Partyflock

Forumonderwerp · 612445

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hallo!
ik heb nu een neuspiercing,een wenkbrauwpiercing,ee­n tongpiercing,en 2 gaatjes door mijn oorlel,ben ik nu verslaafd???volgens mij wel,ik wil er steeds meer,

hoeveel piericngs heb jij???en ben je verslaafd aan piercings???of ben je verslaafd aan tatoo's???
laat je stem horen(K)(K)(K)(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zal ik het rijtje nogmaals neerkalken dan :P:P:P

1 wenkbrauw
2 tepel piersings
1 tong piersing
1 Prins albert
(en ik had er ook nog eentje door mijn onderlip heen maar die ging irriteren op mijn tandvlees)

voor de rest heb ik nog 2 tattoo,s en er komt er waarschijnlijk nog wel 1tje bij

Waarschuw beheerder
donateur
2 goodstuff>> dat lelletje in je oor is je tragus... ik hebhet aan allebij de kanten maar doet wel pijn :( en je kan er een paar dagen niejj op slapen succes!!

Waarschuw beheerder
thanxx Mel.. paar dagen niet op slapen is niet zo erg want ik slaap op me buik..
maar ben wel een heeeel klein beetje bang..
Waarschuw beheerder
3 gaatjes in elk oor en 1 boven in het kraakbeen. Een neuspiercing, navelpiercing, tongpiercing en een piercing onder mijn lip. En nog een tattoo op mijn schouderblad.

En verslavend is het wel :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 1 tongpiercing en ik vrijdag nog n piercing laten zetten...... Ik had er ook 1 in me neus maar die is er uit...

En ik heb 2 tattoos... n tribal op me rechterbovenarm en het chinese teken van me chinese sterrrenbeeld op me linkerenkel.....

Maar ik vind het wel verslavend want ik wil er nog veel meer...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb in beide oren 3 gaatjes en nog rechts een precies in het midden. Wil heel graag een tepelpiercing, maar ja, je hebt daarbij zoveel voors en tegens....
Misschien dak ook wel een tattoo wil, maar die kan je er nou niet bepaald "uittrekken" als je hem niet meer mooi vindt.

Iemand ervaring met tepelpiercings, en wie wilt die met mij delen??

Waarschuw beheerder
Het valt nu wel mee bij mij, maar tijdje geleden wilde ik iedere maand wel een nieuwe erbij:P

Kheb er in totaal 12. 5 Linker oor, 4 Rechter oor, navel piercing, neus piercing en wenkbrouw. Khad ook al tong piercing kunnen hebben maar daar had ik te weinig geld voor!

Tattoo's zijn ook verslavend, heb er in anderhalf jaar 2 laten zetten.

Waarschuw beheerder
K heb een tepelpiercing..tjah tegens.....zonder verdoving is t beste zegge ze..nou tering k heb t geweten :S
en als je bijv een strak truitje aan heb,met een normale bh zie je die piercing zitte (sommige vinde dat storend,maar k heb er schijt aan)en ja later met borstvoeding geven,denk kdat t lastig word ( verder niets over gehoord)
Voor---------> veel ;)
ziet er zoiezo geil uit (ringetje) en als je topless loopt (vakantie,strand) is t mooi enne nog veeeeeeeeeeeel meer ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben dus nie de enige die zoveel piercings heeft:)

Waarschuw beheerder
k heb er 1tje door m'n tong en wil eigenlijk nog een clitpiercing :) Maar lijkt me pijnlijk...
Waarschuw beheerder
Ik heb alleen 4 gaatjes in me oren en een tepelpiercing.

Ik had gelijk gevraagd of je later problemen kan krijgen met borstvoeding geven, maar die kliertjes zitten over je hele tepel, dus dat kan gewoon nog. Je moet je piercing er waarschijnlijk alleen wel uithalen.
Dat doorschijnen door strakke shirtjes is alleen thuis irri. Ik heb pas eens bedacht wat voor gevoel het moet zijn als iemand je piercing er in één ruk uittrekt en heb besloten dat het toch maar beter is dat me ma er niet achter komt. ;)

Voor is natuurlijk dat het er gewoon mooi uitziet, dat je tepel er gevoeliger van wordt en dat ik wel een tijdje vreseluk trots op mezelf was dat ik het gedurfd had! Want pijn deed het wel, maar dat verschilt per persoon.

