Partyflock

Forumonderwerp · 609402

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zat afgelopen zaterdag bij een vriend van mij op de kamer en hij had daar een kom staan met een goudvis er in die vriend van mij had wat pep op tafel liggen ik stelde voor om wat pep bij hem in het water te doen. toen kwam hij er zelf mee om GHB ofzo er door te doen wie kan mij vertellen hoe de vis dan reageert of hoe hij dan doet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet vast helemaal goed komen
Waarschuw beheerder
donateur
Hij word geil en gaat als het zeewier berijden
Waarschuw beheerder
je moet alleen visvoer in zijn kom doen geen drugs :vaag:

Waarschuw beheerder
Hehehe ik hoop dat mn goudvis het gaat overleven..
Waarschuw beheerder
he gonna die from an overdose

Waarschuw beheerder
hij gaat net zo springen als een dolfijn!
Flipper de flappperrrrrr!!
Waarschuw beheerder
donateur
Je bedoeld je GHBvis
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahaha kan niet iemand het ff testen?? En dan opnemen en hier de link ff neerzetten..humor! Maar wel zielug :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NAZ-T ik ga me best voor je doen lijkt me wel humor:D. zielig is het wel maar goed je kan niet alles hebben:P
Waarschuw beheerder
er zal denk ik best wel is iemand zijn die het geprobeert heeft maar zal het niet durfen zeggen omdat ie dan als killer wordt uitgemaakt

want ik denk dat zo'n beesie er aan zal bezwijken maar op de manier hoe is misschien wel :vaag: vaag om te zien
Artiest {SHOWLIST artist 46032, 2217}
Waarschuw beheerder
donateur
f*ckin' dierenbeulen! :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tering he :s Test het ff lekker op jezelf uit en niet op zo'n weerloos visje..echt asociaal hoor :bah:
Waarschuw beheerder
zulle we jou eens in een bassin vol met speedwater gooien! kijken hoe jij dan piept! mongooltje!
Waarschuw beheerder
dierenbeul boeiuh zijn te veel vissen in deze wereld . 1 meer of minder . en echt wijs veel merkt die niet hij zal toch wel dood zijn voor die er last van krijgt. ma ach ja echt aardig is het ook niet nee.
Waarschuw beheerder
onzin! t enige waar TEVEEL van is, dat zijn mensen! laten we dan maar met jou beginnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Echt zwaar zielig vindt ik dat,... mensen die drugs gaan geven aan dieren,.... ze zouden een spuit heroine bij hun in de arm moeten prikken! Kunnen ze es voelen hoe dat gaat!

Die voor je! [img]http://www.smilies.nl/2up.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga me hond toch ook geen pep geven ..om te kijken hoe dat werkt?? :vaag: Hoe oud benje dan zeg he!! :s
Echt op zulke mensen :bah: ik!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jongens ik heb het nog niet gedaan hoor ik vraag het me alleen maar af hoe zoon beestjuh zal reageren maar goed zielig is het wel maar aan de andere kant zie de humor er ook nog wel weer van in
Waarschuw beheerder
donateur
De gedachte alleen al is al ziek genoeg,..... laat jezelf nakijken!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het idee al dat je je dat afvraagt dat is al ziek genoeg :s
Waarschuw beheerder
gewoon zielig jah! je kunt t je toch wel voorstellen
hoe t is als een vis in speedwater zit! dan lost ie toch op ofzo :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
misschien heb ik daardoor wel te veel van die zooi gehad weten jullie veel waaerom ik zo gek ben

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zoek een hobby ofzo!! :o maar blijf met je poten van dieren af..die vis doet jou toch ook nix?? :@
Waarschuw beheerder
heej apelgabjuh! vraag jezelf eens af heo t zal zijn om een gram pep op je eikel te liggen!

DOEN man!
Waarschuw beheerder
donateur
heej apelgabjuh! vraag jezelf eens af heo t zal zijn om een gram pep op je eikel te liggen!

