Partyflock

Forumonderwerp · 591186
6260x bekeken
Waarschuw beheerder
is het wel een goed ideee......wil binnenkort namelijk een tongpiercing laten zetten...maar weet niet of er ernstige nadelen zijn...en hoorde namelijk dat het best wel lekker is bij het zoenen;P enzo...verder vind ik het gewoon cool

Waarschuw beheerder
hmmm...nadelen, dat je de eerste dagen niet zo makkelijk kunt eten. Maar goed spoelen met Lysterine de eerste weken, ijsjes eten enzo, en niet teveel alcohol, want dan wordt je tong nog dikker.

Verder is ut super relaxed horr:D
Waarschuw beheerder
oke dan nu ga ik er helemaal voor......;)....nog een paar dagen

Waarschuw beheerder
Valt mee, kan gaan ontsteken, maar als je idd goed ontsmet met Lyterine is er niks aan de hand en niet té snel een korter staafje nemen...

Waarschuw beheerder
owhjaa...dat inderdaad ook, ik heb um na ongeveer 2 weekjes laten wisselen, en na ongeveer 3 weken moet je tong weer helemaal genezen zijn.
Waarschuw beheerder
hoe lang kan je dan niet zoenen???

Waarschuw beheerder
hmmm bij mij deed het echt alleen de eerste week pijn, omdat je tong dan nog dik is, en toen ging alles niet zo makkelijk, daarna nergens meer last van gehad.

Valt hartstikke mee horr:P

Waarschuw beheerder
Weet niet?

2 weken?

Waar wil je hem laten zetten, puntje van je tong ofzow?

Maar dat kan je ook vragen aan degene die hem erin schiet, met zijn grote pistool, hehe...

Een beetje piercing zetter geeft je echt wel alle info die je nodig hebt hoor...

Waarschuw beheerder
Het is slecht voor het glazuur van je tanden.
En als ze hem niet goed zetten kunnen ze een ader raken,dat is al minder maar je kan ook je smaak kwijt raken als je pech hebt en dat is erger...
Maarja de helft van Nederland loopt ermee en onderhand m'n hele vriendengroep heeft er een en ik hoor hun nooit klagen dus het zal wel meevallen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke gelukkig maar toen ik die 2e zin las d8 ik oke...ik doe het niet... maar het einde is goed(Y)
hahaha neee geen puntje van mijn tong......:)
Waarschuw beheerder
hey heb er ook eentje nog niet zo lang en moet zeggen is echt super!!!
je moet alleen niet van die prulpiercings gaan kopen want daar haal je heel je mond mee open:(
maar tis ff doorbijten maar zekers de moeite waard;-)
(K)
Waarschuw beheerder
Een tongpiercing is leuk heb er zelf ook 1 nadelen vind k zelf : pyn in tong en opgezete tog

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, die opgezette tong, damn wat irritant was dat!!! Ik kon haast niet meer praten, ging er zo van slissen, daar krijg je natuurlijk errug leuke (NOT) reacties op van je vrienden.

Maar et is zeker supergaaf als je em hebt!!:D
Waarschuw beheerder
ok de dag komt dichterbij.........
Waarschuw beheerder
wanneer knal je um er doorheen dan? Ik heb hem op vakantie in zuid-afrika laten zetten, koste me maar 15 euro (omgerekend), ik had er zelf niet zoveel last van...... na twee weken een kortere staaf erin laten zetten...(Y)
Waarschuw beheerder
als je drugs gebruikt kan het de dag erna niet zo prettig aanvoelen..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er nooit last van gehad, alleen op de dag van t schieten ging t eten een klein beetje lastig maar verder niet, heb geen dikke tong gehad of wat dan ook..
Heb m met verdoving laten zetten dus ik weet niet of dat scheelt...

Waarschuw beheerder
heb um nu ruim 2 jaar,en wil je geen problemen krijgen, laat m dan zo veel mogelijk achter in je tong prikken = beter voor je glazuur.
6 weken lang 3x daags listerine aangelengd met water spoelen, geen alcohol of drugs gebruiken (dit ivm ontsteken en je wilt echt geen groene push in je mond!) en 6 weken niet zoenen en geen orale sex (ook ivm onstekingen! Het gevoel dat je hebt na t prikken is net of je je tong hebt verbrand aan hete thee,dus een beetje iritant, en tijdens t prikken zelf voelt t of je met een botte naald door een stuk rubber heenprikt (geen pijn, maar de weerstand die t geeft). Voor de rest is t zeker een aanrader,een tepelpiercing is pijnlijker! Succes!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de dag nadat ik hem gezet had gedronken en gezoent. En er is niets ergs met me piercing gebeurd toen.
Nadelen...

Af en toe als je zit te eten (kouwen) bijt je er onbewust op. En dat kan vette pijn doen aan je tanden. (met een chirurgischstaal-balletje dan)
Na een feest als je ineens van die vitamine gebrek aften op je tong hebt en dan ook nog eens naast je piercing kan t ook heel klote zijn.
Verder heb ik mega veel balletjes doorgeslikt in me slaap en onder t eten.
Maar ik heb er nooit last van. Ik voel m ook niet zitten.
1e dagen zoals iedereen al verteld is een beetje vervelend met eten maar ach...
T deed geen pijn met prikken.
Je verwacht dat t mega veel pijn doet omdat je t vergelijkt met een tongbeet.
Als ze hem door prikken schrik je enorm! Maar alleen maar omdat t zo mee gevallen heeft.
Ik heb hem nu 2,5 jaar ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
joyce, 29 november:
en niet teveel alcohol, want dan wordt je tong nog dikker.

sorry hoor ga even net doen of ik heel erg weis ben....alcohol zorgt er niet voor dat je tong dikker word....alcohol werkt voor je bloed verdunnend...als je je piercing net heb laten zetten heb je kans op bloedingen, als je dan alcohol hebt gedronken ....je snapt het dat komt er erg veeeel bloed uit je tong.

ik heb mn tong piercing nu 3 jaar denk...heb nooit last hehad, at een halfuurtje na het steken een hamburger....tis denk heel verschillend en maar net hoe snel je lichaam kan genezen.
vind het trouwens niet bijzonder met zoenen....misschien voor de ander??????
een tongpiercing geneest heel snel (het snelst) omdat je tong een spier is als die naald er door heen gaat schrik je even maar dat is alles....het is wel vreemd de eerste dagen dat er opeens wat in je mond zit maar je ebnt er zo aan gewent, ik voel m echt niet meer, vergeet m gewoon....
Waarschuw beheerder
donateur
Dat alcohol je tong dikker maakt is idd onzin..
Je moet geen MELK producten eten of drinken..daar
zwelt je tong wel een beetje meer van op..

[img cacheid=000034590000663cfc944fc31a0009cf78]http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/32.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb mijn tongpiericng nu 2 jr en ik heb er nog nooi tlast van gehad. gewoon doen dus!

Waarschuw beheerder
gewoon laten zetten....als je hem eenmaal hebt wil je hem niet meer kwijt.....
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de mijne nu dik anderhalf jaar en heb ook nergens last van gehad deed geen pijn enzo heb ook geen dikke tong gehad had hem op een dinsdag alten zetten en vrijdag ook alcohol gedronken toen en gezoend ik heb gewoon het voordeel dat piercings over eht algemeen snel genezen bij mij heb bij mijn andere ook nergens last van gehad. enigste nadeel is dat je van die lysterine een gle tong kan krijgen:S
Waarschuw beheerder
ik heb hem ook laten zetten maar ik moest 10 dagen met bacosan spoelen.
verder geen last gehad alleen 2 dagen niet gegeten maar ik heb hem op dinsdag gezet en vrijdag gewoon weer gedronken en gezoend.

Waarschuw beheerder
Geil man, zo'n tongpiercing...... lijk tmij ook wel wat!!!!
Waarschuw beheerder
ja albert waarom ga je zelf niet eentje zette misschien een hint;P

Waarschuw beheerder
misschien ook wel............
Waarschuw beheerder
Ik heb nu ook al een tijdje een tongpiercing, ach het doet ffies zeer en je heb ff een dikke tong niets aan de hand.
Die verhalen altijd dat je niet kan eten en dat je 2 weken lang vla moet eten, dat zijn vabeltjes.
Vind ik.
ijn vriend die had de tong ontstoken en die kon zelfs nog redelijk normaal eten dus het is maar net hoe je er zelf tegenover staat.
Als je echt een piepert ben moet je zoiets niet doen.

Maar een voordeel is wel: het is echt very lekker!!!

(K)

Waarschuw beheerder
is idd erg lekker!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil het ook echt al onwijs lang, maar elke keer krabbel ik weer terug.......kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n naald door je tong niet onwijs veel pijn doet !!!!
Als ik op me tong bijt ga ik al door de grond man :-( maar ooit komt de dag dat ik het toch doe !!! (denk ik whehehe :D)

(K)

Waarschuw beheerder
ik heb die van mij nu ook bijna 3 jaar. Deed helemaal geen zeer toen ze hem erin zette. maar moest me mond ook spoelen met soort verdoving spul :s. Ik heb hem wel aardig achterin me toch zitte.. maar vind dat wel een goed plekje ..niet slissen enzo. Ik heb nu wel een plastic balletje omdat ik een keer keihard erop heb gebete.. resultaat.. stukje kies eraf.. das minder..en wat ook niet helemaal goed ging was dat het balletje onder me tong in me tong zitte omdat zeg maar het gaatje te groot was geworden in me tong.. of het balletje te klein... zo kan je het ook zien.. maar dat ging dus toch wel pijn doen. maar ik ging terug en kreeg een groter balletje.. en sindsdien gaat t perfect.. is niet helemaal vlekkeloos verlopen maar ben er toch erg blij mee :)

Waarschuw beheerder
en op je tong bijten is wel 100 xzo pijnelijker als die naald door je tong...!!! ECHT WAAR :D

Waarschuw beheerder
maar je kan wel gewoon eten met zo'n ding in je bek, nou dan is het misschien wel iets voor mij....

