Partyflock

Forumonderwerp · 609792
2513x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie zitten vanavond nog meer allemaal thuis en waarom??
Waarschuw beheerder
donateur
nog wel thuis.
strak niet mer, als het goed is.

Waarschuw beheerder
Ik zit nu lekker thuis, me vriendje is 21 geworden en het was een erg gezellige dag. Nu zijn er nog allemaal vrienden hier. Misschien dat we nog weg gaan maar dat is niet zeker :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hmgrhhh,
ik zit ook thuis, voor de 2e keer van het jaar al :P
moet morgen een beetje fit zijn, ga een eindje varen met mijn moeder.
En ook wel een beetje om geld te besparen,
wijn en bier uit de supermarkt is goedkoper a;s op een feest :mixje:

Waarschuw beheerder
zit thuiss omdat er toch niets te doen is :D en ik moe ben

grr maar mis me schatje wel :'(
Waarschuw beheerder
ik!

shockers,qontact,2 days of kaos & creator is wel weer effe genoeg voor een weekie feesten :D.

Waarschuw beheerder
Ik zit helaas thuis.. Geen Geld!

Dus moet morgenvroeg om 7 uur ook meteen werken :P
Waarschuw beheerder
Ik zit thuis :'( omdat niemand
zin/tijd/behoefte om met mij te
gaan stappen! :S ik weet overgens niet
of dat wat over mij zegt.
Waarschuw beheerder
thuis en ik verveel me de pleuris, denk dat ik zomaar naar bed ga ofzo. Uit pure verveling. Hele inet kan ik ook wel dromen ondertussen.
Waarschuw beheerder
donateur
Zit ook thuis, verveel me HELEMAAL de tering. Moet helaas een beetje op m'n centjes letten :( Zucht waarom heb ik nou niet gewoon een geldboom :(
Waarschuw beheerder
donateur
:knuffel: voor iedereen,
wat zijn we allemaal weer siegeltjes :(
Waarschuw beheerder
zoo ik vind mezelf wel ultiem zielug vandaag, heb zelf al me zielug liedjes uit me mp3archief opgediept. Nee ga geen namen noemen :D
Waarschuw beheerder
ik zit nou al 1 uur en 45 minuten te luisteren naar een mix van tiesto op 538... nou hoor ik Max Walder - Crown :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
idd vibo, we zijn vanavond ff zielig :(

Waarschuw beheerder
donateur
ik zit thuis en vermaak me prima.
ben deze week al naar 2 feestjes geweest, zit nu relaxte muziek te luisteren (norah jones) met een wijntje & lekker eten.
btje chatten.. btje forummen..
heerlijk!

mensen, uitgaan is ook niet alles. vooral op zondagochtend kan ik helemaal blij zijn dat ik fit ben, niet verkankerd, en in staat tot een gesprek of activiteiten.
positieve gedachten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Positieve gedachten... hmmz werkt niet :( Maar als je dan toch tijd ove rhebt, kan je mooi op pb's gaan replyen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er nog 45 onbeantwoord. dus dat is idd wel een ideetje ja %-)
Waarschuw beheerder
45 onbeantwoord :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Juist, het is best wel chill eigenlijk,
zit hier ook met een fles wijn en mini-pizza's voor m'n neus :9

het kan niet altijd feest zijn he?
Veel vrienden zeggen al tegen mij "elke week een feest, dan is het toch ook niet leuk meer?"

Helaas hebben die vrienden ongelijk, feesten blijft leuk,
maar het is wel zo dat als je een weekendje niet gaat meer uitkijkt naar het volgende feest :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit thuis omdat ik niet zo veel geld meer heb, want ik heb net n nieuwe koelkast gekocht. En dan ben ik morgen ook helemaal blij dat ik fris ben :)
Waarschuw beheerder
donateur
Mini pizza??! Lekkoe!! Mag ik ook een stukje?

2 nancy, begin anders met de mensen die nu online zijn ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tsssh, houden jullie je fanmailtjes niet goed bij? :9

ikke wel hoor:
Privé berichten geschreven: 2978
Privé berichten ontvangen: 3192

Ach ja... je hebt altijd mensen die blijven spammen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Je mag wel een hele mini-pizza (y)
Als je beloofd om zometeen van mijn kippepootjes af te blijven :P
Waarschuw beheerder
donateur
Privé berichten geschreven: 967
Privé berichten ontvangen: 891

bij mij anders om.
spam ze met berichten, dat foto's dat ik gemaakt heb online zijn enzo :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou jullie toch echt digestive puur aanraden..
heerlijk vol van smaak :k
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga bij een gozer nooit aan z'n poten zijn, of het nou gespierde poten of kippepootjes zijn. PB maar ff een mini pizza.
trouwens, als je er 2 opeet, is het dan nog wel een minipizza? want in je buik is het dan de hoeveelheid van een 'echte' pizza.
Waarschuw beheerder
nou ik heb het er helemaal mee gehad, ga maar naar bed. Ondanks dat ik de hele dag al heb geslapen zo ongeveer :s
Waarschuw beheerder
donateur
Truste!
Waarschuw beheerder
donateur
trouwens, als je er 2 opeet, is het dan nog wel een minipizza? want in je buik is het dan de hoeveelheid van een 'echte' pizza.

Nee man, het zijn échte-mini-pizza's, zelfs met 4 van die dingen kom je niet in de buurt van een échte (37 cm) pizza :P

Waarschuw beheerder
Nu nog thuis: champagne drinken!!!! :cocktail:

En we gaan zometeen wild feesten!!!!

Greetz,

Daimond & Phantasia ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben net ff het stadje in geweest, maar ik denk dat ik me beter thuis vermaak, was echt heel erg saai.

Maar ik zie hier mensen praten over verveling, toen moest ik gelijk denken aan dit stukje: :P

Ik heb welgeteld 120 boeken in mijn kast staan, mijn plafond heeft 34 latten welke verdeeld zijn in twee kolommen, de trap telt 13 treden, vanaf muur naar muur kan ik 4 keer liggen en als ik stapjes neem haal ik de 32. Ik heb voor 40 meter kabels, vier lichtknoppen, zes lampen en het aantal pepernoten dat overblijft en niet meer eetbaar is na drie weken op mijn bureau te hebben gelegen telt 45. Ik haal 25 keer per minuut adem en wanneer ik me 16 keer opdruk, verdubbelt dat zich. Kortom, ik verveel me.

Vervelen is een hele menselijke eigenschap alhoewel maar weinig mensen hem daadwerkelijk beheersen. Het is een kruising tussen heel veel willen doen, maar te lui zijn om op te staan en actie te ondernemen. Het is een strijd in het hoofd dat roept om afleiding maar een geest die te futloos is om zich daadwerkelijk bezig te houden met mensen te woord staan. Dergelijke uitspattingen kosten energie en verveelde mensen hebben geen energie.
'Ik verveel me, laten we iets gaan doen.' Komt mij dan ook onwerkelijk voor. Echt verveelde mensen willen niets doen, die willen alleen maar kijken hoe lang je in een zelfde ritueel kan blijven vervallen voordat je echt in slaap valt.

Men moet vervelen uiteraard niet verwisselen met uitrusten. Uitrusten doe je wanneer je een inspanning hebt gepleegd en daardoor rust verdient. Verveling volgt enkel op een afwezigheid van aantoonbare daden waar men iets mee bereikt heeft.

Vervelen is een keuze. Met duizenden spieren die bewogen kunnen worden, massa's hersenen die schreeuwen om te leren en miljarden soortgenoten om sex mee te hebben, presteren wij het om ons te vervelen, om moedeloos te kreunen dat iets saai is. Vervelen is eigenlijk best wel arrogant. Het straalt een betweterigheid uit, een air dat men alles al gezien heeft, er niets meer te ontdekken valt. Terwijl achter elk kaft, elke afstandsbediening en elke link een wereld ligt die te ontdekken valt. En dat is enkel maar binnenshuis. Buiten staan bomen om te knuffelen, bloemen om te ruiken, gras om te vertrappen tijdens een lange wandeling.

Vervelen is geen afwezigheid van impulsen, het is een gebrek aan actie ondernemen op alles wat de omgeving naar je toegooit. Vervelen is gewoon weg lui zijn. En hier is helemaal niks mis mee. Als ik maar eens van die gedachte af zou kunnen komen dat ik iets moest doen. Want diep in mij klinkt een stemmetje dat ik kostbare tijd verdoe. Dat ik dingen mis, ik mijn gezicht zou moeten laten zien, kennis vergaren. Het is dat 'in het zweets des aanschijns zult gij u brood verdienen' stemmetje dat niet kan snappen dat een mens stilzit terwijl er nog zoveel te doen valt.

Vervelen is de opperste staat van wat wij als maatschappij bereikt hebben. Tweeduizend jaar ontwikkeling en hier zit ik achter mijn computer doelloos een column over verveling te schrijven omdat bovengenoemd stemmetje eindelijk gewonnen heeft en ik me dan maar op de minst inspannende manier nuttig probeer te maken om dezelfde stem eens even flink de mond te snoeren. Kortom, volgens de definitie verveel ik me nu niet meer, alhoewel het eerlijk gezegd niet echt zo aanvoelt.

