Partyflock

Forumonderwerp · 595175
3449x bekeken
Betreft: evenement: Mystery Land, zaterdag 23 augustus 2003 om 11:00
Waarschuw beheerder
Wie vind dat Mysteryland ook weer zoals vroeger moet worden 3 dagen lang en meeeeer hardcore?!
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat je beter kan vragen "wie niet?", iedere feestganger wil dat toch?

iig wordt het dit jaar 1 dag op Ruigoord, zie id-t.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja da kon ik je ook wel vertellen 2002 was ook super in ruigoord wheheh ik vier dit jaar lekker me verjaardag daar :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
als het 's nachts is ga ik d'r ook wel heen, anders moet ik nog maar eens ff er over nadenken
Waarschuw beheerder
3 dagen lang vind ik prima alleen op hardcore zit ik nou niet echt te wachten.

GREETZ!!
Waarschuw beheerder
donateur
MysteryLand is toch een samenkomst van alle populaire stromingen? hardcore is wel weer redelijk populair geloof ik. dus het zou wel weer terug mogen komen van mij, en dan ga ik ook direct weer heen ;-)

Waarschuw beheerder
wij willen hardcore :@
Waarschuw beheerder
en t3rr0r! [img cacheid=00017a20000062a2a91fa0091a000b8225]http://www.smilies.nl/madgo.gif[/img]
op HR hadde ze dit jaar niet eens een herriezaal..
ik ben uit protest dan ook niet gegaan! [img cacheid=00008aed0000f1293999c3941a000b8225]http://www.smilies.nl/eviltongue.gif[/img]
aan dat 1e kaartje minder zal id&t niet failliet gaan, maar tog! ;) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is dat protesteren bij id&t vorig jaar ook al niet gebeurd, echt niet dat ze daardoor hardcore terug laten komen op Mysteryland.
Het zou wel erg leuk zijn, ik wil namelijk heel graag weer naar een groot outdoorfeest en t geeft altijd wel een goed gevoel om een beetje rond te kijken en zoveel feestende mensen bij elkaar te zien.
Maarja ik denk niet dat ik dat ooit weer s mee zal maken.

Waarschuw beheerder
dr was vorig jaar ook hardcore op ML duz zal nu ook wel zijn dnek ik
Waarschuw beheerder
dr was niet egt veel hardcore hoor op ML 2002 :S?? ik heb ut niet ghoord in iedergeval!

Waarschuw beheerder
donateur
Echt wel!!

Mysteryland is geen mysteryland zonder hardcore!! :@
Dat is ook de reden dat ik vorig jaar niet ben geweest!!
Waarschuw beheerder
Zelfde hiero ben ook nie geweest maar toch moet het wel leuk zijn geweest met de Third Movement area.

Naja ik wacht de line up af want de naam Mysteryland kun je nu niet meer blind vertrouwen als je van hardcore houd...
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang het op ruigoord is zal het geen 3 dagen duren , wegens gezondsheids risico's ;S.

Ik denk dat der in nederland bijna geen feesten meer mogen gegeven worden die 3 dagen duren

ML is groot geworden door de hardcore dus het hoort er zeker te zijn.
Waarschuw beheerder
Ben wel geweest, vond 't wel lache!!
Weet nie hoe het eerst was... maar miste de HardCore wel!
Waarschuw beheerder
bellie: ik zou er niet aan moeten denken, om 3 dagen techno aan te horen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja precies hardore+ tunnel of terror natuurlijk!!!!!!!!
je moet die bass nier horen maar voeluuhhh!!!!!!!!:D
:bounce::bier::bounc­e:
Waarschuw beheerder
donateur
3 dagen dat is vett ja maar zoals in 2001 smidags 14.00 tot 06.00 vind ik ook al top en hardcore tja het is wel leuk maar ook als het er niet is zou ik toch wel gaan :)
Waarschuw beheerder
Volges mij komt er dit jaar wel hardcore, anders zou het wel heel bijdehand zijn! En een terrortent, beetje industrial, darkcore en een happy hardcore-tent! Geinig toch?
Waarschuw beheerder
HaRdStYle7 aka De Adonis 5 januari 2003 09:28
Wie vind dat Mysteryland ook weer zoals vroeger moet worden 3 dagen lang en meeeeer hardcore?!
-----------------------------------------------

En een TToTT

Waarschuw beheerder
hoezo meer hardcore gewoon ALLEEN hardcore
Waarschuw beheerder
donateur
dit jaar bestaat mysteryland toch 10 jaar?

dan moeten ze zeker een hardcore tent erbij doen!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 ilsje21: je bent niet geweest en je hebt gemist!!!!!! :P :D

nou vooruit dan maar, om ilsje daarzo te krijgen, een kleine tent met hardcore dan...;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 knettergek: daarvoor is Hradcore Resurrection in het leven geroepen. de glans ML dat alles en iedereen door mekaar liep. dat je met mensen van andere stromingen kon meeten en ook een bij hen kon luisteren en daar eens uit je dak gaan. zo was de Q-Dance tent op ML01 supercool, terwijl ik voor de hardcore kwam.
Waarschuw beheerder
Zolang er mensen 'aapies' genoemd worden en die worden gespuugd, geslagen en uitgescholden vanwege hun huidskleur op hardcorefeesten als Raving Nightmare, op het messageboard van dat feest racistische leuzen te lezen zijn en er vervolgens ook hier topics over worden geopend onder de titel 'Vertier in de rij' waarbij er genoeg mensen zijn die dit de eigen schuld blijken te vinden van het slachtoffer kan de hardcore tent op Mystery Land wel op de hardcorebuik geschreven worden. Die discussie hoeft niet eens gevoerd te worden, het gebeurt gewoon niet... Dat soort mensen willen wij niet eens in de buurt van het festival hebben...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klopt... pik jij ze er anders zelf even uit. Wie er 'goed' en 'fout' zijn... Als je mij een hardcorescene kan geven zonder mensen met racistiche denkbeelden ben je de eerste die een tent krijgt...
laatste aanpassing
Artiest R2B
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook jammer dat er luitjes zijn die het voor de rest verpesten, dus ik kan me de reactie van Tjeerdo goed indenken. Ook logisch, is niet aleen in deze scene, maar kom je overal tegen.... :s

Het spijt me geweldig voor de mensen die het wel goed voorhebben. Maar ik vind de instelling van velen maar zwaar klote. Sorrie :s
Waarschuw beheerder
het moet zowiezo weer een nachtfestival worden en geen overdag
Waarschuw beheerder
ja dat ben ik met je eens. Ik vind: combinatie van muziek, lichten....geven een sfeer, dimensie aan het feest. Jammer, overdag valt dat dus in het niet!
Waarschuw beheerder
donateur
2 Tjeerdo: tsjah, het blijft de eeuwige discussie waarom die klote nazi's nou net in de gabber scene zitten. eerst was het altijd een stedenvete (o.a. voetbal gezwets) en nu dus racisme. helaas trekt blijkbaar extreme muziek ook extreme mensen aan :-( het nadeel nu is dat door de kleding het moeilijk wordt te bepalen wie welke standpunten heeft. op TD was dat niet te zien en daar heb ik mij super vermaakt! (alleen dat eeuwige gepogo is natuurlijk irritant als je het niet doorhebt en je ineens omver wordt geknald. maar ja, ieder zijn manier van vertier)

united walter against racism ;-)
Waarschuw beheerder
Waren jullie toevallig ook op multigroove?
Daar hoorde ik toch echt OOK snoeiharde hardcore, en waren daar problemen met nazies? NEE DUS!!!
En alsof er vroeger geen nazies waren? Kijk is rond op de sites van MOH en TW-magazine ed. en kijk is wat de meeste gabbers van racisme vinden! Het is inderdaad geen kleine groep die het verpest met niet te tolereren gedrag, maar de groep die inmiddels in opstand is gekomen is veel en veel groter! En een beetje strenge kledingregels houdt al een hoop gespuis buiten, niet alleen geen kisten maar ook geen lonsdale.
Denk is aan de stijl waaraan mystery-land zijn succes heeft te danken!
Waarschuw beheerder
donateur
Vind maar vreemd dat er 2 jaar geledem nog wel een hc tent was en nu opeens niet alsof er 2 jaar geleden geen 'nazis' in de hc scene rond liepen. :(

Id&t word steeds commercieler en denken alleen nog maar aan geld, maar ze vergeten wel die mensen die hun groot gemaakt hebben :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HARDCORE!!!!!!!!!!!!­!! please een shoeiharde hardcore industrial terror tent op ML!!! zou wel gruwlijk zijn!! maar ja ik ga zo wie zo alleen maar voor de gezelligheid mooie dames enzo... heb me vorig jaar prima vermaakt daaro... dus ik ga weer lekker naar ML...!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 JP: volgens mij was dat toen het probleem geworden. de gabbers veroorzaakten te veel overlast (qua uitingen tegen andere bezoekers en uitingen op het extreem rechtse vlak) en daarom is hardcore eruit gegooid op ML. af en toe baal ik er van om hardcore de beste feestmuziek te vinden. daarom zoek ik maar mij heil af en toe in de hardstyle, want daar kunnen mensen nog wel echt feesten zonder extreem veel gekloot.
Waarschuw beheerder
MOOIE BOELSJIT WALTER! ik draag geen lonsdale of kisten en doe niet aan extreemrechtse uitlatingen, kep nog nooit prob`s op feesten gehad, en VIN UT NOG STEEDS TOF!

RELNICHTEN WAREN ER ALTIJD AL!!!
tis nu gewoon uit geldzucht un reden geworden voor id&t om Mysteryland maar fijn om te bouwen tot trensvalley II, kan me er nog elke dag woest om maken, bloedloeders! :frusty:
Waarschuw beheerder
2 rups: op multigroove waren ze er misschien niet,maar je kan er vergif op innemen dat ze op een feest als Mysteryland wel degelijk komen. Op Mysteryland in Six-Flags heb ik er toch aardig wat zien lopen en dat deed de sfeer daar niks goeds. Zodra je daar in de buurt kwam van die tent voelde je de spanning gewoon.
Maja ik ben blij dat er geen HC komt :D. Doe maar een extragrote technotent ofzo voor in de plaats:9

GREETZ!!
Waarschuw beheerder
2 bellie: je bent schijnbaar een of ander para figuur als je zo loopt te redeneren, je voelt de spanning gelijk als je er langs loopt, vooroordeel vooroordeel, BAH, ik haat dat soort domme geneuzel!:BAH:
Waarschuw beheerder
Mysterland: terug naar hoe het ooit bedoeld was!!
Waarschuw beheerder
Bepaal jij dat soms Kobus Klompemaker! Als Bellie dat zo ervaart zou dat meteen een vooroordeel zijn? %-)
Die geluiden hebben we meer gehoord van mensen die graag naar Mystery Land zouden willen maar vanwege de gabbers niet gaan. Als fanatieke partygangers besluiten om niet meer naar Mystery Land te gaan omdat zij zich er niet op hun gemak voelen moeten we daar dus iets aan doen. Hardcore hoort gewoon niet meer thuis op Mystery Land zoals wij dat voor ogen hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
''Hardcore hoort gewoon niet meer thuis op Mystery Land zoals wij dat voor ogen hebben''

ik dacht dat mysteryland van oorsprong een hardcore feest was :S. Hoe ken je dan zeggen dat hc er niet meer thuis hoort.
ML is groot geworden door de hc en dat er zoveel 'nazi's' op af komen is gewoon een goedkope smoes.
Op Thunderdome heb ik er iig geen 1 gezien.
En als er van die triest lui lopen ken je ze er nog altijd uit gooien.
Waarschuw beheerder
nee de grote Tjeerdo de peerdo die bepaalt alles!

als je gewoon ff goed leest wat miss bellie schrijft, ze liep langs de hardcore tent en oeh er staan gabbers oeh vet bedreigend hey met hun kale koppen, gauw weg hier!BEETJE SNEU VIN JE NIET?
Waarschuw beheerder
nee id&t mag van mij wel helemaal er mee stoppen met de hardcore, ook met TD want dit huichelachtige hypocriete gedoe schiet ook niet op! sukkels!
Waarschuw beheerder
laat un andere organisatie ut maar over nemen die tenminste echt hart heeft voor de hardcore ipv de zakkenvullers bij id&t :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
ja b2s bijvoorbeeld

Waarschuw beheerder
vergeet nie dat hardcore mysteryland groot heeft gemaakt
anders was er nu geen mysteryland geweest

maar zoals cobuzz het hier boven zegt heeft ie wel een beetje gelijk
maar thunderdome was super gezellig en ontzettend gaaf :bounce:
en dat krijg je met organisaties met veeeeeeeel geld

dus id&t kom maar op met hardcore feesten
Waarschuw beheerder
2 cobuzz666> ik ben het helemaal met je eens !!!

2 tjeerdo> jullie zijn gewoon zielig bezig ml=hardcore dus er moe gewoon hardcore komen maarja waarom was d'r geen td in 2001??? viel geen geld te verdienen zeker ???
kom op man gewoon hardcore en terror dan zorgen wij ervoor dat het goed gaat :D

2 bellie je moe niet gelijk schrikken hoor als je een kaal hoofd ziet is nie zo eng hoor beetje triest van je
Waarschuw beheerder
Mysteryland zou dus weer zomoeten worden als deze editie..? http://thunderdome.id-t.com/thunderdome98/framesnl.html
Waarschuw beheerder
gee td in 2001? Nou dan vraag ik me af hoe dat supervette feest in de hmh dan heette? ik heb me er behoorlijk weten te vermaken!

Waarschuw beheerder
Gewoon een hardcore tent neerzetten, en dan extra strenge kleding regels ofzo. Iedereen die er maar een beetje als clown uitziet weigeren
Waarschuw beheerder
Wat vonden jullie van mind-controller? Jammer he van al die neo-nazies en al die rellen?
Waarschuw beheerder
2000 dan sorry foutjuh van mij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Damn het 1000ste ML wel/geen hardcore topic.

Ondanks dat er geen hardcore op ML was heb ik me vorig jaar toch super vermaakt.
De Third Movement Area was een goede zet (y)

Aan de ene kant begrijp ik het standpunt van ID&T.
Maar met 10 jaar Mysteryland kunnen ze gewoon niet om Hardcore heen. Het is , op vorig jaar dan, altijd de drukste Tent/Area geweest op Mysteryland.

