Partyflock

Forumonderwerp · 604187
1 volger · 13502x bekeken

Waarschuw beheerder
Waar hebben jullie tattoos en piercings?
Waarom heb je die dan gekozen?
En als je geen tattoo/piercing wil, wat is nou de rede dat je er geen wil?

Ik heb een tongpiercing, navelpiercing en neuspiercing, en een tribal tattoo op mijn onderrug.

Waarschuw beheerder
Piercings: navel en tong
Tatoeages: enkel en rug (nieuw)
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha,leuk hoor om allemaal te lezen!!!
Ikke heb tongpiercing=erg lekker!!+navelpierci­ng,tja moet dat ding ook een beetje sierlijk maken he??In me neus een knoppie en een HARDCORE tattoo op mijn onderrug!!!(Old English style)HARDCORE 4 LIFE!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb een tong en wenkbrauw piercing, verder ringetje in me rechteroor (bovenin), en 2 oorbellen... Tjah wat moet ik zeggen... Ik vind het gewoon gaaf.. Heb ze al flink lang. En ga volgende week weer een nieuwe piercing zetten...

En tattoo's... Wil er al heel lang 1.. maar dies aardig prijzig.. een eigen ontwerp.. dus dat word echt even sparen :)

Waarschuw beheerder
Traguspiercing = GEEN aanrader!!! Als ie gaat ontsteken ben je de lul want dan valt het gevoel in je gezicht weg (alsof je naar de tandarts gaat die je hele gezicht verdooft :'( ) ik was echt heel zielug!!! :'(

Nu heb ik maar een navelpiercing genomen, net zoals de andere helft van NL :-S maar vinnum wel mooi hor :-D

Waarschuw beheerder
kheb in me neus navel wenkbrauw, en een heel klein hartje met vleermuis vleugeltjes om me odnerbuik!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een piercing in mn tong en in mn navel en een kleine tribal op mn linker bovenarm..:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb sins zondag eindelijk me neophyte op me rug tegen me ruggen graat aan en deed heel erg zeer en nu jeukt het als de hel wie wil ff krabben :-p
Waarschuw beheerder
niet krabben :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahahaha nee doek ook niet ken der ook niet bij :-( whehehe
Waarschuw beheerder
Hmm, ik heb een ringetje door de bovenkant van mijn oor. Een tongpiercing, een tattoeage op mijn linkerschouderblad en sinds afgelopen weekend:

[img]http://www.bfsquad.com/images/klein.jpg[/img]

Samen met mijn vriendin laten zetten, als vriendschapsringen maar dan iets origineler.

:)

Waarschuw beheerder
Ik heb zat piercings....
tong, navel (maar eruit gehaald dus 2 gaatjes), tepel en klithood

Verder wordt morgen mijn tatoo gezet in mijn nek....BBBRRR ENG...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil een tepelpiercing laten zetten, maar doet dat veel pijn en gaat dat snel ontsteken?
Waarschuw beheerder
om te zorgen dat t niet gaat ontsteken, krijg je een mooi papiertje mee met uitleg hoe je je piercing moet behandelen nadat je hem hebt laten zetten. en de pijn is fijn:d.
Waarschuw beheerder
2 biebel> schoonhouden is het antwoord en pijn ag wat is pijn :D

ik heb zelf: wenkbrauw,tong,neus,­labret,tepel

en een dolfijn op mijn schouderblad en en een chineesteken op mijn onderrug wat mama betekend :D

Waarschuw beheerder
ik heb 4 tattoos en 4 piercings...
waarom?
gewoon een uitdaging en ben dr gelukkig mee :D

Waarschuw beheerder
maar ik ben de beste :[:[:[:[

Waarschuw beheerder
donateur
Heb 2 Tattoos en 1 piercing!
Ben er over na aan het denken om mijn 3e te laten zetten!