Ah zo worden mannen vrouwen
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
APELGABJUHH 30 april 2003 20:10
misschien heb ik daardoor wel te veel van die zooi gehad weten jullie veel waaerom ik zo gek ben
----------------------
mensen die over hun zelf zeggen dat ze zo gek zijn zijn alleen maar kneusjes die graag voor gek gezien willen worden.
echt, er zitten hir veel stumperts, maar jij bent er toch wel weer zo een die meteen eruit opvalt.

verder moet je elk wezen respecteren.
ik zou voor de humor wel eens een vork in jouw oog willen prikken. is wel humor, maar mischien komt het wle dat ik teveel zooi heb gehad. :s

stuk stront
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pure verveling dit,... net als het slopen van bushokjes,.. heel zielig! :bah:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Of nee..nog beter...pleur zoutzuur over je eikel..kijken hoe dat werkt ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wheehhehe lekker hoor die mensen zo op de kast weheheh mensen ik zeg toch dat ik het niet eens geprobeerd heb en zoutzuur cool hoor ga ik ff doen wacht ff ik zal het ook ff openemen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 Krankheimer Psychedelische-Kontvruchten

whehehehe,... idd (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Op de kast jagen? ,.... je ziet nu gewoon de reakties en je begint terug te krabbelen,... dubbel zielig!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wheehhehe lekker hoor die mensen zo op de kast weheheh mensen ik zeg toch dat ik het niet eens geprobeerd heb

jajajaj gooi het daar maar weer op!! Je ben gewoon een zielige stumperd! :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
in die vriend van mij had wat pep op tafel liggen ik stelde voor om wat pep bij hem in het water te doen

Ga je pik wassuh vieze kont-augurk.
Waarschuw beheerder
donateur
Je moeder zal niet bepaald trots op je zijn als je dit soort gedachtes hebt!
Waarschuw beheerder
whehee, gooi t liever in je kontgat!

misschien voel je dan nog iets! want gevoel heb je blijkbaar niet echt!

dat zoutzuur moet niet over zijn eikel teknobitch! dat maggie bewaren om over zijn middelvingers heen te gooien! want hij komt veel te stoer over zo op zijn profielpic!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Naah die pik heeft ie nie meer na dat zoutzuur :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lachuh dit mensen niemand snapt hoe ik het bedoel iedereen hapt net zo mooi :D net of ik me er druk om kan maken wat hier gezget wordt
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon recyclen die bende,... kennie het alletwee doen! :devil:
Waarschuw beheerder
heej apelgabjuh!

echt cool heej die breezahs op de achtergrond op je profielpic! helemaal in combinatie met je opgerolde broekspijppies!

wel goed dat je je been ff optilde, anders had nieman kenne zien dat ze opgerold waren! en dan had je zeker een stuk minder stoer overgekomen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 TeRRöRDieHard!!! :tsja..zie zijn leeftijd :D

maar aan de andere kant hoor je op je 19de allang volwassen te zijn,dus gedraag je er ook naar of flikker ff lekker een end heen naar een kinderchat site waar zulke trieste gevallen zoals jij ook zitten die je wel begrijpen :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
lachuh dit mensen niemand snapt hoe ik het bedoel iedereen hapt net zo mooi net of ik me er druk om kan maken wat hier gezget wordt

We happen niet,... we zijn gewoon even jou achterlijke forum de grond in aan het trappen omdat het ziek is! :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
APELGABJUHH 30 april 2003 20:18
lachuh dit mensen niemand snapt hoe ik het bedoel iedereen hapt net zo mooi net of ik me er druk om kan maken wat hier gezget wordt
--------
als je je er niet druk ommaakt waarom blijf je dan replyén?

owja, natuurlijk, is humor whehe, stom van me. weet je, gekke is, dat iedereen hier hetzelfde over jouw denkt.

maagoe. voor mij is dit iig een leuke tijdsbesteding.
elke keer weer verstelt staan van de domme onderons die zich als de slimme voordoen.