Als ID&T dan terug kijkt naar Thunderdome a Decade!
Kunnen ze niet ontkennen dat de sfeer daar super goed was!!
Ik heb me in iedersgeval super vermaakt.

Dus als ze op 10 jaar Mysteryland het zelfde "deur beleid" houden komt het zeker goed.

De groep rotte appels is kleiner aan het worden, mede doordat de organisatie's strenger gaan optreden en er een betere dresscode is.
Daarnaast heeft de grootste groep gabbers ook door dat die Nazi's en Meelopers daarvan op moeten rotten.
Waarschuw beheerder
>disorder. nou vooruit.....
Waarschuw beheerder
2 rups > ok dan !:P zal het nie meer doen !! zulke fouten maken !:)

2 cobuzz666> idd ik zou het nie weten hij is wat aan het verzinnen denk ik !
Waarschuw beheerder
ik irriteer me sowieso altijd mateloos aan zijn pocherige gelul! zo van

hey ik ben tjeerdo representing id&t dus wat ik zeg, dat zegt id&t, want ik ben id&t! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wat sommige ook eens kunnen doen ipv meteen opstandig te doen, zijn replies eens goed lezen.

En kom daarna met argumenten.
Heb soms het idee dat er hier veel mensen blaten zonder na te denken, en zeker als het om bepaalde topics gaat.

Achja het zal bij sommige de leeftijd wel zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hah aj idd een vriend van me heeft toen met td een e-mail naar um gestuurd deed die ook al zo hij is zo en hij zal altijd zo blijven ben ik bang voor ! hij ziet alleen maar euro's en dan zegt die dat ie een hardcore hard heeft nou waar is dan al die hardcore ???

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Tjeerdo is een piemel die denkt dat er "vroeger" geen enkele nazi op een feest rondliep en dat die ook niet op Sensation of Innercity voorkomen want dat zijn alleen maar happy people die niet aan racisme doen hehehehe, Tjeerdo is een beetje van een andere planeet denk ik ;-)
Waarschuw beheerder
laat gewoon de onnodige tenten weg waar toch geen reet op af komt... laat iedereen aan ze trekken komen...!! ook de gabbers plaats gewoon wat tenten die ML altijd al hebt gehad!! gewoon de tenten die horen te staan...!! plaats een tent met terror, industrial, hardcore en early hardcore classics van de jaren 92 tot en met 97, en dan nog wat andere tenten zoals hardstyle enzo techno zodat iedereen het leuk hebt op ML...!! ML is gewoon een hardcore feest...!! en laat ML niet ondergaan aan de andere stylen...!! hardcore moet gewoon blijven ML net zoals vroeger...!! tuurlijk er mogen ook andere style op ML zijn want ik vindt ook dat we een beetje met de tijd meemoeten gaan...!! maar hardcore moet gewoon op ML blijven ............... uit!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Hehehe... nu heb ik het gedaan he? :devil: In ieder geval kan je onbegrip nu op mij projecteren en 'je' zeg ik dan in het algemeen tegen mensen die denken dat zij bepalen wat er gebeurt en niet de organisatie zelf.

Ik heb allang geen hardcorehart meer Disorder. Jarenlang had ik het wel, was ik gek van de muziek en ging ik elk weekend heel Nederland door en draaide ik alle platen die ik toegestuurd kreeg thuis helemaal grijs, totdat ik op Thunderdome FEC 98 de eerste Hitlergroet zag, en toen dat op Mystery Land '99 Bussloo aan het einde van de nacht nog een paar keer gebeurde waarbij gabbers met een andere huidskleur heel laf door een groep werden gepakt was voor mij de maat vol.

Voor dat soort figuren wil ik geen feest meer organiseren en zo denkt heel ID&T erover. Dat wat wij nog aan hardcore doen gebeurt op onze voorwaarden, waarbij we net zolang net zo streng zullen zijn op kleding etc. als wij denken dat nodig tot de scene weer normaal is. Dat de sfeer op Thunderdome dan ook geweldig was komt omdat heel veel gabbers gelukkig wel begrepen wat wij wilden doen en dat zijn de gabbers voor wie wij nog wel een feestje willen geven. Die komen wel gewoon op hun maxies als wij dat graag willen...

Van hardcore op Mystery Land wordt niemand vrolijk behalve de hardcoreliefhebbers zelf, de rest van de bezoekers doen we er geen plezier mee. Die moeten 'jullie' gewoon niet en ik geef ze geen ongelijk als ik verhalen over Raving Nightmare moet geloven.

Oh en Hupla... mensen die denken te weten wat ik denk kan ik feliciteren, die beschikken over een stel goede hersens. :p

Oh ja... Je kan gaan lopen schelden wat je wilt, dat bevestigt alleen maar dat er nog een hoop mensen rondlopen die het niet waard zijn om een feest voor te geven.
Waarschuw beheerder
Andere optie: ga in een Hardstyle- of club conform 'pakje' lopen op een Hardhouse, Techno of clubfeest en ga de hele avond lopen rellen met zijn allen.. scheld alle donkere mensen uit voor aap en alle blanke mensen voor tering nazi of schaap en niemand kan het meer afschuiven op Hardcore... probleem opgelost, want geld moet er toch komen...:P

:) geintje.....
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Oeee als ze dat weer zouden doen en dan MET een Tunnel of Terror en groootuh Hardcore tent... dan kom ik zekerrrrrrrwel jah!
Waarschuw beheerder
heel mooi hoor tjeerdo hoe je de accenten weer ergens anders legt en net doet alsof dat het grote probleem is, DE REDEN DAT JULLIE GEEN HARDCORE MEER DOEN IS VOOR DE POEN EN OMDAT JULLIE JE MOMENTEEL CONCENTREREN OP UN ANDERE MARKT, EN NIET JE WEER WILLEN FOCUSSEN OP DE HARDCORE! probeer dat maar es te ontkennen want id&t is de een van de weinige danwel de enige organisatie die nu zo moelijk loopt te doen!
Waarschuw beheerder
"Van hardcore op Mystery Land wordt niemand vrolijk behalve de hardcoreliefhebbers zelf"

omdat jij nou geen hardcorehart meer heb, moet de rest van de nederlandse bevolking dat ook maar niet hebbe!het is groot geworde door hardcore, en in het jaar 2001 in SixFlags, stonde er alleen maar mense in de hardcoretent! moet je na gaan hoe erg mense dat vinde als ze alleen maar bij de hardcore gaan staan!! DIKKE BULSHIT DUS!!
Waarschuw beheerder
En het zijn maar kleine groepen die met hun rechterhand de lucht in lopen. En nu moeten de goeie onder de kwade lijden. Een beetje jammer. :(

Er moet gewoon hardcore. :cry:
Waarschuw beheerder
ooh ja en waarom heeft die vreind van me dan een e-mail gehad dat jullie een hardcore hart hebben ??? leg me dat maar eens uit dan geloof je me nie dan hoop ik dat ie um nog heeft en dan zal ik um wel even naar je toe sturen !
en dan hebbie geprofiteerd van ons want jullie zijn groot geworden door hardcore !!
ik was ook op td enwas inderdaat een goede sfeer maar ik ga altijd naar hardcore feesten en ik heb nog nooit gevochten en ik vind het altijd wel een goede sfeer !
oooh ja en als het gebeurd dat hardcore weer helemaal in komt wat ik nie hoop dan gaan jullie weer wel hc feesten geven want dan zijn er weer euro's te verdienen he ga toch weg met je rare praat !
gun ons gewoon ook ons feessie en kom met een hardcore tent en terror !!!
zullen we je laten zien dat het wel normaal kan ok !
Waarschuw beheerder
Dus... als wij een hardcoretent op Mystery Land neer zouden zetten met daarbij het strikte kledingvoorschrift GEEN kisten, GEEN Lonsdale, GEEN geruite blousjes, GEEN Fred Perry, GEEN stropdassen, GEEN rood-wit-blauw gedoe enzo... is het ineens wel ok??? Voor hardcore hebben wij Thunderdome en daar blijft het voorlopig bij. We zijn niemand iets verplicht en zeker geen mensen die zich meer voelen dan anderen omdat ze Nederlander zijn.

Disorder: ik spreek voor mezelf. Ik heb geen hardcorehart meer. Dat geldt niet voor Irfan, die heeft het nog wel en Duncan houdt ook nog wel van een partij herrie van tijd tot tijd.

Hey Kobus! Je hebt gelijk joh... het gaat alleen maar om geld... dat wil je toch horen? %-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jajaj wat is dat nou, nou irfan heeft een hardcorehart mag die niet meebeslissen dan ben jij DE man dan ofzo als ze een echt hardcore hart hebben dan komt er ook hardcore en ik snap het probleem niet maarja !
hij wil het horen maar alleen als je het meent als je het eindelijk toegeeft maarja zo ben je nie geloof ik !
afgelopen td is het toch goed gegaan waarom kan het dan niet ik snap het niet en ik ga het ook niet snappen ook denk ik !
Waarschuw beheerder
alles verbiede op een hardcore feest, waar slaat het op!
willen jullie van id-t niet met de tijd meejgaan, en inzien dat de hardcore is verandert!
het is echt een zielige boel, en als er geld in te verdiene valt dan zijn we ineens weer wel goed! kijk maar naar 2000, waar was thunderdome toen? oh ja.. geen feest omdat het toen wat minder ging met de muziek!
maar het was er nog steeds, en mense met een echt hardcore hart wete dat ook!
maar waarom alles verbiede.. zielig!

Waarschuw beheerder
Voordat ik -na het lezen van alle comments- mijn reply ga posten, wil ik kwijt dat als Mysteryland in 2003 qua opzet te vergelijken is met de laatste editie ik zeker NIET aanwezig zal zijn, niet omdat er geen hardcore was, maar gewaun, omdat ik Mysteryland 2002 als geheel een kutfeest vond.

btw, Tjeerdo, alles wat je hieronder leest is niet uit onbegrip, maar simpelweg omdat ik als individu ook (net als jij) een mening heb.

Als ik de comments van jou (Tjeerdo) lees, vraag ik me af hoe lang jij al in de wereld die house heet zit, "Thunderdome FEC 98 de eerste hitlergroet"???, zo een beetje laat, net of extreemrechtse uitingen op feesten iets van de laatste jaren is...
kan me herinneren dat er in 94,95 al 'flyers'/'propaganda­materiaal' van de CP '86 op housefeesten werd uitgedeeld. Staat tog bekend als een extreem-rechtse partij...

Het deurbeleid dat ID&T hanteert is in jouw ogen misschien goed, maar in mijn ogen deugt het niet, aangezien de vrinden van o.a. REP's security het beleid niet consequent uitvoeren. Zo werden bijvoorbeeld op mysteryland 2000 een aantal mensen om kleding geweigerd (lonsdale, fred perry enzo) terwijl er binnen bijvoorbeeld mensen in VOETBALSHIRTS rondliepen; beetje jammer hoor, temeer omdat dat meestal op tickets vermeld wordt. Dit laatste was op thunderdome a decade overigens ook het geval.

Laten we het maar niet hebben over het weigeren van de groepering die door jou als "dat soort mensen" (waartoe ik overigens NIET behoor) wordt bestempeld, ik heb afgelopen jaar op Mysteryland ook rellen en bebloede gezichten gezien en dat waren volgens mij totaal andere mensen dan de personen die jij bedoeld.

Om nog maar niet te spreken over de vechtpartijen op sensation waar iedereen het toen over had (op dit feest was ik overigens niet)...

Jammer dat je slechts 'nazi's' als sfeerverpesters ziet en minder dat je in je eerste comment de naam van een feest noemt, waardoor het (misschien wel) in diskrediet gebracht wordt.

Ik gaat iig voor het feest en voor mijn plezier, zo lang ik dat nog kan doen vind ik het prima, en ik heb Mysteryland echt niet nodig ofzo...
Waarschuw beheerder
Jezus gasten, jullie willen het ook gewoon niet snappen he?

Maar ik doe dat niet, het zijn anderen die dat doen. Van de mensen die ik beginjaren '90 op feesten zag, zijn er maar bitterweinig over. En ja, inderdaad, toen was het allemaal beter. Tis allemaal verneukt en daar heeft IEDEREEN zijn steentje aan bijgedragen.... de (nieuwere) bezoekers, de producers, de DJ's, de organisaties, enz enz enz...
De locaties die vroeger gebruikt werden, die zijn er grotendeels niet meer.. dat heeft er zelfs mee te maken.

De mensen die er toen kwamen waren gewoon anders. Alleen de mensen die ECHT iets nieuws wilden (en durfden) proberen, dat waren degenen die er rondliepen... mensen waar men veelal (hetzij ongewild) op sociaal-vlak tegenop keek... ook wel: de 'mansere' mensen. De andere mensen keken er toch wel met een schuin oog naar en lieten zich over het algemeen niet zien op een housefeest (wat voor 1 dan ook)... Ook al waren de mensen (ik generaliseer even gemakshalve) daarbuiten wel gemiddeld redelijk 'hoog' in aanzien, daarbinnen was iedereen elkaars maat... Soms was je gewoon de gehele avond bezig met handen geven en ouwehoeren... beetje feesten met mensen die je nog nooit gezien had.. wat maakte het uit.

Met het massaler worden van de feesten (en tevens meer toegankelijk), verdween dat langzamerhand en waagden meerdere 'soorten' mensen zich op de feesten. Alle eerder genoemde partijen hebben in de loop der tijd zorggedragen voor zaken die gerelateerd werden aan de feesten/muziek, terwijl dat eerder nooit iets uitmaakte... waarom? Klaarblijkelijk kunnen sommigen (in dit geval: heel veel) zich niet profileren zonder dit soort zaken....

Neem dit nou eens in je achterhoofd en ga dan nadenken waarom dit zo moet.. waarom de feesten niet meer zo zijn als vroeger (op meerdere soorten feesten trouwens, niet alleen Hardcore). Waarom ben ik niet meer 3 keer per week op een feest te vinden? Waarom heb ik niet getracht een carriere te maken in de Housescene, maar heb ik gekozen voor een lading studies?
Zoek het allemaal maar uit, vooralsnog zijn er weinig feesten waar ik het naar mijn zin heb. Had het begin misschien maar niet zo bewust moeten meemaken allicht? Of toch maar wel?

