Partyflock

Forumonderwerp · 604187
1 volger · 13502x bekeken

Waarschuw beheerder
Waar hebben jullie tattoos en piercings?
Waarom heb je die dan gekozen?
En als je geen tattoo/piercing wil, wat is nou de rede dat je er geen wil?

Ik heb een tongpiercing, navelpiercing en neuspiercing, en een tribal tattoo op mijn onderrug.

Waarschuw beheerder
Ik heb een tongpiercing, tepelpiercing en HAD een Navel piercing....

KOMT HEEL SNEL:
Klitpiercing
2de tepelpiercing
en zeker een mooie grote tatoo
:):)
Waarschuw beheerder
Ikke heb en navelpiercing, een tribal op me onderrug (lijkt een beetje op t bacardi vleermuissie) en een vlinder op me heupbot....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb alleen een piercing in mn oorschelp maar wil heel graag een tattoo op mn linkerenkel.. Een Chinese C >> Cindy.. Waarom Chinees? Al sla je me dood, vind het wel grappig tekentje
Waarschuw beheerder
donateur
Betekend geluk :)
Waarschuw beheerder
ik heb tong neus en wenkbrauw piercing
ik vond het mooi weet niet echt waarom maar vond het wel lachen dus vandaar heb weleens nagedacht over tattoo maar ben toch bang dak er spijt van ga krijgen dus ga er nog niet aan beginnen kijk wel of ik er toch nog ooit 1 ga zette

Waarschuw beheerder
donateur
sinds 2 jaar een navelpiercing... een tongpiercing lijkt me ook wel mooi. En als ik dit alles zo lees heb ik over een paar jaar eg overal piercings! dit topic lijkt me het bewijs dat het verslavend werkt

Waarschuw beheerder
donateur
heb een tong, navel en pubis piercing (voor de liefhebbers, zoek maar op :p )

vin ut gewoon mooi en leuk om te hebben

2 tattootjes op me linkerbovenarm en rechterschouderblad, beide te maken met mij :) een m en een stier.

wil er nog 1 op me onderrug, maar moet wel heel speciaal zijn anders ben ik bang dat ik spijt krijg :S

wil nog een piercing eigenlijk, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit!

Waarschuw beheerder
Door m'n mooie wenkbrauw :)

Waarschuw beheerder
ik heb 3 tatoo's een roos met tri-bal op me arm en op me andere arm een pegasus of hoe je dat ook typt,en op me onder rug een klein tijgertje met een tri-bal en volgende maand laat ik er nog eentje op me buik zetten.
en voor de rest heb ik 4 piercings,1tje in me tong,in me navel en 2 staafjes naast elkaar in me wenkbrauw,en ik vind t gewoon mooi en is gewoon verslavend:)
Waarschuw beheerder
ik heb een neuspiercing, navelpiercing, tongpiercing en een piercing onder mijn lip.

kheb een tattoo op mijn schouderblad en er komt snel 1 bij. maar die moet ik nog eerst ontwerpen :)

Waarschuw beheerder
linkerbovenarm een tribal, dat word in april ingewerkt als ze mn arm vol gaan zetten in maori-stijl die doorloopt over mijn schouder:P

op mijn rechterbinnenarm staat een nederlandse vlag met de tekst made in holland erin en op mn rechterbovenarm staat het hoofdje van megarave 1995 op de maasvlakte..

en ik heb in mijn linkertepel een piercing!
:)
Waarschuw beheerder
Heb een navelpiercing en 1 tattoo een tribal op mijn kuit.
Heb wel 3 jaar een tongpiercing gehad, maar die heb ik eruit moeten laten halen bij de 1e hulp aangezien hij ineens helemaal vast zat in mijn tong kreeg ik hem er zelf niet meer uit.
Waarschuw beheerder
Ik heb een Tijgertje op mijn schouderblad en een tribal op mijn enkel en een tonpiercing :)
Waarschuw beheerder
-2 Tepelpiercings
-Neuspiercing

-Eigen ontwerp van de Nederlandse leeuw op me onderrug
Waarschuw beheerder
Heb een tongpiercing, klitpiercing en had een navelpiercing verder heb ik een tattoo op mijn onderrug en wil er een laten zetten op mijn enkel/kuit
Waarschuw beheerder
vrouwen met een tong piercing zijn echt te geil
Waarschuw beheerder
vrouwen met een clitpiercing.

