Partyflock

Forumonderwerp · 609402

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zat afgelopen zaterdag bij een vriend van mij op de kamer en hij had daar een kom staan met een goudvis er in die vriend van mij had wat pep op tafel liggen ik stelde voor om wat pep bij hem in het water te doen. toen kwam hij er zelf mee om GHB ofzo er door te doen wie kan mij vertellen hoe de vis dan reageert of hoe hij dan doet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1-0 :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij te horen dat het goud gaat met die goedvis!
Waarschuw beheerder
YEssssssssssssssssss­s, alweer 1-0 nog een keer 1-0 en dan staat het misschien wel 2-0 of 3....

Waarschuw beheerder
hehe Looz..:S

TIs Stil Aan De overkant!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
INONDE helemaal mee eens zo bedoelde ik hem ook maar goed je kan het op meerdere manieren opvatten maar goed ze willen het niet snappen ze zijn hardleers hier:P
Waarschuw beheerder
donateur
Spelen we thuis ofzo? JEZUS wat een zoet volk zeg met zo'n mietenstem STIL A/D OVERKANT ZINGEN!

Waarschuw beheerder
jah we spelen thuis..
Waarschuw beheerder
Maar Appelgebak om wat voor een goudvis gaat het hier eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
zo'n eentje in een kooitje!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geen idee wat voor een goudvis hj was oranje verder heb ik er geen verstand van maar goed ik wilde alleen maar weten hoe de vis dan zou reageren niet wat jullie er van vinden ofzo

Waarschuw beheerder
je bent oprecht de grootste PF kneus vanaf dit moment!

(y)

[img]http://www.uglypeople.com/uglymen/section.images.2003042913/up-men-00299.jpg[/img]

Toevallig familie van je??

Onze dierenvriend :S
Beetje ziek hoor drugs bij een visje in gooien..
Waarschuw beheerder
donateur
WHOEEEAAAAAAAAAAAAA! BETER

Waarschuw beheerder
jij hebt dr dus egt niks van begrepen...
we hadden nooit het plan gehad om het te doen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oeh meneer de patser zegt wat, meneer perfectjuh. krijg toch longkanker man mongool leer het eerst maar snappen hoe we het bedoelde en reageer dan maar een keer
Waarschuw beheerder
Dus het is niet goed om mensen op hun huidskleur te beoordelen,maar wel over of iemand knap of lelijk is...uiterlijk is echt niet het belangrijkste om een oordeel te kunnen vormen over iemand die je niet eens kent!
Waarschuw beheerder
donateur
maar de grap was leuk! En apelgabjuhhh ik snap echt geen ene reet van jou. In dit topic begin je er opeens over dat je kanker hebt. Daar ben je verder niet meer verder op ingegaan. MAAR DAN NU...wens je iemand longkanker toe. Ik vind dat getuigen van zoetheid! Stop dat schelden met k.

Waarschuw beheerder
Beoordeel niemand op uiterlijk....ik vergelijk alleen :D

krijg toch longkanker man mongool

apelgabjuhh:S je moet het woord mongool niet gebruiken kerel...

Dat zijn waarschijnlijk de enigste mensen die hoogte van je kunnen krijgen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die kerel moet zijn bek gwoon ff houden weet je hij komt eff kijken doet ff popie jopie en gaat vervolgens weer ipv dat hij nu ook zijn bekw eer ff los trekt en waarom zou ik me bek moeten houden over kanker dan als dat ongeveer me stopwoordjuh is moet ik dat toch zelf weten als je er mee zitr doe er wat aan zou ik zeggen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kijk zo kan het ook gewoon met "stoere" woorden. Dus zonder iemand de meest verschrikkelijke ziekte toe te wensen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan maak ik er wel aidspatient van of lepralyer
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan gewoon niet meer boos op je worden......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat vind ik fijn maar wat zla ik doen zal ik deze topic laten staan of zal ik hem ff verwijderen
Waarschuw beheerder
donateur
het lijkt mij beter voor jezelf om hem weg te halen....suc6 met nieuwe topics. Denk gewoon even heel kort na voordat je iets neerzet. TIPJE
Waarschuw beheerder
jah verwijder maar gaat nergens over!

Waarschuw beheerder
2 apelgabjuhh...ondank­s je ontzettend stomme antwoorden en je lelijke hoofd

heb ik toch nog een dame gevonden die met je wil daten kerel!! :P
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
APELGABJUHH 30 april 2003 21:52
dan maak ik er wel aidspatient van of lepralyer
------------
ik weet al bijna zeker dat je hem daar heel bli mee maakt.
en een lepra patient lijd niet.
ik heb ook lepra en lepra is fijn. het maakt echt een andr mens van je.

