Partyflock

Forumonderwerp · 609216
Artiest {SHOWLIST artist 1122, 25408, 45661, 24975, 2313, 28698}
Waarschuw beheerder
donateur
Jongens, ik heb na 9 jaar draaien besloten dat de ouwerwetse Pioneer HD 450 de meest relaxte en hard-gaande koptelefoon is.. Ik heb 3 HD 450's versleten, toen een aantal andere kutdingen geprobeert.. OF ze zitten te strak, over vallen van je kop, of ze zitten lekker en ze gaan lang niet hard genoeg..
Dat wilde ik ff kwijt, daar bij die molen, die mooie molen...
;P
Artiest {SHOWLIST artist 1438, 1374}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken alleen de SE-450

en das voor mij persoonlijk de beste koptelefoon ooit !!!!!

Waarschuw beheerder
Ben het er helemaal mee eens, ik draai al zo lang als de SE-450 bestaat ermee en ze zijn gewoon het allerbeste en luisteren echt heel fijn. Ze gaan hard en zuiver. Vind het ook fijn als je de beugel eraf haalt en gewoon met 1 oorschelp luisterd, zo draaide DJ Rob ook altijd. Vind het ook altijd zo lekker simpel om te zien, zo'n beginnende DJ die denkt "ik koop een mooie peperdure koptelefoon dan zal het me wel lukken" nou de meeste van die dure koptelefoons zijn allemal flut dingen. Heb zelf uit nieuwsgierigheid een koptelefoon van Ministry of Sound gekocht ding was bijna 400 piek, jezus wat een slechte aankoop was dat, licht nu dus na 2 maanden gebruik kapot in de kast
Die Pioneer is gewoon een topding !!!
laatste aanpassing
Artiest DNS
Waarschuw beheerder
Hmmz, zweer bij SONY... Zitten relaxed, en geven goed geluid :D
Artiest {SHOWLIST artist 61045, 646, 98523}
Waarschuw beheerder
Die pioneer is best oke, qua sound dan, maar als koptelefoon in het geheel is ie klote, gaat te snel naar de klote, is niet gemaakt om als dj kopphone te gebruiken.

Geluidsquality is voor mij niet het belangrijkste als ik aant draaien ben, als ik maar hoor wat ik doe. Dan heeft is constructie van de kopphone zodat ie lang meegaat toch een pre boven het geluid. Ik heb dus een sony (weet ff niet uit het hoofd welk type) die gemaakt is om als dj kopphone te fungeren. Bevalt prima tot nu toe (al een aantal jaren in gebruik)

*** SNiff vinyl ***

Artiest Sick
Waarschuw beheerder
ik zweer bij de technics 1210

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Idd Junk, ik heb hem nu al ik weet niet hoelang, en hij is nog heel, geen stekker probleem of opgeblazen geluid, gewoon DJ PROOF.... Zelfs Synnys heeft hem gebruikt, en je weet zelf hoe hard hij het heeft staan.... :D
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
heb een technics dj1200 alweer bijna 4 jaar :S (joow fok das best lang besef ik me nu ineens hahaha)

bedoelen jullie met die pioneer 450 dat groot lompe ding die iedereen tot ongeveer 2 jaar geleden gebruikte ?

nou als dat hem is dan vind ik het de slechtste koptelefoon ooit, waarom hij zit absoluut niet fijn en is echt ook nog eens slecht voor je oren zo schel.....

Waarschuw beheerder
donateur
had eerst die 450 en nu zo'n sony dj

en die bevalt prima lekkere bass heb je erin :)
dns > erg fijn om te weten dat het snoer ook ok blijft na 4 jaar :d

450 is idd erg schel (als je vol op 10 zet) wat hij bij mij eigenlijk altijd sta

Waarschuw beheerder
donateur
Ja he Sebas... das ook belangrijk, als ik ergus een hekel aan heb is dat gesoldeer.... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb lang met een SE-450 gedraaid en heb nu een MDR-V700.

Qua geluid vond ik de SE-450 altijd goed, maar de Sony is qua geluid top en zit ook nog eens goed!

Idd DNS, Sony is Synnysproof... SYNNYS... THE ULTIMATE TEST FOR YOUR HEADPHONES.... ;p;p;p;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
synnysproof !??!?! what the fuck betekent dat ? :P
Waarschuw beheerder
ga deze zomer een nieuwe kopen denk ik , want deze hangt aan elkaar met ducktape ehehe (dns heeft het gezien ;) ) en ik dnek dat ik die nieuwe van pioneer ga halen die pavo ook heeft ( weet ff typenummer niet) ,. maar ik heb hem omgehad en die zat perfect ligt lekker in de nek en beweegt goed mee, vond ik juist van die sony niet, klank is ongeveer hetzelfde
Artiest {SHOWLIST artist 46032, 2217}
Waarschuw beheerder
donateur
Geef mij maar de goed gesloten sony studio monitor,.... gaan me oren tenminste ook niet naar de klote,.....

