Partyflock

Forumonderwerp · 604187
1 volger · 13502x bekeken

Waarschuw beheerder
Waar hebben jullie tattoos en piercings?
Waarom heb je die dan gekozen?
En als je geen tattoo/piercing wil, wat is nou de rede dat je er geen wil?

Ik heb een tongpiercing, navelpiercing en neuspiercing, en een tribal tattoo op mijn onderrug.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe zetten jullie die foto van je tattoo of piercing hier in het forum??
Kweet alleen hoe ik foto's van internet hier kan zetten..... :frusty:

Werkzaam bij D.C. Productions
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er een in me tong wenk brauw en kin en heb 3 tattoo's waarvan de 4de alweer ontworpen wordt!! je moet wat he HEHHEE

Waarschuw beheerder
ik heb nu een tongppiercing en ik wil er graag nog een achter, en heb een navelpiercing

en ik heb er voor gekozen omdat ik het gewoon mooi vind, sommige dingen dan, eens wat anders als normaal..
eigenlijk zou ik ook een wenkbrouwpiercing willen, maar dan weet ik nie hoe dat zit met werk..

en ik ga binnekort, een tattoo laten zetten
bovenaan me rug tussen me schouderbladen
een barcode, met de cijfers van me geboortedatum en me initialen of een woord..nog ff over nadenken..

en hoe lang duurt het genezingsproces?
ik ga in aug namelijk op vakantie, kan ik dan zwemmen enzo..?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Binnenkort een tepelpiering... heel snel al...

Waarschuw beheerder
donateur
je 2e tongpiercing gaat echt pijn doen... teminste meer pijn dan je 1e

als je hem nu laat zetten is het niet verstandig om dan een tattoo te zette anders kan je niet in de zon of krijg je witte vlekken(dat had ik namelijk met de mijne ook) zetten kan je beter erna dan pas doen

Waarschuw beheerder
hmm ok thanx Melanie

alleen zou dat echt dat ie 2de meer pijn doet?
me eerste voelde ik nauwelijks gelukkig..en deze zit best ver naar achter dus dan eentje ervoor..
Waarschuw beheerder
keb een traguspiercing en verder nog 10 anduru gaatjuhs in muh oren in muh rechteroor 4 beneden in muh linkeroor 3 beneden 1 int midden en 2 bovenin wil nog graag navelpiercing en tongpiercing die laat ik wel zettuh als ik 18 ben en tattoo zie ik nog wel vin het wel mooi bij anderen maar ik doe het rustig aan..
Waarschuw beheerder
Heb 1 kleine tattoo op mijn lies, heb ik nu 4 jaar...heb 11 gaatjes in mijn oor, incl. oorstud.
Heb wenkbrauwpiercing gehad, en ook navel en neus, alle 3 eruitgehaald, nu alleen nog tong.

Wil binnenkort na de vakantie nog een tattoo laten zetten, dit keer een hele grote, zit te denken aan een tribal met mijn initialen.

Dit vind ik vet lijpe tattoos, als ik dus een grote laat zetten denk ik bv aan zoiets:

[img cacheid=0012f083000af5ae965065891a001a001c]http://www.tattoo-art.nl/pics/13.jpg[/img]
Deze is van een goeie vriend van me, maar wel in diezelfde soort stijl.
Waarschuw beheerder
jah dies best vet jah....alleen best groot...maar ik vin um egt wel gaaf...
Waarschuw beheerder
Ja ik vind m ook wreed, ik zal niet dezelfde zetten natuurlijk, maar zo in die styl zat ik te denken! Gisteren kwam mijn neef ook ff zijn nieuwe tattoo showen, een tribal van zijn rug doorgetrokken naar allebei de onderarmen, en wordt binnenkort nog doorgetrokken naar zijn borstkas, hij heeft ook op zijn buik staan: I am my own savior, ff kijken of ik van hem een foto kan vinden, maar ik vind het vet wijs al die grote tattoos.

