf crack rookt ben je al kansloos. Als je als kansloze ook nog mensen van goede raad wilt voorzien geef ik je weing kans dat je serieus genomen wordt...

Maar iedereen moet zelf weten wat ie doet alleen je probeert als lid van de gemeenschap toch altijd ervoor te zorgen dat mensen geen gekke dingen gaan doen?
Ik ben niet tegen drugs, zeer zeker niet, ik ben een voorstander van "goed gebruik" maar crack roken valt in dezelfde catagorie als heroine en is dus "not done" oftewel:

junkiestyle
Waarschuw beheerder
Als je het al doet moet je het zelf uitkoken...
Dan weet je wat je krijgt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Cartman: Er bestaat ook zoiets als verantwoord Crack gebruiken, als je een beetje sterk in je schoenen staat, dan kan je het gewoon bij 1 a 2keer per maand houden!
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, je moet ook vooral door blijven gaan. Als je denkt dat je niet verslaafd kan raken dan is het okee.
Jij staat waarschijnlijk erg sterk in je schoenen anders zou je er niet eens openlijk voor uitkomen dat je crack gebruikt. Ik wil je bij deze feliciteren met je drugsgebruik en je tevens alvast een gelukkig 2005 toewensen want aan het einde van 2004 het je geen internet meer als je op straat autoradio's pikt om in je drugsbehoefte te voorzien...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach, autoradio's zijn niet echt mijn ding. Ik denk dat ik eerder iemand zou beroven ofzo...
Waarschuw beheerder
leuk ja al dat geld uitgeven aan 20 seconden lol
Waarschuw beheerder
Verantwoord Crack gebruiken, pleeg jij binnenkort ook verantwoord zelfmoord?? Of ga je verantwoord inbreken...

moehahahaha

loser, crack is voor homo's
Waarschuw beheerder
Crack is voor kansloze mensen...
Verantwoord of niet, je gaat eraan onderdoor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leuk ja al dat geld uitgeven aan 20 seconden lol

We zijn niet geïntereseerd in jouw sloeberige salaris niveau!
Waarschuw beheerder
Meneer is ook nog eens zo gefortuneerd dat een eventuele verslaving gemakkelijk te bekostigen is???
Gebruik dan gewoon 4 keer in de maand dwz elk weekeind.
Zo lang het maar verantwoord gebeurt; niets aan het handje...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb niet de behoefte om het 4 keer per maand te gebruiken. Het moet wel speciaal blijven, en ik wil er naar toe kunnen leven!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pffffff, al die drukte om een beetje Crack, we praten toch gvd niet over heroïne hier :kots:
Waarschuw beheerder
het speelt wel een belangerijke rol in je leven of niet niksiee,

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neehoor, just 4 fun. Als het belangerijk is zou ik het elke dag doen....
Waarschuw beheerder
OH OKEE SORRY dacht het omdat je zoveel reageert in dit topic

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kan er gewoon slecht tegen als nono's hun mening gaan geven, terwijl ze het zelf nooit hebben gedaan...
Waarschuw beheerder
wat hebben jullie toch tegen heroine enzo.
Snappen jullie niet dat jullie allemaal meewerken aan het erger maken van het grote sociale stigma dat op deze en op andere drugs ligt.
Waarschuw beheerder
*Er bestaat ook zoiets als verantwoord Crack gebruiken*

Nee dat bestaat niet

Wat ben jij een domme eikel zeg

*pffffff, al die drukte om een beetje Crack, we praten toch gvd niet over heroïne hier *

Ga eens in de bronx kijken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
typisch voorbeeld van iemand die (Amerikaanse) media napraat.
Ja elke crack gebruiker is een neger die in de bronx woont.
Waarschuw beheerder
donateur
niksiee ben ut met je eens. de meeste mensen staan nie sterk in hun schoenen om verantwoord met drugs om te gaan. jij blijkbaar wel want je houd ut bij een paar x in de zoveel tijd. moet kunne toch??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Verantwoordelijk drugs gebruiken bestaat niet, alleen verslaafden denken dat omdat ze veel ervaring hebben en dat door de war halen met verantwoordelijkheid­sbesef.

Heb es crack gerookt, lijkt net alsof je plastic aan het verbranden bent, erg lekker hoor %)

Waarschuw beheerder
Ja het gaat er toch om dat je ondanks je drugsgebruik niet in de financiele problemen komt en gelukkig bent. Dat je zo kunt leven als jij wilt. Wat iedereen zegt over base en hero zijn gewoon vooroordelen met je junkiestyle. Er zijn zelfs zat mensen die heroine verantwoord kunnen gebruiken...JA HET KAN. Ik zou er nooit aan beginnen weet dat ik dan zo op het station rondscharrel op zoek naar zilverfolie. maar als mensen dat wel kunnen is het toch goed?!
Ik weet wel dat 1x in de week heroine veel beter is als 1x in de week speed (wat hier door de meeste wel word geacepteerd).

Waarschuw beheerder
donateur
Sjezus je bent eg geen junk hoor, als je gaat basen.....
Ik heb het wel een aantal keren gedaan, maar was eg nie verslaafd eraan, tis onwijs lekker basen, je voelt je eg super, kan de beste knikker nie tegenop. (Althans das mijn mening).

Belle

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Yeahhhhhhh, crackgebruikers verenigt U!
Waarschuw beheerder
je hebt drugs en je hebt drugs..............m­aar crack????? erg triest zeker omdat de trip zo geweldig lang duurt echt de moeite ook kun je ook je neus aan een fles poppers leggen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stumper, je gaat Crack toch niet vergelijken met Poppers???

Das koeien met schapen vergelijk vriend!

Waarschuw beheerder
Was ik weer!!
Heb gescored hoor :D

2 gram voor 15 €uri's, is dat een beetje te doen of ben ik weer afgezet?? :vaag:
Waarschuw beheerder
dat is dure bastard suiker
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 gram voor 15 euro?:vaag: hahaha
Waarschuw beheerder
mischien kan je er beter wat lekkers van maken:
http://members.rott.chello.nl/ccrpoirotkodde/Lekkervoor2/recepten/mangotaart.html

Waarschuw beheerder
Het lijkt eerder op gemalen tl-buis..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 mind movie===> Crack rook je, dat eet je niet!

Stomme newbee's
Waarschuw beheerder
lees de post boven het recept van mij, niksiee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en dan???

Waarschuw beheerder
Dan had je misschien kunnen zien dat het over bastard suiker ging :S
Waarschuw beheerder
ja dus hou je newbie geziek maar voor je met je 20 post's.
Waarschuw beheerder
Gevaarlijke troep jonge. weet goed waar je aan begint. ben er zat vrienden mee kwijtgeraakt. En die hadden ook de instelling van 1 keer kan geen kwaad.

Dus je bent gewaarschuwd.

Waarschuw beheerder
Zie echt die junkies op het station voor me:S
Waarschuw beheerder
Niksiee's profiel zegt al: KOOS KANSLOOS...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niksiee's profiel zegt al: KOOS KANSLOOS...

UhUhuhuhuh
[img cacheid=00046985000b127e353bd4bd1a001b53fd]http://www.ebaumsworld.com/forumfun/gay12.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[
Het lijkt eerder op gemalen tl-buis..

Zou het zowieso wel eerst ff testen, hehe
Waarschuw beheerder
deze trucker is de wijsneus doet vast niet veel anders in z'n eenzaame ritten door friesland ouwe crackboer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is het ook mogelijk om een grammaticaal correcte zin neer te zetten ???

Retard dat je bent!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en dan mij zielig noemen als ik een keer een pilletje heb geslikt op skool.
sorry hoor maar als je aan de crack begint dan ben je echt wel super triest.

en mensen nog sorry dat ik zo uitschoot in dat forum men oprechte excussees
Waarschuw beheerder
wat een gezeik laat ze lekker crack roken

Waarschuw beheerder
en gasten.....

hebben jullie die pas al dat je straatnieuws mag gaan verkopen????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog nooit crack gerookt maar als je een intense ervaring wil dan raad ik LSD aan .:vaag:

Waarschuw beheerder
Ik noem jou de john van Pf
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[quote]en dan mij zielig noemen als ik een keer een pilletje heb geslikt op skool.
[quote]

Haha, dat noem ik nu junkengedrag
Waarschuw beheerder
haal maar een gram of drie anders moet je drie keer rijden(6)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Kremlin: Schelden is voor de zwakkeren en dommeren in onze samenleving :kots:

Waarschuw beheerder
Nou mensen ik kan jullie verzekeren dat ik een relaxte avond heb gehad hoor :D
Heb nog een half grammetje over en dat ga ik vanmiddag op beachbop op maken.
Crack rulez :smoke::-|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
meeten????
Waarschuw beheerder
hoe kan jij nou echte crack hebben gekocht voor 15 eipo's???

Waarschuw beheerder
Sgoed man, als jij dan gelijk nog een grammetje voor me wil meenemen, want ik begin toch te twijfelen of die halve wel genoeg is voor vandaag :)

Maar ehm, 18.00 binnen bij Bloomingdale pijpje roken?? (beter i.v.m. met wind enzo)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Yeah, ik verheug me erop, maar dat zou wel de 2de keer zijn deze week. Ben ik nu verslaafd?