Waarschuw beheerder
alleen als ik een toffee ofzo eet. blijf hij wel eens plakke :p

Waarschuw beheerder
daar kan ik nog wel mee leven!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik slik ook vaak van die balletjes door...
maar ja...daar merk je helemaal niks van! en gewoon eten? natuurlijk! en als je m niet zo voorop je tong laat zetten dan heb je ook geen probleem met praten. bij mij zien sommige mensne m pas na een jaar zitten ofzo!~wat ik beter vind want ik kan me echt dood irirteren aan van die mensne die er de ehel dag mee loepn te kloten...van kijk mij ik heb een tong piercing!
die dikke tong enzo heb ik nooit last van gehad! volgens mij ligt t er echt aan hoe snel je lichaam geneest want ik heb bij alle 3 mn pierc. nooit last gehad. je tong geneest trouwens heel snel , als je n wondje in je mond hebt issie ook zo weer weg! je tong is een spier en daardoor is het ook minder gevoelig! en dat op je tong bijten dat doet echt veel zeerder dan die naald....je schrikt ff...en daarna is het allen nog even vreemd dat er opeens wat de hele dag door op je tong ligt (en eronder, ha)
gewoon doen!!!!
Waarschuw beheerder
geen pijn gehad met zetten, een heel klein beetje dik, na 2 dagen mocht er een nieuwe in en heb er veel plezier van.

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb me tong piercing al 4 jaar en ik heb er nooit problemen mee gehad. de eerste dagen had ik gespoeld met listerine, en me tong was 2 dagen iets dikker als normaal, en ik had hem op een vrijdag gezet en ging die zaterdag gewoon drinken enzo,heb wel al een stuk of 6 balletjes + 1 staafje ingeslikt maar voor de rest gaat het wel................ ik vind het trouwens wel lekker met zoenen.....hahaha!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb ook helemaal geen pijn gehad met het laten zetten. Helaas was mijn tong wel een hele week dik maar dat komt ook door de alcohol die ik erbij dronk:)......maar verders heb ik er helemaal geen last van hoor!
Waarschuw beheerder
Ervaringen zijn bij iedreen heel verschillen. Bij mij heeft het helemaal geen probz gebracht....gewoon laten zetten..
Waarschuw beheerder
donateur
nooit last van gehad,
in het begin ff dikke tong.....

denk dat ik m er maar weer uit haal na 3/4 jaar, dan heb ik weer wat apparts :D:D:D

Waarschuw beheerder
Ik had er een tot kortgeleden, ik heb 'm eruitgehaald want er bleef steeds aangekoekte viezigheid aan hangen en ja, ik poets m'n tanden wel hoor!

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan er niet over meepraten over hoe t is om er 1 te hebben. maar t lijkt me wel vet om er 1 te hebben! kben alleen echt zoooooo tering bang voor naalden.........:s das t enigste wat mij eigenlijk tegenhoudt....

Waarschuw beheerder
donateur
2.......Inge&Chris..­...........k had er een tot kortgeleden, ik heb 'm eruitgehaald want er bleef steeds aangekoekte viezigheid aan hangen en ja, ik poets m'n tanden wel hoor!

Inge

Ik poets mn tanden ook vaak :D.........maar je moet die piercing zelf natuurlijk ook ff schoonmaken........
Ik ben t zo gewend nu........t voelt vreemd als ik m niet in heb...........doe m dus ook never uit........1 keer gedaan.........dicht geslibt.........kon m dus opnieuw laten prikken........en da's heel wat pijnlijker als de 1e keer.........litteke­nweefsel he........:-(
Die piercing gaat r nooit meer uit..............ten­zij ik op mn 80e in de knoei kom met mn kunstgebitje :-D
Waarschuw beheerder
Ik heb me tongpiercing nu al 5 jaar en nooit geen last gehad :d
De eerste week moet je wennen met eten en zit dat ding best in de weg, maar daarna is alles prima(jah..en je heb last van je opgezwollen tong en wat slissen, maar dt is ook na een week weg).
Verder mag je in principe 6 weken niet kussen en orale sex omdat je dan een soa zou kunnen oplopen,omdat het toch een open wond is.
Na 2 weken mag je een korter stokje halen, wat ik toen wel relaxed vond omdat ik de hele tijd op dat balletje beet en dat was echt een kut gevoel.

Het enigste nadeel is dat je last kan krijgen van die aangekoekte viezigheid, maar dat hoeft niet per see.
Ik heb dat ook nog nooit gehad :D

alcohol en dergelijke kan je gewoon blijven gebruiken, want daar heb ik ook nooit geen last van gehad.
Maar dat ligt per persoon anders.
Waarschuw beheerder
donateur
hmm, ik heb ook nog nooit zooi aan m`n piercing gehad

had er zelfs nog nooit van gehoord :S

Waarschuw beheerder
donateur
{knip}Ik wil het ook echt al onwijs lang, maar elke keer krabbel ik weer terug.......kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n naald door je tong niet onwijs veel pijn doet !!!!
Als ik op me tong bijt ga ik al door de grond man maar ooit komt de dag dat ik het toch doe !!! (denk ik whehehe ){end}

dat d8 ik dus ook.............en toen ik toevallig eens langs n piercingshop kwam die goed bekend staat (alleen ben k r nie zo tevreden mee, dus ga nooit meer terug naar die)........d8 ik..........k maak alvast n afspraak.......dan krabbel ik niet meer terug............en toen vertelde ze me.........t kan ook nu hoor..............ja uh?????????.........­........
SHIT................­.what the fuck, wil me niet laten kennen..........wie A zegt moet ook B zeggen..............­.en kroop dus maar in die stoel..........zwete­n................hee­t............wil je niet weten...............­.......En toen stond ik buiten..............­was dit alles???????????????
(ps.........door omstandigheden heb ik m n 2e keer moeten laten prikken.......en da's stukken pijnlijker)
de 1e weken ist idd lastig eten en praten........maar wat is n paar weken op n heel leven???????????
gewoon doen.........valt echt reuze mee........

en wat je hoort............men vergelijkt t wel eens met t op je tong bijten tijdens t eten.............ja.­......idd........dat doet erg zeer...........logis­ch.............als je ff theoretisch nadenkt.............­...
n kies raakt n behoorlijke opppervlakte......du­s veel pijnprikkels........­...n piercing erdoor duwen, is maar n klein plekje........dus weinig zenuwen die pijnprikkels veroorzaken.........­...
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon zetten heb hem nu 2 jaar en nooit last van gehad en pijn valt ook mee in het begin ik vond hem minder pijnlijk dan mn navelpiercing
Waarschuw beheerder
donateur
hehe ja dat heb ik nou nooit begrepen....
de meest moeilijk genezende plek is de navel, terwijl bijna iedereen begon met een navel piercing....
Nu heb ik het idee dat de hype van navel naar tong aan het gaan is
Maar ja misschien denk ik dat maar hehehe
Waarschuw beheerder
Hey een tongpiercing heeft vind ik helemaal geen nadelen alleen de eerste week is het een beetje een irritand gevoel ik heb er nu namelijk 2 ( zo leuk vind ik ze dus ;-)en heb nooit last gehad van ontstekingen.
Alleen heb ik wel eens het probleem dat ik me balletjes doorslik maarja dat is ook weer optelossen door een voorraadje balletjes aan te schaffen!!!!
En je kan gewoon zoenen hoor en ... na 1 week want dan is je tong al aardig geslokken!!!
Vooral als je veel ijsjes eet...
Nou heel veel sterkte en suc-6 voor degene die ook een tongpiercing willen