Vervelen is een kunst, welke verwant is aan Boeddhistische begrippen. Het is niet iets wat je zomaar kan, een totale onthechting van alle impulsen en in staat zijn om niets te ondernemen, zelfs niet te gaan liggen zonder te denken dat je iets moet doen. Vervelen is eigenlijk de voorloper van het totale niets zijn. Wanneer je je kan ontdoen van de wil om iets te doen, raak je in een staat van totale ontbinding met de wereld. Sommige mensen noemen dit ook wel mediteren maar dit vind ik een slechte benaming omdat mediteren nog altijd iets doen is. Sommige mensen noemen het ook rust, maar al eerder vertelde ik dat rust volgt op actieve inspanning, geestelijk of lichamelijk, en daardoor geen aanloop voor verveling kan zijn.

Verveling kost oefening en tijd. Verveling vergt commitment en een sterke geest, maar zij die zich niet laten verleiden door wereldse ontspanning en aards geneuzel zullen de verlichting bereiken. De perpetuum verveling, de vicieuze verveling, de volkomen verveling, het vervana, of de eeuwige verveelvelden.

Kortom, Vervelen is een godsdienst.

bron: http://frontpage.fok.nl/column.fok?doc=921&page=1

Erg grappig om te lezen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het zijn dus eigenlijk micro-pizza's?
Waarschuw beheerder
donateur
nee 1 haps pizza's en die zullen nu onderhand wel verorberd zijn. en af en toe es lekker thuis zitten en tot jezelf komen is oke, altijd maar gaan en feesten is niet goed voor de gezondheid, net als die pizza's :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Pizza's zijn wel degelijk goed voor me, als ik pizza eet (eigenlijk sowieso als ik eet) word ik blij. Eten vind ik leuk en lekker om te doen.
Waarschuw beheerder
donateur
en af en toe es lekker thuis zitten en tot jezelf komen is oke

Juistem, ik ben helemaal tot rust aan het komen,
heerlijk, zit nu zelfs naar 'Enigma - Love Sensuality Emotion' te luisteren,
geestverruimend gewoon B)

Waarschuw beheerder
donateur
eliza: dat is wel een lap tekst %-)
Waarschuw beheerder
donateur
Is weer eens wat anders als 'hardstyle' :9

Wie weet er trouwens hoe dat ene best wel bekende nummer van hun heet met dat monnikenkoor,
en die vrouwenstem die iets kreunt als 'ça dit moi, ça, comme moi' ofzo? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Wel een goeie tekst (y):)
Waarschuw beheerder
Eliza! Wat jij beschrijft zo voel ik me!! Kennelijk beheers ik de kunst van het vervelen aardig... mmmm,ik ga dus maar naar bed want het wordt toch niks meer vandaag......

Waarschuw beheerder
Ik ga die lap tekst dus niet lezen :S
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb geen idee over welk nummer je het hebt, maar goed komt misschien ook door het frans. En tommy eten is inderdaad lekker en voedzaam maar pizza's zijn bij mij toch eerder ranzig, maar ieder zijn smaak, en als je weinig eet zoals jij dan toch geen pizza's is je lichaam al niet verrot genoeg!!!:dood: X| X-|
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was er aan begonnen, maar ben alweer afgehaakt.

2 chika, hoe kom je erbij dat ik weinig eet :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
misschien denk ze dat omdat je het over micro pizza's had???
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kwam omdat vibo zei dat z'n mini pizza's écht mini waren.
Waarschuw beheerder
Pfff zit ook thuis saai te zijn, ben een beetje ziekjes thuis gekomen van Shockers afgelopen weekend, heb daar een koutje gevat. Dus leek me beter om thuis te bliijven, de rest van de vrienden is wel op stap. En moet morgen ook om 13 uur werken, dus dan zou ik t toch niet al te bont kunnen maken met stappen... Zit nu lekker thuis met een wijntje.
Waarschuw beheerder
donateur
nee heb weer es over de zinnen heen gelezen dacht dat ie met(eigenlijk sowieso als ik eet) bedoelde dat ie weinig at maar hij vind het dus altijd lekker en leuk. heeft te maken met het afsterven van me hersenen ben te weinig tot rust gekomen. maar tommy is nog scherp (y):) :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd, altijd (nee ik lieg)
Waarschuw beheerder
donateur
2 blurkie,

hoe vond je shockers? ik vond het top, alleen dana viel tegen :(
Waarschuw beheerder
Dana ZUIGT :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou wel mooi wezen :P Ik verveel me nu toch :P
Waarschuw beheerder
donateur
zou zeggen wees dan creatief met kurk of zo, of lees dat mega lange stuk.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen kurk en dat stuk lezen was ik aan begonnen, maar ben afgehaakt. (ik heb tenminste een poging gedaan, maar het kon me niet echt boeien)
Waarschuw beheerder
GVD:@ is nog moeilijk om een leuke kroeg/disco te vinden die morgen open is en niet om 01:00 dicht gaat en ook nog een die open is op dodedag :S
Waarschuw beheerder
donateur
Sjongejonge, heb al 4 bier en anderhalve fles wijn op,
en doe hooguit 2 minuten er over om dat stukkie tekst te lezen,
is het nou zo moeilijk? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg niet dat het moeilijk is, het kan me gewoon niet boeien?! Sjeesh what's with the attitude?!
Waarschuw beheerder
donateur
Mjah Flamie, is inderdaad klote,
maar maandag is er wél weer genoeg te drinken in de stad,
bevrijdingsdag! :bounce: :bier:

Staan we gewoon wat vroeger op als normaal om te beginnen, toch? :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
nee je was toch al verveeld dus dat is dan niet motiverend. ja das moeilijk als je je verveeld en het gaat er ook nog over. en wel knap dat jij dat zo snel onder invloed kan vibo (Y)

Waarschuw beheerder
zit met wat vrienden bij elkaar. hebben niks te doen. Dus gaan we maar vaag bij elkaar zitten. Je moet wat...

Waren te laat om naar q-beach te gaan. En verder niet echt boeiende feestjes.
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos:
Heb getrained hè? :bier: :mixje: :P
Waarschuw beheerder
donateur
Geeft mischien aan in welke mate we kunnen aannemen dat hij het stuk ook daadwerkelijk begrepen heeft :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja your right, maar laat hem in die desillussie leven, please
Waarschuw beheerder
donateur
OK
Waarschuw beheerder
donateur
Zit ook thuisss tja awakenings qontact en dan nog gewoon stappeh hat in je portemennee helemaal als je noggeld over moet houwe om maandag je kaartje voor Defqon te hale wat is t leve toch zwaar voor studente haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ahum, heb nog genoeg aktieve hersencellen over hoor, moet ik een samenvatting geven?:

"Vervelen is moeilijk"
Zo! :P
Waarschuw beheerder
donateur
hmm scherpe samenvatting, maar ik kan er verder niet over oordelen want ik heb het stuk niet uitgelezen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook niet heb het overgeslagen was mij teveel volgens me inactieve hersencellen
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe weet je trouwens welke hersencellen actief en welke inactief zijn? Heb je daar een metertje voor?
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik wel kan je kopen bij de hema, maar goed heb jij toch niet nodig je ben de hele tijd al scherp, dus zit wel goed
Waarschuw beheerder
springt zo maar bij me vriendin in bed ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Das waar, maar mocht het OOIT zo zijn dat ik m'n scherpte verlies, lijkt het me toch leuk om het totale aantal inactieve hersencellen te kunnen meten :P Maar wat kosten die dingen? En werken ze ook op batterijen? Zo ja, wat voor batterijen? En als laatste vraag: in welke kleuren zijn ze verkrijgbaar?
Waarschuw beheerder
donateur
Springen? doet dat geen pijn bij haar? Die dame op de foto, is dat je vriendin?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb altijd een blauwe op, past bij mijn ogen zeggen ze wel eens :bloos:

En nee, Flamie heeft niets met Marlous, mocht ie willen,
voor zover we weten heeft Flamie een fake-relatie :P
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500]http://www.vizzzion.org/~vibo/foto/impulz2/lebber.jpg[/img]
Marlous in aktie, zeg niet met wie... :9
Waarschuw beheerder
donateur
Dus hij springt straks bij z'n fake vriendin in z'n fake bed? Of is z'n bed wel echt?
Waarschuw beheerder
donateur
je kunt het vinden op de afdeling huishoudelijke artikelen en ze kosten 4 euro of zo, batterijen heb je wel nodig maar goed als je oplaadbare neemt is het beter. en volgens mij springt flamie bij haar in bed niet op haar maaar dat zal wel door de verveling/dana en zuigen komen dat je dat denkt, zou toch maar gaan aanschaffen bij de hema :/ :-/
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik dat zo lees verlies ik idd m'n scherpte. Damn, jij bent ook scherp rond dit tijdstip! (mag ik jouw hersencellen activiteits meter lenen? Jij hebt em toch niet meer nodig, jij bent al scherp)

2 Vibo: is dit een knap staaltje fotosoep?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
me afspraak ging niet door...
dan maar kutten met page en internet
Waarschuw beheerder
Ikke, om Tiesto op 538 te kunnen luisteren! Volgende week om deze tijd zit ik LIVE van hem te genieten in Arnhem!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, zijn bed is echt, en Flamie heeft het grootste hoerenbed wat ik ooit gezien heb,
niet normaal, een hemelbed met allemaal kleine lichtjes er in :vaag:
Waarschuw beheerder
:vaag: een fake vriendin :s :/ PARDON Vibo ik voel me nu echt genaaid door jou :S
Waarschuw beheerder
donateur
Een fake vriendin, wat is dat eigenlijk.. een opblaaspop ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
2 Vibo: is dit een knap staaltje fotosoep?