Ik zal zo even mijn dealer opbellen, moet ik er 1tje of maar gelijk 2 er bijhalen??

Waarschuw beheerder
Doe maar gelijk 2, beter mee verlegen dan om verlegen :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en als het op is kan ik binnen een half uur niewue regelen. Joeppppppieeeeee ik heb er zin an

Waarschuw beheerder
Yesssssss, dat wordt gewoon fokking crack roken tot we er bij neervallen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar is het niet verboden om crack te roken in een standtent?? Of hebben ze iets van een gedoogbeleid???

Waarschuw beheerder
There is only one way to find out :)

Waarschuw beheerder
keertje kan best hoor...ligt helemaal aan jezelf...alleen als je van jezelf weet dat je een groot "talent" hebt voor verslaving zou ik het niet doen, het word snel te lekker...

en al die vooroordelen hierzo...wedden dat diezelfde mensen ieder weekend wel 1 pak pep erdoorheen raggen, nee dat is gezond:-S

en 2 gram voor 15 euro..
dan ben je dik genaaid m`n jong..:-)
Waarschuw beheerder
Het is toch leuk om te zien dat op alle drugsforums toch dezelfde soort mensen zitten, mensen die altijd al hun vooroordeeltjes klaar hebben en elkaar allemaal maar napraten. Ik zit zelf vooral op het drugsforum van start2dance en daar ben ik ook al vele malen door iedereen voor een vette junk uitgemaakt. De reden daarvoor is dat ik redelijk veel dingen gedaan heb op drugsgebied en veel dingen die de meeste mensen niet aanspreekt. Ik spuit best wel vaak ketamine, heb onlangs crystalmeth gespoten en heb ook tijd lang regelmatig crack gebruikt. Heroine staat nog steeds op mijn verlanglijstje. Ik hou er gewoon van om alles te ervaren. En ik weet gewoon dat ik dat kan. Zoals hier al eerder aangegeven is, het gaat er om hoe sterk je in je schoenen staat. Als je het zover laat komen dat je er verslaafd aan raakt dan ligt dat toch echt aan jezelf. Maar de meeste mensen kunnen of willen dat niet begrijpen, dat er genoeg mensen zijn die alles recreatief kunnen gebruiken, die sterk genoeg zijn om het zo nu en dan te gebruiken. Je wordt dan al meteen als een kansloze junk uitgemaakt. Als ze het woord spuit horen dan zien ze meteen de junk op het station voor zich. Dat vind ik echt getuigen van bekrompenheid. Wil het gebruik van deze dingen hier niet gaan promoten, maar wil alleen maar zeggen dat je het wel degelijk normaal kan gebruiken.
Waarschuw beheerder
en nog even over de prijs, dat is wel heel erg goedkoop voor goede crack hoor

Waarschuw beheerder
donateur
Doe maar gelijk 2, beter mee verlegen dan om verlegen

Goh, waar ken ik deze gedachtengang precies van?
Ow jah, zo denken coke-verslaafden ook.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2duracell

verantwoord crack gebruik kan niet???
jij mischien niet...
kan zijn dat jij zo zwak in je schoenen staat..
dat je op de keileweg eindigt om je reet te verkopen....
hahahah kneus

Waarschuw beheerder
hahaha

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
k spuit iedere dag minstens zes keer..... (insuline) :d
Was het nog grezellig op beachbob...?

Waarschuw beheerder
2 timo

spuiten is junkly style

Waarschuw beheerder
donateur
Bling Bling expertise in crack smoking !!

[img]http://www2.bumfights.com/indecline/OPTBLING-FIRING2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
hehehe BumFIGHT!
Waarschuw beheerder
????????????????????­????????????
Waarschuw beheerder
STOM EN HET STINKT.

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een dom topic, crack is voor de loozers.... STUMPER, net als die andere rotzooi, ZEROine, bah :KOTS: :KOTS: :KOTS: :KOTS: Zum kotsen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is toch leuk om te zien dat op alle drugsforums toch dezelfde soort mensen zitten, mensen die altijd al hun vooroordeeltjes klaar hebben en elkaar allemaal maar napraten. Ik zit zelf vooral op het drugsforum van start2dance en daar ben ik ook al vele malen door iedereen voor een vette junk uitgemaakt.

@Timo:Wel raar dat iedereen zegt dat het slecht is en elkaar napraat/vooroordelen heeft. Misschien moet bij jou de euro of het spreekwoordelijke kwartje nog vallen maar als je spuit of crack rookt ben je gewoon slecht bezig. Of je nou verantwoordt spuit of niet, het blijft SLECHT.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Idd SLECHT!!!

Waarschuw beheerder
ja idd en speed en pillen enzo daar zit veel vitamine in %)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
voor loozers
hahaahha
leg uit dan...

Waarschuw beheerder
donateur
voor loozers
hahaahha
leg uit dan...

Waarom zou je het anders gebruiken?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik gebruik het om 1 rede...

omdat jij me dan een loozer vind..
Waarschuw beheerder
Sjezus :S

En straks als mager kut junkie geld komen bietsen op amsterdam cs!

:vaag:
Waarschuw beheerder
tuurlijk weet ik dat het slecht is, dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Maar het is zeker niet slechter dan andere drugs die hier wel gewoon geaccepteerd worden. Het wordt wel heel normaal gevonden als mensen zich elk weekend helemaal vol douwen met pillen, speed en coke. Maar zodra ze het woord spuit horen dan raakt iedereen in paniek. En dat getuigt dus van onwetenheid, iedereen praat elkaar dan maar na en praten over dingen waar ze geen verstand van hebben. Ze zien een junk op het centraal station voor zich en daar houden ze zich maar aan vast. Maar ze vergeten dan dat er genoeg mensen zijn die het wel gewoon recreatief kunnen gebruiken. En of het slecht is? Als je een beetje zou nalezen dan kom je er achter dat in het geval van ketamine spuiten gewoon de beste en meest veilige methode is. En dat er dan een spuit aan te pas komt, so be it. Ketamine spuiten is gewoon veel minder slecht dan pillen en speed, dan weet je vaak geeneens wat je naar binnen slikt/snuift en wat voor rotzooi daar doorheen zit. Maar daar hoor je gewoon niemand over. Wel een wereld van veschil met bv bluelight.nu. Daar zitten mensen met een beetje kennis van drugs en kan je gewoon alles vragen zonder meteen te worden afgezeken door gastjes zonder enige zinnige argumenten, die vaak niet weten waar ze het over hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
krijg zin in het weekend....

Waarschuw beheerder
donateur
Zwervers op het station zijn meestal mensen met een geestelijke aandoening, maar die niet in aanmerking komen voor gratis zorg, waardoor ze tussen wal en schip vallen.
Dat ze er allemaal door drugs komen is natuurlijk onzin.

Timo, reden dat je op bluelight niet word afgezeikt is omdat spuiten in Engeland normaler is dan hier.
Waarschuw beheerder
Op Bluelight zitten meer Amerikanen...
En als je op Bluelight iemand zit af te zeiken krijg je meteen een ban.
Ook is het zo dat bijvoorbeeld bijna alle mod's van Other Drugs daar ook spuiten..
Waarschuw beheerder
op bluelight zitten vooral Amerikanen, Engels en Australiers. En daar is het gewoon vrij normaal als je het over spuiten hebt. De meeste mensen daar kunnen er gewoon allemaal verantwoord mee omgaan en zo wordt het ook benaderd. En als ze daar eens iemand wat willen afraden dan is dat met goede argumenten en niet met van die lege kreten als "dat is voor junkies". Dat is gewoon zo goedkoop. Ik dacht dat Nederlanders toch wat meer open-minded waren. Valt toch wel tegen in de praktijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Timo,
Een half jaar geleden had ik je gelijk gegeven.

Ikzelf ben om diverse redenen helemaal gestopt met drugs en ik heb echt zo iets van "snap je het zelf niet".
Ik weet dat je het heel anders ziet, omdat ik het vroeger ook zo zag als jij.

Maar de meesten zien het dus op de manier waarop ik het nu zie en die kunnen er geen begrip voor opbrengen, nee....

Je zal er gewoon mee moeten leren leven dat xtc en speed meer geaccepteerd worden dan heroine en crack spuiten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik had nog een beetje over van Beachbob, en ik heb het gisteren weer gedaan. Ben ik nu verslaafd???

Waarschuw beheerder
donateur
Als jij niet gelukkig kan zijn zonder, wel jah.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ok, dan ben ik verslaafd, en dan ga ik het maar wat vaker doen....
Waarschuw beheerder
@niksiee:Moet je trots op zijn.

Weet je wat trouwens het mooie is?
Volgens mij zijn alle mensen die spuiten en crack roken echt verbaasd dat het niet geaccepteerd wordt als normaal. Maar volgens mij wordt er ook niet aan de onbijttafel (of in je vriendenkring) door deze mensen gezegd: Joh, ik heb gisteren toch goeie crack gerookt...
En dat kan met pillen, coke en speed wel "gewoon".