[img]http://damien.selwerd.nl/cup-a-core/loser.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
apelgabjuh: waarom spring je nie gewoon voor een trein ofzo! :) ben je ook van je trieste leventje af!
Waarschuw beheerder
donateur
Opgerolde spijkerbroek,... kissies,... Tis gewoon een WannaB! :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
een Wazi noemen we dat.
de tegenpool van een Wigger dus. ;)
Waarschuw beheerder
whehehe, misschien is t gewoon VRACHTWAGENCHAUFFEUR­(in opleiding")'S humor! :s

leeftijd boeit niet zo! ik ben maar 1 jaar ouder ofzo! whehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ook goed,.... tis in ieder geval een meeloper die het niet goed doet! :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een Wanker :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kga de honden uitlaten..:) en ik stuur ze wel ff door naar apelgabjuh zodat ze zijn kop van zijn romp af kunnen scheuren!
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet..jullie nie dan? :D :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gvd hij staat er net een half uur op en nu al 50 berichten wehhehe wat kan ik winnen als het zo doorgaat??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hij moet meer [img]http://www.click-smilie.de/sammlung/liebe/liebe086.gif[/img]

Da's beter voor em dan populair proberen te zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb vandaag de konining geneukt. ze was de hele dag bij mij. op tv was gewoon een dubbelganger.
Waarschuw beheerder
jah! dat vroeg ik me ook al af teknobitch!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 apelgabjuh: je prijs is een trap op je grafkankersmoel! :)
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik dacht wel aan jouwhoor TerrorGayPiemeltje van me. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of we douwen je wel met je porem in een bak met pirahnjas (hoe je dat ook schrijft :s ) en dan gaan wij toekijken :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laat ik nou net kanker hebben heeft teknobitch ff geluk
Waarschuw beheerder
donateur
2 de onwijs "stoere" dierenbeul! Ik hoop zo dat je zwetend wakker wordt met dromen dat je achterna gezeten wordt door je goudvis die door jou toegediende shit is getransformeert in een dikke vette jaws.... Bij het opendoen van je ogen constaterend dat die gel gorilla vanacht jou ff kwam opzoeken.....om je KEIHARD IN JE GAT TE NEUKEN. Geef nou maar gewoon toe dat het dom en kinderachtig was....
Waarschuw beheerder
daar bennik blij om krank!!!

alsof je ook daadwerkelijk kanker hebt apelgabjuh!
Waarschuw beheerder
donateur
skippie>
ontkennen is ene teken van Wazi's en zwakzinnige
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00035a1100080cec4c700cc21a0012bfb9]http://users.pandora.be/vijvers/vijver/goudvis.jpg[/img]

Nee nee geef me geen dope neee....

DamZz geen arme visjes dope geven hoor !!!!
Waarschuw beheerder
Kijk nou is naar zo een lief visje.
Die doe je dat toch niet aan :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wete toch ook wel dat er grenzen zijn. net alsof ik echt ghb ofzo in zijn kom zou gooien:s heb het nog niet een sgedaan en moet je de reacties al zien iedereen praat alsof het gebeurd is maar goed lig er echt geen minuut langer wakker van

Waarschuw beheerder
Goed forum zeg veel reacties :)
en het is nog mijn vis ook!

BLUB

Maar wees gerust zal um niet pijnigen

Heey Razorblade zo ziet mn visje dr niet uit :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je bent gewoon een zielig menneke apelgabjuh! want toen nog niemand in dit topic negatief had gereageerd zei je nog dit:

APELGABJUHH 30 april 2003 20:01
NAZ-T ik ga me best voor je doen lijkt me wel humor . zielig is het wel maar goed je kan niet alles hebben

en dan nu terugkrabbellen!

neee, zo makkelijk kom je er niet vanaf!

je bent oprecht de grootste PF kneus vanaf dit moment!
Waarschuw beheerder
donateur
Apelgeval> je snapt het niet heh?
wehehehe

ik stelde voor om wat pep bij hem in het water te doen

Waarschuw beheerder
Ik moest wel iets in de richting plaatsen Gekkehuiz.

[img cacheid=0004054f0009f86548ac2f121a0012bfd1]http://www.pbs.org/wgbh/nova/sharkattack/hotsciencesharks/images/shark.jpeg[/img]

Dit wijkt nog verder af :P

Geef dees maar is wat GHB :D
Moet je wel in ze aquarium komen om het te geven he :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die naz-t snapte de humor er nog van en hoe ik het bedoelde maar jullie niet maar goed das niet mijn probleem
Waarschuw beheerder
donateur
ik lees opeens niets meer over dat jij kanker zou hebben. Draai je er nou steeds om heen ofzo? GEEF NOU MAAR GEWOON TOE DAT HET STOERDOENERIJ WAS

Waarschuw beheerder
sPANNUNDDD

maja NU

Nederland - Portugal

geen goudvissen meer!
Waarschuw beheerder
idd, als je een echte vent bent apelgebakje! dan stop je bij die haai een pil achter in zijn strot! met de blote hand!