IK WIL ECHT NOOIT MEER ZONDER!!!!!:P

Waarschuw beheerder
Hihi, ik had me tongpiecing laten schieten en nog eens geen dikke tong gehad of nix, kon gewoon gelijk eten enzo, heb m nu al meer als twee en een half jaar en zou echt niet meer zonder willen.
TONGPIERCINGS RULEZZZZ.:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ikkuh wil er ook 1 maar ik mag het niet!! BALEN!! Maar misschien doe ik het gewoon stiekumpjus... Mondje dicht allumaal!
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Je piercing moet je zo nu en dan even uitkoken in gekookt water.
Als je dat ding een maandje in hebt zonder hem eruit te halen is hij echt smerig.
(ruik er dan ook vooral niet aan :D)
Waarschuw beheerder
nu je het zegt ga ik er zeker aan ruiken ahgaagahahahahhaha :P
Waarschuw beheerder
Ik heb me tongpiercing nu ongeveer.... 2 maanden denk ik.... eerste keer dat ik hem had laten schieten was 3,5 maand geleden... en dat was bij een piercingstudio... dus dan zou je denken dat het wel goed zou zijn... nou niet dus... 1 of ander onervaren persoon heeft hem bij mij gezet... en dat was verder prima... maar zij gaf me zeezout mee om het te reinigen... dus ik gebruik dat keurig volgens haar aanwijzingen... na 2 weken werd ik 's ochtends wakker... en me tong was zooo dik dat je die hele piercing nergens meer terug kon vinden... dus na heel veel pijn heb ik hem er toch uitgekregen... en besloten nooooooooooooit weer een tongpiercing te nemen.... maar nadat het allemaal weer geheeld was... (ongeveer 3 weken) heb ik toch besloten terug te gaan... en een nieuwe te laten zetten...
deze 2e keer was iets pijnlijker... omdat ze door litteken weefsel gaan.... maar dat het nou echt pijn deed... NEE!! En mijn mening over tongpiercings is.... lekker met zoenen.. en al helemaal als je een iets grotere piercing hebt... dus niet zo'n standaard balletje.. want dan merk je er zelf ook meer van...
Waarschuw beheerder
Bij mij is ie na lange tijd in aankomst lijkt me dik bruutjes de eventuele pijn heb ik er wel voor over maar dat zeg k nu Mensen proberen me wel bang te maken maar dat gata nu ene oor in andere uit ik vind het echt wat hebben zo een tongpiercing en misschien wil ik nog een navelpiercing hebben maar dat zie ik dan wel weer eerst deze en dan zie ik wel weer verder....
Waarschuw beheerder
donateur
Dat bangpraten slaat nergens op!! Er is opzich niks engs aan!! Ik heb hem ongeveer 2.5 week geleden laten zetten en ik heb er nu helemaal geen last meer van ik kan alles weer!! Wel had ik de eerste 4/5 dagen last met het eten en het praten maar dat zakt snel af!! Wel raad ik je aan er niet een te zetten op de dag dat je opstap gaat!! Dat heb ik dus wel gedaan en dat is een wijze les geweest!! Maar opzich valt het allemaal wel mee!! De naald zit door je tong voordat je het weet!! En Yeah dan heb je de piercing!!
Die nadelen zijn gewoon onzinverhalen!! Als jij het door een professioneel iemand laat doen dan kan er niks gebeuren!!

Veel plezier ermee!! En ik zou zeggen!! Laat hem gewoon zetten!! :)

P.S. Fijne kerstdagen!!!

Waarschuw beheerder
Nee zitten weinig nadelen aan, ja alleen de eerste twee a drie dagen kun je alleen niet zo goed eten. Verder heb ik er helemaal geen last of nadelen mee gelukkig

Waarschuw beheerder
ben het helemaal eens met samantha!!!
Waarschuw beheerder
Ik laat hem gewoon zetten ik zeur er al lang over en nu gaat ie er komen ook de mensen die hem al hebben hoor ik altijd valt reuze mee dus hij is in aankomst ennuh thnxx mensies :D
Waarschuw beheerder
tsja ik heb me piercing al bijna 3 1/2 jaar en heb er nooit last meej gehad

en ik heb jongens ook nog nooit horen klagen haha ;)

haha en het zoent heerlijk!!!!!!!!!!

als een jongen er 1 heeft is het ook heel fijn :KWIJL:

Waarschuw beheerder
Begin volgend jaar gaat ie er bij mij in :) Maar k'neem wel voor de zekerheid een paar dagies vrij van m'n werk... Aangezien mijn werk uit praten bestaat :)

En Amisha ;) Gewoon doen... Wij mannen zijn gek op tongpiercings :D:D:D:D:D :9

Waarschuw beheerder
GVD Ik wil er ook een, maar moet van mn pa wachten tot ik 18 ben (volgend jaar). Heb een wenkbrauw piercing en die mocht ook niet, maar daar had ik scheit aan. Ik wil m nu!
Waarschuw beheerder
2 ~!hardstyle - only!~

Hey meiss.... of je het nou door een prof laat zetten of een amateur... maakt niet zo veel uit...
ik heb m hier bij bodycare laten zetten... en dan zou je denken dat het goed zou zijn... maar dat achterlijke wijf gaf mij zeezout mee om te reinigen.... en dat is dus absoluut niet goed!!! maarja...
Waarschuw beheerder
ik heb mijn tongpiercing nu 4 1/2 jaar en het is de grootste onzin dat het lekker is met zoenen!!

Als je het lekker vind met zoenen dan kan je niet zoenen... dan doe je wel heel raar... Als je normaal zoent dan voel je het niet... maar als jij iemand amandelen wilt likken, ja dan is de kans groot dat je de tongpiercing gaat voelen!

Waarschuw beheerder
Da's ook weer dikke onzin. Toen ik voor de eerste keer met m'n ex zoende toen ze een tongpiercing had merkte ik het echt wel... ( Bij iets anders ook trouwens :9 ). Maar na een tijdje merk je dat gewoon niet meer en is het ook niet bijzonder meer... Maar goed :D
Waarschuw beheerder
ja zorro denus heeft gelijk!!!!

en sexa bodycare is dat in rotterdam bij bob??

in den haag bij rob moet je hem laten setten dies eg heel goed!!!!!! daar heb ik ook me navel piercing en me tattoo laten zetten!!

en nooit ergens last bij gehad

ging ik in r'dam op de pleinweg voor een ander staffiej in me tong moest ik 20 gulden meer betalen omdat tiej niej bij hem was geset oplichter is dat zeg en maar reclame maken voor ze bedrijf hij heeft niej voor niks een andere naam genomen iemand die veel reclame maakt voor ze shop is slecht mensen moet naar jou toe komen!
en zoeiets moet je niej met reclame doen :S
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf een x een test gedaan:
Ik ging zoenen met een wijf en vraag erna of ze wel eens gezoend had met iemand met een tongpiercing.
Ze zei "nee, nog nooit maar het lijkt mij wel lekker"
toen liet ik mijn tongpiercing zien en ze was echt verbaasd.
Dit bewijst maar weer dat het zo is.....
Of je moet echt een grote staaf hebben, of niet kunnen zoenen.
Waarschuw beheerder
ZorrO Wordt verbannen van PF Als ik me zin krijg
Waarschuw beheerder
waarom moet ik verbannen worden dan???

Ben ik soms te goed voor PF?

Artiest Da Brenzi
Waarschuw beheerder
Het zou verplicht moette worden da alle meissies een tongpiercing zouden moeten hebben... das ech wel lekker...
Waarschuw beheerder
heb er nu anderhalf jaar eentje. de eerste 2 dagen is het lastig eten. dan merk je pas hoeveel je met je tong doet. je schuift als het ware je eten naar je kiezen toe en dan heb je dat pas door.
heb er nu geen last meer van.

heb nu alleen een piepklein bobbeltje wild vlees voor het balletje. want me tong is daar een keer stuk gegaan door :xtc: . dus dat is wel klote
Waarschuw beheerder
donateur
Echt pijn doet 't nie, je voelt 't eigenlijks nouwlijks,die door m'n wenkbrouw deed meer pijn, heb mijne nu half jaartje ofzo, nooit last van gehad,alleen afgelopen weekend tijdens innercity, had toen zo'n maf bolletje met puntjes er op,dat ding was ff wat groter dan normaal, en ik met m'n leipe hoofd maar op dat ding sabbelen, heb nou nog een flinke blaar op m'n gehemelte, maar ja, eigenschuld, verder alleen maar voordelen... is idd lekker.. haha, als je 't graag wilt, gewoon doen.. succes...

Waarschuw beheerder
Nee, het doet geen pijn. Ik heb er zelf eentje in me tong. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou zo te horen zegt iedereen, gewoon doen! dus...

tip> gebruik twee x per dag listerine, das echt prettig spul!
Waarschuw beheerder
ok denk dat ik hem na de vakantie laat doen:D thankzzz voor jullie advies :kusje2: voor iedereen en prettige kerst

Waarschuw beheerder
Groot gelijk ! :P

Waarschuw beheerder
Ja joh gewoon doen!
Ik dacht dat het ook megapijn zou doen maar het viel reuze mee :D Misschien ligt het er ook maar net aan hoe erg je je opwindt, dan valt het alleen maar mee. Bij mij werd ie verdoofd met bananenspray wel lachen dan gaat het allemaal tintelen en dan doen ze die naald erdoor heen.. Je voelt em wel maar het doet geen pijn door de verdoving..
Maar ik weet niet hoe het zonder verdoving is...misschien is dat anders :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wilde het ook al heel lang, veel informatie gevraagd bij mensen die er 1 hadden, volgens hun was het zo gebeurd, en zou je bijna nix voelen !!!

Eindelijk was het zover, ik ging het ook doen.
Ik moest eerst mijn mond spoelen met Listerine, zodat het een klein beetje verdoofd was !
Ik moest gaan zitten, en ze stak zo die naald door mijn tong van onder naar boven.
Helemaal nix gevoeld, en zo trots als een pauw de deur uit !!!
Waarschuw beheerder
doet niet pijn gewoon laten zetten....
Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat je nu wel een beslissing hebt kunnen maken na al die positieve berichtjes....
Ik zou graag willen weten of je het gaat doen...
En ik denk niet dat ik de enige ben...
(K) Sara
Waarschuw beheerder
donateur
2 !!!SeXaHoLiC!!!

Hey meiskuhh..!!
Wat vreemd ik heb hem ook laten zetten bij de bodycare!! En ik heb er helemaal geen problemen mee gehad!! En ik kreeg advies om de eerste dagen ibuprofen te nemen en mijn mond goed te reinigen met listerine of bocusan!! Bij wie heb je hem laten zetten!! Bij die dikkere vrouw!! Nah heel apart!! Niet fijn want ik las het verhaaltje van je!! Bah moet er niet aan denken!!