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij weet wel hoe het werkt hoor

"meneerdienognooitve­rderisgegaandanstiek­emeenslokbieruitjepa­ppasglasdrinkennerT"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft wel gelijk Niksieee en jij lult gewoon onzin.
Als je denkt dat je gelijk hebt, kom dan eens met argumenten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Man het slaat gewoon helemaal nergens op, net alsof ik ga zeggen aan de ontbijttafel : Goh, ik heb gisteren toch even een paar gram lekkere coke weggesnoven"

Hij praat gewoon POEP :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, jij haalt er weer uit wat je wilt lezen.

Hij geeft aan dat mensen die crack/heroine gebruiken ten onrechte menen dat het normaal is wat zij doen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, dan moet jij eens goed lezen, want hij zegt dat het gebruikt van coke wel "gewoon" is, ik lees juist niet alleen wat ik wil lezen vriend,IK zie juist het geheel en jij pikt er wat uit..

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is zijn standpunt
Weet je wat trouwens het mooie is?
Volgens mij zijn alle mensen die spuiten en crack roken echt verbaasd dat het niet geaccepteerd wordt als normaal.

En hier geeft hij aan dat hij hypocriet is doordat hij zelf ook zo tegen drugs aan kijkt.
Maar volgens mij wordt er ook niet aan de onbijttafel (of in je vriendenkring) door deze mensen gezegd: Joh, ik heb gisteren toch goeie crack gerookt...
En dat kan met pillen, coke en speed wel "gewoon".

Waarschuw beheerder
Ik ben niet tegen drugs, maar zoals ik al eerder heb gezegd is crack voor junkies. En over de rest van de drugs ben ik niet hypocriet; ik heb gewoon tussen haakjes gezet.

@niksiee:
En bedankt voor de bijnaam :"meneerdienognooitv­e­rderisgegaandansti­ek­emeenslokbieruitj­epa­ppasglasdrinkenn­erT"

Jou noem ik gewoon junk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
crepin
Waarschuw beheerder
Viptweak, waarom kijk je er anders tegenaan dan nu dat je gestopt ben?
Kijk, we gebruiken allemaal drugs om ons eens even een beetje anders te voelen, om even te ontsnappen aan de werkelijkheid. En de meeste doen dat dus met pillen/coke/ghb, iets wat als heel normaal beschouwd wordt, omdat je nog nooit een junk hebt gezien die verslaafd is aan XTC ofzo. Maar er zijn ook mensen die hun kick uit andere middeltjes halen, die weleens wat extremers willen doen. En de enige reden dat dit door de meeste mensen niet wordt geaccepteerd is dat iedereen een junk voor zich ziet die daar aan verslaafd is. Of dat als ze het woord spuiten horen je ook meteen maar afkraken, zonder er eens bij na te denken dat dat gewoon een veel betere en veiligere methode is. Het is gewoon zo krom allemaal. Als iemand gewoon goed met die dingen kan omgaan en en het geen invloed heeft op zijn dagelijks leven, wat is dan het verschil met pillen of coke gebruiken? Ik gebruik nu niet zo heel veel meer, maar toen ik nog wel veel gebruikte kon ik nog gewoon heel normaal functioneren: ik ben toen cum laude afgestudeerd aan de Erasmus universiteit en nu heb ik een hele goede baan. Wil niet arrogant overkomen ofzo, maar wil er alleen maar mee zeggen dat je dus niet meteen een loserjunkie bent als je die dingen gebruikt. Dat er dus genoeg mensen recreatief mee kunnen omgaan. Maar ja, dat etiket van junkie zal je wel nooit meer wegkrijgen. En dat boeit me verder ook niet, ik weet wie het zegt, als ik zelf maar beter weet. Hoop alleen dat mensen eerst wat beter nadenken voordat ze van alles gaan roepen.

Waarschuw beheerder
donateur
Viptweak, waarom kijk je er anders tegenaan dan nu dat je gestopt ben?

Omdat ik gestopt ben met een reden.
En de meeste doen dat dus met pillen/coke/ghb, iets wat als heel normaal beschouwd wordt, omdat je nog nooit een junk hebt gezien die verslaafd is aan XTC ofzo.

Ik zie zat mensen die verslaafd zijn aan pillen, ik ben het zelf ook nog geweest. En xtc/coke/ghb is ook niet "normaal". Als je op een feest rondloopt zal je dat misschien normaal vinden, maar daar buiten wordt je erop aangekeken en afgerekend.
de meeste mensen niet wordt geaccepteerd is dat iedereen een junk voor zich ziet die daar aan verslaafd is. Of dat als ze het woord spuiten horen je ook meteen maar afkraken, zonder er eens bij na te denken dat dat gewoon een veel betere en veiligere methode is. Het is gewoon zo krom allemaal.

Spuiten heeft een negatieve naam en eigenlijk is dat ook best terecht omdat er veel ongelukken mee gebeuren, alleen het probleem is dat jij het wel normaal vind en de samenleving niet. Dat kan jij krom vinden, maar zo is het nou eenmaal.
Als iemand gewoon goed met die dingen kan omgaan en en het geen invloed heeft op zijn dagelijks leven, wat is dan het verschil met pillen of coke gebruiken?

Pillen en coke hebben ook effect op je dagelijks leven.
Wil niet arrogant overkomen ofzo, maar wil er alleen maar mee zeggen dat je dus niet meteen een loserjunkie bent als je die dingen gebruikt. Dat er dus genoeg mensen recreatief mee kunnen omgaan. Maar ja, dat etiket van junkie zal je wel nooit meer wegkrijgen. En dat boeit me verder ook niet, ik weet wie het zegt, als ik zelf maar beter weet. Hoop alleen dat mensen eerst wat beter nadenken voordat ze van alles gaan roepen.

Ik heb ook een goeie baan, die nooit op het spel heeft gestaan. Maar wat ik al eerder zei, mensen zullen je persoonlijk er wel op afrekenen.
Waarschuw beheerder
Heb je al wat kunnen scoren?

Waarschuw beheerder
Weet je wat pas ranzig is??? Nootmuskaat....
Waarschuw beheerder
Wat dacht je van paddo's? Die zijn pas smerig.

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Cracker, lekker, Cracker, lekker

Waarschuw beheerder
Paddo's smaken ranzig, nootmuskaat ruikt ranzig....
Waarschuw beheerder
Crack is ook ranzig als het door iemand gerookt wordt; echt zo'n stationslucht... :bah:
Waarschuw beheerder
Ik heb het weleens gedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat het echt moeilijk is om er af te blijven. Je wilt steeds meer, je voelt je hartstikke fijn enzo.

Ik zou het nu niet gauw weerdoen, want met die 'mensen' ga ik niet meer om. En wil ik ook niet meer.
Waarschuw beheerder
Weer een bevestiging dat het erg verslavend is dus ...
Waarschuw beheerder
donateur
Het is wel leuk om aan het eind van de maand een keer te proberen, van je laatste geld en als je alle rekeningen al betaalt heb. (geld ook voor degene met wie je het wilt doen.) Mocht je dan verslaafd willen raken dan is je geld iig al op.
Waarschuw beheerder
Timo: welkom op PF! :) Ik lees je posts ok al een tijd op S2D en ben blij dat mensen dar al heel wat minder debiel reageren. Ik ben zelf gestopt met veel te schrijven in deh narcotica-forum hier op PF omdat er echt te vaak van die kansloze replies instaan. Idd, pillen, speed, coke, moet allemaal maar kunnen. Alcohol? Geen probleem...

Veel mensne hebben niet door dat het veel minder risicovol is dat iemand die veel over dope weet een keertje crack gebruikt als iemand die totaal niet beseft waar ie mee bezig is en elk weekend 5 pillen naar binnen keilt. Ik geloof wel in recreatief druggebruik maar helaas zijn er op PF maar weinigen die met die term bekend zijn! :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kennis hebben betekent niet meteen boven de vooroordelen staan. Kennis over crack (en eventueel zelfs spuiten) is overal te vinden maar dat maakt het niet beter om te doen. Verstandige mensen laten het links liggen en gaan over op het gebruik van de "goedgekeurde" drugs waar al veel kennis van in huis is. Die goedgekeurde harddrugs zijn coke,pep en pillen... :D
Waarschuw beheerder
wow, sorry dat ik het zeg maar dit is echt een domme post, Cartman&Dennis.

-jouw goedgekeurde harddrugs zijn allemaal verboden.
-crack is een iets verder bewerkte vorm van cocaine.
- wat voor pillen, asperine, oxy, 2-cb, 2c-t7, mdma, mda,mdea, pma enz enz??? wees duidelijker!
- over mdma is nog niet heel veel bekend. (denk aan neurotoxische schade; hier lopen de meningen zeer over uiteen).
- pep en coke zijn allebei lichamelijk verslavend.
- al bovenstaande harddrugs kunnen lichamelijke schade aanbrengen.
- met bovenstaande goedgekeurde drugs gebeuren nog best veel ongelukken.
Waarschuw beheerder
pep en coke zijn allebei lichamelijk verslavend.

Onzin, Quatsch en bullshit.