APELGABJUHH 30 april 2003 20:39
die naz-t snapte de humor er nog van en hoe ik het bedoelde maar jullie niet maar goed das niet mijn probleem

jij weet nix van humor af!
Waarschuw beheerder
donateur
kijk die vriend van je visje blub die razorblade heeft gepost bedoelde ik......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jongens over die goudvis zit ik maar te auwehoeren kunnen jullie bij gekkehuizz na vragen hoe ik het bedoel want het was zijn vis
Waarschuw beheerder
je meende t niet! maar wel heel stoer er een topic over openen!

kom er dan ook gewoon eerlijk voor uit dat je een ziek ventje bent die dieren graag pijn doet!

hoeveel schapen heb je al geneukt heej?
Waarschuw beheerder
donateur
:D :D :D
Beeeeeeehhhhhhhh
Waarschuw beheerder
donateur
dat is in het schaaps: oooohhhh geweldige vent apelgabjuh ga door!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zal het uitleggen voor de duidelijkheid we zaten bij gekkehuizz thuis op zijn kamer hij had daar een vissenkom staan en hij had wat pep er naast liggen toen zei ik tegen hem hoe zal die vis reageren als we een klein beetjuh in het water gooien toen zei een andere kerel nee geen pep neem dan liever ghb. wij een beetjuh door auwehoeren enzo en toen zei ik net tegen gekkehuizz ik ga er maar een topic over openen om te kijken hoe mensen er op reageren en dat is zo dus wheheheh en verdre is er niets gebeurd
Waarschuw beheerder
ooooooooooooooooooh, nou snappik m!

whahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­aha

echt humor joh!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wehehheheheheheheheh zo dat wilde ik ff kwijt :P
Waarschuw beheerder
donateur
schaap neuken?? :P
woeiiiiiiiiiiiiii shoarma

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehehehe inonde wehhehehe jah mensen mag dat dan wel wordt dat dan wel geaccepteerd???
Waarschuw beheerder
donateur
2 knuppel: zijn we weer aan het lullen over dieren. Schapenvlees vind ik persoonlijk een beetje droog....

2 apelgabjuhh: niet raar toch onze reacties...als je daar nou gewoon antwoord op geeft. Tevens is je laatste reply weer zoet omdat die dieren het zelf doen.....niet TOEGEDIEND krijgen zonder zich te kunnen verweren (mocht je het gedaan hebben)
Waarschuw beheerder
inonde 30 april 2003 20:52
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/593155.html mense tjek deze topic ff, dieren schijnen het tog wel leuk te vinden van de kaart te worden (waarmee ik niet wil zeggen dat we ut dus doen....)

jah, das uit vrije wil! maar als t je toegedient word zonder dat je aangeeft dat je dat wilt issut een kankerstreek!

netzoals ghb door iemands drinken doen ofzo!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jullie reageren op me alsof ik het al gedaan heb ik zou het zo ie zo nooit doen niet bij mensen niet bij dieren ik heb ook nog wel respect hoor en ik ken me grenzen ook wel als ik zelf die zooi neem moet ik da zelf weten maar dan val ik andere er niet mee lastig
Waarschuw beheerder
donateur
welles nietes, welles nietes, welles nietes, welles nietes. Apelgabjuhh zoete vent ben je!
Waarschuw beheerder
donateur
skippy the bush kangaroo ? :P

Waarschuw beheerder
zeikerds ;p
Waarschuw beheerder
donateur
gister zag ik er meer om me heen in het wilde springen door de hem! Vorige week lieten we zo allemaal nog passeren: flipper/mr. ed/lassie/etc
Knuppel=dierenvriend

Waarschuw beheerder
hehe een zoete vent?