Lekker onsamenhangend.... en het interesseert me toch geen moer. Denken dat je niet onder die nieuwere genaratie valt is misschien wel het meest simpele wat je kunt doen? Succes ermee....
Waarschuw beheerder
hehe... de discussie begint zowaar eindelijk ergens op te lijken, ben benieuwd voor hoelang... :(

Het is niet de eerste keer dat ik ertegenin ga maar ik blijf dat gewoon vrolijk doen totdat de allerdomste persoon het ook snapt.

Ik ga het even omdraaien.

Jij geeft een feestje.

Jij wil graag leuke mensen op je feestje.

Je weet dat er veel muziekstijlen zijn die veel groter zijn dan hardcore.

Je weet dat veel mensen het niet gezellig vinden om te feesten op een feest waar die uniforme groep gabbers ook rondloopt.

Je weet dus dat wanneer je wel hardcore neerzet, dit een veel te groot stempel op het beeld van je festival drukt.

Je wil wel de mensen op je festival hebben die voor die andere grote stijlen komen want dat is het merendeel van de dancescene.

Je weet dat de hardcoreliefhebbers vooral in hun eigen tentje blijven.

Je weet bovendien dat ze veelal gekleed gaan in kleding die totaal niet gezellig is en ook geen gezelligheid uitstraalt terwijl je vooral gezelligheid wil hebben op je feest.

Dan is de conclusie toch duidelijk en simpel?!?

Mijn advies: trek gewoon normale kleding aan zonder dat daar een al dan niet terecht dubieuze reputatie aanhangt en ga naar de feesten om te feesten. En laat merken dat je die gasten die het voor jou verpesten ook zat bent en richt je op feestjes die je wel interessant vindt omdat die wel de muziek brengen waar je van houdt. Nature One bijvoorbeeld, daar blijven we de Thunderdome bunker wel doen!

Waarschuw beheerder
de discussie begint zowaar eindelijk ergens op te lijken???

als een discussie voor jou inhoudt dat je alleen anderen van je eigen standpunten probeert te overtuigen, noem ik dat niet echt discussieren..
een discussie bestaat bij mij meestal uit actie-reactie. Op geen enkele van de punten die ik in mijn reply heb genoemd ben jij concreet ingegaan.
Waarschuw beheerder
Kijk, mijn punt is meer: waar slaat het op om je op een dergelijke manier (de huidige) te profileren met de muziek? Eerst maakte het helemaal niet uit en liepen er ook haast geen kale mensen rond. Dat met die aussie's was even leuk... later al redelijk snel niet meer, maar had in ieder geval meer een functie.

Het enige wat je als antwoord krijgt: "het zit lekker"... bla bla bla.. rot toch op. Er zijn tientallen soorten kleding die vele malen lekkerder zijn en meer een functie kunnen hebben.
Waarschuw beheerder
idd harry daar ben ik het mee eens hij of hij geeft antwoorden op vragen of feiten waar die een weerwoord op heeft en niet op alles bijv waarom geen td in 2000 ?
Waarschuw beheerder
He tjeerdo wat ik niet snap, als je ooit een hardcorehart had? Dat is over omdat er een paar verziekers tussen zitten? Als je echt een hardcorehart gehad zou hebben, dan zou je naar mijn mening juist door moeten gaan met hardcore en strijden tegen die sfeerverpesters om datgene wat in je hart zit te verdedigen! Gelukkig zijn er duizenden mensen bij wie het hardcore gevoel niet is weggegaan vanwege die nazies, juist die mensen hebben de hardcore-religie verdedigt en zijn een strijd aangegaan met de nazies en andere sfeerverpesters, en na een anntal moeilijke jaren begint het er steeds meer op te lijken dat de echte hardcore-liefhebbers (gabbers) het gaan winnen van de nazies (zwabbers). En ik hoop dat mystery-land dit jaar met hardcore is maar anders....helaas, maar we hebben genoeg andere leuke feesten waar toch echt geen problemen zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
daarbinnen was iedereen elkaars maat... Soms was je gewoon de gehele avond bezig met handen geven en ouwehoeren... beetje feesten met mensen die je nog nooit gezien had.. wat maakte het uit

Dit is dus precies wat met de oude gabbersfeer wordt bedoeld!!!!!
Gewoon lekker relaxed, alles en iedereen lult met elkaar en er werd niet gekeken hoe je er uit zag want je kwam allemaal voor hetzelfde ding en dat was Hardcore.

Ook toen liepen er zat mensen te zeiken dat gabbers (Aussies & Maxxies) er maar agressief uitzagen.
Maar het waren juist de meest relaxte mensen die je maar kon tegenkomen.

Maar de mentaliteit van de mensen die naar feesten gaan is erg veranderd.
Waarschuw beheerder
nou ik ken nog genoeg mensen op feesten en schud ook veel handjes op een avond heb het altijd naar me zin misschine moeten jullie eens niet zo moeilijk doen en gewoon toegeven dat het veranderd is de kleding dan en gewoon feesten niet niet zo zeiken over de kleding !!!!
Waarschuw beheerder
Ja vroeger was alles beter............
Waarschuw beheerder
ppppffffffffffffffff­ff

vroeger vroeger als het je nu niet zint kom dan gewoon niet meer !

ik wordt een beetje ziek van vroeger vroeger overal hetzelfde zeker na td !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mysteryland is ontzettend gaaf...

als het ook nog eens 3 dagen achter elkaar door zou gaan, zou het nog beter zijn :D:D:D

maar zo is het ook een superfeest :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ml is altijd hardcore geweest, het zou toch raar zijn als ze over 10 jaar op thunderdome opeens techno of trance gaan draaien
Waarschuw beheerder
Geef toe dat het redelijk cliché is om over vroeger te ouwehoeren, maar dat was niet het punt... daaruit blijkt dat jullie helemaal niet begrijpen waar het hier over gaat.

Jullie stare jezelf blind op de verkeerde dingen en daar gaat het juist fout.. de essentie lijkt bij jullie in de kleding te liggen en de uitdraging daarbij.... en dat is nou net niet waar het om gaat.

Denk nog maar eens even verder na, alvorens jullie antwoorden...
Waarschuw beheerder
Het gaat wel degelijk ook om kleding. Kledingregels kunnen een heel groot verschil maken, kijk naar Td dat het daar zo gezellig was heeft voor het grootste deel te maken met het feit dat iedereen er zo gezellig uitzag. Doe een 2 meter lange brede kale gozer in een lonsdale/fred perry uniform en kisten en het ziet er gewoon vet aggressief uit (ookal is ie dat misschien niet) doe dezelfde gozer een leuke aus aan en geef hem een paar nikies en walla een feestmaat is geboren! En als zon kale er in uniform bijloopt hoeft ie niet eens aggressief te zijn maar omdat ie er wel zo uit ziet lokt dat gelijk aggressie en angst uit. Op Td liepen voor het grootste deel dezelfde mensen als op andere Hc-feesten maar omdat ze der nu gewoon een stuk vriendelijker uitzagen (vanwege de ouwe kleding) was de sfeer gewoon veel beter.
Waarschuw beheerder
2 Cobuz & disorder

Krijg toch effe lekker de vinketering ja. Komen jullie nou een beetje mij aanvallen. flikker toch op zeg. Als ik vind dat ik er een gespannen sfeer hing toen ik er was, dan vind ik dat. En dan ben ik niet vooroordelen aan het trekken want ik ben er toch zelf geweest.En disorder waar staat dat ik bang ben voor kale koppen?? Nog zo 1 die slap loopt te eikelen.

Ik zal je nog een voorbeeld geven. Ik was samen met Damien (ja die van hier met een kale kop) effe meegelopen de hardcorebunker in. Nou je had die gezichten moeten zien van een paar. Als blikken konden doden........... Maar goed,blijven jullie maar lekker hopen op die kuttent. Hij komt er toch niet. blij toe!

GREETZ!!
Waarschuw beheerder
2 bellie >

ten eerste krijg jij het zelf maar ffies lekker!

Als d'r geen hardcore was geweest dan had je helemaal nie naar ml gekunt want dan was het er nie dus ik weet nie wat je loopt te zeiken hoor

Hou je van hardcore nee anders wil je dat het komt hoezo kom je d'r dan als ik vragen mag als je het zo de grond in loopt te trappen wat moet je d'r dan zoeken bij die kuttent man !

dan moet je naar je eigen KUTtent gaan waar jou muziek wordt gedraaid ik vind er altijd een goede sfeer hangen op alle hardcore feesten.

er staat niet dat je bang bent ok maar veel mensen als ze kale koppen zien dan denken ze gelijk dat ze hun aan gaan vallen daarom zeg ik dat.

maarja ik ga niet meer op jou in ik vind je maar een loser........
Waarschuw beheerder
En dat weet jij?? ID&T had nooit op ML kunnen komen als er nooit HC was geweest??

En wat ik bij die tent kom doen???
Ten eerste was daar nog een tent dus je moest zoiezo langs de HCtent om bij die andere tent te komen en ten 2de was daar een groot grasveld met allemaal bankies om effe te kunnen relaxen en/of een stickie te roken ofzo. Ten 3de HIELD ik ooit wel van hardcore (toen ik 16,17 was, aussie kopen???) dus vind het altijd wel grappig om al die mensen effe te zien hakkuh.zo...weet je ook weer waarom ik bij die tent in de buurt was.

En als ik dan eff daar in de buurt kom en een paar van die grote klerekasten beginnen mij een beetje vuil aan te kijken,vind je het dan gek dat ik dan zeg dat er een grimmig sfeertje hangt. Jij zal er geen last van hebben ,jij bent immers blank. Vandaar dat je de sfeer altijd wel top vind op die feesten!

Maar goed, genoeg gelult....

Ennuh ik vind jou ook wel lief hoor!!! (L)

Adios!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zie ook donkere mensen op hardcore feesten die het prima naar hun zin hebben dus ik weet nie wat je loopt te ijlen !

ik moest het toch nog even kwijt sorry !

Waarschuw beheerder
jeetje!

duurde het vroeger 3 dagen?

hihihihi,ben je dan niet doodmoe?
Waarschuw beheerder
euhmmm ik vind eigenlijk dat Tjeerdo het wel netjes doet hier zo in zn eentje tegen al die "slimme" mennekes die m aanvallen. Ik snap het van beide kanten waarom er zo gereageert wordt, alleen de onderbouwing van het argument "geld" is wel erg slecht hoor. Straalt de intelectie ook niet echt vanaf!

Ik ben ook al lang niet meer op Mysteryland geweest ook vanwege de verandering. Ik denk soms wel eens. Was met mysteryland doorgegaan zoals het was, of had er een andere naam aan gegeven. Had deze hele duscussie al voorkomen
Waarschuw beheerder
Precies R2B, mijn idee...

Ondertussen zit ik te wachten totdat er weer feesten worden gegeven waar ik het naar mijn zin kan hebben... de juiste muziek, het juiste publiek, de juiste prijzen (voor een student)... gewoon zoals het was.. geen geouwehoer enzo... gewoon doen.
Zou het zelf zeker doen als ik geld en tijd (!!!) had, maar dat is er dus helaas niet.. dus slimmeriken, kom op, laat zien dat het anders kan en moet! :)
Waarschuw beheerder
Misschien ijl ik wel disorder,maja zo was mijn beleving nou eenmaal. Kan er niks aan doen :)
Waarschuw beheerder
Om even antwoord te geven op een vraag over Thunderdome 2000... die hele scene was toen een Bad Trip. Een feest in het Sportpaleis te Antwerpen en een feest in Oostende waren gewoon regelrechte nazi-bijeenkomsten. Ik heb de foto's gezien van Darkraver terwijl die wil draaien dat al die 'feesters' met hun hand omhoog staan...

Nogmaals... wij geven geen feesten voor racisten. Als dat betekent dat de mensen die komen om te feesten moeten lijden onder de mensen die komen om te provoceren en te discrimineren dan is dat jammer voor de mensen die komen om te feesten maar wij willen de rotte appels NIET op ons feest hebben...

En dan kunnen jullie lang of kort piepen over Mystery Land dat het hardcore hoort te zijn maar dan hadden al die brave hardcoreborsten maar wat eerder tegen die meelopers moeten zeggen dat ze op moeten rotten in plaats van net doen alsof de neus bloed onder het motto van 'ik ben echt hardcore' en ons de schuld geven voor het nemen van een maatregel om er wel iets aan te doen. Neem zelf eens wat initiatief als je het zo erg vindt en vraag aan je gappies of ze niet eens wat anders aan kunnen trekken en doe dat zelf ook. Dat is de enige manier waarop je laat zien dat je het niet met die klanten eens bent en dat je wel komt om te feesten.

En Harry, ik ga alleen in discussie met mensen die iets zinnigs weten te zeggen. Jij komt aan met een onduidelijk verhaal over de security van REP's waar we op Sixflags allang niet meer mee werkten dus dan heb ik jou niets te vertellen. Net zoals je niet hebt begrepen dat IK in 98 voor het eerst een rechterarm in de lucht zag van een of andere dikke witte bolle lul op kisten met bretels en opgerolde pijpen. Dat beeld, van die oliedomme knuppel, was voor mij PERSOONLIJK het begin van het einde. Er zal best al voor die tijd gesalueerd zijn maar het ging om mijn eigen beleving. Hardcore was voor mij in de eerste plaats de sfeer en het met elkaar feesten. Ik feest niet met racisten en dat was dus het einde van mijn eigen liefde voor hardcore.
Waarschuw beheerder
A.F.C.A. Since 1900 F.A.N.
De mensen die er toen kwamen waren gewoon anders. Alleen de mensen die ECHT iets nieuws wilden (en durfden) proberen, dat waren degenen die er rondliepen... mensen waar men veelal (hetzij ongewild) op sociaal-vlak tegenop keek... ook wel: de 'mansere' mensen. De andere mensen keken er toch wel met een schuin oog naar en lieten zich over het algemeen niet zien op een housefeest (wat voor 1 dan ook)... Ook al waren de mensen (ik generaliseer even gemakshalve) daarbuiten wel gemiddeld redelijk 'hoog' in aanzien, daarbinnen was iedereen elkaars maat... Soms was je gewoon de gehele avond bezig met handen geven en ouwehoeren... beetje feesten met mensen die je nog nooit gezien had.. wat maakte het uit.

