Partyflock

Forumonderwerp · 612445

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hallo!
ik heb nu een neuspiercing,een wenkbrauwpiercing,ee­n tongpiercing,en 2 gaatjes door mijn oorlel,ben ik nu verslaafd???volgens mij wel,ik wil er steeds meer,

hoeveel piericngs heb jij???en ben je verslaafd aan piercings???of ben je verslaafd aan tatoo's???
laat je stem horen(K)(K)(K)(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb nog steeds die 2 die ik al eerder heb genoemt hier en ben niet verslaafd:P
Waarschuw beheerder
Ik heb die in mn neus zo'n 5 jaar nu. Alleen niet meer in sinds ongeveer een jaar.
Dan hebben we de navel, die zit er nu zo'n 3 jaar in denk ik.
Dan mn tong, die zit er ruim 2 jaar in.
En mn labret, die heb ik vanaf november vorig jaar.

Tis idd verslavend. Maar buiten de piercings die ik heb, vind ik het op geen andere plek meer mooi. (iig niet voor mezelf)
En misschien haal ik die in mn tong er binnenkort uit. Begin het nu wel een beetje zat te worden :/
Waarschuw beheerder
kom misschien dom over maar wat is een labret??? *bloos*
Waarschuw beheerder
Net onder je lip (onderlip)

Waarschuw beheerder
donateur
Ah dat wist ik ook niet en heb er zelf ook 1.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
:9

Waarschuw beheerder
ja ik heb 3 piercings wenk tong en tepel en twee oorbellen en twee tattoe`s wil nog en piercing maar dan ben je toch nie verslaafd :P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had een hele aparte piercing maar die moest er helaas uit :'(
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SACoFB0V0esucVB5ZvJ!inQsE8J2IepMviSH!VBx43A08!icnmE3HdIPupGuUslJ9z!GQpO7sTwTG16ibVy387Oxwc32qah4M31s*lEvjk7Bdv106IoEAA/IMAGE01.JPG?dc=4675407148355475621[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
laat me raden waarom:P

je hond had met zn nagel per ongeluk langs die piercing gekrabt en toen kwam er een rode lijn vanuit de plek van de piercing naar je oksel en toen zei je moeder: dat lijkt op bloedvergiftiging en toen je naar het ziekenhuis ging bleek dit zo te zijn;) hehe (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahaha Nouhou :@

;)
Waarschuw beheerder
Ik heb in mn oorlellen 2 ringetjes, bovenin mn oor 1. K heb een piercing door mn tragus (begin stuk van mn oor) en eentje in m'n neus.
Ik ga binnenkort voor de wenkbrauw of lippiercing...weet nog niet welke :)

Benner niet aan verslaafd, maar vind t wel supermooi :)
Waarschuw beheerder
ik heb 2 oorbellen, een tongpiercing, een navelpiercing en een tepelpiercing.. verder heb ik nog 2 tatoos eentje op mn enkel en een tribal op mn onderrug..wil nog er nog 1...ben dus nie verslaafd:Pik vind het wel heel mooi..;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmmm kheb wenkbrauw en tepel gehad... tepel voelde je wel n beetje maaja ....heb ze nu niet meer maar zou wel wille maar kweet nog nie waar :|

Waarschuw beheerder
humm

in ieder oor 3 (2 ringentjes en een knopje)

kheb piercing in
-navel
-hoedje van me clit

tattoo's
-linker boven arm 2
-rechter boven arm
-linker heup
-rechter bil
-onderrug (driehoekje van string)

ikkuh = verslaafd er komen nog 3 tattoo's bij en wil een tongpiercing..:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1 tepelpiercing
1 wenkbrauwpiercing
1 tongpiercing
1 neuspiercing
1 lippiercing
1 navelpiercing
12 oorbellen

whehhehehehehehheheh­ehehehheheehehehehe zeker verslaafd!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb een tongpiercing wenkbrauwpiercing en tepelpiercin en ja ik heb 6 tattoo's op mijn enkel op iedere schouderblad 1 net boven mijn slip rond mijn navel en een op mijn onderkannt van mijn pols

Waarschuw beheerder
donateur
Kep een tongpiercing, een navelpiercing en een hele mooie tatto op m`n stuitje. Vind `t niet echt verslavend, ban wel klaar zo. Te veel tatoos vind ik trouwens niet mooi.
Waarschuw beheerder
heb een tongpiercing en een chinees teken op mn enkel betekent familie (omdat ik m van mn pa heb gehad en hij dezelfde heeft op zn rug) ben niet verslaafd maar wil nog wel een tattoo op mn onderrug gewoon omdat ik t mooi vind

Waarschuw beheerder
heb nu een tongpiercing en oorbel en had nog een neuspiercing en wil een tattootje hebbe maar not addicted

Waarschuw beheerder
Heb navelpiercing en 6 oorbelluh & 1 tattoo, maar na die 1e tattoo wil ik er nog wel 1...:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey ikke ben er wel aan versllaaaafd jah ik heb er in wenkbrouw neus lip tong navel ennuh vonde maand in tepel he ahhaha lol maarjah kussiess
Waarschuw beheerder
Neus
5 oor
Navel

