Partyflock

Forumonderwerp · 612445

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hallo!
ik heb nu een neuspiercing,een wenkbrauwpiercing,ee­n tongpiercing,en 2 gaatjes door mijn oorlel,ben ik nu verslaafd???volgens mij wel,ik wil er steeds meer,

hoeveel piericngs heb jij???en ben je verslaafd aan piercings???of ben je verslaafd aan tatoo's???
laat je stem horen(K)(K)(K)(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmm.... ik heb 3 tattoo's, een navelpiercing, een tongpiercing. Ook heb ik 8 piercings aan iedere kant van mijn oor zitten, maar daar heb ik er nu maar 5 van uitgehaald...

Het is echt een verslaving. Vooral Tattoo's!!!
Waarschuw beheerder
ik heb een neuspiercing een navelpiercing een traguspiercing en er volgen er nog 2 als ik me salaris heb :)

Waarschuw beheerder
Ik heb er 1 door m,n navel en dat deed echt super veel pijn,dus voor mij nooit meer!
Hoe kan je hier verslaafd aan raken?
Waarschuw beheerder
deed door je navel echt superveel pijn?:S ik vond het juist niet zo pijnlijk...in mn navel..ik lag daar heel zenuwachtig op die tafel (of wat het ook is) en toen het erdoor was moest ik heel erg lachen omdat " dat alles" was hahaha :) en ik heb een ringetje door mn lip.heb ik samen met mn vriend Spongebob gedaan,alleen heeft hij nu een staafje en ik een ringetje.

Ik zou graag een tattoo willen maar het lijkt me zooooooooooo pijnlijk... waar zou het nou het mist pijnlijk zijn een tattoo?billen of buik? anyway..om ff op de vraag van Gabberwijf terug te komen,ik denk dus wel dat piercings verslavend zijn maar zolang jij het mooi vind is het toch goed?;) grz spacetablet :bounce:

Waarschuw beheerder
kheb een piercing in mijn aars..soms wat moeilijk als ik hoempert(harde kak) heb, want dan blijft er soms wat een het ringetje hangen. Sux

Waarschuw beheerder
Hmmmm als ik naar ANUS luister snap ik niet dat het zetten van piercings verslavend kan zijn.
Lijkt me toch niet erg fijn 30 ringetjes rond je aars allemaal vol hoempert(harde kak :-)

Ikzelf heb 1 tattoo op mn rechter arm,wil er nog eentje of maybe wel 2! Het is in iedergeval verslavend....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
30 ringetjes wat???is dat niet een beetje veel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb piercing in mn neus tong en 3 in elk oor en wil nog graag wenkbrauw piercing duss

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar ben er nie verslaafd aan
Waarschuw beheerder
mjah laat ik dan ok maar me reactie ff neerzette he:P
ik ben op dit moment voorzien van n wenkbrauwpiercing en n klein balletje onder mn mond... mn navel pierce is r al sown 3 jaar weer uit.... maar die gaat wel weer terugkomen denk k maar.. verder nog 1 naast mn andere wenkpiercing enne dan vind k t wel weer best... en wat tattoos betreft das pas echt n enorme verslaving voor mij hahaha... de teller is tot nu toe blijve steken op 3 maar dr komen nog zeker 3 of 4 exemplaren bij.... al1 moet eerst t juiste ontwerp zich aandienen:D

nah dat wou ik nah ff kwijt:P;)

Waarschuw beheerder
K heb alleen een navelpiercing en 1tje boven in me oor. Voor de rest mag het niet van me ouders (doe maar als je het huis uit bent!). Als ik er nog 1 zou willen is het in me tong, maar dat vind ik best eng :S

Waarschuw beheerder
ik heb wenkbrauw,tong,onder mijn mond,navel,boven in me oor,kraakbeen(niet dat driehoekige stukje wel ernaast) en +/- 6 oorbellen. ;) en nee hoor ben er niet verslaafd aan :) :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tepel, tong en kraakbeen.

Die door mijn tepel is 3 weken geleden gedaan samen met mijn vriendinnetje.