Met jou kan ik praten gozer! (y) Ik sluit me zeker bij je aan wat betreft bovenstaande reply over de sfeer en de liefhebbers/bezoekers van "vroeger"!
Als ik er weer aan terug denk... :lief:

Verder meng ik me hier maar niet in de discussie! Clowns als Cubuzz123 en disorder willen het toch niet begrijpen en kunnen het volgens mij ook nooit begrijpen.

Ik geef ID&T groot gelijk! Je zet als organisatie een feest neer, waar je zelf ook achter staat. En dat doe je onder andere met een muziekstroom en het publiek waar je een feestje mee kunt bouwen. Lonsdale & kisten pipo's zorgen nu eenmaal voor een slechte invloed op de sfeer. Dat is door de jaren heen toch wel veelvuldig gebleken!
Waarschuw beheerder
donateur
Conclusie: MysteryLand weer zonder hardcore. => erg jammer, maar niets aan te doen. Eerst moeten alle racisten de scene uit en dan gaat ID&T weer kijken naar de mogelijkheden. (Ik zal dan de eerste zijn die een kaartje koopt overigens). Tot die tijd moeten we het doen met een HR en een TD en verder feesten van andere organisaties.

klaar!
Waarschuw beheerder
denk dak helemaal nie meer naar id&t feesjes ga, ook nie meer naar TD, en al helemaal niet naar miseryland :bah: maar er blijven genoeg relloze feesjes over, en als je denkt dak ook bij de lonsdale-gang hoor dan heb je ut mooi mis, kdraag nog steeds aussies naar feesten, kep zelfs geen lonsdale of fred perrietjes niet dat dat iets met rascisme te maken heeft want voor mij maakt ut geen donder uit of iemand in lonsjes loopt of in weet ik veel wat dat moet diegene lekkur zelf weten, ik heb die kledingverandering geaccepteerd, ook al loop ik dur zelf niet in, tgeeft un iets serieuzere uitstraling en dat had de scene nodig, na alle hakkuhbar en gabberpiet en duyvisgedoe, voor me zelf vin ik ut nix kwil dur niet aan en verdedig ut momenteel zelfs!

Waarschuw beheerder
idd id&T:kots: hoor

dat er enkelen zijn die het verzieken oke,dat is minder,maar dat de hele hardcore scene daaronder moet lijden vind ik gewoon een kutstreek,gewoon voor ons en alle duizenden nog steeds hardcorefans :S
Waarschuw beheerder
jongejongejonge wat zijn we zielig met zijn allen!! maar netzoals tjeerdo zei DOE ER DAN IETS AAN.. iedereen weet waar het over gaat, die nassieballetjes verzieken het voor heel de scene, ik snap niet dat er van binnenuit niet meer verzet wordt geboden.. ik hoorde in het topic 'vertier in de rij' dat sommigen er een sport van maken nazie's te "pakken" dat is nou ook weer niet helemaal ut idee, maar ik vind het wel positief dat er mensen zijn die er stelling tegen nemen; iedereen staat altijd maar naar die "stoere lui" te kijken en doet NIETS! op tw heb je bijvoorbeeld het anti-helga-front opgericht door mijzelf, en je het ook het wij-house-in-wouse-ause cluppie en het pro-hak-tak front..
Waarschuw beheerder
daar ben ik gloof ik lid van ja van ut wause aus cluppie, maar zoals je zegt gebeurt ut nu dus regelmatig wel, ik kijk trug op un club hell, waar er un hle groep mensen was die met zun allen 8er iedereen aan ging die lonsdale droeg of bretels of kisten, maar hoe wil je dan dat ut gebeurt, kep trouwens wel ut idee dat ut juist minder begint te worden, maar i kkan ut mis hebben hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Er is altijd al afkeer geweest tegen hardcore feestjes. Ik heb de hardcore niet van het begin meegemaakt maar idealiseren jullie het nu niet een beetje?

Alles wat nieuw is, is mooi. Zodra het nieuwe eraf is wordt het toch gewoner. In 1997 was mijn eerste feestje..... ik vind het niets minder dan wat het nu is!(het is nu alleen niet zo commercieel meer en het wereldje is kleiner geworden) Toen was het handjes schudden en dat is het nu nog steeds!

Oke veel mensen hebben kisten en lonsdale aan en dat wordt geassocieerd met racisme, maar hoeveel mensen die er zo uit zien zijn daadwerkelijk racist en uitten het dan ook op een feest? BARWEINIG want ik heb het nog nooit gezien! Als het zo is dan is het een heel klein groepje.

Ik kan me voorstellen dat deze look mensen afschrikt maar er wordt toch gezegd dat die gabbers wel bij hun eigen tent blijven en niet te vinden zullen zijn in een trance of hardstyle tent dus waarom dan geen HARDCORE tent?

WIJ BLIJVEN WEL BIJ ONZE EIGEN TENT!!!! (reken daar maar op)

En alles wordt nu op de negatieve sfeer gegooid maar ik weet zeker dat het minder is geworden omdat andere stromingen op het moment populeerder zijn. In hardcore zit het grote geld niet meer dus niet schijnheilig doen dat het niet om het geld gaat!

En denk je niet dat het gezeur hier over de negatieve sfeer het alleen nog maar erger maakt dan het al is! Als mensen het niet op deze manier hebben ervaren dan gaan ze dat nu wel doen omdat ze nu niets anders meer horen dan dat!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mland 2001 was 1 van mijn eerste feesies, had geen flauw benul van dat nazi gezeik enzo, liep ik daar als guppies in de hardcore zaal. Ik heb daar toen echt geen spanningen gezien ofso!

ZOu ut wel jammer vinden dat id&t geen hardcore tent plaatst, maar ik kan het wel begrijpen!
Waarschuw beheerder
gabberinnetje4l : idealiseren?? niet echt, tuurlijk vergeet je sneller de slechte dingen maar de sfeer zoalstie vroeger was, isser niet meer, niet zo massaal

tuurlijk zijn er nog steeds coole feestjes, anders zou ik ook echt niet meer gaan na 7 jaar nonstop, elke week naar hc feesten en tuurlijk was het vroeger niet PER DEFINITIE beter, maar om nou heel het nassieballen gebeuren af te doen als gezeik is echt onzin; dan heb je oogkleppen op. Kijk maar eens in een topic als "vertier in de rij" of op raving nightmare afgelopen nieuwjaar, daar stonden er ook weer veel met rascistische tekens, leuzen en rechterhandjes in de lucht. En je kunt gewoon merken dat dat de sfeer negatief beinvloed en de scene de vernieling in helpt; vergunningen worden niet meer afgegeven en mysteryland zonder hc.
Waarschuw beheerder
het wause ause clubje?
VETTE SHIT!!! daarvan was ik een van de mede-oprichters, zit nooit meer op tw-forum maar het is wel het bewijs dat er best wel veel gabbers zijn die dus wel initiatief nemen op een goede en grappige manier. Tjeerdo zei: zeg tegen je gappies dat ze wat anders aan moeten doen. Nou ga ik niet voor anderen bepalen wat ze aan moeten doen maar dit is wel het bewijs dat er dus wel veel over kleding gepraat wordt, en dat er dus genoeg mensen zijn die bewust kiezen voor een andere kledingkeuze. HET WAUSE AUSE CLUBJE!!! WIJ HAUSE IN WAUSE AUSE!!!
Waarschuw beheerder
heej rups waarom zit je er nooit meer dan? er is zelfs een topic geopend over (mede) jouw afwezigheid hihi

ennuh HAUSE IN WAUSE AUSE is un goei motto
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie wel dat het er is!

Ik ken ook genoeg mensen die zo zijn! (En ik hoop niet dat iedereen nu denkt dat ik dat dan ook ben of het goedkeur!!!!!)
Maar het is niet zo'n grote groep als jullie het doen voorkomen!

Het is maar een heel klein groepje dat het op die manier uit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
He TJEERDO!
Doe n beetje relaxed man! Maak je niet zo druk om hetgene wat zij hier allemaal zeggen. Snappen het zelf niet.
Zij zeggen dat Hardcore op ML terug moet komen. Mij maakt dat verder nix uit. Er zou van elke dancestyle iets moeten zijn, de ene tent wat groter dan de andere. Maar wat ik wil zeggen is: ze zitten wel te zeiken over dat het allemaal massaal wordt. Wat moet je dan op ML? Ook ik vind dat ID&T wat te commercieel wordt. Vaak zelfde DJ's enz. Daarom zou met 'n klein gedeelte hardcore de scene toch wel wat breder worden. Dat jullie ervan uit gaan dat "het bepaalde volk" er op af komt is tegenwoordig nog maar de vraag. Het is qua racisme toch wat rustiger geworden. En de opzet van geen geweld werkt op t moment ook niet meer helemaal. Op ML2002 werd er ook n man helelmaal afgebeukt! En tijdens de set van Dana op Innercity 2002 ook al. Ik denk dat er weinig tegen te doen is.
Voor de partygangers:
Ik kan aan de ene kant best bergrijpen waarom jullie TJEERDO zitten af te kraken, hij laat duidelijk merken dat hij toch iets is bij ID&T. Maar dat is gewoon marketing gericht denken. ID&T is n organisatie en wil deze overleven tussen de opkomende organisaties dan moet dit wel op deze manier. Dat er tegenwoordig allemaal beperkingen zijn komt toch echt door de fesstgangers zelf en niet door ID&T en zeker niet door TJEERDO. Idd voor de positieve hardcore liefhebbers is dit echt klote! Maar wat kan ID&T daar aan doen. Jullie zeggen dat het onder elkaar zo vet is, dan zouden jullie dat onder elkaar ook af kunnen spreken mocht je een van deze gasten kennen. Jullie zijn idd de dupe van de domheid van 'n ander maar wat daar tegen te doen? In plaats van TJEERDO af tekraken kunnen jullie hem ook ideeen geven hoe t wel kan. Hardcore never dies is t toch? Dan geldt dat ook voor ML! Dat weet ik zeker alleen niet op de Raving Nightmare manier!

Greetz BSA
Waarschuw beheerder
donateur
Dat van Raving Nightmare is ook niet tof.... maar binnen heb ik er verder niets meer van gemerkt!

Waarschuw beheerder
Maarreh, of iedereen zielig aan het doen is of niet, of alle gabbers nu nazis zijn of niet zou het mischien niet een toch wel slim idee zijn (jahaaa Tjeerdo, ik heb goede hersens ;-)) om de feestjes te scheiden? Dus een ML met gewoon weer hardcore en de tunnel of terror en een NIEUW te verzinnen festival waar Tjeerdo een feestje kan geven waar alleen gezellige mensen met gezellige kleding gezellig doen zonder die ongezellige gabbers met hun ongezellige kleding & dito uitstraling, op deze manier kan ID&T nog meer geld verdienen en dat is voor hun wel wenselijk, toch? Zo is iedereen dan tevreden, de gabbers voelen zich niet genept dat ze gepasseerd worden vanwege een groepje nazi eikels en kan de rest evengoed nog naar (nog) een festival gaan met allerlei stromingen house zonder de hardcore, hupla!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"nazi" blijven dan toch nog komen.
Let op ID&T imago. Kan niet negatief zijn. Tenminste ik denk dat zij dat dan zeggen.

Waarschuw beheerder
Ach..... ID & T kon het toch ook op Thunderdome goed & "rustig" houden dus dan moeten ze dat bij ML toch ook kunnen? Wat jij Tjeerdo ? hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe krijgen we de hc scene dan schoon??? er zullen altijd wel rotte appels blijven dat is in elke scene

Waarschuw beheerder
Tsja geen Lonsdale, rood-wit-blauwe veters, bretels, kisten etcetera meer binnenlaten/eruit trappen dan filter je volgens mij al een groot gedeelte eikels eruit wat verantwoordelijk is voor die narigheid.
Waarschuw beheerder
Misschien een stomme vraag..? Vroeger 96/97/98 liep ik in mn aussie/cavello en dat was toen de klederdracht van de gabbers! Hoezo zijn de gabbers zich nu dan met hun kledingsstyl gaan associeren met skinheads?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet je wat het is tjeerdo

de laatste thunderdome is door jullie ge-organiseerd, het deurbeleid was: geen kisten, geen bretels ect. je kent het rijtje wel
wat doen jullie?!?!
ipv dat jullie de enige (misschien wel eerste) organisatie zijn die die hun deurbeleid ook na lopen (jullie zijn er toch zo op tegen?!) laten jullie ze toch binnen, en gooien ze d'r ook niet meer uit!!
waarom? na zo een actie kan ik alleen nog maar aan geld denken.

had ze er de dan uitgegooid, had laten zien dat je ergens voor staat en niet alleen maar iets roept en vervolgens ze toch binnenlaat, dan sta je toch nergens voor? dan roep je alleen maar wat om ons steeds afteschepen. wat voor reden wil je geven dat die 30tal mensen wel binnen zijn gelaten met kisten, bretels enz. omdat je zo aardig wil zijn?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat van thunderdome viel me idd ook tegen dat dat TOCH getolereerd werd. En ook zouden in de 'hall of fame' alleen fotows opgenomen worden van wause ause ensow.. toch veeeeeel fotows met die mongolenpakkies gesien.. aaaach jah td was verder eg wel kewl, wij waren met onze hele groep weer es in aus was echt wel tof!
Waarschuw beheerder
wause ause zij tof, kan je lekker in hause weetjewel.
Waarschuw beheerder
Jammerjammerjammer dat het allemaal zo gaat. Van de ene kant begrijp ik de negatieve reacties op de hardcorescene, aan de andere kant maakt het me ook kwaad omdat ik het zo zonde vind en omdat ik mijn hart aan de hardcore verpand heb.

Ik ben ook een gabbertje van vroeger zeg maar (toen iedereen gabbers ook agressief vond maar dat viel volgens mij toch wel erg mee) en ik vind de verandering van de scene ook niet in een goeie richting gegaan. In ieder geval niet naar mijn mening.

Ik vond het vroeger gezelliger en daar kan je lang en breed over discussieren, maar dat vind ik dus daar valt eigenlijk weinig over te lullen verder. De nieuwe generatie zal het nu geweldig vinden, prima, en voor mij is dat anders. Ook prima.

Ik vind het ontzettend zonde als er op Mysteryland geen hardcore is, Mysteryland was bij uitstek een festival waar mellow en hardcore elkaar ontmoetten en het zou erg jammer zijn als deze opzet verlaten zou worden.

Aan de andere kant vind ik feesten met de nieuwe hardcoregeneratie ook minder als vroeger. Ik weet ook niet of de nieuwe hardcoregeneratie zo goed op Mysteryland past.