Pure geestelijke verslavingen, je lichaam word niet ziek als je niet gebruikt.
Alleen je wil niet, en je bent zo zielig, en alles is zo zwaar en meer van dat soort zaken, maar dat zit all in the head...
Waarschuw beheerder
dat is wel zo, oke je moet er flink wat gebruikt voor hebben maar je krijgt echt wel ontwenningverschijns­elen.
Waarschuw beheerder
van coke ?

echt niet, misschien een beetje jeuk, maar ook dat komt voort uit de stress van het niet gebruiken.

Je krijgt GEEN lichamelijke ontwenningsverschijn­selen met coke.
Waarschuw beheerder
Jordy, bullshit, speed is zeer zwaar lichamelijk verslavend. Niet dat je na en nifje al verslaafd bent, maar als het eenmaal zover is dat je regelmatig gaat gebruiken is het haast onmogelijk om ervan af te komen. Dan kom je in een vicueze cirkel. Je krijgt wel ontwenningsverschijn­selen als je zeer zwaar gebruiker bent en probeert met speed te stoppen!
Waarschuw beheerder
Wacky ik had het voornamelijk over coke.
maar ook met speed treden zware ontwenningsverschijn­selen zelden op.
De meeste ziekteverschijnselen die je krijgt zijn te wijten aan het "herstel" van je lichaam.
Het plotselinge ontbreken van energietoevoer.
Het opeens weer moeten verdragen van vast voedsel,
de regelmaat van leven waaraan je moet wennen, het vroeg opstaan, het uberhaupt gaan slapen, sociaal contact wat opeens moeilijk gaat doordat je remming niet meer weg genomen wordt waardoor je aan jezelf gaat twijfelen en misschien depri word maar echt ziek zijn zoals bij het afkicken van opiaten ofzo gebeurt niet.

Als je bv een half jaar lang elke dag een paar lijntjes speed neemt en dan opeens "cold-turkey" stopt voel je je echt niet prettig. Maar je bent niet echt (zwaar) lichamelijk ziek.

Waarschuw beheerder
donateur
Coke en speed zijn niet lichamelijk verslavend.
De ontwenningsverschijn­selen zijn puur geestelijk.
Waarschuw beheerder
Viptweak, ik ben ook een paar maanden gestopt wegens omstandigheden. Maar dat heeft mijn kijk op drugs niet veranderd. Tuurlijk word je er door de buitenwereld op afgerekend als je drugs gebruikt. Mensen die er nooit mee te maken gehad hebben vinden het stom en raar. Maar ja, dat is nu eenmaal zo en dat vind ik ook wel logisch. Voor die mensen is het een ver van hun bed show, associeren het toch vaak met iets heel slechts. Zij hebben recht van spreken vind ik. Ze gebruiken helemaal niks en dus mogen ze wat mij betreft "kritiek" hebben op gebruikers. Maar waar ik meer moeite mee heb is als mensen die zich elk weekend helemaal volstouwen met van alles en nog wat en vaak geeneens weten wat er allemaal inzit, andere mensen gaan lopen afkraken omdat ze toevallig eens wat anders doen dan gebruikelijk. En als ze dan nog eens een goed argument zouden hebben, dan zou ik zeggen ala, maar dat hebben ze dus bijna nooit. Dan komen ze met argumenten als spuiten is voor junkies, of met spuiten gebeuren er veel ongelukken. Daar moet ik gewoon echt om lachen. Het ene cliche wordt hier opgevolgd door het ander.

viptweak, volgens jou hebben pillen en coke effect op het dagelijks leven? Wie zegt dat? Dat zal toch echt per persoon verschillen. De ene gaat er beter/makkelijker mee om dan de ander. En zolang iemand er goed mee kan omgaan, zie ik geen problemen.
Waarschuw beheerder
Cartmen&Dennis, ik zeg ook niet dat het beter is om te doen omdat ik er meer kennis over heb. Maar je doet zelf wel het tegenovergestelde. Iets waar je zelf geen of weinig kennis van heb zit je af te kraken. En wat door de menigte gebruikt wordt dat mag allemaal wel, ook al is daar van bewezen dat het heel slecht is. Dat noemen ze nu kuddegedrag.

Het is dus niet minder risicovol omdat ik er veel kennis over heb, want dat heb ik helemaal niet. Maar het is wel veel minder risicovol omdat ik mezelf gewoon ken en ik er niet aan onderdoor ga. En dat is denk ik ook heel belangrijk met drugsgebruik, ken je grenzen. Als je die voor je zelf getest hebt en daar goed doorheen gekomen bent dan is het toch geen probleem om eens met van alles en nog wat te experimenteren.

Alleen de vraag is, hoe test je je grenzen? Misschien blijk je toch niet zo te zijn als jezelf gedacht had en dan kan het misschien te laat zijn. Gewoon stapje voor stapje.
Waarschuw beheerder
he wackiejacky, jij ook hier. Leuk, een vage bekende :-)

ja, op S2D gaat het steeds beter, reageren ze niet meer zo raar als in het begin. Ze zijn er beetje aan gewend geraakt waarschijnlijk.

Maar leuk om te lezen dat er toch nog wel wat gelijkgestemden zijn, die dus inderdaad weten dat er genoeg mensen zijn die recreatief kunnen gebruiken en er gewoon normaal mee om kunnen gaan.

Al weer beetje bijgekomen van het "DV-gevoel" haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van coke ?

echt niet, misschien een beetje jeuk, maar ook dat komt voort uit de stress van het niet gebruiken.

Je krijgt GEEN lichamelijke ontwenningsverschijn­selen met coke

Ha ha, wat loop je interessant te doen zeg, niet als je coke alleen maar recreatief gebruikt is het niet verslavend, als je het een lange periode elke dag gaat gebruiken krijg je echt wel ontwennings verschijnselen.

Het wordt in Nederland niet voor niets als "hardrugs" gekenmerkt.

Wat een stumper ben jij zeg met je prietpraat :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
begin nou niet gelijk met stumper, dat discusieert zo moeilijk.
Je doet je naam dan qua inbreng ook eer aan niks...

Hard drugs heeft op zich weinig met een verslavingsfactor te maken. Anders hadden tabak en alcohol daar eerder onder gevallen.

maar serieus, over wat voor ontwenningsverschijn­selen praat je dan ? Ik weet bijna zeker dat je alles op psychologisch gebeid kunt verklaren.

its all in the head...

Waarschuw beheerder
donateur
viptweak, volgens jou hebben pillen en coke effect op het dagelijks leven? Wie zegt dat? Dat zal toch echt per persoon verschillen. De ene gaat er beter/makkelijker mee om dan de ander. En zolang iemand er goed mee kan omgaan, zie ik geen problemen.

Tuurlijk hebben pillen invloed op het dagelijks leven, alsof je op maandag al helemaal hersteld bent %)

En goed kunnen omgaan met drugs houd gewoon in dat je jezelf aanpast aan je nieuwe omstandigheden, pas je jezelf niet aan, dan kan je niet goed tegen drugs.
Probleem van jezelf aanpassen is dat je dus jezelf beetje bij beetje veranderd, zonder dat je het beseft...

Waarschuw beheerder
donateur
niet als je coke alleen maar recreatief gebruikt is het niet verslavend, als je het een lange periode elke dag gaat gebruiken krijg je echt wel ontwennings verschijnselen

Normale mensen maken een verschil tussen fysiek en psyche. Dus je kan ontwenningsverschijnselen krijgen zonder lichamelijk verslaafd te zijn geweest. Sterker nog, lichamelijk wen je jezelf in een paar dagen af, geestelijk kan de rest van je leven duren (minimaal 1 jaar).

Daarbij zijn er zat dingen die geen harddrugs zijn en wel verslavend zijn, en harddrugs wat niet verslavend is (onder normale omstandigheden).
Waarschuw beheerder
cool plaatje btw jordy.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Chrizz, leef je nog?? Ik vond het erg gezellig de vorige keer, en ik heb wel weer zin om een crackje te roken op de volgende beachbob. Laat het me ff weten....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WackieJacky:
Jordy, bullshit, speed is zeer zwaar lichamelijk verslavend. Niet dat je na en nifje al verslaafd bent, maar als het eenmaal zover is dat je regelmatig gaat gebruiken is het haast onmogelijk om ervan af te komen. Dan kom je in een vicueze cirkel. Je krijgt wel ontwenningsverschijn­selen als je zeer zwaar gebruiker bent en probeert met speed te stoppen!

van 'n website geplukt:
Wanneer iemand stopt met het gebruik van speed doen zich, afgezien van vermoeidheid, geen ontwenningsverschijnselen voor. Een lichamelijk verschijnsel dat wel optreedt is tolerantie: bij regelmatig gebruik heb je steeds meer speed nodig om hetzelfde effect te voelen. Geestelijke afhankelijkheid houdt in dat je steeds sterker naar het middel verlangt en jezelf eigenlijk niet meer prettig kan voelen zonder. Bij speed is het vooral de geestelijke afhankelijkheid die een belangrijke rol speelt. Bij regelmatig gebruik kun je gaan denken dat je niet goed meer functioneert of geen lol meer kunt maken zonder speed; het geeft je namelijk het gevoel dat je alles aan kunt. Uitgaan en feestjes zonder speed zijn dan niet meer leuk. En werken zonder speed gaat moeilijker. Het vervelende is dat na gebruik juist de tegenovergestelde gevoelens toenemen, zoals vermoeidheid en depressiviteit. Deze gevoelens zijn weg te nemen door opnieuw speed te gebruiken. Zo kun je in een cirkeltje terechtkomen.

