Partyflock

Forumonderwerp · 604187
1 volger · 13502x bekeken

Waarschuw beheerder
Waar hebben jullie tattoos en piercings?
Waarom heb je die dan gekozen?
En als je geen tattoo/piercing wil, wat is nou de rede dat je er geen wil?

Ik heb een tongpiercing, navelpiercing en neuspiercing, en een tribal tattoo op mijn onderrug.
Waarschuw beheerder
2 keer wenkbrouw piercing gehad, nu ga ik hem weer zetten binnenkort:) en een lip piercing ga ik doen, rechtsonder.... ringetje word dat
Waarschuw beheerder
heb afgelopen donderdag tongpiercing gezet!!

Waarschuw beheerder
ik had een navelpiercing en heb nu een tatoo onderop mijn rug ...tribal met in het midden een hartje :)

Waarschuw beheerder
Ik heb 4 tattoos en 2 piercings.. De tattoos zijn allemaal tribels en de piercings zitten in mijn navel en... ja juist daar onder...
Waarschuw beheerder
tattoo op onderrug en piercing in tepel
Waarschuw beheerder
Navel piericing en tongpiercing, en die heb ik omdat ik het mooi vind en ik dat graag wou! Duidelijk toch! (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
keb in me navel zoals bijna iedereen..:)
maar ik vind het gewoon mooi! en heb em vanaf 28 januari 2003 :D

verder willik nog een tongpiercing en in me neus.
tattoo weet ik nog nie..misschien 1tje van Neophyte:P

ik vind piercings kicke..en nie omdat andere et ook hebben:)

(K)
Waarschuw beheerder
heb ook tong en navel piercing en vanaf volgende week maandag een tatoe :)
vind het gewoon erg mooi!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Heeej Mar!
heb je tattoo inmiddels al?? :D is ie mooi geworden??

groetjes Gwen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
5 weken terug heb ik een tattoo laten zetten op me onderrug, zelf ontworpen en gratis gekregen!!!

Ik heb een navelpiercing, een neuspiercing en ik had een wenkbrauwpiercing maar die groeide er steeds uit 2x laten zetten. :S
Waarschuw beheerder
heb nu ook een tongpiercing :D yeey

Waarschuw beheerder
6 PiERCINGS....( . )( . ),TONG,LiP EN NAVEL....AG jA BOEiEN!!!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
ikke ben eruit!
ik mag geen piercing ofzo.. en doek ook maar niet alsk in een winkel wil gaan werken..
maar 2 tattoo's komen er wel

1 of 2 hartjes door elkaar op me lies/heup
en later nog een keer 2 vleugeltjes tussen mn schouderbladen :D

Waarschuw beheerder
Ik heb een zonnentje op me arm met een m erin van me naam en een baby donald duck op me enkel en een vlindertje op me blaas en een playboy konijntje op me ASS en ik heb pas een ring laten tattoeren met me vriend , we zijn namelijk verloofd (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb navelpiercing en zodra ik 18 ben komt er een hart in de vorm van een triball op mijn schouderblad....
Waarschuw beheerder
Om kwart over 4 wordt me tatoe gezet! Spannend hoor! :)
Waarschuw beheerder
ik heb een navelpiercing en drie tatoeages! Eentje onderop mijn rug, op mijn enkel en boven mijn bil.
Waarschuw beheerder
ha alle ik heb 7 piercingen
tongpiercing
web piercing
smiley piercing
2 lippiercingen
wenkbrauw piercing
ene 1 in me oor kraakbeen zon staafje wat van 1 kant naar de andere kant loopt

binnen kort tattoo ene wil nog meer piercingen

Waarschuw beheerder
Ik heb een tongpiercing, navel, neus, wenkbrauw...
En ik wil er nog 1tje naast me andere wenkbrauw piercing... lijkt me kicke...

Waarschuw beheerder
Heb er alleen eentje boven in me oor, dit vind ik wel genoeg. Hou niet zo van naalden en dat soort dingen
Waarschuw beheerder
volgende week zaterdag krijg 1 tussen me vingers er bij en 1 in me nek

Waarschuw beheerder
navelpiercing en een tribal op me onderrug. ik wil ook nog wel graag een tattoo naast men navel, maar daar twijfel ik nog over.