Mysteryland is naar mijn gevoel een soort vrijplaats, echt een soort "hippie-gebeuren" waar iedereen gaat feesten en respect heeft voor de verschillende vertegenwoordigde stijlen. Ik kan me voorstellen dat er bedenkingen zijn of dit concept bereikt kan worden met de huidige hardcoregeneratie.

Maarja, hardcore is en blijft mijn muziek dus vanuit dat opzicht wil ik weer wel dat het op ML is..........

Lastiglastiglastig!!­!!

Ik geloof dat ID&T has made up their mind dus wat we hier ook allemaal zeggen zal wel totaal geen invloed hebben maar toch wil ik de volgende suggestie doen:

Zou er niet een hardcore-tent 90-97 kunnen komen? Dat is volgens mij de muziek waar de "ouwe gabbers" op af komen en de jongere hardcoregeneratie toch niet echt.... En dan behoudt ML de hardcore én gezelligheid....

En laten we de nieuwe hardcoregeneratie niet over 1 kam scheren, maarja, wij waren natuurlijk wel veel leuker......... ;)
Waarschuw beheerder
P.S.
Ik ben oprichtster van de ==PRO-HAK-TAK== en lid van het wause ause cluppie en het front anti helga!!! :D

REVENGE OF THE 2ND GENERATION!!! :P

Waarschuw beheerder
Waar blijft Tjeerdo trouwens?
Waarschuw beheerder
haha die wordt ziek van ons DENK
Waarschuw beheerder
Mweheheh mijn goede vriend tjeerdo.........

"Mijn advies: trek gewoon normale kleding aan zonder dat daar een al dan niet terecht dubieuze reputatie aanhangt en ga naar de feesten om te feesten"

Ik draag die kleding, en heb nog NOOIT problemen gehad, en/of gemaakt, dus wat lul je nou:S

Wij hebben het hier al vaker over gehad ( en om me mening wou je mij een ban geven...;))

Maar jij bent degene wie steeds zeurt over kleding enzo.

En je stopt ons in een hokje...:
"Je weet dat de hardcoreliefhebbers vooral in hun eigen tentje blijven"
Want dit is ook NIET WAAR, ik en vele anderen staan steeds meer open voor andere muziekstijlen...

Ik had jou stukje in de laatste thunder niet verwacht, want jij wilt toch niks met rasisten, en nazi's te maken hebben, sterker nog jou stukje HOORT er niet in, niet meer iig, veel plezier op je tranceryland;)
laatste aanpassing
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Wat een moeite en gezeik...
Snap Tjeerdo`s punt wel en niet (bedoel, de wisselende meningen in een aantal hardcore topics...alleen thunderdome is goed lijkt wel bij hem..en ja bepaalde rotte appels hebben veel verpest).

Het is jammer dat er geen hardcore meer is, maarja...
Als je Mysteryland, niet meer "Mysteryland" vindt..dan ga je gewoon niet..
Volgens mij ligt ID&T er niet wakker van.

Er zijn genoeg andere leuke feesten met hardcore :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*applaus voor MKZ* :)
Waarschuw beheerder
Mweheheh heeeeey EZ:)

Happy 2003 nog;)!!!!

Ja is toch zo, op id&t forum heb ik steeds dit gezeik met hem gehad, en ik ben het zat, dat de "zogenaamde gabber" ons afschildert als een hoop stront, wat nooit iets heeft betekend...

Want misschien niet meer in die mate, maar er zijn nog zat "goede"gappies, wie het niet verzieken en ook "dubieuze kleding" dragen....

.
Waarschuw beheerder
Jij ook Happy Wappie 2003 Michel :)

In een andere topic kwam het een beetje er op neer dat alleen "Thunderdome" het ware hardcore evenement was qua muziek/sfeer/mensen (ging over kleding regels bij MOH of iets wat op RN gebeurde...zoek wel een keertje op :)) en dat die voorderest geen binding heeft met hardcore...dan denk ik : waar doe je dan moeilijk over...

Ok, dat verhaal wat hierbovenstaat over Belgie klopt
Geloof dat Defendor ook in Oostende "gezeik" had met wat van die meeloop zwabbers en met Hardcore Overdrive heb ik ook alleen maar gezeik gezien.
Maar dat is NIET de complete gabberscene...

Snap Tjeerdo`s punt wel over bepaalde mensen/kleren ed.
Maar dan moet die ook gaan zeuren over alle breezerdrinkende meisjes van 15 jaar die op Trance Energy rondlopen. Dat is ook niet grandioos publiek toch ?

En hardcore is overigens altijd donker en duister geweest (feesten).

Maar wat doe ik moeilijk...je kan zelf beslissen om wel of niet naar ML te gaan.
En ID&T ligt er niet wakker van van onze keuze...
Waarschuw beheerder
Oja...heb niks tegen ID&T feesten...
Waarschuw beheerder
Nee ik heb ook niks tegen ID&T en hun feesten (pas nog Innercity SUPERFEEST gehad, en TD natuurlijk) Maar zijn gezeik hangt me de keel uit, tjeerdo en ik kennen elkaar al van "hun" forum, en daar kreeg ik bijna een ban, omdat ik me mening gaf---> "forum".........

En ik begrijp nog iets niet, wat al eerder was vernoemd: Waarom (in GODSNAAM) staat er OVERAL en nergens, dat op Thunderdome kisten verboden zijn (en of dat nou met gladheid te maken heeft of niet) en komt iedereen lekker binnen, in wat voor uniform dan ook??????????? Das lekker tegenstrijdig he tjeerd..

Maargoed, ik vermaak me idd ook wel, ik kies nog altijd zelf uit naar welk feest ik ga, maar voel me gewoon klote over het feit dat we worden afgescheept, met STOMME excuses...

p.s. Ik heb niks PERSOONLIJKS tegen tjeerd, maar (wederom...) zijn mening bevalt mij niet, en de argumenten al helemaal niet... sorry

My point of view....:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe en ik wil ze wel es zien in hun kisten en spijkerbroeken blousie met spencer enz als het net als vorig jaar dik 30 graden is :D .

Ik vind het een tof feest, hoewel ik de Hardcore zeker mis. Mysteryland staat niet voor niets bij vele als nr 1 feest, ik hou wel van de afwisseling en wandel graag alle tenten effe af.overal een uurtje en bij me favo's meer en langer uit me dak. Q-dance tent zal wel weer afgeladen zijn ..

Dat van die dress code,s en verboden kan toch ook, de controle kan je kilometers van te voren houden . Op sloterdijk , bij de parkeer plaats , de stoffige laatste kilometers lopen ..Zorg dat duidelijk is wat je wel en niet binnen wilt hebben, liefhebbers komen wel .( en als het er is zal het de drukste Area worden ..toch nog een beetje commerciele insteek ;))
Waarschuw beheerder
"Zorg dat duidelijk is wat je wel en niet binnen wilt hebben"

Dat deden ze dus op TD, maar ze komen vervolgens WEL binnen, terwijl het duidelijk was!!!

Ik heb het persoonlijk aan Irvan gemaild, en hij zei KISTEN KOMEN ER NIET IN

en wat zien we binnen....

"hehehe en ik wil ze wel es zien in hun kisten en spijkerbroeken blousie met spencer enz als het net als vorig jaar dik 30 graden is" :D:D:D:D:D:D:D:D:D;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit is gericht aan Tjeerdo dus:v Tjeerdo vuile vieze *edit* (ja ik scheld wat niet mag hier, heppik mooi dikke schijt aan!!!) Ren maar weg.. verschuil je voor het probleem, krijg een beroerte, zak in de stront !!! Ooit word het weer beter, niet door jou, niet door de wannabees, niet door zo velen, maar wel door de mensen die het HARDCOREHART wel op de juiste plaats hebben zitten !!!

Tjeerdo !! *edit*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Een tent met early hardcore en oldstyle trekt geen nazies, maar alleen maar feestende gabbers en ander gezellig volk.
Waarschuw beheerder
Goh, daar hebben we het slimste jongetje van de klas in de persoon van WauZR, hij maakt het feest hier compleet! Dank je lieverd... :)

Ligt het nu aan mij of is lezen niet de sterkste eigenschap van veel mensen hier? %-)

Ik geloof dat ik toch heel duidelijk heb verklaard met welke mensen wij problemen hebben en waarom en ook waarom we geen hardcore op Mystery Land willen hebben.

Dat je het er vervolgens niet mee eens bent is je goed recht. Maar mogen wij zelf bepalen wat we doen of niet?

Het is zo makkelijk om met je vingertje naar een ander te wijzen. Niemand is racistisch, niemand heeft die denkbeelden, iedereen komt om te feesten. Maar ik zie wel een rood-wit-blauwe vlag hangen bij Underground Psycho en de naam van zijn vriendinnetje is ook op zijn minst dubieus te noemen.

Wij wijzen zelf ook met onze vinger naar de groep die de hardcorescene grondig verpest heeft en waarvan wij met eigen ogen getuige zijn geweest. Ga dan niet net doen alsof die problemen er niet zijn want dan sluit je dus je ogen voor de waarheid.

Wij hebben hardcore niet nodig en als we daar wel iets mee doen doen we dat op onze manier en volgens onze voorwaarden en niet anders...

Het is heel vervelend als je in de gaten krijgt dan je ergens niet gewenst bent omdat er een paar het verpesten, maar dat ligt dan in de eerste plaats aan die paar die zo'n groot stempel op de hele groep hebben weten te drukken de afgelopen jaren.

En dat ik me hier mee bemoei komt omdat ik me het gebeuren in de hardcorescene zeker wel aantrek en ik de stille hoop heb dat de scene echt volwassen wordt en uit eigen beweging afrekent met de bestaande vooroordelen door gewoon elke schijn te vermijden... wat ID&T en MoH doet is slechts een eerste stap die bij veel mensen tot nadenken moet stemmen. Dat we vervolgens niet 2000 mensen buiten laten staan die toch op kisten zijn gekomen is bijzaak, een volgende keer leven we dat wel na, het gaat erom dat mensen erover na gaan denken waarom we die maatregel nemen.

Duidelijker kan ik het echt niet brengen en dit was dan ook mijn laatste post in dit onderwerp. Ik had hier sowieso niet eens iets te hoeven posten maar gelukkig heb ik gemerkt dat er wel degelijk mensen zijn die niet bij de pakken neerzetten, zodra dat aantal op 51% zit kan het alleen maar beter gaan met de scene en wordt het voor ons ook leuker om nog iets te organiseren.

Maar goed, helaas zal je ook wel altijd WauZR's houden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aah daar is ie dan!!!! En het is weer helaas gedeeltelijk onzin, jammerrrrrrr joh!

"Ligt het nu aan mij of is lezen niet de sterkste eigenschap van veel mensen hier?" en zelf ook gewoon niet reageren op alles wat er werd opgenoemd hoe het ook kan, wat er ook mogelijk is en inderdaad weer dezelfde smoezen jippieeeeeeeee!

"Wij hebben hardcore niet nodig en als we daar wel iets mee doen doen we dat op onze manier en volgens onze voorwaarden en niet anders..."

Herstel: Jullie hebben de hardcore niet MEER nodig, jullie kunnen nu op andere manieren je zakken vullen hehe

"Duidelijker kan ik het echt niet brengen en dit was dan ook mijn laatste post in dit onderwerp."

Terwijl je eerder nog positief genoeg was om het te blijven uit leggen, heb je nu zelf ook eindelijk eens door dat het gewoon domme praatjes zijn en ook al omschrijf je dezelfde smoezen steeds anders werd het nu toch te duidelijk dat het onzin is?!? Tjeerdo, je bent voor mij de pannekoek van de dag, gefeliciteerd :D !
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen doet alsof de sfeer bij thunderdome zo geweldig was maar na mijn idee was de sfeer niets beter als op andere feesten!

Heb leukere feesten meegemaakt!
Waarschuw beheerder
Dit is echt zooooooo nuttelooooooos....:s lekker schelden....maak er een tmfkindergardenchatb­ox van ...goedzo jongens (y):s
Waarschuw beheerder
de topic was niet zo bedoelt:S je begint over wie dat ook wel weer cool zou vinden en het eindigt over nazis :vaag:

Waarschuw beheerder
k geef tjeerdo groot gelijk...

zij geven het feest, bepalen de regels.. als zij bepaalde personen niet binnen willen hebben is dat hun goed recht.

ik ga niet meer naar ML mede omdat er geen hardcore meer is... heb het 3 keer met hardcore meegemaakt, echt super.. ook van de andere bezoekers geen negatieve dingen gehoord over 'onze' tent... maar 'schaam' me af en toe ook wel om gabber te zijn ja... als je die verhalen over RN hoort... tja.. ik vind het dan niet raar als mensen mij vreemd aankijken...

face it, er is gewoon een groep dit het alijd moet verzieken.... als het zo door gaat blijft er er bar weinig van de scene over...

daar en tegen zijn er in 2002 echt veel heel gezellige partys geweest.. het kan wel, maar het moet vaak ook verkeerd gaan.
Waarschuw beheerder
Even een paar kanttekeningen:

- Tjeerd, niet alleen de mensen die de feesten bezoeken hebben het verpest. Dat valt ook te wijten aan DJ's, producers, organisaties, locaties, media, enz enz...

- Hupla, je vergeet even voor het gemak wie Hardcore hebben gemaakt tot wat het was (en enigszins is). ID&T is daarin een hele grote factor geweest.... Daarnaast hebben zij (en ik) niet gevraagd om de verpaupering qua publiek wat komt.

- Gabberinnetje4L: je feest sinds '97 toch? Kan het me niet voorstellen dan.....
Waarschuw beheerder
Wat ik jammer vind wat de meeste eikls hier denken: heb je kisten en lonsdale, ben je rascist. Flikker toch es op met die bekrompen gedachte
Waarschuw beheerder
Ralf > Bedankt he maarja die gasten hier willen het nie snappuh en die tjeerdo al helemaaaaaaaaaal nie

en tjeerdo inderdaat die zal je altijd blijven houden want die heeft idd zijn hardcorehart op de goede plaatszitten !!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
M.i. kun je ook niet eens hakken met kisten, maar goed....
Waarschuw beheerder
trek dan die stomme kisten en lonsdale shirtjes es uit!! en die bretels en al die sooi.. kweet nog wel in da oude gabberboek (kreeg ik van me pa om me te pesten) lieten ze het verschil zien tussen een nazi en een gabber qua uiterlijk, nou die verschillen zijn verdwenen! ik snap niet dat je als gabber die kleren nog aantrekt met alle negatieve gevolgen die eruit komen want face it: wie ziet een verschil nog tussen een gabber en un meeloopnazie?? iedereen ziet gewoon een grote groep uniformpjes aan hebbende kalen mongolen en thats why de hardcoretent wordt geschrapt en veel vergunningen ingetrokken.