Waarom??? Tattoo is gewoon strak! :D

Waarschuw beheerder
navelpiercing
maar ik vind het nu stom omdat iedereen het ineens heeft :bah:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
MIJN TATOO RULED :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een navelpiercing... ik vond het gewoon kicke. niet te opvallend maar precies zoals ik et wil! keb een hele mooie rood-wit-blauwe, maar ik wil MoH piercing ofzo..of neophyte..maar die bestaan nog niet! :( ach ja..over een jaartje of 5 maybe wel!
Waarschuw beheerder
donateur
2 Lady Mandy: ga m ontwerpen!! ;)

Piercings: in totaal 6 in mn oren (duh...)

Tattoos: 3
*1 zwart/grijze roos op mn heup/lies/bovenbeen
*1 tribal tussen mn schouder en sleutelbeen
*1 tribal tussen mn achillespees en t einde van mn scheenbeen.

In de planning:
1 wenkbrauwpiercing
1 hele vette draken-tattoo waar ik nog geen plek voor heb bedacht...
Waarschuw beheerder
kheb een tatoo, op mn onderrug (how original (6);)) tussen die twee 'deuken' zegmaar:)
[img cacheid=000000230007cf630705b8741a00138624]http://pic4.picturetrail.com/VOL54/964713/1786073/21145305.jpg[/img]
tis een keltisch teken, hier zit ie er net op dus nog vrij donker, en tis heel dichtbij, en in het 'echt' is ie rond maarja was een beetje lastig om een fotootje van mn eigen rug te maken;)!

Waarschuw beheerder
Ik heb helemaal niets :)
Op oorbellen na dan ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img]http://images.cu2.nl/cu2.nl/123/268/2/pics/0.jpg[/img] lalalaa ik heb ook rood wit blauwe ben de linker btw
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik vind tattoo,s en piercing,s super!!!
ik heb er zelf onder in mijn kin,en in mijn tong!! en die andere heb ik er uit want die groeide er uit dus vandaar,
en waar die hebben gezeten is !!!
onder mijn boven lip in het lelletje dus als je lachte zag je t steentje
en in mijn wenkbrouw heb ik er ook een gehad.
en in mijn neus heb ik er 2 neusbellen
in mijn oor 5 intotaal..
en een tattoo op mijn enkel die loopt naar de voet!!
maar wil nog een tattoo kijken waar!!!!
Waarschuw beheerder
heb je van die piercing in je lelletje misschien een foto want ik heb echt geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen :S

Waarschuw beheerder
Piercings: tong, tepel, clithood, navel (maar eruit)

Tatoo:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UwAAABwbnpl21c4TZmmUNdgM8yyfK715guAriZyCDZEW1Y3dtJTxJIjlvt22kxASbkWjYGNJgJZ*bMiOQfFzfiZSn6!qvNWgGfp4XlXJSwx9o9lYqJf5Se7*0VJdkr*5/Tatoo2.jpg?dc=4675421474524836266[/img]

Waarschuw beheerder
Wil er zelf nog een nemen op m'n onderrug, moet ff denken wat, zijn er mensen die goede sites weten met plaatjes enzo?
Hoe pijn doet het eigenlijk? doe het toch wel daar niet van, maar vroeg het me ff af:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kan even zoeken op www.google.nl onder tatoos en het doet opzich geen pijn alleen beetje branderig gevoel en de volgende dag voelt het aan als een schaafwond maarja na ene paar dagen is het wl over maar het gaat daarna jeuken als de tyvus :-s lol ik heb der ook ontzettend last van ik heb me neophyte logo nu een week en loop 8 x op dag te smeren met vaseline ander krab ik me hele rug open :-s en dat ken niet want dan beschadig je de tatoo :-( nou suc6 dermee en ik hoo pdat je wat aan die site heb en ik zal nog wel ff voor je zoeken! owja op www.tribals.com heb je hele leuke!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00040fbe000a18962f64f7511a00139a47]http://www.ozarkinktattoo.com/images/tribal/images/tribal,lowerback.jpg[/img]
deze wil ik volgend jaar laten zetten :)
Waarschuw beheerder
nee ik heb er geen foto van kijk het is zo!!!
als je boven lip omhoog trekt dan heb je er een lelletje onder en in dat lelletje had ik er dus een, een ringetje,
en als je lachtje dan zag je het steentje net voor je tanden snap je het nou!!!!!
;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou eerst heel lang een Chinees teken (de letter C) op mn linkerenkel.. Van mn ouders zou ik er een krijgen als ik 18 wordt (das morgen) maar nu hoef ik hem niet meer....