Waarschuw beheerder
Heb tongpiercing,Labret,­Tragus, Binnenkort 2 intiemeren.
Heb een tattoo tussen schouderbladen, twee salamanders in een cirkel vorm (Ying Yang)
Binnenkort ook een tattoo op mijn bil een kus afdruk met de tekst "Kiss my ass" ;-P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb u lip tong neus wenkbrauw navel piercving en11 oorbellen nog geen tatoo wil eerst u hele mooie vinden en t zeker weten (K)
Waarschuw beheerder
kheb 2 wenkbrauw piercings...een staaf van 3,5 cm door me oor en een tongpiercing....en een tattoo op me linker en rechter onderbeen en 1 op me rug :d en there are more to come....

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgDYAtYZMknMPKzUk04BlT!cyTEY1gHfoP4qr0cRfSW6hl5aNFHFpnRh1Fo2Fm0U4PGK!SmIBWHEs*PhNEztlNv3YUWF9Ak8gkrvTHwJX1pXqtdsXh*c7xVPyke3SI4S/Dragon%20Tattoo.jpg?dc=4675408442301715678[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgDOAukZQ08kCKFwM1yB*t0hyCMxnRmerZ6!PQLqPg!AQbNETJHHJapYP*D*KNXPNKwH7C0qVaadOl2LWUBgVzfB6EKMWCsd7H9zSOz!fdpNQvjbilQALdja0UoatT72/Trybal%20Tattoo.jpg?dc=4675408442351898394[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TwDOAoIYtuWeVnbAUDd4w7Ve*56eYncP3V!cSwDuBzzcxSLMwQW*9fYVxStLcQdD6yZfl!Giu2lphs!l*M3hlOTI4fXpotKKD5jmlXVmkwtfGUx1CsGFsQ/piercing%201.jpg?dc=4675408442392509696[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou dan ik ook maar ik had een neuspiercing heb een naverpiercing heb een tatoo op me enkel net twee weken een tribal, en nog zon een op me onderrug al drie jaar en een chinees teken op me buik die al twee jaar kuzz andrea
Waarschuw beheerder
hebgisteren er dus een gaatje bij in me oor gekregen nu nog 2 jaartjes wachten op me tattoo
Waarschuw beheerder
donateur
Een zwarte panter op m'n schouderblad...mijn naar in cineese tekens op mijn onderarm...3 piercings in mijn neus en binnenkort een onder m'n lip...;p

Waarschuw beheerder
Een hele leuke rescueranger op me schouderblad :(
Was 14...zegt genoeg...helaas

Waarschuw beheerder
Navelpiercing had ik gewoon zin in had een gekke bui.Tongpiercing hmzzz ja wou ik gewoon hebben.
Tattoo is traibel met letter van me naam erin dus iets persoonlijks.Heb er absoluut geen spijt van vind m vollop mooi.
Waarschuw beheerder
doet dat niet zeer een hele staaf door je oor?
Waarschuw beheerder
nice1 troublemaker!
Waarschuw beheerder
ik heb eerst 2 ringentjes laten piercen...p'ciez op maat en toen die genezen waren heb ik er een staafje doorheen gedaan (dat waz me aangeraden i.v.m ontsteken)...

thnx RS1810

Waarschuw beheerder
navelpiercing gewoon in een dwaze bui!!en ik vin het wel mooi zo..
mss later nog een klein tattoo ergens waar die niet zichtbaar is.
Waarschuw beheerder
en ikheb me handpiercing en nekpiercing

Waarschuw beheerder
Ik heb tong en navel, maar ik zou ze er echt niet meer uit willen halen!
Denk er nog over om er een onder me lip te nemen, maar ik zie nog wel!