Waarschuw beheerder
donateur
EndonyX> Synnys proof, dat is een collega DJ, en die heeft de headphone volume maximaal staan.... knetterhard!! Dat lijkt wel een extra monitor, hahahahaha :D:D:D:D Heeft al eens een setje van me opgeblazen, en ik ben niet de enige....
Waarschuw beheerder
donateur
Idd Endonyx, die Synnys, of Sinas (voor ingewijden) vergt t uiterste van je koptelefoon... en yepzz DNS, vraag ook die Junk maar eens.... Sennheiser (RIP) ;p;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de pioneer echt lekker zitten. K heb toevallig gister met een zogenaamde DJ koptelefoon gedraaid (weet het merk ff niet meer) en die had ook draaibare oorschelpen. Ik kreeg hem niet eens fatsoenlijk op me hoofd, en dan draaide die schelpen ook nog eens de hele tijd weg zodat ik ze moest klemmen tussen me schouder en me oor. K zag in me ooghoek een SE-450 ligen en was weer helemaal :):):)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga me waarschijnlijk binnenkort een Technics RP DJ 1210 halen. Wilde eerst een Sony halen maar bij 2 vrienden van me is die kapot gegaan op precies hetzelfde punt (weet ff niet meer precies waar). Dus daar heb ik niet al te veel vertrouwen in gekregen hehe.
Artiest Fibre
Waarschuw beheerder
donateur
HDJ 1000

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!
PIONEER RULESSSSSSSSSSZZZZZZ­ZZZZZZZ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Juist Fibre!

Ik heb er vandaag ook 1 bestelt:D
Waarschuw beheerder
Wilde eerst een Sony halen maar bij 2 vrienden van me is die kapot gegaan op precies hetzelfde punt (weet ff niet meer precies waar)...

Da's waarschijnlijk dat V-700 speeldingetje... die staat erom bekend dat ze erg snel stuk gaan bij de beugel...

Ik ben zelf erg tevreden over de kwaliteit van de V-900. Zit lekker om je oren, heeft een mooie diepe bass, kan keihard en is door de mooie klank ook te gebruiken voor het betere produceren... (y)
Waarschuw beheerder
Heb 6 jaar een 450 gehad en pas vervangen door z'n opvolger, de 1000 van Pioneer. Was bijzonder te spreken over de 450, maar na 6 jaar trouwe dienst was het toch eens over voor het beestje.

Waarschuw beheerder
ik gebruik thuis de sony mdrv500.. opzich wel lekker ding hoor! niet zo groot ook en niet duur, maar om mee te draaien in clubs is ie niet geschikt..en de midi tonen gaan erg hard.
verder wel oke! pioneer is wel beter.
Artiest Nubius
Waarschuw beheerder
De SE 450 is gewoon een mega ding.. demijne valt van ellende bijna uitelkaar. Ik ben dus al een tijdje opzoek naar een vervanger (zolang het 'ouwe lor' het blijft doen blijf ik deze gebruiken :)). Zit te denken aan een V-700 of V-900 of die nieuwe Pioneer, Prodjuser (correcte spelling?!). Is deze opvolger van de SE450 een beetje vergelijkbaar? Tis zowieso weer een BETAALBARE koptelefoon, in tegenstelling tot Technics
Artiest {SHOWLIST artist 73227, 1401}
Waarschuw beheerder
ik zweer bij de pioneer 450 !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Is er trouwens iemand die die Technics rp dj 1210 heeft ? En hoe bevalt ie ?

Waarschuw beheerder
k zweer op de zennheiser (hoe je t ook schrijft hehe)

[img cacheid=00121936000a079d3b75d5091a00130501]http://www.danceplanet.net/pics/01052003/normal/0022.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja, ik zweer gewoon bij de Pioneer SE 450.. Die nieuwe dingen heb ik allemaal gehad ondertussen, en als die kapot gaan zijn ze ECHT kapot, de pioneer is simpel te solderen..
Ik heb er pas geleden 6 meegenomen uit de winkel waar ik werk, die waren kapot en lagen op zolder.. Ik heb er 4 van kunnen maken..
Ik heb nu gewoon levenslange garantie van goed geluid als ik sta te draaien..! haha
Sorry, ik verkoop er geen.. Ik heb er 2 voor in de studio, 2 voor te draaien.. ;P
Artiest R2B
Waarschuw beheerder
Ik ben overgegaan van de se450 naar de hdj1000....