DUS uit met die clownspakkies en ga house in je wause aus of andere gezellige kledij
Waarschuw beheerder
ff correctie: house=hause
Waarschuw beheerder
ah jah solly rups :D

Waarschuw beheerder
*ZUCHT*

oke Tjeerdo, ik zal je maar in de waan laten dat je het allemaal ontzettend goed weet. Zonder dat soort mensen kunnen we nou eenmaal niet op deze wereld...

Beetje jammer hoor (n)

Met jou valt klaarblijkelijk niet op een normale manier een discussie te voeren.

en jij vertegenwoordigt op deze site de grootste party-organisatie van Nederland???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
evake -> juist ja...
Waarschuw beheerder
donateur
Summy wrote:
weet je wat het is tjeerdo

de laatste thunderdome is door jullie ge-organiseerd, het deurbeleid was: geen kisten, geen bretels ect. je kent het rijtje wel
wat doen jullie?!?!
ipv dat jullie de enige (misschien wel eerste) organisatie zijn die die hun deurbeleid ook na lopen (jullie zijn er toch zo op tegen?!) laten jullie ze toch binnen, en gooien ze d'r ook niet meer uit!!
waarom? na zo een actie kan ik alleen nog maar aan geld denken.

had ze er de dan uitgegooid, had laten zien dat je ergens voor staat en niet alleen maar iets roept en vervolgens ze toch binnenlaat, dan sta je toch nergens voor? dan roep je alleen maar wat om ons steeds afteschepen. wat voor reden wil je geven dat die 30tal mensen wel binnen zijn gelaten met kisten, bretels enz. omdat je zo aardig wil zijn?!

:respect: ... mijn gedacht helemaal

Tjeerdo> Zorg voor het verschil!!! Ga door, waar andere organisaties falen!! Niet binnen= niet binnen!!! En dan zou je kunnen zeggen dat jullie daarmee ook discrimineren, neeeeeeej iedereen is welkom, maar onder jullie voorwaarden en dus niet met die bepaalde kleding ;-)

Greetzz
Waarschuw beheerder
mooi was die tijd...

lalalalalalalalalaaa­­aaaaaaaaaaaa

mooi was die tijd...

lalalalalalaaaaaaaaa­­aaaa

:)

oh ja: De Third Movement area op ML2002 was PHAT!!!!!

Tjeerd: ooit komt er weer een ML met Hardcore... ooit, want ik merk overduidelijk de laatste maanden (na TD) dat de sfeer aan het omslaan is. Wij, de eerste generatie hardcore liefhebbers, willen onze scene weer terug! Lekker met je gappie feesten en geen nazi geouwehoer meer...

Time 4 a change!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
EN ALS IEMAND NU NOG DURFT TE ZEGGE DAT MENSEN DIE NAAR ZULKE FEESTEN GAAN VAN EEN LAGER NIVEAU ZIJN MOETEN ZE DEZE SLIMME UITSPRAKEN MAAR IS GAAN DOOR LEZEN WE KUNNEN WEL EEN NIEUWE PARTIJ OP GAAN RICHTEN : PARTYFLOCK IN HET KABINET :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tjeerd: ooit komt er weer een ML met Hardcore... ooit, want ik merk overduidelijk de laatste maanden (na TD) dat de sfeer aan het omslaan is. Wij, de eerste generatie hardcore liefhebbers, willen onze scene weer terug! Lekker met je gappie feesten en geen nazi geouwehoer meer...

Time 4 a change!

Krijg kippevel van zulke uitspraken!!! Nou ik hoop met je mee Finix!!! ;-)
Waarschuw beheerder
Ik denk ook dat ik hem op een tegeltje laat zetten.

Leuk voor aan de muur.

;P
Waarschuw beheerder
whehehe moet je het ook laten doen he finix:P en dan foto maken en op pf zette whehehe:D
Waarschuw beheerder
Finix-> Kijk Mr. Rige lief aan, herinner hem dat die vroeger een Megarave deed op de Maasvlakte (als ik het goed heb...had de flyer, luisterde naar de radio, zag het op tv...maar was te jong om het te bezoeken :()...zorg ervoor dat er weer een groot outdoor feest wat HARDCORE IS !

En als ID&T geen hardcore meer wilt op ML, het zij zo...dan moet iemand anders het gewoon oppikken en verbeteren ! :)
Waarschuw beheerder
Tjeerdo,

Ik zeg je dit dat van de 100% 5% van die feest verpesters rond lopen,die het voor velen gabbers
verknalle....ik heb ook aan die lui een bloedhekel
en ik doe der alles aan ,om de scene beter te maken,maar samen moeten we het doen, ook organisaties... a&a zijn nu ook goed bezig om kisten nie binnen te laten.goede zaak.zo moet het..

je moest is weten hoe veel echte gabbers die ik ken die tering lui uit kots.
enige manier wat ik nog kan bedenken is om de sfeer terug te krijge.......breng meer oldstyle feeste periode 96-97 terug.....
bedoel kijk thunderdome 2002..... kleine zaal...
top sfeer daar gewoon.

bedoel pleur een 96-97 style tent op ml...
ouwe garde moeten gewoon de nieuwe generatie sturen hoe het wel moet.

maaar 10 jaar mysteryland en dan geen hardcore,dat doet me wel wat.hardcore is gewoon mijn leve al sins 92 is dit mijn leven..maar laat a.u.b voor een handje vol tiefus lui het hardcore boek nie sluiten voor ml...

ik weet zeker dat er heeeeeel veel gabbers voor hun scene vechte en dat blijve doen..en ik ben daar 1 van als je dat maar weet!

en ik denk dat er wel mensen met mij eens zijn.

maar goed.ik heb me zegje gedaan.
Waarschuw beheerder
Raver> dat waren vette feesten trouwens.. de Euroraves..en later de megaraves...

Maar George lief aankijken heeft geen zin hoor: Maasvlake mag helaas gewoon niet meer...

net zoals een hardcoreparty in statenhal :'(

Maar we hebben Decibel Outdoor nog...

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Finix-> Ik heb GEHOORD dat het vette feesten waren...maar 12 jaar vonden m`n ouders net te jong om los te laten gaan ;)
Maarre...geen hardcore in Statenhal ? Hard Bass komt al aardig dichtbij !
Jammer dat ik het mist door feest waar ik aan meedoe die eigenlijk vetter is omdat daar wel hardcore is (Tjeerdo, ik ga ook wat voor de hardcore scene betekenen ! :D). Maar ik hoop echt dat er ooit weer de hardste beats mogen dreunen door de Statenhal...
Een Rave The City 11 Years Aniversary ? ;)

Decibel Outdoor is net iets anders...maar komt al aardig in het buur bij het ouwe outdoor gevoel :D
Waarschuw beheerder
Alle respect voor die Tjeerdo maar deze uitspraak vind ik toch wel zo GOEDKOOP!! "Wij hebben hardcoren niet meer nodig" Hardcore krijgt dus gewoon stank voor dank!!! Als je hardcore niet meer nodig hebt waarom gebruik je het oude WIZZARD LOGO (THUNDERDOME) dan wel weer in het nieuwe id-t logo??
Waarschuw beheerder
*Zucht*, jullie maken het me niet makkelijk om niet te reageren... :p

Wat ik bedoel te zeggen met dat we 'hardcore niet meer nodig hebben' Sebbel is dat ik hier verwijten zag dat we hardcore alleen zouden doen voor het geld. Dat is dus onzin want met andere stijlen verdienen we minstens net zoveel zo niet meer en zoveel is dat overigens helemaal niet. In 1999 lag de hardcore zo op zijn gat dat ID&T bijna failliet was en wij als bedrijf (want dat is het, geen liefdadigheidsinstel­ling) hebben gelukkig de omzwaai kunnen maken naar andere stijlen die populair werden om feesten te kunnen geven voor de mensen die daarvan houden.

De enige reden waarom we het nu nog wel doen is omdat er wel degelijk nog mensen zijn bij ons die niet vergeten zijn dat Nederlands hardste stroming niet mag ontbreken in de feesten die we geven. Maar daar is Thunderdome dus voor.

Ik hoop gewoon dat de scene weer zijn vrolijkheid terugkrijgt, dat er weer meer meisjes naar de hardcorefeesten gaan en het weer gezelligheid troef is. Als dat het geval is wordt het voor ons ook een stuk leuker om weer meer te doen. Vergeet niet dat we de afgelopen drie jaar zoveel gezeik naar ons hoofd hebben gekregen van gabbers dat het eigenlijk nog een wonder is dat we er niet helemaal mee gestopt zijn.

Irfan heeft dat al een paar keer heel duidelijk uitgelegd. Onder andere in die speciale laatste Thunder Magazine die uitkwam voor Thunderdome A Decade...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Meer meisjes naar hardcorefeesten?
Nou dan kan ik je tevreden stellen ik heb namelijk na heel lang zeuren me meisje zover gekregen om eindelijk een keer mee te gaan naar een echte houseparty(MastersOf­Hardcore), dus mijn bijdrage aan een betere scene is bij deze geleverd!
Waarschuw beheerder
Tjeerde, je kan toch ook niet zomaar een hele populaire stroming nog steeds wat gewoon thuishoord op mysteryland zomaar weglaten, omdat er een aantal van die vieze vuile teringnazi's rondlopen...Ten eerste laat je mensen die provocerende kleding aan hebben gewoon niet binnen en ten tweede als er toch mensen zijn die hun handjes in de lucht willen steken dan heb je volgens mij zoiets als security of heb ik dat mis??? En ik denk dat de rest van het partyvolk ook wel snel korte metten met hun maakt. Je kan niet zomaar die stroming op ML weglaten omdat een stelletje nazi's het verpest. dus als er op trance energy ofzo 5 mensen hun rechterhand omhoog steken cancel je dat feest ook maar :S Graag een reply hierop!
Waarschuw beheerder
En dat ik me hier mee bemoei komt omdat ik me het gebeuren in de hardcorescene zeker wel aantrek en ik de stille hoop heb dat de scene echt volwassen wordt en uit eigen beweging afrekent met de bestaande vooroordelen door gewoon elke schijn te vermijden... wat ID&T en MoH doet is slechts een eerste stap die bij veel mensen tot nadenken moet stemmen. Dat we vervolgens niet 2000 mensen buiten laten staan die toch op kisten zijn gekomen is bijzaak, een volgende keer leven we dat wel na, het gaat erom dat mensen erover na gaan denken waarom we die maatregel nemen.

Dat jullie die mensen binnen hebben gelaten is zeer zwak!!! Erg jammer dat jullie dat gedaan hebben, met jullie fake statements.
Waarschuw beheerder
Wat wil je horen Denderkoning? Ik heb persoonlijk bij de ingang gestaan en elk vlaggetje op elke bomber is er bij binnenkomst afgeknipt. Maar aangezien 10% wel op kisten kwam en je echt geen 1500 kwade gabbers aan de deur wil hebben zijn die toch binnengelaten. Ik vermoed dat komende editie dat voorschrift nu zo duidelijk is dat IEDEREEN weet dat je met kisten niet binnenkomt en dat we daadwerkelijk mensen kunnen gaan weigeren.

De maatregel an sich was in de eerste plaats bedoeld om de discussie los te krijgen en ik geloof dat dit aardig gelukt is. Dit soort veranderingen kan je niet 1-2-3 toepassen als het om zulke grote groepen gaat. Dat moet je beetje bij beetje doen en daarom ben ik ook blij dat MoH, dat andere grote hardcorefeest, dezelfde policy gaat voeren.

2 Jef: hoe kan je nu weten wie met goede bedoelingen komt en wie niet als ze er allemaal hetzelfde uitzien? Zo'n kledingsmaatregel voer je niet ff snel uit. Wij willen geen groepen kwade figuren buiten de poorten omdat ze niet naar binnen mogen met hun kleding die vervolgens andere bezoekers lastig gaan vallen. We hebben een keer een groep nazi's eruit gezet (was ergens in de tijd van Bussloo) en vervolgens moest er een half politiekorps komen om die lui te verwijderen want ze bleven moeilijk doen. Daar hebben we gewoon geen zin in. Als iedereen die daadwerkelijk voor het feest en de muziek gaat laat zien dat ze niet langer op geen enkele manier geassocieerd willen worden met die nazi-look wordt het al een stuk makkelijker, maar dat is volgens mij zo'n beetje de vierde keer dat ik dat hier roep.

Ik hou er nu trouwens echt :D mee op met deze discussie, want het kost al mijn vrije tijd...

Waarschuw beheerder
Het is zo makkelijk om met je vingertje naar een ander te wijzen. Niemand is racistisch, niemand heeft die denkbeelden, iedereen komt om te feesten. Maar ik zie wel een rood-wit-blauwe vlag hangen bij Underground Psycho en de naam van zijn vriendinnetje is ook op zijn minst dubieus te noemen.

tjeerdo wanne lijer ben je ook he. ik heb nie eens een vriendinnetje, en als je relpyen wil. reageer dan eens op een reply waar ik de harde waarheid vertel. en ga dan nie in een andere topic waar ik niks zeg mijn naam noemen ja. gvd!!!

die vlag op me kamer hangt er omdat ik nederlander ben, ik heb ook een st george en een union jack hangen hoor. heb ook nog een NL vlag met fc twente er in hangen!!

dus what's your point!!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
man man een ml zonder hardcore?
dat hoort gewoon bij ml vind ik de hardcore
en afgelopen ml werd er tog ook hardcore gedraaid
toen zeiden jullie tog ook dat het niet mocht
het werd gewoon gedraaid
de oude generatie mlgangers blijft gewoon tegenwoordig weg omdat ze gewoon de hardocre willen horen
maarja je hebt zieke figuren die het verpesten voor ons die moeten jullie maar gewoon simpel weg verwijderen
maar ga als organisatie niet gewoon de feesten voor ons verpesten
door gewoon de hardcore weg te laten
ik vond het toen al kut dat tunnel of terror werd weggeveegd van ml
nu ook al de hardcore?? damn :(
maar over nazi's gesproken die heb je ook op hardhouse en hardstylefeesten moet je die muziek stroming dan ook maar weglaten????

ik vind id&t gewoon diep triest worden als ze het vaste patroon om het zo te noemen weg te laten
en dat magazine heb ik nog nooit gehad eigenlijk
vraag me af wanneer ik waar voor m'n geld krijg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tjeerdo, dit is een reply van mij in een andere topic. geef hier is antwoord op!!!!!! gvd!