Misschien over een paar jaar wel weer.. Het blijft hetzelfde tekentje, want ik hoef echt geen groot iets.. Daar ben ik te schijterig voor..
Waarschuw beheerder
piercing:in allebei de oren 2 gaatjes
waarom:vind het mooi 2 gaatjes 1 tje ook
Waarschuw beheerder
met 1 jaar verkering doe ik er een in me navel en geef ik me vriend er een in zijn wenkbrauw.

me vriendin heb een super gave tattoo op der onder rug ze heb er alleen nog geen foto van gemaakt

Waarschuw beheerder
piercing: 5 in de oren, 1 in de neus en 1 in de navel.
tattoo: op me linkerschouder en onder op me rug!

Waarschuw beheerder
tjah..kheb tongpiercing, navel en schuin boven me lip (onder me neus zeg maar) ennuh tattoo (draakje) op me rechterschouder...bi­nnekort neemk een tepelpiercing :)
Waarschuw beheerder
In beide oren 4 gaatjes en 1 piercing in m'n navel :)
Verder heb ik geen tattoo's

(K) Janneke

Waarschuw beheerder
navelpiercing
tepelpiercing
tongpiercing
in me tragus en in me oorschelp zelf, is absoluut geen aanrader heb hem nu een week en doet nog steeds pijn.
Dolfijntje op me schouderblad
tijgertje op me bil
beertje op me enkel

en wrom, omdat ik het mooi vind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
piercing en tattoo zetten is zeer pijnlijk
Waarschuw beheerder
vond t allebei wel lekker ;D

hoewel mijn tepel niet zo heel erg lekker was maar de rest van mijn piercings niet en mijn tattoo's voelden wel lekker :D

Waarschuw beheerder
ik heb een septum lees ik net..
kvond het echt ziek dat ik um gezet had,
en dat vind ik nog steeds.
Maar wel cool!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een wenkbrauwpiercing een neuspiercing,een tongpiercing en 2 gaatjes in mijn oorlel en wil een tatoo maar ik weet nog nie wat voor een ut word(K)

Waarschuw beheerder
Heb een piercing in m'n neus en m'n navel en 3 tattoos, 2 chinese tekens op m'n schouderblad en een tribal onder aan m'n rug. ER gaan er ongetwijfeld meer volgen want tattoos zijn VERSLAVEND!!!!!!!!!!­!!
Waarschuw beheerder
in elk oor 3 ringetjes en eentje in me navel..
en een tattoo (heb ik al 2 jr), volgende maand komt er nog een tattoo bij.
het is wel verslavend ja.. maar heb er geen haast mee :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kep 2 tattoos, op elke arm (schouder) een.

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een tattoo op me schouder en 1 grote op me onderrug..., een piercing in me tepel, 2 piercings in me tong en nog 2 in me tragus en nog 1 in me clit.. en waarom ..?? tjaa.. gewoon omdat ik het mooi vind
Waarschuw beheerder
ik heb een Tribal op mn LINKErbil.. :P ghehe hier ff een plaatje.. :D

[img cacheid=0004277c000a59af5751f3411a00149c5f]http://members.lycos.nl/leniepenie/lunapuna.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
heb een piercing in me navel en me neus
en heb 2 tattoo's.. 1 tribal op me enkel en een tribal tussen me schouderbladen in op me ruggegraat ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gister nog n piercing laten zetten...
En ik wil nu nog n tattoo om me rechtervinger heen :)

Waarschuw beheerder
Heb 2 Tattoos en 1 piercing