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000f53a000202fd7ca0ce721a0012c13b]http://poetry.rotten.com/blonde/0002/blondy2.jpg[/img]

Izz ze niet lekker??:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
trek de stekker eruit, haal hem uit de lucht......bescherm hem tegen zichzelf. Sluit dit topic maar want het slaat weer kant nog wal. PEACE to the goudvis van gekkuhhuizzz, dat je nog maar lang en gezond mag bluppen, avonturen mag beleven, baantjes mag trekken in je enorme vissenkom!
Waarschuw beheerder
Wat ik wel weet is wat ik voor skool heb gedaan met Natuurlinde :S

Is dat we elke dag en beker water uit de tank haalde en daarna 1 beker zeewater tot er allemaar zeewater in zat. omdat het langzaam gaat went de vis er aan :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waar kan je lepra kopen dan? wil ik ook wel en na denken kan ik niet vraag maar aan inonde en gekkehuizz dus dat wordt lastig en mistery ga jij nu eerst maar een keer je fatsoenlijk aankleden wat je dar op die foto aanhebt ziet er ook niet ut zeg niet dat lonsdale alles is ofzo maar dat van jou slaat alles :kots: op figuren zoals jij afgekeurde HOMO
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
FLAMIE zou dat dan ook werken met ghb? ga het maar eens proberen dan :P

Waarschuw beheerder
mistery ga jij nu eerst maar een keer je fatsoenlijk aankleden wat je dar op die foto aanhebt ziet er ook niet ut zeg niet dat lonsdale alles is ofzo maar dat van jou slaat alles op figuren zoals jij afgekeurde HOMO

:D hahaha KEREL!! praat niet over dingen waar je duidelijk geen verstand van hebt!!
Waarschuw beheerder
donateur
lepra kan je niet kopen. ik heb het met mijn heleg ezin opgelopen , naja, gekregen in ethiopië toen ik daar nog woonde. en nu leef ik hier als boodschapper. lepra is geen ziekte, het is slechte een bacterie die voor positieve aandoeningen zorgen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
om die kleding van daa hoef je geen verstand van te hebben om te zien dat het er niet ui ziet flikker toch op man

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Wat is er trouwens mis met opgerolde broekspijpen en lonsdale??

Hele fucking discussie over ene goudvissie waar nix mee gebeurd is..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehehehehe mark maar het blijft wel leuk zoon fucking discussie:P
Waarschuw beheerder
donateur
hee modebewuste diervriendelijke zoete vent, moet je eens bij mijn eigen inbreng kijken. Mooie homo kleding heh net als mistery. Ik heb het er al met mistery over gehad. Als wij ooit zo succesvol zijn als jij bent dan kunnen wij ons misschien ook beter kleden, met de mode meegaan. MAMMA ik wil zakgeld verhoging want ik wil ook zo'n grijze trui van dat merk...

Waarschuw beheerder
Hahahah klim jij maar op de rug van je stikkerflikker kerel ;) :D

ik ga voetbal kijken

k heb geen zin om nog tijd te besteden aan jou:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
voordat ik zulke kleding aan doe moet er niets anders zijn rot toch op dat is kleding voor op een tropisch eiland man:s

Waarschuw beheerder
hahaha skippy!! (Y)

Waarschuw beheerder
apelgabjuhh ik zweer je

JIJ BENT DE MAN!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga voor de 150 in 3 uur:P
Waarschuw beheerder
donateur
1. rot op man....waarheen zoete vent? Ik zit hier op een tropisch eiland
2. voordat ik die kleding van jou aan moet doen: NO FUCKING WAY dan loop ik nog liever in me blote reet
3. ik dacht dat je het topic zou sluiten
4. tropisch eiland? daar waar de vrouwen in van die rokjes lopen. De vrouwen uit jouw land lopen in slaapzakken
5. Doe de groeten aan blup
6. hoe is het met je vrachtwagenbewijs
7. heb je nog meer modetips?
8. 7 maal is scheepsrecht!
Waarschuw beheerder
9. Hoe is het met je vaders krantenwijk Apelgebak?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn vader heeft geen krantenwijk en met me vrachtwagen rijbewijs gata het goed heb alles gehaalfd dus enm hij sluit bij de 150:P
Waarschuw beheerder
10. of is ie nog steeds grondig op zoek naar alle pleisters in het plaatselijke zwembad bij je op de hoek en wordt ie gestoord door goudvissen die onder invloed zijn?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je haar maar goed zit of niet dan FF
Waarschuw beheerder
Uiteraard (Y)daar draait het allemaal om in het leven!
Waarschuw beheerder
donateur
150+ ?

Maar we wijken van het onderwerp af: JIJ BENT ZOET EN VERWAARLOOSD JE GOUDVIS. Besef jij wel hoe kut zijn leven is om vanuit een kom (die vergroot) naar jou lekkere bekkie te kijken.