2 Amisha

Je moet de piercing gewoon laten zetten!! Niks aan de hand het is suh gebeurd en het is LEUK!!
Waarschuw beheerder
Kenny wil dr ook een laten zetten....
Maar heeft alleen n klein vraagje...
Als k na school ga werken kan ik niet met n tongpiercing aankomen....
Is n oplossing voor ik doe m tijdens werk uit..
Maar heb gehoord dat dat ding verdomde snel dichtgroeit...en dat je er niet mee kan slapen.
Dus stel hij is er elke dag van t moment dat k ga slapen hou t op 12 uur totdat ik klaar ben met werken 18:00 uur uit groeit ie dan al dicht of niet?
Of ik moet dat ding gewoon voor n half jaartje nemen dat kan ook maar is opzich zonde....

Waarschuw beheerder
Niet alleen zoenen is lekker als je een tongpiercing heb hoor.....
Waarschuw beheerder
2 Sir Kenny:

Ja als je hem maar voor een half jaar neemt... dan vind ik het echt wel zonde....
En ja tongpiercings groeien heeeeeel snel dicht... ik heb m er een keer 45 minuten uit gehad.. en ik moest m weer doorprikken... en dat is niet errug prettig hoor.. dus ik zou het jou afraden... trouwens ook zonde voor je geld...

2 PaRDiEj QuEeNiEj:

Ik zou niet weten hoe het voelt voor iemand om met iemand die een tongpiercing heeft te zoenen... alleen ik heb nog geen klachten gehad... alleen maar complimenten.. dus ik geef je groot gelijk... en wat betreft de rest... daarvan weet ik zeker dat het lekkerder is... tenminste dat moet ik vaak genoeg aanhoren... hihihi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het spoelen met die pure listerine voor de eerste keer een erger gevoel dan die naald!

Enne nee ik ben ook van mening dat je het niet voelt met zoenen hoor!
Waarschuw beheerder
een tongpiercing voelt goed!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat je een tongpiercing niet voelt bij het zoenen vind ik wel errug vaag... bij mij voelden ze het wel... en nog steeds... hangt er misschien ook wel vanaf hoe je zoent he...

2 ~hardstyle-only~

ik heb em bij bodycare hier in leeuwarden laten zetten door een wat oudere vrouw... halverwege 40 ofzo... met donkerrood bruin haar... toen ik terug ging om een nieuwe te laten zetten.. en te vertellen aan de eigenaar wat er was gebeurd... is haar heel goed verteld hoe het WEL moet... ik weet niet wanneer jij hem hebt laten zetten... als jij m eerder als mij hebt laten zetten... dan zal ze wel een hekel aan me gehad hebben ofzo! hihi
Waarschuw beheerder
Ik heb er twee weken terug een laten zetten.\
Maar nu zit er nog zo,n lang staafje in morgen ga ik hem omruilen
Ik hoop dat het dan een beetje lekker zoent gelijk uitproberen

Waarschuw beheerder
tongpiercing :S... tjah doe eens origineel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eejh meid..t doet eg geen pijn..een wenkbrauw piercing is gevoeliger.
Maar GEEN verdoving nemen!!
MOet je eg niet doen.want dan voel je er niets van op dat moment en ga je misschien veel dingen er mee doen( veel harde dingen eten ofsow)
Eg NIET doen..Neem na t zetten lekker een waterijsje of een slushpuppie..is lekker koud en verminderd de zwelling.
Wel de eerst 2 weken telkens na t eten of tussendoortjes spoelen met dat antie bacteriele mondwater spul!
SUCSES!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 !!!SeXaHoLiC!!!

Ik heb hem ongeveer 3.5 week geleden laten zetten dus het was later dan jou!! Ook bij de bodycare in Leeuwarden!! Maar als je het mij vraagt hebben we het over dezelfde vrouw!!
Toch vreemd want Miranda had mij vertelt dat ik het bij die vrouw moest laten doen Haha!! Omdat die er zoveel verstand van heeft (Dat valt ook weer tegen zo te horen) Maar okee!!
Waarschuw beheerder
Nou dan heeft ze misschien nu toch haar diploma moeten halen ofzo...
nee meid ik zou niet weten hoe het zo komt... misverstandje ofzo... of misschien heeft ze zich er sinds kort pas echt in verdiept! ik weet t nie...
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik weet het ook niet...Gewoon een beetje onnozel van haar....Had de slaap nog niet uit ofsuh!! Whaha nee uhm maar hopen dat het niet weer gebeurd...Maarja je hebt er nu geen problemen meer mee neem ik aan dus....:D
Artiest Fibre
Waarschuw beheerder
donateur
De dag erna zat ik al aan de :bier: en :xtc: en heb nergens last van gehad. Is denk per persoon anders

:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet alleen het kussen ermee is lekker, de orale sex word r ook beter op vin ik!!!!

(sorry....kon t niet laten!)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb m nou 3 weken ofzo, ben dr heel blij me, maar ik word wel een beetje gek van dat lange staafje!
Zou ik die ook al eerder kunnen laten inkorten? Of kan dat echt pas na week of 4?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ken mensen die er een hebben en hebben gehad..

de redenen dat de mensen die hem hadden hem weg hebben gedaan is omdat je tanden helemaal naar de klote gaan door dat metaal..
Waarschuw beheerder
ik mag mn lange staafje er uit halen als hij in de weg gaat zitte die vent zei na een week of 2 a ander half
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog steeds me lange staafje kan je veel beter mee spelen. Al 2 1/2 jaar.

:bounce:
Waarschuw beheerder
ik heb hem nu 3 weken maa aan de boven kant van mijn tong gaat dat bolletje een beetje in mijn tong zitten en dat iriteert mij een beetje???
Das wel minder ben benieuwd of dat over gaat
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind et ook helemaal geweldig zo'n tongpiercing..maareu­h ik durf alleen niet :$ lijkt me echt pijnlijk..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
TUULK MOET JE EEN TONGPIERCING LATEN ZETTEN!!DOET EEN BEETJE PIJN,MAARE IK HEB ER ZELF OOK IN,VIND IK WEL TOF(k)(k)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een tongpiercing en ben er harstikke blij mee. Aleen op een dag had ik een metalen in (of zoiets) en toen ging ik chips eten en toen kwam de piercing tussen me tanden, en toen had ik dus me halfe tand eraf. Hij is er inmiddels al weer opgezet, maar ik heb nu een plastic balletje erop zitten, dat is echt stukken beter!
PS. de tongpiercing zetten doet geeeeen pijn.
Ik vind het wel lekker gevoel!
Waarschuw beheerder
donateur
2 latexlover:

Dat het bolletje in je tong gaat zitten is normaal dat had ik eerst ook dat is inderdaad heel vervelend!! Maar dat gaat snel weer over!! Ik heb mijn piercing nu 4 weken en het bolletje zit er nu gewoon boven op dus binnen een weekje zal het wel normaal zijn! :D

Waarschuw beheerder
ik heb dik een jaar een tongpiercing maar als je er mee gaat spelen dan kan dat balletje er wel eens in gaan zitten aan de bovenkant heb ik ook
Waarschuw beheerder
Ik heb net 2 dagen geleden me tongpiercing eruit gehaald...
Toch zoent het lekkerder zonder piercing... had ik niet eerder gedaan sinds ik die piercing had laten zetten... en me vriend is het met me eens...
Maar zet gewoon die piercing... staat leuk... doet geen pijn... maar kost wel veel geld!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmzz Sara best wel zonde eigenlijk!!!

Maarja ik heb hem nu een maand en zit er ook aan te denken om hem er maar weer uit te halen!!
Ik weet het niet de lol is er een beetje af voor mij!! En ik merk dat het echt slecht voor mijn tanden is!! En ik begin me er soms aan te irriteren!! Tuurlijk is wel leuk zo'n ding!! Maarjah ik zie het nog wel!!

Ennuh Amisha gewoon laten zetten hahaha!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook heel lang getwijfeld.. maar ik heb nu de knoop door gehakt:D.. morge is het voor mij zo ver en komt er in mijn tongetje ook een gaatje:D..
na hier het een en ander gelezen te hebben heeft mij wel overtuigd dat de pijn wel mee zal valle...
morge laat ik mijn bevindingen wel ff wete...
Waarschuw beheerder
ik wor er geen wijs uit mensen!!!! doet ut nou wel of geen pijn??? want ook deze jongen wil me tong laten piercen.

ik begon 5 jr met een wenkbrauwpiercing, 2 jaar later liet ik me 1e tepel piercen en nu een half jaartje geleden nam ik ook maar een 2e tepelpiercing. dus ken me tong nie ontbreken toch? Of zal het eerder me eikel worden, haha

Waarschuw beheerder
Nouw ik heb er een, en ik zal het niet doen.

-de eerste paar dagen waren verschrikkelijk!( nouw bij mij dan) het deed zon pijn, dat is niet normaal
- soms is het nog steeds irritant want kan ik me eten niet goed doorslikken.

EN

zoenen is voor JOU niet lekker maar voor die ander, ik vind zoenen met die tongpiercing verschrikkelijk maja me vriend niet :P

maja ik raad het je af!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Nah het is bij iedereen anders!!
Ik had het ook dat ik de eerste week niks kon eten enzo!! En amper drinken maar dat gaat snel weer weg!!
Ik ken wel iemand die kon op dezelfde dag als ze hem had laten zetten gewoon rijst eten! Dus het kan je ook overkomen dat je er helemaal geen last van hebt!!