Maar Mijn Vis Is Al Aardig Bekent Hij Houd ook Van BeuQe Muziek...
Waarschuw beheerder
donateur
oh ja nu je het zegt in je topic over dat programma op ned2 :P
Waarschuw beheerder
Skippie ouwe zemelaar hoe is het nou?
Waarschuw beheerder
donateur
2 gekkehuiz: zoete vent omdat ie eerst het stoere idee heeft op PF zet. En als hij dan (terechte) kritiek krijgt, eerst zegt dat hij kanker heeft en daarna terugkrabbeld. Maar niet gewoon toegeeft dat het een stoer grapje was...... Dan vind ik je gewoon zoet.

2 knuppel: ja dat programma wat jij niet wilde kijken. OOOh man wat een gemis in je leven...maar idd a.d. hand daarvan kwamen onze viervoeters en flipper (hoeveel voeter) ter sprake :D
Waarschuw beheerder
donateur
2 ff: BETER! Ben gezond bezig: ice tea met perzik smaak en een appel tegelijk.
Waarschuw beheerder
Je drukt het nog zacht uit met je zoet, ik vind hem gewoon MINDER!
Waarschuw beheerder
ondanks de goudvis staat het toch 1-0 BETER
Waarschuw beheerder
we doelden eigenlijk meer op reacties over hoe de vis erop zou reageren.. zou die idd ontbinden ofzow door de chemische reactie, of zou het effect hebben op het zwemvermogen van de vis.gewoon als theorie, niet serieus bedoeld, we gaan heus dat visje niet pijnigen:S
Waarschuw beheerder
het is een geluksvis, als we er maar genoeg over doorpraten, scoren ze vast nog een x :P
Waarschuw beheerder
1-0 :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij te horen dat het goud gaat met die goedvis!
Waarschuw beheerder
YEssssssssssssssssss­s, alweer 1-0 nog een keer 1-0 en dan staat het misschien wel 2-0 of 3....

Waarschuw beheerder
hehe Looz..:S

TIs Stil Aan De overkant!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
INONDE helemaal mee eens zo bedoelde ik hem ook maar goed je kan het op meerdere manieren opvatten maar goed ze willen het niet snappen ze zijn hardleers hier:P
Waarschuw beheerder
donateur
Spelen we thuis ofzo? JEZUS wat een zoet volk zeg met zo'n mietenstem STIL A/D OVERKANT ZINGEN!

Waarschuw beheerder
jah we spelen thuis..
Waarschuw beheerder
Maar Appelgebak om wat voor een goudvis gaat het hier eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
zo'n eentje in een kooitje!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geen idee wat voor een goudvis hj was oranje verder heb ik er geen verstand van maar goed ik wilde alleen maar weten hoe de vis dan zou reageren niet wat jullie er van vinden ofzo

Waarschuw beheerder
je bent oprecht de grootste PF kneus vanaf dit moment!

(y)

[img]http://www.uglypeople.com/uglymen/section.images.2003042913/up-men-00299.jpg[/img]

Toevallig familie van je??

Onze dierenvriend :S
Beetje ziek hoor drugs bij een visje in gooien..
Waarschuw beheerder
donateur
WHOEEEAAAAAAAAAAAAA! BETER

Waarschuw beheerder
jij hebt dr dus egt niks van begrepen...
we hadden nooit het plan gehad om het te doen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oeh meneer de patser zegt wat, meneer perfectjuh. krijg toch longkanker man mongool leer het eerst maar snappen hoe we het bedoelde en reageer dan maar een keer
Waarschuw beheerder
Dus het is niet goed om mensen op hun huidskleur te beoordelen,maar wel over of iemand knap of lelijk is...uiterlijk is echt niet het belangrijkste om een oordeel te kunnen vormen over iemand die je niet eens kent!
Waarschuw beheerder
donateur
maar de grap was leuk! En apelgabjuhhh ik snap echt geen ene reet van jou. In dit topic begin je er opeens over dat je kanker hebt. Daar ben je verder niet meer verder op ingegaan. MAAR DAN NU...wens je iemand longkanker toe. Ik vind dat getuigen van zoetheid! Stop dat schelden met k.

Waarschuw beheerder
Beoordeel niemand op uiterlijk....ik vergelijk alleen :D

krijg toch longkanker man mongool

apelgabjuhh:S je moet het woord mongool niet gebruiken kerel...