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb laatst ook voor het eerst onverwachts eens crack geprobeerd en het was zeker wel een aparte ervaring.

Degene die het bij zich had deed het wel in een weed-joint dus ik weet niet of dit veel anders dan in een pijpje...

Ik rookte het en mijn hele mond werd gewoon verdoofd. Heb ook wel eens een "normaal" plofje gerookt en toen heb ik daar nooit "last" van gehad.

Het gevoel was moeilijk te omschrijven maar je voelde je heel gelukkig en alles was wel goed.Het boeide niet zoveel. Je zat ook een beetje in je eigen wereldje...

Wel een aparte ervaring maar niet van: WOW VET!!!!

grz ICE
Waarschuw beheerder
zonde van de crack om het te roken in een joint
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gelukkig was het niet mijn crack ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kan je crack ook spuiten??? Zojah hoe?? Ik wil het namelijk wel een keer proberen!
Waarschuw beheerder
ja dat kan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe je het moet doen;

Als je gaat spuiten zorg dan dat je schoon (steriel!) materiaal hebt.
Desinfecteer altijd alles, ook de plek waar je gaat spuiten(de huid op bijvoorbeeld je arm, dit wordt wel eens gedaan met alcohol).

De crack kan je dan mengen met (gedistilleerde) azijn.Sommige lui gebruiken citroensap, maar dat is niet erg verstandig, omdat het schimmels en bacterien kan bevatten en die wil je niet in je bloed, kan je aan overlijden, ga dus voor de gedistileerde witte azijn).

echt superveel info kan ik je verder niet geven, je moet het meer in de praktijk gezien hebben.
Als je het doet hou dan wel alles schoon/steriel, en deel je spuitwaren niet met anderen!.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sommige lui gebruiken citroensap, maar dat is niet erg verstandig, omdat het schimmels en bacterien kan bevatten

Je kan dit gewoon kopen bij de supermarkt, zonder schimmels en bacterien.
Gedestilleerd water kan ook, zou niet graag azijn in mn aderen spuiten, hehe ;)
Waarschuw beheerder
je moet de crack ergens mee oplossen.
En met azijn bedoel ik niet dat gewone gele spul.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat gele spul is azijnolie en jij bedoelt azijnzuur.
Maar citroenzuur is dus even goed om het op te lossen.

Waarschuw beheerder
dat moet je echt doen dat is stoer dan krijg je echt veel vrienden op t station :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee, jij trekt volle zalen.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ziek...ziek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geef eens een goede diagnose....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik geef je wel een receptje... een paar pillen ofzo en wat wit voor in je neus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee ik doe gekke dingen maar dat niet...
met dat bedoel ik crack, bruin kankerzooitje.
moet je is op rotterdam centraal kijken nee dank je feestelijk!!...
Waarschuw beheerder
Eindelijk ook verstandige mensen/replies op dit forumonderdeel...

HULDE :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
crépinetje
Waarschuw beheerder
jammer dat er weer zo kleindenkend wordt gereageerd.

Als je vindt dat crack absoluut niks is, post dan een waarschuwend verhaal over verslaving ofzo.
Dat station's verhaal heb ik wel gehad.
Waarschuw beheerder
cocaine, ecstasy, ghb maken ook "alleen" mentaal verslaavt, crack ook lichamelijk - dus daarom mijn advies: niet doen.

Waarschuw beheerder
nix voor mij dat crack roken
Waarschuw beheerder
lekker roken man, alleen niet te vaak voor mij !
Waarschuw beheerder
Die niksiee is toch ff dom he!!!!

wrm zou je zelf gaan spuiten ... WIJ DOEN HET MET ALLE LIEFDE VOOR JE :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
das mooi :D
Waarschuw beheerder
viptweak, jij vindt het blijkbaar erg vanzelfsprekend dat als je drugs gebruikt dat invloed op je leven gaat uitoefenen, dat je er op maandag geen last meer van hebt. Maar dat jij er last van hebt wil niet zeggen dat iedereen daar last van heeft hoor. Ik kan gewoon redelijk goed tegen drugs, ik heb nooit hele erge last gehad van de day-after. Had wel last van moeheid op zondag ofzo, maar maandag was ik toch wel weer het mannetje hoor. Dus om nou te zeggen dat het iinvloed op me mijn leven had, dat ik erdoor veranderde, niet echt.

Heb het er ook weleens met mijn ex over gehad, of ze mijn veranderd vond. En die vond dus helemaal van niet. En mensen in mijn omgeving die weten geeneens dat ik aan de zooi zit, dus die hebben ook helemaal niks gemerkt.

Dus ik vind niet dat je dat als een algemene stelling mag loslaten, dat het per definitie een effect heeft op het dagelijks leven

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je eigenlijk wel werk, dat je er op maandag geen last van hebt?

Ik weet nog van toen ik drugs gebruikte dat ik mezelf op maandag/dinsdag niet 100% voelde en absoluut niet op 100% presteerde.

Eigenlijk hoor ik dat van iedereen dat ze er last van hebben, behalve van jou.
Waarschuw beheerder
of ik wel werk heb? haha. punt 1, of ik wel of geen werk hebt heeft niks te maken met het feit dat ik er op maandag geen last van heb. En punt 2, ja, heb dus wel gewoon werk.

en dat jij niet op 100% kon presteren heeft misschien meer met jou te maken dan met mij. Sommige mensen kunnen er nu eenmaal beter tegen dan anderen. En ik ben echt niet de enige. In mijn vriendenkring zijn ook genoeg mensen die pas op woensdag weer een beetje bij de levenden komen. Maar ik heb ook een aantal vrienden die wel gewoon normaal kunnen presteren op maandag.

Waarschuw beheerder
donateur
of ik wel werk heb? haha. punt 1, of ik wel of geen werk hebt heeft niks te maken met het feit dat ik er op maandag geen last van heb

Werklozen kunnen uitslapen en ff wat rustiger aan doen enzo.

Maar goed, blijkbaar ben je al zo gewend geraakt aan drugs dat de na-effecten niet meer zo helder zijn, dat kan.

Dat jij methamphetamine spuit zonder dat je na-effecten krijgt op de dag erna lijkt me bijzonder sterk, tenzij je zo'n resistentie hebt opgebouwd dat je de gevolgen niet meer helder ziet.
Waarschuw beheerder
Dat jij methamphetamine spuit zonder dat je na-effecten krijgt op de dag erna lijkt me bijzonder sterk, tenzij je zo'n resistentie hebt opgebouwd dat je de gevolgen niet meer helder ziet.

Hoe het met het spuiten van meth ofzo zit kan ik niks over zeggen maar wat ik wel weet is dat als je s avonds op de bank zit, je hebt gewoon goed gegeten enzo en je neemt een borreltje, een blowtje en een lijntje coke en je gaat om een uurtje of 12 / half 1 naar bed dat je daar de volgende dag weinig tot geen hinder van ondervind. ok, ik ben geen ochtendmens, maar dat ben ik zowieso niet, maar je bent niet echt verkankerd ofzo...
Waarschuw beheerder
ja okay, maar andere shit, specifeer je drug of choice Timo.
Waarschuw beheerder
2niksie, waarom geen argumenten? doch slechts stom gelul ?
u heeft geen verstand van zaken ?

Waarschuw beheerder
donateur
en je neemt een borreltje, een blowtje en een lijntje coke

We hadden het over pillen en stiekem ook over meth en ik geloof nooit dat Timo daar helemaal niets van merkt op maandag.
Waarschuw beheerder
ik had het dus niet over het spuiten van meth. Dat heb ik een paar keer gedaan en daar was ik dus wel een paar dagen van onder zeil. Ik had het dus meer over ketamine, ghb, pillen, lsd blowen, (base)coke en speed. Als ik dat gebruik(te) kan (kon) ik de volgende dag echt wel weer normaal functioneren. Van pillen ben ik de volgende dag nog wel een beetje dufjes, maar die gebruik ik dan ook nooit als ik de volgende dag moet werken.

Waarschuw beheerder
Dit is mijn tip: doe t niet!! :P
Waarschuw beheerder
jahhh zonde die troep
Waarschuw beheerder
donateur
ga jij maar lekker crack gebruiken jonge veel plezier!!!!!
Waarschuw beheerder
NEE je moet het niet doen !! :smoke:
Waarschuw beheerder
Dan gebruike andere junks het wel voor je !!
Waarschuw beheerder
We hadden het over pillen en stiekem ook over meth en ik geloof nooit dat Timo daar helemaal niets van merkt op maandag.

Maar het ging over coke.
Waarschuw beheerder
ja lekker op ze tijd maar ik zou er niet verslaafd aan kunnen raken...
voor geen goud!!!

Waarschuw beheerder
Crack is voor Junks !!