Maar ik hoef echt geen andere meer! (y)
Artiest {SHOWLIST artist 2269, 10537}
Waarschuw beheerder
Sennheiser HD25
Waarschuw beheerder
beyer dynamics pro 770 erg goed voor produceren:D

sluit helemaal af en heeft een zeer goeie dinamiek!!!:D
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Waarschuw beheerder
donateur
MDR v900 is duidelijk een studio koptelefoon hoor
MDR v700 gebruik ik zelf ook bij het draaien :)
ding heb ik al 2 jaar en gata echt niet kapot :)

lleen 1 nadeel is dta die schelpjes uitdrogen :S
margoed zie zijn te vervangen :)

Waarschuw beheerder
ik heb lekker de sennheiser 600-hd

vet hoor :)

alleen iedereen hiero struikeld ALTIJD over mijn snoeren van die phone :S

Waarschuw beheerder
aangezien het hiero toch over koptelefoons gaat;

wie vind dat fijn alleen op je koptelefoon mixen?

ik mix namelijk de laatste tijd helaas alleen op koptelefoon ( heb me amp + speakers opgeblazen ofzo :S ) en gaat opzich wel lekker maar ik mis persoonlijk de feeling van het horen op dik beukende speakers :)
Artiest {SHOWLIST artist 35947, 337}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn laatste SE 450 sinds ze niet meer te koop zijn al een paar keer laten repareren, ik weet niet precies wat het is maar misschien is ie zo fijn omdat ie zo stug is vergeleken met andere koptelefoons

SE 450 :respect:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
dit is de mijne. hij heet geloof ik producer, hihi
gekocht bij mid-town en gaat al 2 jaar mee :)

[img cacheid=00042d49000a6b57d68ca7071a00150a32]http://members.lycos.nl/Alsheimer/koptelefoon.jpg[/img]

maar hij werkt nog steeds naar behoren. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pioneer dudes! often imitated....

Heb er in 11 jaar pas 2 versleten, en een supermooi geluid is van minder belang als je tussen herrie nog wat probeert te horen..
Waarschuw beheerder
Sennheiser HD 25

Duur, maar dan heb je ook wet (je moet hem wel fijn vinden)

Als er iets kapot gaat kun je het volgende vervangen:
kabel
oorschelp
oorschelpbekeding

Bijvoorbeeld die zilveren sony die iedereen heeft vind ik te groot en te lomp en als die valt kun je een nieuwe halen. Die Sennheiser gaat bijna niet kapot omdat hij een flexiebel is.
Echt een super ding.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 Krankheimer -> Ziet er goed uit Kerel! :-D
Waarschuw beheerder
Ik Pita! En das eeeecht een superding, het sluit je oor geheel af, dus geen geluid van buitenaf. En wat helemaal geweldig is, ook geen geluid van binnen naar buiten, dus in de bus ken je gewoon een house-party meemaken of je sets naluisteren,
zo hard zetten als je wilt, en niemand zal klagen dat-ie te hard staat. Ik heb m gekocht via www.recess.nl , daar kost ie 160 euro (ex btw), en met twee dagen heb je m thuis!!!
Artiest {SHOWLIST artist 10553, 74453, 70844, 71694}
Waarschuw beheerder
kheb er 2 een pioneer se-450 super ding maar 1 oorschelp doet et nie meer, en een ministry of sound dj-1004 beide zeer fijne koptelefoons
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou, ik heb toch mar die somy gehaald.
hijw as 159,- bij de mediamarkt.
die pioneer hadden ze ook, en qua geluid is die ietrs beter, er kan meer volume in.
maar mijn eerste indruk was dat die schaniertjes van die pioneer het neit lang bij mij zouden doen hehe, en die vansomy leek me iets sterker dus heb die maar gehaald.
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
ik ben blij met me Pioneer HDJ-1000:)
is de moeite waard

Waarschuw beheerder
donateur
Heb nu sinds 2 weken de zwarte technics en moet zeggen, hij bevalt erg goed ! Was 139 euro bij de Mediamarkt in Aken, hier net over de grens in Duitsland.
Waarschuw beheerder
2 krank: (Y) vet ding :D.

maaruh die Prodjuser's zijn echt baggerdingen. Had dat ding ook. steeds liet 1 oor na een tijdje los. 4x moeten solderen. Veels te strak op je hoofd na een tijd en kabel ging van binnen vet snel stuk.

Heb nu de Sony mdr-v700. Die heeft iedere dj wel tegenwoordig volgens mij :).