ik snap echt niet hoe je met je benen wijd voor iemands neus kan zitten die je dan gaat piercen.
kzou het nie durven (ook nie willen).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDdAtMTU5*kSd9!Y!jK8eXIUHT49ntub3wm1mijuqVx15d7UIUqRpZMqpnE3zRhk1B!4GqKJ4xQJXF4TzlB3SMtj*m8V8PpYnfaIqMx46s/DSCF0121.JPG?dc=4675414186225546343[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDjAtITFp*kSd9!Y!jK8V2EFkyrR6EB4efd*rs86Way79SVehbCxOv*hM3Estfn8g4zyGL7Zds3*Ikxo9JYz12EejnfkiORBTH8k*rDk1k/DSCF0120.JPG?dc=4675414186217269782[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgAAANoT*aDkSd9!Y!jK8dUM4g5yCqgPZo8P7cosi1CCNvjHLj8ooTOaMdE9EzSc0wAzZ71TzIY*OjqGvy*csABOsUtFh!u4mXF9a9EE348/DSCF0119.JPG?dc=4675414186210238762[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik krijg aanstaande zaterdag een navelpiecing!!en verder heb ik 9 gaatjes in m'n oren, en ik wil kei graag nog ooit een tatoeage onderaan m'n rug een tribal....... laterzzzzz

Waarschuw beheerder
Ahum; k heb er 6 (tatoos)
in mn nek,(chineesteken lust)
2 op arm ( naam in keltische letters)
schouderblad,(chinee­steken deugd)
stuitje,(trybel)
enkel,(made in holland)
en wil er binnekort 1 op mn voet,mn naam in chineze tekens
En piercings:wenkbrauw gehad,tong,tepel en navel
:D en wil er nog 1 in mn "hoodje" (boven je clit)
Waarschuw beheerder
Heb ongeveer 3 jaar een navelpiercing gehad maar heb um er onlangs uitgehaald (hing me echt danig m'n strot uit). Ook ooit een neuspiercing gehad herinner ik me nu. En zodra we het geld bij elkaar hebben komt er een kruis met Latijnse text op mijn onderbuik en ik moet nog een leuke plek vinden voor een draakje. Suggesties zijn vanzelfsprekend welkom... :D

Waarschuw beheerder
donateur
eehm als ik dat zo allemaal lees wat ben ik dan toch een saaie he....alleen een stel ringen in me oortjes

Waarschuw beheerder
NeMeSiS--> wat dach je bij je lies?
of in je nek of op je enkel of op je voet?
Waarschuw beheerder
2 AryanA----> nek is me een beetje te opzichtig (ben wel zo'n schijterd dat ik het enigzins wil kunnen verbergen) maar op mijn enkel of voet vind ik een hele goeie optie. Thanx :D!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Tattoo:
[img]http://www.koekwaus.nl/Pics/tattoo.jpg[/img]
Op me onderrug dus. Vond ik origineel voor een jongen.

Piercing:
[img]http://www.koekwaus.nl/feesten/mayrhofen/1/PICT0027.JPG[/img]
Waarom ? Was ooit ook nog origineel.

That's all.
Waarschuw beheerder
[img]http://photos.msn.nl/imageserver/image.aspx?Image=HcZNnT9kkUiH4d7ARVy!tfzMjjnLxDVvhoPLPmNAiCm8pNSxQ4mvm0VJn*n*bZCt5aCokBdvAJ0hys0vQOF9DfgtDCYG1*FU!mf10EX7dDgQlxFnsAVnIXq8BYfnc8umSYm7VT4rv2TrYyNwKaJYfg$$[/img]

dit is mijn draakje, heb ook nog chinees sterrenbeeld op me arm
Waarschuw beheerder
2 10us----> Gaaf! Maar draakJE>? Zeg maar rustig DRAAK!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 tatoes, een COBRA op me linker schouderblad en een TRIBLE op me onderrug, maar wil die op me onderrug vergroten en binnekort me naam op me buik en wil daarna nog iets op me hart... Wil een tongpiercing maarja kweet nie!!
[img cacheid=00039c080008c519d937819d1a00100ebf]http://members.lycos.nl/faisalbhatti/tatoes.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ik heb een Wenkbrauw en NavelPiercing. HAD een neuspiercing.
Wil er alleen nog een door me Tong (Wil ik alleen nog iets meer over weten enz...)
En heb een Tattoo (Chinees teken) op me Enkel, betekent *Love* :)
Waarschuw beheerder
En waarom ik het heb???!
Puur voor MEZELF!! Omdat IK het mooi vind