Waarschuw beheerder
Tis best lekker hoor..
Denk dat ik dit weekend maar weer eens ga doen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dude, je leeft nog........Beachbobj­e???Crackje doen??
Waarschuw beheerder
donateur
7 jaar geleden deed ik dat weleens, veel te lekker :P:P het probleem:

je wilt steeds meer, en als het op is, en je geld ook op is, baal je als een stekker (N)

Hou het tegenwoordig wel bij een ploffie !!
Waarschuw beheerder
en dat jij niet op 100% kon presteren heeft misschien meer met jou te maken dan met mij. Sommige mensen kunnen er nu eenmaal beter tegen dan anderen. En ik ben echt niet de enige. In mijn vriendenkring zijn ook genoeg mensen die pas op woensdag weer een beetje bij de levenden komen. Maar ik heb ook een aantal vrienden die wel gewoon normaal kunnen presteren op maandag

De hoeveelheid die je gebruikt heeft er VEEL mee te maken hoe jeje de volgende dagen voelt!

Waarschuw beheerder
Nou Koosie, ik ben zaterdag en zondag wel op het strand te vinden dus we kunnen wel ff gezellig een pijpje gaan roken doen :D
Waarschuw beheerder
he niksie
je zit iedereen wel af te kraken.maar eerst zeg je dat je het nie vaak doet.en later zeg je heel wat anders....wat een mongool:bah::kots:

veel liefs :devil:;D;-D(6)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We zijn hier niet in de achterbuurten van NY gatverdamme.
Waarschuw beheerder
nee het lijkt mij beetje link, en veeeel ste gevaarlijk en tis zooi natuurlijk...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 marijke:

Ach wat is veel, eerst deed ik het 1 keer per maand, en nu 2 keer per week. Ik vind zelf dat dit niet echt verslavend is, ik heb alles nog prima in de hand!

Waarschuw beheerder
hahaha niksie, kan aan mij liggen maar mijn ervaring is dat het zo begint, dadelijk is het 3 x per week en voor je het weet ben je dan toch een crackjunk...maja zelf weten, zou alleen wel goed oppassen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach nee man, ik heb het prima in de hand

Waarschuw beheerder
Ok dan....grote vent ;)
Waarschuw beheerder
candyman, tuurlijk heeft het er mee te maken hoeveel je gebruikt. Maar dat is niet het enige denk ik. Heeft ook met de persoon in kwestie te maken en waarschijnlijk ook met gewenning. In het verleden heb ik heel veel drugs gebruikt, maar toch heeft dat nooit enige negatieve invloed gehad op mijn dagelijks leven. Dus ook al gebruik je veel dan wil dat niet zeggen dat je daar heel je leven mee vergooit (maar goed is het natuurlijk ook niet)
Waarschuw beheerder
nee ok t zal niet voor iedereen gelden, maar veel vrienden van me merken dat wel zo incl. me :)
Waarschuw beheerder
kankers man, dat je met zooi experimenteert okee, maar how low can you go?

Voel je jezelf niet voor lul staan als je je crackje staat te roken? Ik zou me schamen, voor mezelf dan he... ik heb namelijk een geweten, en berouw ja... velen met mij blijkbaar niet

maar ja, ieder z'n ding... ik ben van nature gelukkig onvermoeibaar en actief :D

Waarschuw beheerder
Ik zou me schamen, voor mezelf dan he...

[edit]jammer dat je het plaatje hebt aangepast :([/edit]

Zou ik ook zeker doen :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jongen, let jij nou maar lekker op jezelf:

Ik denk dat jij nog veel gekkere bekken gaat trekken van die crack van je !

hehe

CHeerS !

Waarschuw beheerder
gewoon lekker door roken.. en veel ook!

scheelt ons later weer belastinggeld dat naar junkies gaat

Waarschuw beheerder
ik heb zelf altijd het idee dat je pas echt begrip krijgt voor dit soort shit als je het zelf doet. ik was groot tegenstander van coke, maar toen ik het 1 keer deed viel het allemaal wel mee (coke wordt volgens mij zwaar overschat). je moet gewoon weten waar je over praat voordat je kan oordelen. crack zal ongetwijfeld ook meevallen als je het gebruikt. het feit dat je het spuit en de clichématige junkies op het station zorgen gewoon voor een verkeerd beeld. ik zal het niet snel doen, maar weet waar je over praat. voor mensen die vrienden/kennissen ten onder hebben zien gaan aan drugs heb ik altijd wel begrip, maar voor mensen die lekker conventioneel lekker bieren of wat smoken op een zaterdagavond en denken dat het, omdat zij het genoeg vinden, ook genoeg is en niet willen of durven experimenteren moeten echt maar gewoon niet reageren.
Waarschuw beheerder
goeie post, maar crack wordt bijna altijd gerookt, dacht ik.

Waarschuw beheerder
ik heb het ook niet over crack, maar over coke als een voorbeeld voor de algemene vooroordelen. crack heb ik nooit gedaan, coke nu wel

Waarschuw beheerder
ah... DOH... ik zie nu mijn fout. goed, voor de goede orde, ik weet dat je het rookt (met een base pijp, ik heb het vaak genoeg door junkies naast me in de tram gedaan zien worden). vergeef mijn wanordelijke gedachten.

Waarschuw beheerder
wel weer een goede reden om 4 dansende bananen neer te plempen dacht ik zo :)
Waarschuw beheerder
Junkies in de tram zijn koel!!!

:kwijl:

crackroken is stoer!!!

[img]http://www2.bumfights.com/indecline/OPTBLING-FIRING2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Crack smoken ruled dude (y):jaja:

[img cacheid=00019c450006962f65a4dceb1a001e7975]http://www.kittyville.com/pix/images/crack.jpeg[/img]

Waarschuw beheerder
lekker doorroken dan loser

Waarschuw beheerder
Kortzichtigheid kent geen tijd :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vooroordelen :kots:

Waarschuw beheerder
tis geen vooroordeel, tis mijn mening...losers

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kots op hardstyle :kots:

Waarschuw beheerder
lekker der op blijven kosten dan....kom ik tenminste niet van die crackbekken als jouw tegen op en hardstylefeest

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beter een crackbek dan éen speedkop , malende kaken en een uitgemergeld lichaam :Kots:

Waarschuw beheerder
nee hoor, is allebij even verkankerd,...

nou gebruik ik geen speed dus jah.......jammer voor je

Waarschuw beheerder
Pipo we weten je standpunt nu, dus ga nu ff lekker in een ander topic spelen als je hier niks nieuws te melden hebt en je mening niet kunt onderbouwen.

Waarschuw beheerder
nou vertel, wat is volgens jou men standpunt dan???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kan hardstyle niet voor je plezier beluisteren, daar heb je minstens 2 gram speed voor nodig

Waarschuw beheerder
jezus wat een domme opmerking zeg, zie je nu wat crack met je hersenen doet... je wordt er ontzettend dom van....net zo dom als jouw opmerking

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
juist niet, ik ga dingen juist goed inzien, vroeger luisterde ik ook naar Hardstyle, en toen nam ik altijd 2 gram speed. Als ik nu geen speed gebuik, maar gewoon een paar rotsen gebruik, hoor ik eigenlijk wat voor een pleurisherrie het is.

Crack heeft me wakker geschud,alles is stukken helderder

Waarschuw beheerder
whewhe.... dus crackgebruikers zijn helder??

haha zeg alsjeblieft nix verder meer man, t wordt steeds dommer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zeg niet dat alle crackgebruikers helder zijn, maar ik wel....

Waarschuw beheerder
En het heeft je gered van de de hardstyle, dus kan je zowiso stellen dat je beter uit de strijd gekomen bent :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
van die tering zooi moet je echt afblijven of je moet de rest van je leven lekker achter het centraal in amsterdam willen staan bij die andere tering junks.
als ik jou was zou ik het dus niet doen!!!
gebruik zelf ook drugs maar daar ligt echt mijn grens.
Waarschuw beheerder
aub geen stations opmerkingen meer plaatsen...
Waarschuw beheerder
van die tering zooi moet je echt afblijven of je moet de rest van je leven lekker achter het centraal in amsterdam willen staan bij die andere tering junks.

HAHAHA GOEIE!!! :D HOME SWEET HOME :vaag:

als ik jou was zou ik het dus niet doen!!!
gebruik zelf ook drugs maar daar ligt echt mijn grens.

Kijk jij bent tenminste slim... net als ik :D (alleen gebruik ik helemaal GEEN drugs (meer))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aub geen stations opmerkingen meer plaatsen...

Ben je condecteur dan?
Waarschuw beheerder
nee word er alleen zo moe van die mensen die er geen flikker verstand van hebben en die dan maar wat roepen over achter Amsterdam CS liggen.
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens! hou dan gewoon je mond als je niks zinnigs hebt toe te voegen

Waarschuw beheerder
begin er maar niet aan, knalde bijna achterover zo heftig pfff :vaag:
you're mom stood in crackhore magazine
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
I HATE CRAck ???????????????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je zou er iig een stuk beter uit gaan zien in jouw geval......:kots:

Waarschuw beheerder
jongen doe me een plezier ga geen crack roken, ik werk met verslaafden en als ik zie hoe die gasten naar de kloten gaan van die bende......ik zou zeggen kom een keertje langs voor de grap!!!
Waarschuw beheerder
eeeeeee goed bezig haha vooral doorgaan gewoon lekka de hele dag roken andere dinge intreseren je dan toch niet meer ja behalve lekka in de goot slapen dan whehehehe

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Of jullie kunnen lekker rellen of jullie zijn echt zo dom als het maar kan, in beide gevallen heb je mijn zegen (y) hahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niksiee vertel mij eens of omschrijf is wat er zo geweldig is aan Crack? Als je zou willen, bij voorbaat dank.

