Partyflock

Forumonderwerp · 609402

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zat afgelopen zaterdag bij een vriend van mij op de kamer en hij had daar een kom staan met een goudvis er in die vriend van mij had wat pep op tafel liggen ik stelde voor om wat pep bij hem in het water te doen. toen kwam hij er zelf mee om GHB ofzo er door te doen wie kan mij vertellen hoe de vis dan reageert of hoe hij dan doet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
probleem nu wil ik hem sluiten maar hij werkt niet mee en voor de zoveelste keer het was niet mijn goudvis
Waarschuw beheerder
donateur
Beter voor die goudvis. Bel anders de partyflock hulpline ff.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ok doe ik morgen wel zien we dan wel verder kan ik nog meer commentaar opsparen ik ben weg nu jongens later
Waarschuw beheerder
Als ik er achterkom dat je dat goudvisje nog een keer GHB gaat voeren dan ga ik het zeggen!
Waarschuw beheerder
donateur
tegen de kapper?
Artiest {SHOWLIST artist 46032, 2217}
Waarschuw beheerder
donateur
TRIEST! SLUITEN MAAR!
Waarschuw beheerder
apelgabjuh! dan doe je eerst al dieronvriendelijk! en ga je nu al ZELF (nadat je eerst zegt zelf kanker te hebben) spotten met ziektes! Teknobitch zei gewoon dat ze jou een klap voor je kankerharses wou geven! das heel wat minder erg dan iemand het daadwerkelijk TOEwenzen :s

en dan nu al zeggen dat iemand homo is vanwege zijn kleding! En ook nog toegeven dat Lonsdale niet allus is! dus jij wil beweren dat je zelf ook niet helemaal tevreden ben met je kledingstijl??

dus je doet het eigenlijk gewoon omdat je vriendjes het ook doen? :s

:bah:

wat kots ik op ventjes zoals jij!

waar kun je lepra kopen??

man jij bent geeneens lepra waard!

flikker toch een eind op hopeloos teringventje! :bah:

owjah, en vandaag stond dus in de krant dat vissen wel degelijk pijn voelen!

gooi dat pakkie pep liever in je oogkas ofzo!
Waarschuw beheerder
donateur
apelgabjuh:

worden zoals kanker etc zijn hier niet gewenst, men dient gewoon met normaal abn te praten hier.

Meede omdat er hierdoor zo'n leuke disussie is gestart trap ik dit topic nu ook dicht....

Hubert inzake admin
laatste aanpassing