Ahum... ik besta ook in het echt hoor :P

Vibo ik voel me nu echt genaaid door jou :S

Was it as good for you as it was for me? :lief:
Laat die vriendin dan eens een keer zien,
gaat ze maandag niet mee? :)
Waarschuw beheerder
donateur
nee zijn troetelbeertje van toen ie zeven was met zelf gecreeerd gaatje, je mag hem wel lenen maar jij bent degene die me scherp maakt.
Waarschuw beheerder
Nee ze moet Zondag om 12:00 in Hoorn zijn trug naar huis :S

ik heb foto hier vander kan je morgen zien als je bij me bent een smsje van der ook :p

Oja van me hoerenbed moeten we ff foto´s van maken een keer :p

P.S vibo daarom vroeg ik ook aan je als je dat achterground ding kon doen met foto soup :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben dus een soort van slijptol?

Hey hoorn, das vlak bij mij :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Yo Chika, ik dacht eerst dat je chica was, maar dat ben je dus niet,
stel jij je eens een keertje voor,
je bent nog vrij maagdelijk hier,
geen archief, geen komende feesten waar je heengaat,
hoe ben je op pf gekomen, en laat eens een fotootje zien? :)
Waarschuw beheerder
donateur
één foto, of een foto van haarzelf?
Waarschuw beheerder
donateur
Welk 'achtergrond-ding'? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ow, voor die foto van haar!
Stuur die foto eerst maar door,
komt het op de wachtlijst te staan van mensen die willen dat ik iets voor hun doe met Photoshop :P
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan toch ook al die foto's samenvoegen, dan ben je in 1 keer klaar! Maak gewoon 1 grote collage :D
Waarschuw beheerder
donateur
nee das een geheimpie van mij, maar goed loop hier al wat langere rond en dacht laat me maar es aanmelden. mijn vriendje heeft me deze site laten zien en is dus ook lid, alleen hij weet niet dat ik dit ben dus helaas geen foto. maar goed verder klopt alles wel, en waar en wat en wanneer ik iets doe is aan mij :p :-p hoop da je het nog kan volgen
Waarschuw beheerder
Ik bedoel die achterground met hartjes heb ik 3 dagen geleden naar je gestuurt :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik volg het nog. (ben ik toch nog scherp, jeeej)
Waarschuw beheerder
donateur
Ow, je bedoeld dat ik in de mailbox van mijn spam-mail-account moet gaan zoeken naar die achtergrond?
Mwauhaha :D
Ik neem morgen wel Photoshop mee,
dan doe ik het wel op jouw PC, (y):)?
Waarschuw beheerder
donateur
ja had ook niet anders verwacht :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat voor weer is het trouwens bij jullie? Het is hier namelijk niet echt zonnig :(
Waarschuw beheerder
ja pik geef is een keer een echt e-mail adres van je :s ik krijg steeds van die kut adressen ik weet min of meer heel veel over je. volgens mij ben ik een van de koplopers van mensen van pf die jou leven kent maar ik krijg geen goede e-mail adres :S tssssssssss

Is goed man :p

Lekker fotosoupen bij Flamie :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ahum.... koplopers zijn: Thermo, Hoofd, Toomie, M@ximu$, knuffeltje81 en kikker-jan.
Maar mijn échte emailadres blijft altijd geheim,
krijg ongetwijfeld veel spam van jou die ik nog nooit gelezen heb :P
Waarschuw beheerder
donateur
et is hier donker, heb het licht uit, maar in me hoofd schijnt de zon
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet min of meer heel veel over je. volgens mij ben ik een van de koplopers van mensen van pf die jou leven kent maar ik krijg geen goede e-mail adres

Ontroerend allemaal hoor vlammetje.

2 Chika: de zon schijnt IN jouw hoofd?! Dan moet je snel naar de dokter want dan heb je een gat in je kop!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
HAAAAAI ALL :D ik zit nu thuis.. is lang gelede voor my,geloof sinds vorig jaar ofzo.. dus wordt t wel n xtje tyd hehehhe... en ben ook ziek :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ziek? wat heb je?
Waarschuw beheerder
Tja Hoofd aka Jankzak.

Okay Vincent dat gaan we e-mail ruil doen :p

Mijn prive adres voor jou prive adres :D

En nee ik stuur je nooit wat. Ik haat spam ;D
Waarschuw beheerder
donateur
nee heb geen gat in me hoofd, ben gelukkig en dan schijnt bij mij de zon.
Waarschuw beheerder
donateur
Jajajajajaaja, enneuh, ff een kwis dan voor je als je zo veel van me denkt te weten:
Vraag 1: Waar ben ik geboren en heb ik 18 jaar gewoond?

Waarschuw beheerder
heb denk keelontsteking en ben verkoude... hatsjoeee.. oeps sorry...
Waarschuw beheerder
VIBO komt uit Zeeland :p
VIBO is een Belg :p
Waarschuw beheerder
donateur
2 chika: owh ik, ik zat al klaar om 112 te bellen, niet dat ik weet waar ik ze heen moet sturen maargoed. Gelukkig zijn is relaxed! Wil ik ook!!! :(

2 Missoldstyle: Niet in m'nb gezicht niezen, das vies. Maarehm.. Beterschap. Heb je al een middeltje gekregen ofzo?

2 Flamie: een Zeebelg dus?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:| zoiets Tommy :p
Waarschuw beheerder
donateur
2 tommy
ben nie altijd gelukkig hoor heb net een heeel diep dal achter de rug, en niets is wat het lijkt, dus maak je niet druk dat geluk is van voorbijgaande aard en het mooie is dat het altijd terug komt. dus ook voor jou :flower:

Waarschuw beheerder
dank je ;) en nee ben al 2 weke ziek,maar dag gaat wel over.. gister kreeg ik last van mn nek en vanmiddag begon mn keel.. ma ga maandag na de dokter..
Waarschuw beheerder
donateur
Ahum... Zeeuws-Vlaanderen heet dat dus... :)

Vraag 2: Noem minimaal 4 van de 6 woonplaatsen waar ik gezeten heb :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 missoldstyle veel sterkte toegewenst, kan verdomd zeer doen zo'n keelonsteking hopelijk geeft de dokter je iets waardoor je je beter voelt. beterschap
Waarschuw beheerder
donateur
2 Chika: ik zal wel dom zijn maar dit snapte ik niet helemaal:

geluk is van voorbijgaande aard en het mooie is dat het altijd terug komt. dus ook voor jou

Wel een lief einde trouwens :)

2 Missoldstyle: eerst last van je keel, daarna van je nek... Niet een beetje bang voor nekkramp (de ziekte, niet gewoon kramp in je nek)
Waarschuw beheerder
donateur
taaltechnisch klopt het niet helemaal maar ik bedoel dat het komt en gaat en weer terug komt een emotie/gevoel die niet continu aanwezig is e das maar goed ook zou saai en vervelend zijn als het constant er was.
kan wel es lief zijn maar nie altijd :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Mjah, wel heel poëtisch allemaal, alhoewel niet helemaal waar is,
hoop ik, maar wie ben ik, de utopist die gelooft in eeuwige liefde en vriendschap :)
Waarschuw beheerder
donateur
als missoldstyle haar kin nog op de borst krijgt heeft ze geen nekkramp, enge gedachte trouwens

Waarschuw beheerder
thanks chika :D

en tommy t was gister nek pyn en vanmiddag mn keel(mn klier is ook dik) ma nek is over gelukkig..
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik ook wel, gevoel is een momentopname. Zowel goed en slecht gevoel kunnen zowel van lange als korte duur zijn (soms jeeej en soms neeej)

Maar in dit geval was je :lief: :)

2 Missoldstyle: keelpijn is echt super irri, vooral dat slikken :( Auw!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik moet hier een quiz gaan af leggen met de Quiz master :s

Okay hier komt ie.
Vibo heeft in gewoont in de volgde plaatsen
Eindhovem
Amsterdam
Leeuwaarden
Axel (Zeeland)
Waarschuw beheerder
donateur
vibo ik geloof ook in eeuwige liefde en vriendschap ondanks een aantal malen op me bek, maar zelfs dan kun je volgens mij een tikje obgelukkig zijn. voorbeeld ik was/ben hevig verliefd en tegelijk gaat me pa er vandoor met een andere vrouw. wat ben je dan gelukkig of ongelukkig?

Waarschuw beheerder
kan mn kin wel op mn borst doen,geen probleem.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 tommy ik denk altijd maar morgen is er weer een dag en dan zien we wel of het jeeej of neeej is. :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Piep! Flamie heeft 2 foute antwoorden, alhoewel Amsterdam half goed te rekenen is,
Amstelveen was het eigenlijk :P

Maar Axel.... zit je er toch 10 km naast, daar woont Toomie man :P
Waarschuw beheerder
ja maar ehm man jij zei tijd geleden Adam dus PIEP geen fout :p

Ja omdat Toomie je oude huisgenoot was maar ja fout dus 1 fout :p
Waarschuw beheerder
donateur
2 Missoldstyle: leg uit ;):P

2 Chika: je komt best wel positief over eigenlijk, postive thinking really works *tommy word weer een beetje blij* Senk joe! :knuffel:

2 Vibo: waarom nou weer Piep? Piep is een irritante hoge toon :s Doe dan: tuut
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik was/ben hevig verliefd en tegelijk gaat me pa er vandoor met een andere vrouw

Ik neem aan dat je daardoor moest verhuizen waardoor je de persoon op wie je verliefd was niet meer kon zien?

