Partyflock

Forumonderwerp · 609792
2369x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie zitten vanavond nog meer allemaal thuis en waarom??
Waarschuw beheerder
donateur
Ziek? wat heb je?
Waarschuw beheerder
Tja Hoofd aka Jankzak.

Okay Vincent dat gaan we e-mail ruil doen :p

Mijn prive adres voor jou prive adres :D

En nee ik stuur je nooit wat. Ik haat spam ;D
Waarschuw beheerder
donateur
nee heb geen gat in me hoofd, ben gelukkig en dan schijnt bij mij de zon.
Waarschuw beheerder
donateur
Jajajajajaaja, enneuh, ff een kwis dan voor je als je zo veel van me denkt te weten:
Vraag 1: Waar ben ik geboren en heb ik 18 jaar gewoond?

Waarschuw beheerder
heb denk keelontsteking en ben verkoude... hatsjoeee.. oeps sorry...
Waarschuw beheerder
VIBO komt uit Zeeland :p
VIBO is een Belg :p
Waarschuw beheerder
donateur
2 chika: owh ik, ik zat al klaar om 112 te bellen, niet dat ik weet waar ik ze heen moet sturen maargoed. Gelukkig zijn is relaxed! Wil ik ook!!! :(

2 Missoldstyle: Niet in m'nb gezicht niezen, das vies. Maarehm.. Beterschap. Heb je al een middeltje gekregen ofzo?

2 Flamie: een Zeebelg dus?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:| zoiets Tommy :p
Waarschuw beheerder
donateur
2 tommy
ben nie altijd gelukkig hoor heb net een heeel diep dal achter de rug, en niets is wat het lijkt, dus maak je niet druk dat geluk is van voorbijgaande aard en het mooie is dat het altijd terug komt. dus ook voor jou :flower:

Waarschuw beheerder
dank je ;) en nee ben al 2 weke ziek,maar dag gaat wel over.. gister kreeg ik last van mn nek en vanmiddag begon mn keel.. ma ga maandag na de dokter..
Waarschuw beheerder
donateur
Ahum... Zeeuws-Vlaanderen heet dat dus... :)

Vraag 2: Noem minimaal 4 van de 6 woonplaatsen waar ik gezeten heb :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 missoldstyle veel sterkte toegewenst, kan verdomd zeer doen zo'n keelonsteking hopelijk geeft de dokter je iets waardoor je je beter voelt. beterschap
Waarschuw beheerder
donateur
2 Chika: ik zal wel dom zijn maar dit snapte ik niet helemaal:

geluk is van voorbijgaande aard en het mooie is dat het altijd terug komt. dus ook voor jou

Wel een lief einde trouwens :)

2 Missoldstyle: eerst last van je keel, daarna van je nek... Niet een beetje bang voor nekkramp (de ziekte, niet gewoon kramp in je nek)
Waarschuw beheerder
donateur
taaltechnisch klopt het niet helemaal maar ik bedoel dat het komt en gaat en weer terug komt een emotie/gevoel die niet continu aanwezig is e das maar goed ook zou saai en vervelend zijn als het constant er was.
kan wel es lief zijn maar nie altijd :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Mjah, wel heel poëtisch allemaal, alhoewel niet helemaal waar is,
hoop ik, maar wie ben ik, de utopist die gelooft in eeuwige liefde en vriendschap :)
Waarschuw beheerder
donateur
als missoldstyle haar kin nog op de borst krijgt heeft ze geen nekkramp, enge gedachte trouwens

Waarschuw beheerder
thanks chika :D

en tommy t was gister nek pyn en vanmiddag mn keel(mn klier is ook dik) ma nek is over gelukkig..
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik ook wel, gevoel is een momentopname. Zowel goed en slecht gevoel kunnen zowel van lange als korte duur zijn (soms jeeej en soms neeej)

Maar in dit geval was je :lief: :)

2 Missoldstyle: keelpijn is echt super irri, vooral dat slikken :( Auw!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik moet hier een quiz gaan af leggen met de Quiz master :s

Okay hier komt ie.
Vibo heeft in gewoont in de volgde plaatsen
Eindhovem
Amsterdam
Leeuwaarden
Axel (Zeeland)
Waarschuw beheerder
donateur
vibo ik geloof ook in eeuwige liefde en vriendschap ondanks een aantal malen op me bek, maar zelfs dan kun je volgens mij een tikje obgelukkig zijn. voorbeeld ik was/ben hevig verliefd en tegelijk gaat me pa er vandoor met een andere vrouw. wat ben je dan gelukkig of ongelukkig?

Waarschuw beheerder
kan mn kin wel op mn borst doen,geen probleem.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 tommy ik denk altijd maar morgen is er weer een dag en dan zien we wel of het jeeej of neeej is. :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Piep! Flamie heeft 2 foute antwoorden, alhoewel Amsterdam half goed te rekenen is,
Amstelveen was het eigenlijk :P

Maar Axel.... zit je er toch 10 km naast, daar woont Toomie man :P
Waarschuw beheerder
ja maar ehm man jij zei tijd geleden Adam dus PIEP geen fout :p

Ja omdat Toomie je oude huisgenoot was maar ja fout dus 1 fout :p
Waarschuw beheerder
donateur
2 Missoldstyle: leg uit ;):P

2 Chika: je komt best wel positief over eigenlijk, postive thinking really works *tommy word weer een beetje blij* Senk joe! :knuffel:

2 Vibo: waarom nou weer Piep? Piep is een irritante hoge toon :s Doe dan: tuut
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik was/ben hevig verliefd en tegelijk gaat me pa er vandoor met een andere vrouw

Ik neem aan dat je daardoor moest verhuizen waardoor je de persoon op wie je verliefd was niet meer kon zien?

