Partyflock

Forumonderwerp · 612445

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hallo!
ik heb nu een neuspiercing,een wenkbrauwpiercing,ee­n tongpiercing,en 2 gaatjes door mijn oorlel,ben ik nu verslaafd???volgens mij wel,ik wil er steeds meer,

hoeveel piericngs heb jij???en ben je verslaafd aan piercings???of ben je verslaafd aan tatoo's???
laat je stem horen(K)(K)(K)(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1 navel
1 neus
5 oor, verslavend? best wel..

Waarschuw beheerder
ik heb er alleen 1 door me navel
en binnenkort als ik het durf door me tepel
Waarschuw beheerder
donateur
-4 oorbellen
-sinds donderdag voor de 6e x een neusbel laten schieten
-al 3 jaar een tongpiercing
-nu een jaar een navelpiercing
-de naam van me zoon op mn arm getattooeerd
-het chinese teken van liefde op mn kont
-de voorletter van mn liefste vriendinnetje op mn enkel

daar wil ik nog bij:
-een leeuwtje als tattoo
-zown band om me arm
-een wenkbrauwpiercing
-en iets op me onderrug

verslavend..? mwah...

2 debster---->
kzou misschien wel een tribal op me onderrug willen, dub ik al een tijd over.....kvind het niet meer zo origineel, maar toch heel mooi.....doen?! wat vinden jullie?

gewoon doen meissie!!!(K)
Waarschuw beheerder
ik wil graag een tepel piercing, is dat niet pijnlijk? en staat het op een gespierde spijker zonder spieren :S ???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 oorbellen iedere kant 1

Waarschuw beheerder
ik heb maar 1 piercing en 1 tatoo wil wel meer tatoo's maja wacht gewoon tot dat ik echt een mooie in gedachte heb :)
Waarschuw beheerder
ik heb een neuspiercing (ringetje) en een lippiercing..
En jaa.. ik ben wel verslaafd.. binnenkort neem ik nog een tepelpiercing en waarschijnlijk ook een tongpiercing.
verder heb ik ook een tatoeage, een tribal op mijn onderbuik.

Waarschuw beheerder
Ik heb een navelpiercing, in mijn linkeroor drie gaatjes en in mijn rechteroor twee.
Ik wil nog steeds heel graag een tongpiercing maar mijn moeder zegt dat ze hem eruit trekt :@
Vroeger wou ik altijd een klein gouden ringetje door mijn wenkbrauw.

En ik wil graag een tatoeage *tres cliche* op mijn onderrug..

Waarschuw beheerder
kheb wenkbrauw piercing en navelpiercing:D
en een tatoo op mij onder-rug
en aan de ene kant 3 gaatjes en andere kant 2!
en jah kwil eigenlijk nog een tongpiercing....
benk nu al verslaafd deraan:S:S???

Waarschuw beheerder
donateur
jahhhh...?????

Waarschuw beheerder
donateur
mwoh dat is aardig veel, ik heb d'r 2 boven in me oor, dat vind ik eerst wel genoeg.

Waarschuw beheerder
ik heb 4 piercings 2 staafjes in me wenkbrauw,een tong piercing en een navel piercing en dan in me oor natuurlijk nog 3 gaatjes en 3 tatoo's en over 2 weekies dan eindelijk me 4e tatoo en ik wil nog een piercing in me neus:Den tsjaa dan zie ik ut wel:)maar is zeker wel verslavend;)
Waarschuw beheerder
2 R1ch4rd => een tepelpiercing laten zetten doet best wel een beetje pijn ja. Maar als je wilt, kun je het ook laten verdoven. Dan voel je er echt niets van! Als de verdoving is uitgewerkt, is het dan wel een dag of 2 gevoelig (tenminste, dat was het bij mij).
En of het staat of niet, dat bepaal je zelf. Jij moet er mee lopen en als andere mensen het niet vinden staan, kijken ze maar lekker de andere kant op.