Echte liefde overwint afstand toch wel,
ik heb ook een relatie gehad met een meisje wat 3 uur reizen van mij vandaan woonde,
maar dat mocht er niet om deren.

Maar happy wordt je er niet van als de kansen om hem/haar te zien voor een groot deel ontnomen worden :/
Waarschuw beheerder
donateur
de goede antwoorden moeten zijn:
-Hulst (Zeeland)
-Vlissingen (Zeeland)
-Amstelveen (Noord-Holland)
-Roosendaal (Noord-Brabant)
-Einhoven (Noord-Brabant)
-Leeuwarden (Friesland)
:)
Waarschuw beheerder
donateur
en dan houd ik alle plaatsten waar ik korter dan 2 maanden heb gezeten nog buiten beschouwing :P
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik moest niet verhuizen heb hem eruit gekickt. en mijn vriend woont ook een eindje weg maar dat mag de pret niet drukken alleen je kan in mijn ogen niet echt genieten van je verliefdheid als de rest zwaar klote is, maar ook ik kom er sterker uit en de zon is aan het schijnen. zeg en denk altijd der is er maar een waarmee je gelukkig moet zijn en dat is met je zelf. en als anderen daar ook gelukkig van worden is dat top.
2 tommy ben blij dat jij ook weer een beetje jeeeej bent dat doet me goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
en speciaal voor tommy:
Booooooooing!!!!!
Waarschuw beheerder
okay jou zin zullen we mijn woonplaatsen ff opgaan noemen :s heb we een lijst van hier tot das maan :s :/
Waarschuw beheerder
donateur
LOL @ Vibo

Maar weet jij in een vage bui uberhaupt nog wel thuis te komen met zoveel verhuizingen?!!?

2 Flamie: je kan altijd een beginnetje maken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zeg en denk altijd der is er maar een waarmee je gelukkig moet zijn en dat is met je zelf.

Kun jij mij uitleggen hoe je dat kunt doen zonder liefde of vriendschap van anderen?
Lijkt mij in elk geval niks, heb altijd wel een beetje aandacht nodig :/

Maar weet jij in een vage bui uberhaupt nog wel thuis te komen met zoveel verhuizingen?!!?

Ben wel eens een keer zo dronken geweest dat ik in Eindhoven was,
de verkeerde kant opfietste, en toen mijn voormalige baas belde of hij mij kon ophalen in Antwerpen (ligt in de buurt van Hulst).
Huij naar Antwerpen rijden, maar later kwam ik er achter dat ik naar Valkenswaard gelopen was :/
:D :D :D

Waarschuw beheerder
hahahhaha.. nee zulke grootte heb ik nie [img cacheid=0003b38c000a03b77e0c37761a0012f63a]http://www.animatieplanet.nl/sex/0008.gif[/img]

;P
Waarschuw beheerder
donateur
ja en je baas stond daar en jij kon hem niet vinden en heb door de bossen gezworven. maar goed ik denk dat innerlijk geluk heel belangrijk is. en daarmee bedoel ik tevreden zijn met wie je bent wat je doet en wat je voor anderen die liefdevolle mensen om je heen kan betekenen. mensen kunnen je nog zoveel liefde en aandacht geven maar als je zelf niet gelukkig bent kan je dat niet teruggeven of te wel WIE LIEFDE ZAAIT ZAL LIEFDE OOGSTEN. maar niemand is hier moe of zo

Waarschuw beheerder
myn woonplaatsen zyn: rotterdam en rotterdam en rotterdam ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Missoldstyle:die zijn ook wel érrug groot (te groot als je het mij vraagt, maar je vraagt het niet, dus ik geef ook geen antwoord ;))

2 chika: ik ben iig nog niet moei (check pb)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja en je baas stond daar en jij kon hem niet vinden en heb door de bossen gezworven

Hmh... is waar ook, had ik gisteren ook al verteld :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik wel maar zolang de teksten en opmerkingen blijven boeien of me laten lachen blijf ik wakker. heb gecheckt nu jij nog.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heeeeeeeeeeeeeeeeeee­l kut
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke? alláng al gedaan :D (en de teksten zijn heel boeiend :))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja en in een ander onderwerp vibo maar goed dat mag de pret niet drukken was een lachwekkend stukje tekst zo lachwekkend dat ik et nog weet
Waarschuw beheerder
donateur
Dus je bent nog helder/scherp en gaat nog niet naar je bedje? :)
Waarschuw beheerder
Okay mijn woon plaatsen ff op een rij.

Amsterdam 6 mnd
Diemen Noord 1 jaar
Badhoevedorp 2 jaar
Haarlem 1 jaar

Caribische gebied
St.Maarten 4 jaar
Antigua 5 jaar
Aruba 1 jaar
Curacao 1 jaar

Azie
Sri Lanka 2 jaar
Bangkok 8 mnd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahha :X
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, genoeg gelachen, nu je echte woonplaatsen :)
Waarschuw beheerder
donateur
en hoe lang heeft flamie in nederland gewoond in totaal, een bezige bij zo te zien
Waarschuw beheerder
donateur
Mjah, het was schijnbaar erg lachwekkend jah,
ik had het er verder met bijna niemand over gehad,
en 2 maanden later toen ik in Zeeland kwam begon iedereen er over :vaag:
ach ja... :D

En Flamie, I can't beat you! :respect:
Wereldburger (y):D
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mijn berekeningen is Flamie nu trouwens 14 jaar oud :d :D :D :D :D :D :D :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb niet alles bij gezet kan me ouder paspoort niet vinden vibo. :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
WHAHAHAHAH wederom: LOL @ ViBo
Waarschuw beheerder
donateur
vibo erg scherp, maar goed laten we het er op houden dat ie een rijke fantasie heeft, zijn lengte is 17,3 cm en wil graag een verkleining voor zijn vriendin (troetelbeertje)
Waarschuw beheerder
ach ja dan niet mensen vibo als je aan me twijfelt kan ik je zo morgen me ouwe shit laten zien aan je.
Waarschuw beheerder
donateur
Mjah, te scherp, ik ga maar weer over op het bier en een jointje,
aangezien ik zaterdagnacht niet gewend ben om te slapen moet ik mezelf maar van de wereld af zuipen en blowen :9
Waarschuw beheerder
donateur
op je dig getrapt, wat een bewijzingsdrang

Waarschuw beheerder
Tja.. ffies rust... :Z
Waarschuw beheerder
donateur
En ik geloof je wel hoor Flamie,
je hebt niet voor niks zo'n vreemd Engels/Antilliaans-accent,
wel geil eigenlijk :9
Waarschuw beheerder
nee hoor chika.

Die afvraagt hoelang mijn pa´s bedrijf nog kan vechten tegen Vibo´s pa´s toko ;p
Waarschuw beheerder
donateur
aan me twijfelt kan ik je zo morgen me ouwe shit laten zien aan je.

Gatverdamme, bewaar jij je oude stront?! ik spoel het door de wc!
Waarschuw beheerder
je hebt niet voor niks zo'n vreemd Engels/Antilliaans-accent,
wel geil eigenlijk
:| tnx vibo allen dat verwacht ik nou niet van jou te horen. is het nog wel een goede idee dat je hier blijft maffen :/

weheheh maar vrouwen vinden mijn accent wel sexy :D

Waarschuw beheerder
Ok, genoeg gelachen, nu je echte woonplaatsen TOMMY vroeg je dat aan vibo? (ben nie ech helder meer,sorry)
Waarschuw beheerder
donateur
Mwauhahaha, 't is trouwens nog steeds mijn stiefpa's toko,
en jouw pa's toko kan nog niet eesn bitchslappen naar hem :9
Zijn jullie trouwens nog steeds niet falliet verklaard? :P
Waarschuw beheerder
@(( ::Tommy:: )), mijn WC is zwaar verstopt :p
Waarschuw beheerder
donateur
wat een rare wendingen aan het gesprek maar dat zal hier wel normaal zijn. 2 flamie koop soda
Waarschuw beheerder
donateur
weheheh maar vrouwen vinden mijn accent wel sexy :D

daar gaat het toch om? :P

2 Missoldstyle; dat waren mijn echte woonplaatsen :D
Waarschuw beheerder
@ vibo
Nee is nog niet falliet verklaard Vincent aangeizen me Pa 15% aandelen heeft in de toko en ook eens 8% in shell. een shell had weer lekker winst dus dat kan ie weer in deze toko stoppen allen dat gaat ie niet doen me pa koop zich gewoon in een andere bedrijf in :p

@Missoldstyle
Dit zijn me echt woonplaatsen

Amsterdam 6 mnd
Diemen Noord 1 jaar
Badhoevedorp 2 jaar
Haarlem 1 jaar

Caribische gebied
St.Maarten 4 jaar
Antigua 5 jaar
Aruba 1 jaar
Curacao 1 jaar

Azie
Sri Lanka 2 jaar
Bangkok 8 mnd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 Missoldstyle: nee, ik had het tegen vlammetje.