Als vriendschapsringen :)

Waarschuw beheerder
donateur
3 piercings (2 in mn tong, 1 in mn navel) geen tattoo's. tattoo's hoef ik ook niet, als je ze zat bent kan je er niet zo makkelijk van af, en dat idee staat me een beetje tegen.
ik wil wel nog een paar piercings erbij.. om te zeggen dat het verslavend is gaat me wat ver, maar ik vind wel steeds meer piercings mooi zeg maar.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een neus en wenkbrauw piercing. had er 1 in me navel, maar die moest eruit omdat ik geopereerd moest worden :S
heb een tattoo op me enkel, en volgend jaar komt er nog 1 op me schouderblad.
tis wel verslavend vind ik, maar ik mag van mezelf alleen maar piercingsieraden kopen en nx meer laten zetten :) (helpt wel btw)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 6 piercings maar wil er nog meer en heb twee tattoo's.

heb 1 wenkbrouw piercing ,1 tong ,1 navel, door bijde tepels heb ik een ring, en heb 1 piercing tussen mijn mond en kin.

heb 1 grote rug tattoo en heb 1 kleine op mijn linkerboven arm

Waarschuw beheerder
donateur
1 Navelpiercing
1 Neuspiercing
1 Tragus piercing
6 in me oor
1 boven in me oor

en ik had een hele mooi piercing maar die is er helaas uit:'(
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SAC0BAYVQOkucVB5ZvJ!inQsE8J2IepMviSH!VBx43A08!icnmE3HV185jjIlOcN*hLny!BgP343AFGwq!z1NQWwu*Zd9VAiaEAy54e3FV1PAAAAYXIxBA/IMAGE01.JPG?dc=4675407148355475621[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
uhmm ik heb er 4 in mn oor
1 tong
1 navel
en een tattoeage op mn rug

en dat vind ik voorlopig wel genoeg :)

Waarschuw beheerder
1tje in mijn tong. Ben er niet verslaafd aan, maar vriendin wel:-)

Waarschuw beheerder
twee in me tong 1 van 1,6 en die andere 3,2 mm (y)
en twee oorbelen van 55 mm :d
en tattos
ik zit al bijna vollllllll
help ik ben niet te stopen
:devil: :[:[ :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik heb er geen een en wil der ook geen een!!!!!

Waarschuw beheerder
ik heb er een maar wil wel meer

Waarschuw beheerder
ik heb 1 in me wenkbrauw,
1 in me tong
en 4 in me oren
of ik verslafd ben ? weet et egt niet
Waarschuw beheerder
Ik had er 17:

3 oorschelp links
5 oor links
5 oor rechts
1 neus
1 tepel
1 navel
1 op een andere plek ;-)

Denk wel dat ik verslaafd was.

Heb nu alleen in beide oren 1 oorbel en een navelpiercing. Toen iedereen ermee liep, was de lol er voor mij af. Enne... less is more.

Waarschuw beheerder
Ik heb er geen:

Geeneen door mijn eikel, geen door mijn navel, twee niet door mijn neus. Drie niet door mijn oren en geeneen in mijn anus!

Waarschuw beheerder
o jah en 9 oorbellen totaal aan bijde oren 5 ene en 4 andere

Waarschuw beheerder
Sinds een paar uur geleden 1tje
[img]http://members.lycos.nl/jorritvandenberg/piercing2.jpg[/img]
en heb 2 goude oorringen. Een tatoo komt er ook nog van de winter maar dan vind ik het wel zo'n beetje mooi geweest, zoals Tab al zei, less is more :)

Waarschuw beheerder
donateur
het enige wat ik heb zijn 6 oorbellen en 2 gaatjes boven in mn oorschelp, waarvan er 1tje bijna dichtzit... Als ik die weer open wil halen, is het gelijk een bloedbad

Ik wou altijd een tongpiercing, maar sinds dat bij een klasgenootje van mij verkeerd is gegaan (gewoon een supergroot gat in dr tong) hoeft dat van mij niet meer

Waarschuw beheerder
Een vriend van me heeft een voet in zijn reet! :vaag:
Waarschuw beheerder
ik heb 13 gaatjes in me oren (waarvan 3 in me oorschelp) maar heb maar 2 oorbellen in aan elke kant de laatste jaren! (geen terrorkoppie meer!)

en een navelpiering en 1 in me knobbeltje in me oor (hoe heet zo'n piercing) en ik had een wenkbrauwpiercing...­....