2 tattoo

Wil nog een piercing maar waar?
En nog een nieuwe tatoo.
Waarschuw beheerder
ik heb een tongpiercing en had twee tepelpiercings nu nog maar 1 zuur!! maar ik laat hem nog wel bij zetten
tattoo's zijn zeker verslavend heb er 1 op de 8erkant van mijn kuit maar wil er meer
verslavend?????? ja dus!!
Waarschuw beheerder
In mijn oren heb k beide kanten 2 gaatjes.En k heb er nu sinds een maand 1 in mijn tong...Maar mijn ouders weten het nog nie...Maar er zullen er ckerZz nog meer komen maar wanneer dat weet k nog nie...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ooeeeeeeeeeeeeeeeggg­gggggggggggggggggggf
Waarschuw beheerder
heb er 3 ga er nog 1 laten zetten maar haal er wel een uit :)
Waarschuw beheerder
1tjuh maar,in mn tepel,ja nouja en mn oren maar dat vink niet echt een piercing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb er 1 tong
1 navel
1wenkbrauw
3 gaatjes in mn oor

en er komt nog een piercing achter in mn tong en een tatoo op mn onderrug

Waarschuw beheerder
Ik heb een wenkbrauw piercing en een navelpiercing..!!!!

Ik zou niej meer zonder willen!!
wil er graag nog eentje bij in m'n tong bijvoorbeeld,maar dat lijkt me egt pijn doen dat deed het ook bij m'n navelpiercing...dus nog ff over nadenken!!

Waarschuw beheerder
ok ik 3 in mijn linker oor
boven midden en onder
4 in mijn rechter oor
boven midden onder en tragus
en ik heb een tongpiercing
en ik heb een tattoo op mijn onderrug een gekleurde trible
dat was ut!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb er maar 1tje:

[IMG]http://www.paranojaas.nl/para/2003.05.29/paranojaas0054.jpg[/IMG]
Waarschuw beheerder
6 in mn oor, 1 in navel en wil eik nog een tongpiercing maar da mak nie....:(

Tattoo hoefk nie...

Waarschuw beheerder
het grote probleem met pierven en tattoo's is gewoon dat het ongemerkt verslavend werkt..

ben ooit toen ik nog een klein mannetje was begonnen met een oorbel, later nog 1, toen nog maar 1 bovenin oor, 3 jaar terug wenkbrauw, 1,5 jaar later tepel, en ik wil gewoon meer.. maar ja men moet ook rekening houden met werk, famili etc etc..

en dan heb je mama & Papa nog die flippen als je thuiskomt met een tattoo.. nou ik weet zeker dat dat in mijn geval voor mij gunstig is.. anders had ik er al lang onder gezeten..

het is SUPER Verslavend.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dus een tongpiercing al weer 3,5 jaar en een tepelpiercing nu 1 jaar

en sinds afgelopen vrijdag mn nieuwste en tot nu toe grootste trots, een tatoeage tussen mn schouderbladen(zie foto)

en verslavend??? ja want ik ben van plan nog een tongpiercing bij te laten zetten:P haha
Waarschuw beheerder
verslavend? nou dat denk ik wel...
ik heb er 1 n mijn wenkbrouw, navel, tong, en dat stukje bij je oor
had er ook 1 in mijn onderlip en neus.
verder nog 2 tatoeages 1 tribal op mijn rug en 1 op mijn lies...zat van de week weer bij tattoowinkel dus denk zeker wel dat je er een soort adrenaline van krijgt dat je er steeds meer wilt..
Waarschuw beheerder
donateur
6 oorbellen & 1 piercing ... en verslavend? Neej, want ik ben er alweer op uitgekeken! :S
Waarschuw beheerder
heb 2 tatoo's en afgelopen week een tong piercing gezet maar ik zou nog wel eerder een tatoo willen dan een piercing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb er zeve in me oren gehad maar ze ginge onsteke

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img cacheid=0012f46600020dd7f8ac74e11a0020526e]http://www.ebaumsworld.com/julfan02r.jpg[/img]

en??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat zal pijn hebbe gedaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img cacheid=0012f467000b8a6f069a2d5e1a002052c4]http://www.ebaumsworld.com/fanmay03.jpg[/img]

nee hoor ut viel best mee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja daar heb je bij nader inzien gelijk in

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er 3, navel tong en onder me lip...verslavend?? neej vind het zo wel best :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb er 1 die niet zichbaar is

Waarschuw beheerder
donateur
heb 1 piercing... is genoeg

Waarschuw beheerder
Geen één, en ik wil er ook geen...

saai hè? :)
Waarschuw beheerder
Hm... ik heb 9 oorbellen, 1 navelpiercing.
Dat was het, ik vind het helemaal niet verslavend!
Ik heb het idee dat veel mensen het alleen maar verslavend vinden omdat des te gekker het aparter wordt en "stoer" is.
Zijn er natuurlijk ook veel bij die het doen omdat ze het mooi vinden...
I'm out (K)
Waarschuw beheerder
Ik heb een navelpiercing, traguspiercing, tongpiercing, 2 gaatjes bonvenin mn oor en verder 3 in mn ene oorlel en 3 in mn andere oorlel. Ik ben niet verslaafd anders had ik er wel veel meer. Ik vind piercings gewoon heel erg mooi. Misschien laat ik er og wel eentje zette, wie weet ;)
Waarschuw beheerder
ik heb tong navel allebei mijn tepels mijn oren maarja zijn dat piercings zoja dan heb ik er twee ik heb twee tatoo's boven mijn tittiesik wil meer peircing ik wil ersowieso nog 2 bij en dat is onderin mijn ...... en 1 door mijn lip een staafje en verder kap ik ermee en binnen kort zet ik nog 1 tatoo en dat is een grote tribel en die begint bij mijn tenen over mijn voet tot het midden van mijn kuiten en verder kap ik echt