Ik voel me zo gewoontjes met slechts 2 woonplaatsen :s Ben ik raar? (missoldstyle heeft er maar 1, die is pas raar :P)

2 Vlammetje: je wc zwaar verstopt? in al die huizen? Damn, je moet echt een nieuwe loodgieter hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind het ook raar ik woon tien hoog hier in A´dam je zou denken dat door de zwaartekracht al dat shit zo naar beneden zou vallen ;p maar blijkbaar zijn me buren goed bezich :s

of het kan natuurlijk zijn door een vol geschoten durex :p

Had ik ook altijd gezeik mee met me ma als ik me durex in de wc gooide :S
Waarschuw beheerder
donateur
Welke plaats op de Europese ranglijst staat dat bedrijfje op alweer Flamie? :9

Damn, ik wou dat mijn stiefpa mijn échte pa zou zijn trouwens,
dan zou ik wat meer rondjes kunnen geven :bier:
Waarschuw beheerder
Ja ik heb nog een foto op vibo site dat ik doe gozer ff vermoord :p

Flamie is anti Vlammetje :§
Waarschuw beheerder
donateur
en wat is de lol van dat profiel dan? laat ons delen in de pret. en heeft flamie geen eigen stem hierin? eerst kraken en dan maken
Waarschuw beheerder
donateur
2 vibo: ik was ff vergeten dat er een vlammetje was, voortaan dus gewoon weer de standaard Flamie.

2 FLAMIE (zo goed vibo :P):
Waarom bewaar je je poep? je kan het toch ook gewoon in een vuilnis zak doen en die bij de buren neerzetten?! Veel sneller!
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we de foto er even bij halen Flamie:

[img]http://www.vizzzion.org/~vibo/pf/flamvlam.gif[/img]

Even mijn bekendheid als PF-photoshop-terrorist omhoog spammen :P
Waarschuw beheerder
mooi 8)

Is antie Vlammetje :p

Waarschuw beheerder
whahahhahahha lol.....

okee okee ik ben wel n paar x verhuist in rdam,ben ik dan toch nie zo raar? hahahha... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tering gasten,
ik begin aardig vaag te worden, de wijn begint in te slaan,
ik kan elk moment de beslissing nemen om op bed neer te chrashen,
dus ik zeg alvast welterusten,
alhoewel ik hier ook wel een paar uur kan blijven hangen :P
Waarschuw beheerder
Maar welke bedrijf bedoel je Vibo

Mijn pa is aandeel houder in deze toko´s :p

Ballast Nedam Holding
Shell
Philips
Ajax
Waarschuw beheerder
donateur
2 Vlammetje :devil: (sorry, nog 1 keer om het af te maken :P) Waarom koester je een diepe haat jegens de echte vlammetje?

2 Missoldstyle: jouw raarheidsgehalte valt dus al weer mee. Ik ben nu het raarst van iedereen (ben maar 4 keer verhuist)

2 Vibo: alvast weltrusten en niet stiekem doodgaan :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vibo je ben een watjuh! :devil: ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Duszzzz... het gaat niet om de hoeveelheid verschillende aandelen,
maar om de hoeveelheid,
en ik weet niet of jouw pa die aandelen al lang heeft,
anders heeft hij toch wel erg slechte zaken gedaan :/
Waarschuw beheerder
donateur
erg boeiend wat ouders doen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik een watjuh?
Pfffh, ik heb wel de hele DOTF-set afgeluisterd vannacht
(nog bedankt voor de tip :lief: )
en ik waarschuw maar alvast, dat de mensen kunnen verachten dat er geen zinnig woord meer uitkomt,
maar ik blijf waarschijnlijk nog wel een ppaar uur hoor :P
Waarschuw beheerder
ehm bij Ballast Nedam Holding zit ie al 25 jaar :| en ook zolang bij Shell :|

Maarja maakt niet meer uit me pa gaat toch met de vut voor zijn 50 verjaardag :p
Waarschuw beheerder
donateur
Mjah idd, chika heeft gelijk! Laten we het niet meer over de strijd
(of de manier waarop mijn stiefpa jou pa op elke mogelijke manier ass-wiped) hebben Flamie :P

Waarschuw beheerder
slaap lekker vibo[img]http://www.bewegend.web1000.com/Nieuwe%20map/Slapen/0006.gif[/img]

dan zyn we alleby n beetje raar ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vind het behoorlijk nutteloos en zo van ik heb dit en wat heb jij, echt van dat mannen gedoe en als het nou nog over jezelf ging maar nee gaat of de papa's wat al niet mijn sterkste onderwerp is
Waarschuw beheerder
donateur
Whoeeeeeei,
jullie hoeven mij nog geen welterusten te wensen hoor,
ik zeg het alleen maar omdat ik elk moment omver kan wanekelen,
maar meestal ga ik dan juist nog wel een tijdje door :P

Gaan we samen rare dingen doen dan missoldstyle? :P
Waarschuw beheerder
oeh gaan we elkaar pa grote vecht party houden :p cewl zal hem opbellen :p is nu toch 20:51 waar ie is :p

Okay over me zelf hoi ik ben Flamie ben 18 jaar oud heb me HAVO diplo kom op i.net heel kinderachtig over ik feest kei hard ik zuip veel :bier:

Aangenaamd :D
Waarschuw beheerder
donateur
vind het behoorlijk nutteloos en zo van ik heb dit en wat heb jij, echt van dat mannen gedoe en als het nou nog over jezelf ging maar nee gaat of de papa's wat al niet mijn sterkste onderwerp is

Heeft ze weer helemaal gelijk in,
alleen Flamie begon er over, en om hem nu te negeren op dit tijdstip dat er toch al zo weinig feedback is...
Zolang we morgen maar samen een dikke pint kunnen drinken hè Flame? :bier:
Gaan we dan wel weer verder discusi:eren over:
"Mijn papa slaat jouw papa zoooo in elkaar!"
:P
Waarschuw beheerder
ja gaan we morgen weer verder in A´dam lekker :bier: nu ff afwachten op hoofd en kijken of ie ook mee doet. Die jankzak heeft nog wat goed te maken :d ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb z'n voicemail al volgespamd :P
Waarschuw beheerder
donateur
duh lekker boeiend hoor, moet zeggen dat dit niet mijn reden is waarom ik thuis ben, daar ging dit topic toch over maar blijkbaar zit het jullie nog al hoog
Waarschuw beheerder
ja ik heb zijn vocie mail ook al gespamd ff 3 min vol lopen lullen :p

Zit ons hoog nee hoor. maar je moet toch over iets lullen.

Kom op Chika vertel ff wat over je zelf :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is het nut van voicemail's vol spammen? dan luister je die toch gewoon niet af?!
Waarschuw beheerder
donateur
Chika, je snapt hem nog niet geloof ik,
zodra er een topic ontstaat, ga je daar ontopic reageren totdat het langzaamaan verneukt is...
Dit topic bestaat niet meer, je kunt niet meer ontopic reageren,
dus je spamt het gewoon maar een beetje vol :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hij moet ze wel afluisteren, zo issie ook wel weer,
voor hetzelfde geld zit er een belangrijk bericht tussen :P
Waarschuw beheerder
Ja bv die bericht van me vriendin dat ze belt en zegt dat ze zwanger is van hem :p woei als ie dat af luistert als ie dronken is :p
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha, dat is cool ja,
kan je vriendin een Limburgs accent nadoen?
(Ik weet namelijk wel met wie hij geneukt heeft afgelopen jaar :P )

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja doe mij maar een supersize bigmac menu,waarvan de bigmac zonder uien...3 fritessaus..melk erbij en doe ook nog maar een dubbele cheeseburger zonder uitjes :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom is mijn voicemail boodschap ook:

"Hey met Tommy, dit is m'n voicemail, je mag best een berichje inspreken, maar ik luister hem toch neit af, later..." Gevolgd door een onwijs irritante pieptoon.

En ik luister hem ook écht niet af, zonde van m'n geld. Als het belangrijk is, bellen ze wel terug.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nog beter..zetje voicemail dan gewoon uit ;)
Waarschuw beheerder
ja dat bespaart mij weer gedl :p
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, want dan gaan ze 300 keer bellen. Echt lekker als je ana het werk bent, net alsof er een vibo in je broek zit (nee niet ViBo)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja doe mij maar een supersize bigmac menu,waarvan de bigmac zonder uien...3 fritessaus..melk erbij en doe ook nog maar een dubbele cheeseburger zonder uitjes :)

Heb nog wel Sjalotjes, een pond half om half gehakt, een blik gepelde tomaten,
geraspte kaas, en Tagliatelli, ook goed? :)
De liefde van de vrouw gaat toch door de maag,
of wil je toch liever neuken? :P
Waarschuw beheerder
onder werk tijd sms iedereen mij en tja me tel liegt in me kluis. beetje moeilijk om me tel mee te nemen in het water door het zand enz enz
Waarschuw beheerder
donateur
wat valt er te vertellen wat nog niet gezegd is door mij. ene dat het topic voorbij is snap ik ook wel maar het onderwerp is thank god veranderd, smooth move, en nu we het over eten hebben krijg ik trek en da kan niet want er is geen food dat goed voor me is
Waarschuw beheerder
Ik kijk in me koelkast en zegt ehm ik kan gezoend doen ff groente pakken neeeeeeeeeeee. Ziet lekker witte wijn :p hmmmmmmmmmmmmmmmmm

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Tommy: dan zetje toch gewoon je telefoon uit :p

2 vibo: NEEH! :@ Ik wil Mac!! :)
Waarschuw beheerder
ehm de Mac is hier open tot 05:00 op leidseplein :p
Waarschuw beheerder
donateur
Chika: jij was ook degene die mijn mini-pizza's afzeek toch?
Is wel verantoord hoor, zitten alle belangrijke stoffen in,
-vezels : in de bodem
-eiwitten: in de kaas
-vitaminen: in de tomaten
-koolhydraten: in de tomaten, kaas, champignons en ui

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Naah kheb hier nog zat flessen wijn staan :bah: eg ranzig spul is dat :s
Waarschuw beheerder
O stuur me maar een PB wanneer ik las kan komen drink ik ze wel op voor je anderes kom ik morgen met ViBo langs is het zo op :p
Waarschuw beheerder
donateur
Van dat gehakt kan ik een hamburger maken,
heb ook nog sjalotjes ipv uitjes,
en heb ook nog wel broodjes voor in de oven.