[img]http://www.nycelectronics.com/images/mdr-v700dj.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Hey is dat de nieuwste van Sony of is dat die vet snel breekt??
want hij lijkt veel op die Pioneer
Werkzaam bij Injoy Events
Artiest {SHOWLIST artist 44198, 38263, 5169, 34858, 35162}
Waarschuw beheerder
Ik Draai zelf nog steeds met de Se450 maar ik ga binnenkort die Nieuwe Pioneer kopen, Sony's zijn inderdaad snel kapot helaas........... :-(
Artiest Chaps
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb altijd gedraaid met deze:
[img cacheid=0012f009000ad46cbe1412671a0018a095]http://www.djgear.nl/catalogus/131.gif[/img]

Alleen een nadeel daarvan vind ik (en dat hoor ik van meer) dat hij snel scheurt bij de 2 schaniepunten, daarom zit ik er nu aan te denken om over te stappen op een van deze twee:
[img]http://www.djgear.nl/catalogus/hdj1000.gif[/img] [img]http://www.djgear.nl/catalogus/tecrp121.gif[/img]
Artiest D-Tec
Waarschuw beheerder
Heb nu zo'n anderhalf jaar die sony, en nu kan de tweede schelp elk moment afbreken .....ben de eerste al een paar maanden geleden verloren :-(

Binnenkort waarschijnlijk weer een nieuwe halen, alleen weet nog totaal niet wat.

Ennuh...

Good luck Bellemans, ga er niet te ruig mee om ;-)
Waarschuw beheerder
2Chaps
2 goeie keuzen zijn het man
Zelf wou ik de technics ook gaan halen
maar waren volgens mij ietsje ouder
en die pioneer is vrij nieuw
een gozer die ik ken had hem al en zei deze moet je zeker gaan halen
na nog paar rondjes vragen aan iedereen wat beter is enzo
heb ik toch gekozen om de pioneer te gaan halen
en ben er zeker blij mee zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
bij die pioneer is het schanier zeg maar vergelijk baar met een uhhhh
balleteje dat in een kommetje zit.
balschanier? hehe

Waarschuw beheerder
bOlscharnier :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja :)
dat woord zocht ik hehe

Waarschuw beheerder
ik gebruik de sennheiser hd600 en heb vrij weinig te klagen alleen dat ik merk dat wanneer je in 1e instantie track produceerd op je koptelefoon dat het toch wel eens heel anders klinkt op je stereo of speakers etc; maar goed kwestie van wennen :)
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.djgear.nl/catalogus/tecrp121.gif[/img]

dit = de mijne en t is een wereld ding. niet te weinig...
kep nergens last van hij stoort niet en ook deze zal de SYNNY test overleven want soms draai ook ik op standje over maximaal...

Waarschuw beheerder
donateur
Pioneer SE 450, gaan al 8 jaar mee, drank stof en vallen, geen problemen ....

Artiest Alex B
Waarschuw beheerder
2 pioneers se 450 gehad, allebei draaibreuk vrij snel...

nu sony mdr-v700, super ding.. hoor van andere dat ie idd scheurt...

sennheiser hd-25 lijkt me ook wel wat... nooit getest eigenlijk

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
For all you non believers out there:

De SE-450 van Pioneer is en blijft de shit. Mijn blauwe (zelf gemaakt, mooi heh? ;)) is nog nooit kapot gegaan, en als dat gebeurt dan blijf ik hem repareren zodat ie mee gaat tot ik bejaard ben! :)
Waarschuw beheerder
[img]http://www.djgear.nl/catalogus/tecrp121.gif[/img] ik heb deez ook , en hij is echt goed gewoon, buiten dat ie super-simpel is , lekker zit , buitengewoon lang draad heeft en er mooi uitziet, is ie nog te betalen ook....

(sjonge, het lijkt wel alsof ik die dingen verkoop... )
Waarschuw beheerder
En ik heb de nieuwe technics!! sluit netjes af
enorm groot en valt constant van m'n kop af...
Lekker is dat!!!!!!! maar verder is het geluid prima hoor!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2>Hermanos de Techno:
Ik denk dat ik ok voor deze Pioneer ga:
[img]http://www.djgear.nl/catalogus/hdj1000.gif[/img]

Een vriend van me heeft hem ook en heb hem al een paar keer uitgeprobeert, en het is idd een super fijn ding, en nog goed stevig ook.

Waarschuw beheerder
donateur
Zie mijn profielplaatje, ben de enige met een blauwe SE-450 van Pioneer! ;)
Waarschuw beheerder
2 Chaps
en je vriend heeft ook gelijk dan:)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb nog een SE 450 te koop, wie biedt?
Waarschuw beheerder
Die pioneer heb ik ook kunnen proberen , nu dusdanig dat ik me mijn mening over kan geven :d

Die Pioneer waar Chaps het over heeft , vind ik een mooi ding. Hij ziet er futuristisch uit , en past ook nog mooi op je kop. :D Alleen het nadeel is , is dat je m dusdanig (ook onnodig) veel kan dubbelvouwen , dat je soms ff in de knoop raakt. Hij is mooi, duur, zit lekker , maar naar mijn smaak kan je m teveel dubbelvouwen...