UndergroundPsyco 5 januari 2003 23:36
inge > de reden dat ze kisten nie willen hebben op feesten is het imago dat er aan hangt. niet dat je er iemand flink mee kan kicke. iemand goed verrot trappe kan met elke schoen hoor!! het zit hem gewoon in het imago dat die kist geeft. als ik ze aan heb en draag ze wel is als ik in de tuin bezig ben, toen ik zaterdagpostbode was en heeeel soms wel is naar feesten maar me pa vind ut echt niks, hij zegt dat zijn mijnwerkers of havenarbeiders schoenen maar niks voor jou. het zit hem gewoon in het imago.

en ze willen proberen de kisten te vervangen door eventueel maxies. maar wat ik dan weer denk. je neemt een persoon, je vervangt zijn/haar paar kisten door een paar maxies. wat staat er dan? nog steeds dezelfde persoon toch, nog steeds die persoon met zijn zelfde gedachtes!! of begrijp ik het nou verkeerd.

dus wat ik wil zeggen is. je kan proberen kisten te gaan weigeren, maar lost dit het schijnbare probleem op die organisatoren van feesten zien? denk ut nie he!!!

nou??????

Waarschuw beheerder
TJEERDO TJEERDO TJEERDO TOCH!!!
je zegt dat de er bepaalde mensen in de hardcore scene een stempel hebben gezet op de scene, maar volgens mij doe je dat zelf maat.
kijk hardcore en mysteryland zijn 1.
genonnen met hardcore dus moet ook verder gaan met hc.
dat er inderdaad ook apehaters rondlopen is heel irritant als ze zich zo ook uiten, maar dan is het gewoon een kwestie van eruit gooien met die hap. daar hebben ze beveiliging de wereld voor in geholpen.
Waarschuw beheerder
Aangezien die figuren op kisten niet komen als ze hun uniformpje niet aanmogen, is het verbod al 1000% gerechtvaargigd.

De goede lijden onder de kwaden.. Het is niet anders. Ga er maar aan wennen.

Als de sfeer immers door eem dresscode er een stuk beter op wordt, zullen de overige organisaties snel volgen.

Ik ga al een jaartje of 13 op stap. Ik heb de scene al meerdere keren zien veranderen. En op dit moment is er weer een verandering bezig.

Het kaf wordt nu van het koren gescheiden.

Binnen nu en een jaar is het kisten verbod doorgevoerd bij iedere serieuze organisatie.

Het echte hardcorepubliek is het meer dan zat! Ze willen geen politiek gezeik meer op hun feesten!

Wacht dus maar af...
Waarschuw beheerder
donateur
The Time is Right, for the Revolution ;-)

Waarschuw beheerder
ben het helemaal eens met finix :)
Waarschuw beheerder
Tjeerdo ik snap niet waar je nou druk om blijft maken. Doe relaxed. Iedereen weet nou wel waarom er "voorlopig" geen Hardcore op ML komt. Iedereen weet de reden. Als ze het er niet mee eens zijn en denken dat de Hardcore scene benadeeld wordt door achterlijke nazi's dan laat ze zelf 'n partyorganisatie opzetten.
Kijken wat zij doen als t op zo'n feessie uit de hand loopt door nazi's!! Komt er op n gegeven moment niemand meer! Weg kapitaal. Alsjeblief GA JE DAAR NOU NIET MEER DRUK OM MAKEN!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
:respect: mysteryland word met het jaar kutter aantal jaren terug waren er nog gabbers er werd er nog hardcore gedraaid op veel plekken nu heb je veel commerciele muziek met allemaal NICHTEN!!DAT ZIJN HET!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tjeerdo is iemand die zelf ut hardst met ze vingertje naar mensen wijst, wel de problemen zien en opsommen, maar daar niet de consequenties kan of wil verdragen of deze op te lossen

Weglopen is inderdaad ook een vak. blij dat er toch nog zulke figuren as hij er zijn anders had het al helemaal een zielige bedoeling geweest hier.

Maar ach zolang hij samen met de Neo's en de scene de grond in blijven trappen, zal ik er wezen om um weer even op ze plek te zetten, en te laten weten wat ie is (l*l) !!!

Nou lampie !!!!! Gaat maar weer lekker verder met huilen, ben blij dat jij er geen reet meer om geeft, want wat moeten we met personen die dingen organisrern die toch niet achter de hardcore staan ??? Precies NIKS !!!

Tjeerdo !!! Je bent de zwakste schakel !! TOT ZIENS !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mysteryland aka miseryland aka groovy tunes en funky club land, sinsd vorig jaar dan he, 2001 kon nog wel ckr van 14:00 tot 06:00, maar nu nee

overdag

and to tjeerdo, wat een onzin allemaal, zeg, nazi dit nazi dat, ik vindt het maar naar

Waarschuw beheerder
donateur
houd zen bek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
twas goed dat je ut er ff bij zette let niet op de spelfouten, waar heb jij leren schrijven man, ik wil je niet aanvallen maar dit was wel erg, laaten met 2 a's, werdt met dt, en zo kan ik nog wel ff door gaan

Waarschuw beheerder
donateur
he cobuzz je ziet het ik heb het weg gehaalt.
klopt ik maak veel spel fouten maar het ging om het verhaal.bedankt.
Waarschuw beheerder
ha aja idd stond er toch boven dat die ze maakt maarja altijd wel iemand die er commentaar op heeft !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja... helemaal KUT.
Waarschuw beheerder
donateur
Start the war, WE WANT BACK OUR FLOOR , it's never seen before, army of real hardcore :-p

Weet dat ut 2de stukkie grammaticaal niet klop maar boeiuh, gaat om ut rijmpie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat van lonsdale is onzin ouwe ik ken echt veel mensen die het dragen in zijn prima gasten! Tuurlijk zitten een paar nazi´s tussen maarja daar weten we wel raad mee hoor zie multi met oud en nieuw! Maar wanneer ben je nazi als je zegt dat nederland vol is dan ben ik er namelijk ook 1!
Waarschuw beheerder
En ik heb genoeg redenen omdat te vinden!
Waarschuw beheerder
trek die kleding dan ook gewoon niet aan, einde verwarring

maakt mij niet of je een rascist ben alleen laat ASTEBLIEF nou eens die politieke idee'en thuis op een feest. Politiek hoort niet thuis op een feest en die clownspakkies ook niet!
Waarschuw beheerder
Je hebt trouwens wel verschil of je alleen een trui of shirt draagt of bretels en kisten enz maar daar heb je toch een dress-code voor...

Gewoon lonsdale shirt moet kunnen want met lonsdale is niks mee alleen sommige maken er een heel uniform van!!!!
Waarschuw beheerder
maar als id-t zegt van we willen weer een ml met hardcore houden maar zonder lonsdale dan moet het maar!

En moeten we gewoon ff laten zien dat het op ml thuis hoort en er een vet feest van maken!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het waarachtig eens met een ajacied :-o :-p

Goed gezegd Q-spacer ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een wijze woorden hier :d wie word fractievoorzitter??:­p
Waarschuw beheerder
Snap twee antwoord niet echt, forum gaat over mysteryland, en KLUTSKWIJT begint over londsdale en kisten?? hmz .............. NEEIJ mysteryland is 1 dag ook wel goed, verleden jaar was ook TOP
Waarschuw beheerder
ik snapte het ook al niet cr@zy jumper hoe we hier op uit komen maja wat doe je eraan he:p zo heeft me topicje mooi wle de 200 gehaald whaha:p

Waarschuw beheerder
de hedendaagse gabbers lopen erbij als een stelletje skinheads dus ik geef Tjeerdo helemaal gelijk in zijn stelling

en wat een hoop mensen hier betreft qua taalgebruik zoals undergroundspyco :bah: :
wel typerend dat het juist de "gabbers" zijn hier die niet kunnen typen zonder scheldwoorden te gebruiken

zien jullie tjeerdo soms naar jullie schelden???
dacht het ook niet!!!!!!

beetje respect zou geen kwaad kunnen en dat is juist waarom jullie geweerd worden op een feest
Waarschuw beheerder
donateur
Jossa> Gebruik alsjeblief undergroundpsyco niet als modaal beeld van de gabber... hij begrijpt het allemaal niet zo goed ;-)

Waarschuw beheerder
oke dat is waar maar er zijn er meer zoals hem en dat is psies de groep waar tjeerd op doelt ;)
Waarschuw beheerder
"zien jullie tjeerdo soms naar jullie schelden???
dacht het ook niet!!!!!!

beetje respect zou geen kwaad kunnen en dat is juist waarom jullie geweerd worden op een feest"

Tjeerd scheld niet met woorden, maar wel op een andere manier, door ons GABBERS(!!!) te vertellen wat wel en niet mag.. Lonsdale is NIKS mis meej, het gaat erom wie het aanheeft..

En wat dat respect voor hem betreft ME REET, ik "ken" hem al langer dan vandaag, en laat hij ons maar respecteren, dankzij ONS heeft hij een feestje te vieren, en vullen ze die zakken, tot ze overvol raken. En dan krijg je stank voor dank. (lees: geen hardcore op ML, bla bla bla bla)

ID&T: Idioot Dom & Triest...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"maar er zijn er meer zoals hem en dat is psies de groep waar tjeerd op doelt "

Niet dus...
Hij wil in het algemeen GEEN gabbers meer op mysteryland, dat heeft hij meerdere malen gezegd..
Waarschuw beheerder
donateur
2 Gabber.nl/MKZCLAN --> Volgens mij snap jij er echt niks van.

Lees bijvoorbeeld dit stuk nog eens :

Ik hoop gewoon dat de scene weer zijn vrolijkheid terugkrijgt, dat er weer meer meisjes naar de hardcorefeesten gaan en het weer gezelligheid troef is. Als dat het geval is wordt het voor ons ook een stuk leuker om weer meer te doen. Vergeet niet dat we de afgelopen drie jaar zoveel gezeik naar ons hoofd hebben gekregen van gabbers dat het eigenlijk nog een wonder is dat we er niet helemaal mee gestopt zijn.

Als de scene zich aanpast, en er niet meer van dat soort dingen gebeuren zoals op bijv. een Raving Nightmare. Zijn de gabbers weer van harte welkom op Mysteryland.

Ik baal er zelf ook van dat er geen Hardcore is op Mysteryland maar ik kan het standpunt van ID&T wel begrijpen.

Ik denk zelf dat ze wel een Hardcore Area op Mysteryland kunnen neerzetten. Ze moeten dan alleen het zelfde beleid voeren als op Thunderdome a Decade. Alleen dit keer wel gewoon mensen weigeren die zich niet aan de dresscode houden!!!
Waarschuw beheerder
Vooral dat drie dagen spreekt me aan hahaha... al kom ik zelf aardig in de buurt met afterparty's.. het is toch leuker zo..en moe worden doen we natuurlijk niet he :xtc: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Lol :D en dan gewoon 30 pillen voor eigen gebruik zeker???
Waarschuw beheerder
2 kleine panic voor het eerst dat rotterdammer het met me eens is!

de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Waarschuw beheerder
maar Q-dance komt toch ook met een festival en volgens hun word dat het stevigste dance festival dus ook met hardcore!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Early hardcore dan denk....
Waarschuw beheerder
ja denk het ook maar hoop het nie !:P:D
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook wel voor meer Hardcore op Mysteryland. Dan ga ik misschien ook wel weer naar Mysteryland. Ben een aantal keren geweest, maar om eerlijk te zijn vond ik elke keer tegenvallen t.o.v. de voorgaande editie. Dus na 2000 heb ik maar bedacht dat ik het het geld niet meer waard vond.

Dat hele gedoe over die kisten vind ik eerlijk gezegd onzin. Heb zelf ook kisten aan, gewoon omdat die gemakkelijker weer schoon te krijgen zijn, en ik niets anders heb (tenminste, ik ga niet op slippers, kaplaarzan of schoenen die onder een 3-delig pak thuishoren naar zo'n feest). En ik ga ook geen andere schoenen kopen voor een feest.

Maar om een lang verhaal kort te maken, als kisten niet meer mogen op feesten, omdat bepaalde persona non grata toevallig ook kisten hebben, wil ik nog een paar voorstellen doen, teneinde er echt zeker van te zijn dat die mensen niet binnenkomen:
- Geen spijkerbroeken
- Geen jassen van synthetisch materiaal
- Geen toegang met een gemiddelde haarlengte van minder dan 10 cm.
- Alleen toegankelijk voor dames
- Alleen hoger opgeleiden
- Enkel toegang op vertoon van 65+ pas

Ik denk dat het feest vlekkeloos zal verlopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh oh oh, wat zijn de meesten weer lekker kortzichtig. Ik schat in dat Tjeerd sowieso niet eens meer wil reageren op dergelijk laag gebral... of hij nog bezig is met lezen, dat vraag ik me zelfs af.

Iedereen weet te melden dat het niet om die gaat en ook niet om die, maar wel om een paar anderen.. ondertussen draagt iedereen wel Londsdale, maar dat heeft er weer niets mee te maken.

1 vraag van mij en ik wil nu eens een goed antwoord: "Waarom dragen jullie Londsdale???". En nu dus niet aankomen met "het zit lekker", want ik weet 100 merken die sowieso lekkerder zitten. Net als het feit kisten.. hoe kun je nou hakken met kisten?? Nou? nou? nou? Leg het me uit dan!
Waarschuw beheerder
ik liep er al voordat het zon commerciele hype werd, en ik vind streetwear sowieso leuke kleding
Waarschuw beheerder
donateur
Geef mij maar Maxxies ofzo daar kun je tenminste lekker mee hakken :bounce:

Dat mensen een shirt of sweater van Lonsdale lekker vinden zitten ken ik me voorstellen.
Maar zo'n blouse :vaag: of hakken op kisten ????

Waarschuw beheerder
kijk mysteryland is een van de beste feesten die er is (mijn mening) geen gezeik over welke stroming beter is/was!!!!