Kom je ff naar Lwd voor een romantisch dinée :D ?
:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Jah, ik wil morgen TeknoBitch zien,
ben je morgen in A'dam lieffie? :)
Waarschuw beheerder
nee ze is morgen thuis in Zaandam maar van mij huis zijn we in 15 min op Zaandam CS :p

Daar haalt zij ons wel ff op :d
Waarschuw beheerder
donateur
GVD TB, nou heb ik ook zin in een big mac menu, 9 mc nuggets, een hamburher, quarterpounder en 2 barbeque saus :@ GRRR
Waarschuw beheerder
donateur
nee zeek ze niet af zei dat het een haps pizza's waren. en ehhe er kan dan wel enige voedingswaarde in zitten maar je zwijgt over de (verzadigde) vetten en mega calorieen die je dan binnen krijgt maar het kan lekker zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Teringlijers, ik begin ook honger te krijgen,
ik zet ff mijn grill aan, zo ff wat kippepootjes die ik overhad van gisteren klaarmaken :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahahhaha :D
Mjah ze schieten nie erg op bij de Mac :s
Waarschuw beheerder
donateur
daar zwijgen we inderdaad over chika, we beperken ons tot de leuke dingen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom heeft mac donalds geen bezorglijn?!!?!?!?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan wel wat vetten en mega-calorieën gebruiken :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kom...laten we gaan barbeknoeien :bounce: :)
Waarschuw beheerder
maar 303 mag ViBo en ik morgen je wijn voorraad leeg zuipen wat je toch niet lekker vindt.

Ehm ik ga ff Bapao broodjes in de magatron doen :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tsja vraag ik me ook welleens af waarom ze nie gewoon bezorgen dus ik op de site van de Mac donalds kijken offer toevallig een email adres stond maar nee :s anders had ik ze ff een emailtje gestuurd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmh... ik kan ook nog wel ff naar de shaorma of snackbar lopen :d
Leeuwarden ruled wel qua dat betreft, sluitingstijden kennen ze hier niet :9

Waarschuw beheerder
Ik kom net uit Bloemendaal :D
Waarschuw beheerder
ik moet wel thuis zitten moet om straks werken :'(

en ik ben nog wel net klaar :(

kut werk :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Welja joh Flamie ;)
Waarschuw beheerder
Geen sluitingstijden? Dat zou wat zijn zeg. Hier sluit alles om 2 uur :(
Waarschuw beheerder
donateur
Als mac donalds zou bezorgen zou de omzet (hier tenminste) met 300% omhoog gaan. Ik heb elke nacht zin in een big mac menu, maar niet om elke nacht een kolere eind om er naartoe te gaan :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whaaaaaaahhhhh :| waar komt die in ene vandaan!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom net uit Bloemendaal :D

Was toch om 0:00 al gesloten? :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie komt net uit bloemendaal? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oohh Wen :D ;p
Waarschuw beheerder
donateur
partyfreak

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja soort van " net uit Bloemendaal" dus :) :D
Waarschuw beheerder
@T€KÑØßIT©H = 303 Geilll

Is toch lief van me om aan te bieden om van jou vieze wijn voorraad af te komen kost je niks en weg gooien is ook zonde. Dus wij helpen je graag we kunnen ook maandag langs komen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Geen sluitingstijden? Dat zou wat zijn zeg. Hier sluit alles om 2 uur :(

Medemblik!!! Mwahuhaha, zit wel een goeie Mexicaan,
alhoewel, werd daar altijd eerst volgegoten met Margherita's voordat ik begon te eten,
maar wist niet dat er ook nog mensen woonden joh,
dacht dat het gewoon alleen een haven was :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja maar je hoort niet lief tegen me te zijn flamie ;p
Waarschuw beheerder
met haar reet in een gras spriet blijven hagen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Mjsah, ben ik het mee eens, jij bent :lief: TB,
duz zullen wij aardig tegen jou doen en al je drank opzuipen :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie zegt dat ik lief ben? :@ ik ben een bitch weetje nog ;p
Waarschuw beheerder
nee dat is zo ik hoor vervelend tegen je te zijn.

Mijn doel stellings was om je de kast op te jagen :p maar ja if you can´t win then join them :p
Waarschuw beheerder
Ik zit niet thuis, ik zit bij een vriend :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
welke kast? klerenkast? boekenkast? ;p
Waarschuw beheerder
Medemblik!!! Mwahuhaha, zit wel een goeie Mexicaan,
alhoewel, werd daar altijd eerst volgegoten met Margherita's voordat ik begon te eten,
maar wist niet dat er ook nog mensen woonden joh,
dacht dat het gewoon alleen een haven was

Een mexicaan in medemblik? waar was je dan? Want waarschijnlijk zat je te eten bij m'n buren dan :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Boeiuh matthijs!! :| ;p
Waarschuw beheerder
donateur
once you pop you can't stop, mmm jammie
Waarschuw beheerder
ik bedoelde nachtkast ;p juist hoogte :p :d ;d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tering :s mathijs verpest het topic weer! :@

kheb geen nachtkast wel een dagkast ;p
Waarschuw beheerder
donateur
geef mij maar lachgas
Waarschuw beheerder
Maar ikke ga maffen voordat me vriendin wakker wordt en ziet dat ik NOG steeds aan het i-netten ben zei al bijna 3 uur gelden dat ik bij der zou komen :(

truste mensen

Vibo zie ya later

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmmmm...verders alles goed chicka? :vaag: :D

he flamie!! :o kheb je genegeerd whehehehhe :devil: ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neh kzal dit keer lief zijn hoor ;) kzal wel ff op bevestigen klikken ;p

trustuh Flamie! (k)
Waarschuw beheerder
donateur
met mij gaat het prima, vond dat ik ook iets nutteloos moest zegge
Waarschuw beheerder
donateur
2 Flamie: je opblaasvriendin (voor iedereen: lees terug)

Doelloosheid Heerst!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:cry: val ik nu onder genegeerd SQ :p
Waarschuw beheerder
donateur
JA
Waarschuw beheerder
donateur
Een mexicaan in medemblik? waar was je dan? Want waarschijnlijk zat je te eten bij m'n buren dan :P

Kom er elk jaar wel een keertje,
vlakbij de jachthaven,
met terras dat uitzicht heeft op de haven volgens mij :)

En TB is héél :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja nu hebben we een afzeik :devil: vriendschap he flame ;p
Waarschuw beheerder
donateur
2 Vibo: bedoel je niet die shoarma tent? beetje restaurant achtig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja die ene....die daar op de hoek naast de slager??!! :vaag:
Waarschuw beheerder
en nie ik heb echt vriendin jezus he maar ja maak me geen ruk uit wat ja denkt. ik weet wat ik heb :kwijl:

truste mensen

to 303 Bitch ik val niet onder SummerQueen genegeerd mensen :cry: help me
Waarschuw beheerder
donateur
*reaches out 2 Flamie* Flamie don't cry!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja maar jij bent geen slet flamie ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet je niet, mischien heeft ie wel een dubbel leven: 50% Flamie, 50% Slet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja tering, ik kan nooit posten als ik thuis zit, want thuis heb ik geen internet :|
Ik denk ik post nu alvast omdat ik zometeen thuis zit, omdat hier mensen moe beginnen te worden :S
Waarschuw beheerder
ehm nee nu dat ik vriendin heb moet ik me zelf aan de regels houden dus mag niet meer met zorr0 vrouwen ploeguh :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hee ik ga me naam veranderen :D 303 BITCH!! thnxss flame (y)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Vibo: bedoel je niet die shoarma tent? beetje restaurant achtig

NEEN! Bij de Shaorma-tent kun je niet zulke goeie Margherita's krijgen,
en de toetjes (coupé romantica :P) zijn ook om over naar huis te schrijven :P
Zo'n grote zwaan krijg je dan met flink veul ijs :9

Medemblik Mexicanen zijn gewoon hardcore! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Waar zit die tent dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Vlak bij de jachthaven!
Je loopt de jachthaven uit, dan naar rechts
langs die loodsen, als je het terrein uitgaat kom je het kleine oude dorpje in,
zitten geloof ik 2 café's en 2 restaurants, kan nie missen (y):P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Van de zomer maar een keer langswippen! Thnx for the tip!
Waarschuw beheerder
Kom er elk jaar wel een keertje,
vlakbij de jachthaven,
met terras dat uitzicht heeft op de haven volgens mij

Bij de haven zit geen mexicaan, maar wel een Portugees restaurant. Maar wanneer ben je weer hier, kunnen we meeten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
als flamie echt een vriendin had dan lag ie wel in bed denk dat die pop tussen ze benen zit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja kga me naam veranderen :D in een hele toepasselijke ;p
Waarschuw beheerder
jezus waarom moet ik in me nest liggen zei kom op he.