Waarschuw beheerder
Bah bah

Vies man.
Stelletje BUISLANDERS :S

Waarschuw beheerder
Ik rookde vroeger ook wel eens een crackje met me ouders op sinterklaasavond.
Ben er wel helder van geworden moet ik zeggen

Waarschuw beheerder
spacekip

Waarschuw beheerder
Kewl, dat ga ik mijn ouders ook eens voorstellen. Lekker met sinterklaas met de hele familie aan de crack pijp lurken :jaja:

Waarschuw beheerder
dan praten we wel over jaren geleden he
Waarschuw beheerder
Toen was geluk nog heel gewoon...

Waarschuw beheerder
Toen was crack nog heel goedkoop...

Waarschuw beheerder
sorry maar ik vind dit echt asociaal!!!!

heb je der wel eens over nagedacht hoe verslavend crack is en wat je er aan over houd!!

volgens mij snap jij echt niks van drugs

JUNK

Waarschuw beheerder
Noem je mij een een junk?
Alleem omdat ik weleens een crakje met me ouders rook?
beetje jammer...

P.S. Jij snapt me reactie niet helemaal man, maargoed...
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
'Misschien moet ze ook maar zo'n ouders voor Sinterklaas vragen'

Waarschuw beheerder
iedereen die crack rookt is in mijn ogen een junk!!!ik heb gezien wat het met iemand doet!!!it kills someone
Waarschuw beheerder
En alle mannen zijn vuile egoisten!!!!

tjah

Waarschuw beheerder
wat heeft dat er mee te maken?
Waarschuw beheerder
niks maar ik was je profiel aan het bestuderen en ik kwam dat tegen...

Waarschuw beheerder
crack is troep!! :kots: als je gaten in je longen wilt krijgen neem dan een perforator. IK PIS OP CRACK!! :@ zwaar verslavende troep, bende, rotzooi. ah zo dat moest ik ff kwijt 0:)

Waarschuw beheerder
ik zeg altijd maar

komt tijd, komt crack

Waarschuw beheerder
ik haat crack het heeft mijn relatie gemaatk tot een hel het heeft mijn leven beheerst zonder dat ik het gebruikte!!!

het is niet om mee te grappen!@@@@

Waarschuw beheerder
"crack" zei de paddestoel...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D zelfs in Spanje kan je rotsen scoren
Waarschuw beheerder
get a life!

Waarschuw beheerder
jah egt heh zoek een leven ofzo!!!
crack is wack!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verder gaat ie wel van Binsbergen??

:)

Waarschuw beheerder
Hey lul ......
Nog geneukt?!........ONZ­IN MAN!!:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou je crack gaan roken, tis de grootste zooi die er is..! :kots:

Neem dan iets anders ipv crack..

junkies ;)

Waarschuw beheerder
Aan de pep gaan en er zo uit komen te zien als jij?

[img cacheid=0004a579000bb44050ac94071a0021b9b9]https://partyflock.nl/images/user/USERID/23475/SIZE/large.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach joh, een beetje crack op zijn tijd kan echt geen kwaad...

Waarschuw beheerder
Fuk man, ik moet zeggen dat dat spul wel steeds lekkerder wordt.

En dat gevoel alsof er allemaal insekten onder mijn huid lopen, zou dat ook wat te maken hebben met. Of is dit toeval?

[img cacheid=000033bc0000626a44230b461a00256f51]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Chrizz je doet je naam niet echt eer aan :P

je moet het zelf weten jongen, als je het maar in de hand houdt en gezien al je replies afgelopen maanden heb je het steeds vaker gedaan,

Waarschuw beheerder
jezus mensen, de uitspraken die hier zo af en toe worden gedaan... :O !!!

een aantal uitspraken van Niksiee (in de juiste volgorde), erg grappig om te lezen aangezien hij zichzelf steeds weer tegenspreekt:

stumper, je gaat Crack toch niet vergelijken met Poppers???

Das koeien met schapen vergelijk vriend!

scheldwoord

...Stomme newbee's

scheldwoord

Is het ook mogelijk om een grammaticaal correcte zin neer te zetten ???

Retard dat je bent!

scheldwoord

2 Kremlin: Schelden is voor de zwakkeren en dommeren in onze samenleving :kots:

dusss...

Jij weet wel hoe het werkt hoor

"meneerdienognooitve­rderisgegaandanstiek­emeenslokbieruitjepa­ppasglasdrinkennerT"

scheldwoord

crepin

scheldwoord

...Wat een stumper ben jij zeg met je prietpraat :kots:

scheldwoord

crépinetje

scheldwoord

vooroordelen :kots:

ja?

ik kots op hardstyle :kots:

beter een crackbek dan éen speedkop , malende kaken en een uitgemergeld lichaam :kots:

vooroordeel: mensen die van hardstyle houden zouden volgens jou altijd speed gebruiken en er uitgemergeld uitzien?

Je zou er iig een stuk beter uit gaan zien in jouw geval...... :kots:

vooroordeel: gebaseerd op één foto, en door haar uitspraak waar je het niet mee eens bent is ze plotseling lelijk?

hey sorry hoor, maar je zegt zelf dat je :kots:-t op vooroordelen, en vervolgens pleur je een hele lading vooroordeling in 't topic... zo kom je niet echt geloofwaardig over... sterker nog: dit gaat helemaal nergens over!!

(ik kon het echt niet laten)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wheheh CraCK is voor zieke mensen.....
Waarschuw beheerder
JUllie zijn bestwel zielig mensen.....

Denk dat 1 keertje een beetje van dat spul roken minder erg is dan al die pillen en pep en de coke wat jullie alleemaal in je lichaam hebben geflikkerd...
Waarschuw beheerder
go wendela!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur
crack geeft tien minuten gevoel van gelukzaligheid en welbehagen maar hierna zal je in een put terechtkomen en in een heeeele zware dip, een sterke wilskracht is ervoor nodig niet meteen een 2e x te nemen!!

voor psychonauten is dit geen verantwoordt middel
Waarschuw beheerder
RAMONE TO DA BONE > beetje te veel in "uit je bol gelezen?"

Waarschuw beheerder
Dusss..
Waarschuw beheerder
donateur
en nog wat gescoord vandaag??

Waarschuw beheerder
Nopes, heb mezelf voorgenomen alleen in het weekend rotsen te roken O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb je dat jezelf voorgenomen of ga je dat ook doen.......

Waarschuw beheerder
de tijd zal het leren :)
Waarschuw beheerder
hou het in de hand he, straks kan je ook met je straatkrantje naast de albert heijn staan

Waarschuw beheerder
afblijve die shit!
ken genoeg die er aan vast zitte!
:BIER:
s veel beter!;)
Waarschuw beheerder
donateur
das zeker zo!! maar probeer dat Chrizz maar eens duidelijk te maken :) ik vind dit echt een leerzaam topic....... wel blijven reageren he chrizz??? daar kan iedereen hier van leren wat t met je doet...
Waarschuw beheerder
volgende week heeft ie waarschijnlijk al zn PC geruild voor rotsen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tis troep man , beter niet.. neem gewoon een snuiffie wat pillen of een jointje (als je jezelf in de hand hebt...) maar ga die troep alsjeblieft niet roken :vaag:

Waarschuw beheerder
wil je een goede tip???

NIET AAN BEGINNEN

Waarschuw beheerder
K zou het niet doen, zoiets verslavends heb ik nog nooit meegemaakt. als het op is doe je echt de gekste dingen voor nog een beetje.
Waarschuw beheerder
donateur
hehe crack roken ja beter man!!! dan kom je pas echt in de weekend sferen... vooral als het uitgewerkt is na een paar minuten heb je gelijk zin om weer verder te feesten!! misschien es een combi van hero en crack proberen ook zeer feestvreugde verhogend? en rook dan gelijk nog wat PCP om het compleet te maken.. gegarandeerd een leuke avond wel duur maar ja je moet er wat voor over hebben toch!!!

:frusty:

Aan de pep gaan en er zo uit komen te zien als jij?
(Hier een plaatje van lijpie)

xie dr liever een avondje zo uit dan als een crackverslaafde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Chrizzzz wat zijn ze dom he? ;)

Maargoed kan iemand mij vertellen waarom het zo erg is om het een keertje te proberen??????? En dan blijft het bij proberen uiteraard...en dat lukt je wel want we zijn geen mietje

Je moest eens weten hoeveel pillen jullie al weggetikt hebben....;)

Waarschuw beheerder
Gekke Gijs, je doet je naam eer aan :D
Waarschuw beheerder
Uhhhhhm hoezo??????