3 dagen??? oke bij mij in de achter tuin dan maar

Waarschuw beheerder
kijk.... klinkt misshien raar.. ik heb twee lonsdale truien... een met een een zonder capuchon... nou heb ik ook een met capuchon van champion en ook andere truien van bv nike... en toch zitten die niet zo lkkr...

maar vaak draag ik ze ook niet echt meer ... niet meer tijdens uitgaan iig...

hakken met kisten zie ik ook niet echt voor me.... maar het schijnt dat ze gewono goed zitten, stevig om de voet.. goed om mee te stampen... ik draag zelf al jaren maxies..

Waarschuw beheerder
idd.... met die dingen krijg je echt je benen niet omhoog... :P

k vind nikes prettig omdat je niet eens merkt dat je ze aan heb.... :)
Waarschuw beheerder
Wat wil je horen Denderkoning? Ik heb persoonlijk bij de ingang gestaan en elk vlaggetje op elke bomber is er bij binnenkomst afgeknipt.

Je had ze weg moeten sturen!
Zo laat je toch nog van die wannabeenazi's binnen! Als er bij een volgende hardcorefeest van id&t weer valse beloften worden gedaan is het misschien wel de laatste die ik van jullie bezoek
Waarschuw beheerder
WAT IS DAT VOOR DOM GELUL, is het nu al verboden om met je eigen vlag te lopen? dus als ik met een nederlands vlag loop ben ik neo? Vroeger had iedereen een vlag op ze bomber.
Waarschuw beheerder
Ze sturen toch ook gasten met kisten weg??

correctie: gaan wegsturen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben ik met je eens klutskwijt maar mensen vatten toch dingen tegenwoordig anders op...
Waarschuw beheerder
Ja hoooooooorrrr.....

die vlaggetjes van toen waren net zo bedoeld als Londsdale, Fred perry en al die andere shit NU! Maar, anders dan die troep van nu, waren die vlaggetjes redelijk spoedig verdwenen en was het toch over.
Nu nog al die andere troep dus....
Waarschuw beheerder
Ehmmss, geloof dat de HC-scene mysteryland heeft grootgemaakt, geen HC is geen mysteryland..
Dus die 3 dagen boeien niet meer zo, dan maar naar duitsland :bounce:
Triple B :D
Waarschuw beheerder
niet me je eens phryme maar ben met je eens dat je die vlaggetje niet meer moet dragen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Misschien is vlaggetje uit de tijd... MAAR VERKEERD IS HET ZEKER NIET !!
Waarschuw beheerder
kijk uit hoor wauzr straks ben je nog een nazi !

want dat ben je nog al snel op dit forum !

je mag nie eens opkomen voor je eigen land

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach laat ze maar hangen ... HOEREN zijn te vervangen. Wij zijn niet meer dan zij,... maar zeker ook niet minder. Gasten zoals wij WETEN TEMINSTE WAT ER AAN DE HAND IS.
Waarschuw beheerder
haha dat hebbie nou eens goed gezegt !!!!!!!!!:D

kon het zelf nie beter !
Waarschuw beheerder
disorder ik weet ook wel wat er aan de hand is met een bepaalde groep..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
IK ken de Mysteryland! van vroeger niet dus vindt het wel best zo :D

Voor 3 dagen vet feesten ga ik wel naar Nature one :D

Waarschuw beheerder
toch liever drie dagen feesten op nederlandse bodem.... :) maar ja.. met alle media aandacht tov drugs enzo, zal er wel nooit een drie daags dance festival komen....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op de vraag wat is er nou lekker aan of mooi aan kisten lonsdale en kisten... kisten: ik hak niet maar spring en stamp,dit betekend perfecte ondersteuning voor enkels en voeten. Ze gebruiken die dingen niet voor niets in defensie. Lonsdalekleding sportief simpel maar toch mooi..en een gewaardeerd merk.

Okay nu MIJN standpunt en de gedachten, ik ben geen fan van hitler ..sterker nog ik verafschuw die vent, en ook de mensen die hem adoreren of weet ik het wat. Dat neemt niet weg dat ik een rechtse gedachte heb, woon in een teringbuurt en heb al genoeg meegemaakt en gezien waaraan ik me aan erger en zo ben gaan denken. MAAAAAAAR !!! Ik deel mijn mening niet op een feest en HAAT of VEROORDEEL niemand zolang deze zich volgens de NEDERLANDSE waarden en normen leeft en gedraagt. DUS OP EEN FEEST KOM JE OM TE FEESTEN, EN NIX ANDERS !!!!!

Toch draag je wat uit met de skinheadstijl, dit is voor iedereen en anders en ik weet dat er een hoop k@nkerzooi mee aan word gericht. Maar ik vind het een mooie stijl (zoals ieder zijn stijl mooi vind.) Ik denk alleen dat je niet de rotte appels buiten zou houden as je dingen gaat verbieden. Binnen NO TIME zal er weer een een vervolg (parodie) over het gene wat in onze scene speelt. Ik ben geen toekomstvoorspeller, en ben zeker een voorstander van een beter sfeer op feesten met scherpere regels.. maar ik gaat niet anders feesten met andere kleding aan, en denk dat degene die jullie willen weren zich hier door ook echt niet af laten schrikken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kortom, Mysteryland SUX (wat mij betreft)

MIJ zullen ze er niet meer zien, ik ga net als vorig jaar lekker liggen verbranden op het strand:P
Werkzaam bij Klub Tilt
Artiest {SHOWLIST artist 7273, 36976}
Waarschuw beheerder
Mysteryland 10 jarig bestaan... verwacht er wel veel van dan:)
Waarschuw beheerder
oh nou gaan we weer over vlaggen zeiken ook....
maar als ik een turkse vlag op mijn arm(mouw) naai dan ben ik trots op mijn identiteit en vaderland ...
meten wij met 2 maten?
positieve discriminatie noemen ze dat... leg ff uit hoe je iemand positief kunt discrimineren om iets goed te maken dan..wij hadden neger slaven dus nu gaan de 'blanke' mensen gratis in afrika werken ofzo???

Waarschuw beheerder
Snap niet dat je in Londsdale loopt als je weet wat het met zich mee brengt, je wil zelf de scene beter hebben, trek dan toch gewoon normale kleding aan..

Heb echt een stronthekel aan dat "uniformen gedrag" Ik draag Lonsdale omdat het stoer is om te laten zien dat ik een "Gabber" ben, je maakt de scene er echt niet beter op. En laat in mijn ogen alleen maar zien dat het een teken is van weinig zelfvertrouwen en jezelf maar ergens bij voegen om geaccepteerd te worden...

Bovendien is het echt lelijke kleding, een polo'tje is nog wel te doen, maar tot het bovenste knoopje dicht, spencer er over heen, kijk is naar je zelf in de spiegel zeg, je lijkt wel een kakker op weg naar ze kerstdinee...

Zie veel liever een hardcore feest met alleen maar normale mensen met normale kleding, ook geen nichterigge roze glitter pakjes, want dat vind ik nog erger....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En gelukkig zijn we dus niet allemaal ut zelfde !!

Waarschuw beheerder
Tjeerdo: Ik snap je punt, maar bedenk goed dat het bedrijf waar niet zomaar een product levert, wat jullie verkopen aan ons, is niet een pallet Unox Kippesoep. Jullie verkopen iets waar het leven van een hoop mensen om draait, daar komt een hoop gevoel en emotie bij kijken.

Een hoop mensen hebben op de Mysterylands van weleer, misschien wel de beste ervaringen gehad van hun leven, en zien dat het festival waar zij zulke goede herrineringen aan hebben, veranderd in iets wat ze liever niet zien,

Vergeet niet dat jullie de hardcore hebben groot gemaakt, dus daar komt een bepaalde verantwoordelijkheid bij, je kan niet zomaar zeggen: "wij doen niet meer aan hardcore" daar komt te veel emotie bij kijken...

En nog ff 1 ding, jullie zeggen dat er meer geld valt te halen in andere sectors van de dance, maar jullie zijn ergens nergens meer marktleider op, behalve de trance dan,

de techno kenner gaat naar Monumental

de hardstyle kenner gaat naar Q-dance

en de oldstyle kenner naar multi of ook Q-dance

de enige 2 muziek stijlen waar de kenners nog voor naar jullie feesten komen, zijn Trance en Hardcore, dus ga nou niet zeggen dat het niet belangrijk meer is...

ps: zorg wel ff voor een Third Movement tent...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
MYSTERYLAND is zeker het beste feessie waar ik naartoe ben geweest afgelopen jaar, zeker dat ik er weer bij ben :p :)

Waarschuw beheerder
ik ben drie dagen of niet aanwezig

Waarschuw beheerder
ik ben alleen aanwezig als er HARDCORE is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En ik aleen as Tjeerdo er niet is.
Waarschuw beheerder
black eye::Snap twee antwoord niet echt, forum gaat over mysteryland, en KLUTSKWIJT begint over londsdale en kisten?? hmz .............. NEEIJ mysteryland is 1 dag ook wel goed, verleden jaar was ook TOP

Niet zo slap lullen he, want binnen de eerste 20 posts nadat tjeerdo begon is er over ksiten en lonsdale begonnen en ik was dat niet
Waarschuw beheerder
donateur
zeker weer PROMO onder een andere naam hardcore laten draaien in de thirth movementzaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
of door het harde techno te noemen ipv hardcore

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat nog een zware belediging zou zijn ook !!!

Waarschuw beheerder
Of je noemt het gewoon Industrial...

Waarschuw beheerder
ik moet er nu nog maar eens over na denken hoor
of ik daar naar toe ga!
en ut mag wel iets minder warm zijn dan afgelopen jaar!

Waarschuw beheerder
Wel HardCore, Geen 3 dagen, dan vallen er denk ik nog doden....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
drugsdoden ja
Waarschuw beheerder
ach laat ze maar hangen ... HOEREN zijn te vervangen.

wij worden voor meer opgepakt dan alleen geluidsoverlast..

welk nr isdat nou ook alweer?
Waarschuw beheerder
haha evake ik zou het nie weten !!!!:P:P
Waarschuw beheerder
hij staat op httb nr 5, die laatste eeeeeeeehm ik weet ook nooit nix van namen en titels he, ben beetje blonT
Waarschuw beheerder
begint het met :

mc's en dj's kunnen hier alleen maar van dromen !:P:P:9:9
Waarschuw beheerder
is een stukkie dat voor muil houden wordt gebruikt maar das een stukkie dat neophyte gebruikt als opening en als afsluiten maar dan komt er nog iets achter !:D

EINDE OEFENING !!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
eeeeh mischien je moet je mond houden van neophyte :P ;)
Waarschuw beheerder
ja neej die van muil houwe dat stukkie daar begint de cd meej tog? en dan staat ut hele nr op cd 2 nr 14 of 15 ofsow

naaajaaah boeiund :p :D
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij kun je je hardcore to the bone 5 beter weggeven an een straatkrant verkoper
Waarschuw beheerder
sja vind nosferatu met the undead (?) wel cool, cd 2 nr 5 en muil houwe vind ik wel grappig..

ennuh je ken sown arme man tog geen hoofdpijn bezorgen? das niet erg aardig ! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ML ga ik zekers weer heen dit jaar! Als ze maar weer een r_AW hoekie hebben! Weet je wel hoe BRUUT dat was met de vorige ML! :9 Sjezus, ging echt uit me dakkie daar! Stiekum wel HC! :k

:D

Maar een HC tent mag natuurlijk... O:) ;P :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mag ?? Moet !!!
Waarschuw beheerder
idd! haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik d8 dat je dat wel begreep WauZR.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wa bedoel ie nou ???? ... nee ik begrijp je .. LOUD AND CLEAR !!!... moest ut nog ff benadrukken.

Waarschuw beheerder
2 Klutskwijt....

Het is in Nederland verboden om voor burger het staatssymbool (het vlaggetje) te dragen en je kunt er gewoon een bekeuring voor krijgen.

Ik schaam me trouwens voor dit soort mensen (nazie's)die in Nederland zo het staatssymbool misbruiken en mag van mijn dus ook bestraft worden om deze onzin uit te sluiten!!!!
Waarschuw beheerder
2 delveggio > waarom mogen alleen nedelanders het nie en de rest wel ik zie zat turken met een turkse vlag achter op hun rug vollop groot !!!! dan moe je iedereen gelijk behadelen en dan mag niemand het maar neee hoor !!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dan is het goed WauZR! :D

Waarschuw beheerder
2 disorder/meissie ....... Vinden jullie dit een goede vraag???????????????­?????????

Waarschuw beheerder
Wat denk je zelf? ben benieuwd...!!!?
Waarschuw beheerder
over welke vraag hebbie het delveggio???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
MUIL HOUWE !!!!! NEOPHYTE & RUFFIAN zo heet dat nummer :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oja zie al dat je het antw. hebt maarre idd ben het er mee eens, laat die n... zooi thuis en kom gewoon voor t feesten zoals t hoort,
Waarschuw beheerder
donateur
welke vraag delveggio
Waarschuw beheerder
MAG je geen vlaggetje dragen? ik studeer rechten maar van die wet hebt ik nog noooooit gehoord

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ooooooooeeeeewwwwwww­.. eva stel mij is terecht !!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
hahaha ik neem me zweepje wel meej de bus in 8 maart :D
Waarschuw beheerder
haha ja inderdaat en dat is allemaal jou schuld !:P:P

nee mogen geen zwepen mee de bus in hoor :D
Waarschuw beheerder
donateur
Al zou je dat niet erg vinden he Rhys [img cacheid=00129a240000f192084761b31a000c4d1e]http://forum.id-t.com/images/smilies/rolleyes.gif[/img]
Waarschuw beheerder
haha ssssssssssssstttt !!!! dat hoeft nie iedereen te weten !:P:P
Waarschuw beheerder
nu is het weer mijn schuld:P ik opende een topic over iets heel anders!!
Waarschuw beheerder
Hoogste tijd voor een slotje...%-)
Waarschuw beheerder
haha ja daar hebbie gelijk in je ken tegenwoordeig ook geen topic meer open of het draaid hier wel op uit !

iedereen moet zich eens ergens anders druk om gaan maken !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tjeerdo> ... oww je leeft nog... nou ken je dus wel weer reagren....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zweepjes....ai ai.....hehehee :P :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja wor steeds gekker