:D

Waarschuw beheerder
Een tragus piercing heet dat dacht ik, nou ja, ik vind al die namen irritant, als je het zo zegt snapt iedereen het :)
Waarschuw beheerder
Heb een tongpiercing, piercing onder mijn onderlip en een tattoo bovenop mijn rug (schouder tot schouder) laat binnenkort nog een tattoo op mijn schouder zetten :D
Waarschuw beheerder
Ik heb een tattoo (tribal met hartje) op me rechterarm......

kzou misschien wel een tribal op me onderrug willen, dub ik al een tijd over.....kvind het niet meer zo origineel, maar toch heel mooi.....doen?! wat vinden jullie?

Waarschuw beheerder
ik had : neuspiercing ,wenkbrauw en piercing door het velletje tussen duim en wijs vinger.

heb nu nog 4 oorbellen(telt eigenlijk niet)
navel piercing, tepelpiercing en een tribal(tattoo) op me buik.

ik vin t wel verslavend!
Waarschuw beheerder
Ik heb:
*navelpiercing
*tongpiercing
*neuspiercing
*4 oorbelle en 1 bovenin..

heb r nu wel genoeg vind k..
K mag r ook egt geen meer..
In me neus en tong had k ook late zette zonder dat me ouders t wiste..
Dan is t extra spannend als t nie mag.. ghehe!!

Waarschuw beheerder
1 ToNg
1 TaToO KwIl NoG ! VeRsLaVeNd DuS :P

Waarschuw beheerder
k heb twee piercings.....en er komt een derde (door mijn tong) bij... nee ben niet verslaafd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
6 oorbellen
navelpiercing
tongpiercing

ja verslavend
Waarschuw beheerder
- 3 oorbellen
- 1 oorpiercing
- 1 navelpiercing

tongpiercing gaat wrs nog wel komen ook :)
Waarschuw beheerder
eentje door m'n tong!!

Waarschuw beheerder
2 DANSTABLET... en?? wil je er nog meer?
Waarschuw beheerder
Alleen door me wenkbrauw...vink wel genoeg ook voorlopig ff :)

Waarschuw beheerder
snik
ik heb nog geen piercing :(
ik heb alleen 13 oorbellen
maar zou graag een tongpiercing willen

Waarschuw beheerder
lonsdale-queen...nu heb je lekker ook een tatoo :D...ennuh mie heeft vier oorbellen...:D ennuh een tongpiercing..en ik zit er zwaar over te denken om mijn sterrebeeld in japans op mijn enkel te zetten..en als ik toch bezig ben...een tribal op me onderrug..:devil: alleen pappie en mammie mogen dat nie weten :devil:
Waarschuw beheerder
2 tong piercings 4 oorbelle tepel piercing en wil er binne kort 1 door lul

Waarschuw beheerder
donateur
verslavend...uhm wel n beetje geloof ik :)

ik heb 6 gaatjes door mn oren, en 2 boven in mn oor.
Ik draag de laatste tijd eigelijk alleen maar gewoon in elke oor 1 oorbel.
ik heb een tongpiercing...mn 2e, had die 1e er uit gehaald maar kreeg ik spijt van dus weer n nieuwe genomen.
ik heb een navel piercing, een tepelpiercing en eentje onder mn lip...ik had er ook nog een boven mn lip maar die heb ik er na een maand alweer uitgehaald...
Ik heb 2 tattoo's ,maar wil binnekort dus weer...ik zeg altijd nou denk dat het nu wel genoeg is maar verzin steeds weer wat nieuws...

ik wil nog een tattoo op de binnekant van mn onderarm, een kleintje en een piercing door het middenkraakbeentje van mn oor.... :S
verslavend...JA ZEKER!!! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
door mn neus ,4 door mn oor..
2 piercings 1 door mn tong en 1 door mn wenkbrauw vandaag trouwens een staafje gekocht voor in mn wenkbrauw was t ringetje zat en laat maybe nog 1 onder mn lip zetten zeg maar op mn kin dus
en heb 3 tattoo's 1 tribal op mn kuit 1 om mn pols en scheit aan de politie??:S ..op mn hand
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alleen mijn tong ... en die heb ik al 3 jaar en gaat nergens meer heen ;)
Waarschuw beheerder
Ik HAD er in in tong (balletjuh door geslikt) en HAD 1 in wenkbrauw (moest uit vanwege werk)maar ze kome er weer in:P en wil nog 1 in rechertepel:P.......­.Qua tattoo's k heb er 1 maar de gaan er nog wel een paar volgen....Conclusie VERSLAVEND!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!:D

Waarschuw beheerder
mijn tongpiercing was r laatst helemaal uit gegaan,zat een bolletje te eten en ineens zat mn piercing erin