Want wat is nou erger om te proberen...? uitgekookte coke roken of lsd nemen???
Waarschuw beheerder
erger qua wat?
qua kosten voor je portemenee, erger voor je gezondheid, erger voor je....
Waarschuw beheerder
NOu kijk mensen zeggen hier allemaaaaal aah junk dit junk dat ga je kapot aan gelijk verslaafd dit en dat...en weet ik veel wat nog meer.....

Maargoed is dat niet een beetje stom???? want hun hebben waarschijnlijk zoveel pillen gevreten dat ze niet meer weten hoeveel en das zeker schadelijker dan 1 keer dat roken :)
snappie wat ik nou bedoel?
Waarschuw beheerder
ik snap wel waar je op doelt maar ik snap de vergelijking met lsd niet.

maar ik geef je wel volledig gelijk dat mensen wel heel moeilijk doen over een paar keer crack roken.
Zit echt zo'n sociaal stigma aan.
Waarschuw beheerder
Jah nou ik nam maar ff een voorbeeld :)

keertje proberen boeit geen reet....toch? Vind ik dan

Waarschuw beheerder
afgezien van het feit dat ik erg kan lachen om sommige reacties in dit topic (zie mijn voorgaande post) wil ik toch ook wel even m'n mening kwijt:

ik vind dat een keertje proberen geen probleem hoeft te zijn. zo zijn de meesten uiteindelijk toch ook begonnen met pillen of speed: uit nieuwsgierigheid, om 't een keertje te proberen (ik kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt begint met drugs zonder er nieuwsgierig naar te zijn).

bovendien worden partydrugs (xtc, pep, ghb en sos eigenlijk ook wel) vaker gebruikt door jongeren op feesten, wat als gevolg heeft dat het gebruik ervan sneller goedgepraat wordt.

daarnaast zijn crack en heroine toch typische drugs die door junks ("achter centraal station") worden gebruikt (tenminste, naast methadon worden die drugs het meest genoemd als er over junks wordt gepraat. wie junks ziet gebruiken, ziet meestal crack-rokende junks. en de hulpverlening krijgt het meest te maken met probleemgevallen door crack en heroine).
logisch dus dat dat zo'n junk-gedachte achter het gebruik van deze middelen zit.

aan de andere kant: iedere gebruiker (of hij/zij nou een verstandige gebruiker is, of een nieuwsgierige gebruiker, of iemand die zijn grenzen niet kent) weet ongeveer wel het verschil tussen smart-, soft- en harddrugs. en kent bovendien wel redelijk de gradaties binnen deze verschillende soorten.
bijvoorbeeld:

- bij de smartshop haal je je herbals
- ephedra valt onder smartdrugs maar kan bij sommigen toch flink inslaan
- blowen valt onder softdrugs en voor een jointje of spacecake moet je bij de coffeeshop zijn
- harddrugs zijn verboden en moet je regelen bij een dealer
- er zijn bepaalde harddrugs die ook door junks worden gebruikt vanwege het effect of bijvoorbeeld de prijs ervan
- bepaalde drugs zijn 'verslavender' dan anderen (en daarmee destructiever, teminsten, in hoeverre dat enigszins meetbaar is), omdat het ene je lichamelijk verslaafd maakt en het andere geestelijk, of allebei...

en ga zo maar door.
als je verstandig bent maak je vantevoren de keuze: "dit wil ik wel proberen en eventueel nog eens gebruiken", "dit wil ik ook wel eens meemaken maar het beste is om 't bij één keer te laten" etc.

wat ik hier uiteindelijk mee probeer te zeggen: proberen vind ik geen probleem. maar vantevoren nagaan wat voor een gevolgen dit proberen kan hebben is gewoon noodzakelijk. als je niet in staat bent die gevolgen vantevoren in te zien ben je gewoon dom bezig.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 ~wen~ = Ik zal je poging om me onderuit te halen even ontkrachten.

Ik heb nooit gezegd dat ik niet dom en zwak ben, dus laat mij even lekker schelden.

vooroordeel: mensen die van hardstyle houden zouden volgens jou altijd speed gebruiken en er uitgemergeld uitzien?{

Deze keer ik even om: Wie heeft gezegd dat ik het over Hardstylers heb, dus van wie is het nu een vooroordeel?

Je zou er iig een stuk beter uit gaan zien in jouw geval......
vooroordeel: gebaseerd op één foto, en door haar uitspraak waar je het niet mee eens bent is ze plotseling lelijk

Als ik oordeel op een foto, dan is het geen vooroordeel meer, ik baseer mijn mening namelijk op mijn eigen bevindingen.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doe je weer je naam eer aan Gijs ;-), eerst vergelijk je nl crack met pillen en daarna crack met lsd (is wel heftiger natuurlijk he) en geloof mij nou maar dat verhoudingsgewijs veeeeeeeeeel meer gasten zich niet in kunnen houden met crack dan met pillen, maar wie ben ik?

Ik zou zeggen: probeer het zelf lekker vaak & genoeg uit, zoveel als jij wilt dan koop ik volgend jaar mischien wel een straatkrant van je :-)
Waarschuw beheerder
Je begrijpt me niet echt volgens mij

IK heb dat eens geprobeerd want was benieuwd naar de werking.

Ik heb ook gezegd dat ik geen mietje ben dus het niet vaker zal doen laat staan verslaafd worden hahaha :D

En dan bedoel ik als het op deze manier gaat isset dan zo erg?????? ( Dus is dit erger dan het niet doen, en een jaar nog om de week pillen vreten...laten we ophouden over die lsd :P )
iedereen gaat er gelijk vanuit dat je gelijk een junk bent gelijk elke dag crack gaat roken gaat stelen en weet ik veel........

Waarschuw beheerder
Jij praat het gedrag van Chrizzz goed die (als hij echt serieus is) niet zo slim bezig is om elk weekend aan de bori te gaan, daarna heb je het over 1 x proberen en dat is bij die troep nou net het probleem.
Wanneer jij het een x hebt gedaan en nu dus niet meer, beter voor je (y) maar geloof mij maar dat veel gasten niet zo sterk in hun schoenen staan.
Als je dan nog eindigt met een drogreden die als kut op dirk slaat zoals:
Je moest eens weten hoeveel pillen jullie al weggetikt hebben....

ook al is het met knipoog dan vind ik je toch wel een Gekke Gijs (maar hoeft niet perse negatief te zijn verder, gek kan goed zijn! ;-))
Waarschuw beheerder
Whahha jah ok maar chris is niet serieus dat snap je toch zelf ook wel? ;)

maar geef nou eens antwoord op mijn vraag :)

Waarschuw beheerder
Oke als jij antwoord geeft op mijn vraag:
maar wie ben ik?

:P

Maar zonder gekheid: het moet zeker wel 1 keer kunnen (mischien ook wel 2 ;-)) maar als je elk weekend het gaat doen geef ik je toch echt weinig kans om er niet verslaafd aan te raken.

Waarschuw beheerder
[off-topic]

2 Niksiee: hoe het ook zij, laten wij het achter ons laten. om nou een nutteloze 'welles-nietus'-discussie te gaan houden over het plaatsen van al dan niet domme posts of onwaarheden... ik vraag me af waar we dan hélémaal mee bezig zijn.

however, anderen gaan hier blijkbaar wel rustig door met een nutteloze discussie, zonder dat ook maar íemand op mijn wél nuttige post reageerd...

dan vraag je je toch af...

[/off-topic]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben jij sinterklaas of niet dan? :P

Maar ok dat wilde ik even horen!

Ik ben trouwens zeker niet van plan om het nog eens te doen...

Zoveel was er nou ook niet aan dus :p

Waarschuw beheerder
Van veel andere mensen hoor ik weer anders dus volgens mij moet je het nog maar eens goed overdoen (of nog een keer of nog een keer of nog een keer of nog ..... MEER!!!! ;-))
Waarschuw beheerder
whahahaha :D

Maargoed ik hoor ook van heeeeeeel veel mensen dat coke snuiven zo ontzettend geweldig is en dat heb ik nou wel geprobeerd enzow meeeerdere keren maar dat is ook geen drol aan :) doe dat daarom ook nooit meer ( zal vast nog wel eens een lijn nemen als die siuatie zich eens voordoet maar dat zal zelden zijn..)

Waarschuw beheerder
Heb precies hetzelfde met coke, ik vind het veel te overgewaardeerd, mischien dat ik hetzelfde met crack zal hebben maar sommige dingen zijn voor mij denk ik beter om niet te proberen :-)
Waarschuw beheerder
JAh zoiezo als jhe dat al denkt niet doen he!!!

of juist wel! ;) lekker elke dag man!

Maar nee doe mij maar lekker een pil ofzow waar ik goed wappie van word of paddo's soms

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beter alleen verkopen
Waarschuw beheerder
donateur
dont get high of your own supply..

van chrizzz horen we niet veel meer.. zou die 8r het station zitten ;)
Waarschuw beheerder
denk dat ie eerst nog probeerd zn PC te ruilen en over een poosje komen we m wel tegen op t station als we van een feest afkomme ;):D

Waarschuw beheerder
donateur
denk het ook ja

Waarschuw beheerder
Iemand een pc kopuh??

En ik heb ook nog een laptop in de aanbieding...

Wie bied??? :D
Waarschuw beheerder
lol@chrizz