Ik hou het bij mijn technics :D
Waarschuw beheerder
Sennheiser is the best.
HD 25 klein fijn en het mooiste geluid, dus ook fijn bij producen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ondanks dat ik denk dat ik dan toch de volgende keer voor de door mij eerder genoemde pioneer ga, vond ik mijn vorige koptelefoon (Sony mdr-v700) toch wel heel erg fijn, alleen jammer dat ie zo snel kappot gaat.

En daarom heb ik hem maar eens uitvoerig aan een test laten onderwerpen, foto's van de test hieronder:

[img width=400 cacheid=0012f3a90003d31707e33ac51a001f7fa1]http://headphet.hopto.org/Aural_Pleasure/A4.jpg[/img] [img width=400 cacheid=0012f3aa0003d3184997c71b1a001f7fa1]http://headphet.hopto.org/Aural_Pleasure/B1.jpg[/img]

[img width=400 cacheid=0012a24900014b56c56b6e6e1a001f7fa1]http://headphet.hopto.org/Aural_Pleasure/C2.jpg[/img] [img width=400 cacheid=0012f3ab0003d319e50e77661a001f7fa1]http://headphet.hopto.org/Aural_Pleasure/D3.jpg[/img]

[img width=400 cacheid=0012f3ac0003d31a195a56a81a001f7fa1]http://headphet.hopto.org/Aural_Pleasure/G1.jpg[/img] [img width=400 cacheid=0012f3ad0003d31b20ec6b0d1a001f7fa1]http://headphet.hopto.org/Aural_Pleasure/H4.jpg[/img]

[img width=400 cacheid=0012f3ae0003d31c235037d81a001f7fa1]http://headphet.hopto.org/Aural_Pleasure/I1.jpg[/img] [img width=400 cacheid=0012f3af0003d31d861d00ab1a001f7fa1]http://headphet.hopto.org/Aural_Pleasure/L5.jpg[/img]

De uitslag houd ik nog ff voor mezelf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb zelf deze al een tijdje (pioneer dj5000)en erg tevreden over.

[img]http://www.musicmakerpricebreaker.com/images/38946.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
what about the sennheiser HD 570?
Ik vind hem wel relax
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga voor de pioneer hdj-1000 [heb hem gezien voor 106,- met 12,- verzendkosten]
Waarschuw beheerder
donateur
zeker wel de SE 450!! ik heb er 2, alleen bij eentje doet de linker kant het niet meer :(

Artiest Frank B
Waarschuw beheerder
Technics 1210 doet ook zeer leuk mee!
Waarschuw beheerder
ik sluit me bij frank B aan...

Waarschuw beheerder
donateur
Cyrax, hebbie hem al eens opengehaald? Bij mij zat ooit eens het soldeer los intern, na 5 minuten deed ie het weer. Ik gebruik nog steeds dezelfde als in 1994, met maar 1 x reparatie tussentijds. :)

Je kan ook effe contact opnemen met de mensen van [url=http://www.djresource.org[/url]DJ Resource[url], deze kunnen er evt een nieuw snoer aanzetten. Tevens kan je dan de lengte van je snoer, kleur snoer, en zelfs een snoer die aan maar 1 schelp vast zit (makkelijker koptelefoon afzetten) regelen daar.

By the way, dat blauw (links) heb ik zelluf gedaan! :D

Waarschuw beheerder
Vinden jullie het trouwens niet vervelend als een koptelefoon OP je oren zit (zoals technics) in plaats van er OVERHEEN (zoals sony) ?

Om deze reden vind ik die technics echt (n)
Artiest Rubenz
Waarschuw beheerder
ik heb ook de tochnics. Niet het beste geluid/comfort maar hij doet het nog steeds na 1 jaar BRUUT misbruik.
laatste aanpassing
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Sennheiser :yes:

Waarschuw beheerder
Stanton pro dj 2000 for life ;)

Waarschuw beheerder
Pioneer hdj-1000. Alhoewel ik de Sony 700 qua geluid beter vond. De Sony geeft meer hoge tonen af en als je ouder wordt (jaja, begint al vroeg) hoor je die slechter. Bij de Pioneer is het zelfde effect te bereiken door hoog open te draaien. De robuuste solide behuizing (daar moeten ze eerst maar eens wat aan doen bij Sony) van de Pioneer gaf de doorslag bij de aankoop :YES:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Met pijn in mn hart moet ik nu toch afscheid gaan nemen van mn Pioneer SE 450. Na verschillende malen de oorschelpen er opnieuw opgeplakt te hebben, vond ik toch dat het niet meer kon. Heb nu een Stanton Pro DJ 2000 besteld.