Maar ja inderdaad bij het eten soms wel vervelend!! Ik bijt heeel vaak op dat bolletje!! En dat is niet zo goed voor je tanden ghehehhe!!

Nah iedereen moet het maar voor zichzelf weten!! De pijn tijdens het zetten valt ook wel enorm mee!! Maar dat is ook weer voor iedereen verschillend!!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de mijne nou ook al dik anderhalf jaar en ehb ook geen last van het zetten gehad of van een dikke tong kon dezelfde dag alweer normaal eten gewoon maar dat is iid voor iedereen verschillend. heb afgelopen week trouwens wel een vette piercing gekocht:D zo een fluoriserend gele met stekels hehe
Waarschuw beheerder
Ik heb mijn piercing nou 4 jaar. Pijn met zetten viel mee maar lekker is anders.
Ik praatte alleen een beetje gebrekkig de volgende dag, maar dat was snel voorbij. Gewoon even wennen.
Het enigste wat vervelend is als je soms op je piercing bijt met eten. Ik weet niet of anderen dat ook wel eens hebben of dat ik gewoon lomp ben...

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook een tongpiercing nu bijna 5 jaar, heb em laten zetten met verdoving (wordt alleen verdoofd in dat kanaal waar die piecing doorheen komt) eerste paar dagen waren niet fijn, dikke tong en heel moeilijk eten en zo, qua zoenen zover ik weet voelen ze bij mij niet dat ik een piercing erin heb zitten (zit vrij ver naar achteren) ik ben er nu zo aan gewend dat ik het heel raar vind als ik em niet in heb ;)

2 Lynni : zijn we samen lomp dan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nah dan ben ik dus ook lomp want ik heb dat probleem ook en dat is best wel irritant!! Maar ach..!!!

Waarschuw beheerder
donateur
er is mee te leven he ;)

Waarschuw beheerder
Ik wil zeker weten ook n tongpiercing... weet je hoe vet!!
Waarschuw beheerder
donateur
jaja.. ik heb net men tongetjuh laten piercen..
en ja echt hoor het doet echt helemaal geen pijn...
en echt zo gebeurd..
maar het is nu wel ff een maf gevoel met die lange piercing.. maar komt wel goed:D
volgende week zaterdag mag de korte er al..
Waarschuw beheerder
Zekers doen, echt een aanrader!!Kep er ook 1! :p Begon met een navelpiecing, toen tong en nou in mijn lip, is ook wel verslavend die piercings, ha! 8) 8)
Waarschuw beheerder
donateur
2 WauzyWeezy

Aaaah leuk man! Whah iedereen doet het tegenwoordig het is niet best meer hoeveel mensen met een tongpiercing lopen maar wel leuk!!

Dus het viel allemaal wel mee he!! :) Whehe ben benieuwd vanavond en morgenochtend is je tong op met dikst!!! Whehe vertel dan maar even hoe het dan voelt!! :)

Ennuh volgende week zaterdag al?!! Jemig dat is snel het advies bij de bodycare in leeuwarden is na ongeveer 3 weken!!

Nah veel plezier ermee!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb net men eerste ervaring gehad met ete:S
sjezus.. da ga dus ech nie lukke....
das ja dan maar aan de vloeibare dinge:(
maar als ik morgevroeg nog geen pij heb dan ga ik er nog eentje bij zette.... nouja beetje overdrijven mag he;P
Waarschuw beheerder
donateur
2 WauzyWeezy

Wheheh ja minder is dat niet kunnen eten!!
Aaah ik weet hoe het voelt!! Dik kut!!

Maarja paar daagjes vloeibare dingen moet ook kunnen :S.....

Hahah gelijk er nog een bij nou dan hoop ik dat het wat meevalt!! Ik betwijfel het!! Maarja bij iedereen anders!! Wel vet trouwens!!...
Maar daar heb ik wel vage verhalen over gehoord!! 2 bij elkaar!!

Iemand had dat ook gedaan alleen die piercing die er het eerst in zat die ging doordat de tong weer helemaal opzette helemaal in zijn tong zitten en die moest dus naar het ziekenhuis!! Daar hebben ze het bolletje uit zijn tong moeten snijden!! Maar opzich is het wel leuk natuurlijk!!

Ik zou het zelf niet doen!! Als deze eruit gaat laat ik er niet opnieuw een zetten!!

:D:D Wel vet cool!!...
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor ben maar nie bang ik laat het mooi bij deze ene.. is al meer dan genoeg he;P
ach ja de vloeibare zooi gaat en best goed in dus ik kan me wel een paar daagjes mee vermaken...
ooh ja ik was iets te voorbarig:(
want op dit moment is men tong aardig dik:(
Waarschuw beheerder
donateur
Haah goedzo ik dacht al jezus die is goed gek!!Maar het valt dus gelukkig weer mee!!

Maaruh dat vloeibare voedsel!!
Jah valt mee maar over paar dagen denk je er wel anders over!!
Whehe ga je nu vett plagen hoor!! Nee geintje!!

Maaruh inderdaad maar zakt wel af gewoon veel ijskoud water drinken, goed schoonhouden en al die dingen komt het allemaal weer dik in orde!!

Whehehe oehh!!

KuZiee!!
Waarschuw beheerder
Een tongpiercing zette doet egt geen pijn!! Heb hem alweer een jaartjuh, en heb hem 2 keer laten zette, duzz weet goed hoe het voelt!! Juh hebt ook helemaal geen verdoving nodig!
Maare juh moet hem wel steeds naar beneden drukken want anderz groeit hij in juh tong! Dat had ik duzz en dan moet juh hem er weer uitsnijden! Das wel minderz!

Ennuh !!!SeXaHoLiC!!!, ik heb hem eerst bij die vent gezet en die zat te ver naar achteren! En de 2e keer bij die vrouw en die zit perfect! Nog steeds!!

Oww jah en als juh hem een tijdjuh hebt kun juh hem er makkelijk een paar uur uit halen!!

Gewoon laten zette hoor!! Veel suc-6!

Waarschuw beheerder
Ik heb er gisteren 1 laten zetten. Doet niet echt pijn maar is ook niet prettig ofzo. Mijn tong is nu wel dik... en het is wel raar met kouwen...

verder ben ik er wel blij mee
Waarschuw beheerder
najah bij mij heeft ze m er ook wel goed ingezet... alleen ze had me zeezout meegegeven ipv bocasan.... daarom is het gaan ontsteken...

maar ik ben blij dat ik m eruit heb gehaald... ik zat er steeds mee te spelen en dat is echt funest voor je tanden,..... en ten tweede het zoent veel lekkerder zonder.... veel echter.... maaruh mensen ik ga lekker stappen... dikke tut en oant sjen...
Waarschuw beheerder
Ik had er ook last van dat mijn bolletje tussen mijn kiezen kwam. Ik heb toen een nog kleiner staafje gevraagd (12mm) en nu heb ik helemaal nergens meer last van.
Voor je tanden is het idd beter om een plastic boletje erop te zetten.

2 Sir Kenny--> Ik mag voor mijn werk ook geen tongpiercing maar ik heb 'm vrij ver naar achteren laten zetten (schuin naast mijn tongspier) en als ik moet werken draag ik een roze-achtig bolletje (dezelfde kleur als mijn tong) en dan valt ie helemaal niet op.

Waarschuw beheerder
heeee mense, ik heb me tongpiercing alweer 2 jaar en zoals de meeste al zeggen: het doet geen pijn en verdoving is nie nodig!
heb je em net? meteen veeeeel ijs eten, dan krijg je bijna geen zwelling!
als je er op bijt...gewoon een korter staafje nemen alleen dan krijg je wel een deuk in je tong...heb k tenminste haha. ]
na een jaar kan je em makkelijk een paar uur uitlaten om te werke!
groetjesssss
Waarschuw beheerder
heej mensjes,ik ben inmiddels zo'n maandje of 4heel gelukkig met mn tongpiercing:) laten zetten op zich is niet pijnlijk!op het puntje van je tong bijten doet meer pijn.wel 1tip:eet van tevoren wel ff gewoon!na die tijd,gewoon relaxt ff blijve ligge,niet meteen overeind komen.ik had vreeeeeeselijk veel pijn verwacht,maar dat viel gelukkig echt 100% mee,zou het zo weer opnieuw doen.niet een te kort staafje nemen trouwens,want als je bijv. alcohol drinkt,wil je tong nog wel eens zwellen.als je staafje dan te klein is,heb je het risico dat ie in zn geheel (met balletjes) in je tong schiet!
uitdoen is niet zo'n slim idee,na slecht 1 uur kan het gaatje al dicht zitten,omdat er in je mond snelhelend weefsel zit.
en inderdaad,niet alleen het zoenen word er beter van:p Owjah er zijn ook speciale bolletjes te koop, die vibreren:p!!!ze schijnen ongeveer 30/40 euro te kosten:)
trouwens als je laat zetten met verdoving(volledig overbodig als het aan mij ligt) is de pijn achteraf veel erger!
het vervelendste vond ik in het begin dat je ff een dikke tong hebt en echt moet wennen waar je dat ding moet laten in je mond,dat was vervelender dan de "pijn".
dus voor iedereen:echt niet eng,niet teveel bij nadenken als je er 1 laat zetten,try to relax!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Sjeeh!
Ik ben dus echt gewoon tegen de vlakte gegaan na het zetten! Whahaha wat een blunder ik lag echt op de vloer! Beetje bijgekomen vertelt een klant dat waar hij zijn pierings allemaal had zitten. Ik weet niet hoeveel er tussen z'n benen hingen maar het moet echt een soort van musea zijn geweest. Ook nog even in detail gehoord in welke kleuren jaappie getatoeeerd was..Argghhh toen werd ik echt niet goed.