Dat zijn waarschijnlijk de enigste mensen die hoogte van je kunnen krijgen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die kerel moet zijn bek gwoon ff houden weet je hij komt eff kijken doet ff popie jopie en gaat vervolgens weer ipv dat hij nu ook zijn bekw eer ff los trekt en waarom zou ik me bek moeten houden over kanker dan als dat ongeveer me stopwoordjuh is moet ik dat toch zelf weten als je er mee zitr doe er wat aan zou ik zeggen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kijk zo kan het ook gewoon met "stoere" woorden. Dus zonder iemand de meest verschrikkelijke ziekte toe te wensen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan maak ik er wel aidspatient van of lepralyer
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan gewoon niet meer boos op je worden......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat vind ik fijn maar wat zla ik doen zal ik deze topic laten staan of zal ik hem ff verwijderen
Waarschuw beheerder
donateur
het lijkt mij beter voor jezelf om hem weg te halen....suc6 met nieuwe topics. Denk gewoon even heel kort na voordat je iets neerzet. TIPJE
Waarschuw beheerder
jah verwijder maar gaat nergens over!

Waarschuw beheerder
2 apelgabjuhh...ondank­s je ontzettend stomme antwoorden en je lelijke hoofd

heb ik toch nog een dame gevonden die met je wil daten kerel!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
APELGABJUHH 30 april 2003 21:52
dan maak ik er wel aidspatient van of lepralyer
------------
ik weet al bijna zeker dat je hem daar heel bli mee maakt.
en een lepra patient lijd niet.
ik heb ook lepra en lepra is fijn. het maakt echt een andr mens van je.

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000f53a000202fd7ca0ce721a0012c13b]http://poetry.rotten.com/blonde/0002/blondy2.jpg[/img]

Izz ze niet lekker??:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
trek de stekker eruit, haal hem uit de lucht......bescherm hem tegen zichzelf. Sluit dit topic maar want het slaat weer kant nog wal. PEACE to the goudvis van gekkuhhuizzz, dat je nog maar lang en gezond mag bluppen, avonturen mag beleven, baantjes mag trekken in je enorme vissenkom!
Waarschuw beheerder
Wat ik wel weet is wat ik voor skool heb gedaan met Natuurlinde :S

Is dat we elke dag en beker water uit de tank haalde en daarna 1 beker zeewater tot er allemaar zeewater in zat. omdat het langzaam gaat went de vis er aan :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waar kan je lepra kopen dan? wil ik ook wel en na denken kan ik niet vraag maar aan inonde en gekkehuizz dus dat wordt lastig en mistery ga jij nu eerst maar een keer je fatsoenlijk aankleden wat je dar op die foto aanhebt ziet er ook niet ut zeg niet dat lonsdale alles is ofzo maar dat van jou slaat alles :kots: op figuren zoals jij afgekeurde HOMO
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
FLAMIE zou dat dan ook werken met ghb? ga het maar eens proberen dan :P

Waarschuw beheerder
mistery ga jij nu eerst maar een keer je fatsoenlijk aankleden wat je dar op die foto aanhebt ziet er ook niet ut zeg niet dat lonsdale alles is ofzo maar dat van jou slaat alles op figuren zoals jij afgekeurde HOMO

:D hahaha KEREL!! praat niet over dingen waar je duidelijk geen verstand van hebt!!
Waarschuw beheerder
donateur
lepra kan je niet kopen. ik heb het met mijn heleg ezin opgelopen , naja, gekregen in ethiopië toen ik daar nog woonde. en nu leef ik hier als boodschapper. lepra is geen ziekte, het is slechte een bacterie die voor positieve aandoeningen zorgen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
om die kleding van daa hoef je geen verstand van te hebben om te zien dat het er niet ui ziet flikker toch op man

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Wat is er trouwens mis met opgerolde broekspijpen en lonsdale??

Hele fucking discussie over ene goudvissie waar nix mee gebeurd is..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehehehehe mark maar het blijft wel leuk zoon fucking discussie:P
Waarschuw beheerder
donateur
hee modebewuste diervriendelijke zoete vent, moet je eens bij mijn eigen inbreng kijken. Mooie homo kleding heh net als mistery. Ik heb het er al met mistery over gehad. Als wij ooit zo succesvol zijn als jij bent dan kunnen wij ons misschien ook beter kleden, met de mode meegaan. MAMMA ik wil zakgeld verhoging want ik wil ook zo'n grijze trui van dat merk...