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00009c04000bdc50e075b4601a00241465]http://upload.petuhr.nl/upload/27966938.jpg[/img]
linkerheup.. roos van =/- 20 cm
[img cacheid=00009c04000bf687d878326f1a00241465]http://upload.petuhr.nl/upload/57944154.jpg[/img]
klein roosje met een slecht zichtbaar vlindertje en daaronder een klein chinees teken betekent: "vrouw" (Miss)
[img cacheid=00009c04000bf689c2cda80e1a00241465]http://upload.petuhr.nl/upload/86340868.jpg[/img]
chinees teken betekent: "hond" (bitch..vandaar MsBitch)
[img cacheid=00009c04000bf69dd1f0d6591a00241465]http://upload.petuhr.nl/upload/70886560.jpg[/img]
in 3-hoekje van me string zelf ontworpen tribal ding..:)

[img cacheid=00009c04000bf69e18bdb7661a00241465]http://upload.petuhr.nl/upload/79524781.jpg[/img]
Kheb er nog 1, maar die kan ik maar beter niet laten zien..;P

vind ze gewoon allemaal mooi, en nog steeds... zit voor iedere tattoo ook een persoonlijk verhaal achter.. dus nog goede reden voor ook...:D

komt binnenkort tongpiercing aan..:P
Waarschuw beheerder
ik heb een tepelpiercing,tongpi­ercing en een tattoo op mijn borst mijn naam (randy) in een chinese teken!

Waarschuw beheerder
donateur
Navelpiercing en tattoo op mn enkel (tribal) en op mn onderrug ( chinees sterrenbeeld)...Vond het leuk om te hebben en heb er lang genoeg over naged8 om er toch aardig zeker van te zijn..
Wil nog wel een piercing, maar ja..ff afw88
Artiest {SHOWLIST artist 73227, 1401}
Waarschuw beheerder
Ik heb een tongpiering.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een navelpiercing en 2 tattoos: 1 op me enkel, een salamander en 1 op me linker borst, een chinees tekentje (gezondheid)
Ik zou nog wel een tattoo willen, onder me nek, een tribal en ook nog wel een tongpiercing!!
Maar voorlopig nog niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*bloos* TepelPiercing en een wenkbrouwpiercing:D
En deze week komt ook de NeusPiercing :D
Tis Gewoon onwijs mooi en de kick van de pijn:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een piercing in mn tong, onderlip, wenkbrauw, navel en klit.

Tattoos:
-dolfijntje op me rechterbovenarm(ik ben gek van dolfijnen)

-tribal op me borst (gewoon omdat ik m mooi vind)

-roosje met mama dr onder op mn linkerbovenram (omdat mn moeder is overleden)

-chinees teken op mn schouderblad (horoscoop van mn vader)

Waarschuw beheerder
Sinds deze week zelf ontworpen tattoo op rechter bovenarm. Tribal met daarin de tekst HARDCORE.

Waarschuw beheerder
Navelpiercing>>ongev­eer 15 maanden
Tongpiercing>>ongeve­er 8 weken
Tepelpiercing>>vijf dagen ;p

Waarschuw beheerder
2 chinese tekens op m'n onderarm: Tijger (dat ben ik) en iets kleiner daar onder Geit (m'n zoontje van 3 maanden)

Piercing in m'n oor

Waarschuw beheerder
ik heb een navelpiercing al 6 jaar..
Had een tongpiercing maar die gaat er binnenkort weer in.

Heb een tattoo op me enkel (roosje) en eentje op me bil. (hartje)

Wil er nog een tattoo bij maar weet nog niet wat en waar..
Waarschuw beheerder
Een tattoo op m'n schouder, eerst was ie heel klein, heb ik later groter laten maken en een tattoo (kado van me vriend) op m'n onderrug. Ook een tribal, beetje van Internet en beetje zelf getekend. Erg mooi, maar het is verslavend en als vrouw zijnde moet je echt een keer stoppen. Bedoel,je bent wel vrouw he?! Tongpiercing lijkt me ook wel wat.
Waarschuw beheerder
Heb er een op mijn rechter bovenarm voor mijn verjaardag gehad, en een tussen mijn schouderbladen (zie mijn pers. tekst)
En dit zijn denk ik nog nie de laatste.