Voor een meid vind ik het ook wijs. Kleintjes vind ik zelf niet wat, heb zelf ook wel, maar toen was ik jong, en mochten mijn ouders het niet zien...
Waarschuw beheerder
jah ligt eraan bij wie....alsz je hem hebt moet juh er maar een fotow van makuh en die ff sturuh....lijkt muh egt wel gaaf
Waarschuw beheerder
[img]http://www.gabberstyle.com/About/AboutHead/Manuel002.jpg[/img]
De linker op de foto, hij heeft die tribals nu doorlaten lopen naar allebei zn onderarmen, en binnenkort ook naar zijn borstkas, echt wijs dat soort tattoos

Waarschuw beheerder
donateur
2 P-Silly: jah bij mij werd mijn 2e ook langzamer gezet omdat het ander scheef ging ofziets... en jah ik heb um al cker 4 x opnieuw gezet omdat ik um eruit haalde en een x door ziekenhuis behandelingen...
en dan doet het nog is extra pijn omdat je dan in littekensweefels pierct...
maar euhh over jou tongpiercing... maybe valt de pijn wel mee maar bij mijn beste vriend deed zijn 2e ook meer pijn
succes girl!!
Artiest GP
Waarschuw beheerder
zag zaterdag op de love parade tattoo's die 3maanden bleven zitten ze werden wel met zo'n apparaat aangebracht ? weet iemand wat dat is, ik heb het idee dat dat niet na 3maanden weg was :p maar dat die lui er wel gewooon de rest van hun leven mee lopen :) zoniet waar kun je dat in nl laten doen :) hehe

Waarschuw beheerder
donateur
dat van die tattoo's moet je echt niet geloven tattoo's die gezet worden blijven gewoon zitten en zijn niet na 3 maanden weg!!

Waarschuw beheerder
ik heb een piercing in mijn linker oor...in dat middelste oorlelletje haha ofzoiets..net als Rosheen....

ik vind een tattoo vaak ook wel mooi, maar bij anderen! voor mezelf heb ik zoiets van je ziet er je hele leven aan vast mjah......
Waarschuw beheerder
zoww sinds vanmiddag tattoo erbij:D:D

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TwDSAt0Xwbx9Wn*zcg3yUNmOcmvxWfyj7LjS!GwE1P7oTzjt9Ub1qCHaKF2TFTEKTf8GpjJUWZdOnOw3320*LR*40NejKaTS3qIe*bNEDDgN978peAintw/tattoo%20002.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
een tribel op mn rechterschouder en een neuspiercing gehad..en als t aan mij ligt nog een tong en wenkbrauwpiercing erbij en een tatto op mn onderrug en nog 1 op mn enkel:D

Waarschuw beheerder
Er bestaan inderdaad tattoos die eerder wegzijn. Niet na een paar maanden maar dacht na zo`n 5 jaar
En in die tijd worden ze steeds lichter.
Waarschuw beheerder
5 jaar is nog altijdkorter dan hele je leven dus wie kan ons vertellen waar je o ding ken laten zetten
Waarschuw beheerder
ze zijn niet voor 5 jaar maar voor je hele leven.

Waarschuw beheerder
jewel je hebt ers wel voor 5 jaar..die vervagen na een tijdje maar zullen nooit helemaal wegvagen dus da gaat mega-ugly uit zien..
en ikke heeft alleen piercing in me bovenlip tsjek me site maar..
heb 2x in neus gehad, navel en al-knuppel-je-me-neer-hoeveel in me oren.
Tattoo´s doek nog maar nie aan komp misschien nog wel we´ll see (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had een navelpiercing, maar die was eruit aan het groeien :vaag: Ik laat hem na de zomer er denk ik weer in schieten, vind t wel mooi namelijk. zal ook wel een tongpiercing willen, maar ja dat willen mijj ouders niet ... :-(
Waarschuw beheerder
dan weet ik het al zeker gik ga voor het echte
Waarschuw beheerder
dit is 1 van m`n plakplaatjes het is echt wel verslavend ik heb er een stuk of 7
en een tong en wenkbrauw piercing

[img]http://www.mcexcess.net/2003/juli/050703h4h/DSC03603.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
2 tatoos 1 op mijn rechter schouderblad een keltisch teken van waterman, en 1 links onderop mn rug een chineese draak
Waarschuw beheerder
Over een maand laat ik eindelijk een tattoo zetten...onder op mn rug het paardje van ferrari
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tattoo's zijn voor mensen die stoer willen zijn ...
Waarschuw beheerder
dat is nou echt gewoon gelul
ik zet echt geen tattoo`s omdat ik "stoer" wil zijn ik doe het voor m`n eigen omdat ik het mooi vind

Waarschuw beheerder
donateur
Gabber-NL 17 juli 2003 16:32
dat is nou echt gewoon gelul
ik zet echt geen tattoo`s omdat ik "stoer" wil zijn ik doe het voor m`n eigen omdat ik het mooi vind
____________________­____________________­____________________­____

ben ik het helemaal mee eens(Y)(Y)

en 2 *Andre®* : hoe weet JIJ nou weer waarom iemand een tattoo laten zetten....!!
je scheert alle mensen over 1 kam...:S

Waarschuw beheerder
idd gelul... waarom zou iemand een tatoo zetten om stoer te doen... ten eerst zoiets kost wel ff wat.. (ja wordt tegenwooordig wel minder) .. en dat laat je er niet ff maarzo afhalen als het niet meer stoer is!