We shall see...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 chaps>> das misleidende reclame...dat mag niet!!!:P

kheb een Technics RP-DJ1210..(Y)pertje!!!
voor argumentatie zie boven ergens:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo, nu alle Intertoyskoptelefoontjes voorbij zijn gekomen ;P , gaan we nu over op het echte werk: de Sony V900, ongeveer het meest zuivere geluid wat er verkrijgbaar is en dan nog hard ook.

[img cacheid=0012fb6a00051501c710b1911a002d5c11]http://www.turntablelab.com/headphones/pics/sony-v900-cu.jpg[/img]

Hiervoor had ik de V700, die heb ik verkocht. Was ook een goed ding, maar deze is nog een heel stuk zuiverder, sluit beter af en is een stuk steviger.
Waarschuw beheerder
donateur
De Sony V-900 is eigenlijk een studiokoptelefoon

Waarschuw beheerder
Technics... draaitafels & hoofdfoon inmiddels :D

Waarschuw beheerder
De Sony V-900 is eigenlijk een studiokoptelefoon

Weet ik, daarnaast gaat hij ook nog eens loeihard, dus een perfect ding. :)
Waarschuw beheerder
donateur
en anders neem je de v-600, die heb dezelfde behuizing als de 900
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Heb een Behringer HPX2000 hahaha

Zeer relaxt dingetje voor nog geen € 30, - ;)!

Waarschuw beheerder
en anders neem je de v-600, die heb dezelfde behuizing als de 900

Maar niet dezelfde driver en daarmee niet hetzelfde geluid. Lijkt er in de verste verte niet op zelfs.
Waarschuw beheerder
donateur
Die pioneer heb ik ook. Perfect, kan er mee smijten als het niet wil en is gewoon niet op te blazen. Ideaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ff nieuwtje tussendoor, ik werk dus in de bekende platenzaak in Venlo, en we verkopen daar de Pioneer RP-DJ1210 voor €195,- en de Sony V700 voor 150,-..!!
Ook hebben we nu Technics SL 1200 MKII (€495,-) en de MK5 (€575,-)
De Behringer krijgen we ook volgende week binnen als het goed is..
En nog veel andere shit voor goeie prijzen..!! We zijn goedkoper omdat ik dat spul ga verkopen, meer als service voor onze klantenkring dan als winstgevende bijhandel..
Just a tip...

Greetz,

Erick

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pioneer se 450 is de beste alleen je wordt er fuckin doof van maar ja..............kies maar !!!
Waarschuw beheerder
donateur
In Duitsland betaal je voor een SL1200 nog maar 450.00
Waarschuw beheerder
SENNHEISER HD 25-13 Power.......

Artiest Q-Bix
Waarschuw beheerder
Ik heb deez...
[img]http://www.stantonmagnetics.com/alpha44/images/LO_djpro2000s.jpg[/img]

Superfoontje,
Koord kan eraf, is niet zolang, maar is opgerold (zoals telefoonsnoer);
Zit standaard 1/4" jack op met L-bow;
Goed geluid.

Roeleert gewoon....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wilde net zeggen...... ga maar eens proberen hoe lang dat snoer kan worden.... opzeker lang genoeg :D

Alleen dat stomme "kussentje" op de earcup moet eraf hoor. Geen gezicht... ;)
Waarschuw beheerder
Mijn Sony MDR-V700 heeft Oud & Nieuw niet overleefd (afgebroken bij scharnierpunt) en nu zit ik te twijfelen tussen de Pioneer HDJ-1000, Sennheiser HD25-13 of de Technics RP-DJ 1210. 'k Heb wel redelijk wat klachten gehoord over de duurzaamheid van de Pioneer; zijn er mensen die hier ook (slechte) ervaring mee hebben?
laatste aanpassing
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
hoorde van technoboy dat bij de pioneer HDJ-1000 een constructie foutje zit in het punt waar de schelp uitschuift en waar hij naar binnenvouwt. hier komt de kabel knel te zitten ofzo waar hij stukje bij beetje slijt!

Daarom is hij weer overgestapt op sony!