Heb er ontzettend veel last van gehad vooral met eten en mn tanden gingen er wel kapot van. Heb nu een heel klein staafje erin (10mm) Heb er nu absoluut geen last meer van. En speel er ook niet continu meer meej. Vind ik namelijk ook super irritant om bij andere mensen te zien.

Vraag me wel af hoelang ik em in ga houden. kan me niet voorstellen dat ik er over 30 jaar nog mee loop? Maar voorlopig zit ie waar ie zit! ;)
Waarschuw beheerder
ik had al 24uur nix gegeten.had zoveel pijn verwacht,dus op en top gespannen daar gaan liggen,en toen zat opeens die naald erin(ik dacht dat hij mn tong ging ontsmette ofzo) en dacht ik:heej het doet helemaal geen pijn,zenuwen op slag weg,nou en toen stond ik op,echt helemaal zwart.5minuten op die tafel gelegen,toen vond ik het wel weer goed,snel weggegaan,milkshake halen,moest echt iets met suiker hebben:)verder,1dag alleen yoghurt,2edag bami gegeten.3e dag at ik al weer vrolijk pistoletjes:)weinig last van gehad dus:D
en of ik schade aan mn tanden heb hoor ik volgende week maandag...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
had er niet zo veel last van..na 5 dagen al een kleiner staafje en toen na een paar weken weer terug gegaan voor nog een kleiner staafje.. Het verschilt echt per persoon
Waarschuw beheerder
Nahw kom ik hoor met mij vraag ik heb namelijk
gehoord dat je kans hebt dat je tong verlamd kan
raken na 't zetten van een tongpiercing niet dat
iedereen die kans loopt maar tis zelfs gezegd bij
een vriendin van mij toen ze er een liet zetten
ikzelf wil geen enkel risico lopen moet er nie
aan denken een verlamde tong :S wie weet hier
meer over of heeft hier meer over gehoord...? :9

Michelle (K)

Waarschuw beheerder
Je maakt jezelf zenuwachtiger dan nodig is met het zetten van zo'n piercing, het is dus echt piece of cake! Je verneemt er helemaal niets van met zetten, daarna voelt je tong warm en tintelig aan, bij de een zwelt de tong enorm op en de ander heeft er bijna geen last van. Ikzelf heb geen last gehad met praten alleen ik moest verschrikkelijk wennen.. ineens zo'n gewicht aan je tong haha. Met zoenen merk ik er totaal niets van maar dat is misschien voor iedereen verschillend. Ik wens je succes en sta er niet teveel bij stil. Veel plezier ermee als je hem hebt gezet!!

Miranda
Waarschuw beheerder
2]\/[¿©]-[€((€:
dat klopt inderdaad wel wat jij zegt.maar dat geld inderdaad voor een beperkte groep mensen maar.bij sommige mensen zitten de 2 grootste aders van je tong te dicht op elkaar,dan kan je inderdaad bepaalde consequenties daar aan over houden(een volgens mij tijdelijk verlamde tong,smaakstoornissen etc.).maar elke piercer zal eerst kijken of het bij jou wel mogelijk is om er een door je tong te doen,dus daar hoef je je nooit zorgen over te maken.
Waarschuw beheerder
Oh ok THX!

...zou wel ff langsgaan om dat tuh laati checki ;)

xXx Michelle
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
he luitjes..
ik heb vandaag men korte piercing erin laten zette..
maar nu is het zeker wel relaxed met da ding nu heb je nie meer last van dat lange ding wat continu tussen je tanden zit..
nu ben ik er helemaal tevreden mee:D
nu alleen nog men tong een beetje fris krijgen van die kleffe listerine;P

Waarschuw beheerder
donateur
Tongpiercing is Cool! :D

Heb zelf al 1 Tongpiercing 2 jaartjes lang en Binnenkort Komt er een 2e Tongpiering Bij!!
WHOEHOEE!! :D:D:P

Ik vond de pijn Reuze meevallen..
Doorheen Steken deed bij mij Weinig alleen Daarna is ff kut...
Maar daar kom je ook wel weer over heen hoor! :D
Lekker doen!
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja kheb ook ook tongpiercing en ik moet segge dat ik er best lang last van had.. normaal ken je binnen 2 weken een kleiner staafje halen en ik kon het pas na 3 WEKEN! heel raar mja..
Het zetten is idd niet pijnlijk alleen daarna is het ff wat minder..:(
de leukste tijd heb je als je 's ochtends wakker word haha dan is het het ergst!! :S
Maar voor de rest is een tongpiercing wel chill..
jah voor je tanden moet je wel uitkijken want heb al een stuk uit me kies gebeten.. mja je ken nog zo goed opletten maar als tie er p.o tussen komt dan is het al te laat..
mja aan alles zitten risico's..

Ciao!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb de mijne meer dan 1.5 jaar en ik heb er never nooit problemen mee gehad..
Ook niet tijdens het zetten of erna :)

Ben het helemaal eens met tessabeestje, de orale sex wordt zekers beter voor de ander dan natuurlijk. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens......Bij mij werd de naald van boven naar beneden gehaald.....Bij vriendinnen van me van onder naar boven.....Ben ik de enige die dat heeft offuuhhh......
Waarschuw beheerder
donateur
2 ~!Da HardStylisT!~ : bij mij is ie ook van boven naar beneden.. een vriendin van me die d'r tongpiercing ergens anders liet zetten daar deden ze het ook van onder naar boven.. en dat deed best pijn zei ze..

ik ga binnekort nog een 2e tongpiercing nemen :)
nou maar hopen dat ie er nog voor of achter kan :p
Waarschuw beheerder
donateur
2 Stoeipoes

Jah heel vreemd..Niemand die ik ken is ie van boven naar onder geprikt..Kwam ik laatst achter..Maarjah van boven naar onder voelde ook niet zo fijn maar dat doet er ook niet toe..Vind het alleen best wel vreemd dat ze de ene keer anders prikken dan een andere keer....:)

Haha jah hoop het ook voor je dat is helemaal in zeker 2 tongpiercings...Nah ik doe het niet bah moet er niet aan denken...:)
Waarschuw beheerder
Dank jullie wel allemaa (K)iezzzzzzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
leuke sappige verhalen zitten ertussen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Zit ie er al in Amisha??!!! :)
Waarschuw beheerder
nee wacht tot eind van de maand dan krijg ik weer geld en dan ga ik zeker weer twijfelen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha je moet niet twijfelen gewoon laten zetten....Het is zomaar klaar....Just do it!

Waarschuw beheerder
donateur
bij mij ook van boven naar onder.. en nie eens met een klem ofzo! Op tv had ik wel s gezien dat ze het zo deden, maar zij deed gewoon een kurk eronder en naald erdoorheen.

Waarschuw beheerder
donateur
2 Amisha =>

Gewoon Zetten!
Goed Excuus Om De Heeeele Dag Ijs Te Eten! :P:D
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien ga ik je toch nog tegenhouden haha. Bij mij op school zat een meisje die ook een tongpiercing had laten zetten bij haar was het fout gegaan (door een spiertje/zenuw heen). Nu is dus de helft van haar tong verlamd, dat meisje loopt de hele dag met een zakdoekje aan haar mond om het kwijl :kwijl: op te vangen. Ik wou het ook heel graag maar zij heeft mij van gedachten veranderd.
Als je het doet laat het dan door een goede piercer zetten, de beste kijken van tevoren met een blauwe lamp waar alles loopt! Succes!

Waarschuw beheerder
ik ga er misschien van de zomer ook maar een laten zetten, , of eentje door mijn wenkbrauw dat vindt ik ook nog wel relaxt....
Waarschuw beheerder
2 Hardstyle Queen :) wou ff zeggen...

dat ik wel blij ben dat je dit ff laat weten
sluit aan bij wat ik me afvroeg namelijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je een tongpiercing laat zettuh moejuh ff doorbijtuh (niet letterlijk dan, lolzz)

Wat Hardstyle Queen zegt is zeker zo. Laat ut bij een goede piercer zettuh, kost misschien wat maar, maar dan heb je owk wat meer zekerheid.

Heb um zelf bij Bodyflair latuh zettuh.

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon doen!! Is echt cewl.

Alleen wil ik nu (heb em nu een half jaar) wel eens een ander kleurtje ofzow, der in maar ik krijg dat balletje zelf dus echt niet los :S

Iemand ervaring, of kan ik et beter bij de piercingshop laten verwisselen???
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus meen je niet!!! Van dat meisje van je school!!! Dat is echt wel erg dan heeft die piercer zeker ook niet goed gekeken waar de tongspier enzo zitten!! :(

2 *LiEnTjUh*

Die piercing ach die is zo te verwisselen...Ik ben ook teruggegaan deze week heb er een andere in laten zetten...Een kortere maar die begint te irriteren dus vanavond zet ik die langere er weer in en dat doe ik gewoon zelf...!! Dat bolletje die is zomaar los te krijgen hoor!! Tenminste bij mij wel....