Ze ligt toch te maffen en ten tweede ze heeft de griep en volgens mij ben ik morgen ook :dood: ziek :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ey goddamnd, ze doen zich wel voor als Mexicaan! :@
Maar maakt niet uit, de Margherita's waren lekker,
en de rest kan ik me niet meer zo herinneren :P

Oh fuk, je hebt gelijk, je krijgt er ook ouzo ofzo,
dat is toch een Portugees drankje?
Of was het toch Grieks?
Nee, je krijgt er iets wat op Ouzo lijkt,
najah, boeie, is in elk geval best een leuk restaurant :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ook al ben je ziek, we zullen doorgaan Flame! :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he hoe vinden jullie mijn naam ;p
Waarschuw beheerder
mensen ik neem afscheidt van jullie voor deze avond. ehm vibo tot later vergeet het brand werk niet :p

da mzzl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tering he :x een van de honden heeft weer een ruft gelaten :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
TB, je naam is :lief:

Als ik je voortaan Lieverdje noem, wil je dan met me... :9 ????
Waarschuw beheerder
Vibo ik ga altijd door man door wind, brand, water, ongesteldheid :s :/ ehm tja

Net zo als op Qlimax ik 68 uurtjes wakker zijn ik blijf door gaan :p

tot later vriend gaan we ff :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neh kwil geen lieverdje heten :bah: ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt je er wel geil van als ik je Pleuriswijf noem dan? :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat staat beter ;)
Waarschuw beheerder
donateur
he mense ga zo slapen de mzzzl en nog een fijne nacht
Waarschuw beheerder
donateur
2 TB: SUPERNAAM!!! WHAHAHAHAH DROOG!!! (sorry voor de caps, maar ik schreeuw het uit van het lachen :D)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Flamie: FF!!! We gaan tot 6 am in Dino's zitten,
daarna naar jouw huis ff wa zuipe,
en om 8 am gaan de supermarkten alweer open voor meer :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik zit thuis omdat ik lekker gewerkt heb...
Moet echt snel weer naar feesten want dit schiet niet op... al 3 weken niet geweest!!:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mjah vond dit wel een toepasselijke naam voor mij :)
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kijk alleen een beetje te lief op me profielfoto :s moek ook ff veranderen dan
Waarschuw beheerder
ehm
ik houd het kort hmm ````` Plaris ''''''

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:lief: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe profiel pic word een pleurisfoto?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
deze? ;p [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDcAu0Uwd!iEj8fd4jryyq2gKGR8LoDP!syO1bDrDxfZDSuKcRwqXoaRB9g7J3HVzFbxrUAV8jeUjE9bSZ1G12KFdIqrOg6he2Opc10IbQ/IMG_3494.jpg?dc=4675419792873177345[/img]

hier bennik alvast aan het wegduiken voor als ik klappen krijg ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Hey mensen even een andere vraag tussendoor!!... ik kan men profile pic niet meer aanpassen.. weet iemand waar ik dat nu kan doen..
thanks!
Waarschuw beheerder
donateur
Die is niet erg genoeg, kom op pw, you can do better then that!

op die foto die je nu heb heb je lekker een kapsones kop :) das ook wel ok :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of deze..de BlairBitch ;p

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UQDcArwYgvZgdhuHS4aIn1Npi3dMYaVmuW4m8UknS4zurNE5PHXkcN9yvb9vQsWYIwoZ1NmKHDrcjcn2H6ZiOkAdWEydWeR0nT!ev7LjNoA2O1BKTX1ONM2rsOlJwgLb/Blair-Witch-Car.jpg?dc=4675384660316226171[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hebbik een kapsones kop :/ naah lekker dan :D
Waarschuw beheerder
donateur
GATVERDAMME gele tandjes, als ik ergens een hekel aan heb is het wel een bek als een gele marker. Keep em commin' :devil:

Kapsones kan ook leuk zijn :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
niemand??
Waarschuw beheerder
donateur
Wat niemand?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gele tandjes? :D neh hoor ik poets altijd met smokers poeder ;p

he maar hoe vinnie deze? hier bennik echt boos :)

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDeAjUWdy92yRjgxk2lrnagfGx8bxdCuuPf6ICrsz!pzbROjBBasTWtciM0sO7fmePVC6**FIxRmGTykgYaX*p6xLNac69xTv8Tw*HOuNk/naamloos1.jpg?dc=4675358140882602222[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
of niemand ze pic kan helpen veranderen
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind de foto's passen bij je eerste naam van de avond

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kan zijn pik er wel afzagen hoor :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00000023000a0422f53b73c61a0012f75d]http://pic6.picturetrail.com/VOL160/1083529/2036494/24624980.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Whahaah pik afzagen :s whahaha

Maar die foto is inderdaad een foto van een PLEURISWIJF

maar als je nog suggesties had, kom maar op!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He tis net echt vibo!! :D :vaag: ;p
Waarschuw beheerder
donateur
:S:S
Normaal zit der een optie bij waarbij je die URL kan veranderen... maar kan em niet vinden..

en Pleuriswijf... ik heb al zo weinig.... doe dat nou maar niet...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet je bij aanpassen zijn stiingray ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Lief hè? :lief:
Mjah, mijn fotosoep-kwaliteiten stijgen naarmate ik meer drink :P
Waarschuw beheerder
donateur
MICROPIK

Maar stingray, ik zou zeggen, kijk ff bij help, helemaal links ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo hebben we wel samen EEN GROOT PLEURISHOOFD :D :p
Waarschuw beheerder
donateur
idd

maareh... hoe zit het met de profielpic kandidaten?!?!?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kan me naam ook veranderen in " Sprokkelvrouwtje" oftewel..takkuhwijf ;p
Waarschuw beheerder
donateur
neej, das subtiel, dat ben jij niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het allemaal goed :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou et is beter dan niks....:S
maar der staat bij instellingen niks van een webadres...
En ik ben nog wel donateur..:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
maareh... hoe zit het met de profielpic kandidaten?!?!?!

Waar heb je het over?
Ik win toch, heb ondertussen al een stuk of 10 verschillende zelfgemaakte profielpics van verschillende fora :P
Waarschuw beheerder
donateur
ga huilen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wheheheheheheh ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
loop nie zo te zeiken stingray! :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik bedoel: foto's van dat pleuriswijf (die dus profielpic kandidaten zijn voor HAAR) zucht.. dombo ehm ik bedoel VIBO
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nounou sorryt hoor...;) ik heb een hekel aan zon kruisje en vooral als ik niet kan vinden waarom...:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
hey, niks tegen ivbo, eh... vibo hè? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oohh je houd meer van sterretjes zeker? stinkray ;p dus jij bent er zo eentje :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
wheheeh :P

En stingray: ga morgen maar vragen hoe het zit aan mensen die het WEL interesseren. mij zal het iig een rotzorg zijn :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rustig tommy! :O straks gaattie huilen :vaag: ;p
Waarschuw beheerder
donateur
klopt net als net (wat een vage kutzin trouwens :s)
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand nog een :bier:
"Ja lekkahr! :P "
Waarschuw beheerder
donateur
mmmmm . dit schiet dus helemaal niet op...:S na ja er staat tenminstte wat he...
Ik ga lekker slapen vind et allemaal wel prima..:P
weltrusten!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he ik kan ook fotosoepen ;p
ik was een siamese tweeling alleen hebben ze de linker "ik" eraf gehaald want die keek te vrolijk :bah:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VADjAvkbDexAtuhwIllYiiu42SxLcfJi3QljD5qcHmbv*lpGj59m9aNFO3W68J5jVwgboag9fAtEEfSi0OrAXQ1gSHycU6Weko0XHFTtpeUmC6qDBRs9f6sCyMjyh87x/carrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.JPG?dc=4675388237113625652[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja doei stinkray
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt meer een siamese eenling

en ja: lekker slapen stingray, niet stiekem doodgaan he, dat zou onze tere hartjes breken en bla bla bla

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:s er rende net een rat voorbij in me huis
Waarschuw beheerder
donateur
doe niet zo lullig over stingray!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en een hond erachteraan :s
Waarschuw beheerder
donateur
ikkuh?

Waarschuw beheerder
ACHMED!!! wot meester, wot!?!?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mjah was bijna me rat opgevreten door me hond :s
hij was weer ontsnapt uitze hok

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NEE HE?!!! toch nie weer zo'n zeikerd die gaat vragen hoe die ze pik kan veranderen :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waarom lopen er ratten in jouw huis?
en waarom post je geen foto's meer?
en waarom zijn bananen krom (das voor woman's pleasure ik weet het, laat maar)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmm denk ballie wel van kruisjes houd...stinkray was er een van sterretjes

Waarschuw beheerder
ik heb geen zin om me profilepic te veranderen, dat doe ik morgen wel...

kruisje staat me toch ook wel??
Waarschuw beheerder
donateur
Dan kunnen ze lekker gaan neuken, maar waar blijven de kandidaten? of was dat alles? die 3 foto's??!!?!?

jouw wel hoor ballie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom lopen er ratten in jouw huis?

I dunno :vaag: misschien vinden ze dat leuk :)

en waarom post je geen foto's meer?

omdat ik nie meer fotos heb ;p
Waarschuw beheerder
donateur
TUUUUURLIJK!

SQ poste laatst wel een mooie foto van je! Seri, echt mooie foto!