Waarschuw beheerder
Hahahah klim jij maar op de rug van je stikkerflikker kerel ;) :D

ik ga voetbal kijken

k heb geen zin om nog tijd te besteden aan jou:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
voordat ik zulke kleding aan doe moet er niets anders zijn rot toch op dat is kleding voor op een tropisch eiland man:s

Waarschuw beheerder
hahaha skippy!! (Y)

Waarschuw beheerder
apelgabjuhh ik zweer je

JIJ BENT DE MAN!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga voor de 150 in 3 uur:P
Waarschuw beheerder
donateur
1. rot op man....waarheen zoete vent? Ik zit hier op een tropisch eiland
2. voordat ik die kleding van jou aan moet doen: NO FUCKING WAY dan loop ik nog liever in me blote reet
3. ik dacht dat je het topic zou sluiten
4. tropisch eiland? daar waar de vrouwen in van die rokjes lopen. De vrouwen uit jouw land lopen in slaapzakken
5. Doe de groeten aan blup
6. hoe is het met je vrachtwagenbewijs
7. heb je nog meer modetips?
8. 7 maal is scheepsrecht!
Waarschuw beheerder
9. Hoe is het met je vaders krantenwijk Apelgebak?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn vader heeft geen krantenwijk en met me vrachtwagen rijbewijs gata het goed heb alles gehaalfd dus enm hij sluit bij de 150:P
Waarschuw beheerder
10. of is ie nog steeds grondig op zoek naar alle pleisters in het plaatselijke zwembad bij je op de hoek en wordt ie gestoord door goudvissen die onder invloed zijn?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je haar maar goed zit of niet dan FF
Waarschuw beheerder
Uiteraard (Y)daar draait het allemaal om in het leven!
Waarschuw beheerder
donateur
150+ ?

Maar we wijken van het onderwerp af: JIJ BENT ZOET EN VERWAARLOOSD JE GOUDVIS. Besef jij wel hoe kut zijn leven is om vanuit een kom (die vergroot) naar jou lekkere bekkie te kijken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
probleem nu wil ik hem sluiten maar hij werkt niet mee en voor de zoveelste keer het was niet mijn goudvis
Waarschuw beheerder
donateur
Beter voor die goudvis. Bel anders de partyflock hulpline ff.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ok doe ik morgen wel zien we dan wel verder kan ik nog meer commentaar opsparen ik ben weg nu jongens later
Waarschuw beheerder
Als ik er achterkom dat je dat goudvisje nog een keer GHB gaat voeren dan ga ik het zeggen!
Waarschuw beheerder
donateur
tegen de kapper?
Waarschuw beheerder
donateur
TRIEST! SLUITEN MAAR!
Waarschuw beheerder
apelgabjuh! dan doe je eerst al dieronvriendelijk! en ga je nu al ZELF (nadat je eerst zegt zelf kanker te hebben) spotten met ziektes! Teknobitch zei gewoon dat ze jou een klap voor je kankerharses wou geven! das heel wat minder erg dan iemand het daadwerkelijk TOEwenzen :s

en dan nu al zeggen dat iemand homo is vanwege zijn kleding! En ook nog toegeven dat Lonsdale niet allus is! dus jij wil beweren dat je zelf ook niet helemaal tevreden ben met je kledingstijl??

dus je doet het eigenlijk gewoon omdat je vriendjes het ook doen? :s

:bah:

wat kots ik op ventjes zoals jij!

waar kun je lepra kopen??

man jij bent geeneens lepra waard!

flikker toch een eind op hopeloos teringventje! :bah:

owjah, en vandaag stond dus in de krant dat vissen wel degelijk pijn voelen!

gooi dat pakkie pep liever in je oogkas ofzo!
Waarschuw beheerder
donateur
apelgabjuh:

worden zoals kanker etc zijn hier niet gewenst, men dient gewoon met normaal abn te praten hier.

Meede omdat er hierdoor zo'n leuke disussie is gestart trap ik dit topic nu ook dicht....

Hubert inzake admin
laatste aanpassing