Waarschuw beheerder
ik heb er een in:
Tong
Navel
Neus
Wenkbrauw
en in allebei mijn oren 3 oorbellen waarvan een in schelp en een in beginstuk oor( weet niet hoe het heet)
en ik wil nog:
Tepel piercing
en tattoo's..
jaja ik ben VERSLAAFD
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
- 2 in de tong
- navelpiercing
- 1 tattoo

ik had oorbellen
en dat was t wel en kben niet verslaafd.

Waarschuw beheerder
k heb 4 oorbellen en un tongpiercing
k wil nog wel een tattoo of meer, en nog 1 of 2 piercings k weet alleen nog ni waar.. verslaafd? weekni:S ik vind het gewoon leuk :)

Waarschuw beheerder
Ik heb een tongpiercing, neuspiercing en navelpiering en in de planning door me tepel. En ook nog een tattoo op mijn onderrug:
[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0RADYAgEVmOJ9Wn*zcg3yUECR9r01YilHLhcRL1DMYnaaND0pDXveKo9x5NNosNxOWFyOnv1JUHov8As2yux4yG3SgTMT1jWfVbpPIXGkAnA/tattoo.jpg?dc=4675427469958304244[/IMG]
Beetje wazig?

En k vind t niet verslaven ik doe het gewoon omdat k het moi vind staan..!!

Waarschuw beheerder
Ik heb er 2
1 in me tong
1 in me navel...

verslaving kan ik het niet noemen nee...

maar wil ernog wel een in me onderlip!

Waarschuw beheerder
Ik heb er 1 in mijn navel en 1 in me tong, maar verslaafd?? Gelukkig niet zeg!!!

Waarschuw beheerder
4 oorbellen iedere kant 2.
Maar wil graag nog navelpiercing en één boven in mijn oor. (maar ja... ouders :S)

Waarschuw beheerder
In totaal kilo-tje of 4
Waarschuw beheerder
-Neus
-Beide Tepels
-Navel

-2 gaatjes in beide oren

-Tattoo

Veslaving? Hmm, 't is nog niet echt superveel, maar ben op weg naar een verslaving :S

Waarschuw beheerder
piercings vind ik zelf nie echt verslavend
heb 5 gaatjes in me oren, neuspiercing en en navelpiercing

maar ja dan kom je bij de tattoo's die zwaar verslavend zijn
ik heb er een op me schouder en op me onderrug
maar zit nu al weer te denken aan de volgende
Waarschuw beheerder
Had eerder een neus piercing, maar dat knopje viel er elke keer uit als ik sliep, dus heb ik hem er maar uitgehaald, Nu alleen nog gaatjes in me oren...
Waarschuw beheerder
ik heb er geen 1 maar wil wel wenkbrauw! :D
Waarschuw beheerder
ik heb 1 wenkbrouwpiercing en 1 tongpiercing en 2 oorbellen maar wil nog een 2e wenkbrouwpiercing erbij laten zetten en ook nog 2 oorbellen dus vind het wel verslavend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
5 gaatjes in mn oor (3 naast elkaar in 1 oorlel, 1 in de andere oorlel, en 1 vanboven in mijn oor)
en een navelpiercing

Artiest Da Brenzi
Waarschuw beheerder
1 wenkbrauw
Waarschuw beheerder
ik heb drie piercings

1 in mijn tong
1 in mijn navel
1 in mijn tepel

en een tattoo onderaan mijn rug, een tribal met een vlinder erin verwerkt.

maar ik denk dat ik het daar maar even bij laat :)
Waarschuw beheerder
ik heb 2 piercings
1 in m`n wenkbrauw
1 in m`n tong

en voor de rest 7 tatto`s
aan tattoo`s ben ik verslaafd zeggen ze :S
Waarschuw beheerder
donateur
een tongpiercing, 2 oorbellen en ik twijfel nog steeds over 2 tepelpiercings...
Verder 3 tattoo's, dat is pas echt verslavend, hehe. Maar voorlopig ff geen nieuwe, ik laat wel 2 van m'n bestaande uitbouwen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een tong-, wenkbrauw-, labret-, navel- en klitpiercing, 4 gaatjes in me oor. ik ben dr zeker verslaafd aan want dr komen dr nog wel een paar bij.
en ik heb nu 4 tattoos, owk erg verslavend