Tenminste dat was wat hij zei :) ik heb er zelf nog geen klachten over, maar gebruik hem voornamelijk thuis dus klap niezoveel met de schelpen naar binnen!
Waarschuw beheerder
De Pioneer valt dus af! :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik roeleer met de Sennheiser HD 535.
Alleen het veel te dunne kabeltje gaat snel kapot. En nieuw kabeltje kost ronde de 25 euro :S
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt MarkyMark.. ik vouw mn koptel. wekelijks meerdere malen op en dan slijt de Pioneer toch wel beetje bij beetje...

Ik hou t ook bij de Sony, die ondanks alles toch niet slijt.

Tegenwoordig kiest men vaak op basis van uiterlijk en dan geef ik toe, is de Pioneer natuurlijk een lokkertje...

Maar de SE-450 blijft top! Heb er nog 2 liggen!
Artiest Tuned
Waarschuw beheerder
Ik ga idd toch voor de Sony mdr-v700!!
Geeft goed veel laag weer zodat je ondanks een hoop herrie om je heen toch je referentie hebt, sluit goed af, kan (mocht je t willen) heel hard, slijt echt niet zo snel als iedereen doet voorkomen en ziet er (het oog wil ook wat) gewoon supervet uit.

En geef toe al die koptelefoons die erna zijn gekomen zijn allemaal Sony mdr-v700 rip-offs qua design en draaibare schelpen etc.

geef toe, geef toe, geef toe ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn kapotte pioneer se 450 weer kunnen fixen, als hij nou echt naar de klote gaat, koop ik de Sennheiser HD 25 ook een erg goede en vooral stevige koptelefoon.
Waarschuw beheerder
Om nou de pioneer HDJ-1000 niet te kopen vanwege dat hij slijt als je hem gaat opvouwen vind ik zelf een beetje.....dat je zegt van;tja, dan maar niet opvouwen. Had alle hoofdtelefoons kunnen testen en de pioneer vond ik het fijnste en de constructie zag en voelde ook goed aan. Toen ik hem thuis een keertje in elkaar ging vouwen voelde ik een harde klik die ik niet vertrouwde....vanaf toen heb ik hem maar niet meer opgevouwen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die klik is volgens mij normaal!

Elke koptelefoon slijt toch wel? :O en elke heeft zijn minpunten denk ik!!!

Ik ben totaal nie ontevreden over de pioneer! Geef alleen maar wat info door van iemand die er denk ik wel wat vanaf weet :)

Waarschuw beheerder
Pioneer hdj-1000. Alhoewel ik de Sony 700 qua geluid beter vond.

Dat was 18-11-03, nu toch ook de Sony 700 aangeschaft en dat had ik gelijk moeten doen. Subliem geluidje (Y) en daar gaat het om!.

De robuuste solide behuizing (daar moeten ze eerst maar eens wat aan doen bij Sony) van de Pioneer gaf de doorslag bij de aankoop

Gekke uitspraak van mij eigenlijk, ben een thuis-hobby-ist en loop dus niet te slepen met dat ding.

Waarschuw beheerder
Verbaast me dat niemand AKG noemt. Die hebben in ieder geval voor hun K271 de TEC (Technical Excellence & Creativity) Award gewonnen. Is qua prestaties en degelijkheid zeker net zo goed als imago-marktleider Sennheiser.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook voor de pioneer hdj-1000

ook omdat ie zo lkkr cheap is :)
Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met tuned eens, sony ruled gewoon.

en dat ie zo snel stuk gaat valt ook wel mee.

Waarschuw beheerder
Wat kost die pioneer hdj-1000 dan?

Waarschuw beheerder
sony MDR-V600 Studio monitor :P :P :P

zijn alleen niet geschikt om mee te mixen

Waarschuw beheerder
Stanton dj pro 3000 of AKG K271s blijf een moeilijke keuze.

:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
kwil de Sennheiser HD 25 .. alleen das weer 20 platen...

Waarschuw beheerder
De technics is voor mij het meest relac k heb namelijk kleine oortjes :d kost nu iets van 150euri

Waarschuw beheerder
http://headphet.hopto.org/Aural_Pleasure/L5.jpg

Waarschuw beheerder
vind zelf pioneer hdj-1000 wel goed
en over dat constructiefoutje ik heb er geen problemen mee
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een prijzen trouwens voor die dingen. Die Pioneer SE-450 die koste toendertijd 119 GULDEN en ik vind hem nog steeds de beste. Geluid is goed perfect gewoon, is robuust, en zit ook nog eens perfect.
Werkzaam bij Confused Events
Artiest {SHOWLIST artist 10469, 70070, 165768}
Waarschuw beheerder
donateur
Die prijzen tegenwoordig gaan idd nergens meer over :S

Toen ik lang lang geleden mijn pioneer kocht vond ik die 120 gulden al veel....

Jammer dat ze die pioneer niet meer maken, snik snik :cry:

Waarschuw beheerder
Pioneer HDJ-1000 is over hier, T.E.A.B.