Waarschuw beheerder
Ik wil er denk ook wel een alleen dat mis prikken dat klinkt zo naar :S:S
Met mijn wenkbrauw piercing had ik ook niet echt last de volgende dag en het zetten deed ook niet zoveel pijn alleen hij was er na 3 maanden alweer uit gegroeid.......kan je tong piercing ook uitgroeien ?!?! (dat het gaatje in je tong steeds groter wordt ofzo?)

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012e8f8000908cee974b7501a000cb679]http://www.crazy-planet.net/pictures/piercing.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Piercing werd bij mij van onder naar boven gezet met een klemmetje. Dat lijkt mij trouwens ook het beste, dan kan je zien waar dat spiertje zit.
Ga ook naar een professionele piercing studio.
Verdoving zou ik niet doen, dat vertraagd de genezing.

2 kissione: Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat je tong piercing uitgroeit.

Ik kan het bolletje er ook makkelijk vanaf draaien en zelf een andere piercing er in zetten. Het is net als je oorbellen verwisselen.

Waarschuw beheerder
piercingen zijn piece of cake.. maar je moet er wel mee uitkijken want is verslavend.. heb er nu twee (wenkbrauw, tepel) maar tepel zou ik nie zo snel bij anderen aanraden.. laat er misschien zelf binnenkort nog wel eentje naast zetten, maar die zijnt gevoeligst.. tong lijkt mij ook leuk, maar er zijn al zoveel die dat hebben.. maar wat ik ook erg leuk vind is zoals je misschien op mijn profielpic. van MARS-L (50% of DeePack)kunt zien de oren!! ook super...
Waarschuw beheerder
HEEEEEEE ja tis definitief piercing komt er zondag in....:P maar de pijn:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
kijkkijk.. eindelijk de knoop door gehakt..
nou geloof mij de pijn is niks heb hem nu 2 weken en heb helemaal geen pijn gehad:D..
maar heb nu een weekje die korte piercing, maar heb het idee dat die te kort is want hij trekt aan de bovenkant helemaal in men tong:S
ik vind het wel vaag misschien moet er wel een langere in?!?! kenne meer mensen dit probleem???
Waarschuw beheerder
donateur
2 WauzyWeezy

Ik heb dat ook gehad...Ik heb mijn piercig nu bijna 2 maanden en ik heb dinsdag een kleinere erin laten zetten...Maar dit kan dus nog steeds niet want mijn hele tong ging open...Dat balletje ging er aan de bovenkant helemaal inzitten en het gaatje scheurde uit...Dus heb ik gisteravond (donderdagavond dus) die langer er maar weer in gezet en nu gaat het veel beter...

Ik kwam bij de bodycare in leeuwarden en ik zei tegen die vrouw dat er maar een 16 mm in moest maar nee hoor er zou een 14 mm in moeten volgens haar...nah die dus maar genomen...maar ik had naar mezelf moeten luisteren heb er 2 dagen echt last van gehad...Dus als ik jou was zou ik die langere er weer in zetten...Voelt veel beter...Toen ik hem er weer in had gezet...Oeh kon ik alles weer veel beter...

:)
Waarschuw beheerder
donateur
oooh das nie zo lekker om te hore:S
maar ik heb nu ook geen idee hoelang die van mij nu is.. maar is dus wel een tussenmaatje neem ik aan..
want die andere vond ik echt te lang...
he maar wat denk jij zal het mij lukken om die zelf te verwisselen:S.. als het net zo is als bij een oorbel zal het mij wel lukke;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee was niet echt een fijne ervaring...Whaha maar zijn ergere dingen hoor...

Ennuh jaa die piercing die haal je er zo uit en zet je er pcies zo weer in...Net als een oorbel..Je zet hem in dat gaatje en hij valt er als het ware al doorheen...Tenminste bij mij...:)

Dus dat komt wel goed...Gewoon erin zetten...Ik heb nu nog wel die langere erin die vind ik wel fijntjes...Ken ik tenminste mee spelen...Mijn tong is namelijk nog aardig dik (wat dus ook niet normaal is na bijna 2 maanden)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou dan ga ik dadelijk als ik helemaal wakker ben:gaap: me er ff op uitleven want hij kruipt steeds verder men tong in:S

he maar wel vaag hoor dat jou tong nog steeds dik is na 2 maanden:S da kan toch ook niet helemaal kloppen??? lijkt mij dan zo...

he maar ik zag gister iemand met 2 tongpiercings en moet zegge dat zag er echt VET uit... da heeft me weer een s aan het denken gezet:D
Waarschuw beheerder
OK dan heb hem laten zetten vandaag........
en het deed effe pijn ....maar had nog eens buikpijn:( en moest eten heb gewoon een tosti gegeten terwijl het niet mag maar anders werd mijn buikpijn ergger.....:D ben wel blij
Waarschuw beheerder
donateur
maar dus als het goed begrijp viel het dus allemaal best mee he;)
maarja de komende dagen wel een dikke tong hoor;P
Waarschuw beheerder
mijn tong is absoluut nu niet dik of moet dta nog komen
Waarschuw beheerder
donateur
Nou meid dat zal vast nog wel komen... maarjah misschien ook wel niet..

nee heel vreemd dat ie nog steeds dik is maarjah is niks aan te doen hoor.. ik vind die lange helemaal niet erg vind em wel fijn.. :)

Nah zometeen lekker maar even verwisselen...wel goed het balletje erop draaien orz... hahaha.. :$

(K)
Waarschuw beheerder
hey ja vind dat lange staafje vervelend kan niet goed praten over 4 weken moet ik weer terug :)
Waarschuw beheerder
Wie weet welke piercer goed is?

:9 of juist nie...let Mi knowWw
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb ook nog mijn lange staafje erin maar ik vind het wel mooi geweest zo en wil een kortere. Ben bang dat ik mijn tanden aan het vernuken ben want hij komt er regelmatig tegen aan (de onderkant)
Maar verder ben ik er helemaal blij mee. Heb zin om te beffen! :):):)
Waarschuw beheerder
donateur
nou da ding verwisselen is een eitje das zo gedaan:D
ik ben handiger dan ik dacht :)
maar die korte van mij was 14mm dus ga maar een iets langere halen..
en dan meteen wel een toffe..
heb er eentje gezien met een capsule er boven op:xtc:.. die leek me wel toepasselijk
Waarschuw beheerder
donateur
Whahah jah tuurlijk is dat een eitje.. Is zomaar klaar!!....

Ennuh die 14 mm.. Jah ik ken het probleem.. Mooi een andere halen dus.. :d
Waarschuw beheerder
Pas over 4 weken terug???
Ik moest na 2 weken terug komen voor een korter staaffie :S
Ik heb er nu een van 10 mm, maar ga binnenkort denk ik nog een korter staaffie halen.
Komt af en toe nog tussen me tanden :(
Waarschuw beheerder
2 Marijn : waar zit jij met je gedachten :S

Waarschuw beheerder
het is meer; waar ik met mijn tong zit....

Waarschuw beheerder
Nee alsjeblieft niet, ik had vroeger een "Tor" van een vriendin, en die had er ook een, echt smerig met zoenen en.......
Scarface B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zit er aan te denken mijn reet eens een x dicht te laten piercen...
Krijg je lekker gespleten schijt hahahah

Waarschuw beheerder
donateur
toffe grap..

Waarschuw beheerder
als je hem dicht laat piercen komt er niks meer uit hoor

Waarschuw beheerder
donateur
jackass nie gezien?

Waarschuw beheerder
nein
Waarschuw beheerder
donateur
nee vertel.. ik kijk het altijd maar die aflevering toevallig niet zeker... Vertel :)

Waarschuw beheerder
Steve O, liet een bout van ongeveer 10 cm. tussen zijn 2 reet helften zetten ,echt gebeurd, trouwens wel een gaar gezicht, wordt zo vaak herhaald bij Mtv, je zal het nog wel een keer zien.
Scarface B)

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook een tongpiercing maar ben bang dat me tanden beschadigen dat wordt wel eens verteld
Waarschuw beheerder
Het is niet het beste voor je tanden, maar het valt best mee...Ik heb er iig nooit last van!
Als je er zeker van wilt zijn dat je tandglazuur naar de kl*te gaat moet je een lippiercing nemen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tongpiercings ruleren ik heb der zelf 1 maar ik heb der obsessie voor :-P whahahhaaaaa OPPASSEN DUS :-P

Waarschuw beheerder
Heb zelf mn staluh balletjus vervangen door plastic. Volgus mij scheelt dat al een hele stuk en het geluid is zachter als je met je bolletjuh over je tanden heen gaat. (tenzij je ervan houdt :P)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb lekker ook plastic :-P rood wit blauw :-P whaha

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een rood wit blauwe Tongpiercing in :D:D
Waarschuw beheerder
Mijn vriend vin dhet helemaal geweldig zoenen duss:P ideee voor de meiden:D

Waarschuw beheerder
Ik heb nu een jaar een tongpiercing en nog steeds geen problemen mee gehad!