Echte liefde overwint afstand toch wel,
ik heb ook een relatie gehad met een meisje wat 3 uur reizen van mij vandaan woonde,
maar dat mocht er niet om deren.

Maar happy wordt je er niet van als de kansen om hem/haar te zien voor een groot deel ontnomen worden :/
Waarschuw beheerder
donateur
de goede antwoorden moeten zijn:
-Hulst (Zeeland)
-Vlissingen (Zeeland)
-Amstelveen (Noord-Holland)
-Roosendaal (Noord-Brabant)
-Einhoven (Noord-Brabant)
-Leeuwarden (Friesland)
:)
Waarschuw beheerder
donateur
en dan houd ik alle plaatsten waar ik korter dan 2 maanden heb gezeten nog buiten beschouwing :P
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik moest niet verhuizen heb hem eruit gekickt. en mijn vriend woont ook een eindje weg maar dat mag de pret niet drukken alleen je kan in mijn ogen niet echt genieten van je verliefdheid als de rest zwaar klote is, maar ook ik kom er sterker uit en de zon is aan het schijnen. zeg en denk altijd der is er maar een waarmee je gelukkig moet zijn en dat is met je zelf. en als anderen daar ook gelukkig van worden is dat top.
2 tommy ben blij dat jij ook weer een beetje jeeeej bent dat doet me goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
en speciaal voor tommy:
Booooooooing!!!!!
Waarschuw beheerder
okay jou zin zullen we mijn woonplaatsen ff opgaan noemen :s heb we een lijst van hier tot das maan :s :/
Waarschuw beheerder
donateur
LOL @ Vibo

Maar weet jij in een vage bui uberhaupt nog wel thuis te komen met zoveel verhuizingen?!!?

2 Flamie: je kan altijd een beginnetje maken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zeg en denk altijd der is er maar een waarmee je gelukkig moet zijn en dat is met je zelf.

Kun jij mij uitleggen hoe je dat kunt doen zonder liefde of vriendschap van anderen?
Lijkt mij in elk geval niks, heb altijd wel een beetje aandacht nodig :/

Maar weet jij in een vage bui uberhaupt nog wel thuis te komen met zoveel verhuizingen?!!?

Ben wel eens een keer zo dronken geweest dat ik in Eindhoven was,
de verkeerde kant opfietste, en toen mijn voormalige baas belde of hij mij kon ophalen in Antwerpen (ligt in de buurt van Hulst).
Huij naar Antwerpen rijden, maar later kwam ik er achter dat ik naar Valkenswaard gelopen was :/
:D :D :D

Waarschuw beheerder
hahahhaha.. nee zulke grootte heb ik nie [img cacheid=0003b38c000a03b77e0c37761a0012f63a]http://www.animatieplanet.nl/sex/0008.gif[/img]

;P
Waarschuw beheerder
donateur
ja en je baas stond daar en jij kon hem niet vinden en heb door de bossen gezworven. maar goed ik denk dat innerlijk geluk heel belangrijk is. en daarmee bedoel ik tevreden zijn met wie je bent wat je doet en wat je voor anderen die liefdevolle mensen om je heen kan betekenen. mensen kunnen je nog zoveel liefde en aandacht geven maar als je zelf niet gelukkig bent kan je dat niet teruggeven of te wel WIE LIEFDE ZAAIT ZAL LIEFDE OOGSTEN. maar niemand is hier moe of zo

Waarschuw beheerder
myn woonplaatsen zyn: rotterdam en rotterdam en rotterdam ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Missoldstyle:die zijn ook wel érrug groot (te groot als je het mij vraagt, maar je vraagt het niet, dus ik geef ook geen antwoord ;))

2 chika: ik ben iig nog niet moei (check pb)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja en je baas stond daar en jij kon hem niet vinden en heb door de bossen gezworven

Hmh... is waar ook, had ik gisteren ook al verteld :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik wel maar zolang de teksten en opmerkingen blijven boeien of me laten lachen blijf ik wakker. heb gecheckt nu jij nog.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heeeeeeeeeeeeeeeeeee­l kut
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke? alláng al gedaan :D (en de teksten zijn heel boeiend :))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja en in een ander onderwerp vibo maar goed dat mag de pret niet drukken was een lachwekkend stukje tekst zo lachwekkend dat ik et nog weet
Waarschuw beheerder
donateur
Dus je bent nog helder/scherp en gaat nog niet naar je bedje? :)
Waarschuw beheerder
Okay mijn woon plaatsen ff op een rij.

Amsterdam 6 mnd
Diemen Noord 1 jaar
Badhoevedorp 2 jaar
Haarlem 1 jaar

Caribische gebied
St.Maarten 4 jaar
Antigua 5 jaar
Aruba 1 jaar
Curacao 1 jaar

Azie
Sri Lanka 2 jaar
Bangkok 8 mnd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahha :X
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, genoeg gelachen, nu je echte woonplaatsen :)
Waarschuw beheerder
donateur
en hoe lang heeft flamie in nederland gewoond in totaal, een bezige bij zo te zien
Waarschuw beheerder
donateur
Mjah, het was schijnbaar erg lachwekkend jah,
ik had het er verder met bijna niemand over gehad,
en 2 maanden later toen ik in Zeeland kwam begon iedereen er over :vaag:
ach ja... :D

En Flamie, I can't beat you! :respect:
Wereldburger (y):D
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mijn berekeningen is Flamie nu trouwens 14 jaar oud :d :D :D :D :D :D :D :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb niet alles bij gezet kan me ouder paspoort niet vinden vibo. :@
laatste aanpassing