Waarschuw beheerder
Romix >>
Pioneer hdj-1000. Alhoewel ik de Sony 700 qua geluid beter vond. De Sony geeft meer hoge tonen af en als je ouder wordt (jaja, begint al vroeg) hoor je die slechter. Bij de Pioneer is het zelfde effect te bereiken door hoog open te draaien. De robuuste solide behuizing (daar moeten ze eerst maar eens wat aan doen bij Sony) van de Pioneer gaf de doorslag bij de aankoop

Jij wordt m'n woordvoerder ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb de Sony mdr-v700 en ik vindt hem gewoon super, geluid kan lekker hard en hij geeft goed de hooge tonen door. gewoon een top ding

Waarschuw beheerder
....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dr.Bob> Ja maar dan wel een hele onbetrouwbare 8)
Punt is gewoon (denk ik) dat een koptelefoon TE
persoonlijk is. Kijk de Pioneer hdj1000 is gewoon een wereldheadphone door zijn solide contructie. Maar de Sony 700 is (toch) voor MIJ de beste qua geluid. Niet iedereen heeft de zelfde ervaring als ik. De Pioneer SE-450 (en niet de HD 450) is eigenlijk voor mijn gevoel gewoon bagger MAAR dat is mijn gevoel (heb er 3 hier) omdat mijn gehoor dat zo aanvoeld (heeft ook met de leeftijd te maken :vaag: ). Dus simpel gezegd, je moet zoeken naar de headphone die jij (of jullie) het beste voldoet aan je wensen (geluid/duurzaamheid­).
Waarschuw beheerder
psies ik heb de zelfde ook de pioneer SE 450, maar is een relaxte koptelefoon, hij is nu wel stuk na iets meer dan 4 jaar :( kutzooi!! nu we t er toch over hebbe..wie heb er nog een goeie koptelefoon in de aanbieding?

Waarschuw beheerder
Dat is dus wat ik bedoelde ;)

Had zelf ook die Sony,
maar die is naar de klote!
En heb nu dus die Pioneer.

Kwa geluid vind ik die Sony lekkerder,
maar als ik die weer koop is ie over een tijd weer kapot en daar is ie gewoon te duur voor...
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
heb technics 1210...:)

Waarschuw beheerder

Ja idd. de SL 1210 MKII
Die koptelefoon is echt goed,
goed geluid, zit lekker... :P

Tja wat kan ik er nog aan toevoegen?!
(Y) keus M@RliEs

:P:P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je kijkt naar prijs en kwaliteit is de pioneer se 450 toch het beste af!!!

Artiest Warlok
Waarschuw beheerder
doe mij maar gewoon de technics headphones

Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruik in de remastering-studio 2 hele oude beestjes ;)

tijdens de standaardwerkzaamheden: Sennheiser HD 224 (heeft niet zulk indrukwekkend hoog en laag, maar wél een super regelmatig middengebied, dus ik kan er uuuuuuren mee doorwerken zonder dat mijn oren zich aan de sound van de koptelefoon aanpassen)

voor de eindcontrole: Beyer DT100 (gebruik ik alleen voor de eindcheck, want ik word gestóórd van de details die je met dat ding hoort)

Punt is gewoon (denk ik) dat een koptelefoon TE persoonlijk is.

laatste aanpassing
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
DarkSkywise, dat zijn zeker mooie koptelefoontjes erg goede keuze..

Maar voor het draaien gebruik ik zelf de HDJ-1000, waarom?? sony (700/900) zat me niet lekker en deze wel. volume is bij allemaal goed, geluid ook al is de 900 wel ietsjes beter dan de rest, maar dat hoor je toch alleen maar thuis achter je tafeltjes ;)

Waarschuw beheerder
donateur
grappig dat iemand ze nog kent! :D

met die Sennheiser had ik destijds nog best wel een gelukje... ze gingen t assortiment uit en ze hadden er in die zaak nog 7 liggen... ik mocht voor f 500 de hele stapel meenemen :O (meteen gedaan natuurlijk)
laatste aanpassing

Artiest Da Droop
Waarschuw beheerder
nog niet gelezen: de reloop rh-2700pro,
kep hem al jaar of 7, 2x kleine reparaties gedaan (omdat ik zelf beetje lomp was) en verder goed over mijn oren en goede klank.
Waarschuw beheerder
bij veel koptelefoons van tegenwoordig zit een te groot ''kussen'' op je oren, tussen het speakertje en de buitenkant bedoel ik dan, je mot steeds er tegen aan drukken wil je het goed en zuiver horen. bij pioneer is daar goed aan ged8 en zit hij volledig goed om de oren!