Waarschuw beheerder
Ik heb heb de namen van mijn ouders ( zijn overleden ) naam van mijn beste vriendin ik heb made in holland met nederlandse vlag, thunderdome wizard met hardcore hooligan eronder en als laatst moh teken met holland eronder en rood wit blauw lijntje eromheen

ik heb nog een tong,navel,tepel en clit piercing en ik wil nog de naam van mijn vriend laten tattoueren ik weet het het is stom maar ik doe het lekker toch!!!!

ik heb die piercings en tattouages omdat ik het geil, stoer en vet vind en het begint beetje een verslaving te worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet iedereen doet het om stoer te zijn tegen over hun vrienden sommige wel. Maar sommige willen hierbij ook hun dierbare zoals ouders meenemen als gedachte op zijn/haar lijf
Waarschuw beheerder
nou dan

"tattoo's zijn voor mensen die stoer willen zijn ..."

dan moet je dit niet zeggen

Waarschuw beheerder
ik ga 4 sep. een tattoo laten zetten!!!:D:D
me naam in heel ouderwetse letters en dan op me schouderblad of in me nek
Waarschuw beheerder
donateur
1 tattoo die elk half jaar bijgewerkt moet worden. Ik was gewaarschuwd maar wilde het perse. Ben d'r nog steeds zeer tevreden over.
Waarschuw beheerder
Heb sinds gister tattoo op m'n enkel :D
Waarschuw beheerder
hoorde vannochtend op radio 538 in het nieuws dat veel tattoo's met autolakverf etc wordt gebruikt.

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een trachuspiercing (3 x raden waar dat zit hahahahaha) (nee, niet daar) omdat een meisje in de trein een keer zomaar spontaan tegen me zei dat me dat vast heel tof zou staan... dat vond ik zo grappig dat ik t toen maar gedaan heb ook! (en idd, ze had gelijk!)
Waarschuw beheerder
heej ik heb een navel,neus,wenkbrauw­piercing en een tattoo op mijn onderrug.

Waarschuw beheerder
ik heb een navelpiercing en moet volgende week eindelijk voor mijn tatoo !!!!!

een tribal op mijn onderrug,erg standaar maar toch :D:D
Waarschuw beheerder
wat is een trachus peiercing dan?

Waarschuw beheerder
<------- en nog een aantal tatoo's :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tattoos van paar maanden, 3 jaar of 5 jaar enz allemaal onzin.
Waarschuw beheerder
donateur
2 tattoo's een fantasie sterrenbeeld (steenbok),en een van Helmond.
Na de zomer wil ik nog een paar.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag van de week een foto van mezelf die vorige
week op de loveparade is gemaakt en waar ik mijn
tong uit mijn mond steek. Ik heb a la minute die
piercing uit mijn tong gehaald. Na vijf jaar tongpiercing
is het leuk geweest. No more tongpiercing voor mij. Wat vind dat nu ranzig zeg!

Ik heb nog wel een piercing in mijn onderlip, die zit er
nu 2,5 jaar en die blijft er ook nog wel ff.
Waarschuw beheerder
donateur
heb een tongpiercing

heb hem nu 7 weken pas :D:D:

:P

Waarschuw beheerder
Heb een tattoo op mn rechterschouderblad, had eerst een chinees teken maar het leek net een zwarte vlek, nu heb ik er een soort tribal overheen laten zetten.
Heb ook een clitorial hood piercing (is zeg maar door het kapje voor de clitoris heen). Zit nog te twijfelen of ik een tepelpiercing zal nemen.
En ik wil nog een tattoo op mn onderrug een chinees teken

Waarschuw beheerder
ey vraagje dan mocht iemand dit wetuh PB het ff fzow maar als je lippiercing hebt (in bovenlip he) ist dan zo dat als het langer als 4/5 maanden blijft zittuh en je haalt hem dan druit dat je dan nog klein gaatje heb?? :s ziet wel uit dan man

Waarschuw beheerder
heb sinds 18-07-2003 een wenkbrauwpiercing
en sinds 19-07-2003 een tattoo op me schouderblad
en waarom?omdat ik t mooi vind :9