Tattoo wil ik minstens mee wachten tot me 18e, dan wil ik het namelijk lang genoeg voor m'n eigen idee, om er nooit spijt van te krijgen.
Al weet ik niet of ik het dan al durf, ik heb er in ieder geval niet zo'n haast mee.
Waarschuw beheerder
ik heb een tong en een navel piercing. Ik wil nog een lip en een klitpiercing. En de tattoos komen er ook aan.

Waarschuw beheerder
Ik moet wel steeds rekening met me werk houwe...want als ik een strax truitje aan heb dan zie je me tepelpiercing er door heen, maar me ouders weten dat ik er 1 heb Maar moeilijk doen ze er niet over.:)

Waarschuw beheerder
Pardiej Queenie WTF is een klithoed? Heb dat geen aauuuww gedaan?

Heb hier zelf trouwens niks te melden, ben kaal :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had een navelpiercing, maar die is eruit gegroeit :vaag:
Ik wil een tongpiercing , maar mijn ouders doen een beetje moeilijk :@

Waarschuw beheerder
2 Haasjerepje>> Ze mogen niet in de clit piercen omdat te riskant is dat dat opeens ongevoelig kan zijn enzo...dus als iemand een clitpiercing heeft of clithood dan zit de piercing in het velletje dat boven je klit zit het "KAPJE".

Waarschuw beheerder
Geil

Waarschuw beheerder
1 in wenkbrauw vink wel voldoende

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tompiedompiedom je hebt 9 piercing wa dan allemaal???

Waarschuw beheerder
In me tong, navel en neus, en ik had er 1 onder me lip en daar zit nu een litteken dus denk dat ik er daar weer 1 laat zeggen.

En ben er niet echt verslaafd aan ofzo ik vind het gewoon mooi en leuk om te laten zetten!!
Waarschuw beheerder
donateur
twee in elk oor
navel
tong
linkertepel
clitorishood

Ben wel redelijk verslaafd aan t zetten van piercings en tattoo's alleen leg mezelf gewoon na elk nieuw ding een verbod van een half jaar op om tattoo/percingshops te bezoeken dus ik weet het wel in de hand te houden...

Waarschuw beheerder
donateur
op dit moment twee piercings en drie tatoes. en ja het is inderdaad verslavend om ze te laetn zetten
Waarschuw beheerder
Ik ben met clithood-piercing bang dat dat fout gaat met paardrijden. Heb wel eens meer wondjes daar in de buurt gehad, als ik geen glad broekje onder me rijbroek aan had. Dus dat lijkt me dan niet zo handig.
Mensen die hier ervaring mee hebben en weten of dit wel of niet goed gaat?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb een wenkbrauwpiercing en een tatoe een draak op me bovenarm en oorbellen

verslaafd best wel
Waarschuw beheerder
Ik heb er in totaal 13
6 gaatjes in mijn oor
1 in mijn tragus
2 in mijn wenkbrauw
1 in mijn tong
1 onder mijn lip
1 in mijn navel
1 in mijn tepel

Het is heel erg verslavend, wil er ook nog 1 in mijn andere tepel. Tatoes heb ik niet, ben er ook niet zo mee bezig. Misschien dat er ooit nog 1 komt, maar waar en wat weet ik nog niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1 in mijn linker tepel
Waarschuw beheerder
donateur
2 Liquidation.Wat Houd Dat Anubis in ?

Waarschuw beheerder
donateur
2 goodstuff: bang moet je nie zijn... doet wel pijn dat ckers.. maa rje heb er wat leuks voor.. kep er ook maar 5 dus niej da tik nu alles weet hoor:D
Waarschuw beheerder
- Tongpiercing!!!!
- In me oorlellen in het ene oor 3 en in
de andere 2.
En nog een TATOOOOO!!!!
Een tatoage komt er waarschijnlijk
nog wel bij.maar dan blijft het denk ik
ook bij twee en niet meer.