:)
Waarschuw beheerder
Heeft alleen tepelpiercing en komt zeker geen tattoo op mijn lichaam.
Ik vind nie mooi en moet eerlijk dak bij weinig mensen een tattoo echt mooi vind...
Ben veel te wispelturig voor tattoo :) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een navelpiercing en een tongpiercing, gewoon omdat ik het heel gaaf vind. :)
Op mijn 18e verjaardag kreeg ik van mijn zus een tattoo (tribal-band) op mijn arm. Wel zelf uitgekozen natuurlijk, en het mocht eindelijk omdat ze het overlegd had met mijn ouders.
Vorig jaar december heb ik samen met mijn vriend nog een tribal laten zetten, ik onder op mijn rug boven mijn billen (in tegenstelling tot vele anderen onder mijn broek) en hij dezelfde iets groter tussen zijn schouders. :D
We vinden het beide wel een mooie bezegeling van onze liefde. :lief: Een naam tattoeeren vonden we te ver gaan, en dit vinden we beide echt super.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou.. komtie...
Tattoos:
- Onderrug, tribal
- Rechter Pols, Tribal om me hele pols heen
- Rechterbovenarm, Tribal Draak
- Linkeronderarm, Naam van mijn dochter
- Linkerbovenbeen, piepklein hartje
- Nek, Hollandse vlag met Made in holland erin
- Linker Kuit, Chineze tekens
- Linkervoet, Tribal 'enkelbandje'
- Rechter enkel, Tribal

Piercings:
Lip, Navel, Neus, 2 Tongpiercings en binnenkort de 3e tong( jajah lange tong :S) En een tepelpiercing..

Waarom??? Vind het gewoon mooi.

Waarschuw beheerder
ik ben benieuwd naar je foto terror chicky!

Waarschuw beheerder
Heb en geen Piercings.. en geen Tattoo...

Waarom niet?

Tattoo, lijkt me heel erg gaaf maar vind het zo 'permanent' tja ik weet dat ze er ook afkunnen enzo... maar de moeite die dat weer kost.. dan maar niet..

Piercing, ik heb zelf een hekel aan het dragen van sierraden ed. Draag zelf helemaal niets, niet eens een horloge want daar irriteer ik me al aan!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga morgen nieuwe piercing laten zetten
onder mijn lip :)

Whehe :p

Waarschuw beheerder
Heb er eentje in me tong en navel en wil ook nog een tattoo:D
Waarschuw beheerder
3 Piercings, waarvan 2 in m'n tong en 1 helemaal bovenin m'n oor (daar waar je oor op je hoofd aansluit zeg maar....) en 3 tattoo's. Alle 3 tribals. 1 Op m'n rechterbovenarm, een kleintje op m'n linkeronderarm en 1 op m'n rechterkuit.
Waarschuw beheerder
donateur
tragus heet dat volgens mij lady Que..
Ik heb er volgende week donderdag nog een piercing bij.. In mijn tepel, heb vanmiddag een afspraak gemaakt en ik vind het nu al eng...
Dan heb ik alles gelijk.. 4 piercings en 4 tattoo's en nu ben ik wel weer even klaar....
Waarschuw beheerder
nee,volgens mij is je tragus dat dingetje waar je je oor mee dicht drukt.

Waarschuw beheerder
2 Fairytale: :) in je tepel?? veel plezier, kheb er ook een en dat deed redelijk veel pijn zeg maar!:D wil je niet bang maken hoor..
Waarschuw beheerder
Ik heb een klein plaatje op m'n onderrug maar m'n server ligt plat dus ik kan het plaatje hier niet wegkeilen. Komt later.