Waarschuw beheerder
Alleen eentje in m'n navel en dat vond ik eigenlijk al eng genoeg haha

Waarschuw beheerder
ik heb vier oorbellen en een wenkbrauwpiercing..
vind t wel genoeg..
alhoewel ik de laatste tijd wel na zit te denken over een neuspiercing..
maar ja, dan word t zo ordi

Waarschuw beheerder
Uhm..ik heb tongpiercing,navelpi­ercing en dan nog 4 gaatjes in mn oren...wil alleen nog wel meer piercings en een tattoo maarja..ouders :S haha
Waarschuw beheerder
donateur
3 in mn linkeroor, 4 in mn rechteroor, wil er nog 1 in het middelste van mn oor, en d'r komen er vast nog wel meer...

Waarschuw beheerder
Ik heb geen hele grote door mijn eikel!
Waarschuw beheerder
heb sinds vorige week nog eentje bovenin mijn oor.

dus nu zit ik op 9

Waarschuw beheerder
hoi, ik heb er 1 in mijn navel, tong, tepel,en boven mijn lip. nee ben niet verslaafd, sssssssssstop er nu mee.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een navelpiercing
1 paar gaatjes voor oorbellen + bovenin mn oor nog 1
een tatoo op mn onderrug

verslaafd? ik niet. khou dr mee op.
kvind nog 1tje op mn bekken mooi maar kdoe t nie O:)
Waarschuw beheerder
ik had er 5 nu nog 3
hoef geen piercings meer

maar wel 2 tattoe`s :D
Waarschuw beheerder
ik heb 3 paar oorbellen en nog 1 in me rechteroor bovenin. een neusknopje, een tongpiercing en een navelpiercing!

verslavend?? opzich wel, neemt er tog steeds meer. hoef er nu niet nog 1 bij, maar zit tog te denken dat ALS ik er 1 zou willen waar ik die dan zou laten zetten.

maar hoef er niet nog 1, wel een tattoo op me schouderblad!

Waarschuw beheerder
donateur
Kheb er 1tje in m'n neus, onder m'n lip en 1tje door m'n navel.. En 2 paar oorbellen als je dat piercings vind..

En ik ben denk wel verslaafd, wil er nog wel 1tje door m'n tong (twijfel ik nog) en 1tje door m'n tepel.. Dan is het ok.. :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heee ik vindt piercingsssss wel mooi ik heb zelf een tongpiercing en had een neus en wenkbrauwpiercing maar die is uitgescheurt en dat is niet zo lekker maja

Waarschuw beheerder
heb 1 piercing(had er ook nog 1 in me tepel maar die was volop pijnlijk) en 1 tatoo maar zeker weten dat er meer bijkomen, in de winter laat ik er 1 op me rug zette :d

Waarschuw beheerder
Ik had een labret, verwijderd toen heel nederland erme ging lopen.
Heb nog steeds me tongpiercing, bijna 4jaar alweer..

Waarschuw beheerder
ik heb 4 jaar geleden een navelpiercing laten zetten en daar is het bij gebleven. Heb nog wel een tijdje een ringetje bovenin m'n oor gehad. Voor mij niet echt verslavend, dus.
Waarschuw beheerder
ik heb al weer 3 jaar ( denk ik ) een navelpiercing laten zetten en meer piercings heb ik niet heb wel een tattoo op me onderrug en een tattoo op me schouderblad maar ben echt niet verslaaft vind het wel genoeg zo

Waarschuw beheerder
Ik heb er 0
En ik ben niet verslaafd :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja als je er geen een hebt kun je ook nie verslaafd zijn he wheelieking:P:P:P