Waarschuw beheerder
jouw wel hoor

gelukkig...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is da zo?;p
Waarschuw beheerder
donateur
de een heeft een foto, bij de ander volstaat een kruisje :P :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
ja, heb je die topic niet gezien? ik vond die fot iig mooi. DOE DIE ALS PROFIELPIC :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja maar die doos was achter mijn prive msn foto opslagdinges gekomen..dus heb die verwijderd :)
ben geen SQ die alles showt ;p
Waarschuw beheerder
donateur
dus de rest van die foto's kan ik niet meer bekijken?

Waarschuw beheerder
toch niet???

SQ :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
SQ = :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wel hoor :) verders staat er nix ergs op :D

http://groups.msn.com/encarnation

Leef je uit zou ik zeggen ;p Nou mag iedereen het adres wel weten is toch al bekend :D
Heb al een andere prive account aangemaakt voor de rest van me fotos :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
heel slim!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
loop nie zo te slijmen vibo :bah: ;p
Waarschuw beheerder
donateur
gheheheh, er zit vaak een slijmlaagje aan vibo's he :devil: :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja of een bruin laagje :s :vaag: ;p
Waarschuw beheerder
donateur
kutvocht of anus sap BAAAAHHHHH :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Heujeuh, ik vin elk wijf hier lief,
ik heb gewoon een sekstekort, snappie dat niet?

Stiekem heb ik ik eigenlijk een hekel aan alle vrouwen,
ik vind ze maar HOEREUH!!!!
Maar toch hè... je blijft lief tegen ze doen,
je kunt ook niet zonder ze :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vibo heeft een poesje nodig, ik zal een advertentie in de krant zetten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nondetering, ik moet over een uurtje of 5 alweer richting station lopen,
moet nog gaan zeilen morgen :vaag:
Gaat leuk worden, ga lekker over de railing lopen kotsen :D :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
zolang het OVER de railing is maakt het niet uit toch?! dus wat is het probleem?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb geen advertentie nodig hoor,
ben gewoon alweer een week niet buiten geweest,
maar ga de schade wel weer inhalen hoor (y);)
Waarschuw beheerder
donateur
ooit...
Waarschuw beheerder
donateur
Problemen bestaan niet, problemen creër je in je eigen gedachtengang.
Noem anders eens één probleemsituatie....­. Nou?
Waarschuw beheerder
donateur
oorlog?
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet niet d.i.p.-en, maar d.i.m.-en :D
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha piem0l
Waarschuw beheerder
donateur
Nee joh, oorlog is geen probleem,
je hebt een bepaalde situatie, en bent er niet tevreden over,
dus je werkt naar een gewenste situatie toe,
en hebt daarin verschillende keuzes oftewel mogelijkheden. :)
Waarschuw beheerder
donateur
die keuzes maak ik niet, dus voor mij blijft het een probleem dat zich ongeacht m'n gedachtegang plaatsvind.
Waarschuw beheerder
donateur
mogelijkheid 1: je pleegt zelfmoord
mogelijkheid 2: je kiest een partij en strijd mee om de oorlog te beïndigen
mogelijkheid 3: je gaat schuilen
mogelijkheid 4: je probeert te vluchten

So what's the problem? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Kut jah, ik krijg altijd zo'n intelligente terugval als ik gezopen heb :P
Waarschuw beheerder
donateur
mogelijkheid 5: je duwt vibo van 6 hoog naar beneden, einde discussie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
6 hoog maar? kanje beter 12 hoog doen,is mooier om te zien :) ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Flets! :P
Tering, hebben jullie een idee hoe laat het is?
Volgens mij is het ondertussen wel tijd voor de volgende lading snacks :P
Waarschuw beheerder
donateur
dan splat ie uit elkaar whahahah mooi lijkt me dat!
Waarschuw beheerder
Hee er zijn nog meer mensen wakker en online!
Waarschuw beheerder
donateur
rot op met je snacks, ik krijg honger!
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn hoofd is al vaak genoeg uit elkaar gesplet hier op Partyflock :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hee er zijn nog meer mensen wakker en online!

Je gaat toch niet naar ons wijzen en ons uitlachen nu hè? :(
Waarschuw beheerder
donateur
figuurlijk ja, maar (helaas) niet letterlijk. :(
Waarschuw beheerder
donateur
ik haat wijzende mensen, ik knip altijd hun vingers af met een snoeischaar
Waarschuw beheerder
Nee, dan zou ik mezelf ook uitlachen en daar heb ik geen zin in, ben nogal moe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahahhhaha :D wat een lol bij de fotos zeg :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Wanna piece of me, bi'atch!?!?!?! :[
Waarschuw beheerder
donateur
i wanna have your leggs

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ene Mindwarper loopt het slijmgehalte weer op te schroeven bij de fotos en domme opmerkingen te plaatsen :D
Dus ik kon het weer niet laten...:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal de grond in getrapt? *tommy is trots*

Waarschuw beheerder
:S:S:S:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ballie, je bek groeit scheef

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
donateur
that's better! (er zit vooruitgang in!)
Waarschuw beheerder
Weltrusten iedereen (K)
Waarschuw beheerder
donateur
lekker slapen

Waarschuw beheerder
tjuus!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Trustuh dammie ;)

ik ga ffies de varkens uitlaten..zow trug :)
Waarschuw beheerder
donateur
veel plezier

fuck hey, het word hier al licht :s:S:S:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm.... klote is dat,
als het licht wordt kan ik niet meer slapen :/
Gelukkig heb ik al wat gedronken,
dus als ik nu een jointje draai dan ga ik ook wel lekkah crashen :9
:z
Waarschuw beheerder
donateur
en nee ballie, m'n bek groeit niet scheef, jij kijkt scheef. Er is niks mis met mij, het probleem ligt bij jou.

(ik gaf alvast antwoord op een ongemaakte opmerking)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je draait die joint, maar rookt em niet op? pb em dan maar naar mij

Waarschuw beheerder
ik ben nog steeds aan het nadenken over een gevatte opmerking...

duurt nog effe...
Waarschuw beheerder
donateur
schiet op, want ik ga zo m'n hok in
Waarschuw beheerder
donateur
Had ik jullie mijn grote kunstwerk al laten zien?

[img]http://www.vizzzion.org/~vibo/pf/kunst.jpg[/img]

2 Tommy : oeps hij staat in de fik, nu kan ik hem niet meer pb-en :P
Waarschuw beheerder
donateur
jammer :(
Waarschuw beheerder
donateur
mensen, mensen, lieve mensen, ik ga m'n nest in.
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo?
Geen recensies op mijn kunstwerk???? :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind em prachtig Vibo (y) :)

Waarschuw beheerder
Leuk!! wat is het???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik jou ook :bloos:
Maar hij is idd wel mooi hè? :D
Heb er een half uur over gedaan om hem zo stil te houden,
hij storte best snel in elkaar,
maar goed, het is ook genomen tijdens een zuip-vakantie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Het eindresultaat is ook heel mooi:

[img width=600 cacheid=0012ec6c000a044093cf0d851a0012f7ea]http://www.vizzzion.org/~vibo/foto/salou/1/imm035.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(y) :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Terrrorrrrrrrrr! :[ :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Der stond net weer een turk in de lift te pissen :bah: :s
Kon ik weer wachten op de andere lift :vaag:

Waarschuw beheerder
ik zou nix van die turk heel laten... maar ja dat ben ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Had dan je varken op hem losgelaten :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Naah me honden (oftewel varkens :p ) wouden nie eens de lift in :s Kan je nagaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
DAmn ik ben stronken :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben Car :)
Waarschuw beheerder
donateur
Anngenaaam :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begin triowens scheel te kijken hier,
ga zo maar eens kappen :P

Waarschuw beheerder
mmmdus...
Waarschuw beheerder
morgen bevrijdingsdag... nog iemand vrij???

Waarschuw beheerder
was ik maar vrij morgen:cry: moet gewoon tot kwart over 8 sávonds werken:(
Waarschuw beheerder
en iemand vanavond nog het zaadje????
Waarschuw beheerder
donateur
jeps

Waarschuw beheerder
me zakgeld is al op :/
Waarschuw beheerder
donateur
ahhhh :knuffel:
Waarschuw beheerder
ik ga straks maar ff naar alkmaar... ik ben 1 van de weinigen die geen 4 elements kaartje gewonne heb... en kaartje vond ik te duur in vergelijking met die line up...
Waarschuw beheerder
owja Qlubtempo is ook geen optie...

Hardstyle = :bah: :d
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) :D
Waarschuw beheerder
Ik ben vanavond ook thuis. en ik vind het best lekker eigenlijk.. ff een avond niet weg.

moet er morgen wel erg vroeg uit, maar anders was ik ook niet weg gegaan.
Waarschuw beheerder
als ik op de zaterdagavond thuis zit dan word ik echt gillend gek... nee ik ga nou maar lekker naar een soort van apres ski kroeg... :p

met veel :bier: op vind ik alles best :D
Waarschuw beheerder
donateur
nahhh met :bier: op naar apres ski luisteren dat gaat niet goed dan :bah: je zo alles uit man!
Waarschuw beheerder
ik ken veel hebben hoor :D

:bier:
Waarschuw beheerder
Ben vanavond ook thuis sinds tijden, voel me niet zo lekker en heb ook helemaal geen zin.
Waarschuw beheerder
hahahahah omdat je wist dat ik niet ging ;p;p
laatste aanpassing