Waarschuw beheerder
ik heb 12 piercings en 2 tatoo's..
9 in m'n oren een wenkbrouw piercing, neus piercing en een navel piercing.
Ik vond het altijd een uitdaging om een nieuwe piercing te zetten, als ik een piercing 2 maandjes had zat ik alweer te bedenken om een nieuwe te zetten.. Ik heb trouwens nooit spijt gehad dat ik ze heb gezet, en dat zal voorlopig wel zo blijven ook..

tatoo's same story.. Ik heb er 1 op m'n onderrug en sinds een maand 1 op m'n enkel, ben ik ook heel blij mee.. Ik vind trouwens voor de pijn moet je zoiets niet laten, als je er niet tegen kan is het gewoon ff doorzetten en als je hem hebt dan ben je er de rest van je leven gelukkig mee!

>>> dit is mn nieuwste tat2 toen die net gezet was:D:D mooie lonsdale tribal8)

http://groups.msn.com/_Secure/0SgDjAqEWKVVdwXDtsUVmZJ*9T6NHmFAWEljI2R9cM!t9vv6avZRjwFOjzWBjiZCgpJ0Kax!xbaUvUcADUL8gEBciF0Tg2LBGBg6LVDwlM7sMDIVM!1!eOw/TATTOOO.jpg?dc=4675411561158896240
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uhm..
gaatjes in mijn oren meegeteld? (dat zijn er 10)
2 tepelpiercings en een navelpiercing.
4 tattoos,tribal met hartje op mijn rechterarm,vlindertj­e op mijn onderbuik,chinees teken(vrouw)op mijn li schouderblad en een trible met keltisch teken erin (voor leven) op mijn onderrug

Ben bezig met een schorpioentje op mijn enkel

Waarschuw beheerder
leuk om te lezen dat er nog veel mensen besmet zijn met het zelfde virus als mij!!

4 tattoo`s 1 tribal op linker enkel
1 dolfijntje op buik
2 draken tussen mijn schouderbladen
die net zoals de nederlandse leeuwen
staan
4 piercings: 2 door mijn navel (1 boven en 1 onder)
1 in neus, 1 in onderlip, ik had er 1 door mijn wenkbrouw maar daar had ik genoeg van!!

Oh ja wat vinden jullie zijn gaatjes in je oren ook piercings?? ik zelf vind van niet!! dus die tel ik ook niet mee!!

Waarschuw beheerder
Gister een Clit hood piercing laten zette....:)
Waarschuw beheerder
oe oe...cool!
vraag:als je dr 1 in je onderlip laat zetten..kan er dan meteen een heel klein knopje in?
Ik wil echt een minimeuterig knopje erin en wil niet de eerst weken met zo'n grote knop lopen

Heeft iedereen dat ook? als je een tijdje niks laten zetten wil je ineens van alles?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier is de mijnes:

[img]http://www.suppa.net/images/div/Tattoo.jpg[/img]

het is mijn sterrenbeeld, vissen. Ik heb die afbeelding gekozen omdat het mijn gevoelige kant benadrukt, welke ik weleens uit het oog verlies.
Waarschuw beheerder
heb er 6 in me oor
neus
tong
navel

in de meivakantie komt er een tribal op me onderrug maar wa voor 1 ben ik nog enit uit:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoef trouwens echt niet nog een tattoo.
Ik ben best een bikkel maar dat hoef ik niet nog een keer...

Toen ik em liet zetten had ik een intens afgetrainde rug (nee, op die foto niet meer nee.. :P) en er zat dus bijna geen vet op (ja, op die foto wel jah.. :P). Djees, wat deed het zeer!

Ik heb die tattoo-gast echt uit staan schelden, voor schandaal, en toentie klaar was (het duurde fokking nog 20 minuten ook voor zo'n klein ding! Maar t inkleuren duurde nogal lang, hij is pikzwart) ben ik meteen nock gegaan.

Piercings vind ik echt ranzig. Vooral voor een gast, een wenkbrauwpiercing kan er nog mee door (alhoewel vrij dubieus naar mijn mening) maar alle andere piercings? ehm.... echt ranzig. Da's een mening he! Ik ben in ieder geval blij da mijn manneke alleen maar tattoos heeft.

Bij meisjes vind ik piercings soms wel mooi staan (eigenlijk alleen maar navel, oor, wenkbrauw en neus trouwens, en tis ook afhankelijk van het soort piercing en het soort meisje) maar als ze dan met zo'n ding gaan draaien... YUK! Ik val dan dus bijna flauw. Ik kan daar echt niet tegen.

I know, i'm a sissygirl..... NIET VERDER VERTELLEN HE!!!! :P