Waarschuw beheerder
tot nu toe 2 piercings navel en linker tepel:D
2 tattoos op mijn buik en arm!
en 3 om 3 gaatjes in mijn oorlellen,en 1 in mijn oorschelp:D
tot nu toe dan he!!!:D

Waarschuw beheerder
Nou Mel; ik laat het je weten!! vrijdag eerst mijn CLITPIERCING.. ahaiieeeeeee
Waarschuw beheerder
heb in allebij de oren 2 gaatjes,maar verslaafd dat ben ik niet,vind het zo wel genoeg

Waarschuw beheerder
oorbellen
oorschelp
navelpiercing
tongpiercing
en tattoo komt er nog aan

Waarschuw beheerder
Zijn oorbellen piercings?? ik vin van niet maar ja...

ik heb 1 in mijn neus,lip,2 in navel (had 1 in mijn wenkbrauw maar vond ik niet meer leuk)
4 tattoo`s 1 op enkel 1 op buik 2 draken op mijn rug. en ik wil dr meer t is wel verslafend als je t mij vraagt!!

Waarschuw beheerder
donateur
tis denk ik echt wel verslavend!

Ik heb elk oor 3 gaatjes(maar telt niet echt mee)
Verder navel, tong, tepel..
heb wel zoiets van: wil er meer!

maar zou niet weten waar %-)
In m'n gezicht vind ik nix..

tattoo..tja dat weet ik niet, heb er geen iig...
wie weet later ooit:P

Waarschuw beheerder
donateur
2 tattoo's en 5 ooorgaatjes,navel en wenkbrauwpiercing.
Ik laat het hierbij,en ben niet verslaafd.
Waarschuw beheerder
4 gaatjes in mijn linker oor en 5 in rechts ( telt nie echt)
tong piercing
onderlip piecring
navel piercing
wenkbrouw piercing gehad, maar eruit gerost met haren kammen, auwie!!

tatoo in mijn nek
om mijn arm
op mijn enkel
enop mijn onderrug

ik vind het zeker wel verslavend, zit ook steeds nieuwe dingen te bedenken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
verslaafd tsjaaaaaa ik heb dr 1 in mn tong en 1 in mn tepel... had dr eentje in mn wenkrbrauw maar die heeft een kickbox avontuurtje niet overleefd... erg pijnlijk...
Waarschuw beheerder
ik heb nu 3 tattoo's en ga dr binnekort nog 1 zetten is wel verslavend jah piercing heb ik nog niet maar wil graag binnekort een tong piercing

Waarschuw beheerder
Ik heb 3 tattoo's,

een * tongpiercing
* navelpiercing
* clithoodpiercing
Waarschuw beheerder
alleen een tongpiercing.....:D

Waarschuw beheerder
2 tattoos

piercing in me tong
me oren
me tepel
en dat harde kraakbeenstukje in het midden van me oor (weet niet hoe dat heet)

Komen nog wat tattoos bij en binnenkort piercing in me kin.

Verslavend is het wel ja.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb :

- een tongpiercing
- en 4 oorbelletjes ;)

Er komen er denk ik nog wel wat meer.

Waarschuw beheerder
ik ging dus gister naar a'dam voor mijn clitpiercing en ik kwam terug met een linkertepelpiercing.­. wahhahaha
volgende week mijn c.p maar.. 4 real!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een tongpiercing en een tepelpiercing...
verder wil ik binnenkort zeker een tatoo laten zetten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik had een wenkbrauw en navelpiercing,nu niks meer!
Waarschuw beheerder
donateur
Navelpiercing en een neuspiercing, maar die neuspiercing heb ik niet meer.
Waarschuw beheerder
Nou hier komt die dan hoor...

* tragus
* tong
* navel
* tepel
* schuin boven mijn mond.. (klein :lief: kristalletje.. vorige week laten zetten!!

Piercings...

hoezo verslavend..?

:s :s :s

tyfusss...
wil er nog meer!! :d :d

tattoos, no way!
ben veels te kieskeurig.. :s

(k)