Waarschuw beheerder
gewoon laten zetten... ik heb er ook een en nog nooit problemen mee gehad.. als je bij naar een goede shop gaat hoeven er geen complicaties op te treden.

groetjes!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou het zoent onwijs lekker en weet nog wel wat dermee :-P lol maar jah het is wel verslavend :d
Waarschuw beheerder
ik heb mijn balletje net door geslikt... :( kostte me 10 euro voor 2 balletjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moetj e ze ook goed vast draaien ik heb al 4 maanden de zelfde in :-D rood wit blauwe :-D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zekah geil!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er ook eentje...een jaartje alweer en nog nooit last van gehad....het ook nog nooit gehad dat ik de piercing door heb geslikt wat ik wel eens hoor....balletje is ook niet meer moeilijk los te draaien...alleen de eerste keer wel toen heb ik van die handschoenen gepakt uit zo een haarverfdoos en toen lukte het wel...zijn stroef....mijn ex vond het wel lekker met de sex en wat ook super is....zoenen met iemand die een tongpiercing heeft terwijl je zelf ook een tongpiercing heb....haha....ik haal hem er nooit meer uit....Kusjes
Waarschuw beheerder
Ik zie dat er meerdere van jullie zijn met een tongpiercing ik kreeg te horen toen ik hem vorige maand heb laten zetten dat ik hem 1 keer in de drie weken moet uitkoken dat was dus afgelopen donderdaag maar krijg het balletje voor geen meter los hebben jullie dit ook dat jullie hem dus moeten uitkoken of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitkoken??
Heb 'm nu 3,5 jaar en heb 'm nog nooit uitgekookt. Dus meid: Laat lekker zitten!
Waarschuw beheerder
jah werd gezegt maar krijt hem met geen mogelijkheid los en gaat dus dan ook ff flink pijn doen als je er zo aan loopt te trekken en doen dus oke dan laat ik hem ook lekker zitten
Thnx

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ow dan heb diegene die hem der in heb gedaan het balletje te strak opgedaan hebbe ze bij mij ook gedaan moest met tang bij pierc shop los gedraaid worde en bij me wenkbrauw pierc pcies het zelfde verhaal
Waarschuw beheerder
ja ik krijg hem met geen mogelijk heid los maar k hoorde hier al dat ie niet uitgekookt hoefde te worden
Waarschuw beheerder
Pijn viel bij mij echt reuze mee! Had al van te voren ijsjes in huis gehaald, maar amper nodig gehad.. Ik kon de volgende dag alles alweer, behalve kussen.. Eet wel wat vlak voordat je gaat, want niet iedereen heeft er zo weinig last van!
Waarschuw beheerder
deed geen pijn t zetten vamme tongpiercing.. weekkie daarna ff dikke tong en btje last van ..mah thats it .. :)

alleen kreeg 1,5 mnd daarna auto-ongeluk en bij rontge foto's maken moessik m uitdoen mah kreeg m nie los whehe..heel moelluk met n stokkie me tong naar de zijkant douwe.. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een tongpiercing en idd met zoenen is het wel lekker.
het zetten voelde ik niks van en mijn tong bleef normaal hij zette niet op ofzo ik kon gewoon eten wat ik wou.
ik ben de dag na het zetten ook terug gegaan voor een kleinere tong piercing.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik hoor hier allemaal verhalen dat het lekker is met zoenen maar ik vind het zelf niet fijn.....
Ik persoonlijk zoen liever zonder tongpiercing maarjah komt misschien wel omdat ik die lange er nog steeds in heb zitten ik weet niet ik vind het een beetje vervelend maar kan hem ook aan mij liggen...
De jongens vinden net nl wel lekker :D
En dat is het belangrijkste toch!

Ennuh over dat bolletje losdraaien!
Die van mij zat eerst ook heel strak maar toen kwam ik erachter dat ik hem de ander kant op moest draaien!
Nu haal ik hem er eigenlijk elke week even uit en maak hem schoon..Niet dat hij dan vies is maar voor mezelf vind ik dat gewoon een hygienischer idee!!....
Gewoon flink aan het bolletje draaien en dan moet ie toch vanzelf wel losgaan ... Toch?!!..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb em nu een half jaar ofzow, van de week maar eens zelf eruit halen......kreeg em der niet goed meer op :S:S:S
Met als gevolg dat et balletjes steeds vanzelf los ging....irritant!

Maargoed, voor zat maar ff nieuwe erop gezet, blacklight met groen, blauw en in et midden gliters :D:S:D:S
Waarschuw beheerder
donateur
Heb de mijne nu een jaar ofzo,
volgens mij wel al langer.. :S
NOOIT problemen mee gehad! :D

Waarschuw beheerder
ik heb mijn tongpiercing nu al 2 en een half jaar kep er nog nooit problemen mee gehad ik heb een staafje van 10mm das opzich wel klein maar ut zit fijner anders bijt ik er constant op.
En over losdraaiende balletjes pak gewoon 2 tangtjes maak ze ff schoon en draai ze vast zo doet je piercer het ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat deden ze bij mij anders niet hoor... bij mij zetten ze dat balletje gewoon vast met hun handen met handschoenen aan... kwam echt geen tang aan te pas!
Waarschuw beheerder
heb ongeveer 2 maanden geleden me 2e tongpiercing laten zetten en ik wist toen pas weer hoe het ookal weer voelde..:S
was de pijn het niet eten en op je piercing kauwe helemaal vergeten!!!
Maar gelukkig na een weekie was alles weer normaal
Ik heb hem alleen nog niet verwisseld heb een 12mm staafje nu maar had nu de vraag of het kwaad kan als je hem niet verwisseld???
Heb nergens last van ook nie met zoenen enzo ;-)
(K)

Waarschuw beheerder
donateur
vriendin van mij had ook een tongpiercing maar daar zat dus wel mooi een gat achter haar piercing nog he.. de piercing was naar voren geschoten ofzo :s

Nou ja, ik vind het wel mooi hoor, maar mag waarschijnlijk met mn studie en toekomstige baan toch geen piercing.. Als die piercing een ader raakt kan je wel mooi doodbloeden..
Waarschuw beheerder
donateur
heb ongeveer 2 maanden geleden me 2e tongpiercing laten zetten

Veeeeeeet!! (y) :D
Ik ga binnenkort ook me 2e laten zetten! :9
Waarschuw beheerder
Kheb ook een tongpiercing, maar na een avondje drank en/of drugs word ik de volgende dag toch wel met een gevoelige tong wakker..
Of dat nou komt door dat je een dikke tong hebt met drank en dat ie dan dus heeft geklemt. Of dat t komt door dat ik een zenuwtrekje heb zonder dat ik ut weet.. :S

Waarschuw beheerder
donateur
zijn dr ook mensen met 2 piercings in hun tong?
ik vraag me af of je tong dan weer zo mega wordt.
Moet je dan 2 lange staafjes erin de eerste weken, of kan die 1e gewoon blijven zitten?
Waarschuw beheerder
donateur
Nancy: dan moet je idd 2 lange staafjes erin de
1e weken!! Want dan zwelt je tong weer een beetje
op he en als je er dan zo'n klein staafje in hebt
zitten... dat gaat nie goed! :|
Waarschuw beheerder
nou ik kon bij mij de eerste piercing gewoon laten zitten toen die 2e er bij werd geprikt!!
Het was mischien een beetje vreemd maar alleen het gedeelte waar die 2e piercing kwam werd dik de rest van me tong niet echt...:-P
Waarschuw beheerder
donateur
Het was mischien een beetje vreemd maar alleen het gedeelte waar die 2e piercing kwam werd dik de rest van me tong niet echt... :P

Hmm.. het leek mij ook dat de rest dan ook wat
dikker werd whaha.. Goed om te weten! :D
Waarschuw beheerder
whaha ja of ik ben weer een apart geval :D
maar bij mij is de 2e er ook achter gezet (normaal gaat ie er voor bij een 2e) maarja bij mij paste dat dus nie dus mischien vandaar ook dat de rest van me tong nie dik werd :-P

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
maar ff een vraagje is het normaal dat als je je piercing gaat omwisselen voor een kleinere dat je die lange niet mee krijgt....ik kreeg hem niet en vroeg waarom niet en daar gaf ie gewoon geen antwoord op......2 tongpiercings zijn zekers cool....jullie zetten me aan het denken en het twijfelen....
Waarschuw beheerder
donateur
whaha ja of ik ben weer een apart geval
maar bij mij is de 2e er ook achter gezet (normaal gaat ie er voor bij een 2e) maarja bij mij paste dat dus nie dus mischien vandaar ook dat de rest van me tong nie dik werd

Jah, idd, ik wil dus ook een 2e laten zetten,
en die gaat dus VOOR me 1e. Zit die 2e van jou
dan niet ver naar 8er? Of valt dat wel mee??
Waarschuw beheerder
nee hij zit niet te ver naar achter hoor!!
Hij zit eigenlijk precies goedzo maar dat komt omdat de eerste wat verder naar voren is gezet..
die man heb bij wel moete klote met de 2e maar hij vond het wel een uitdaging want hij had nooit een 2e piercing er bij late prikken..
Ik hoefde daarom ook niks te betale ervoor...:D
hij zei wel dat ik gek was maarja daar kon ik hem alleen maar gelijk in geven:-P
(onee was prettig gestoord he kev ;-))

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Zei ie dat je gek was ja? Whaha! :P
Dat komt me bekend voor! ;P
Dat zeggen mensen ook tegen mij als ik
ze vertel dat ik er een 2e bij wil laten
schieten!! :D
Waarschuw beheerder
ik kreeg hem niet en vroeg waarom niet en daar gaf ie gewoon geen antwoord op

je kreeg hem nie mee omdat ze dat lange staafje gaan reinigen en dan hergebruiken ze hem weer..
Waarschuw beheerder
donateur
ow owkeej lekker....maar dat weet ik het ook weer....maar bevalt het een beetje de 2e???....ik vind het echt super tof!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Aaaaaaahhh ik wil het ook echt al superlang!!
2 Piercings is echt kicke!
Wou het laatst bijna doen maar telkens houd iets me weer tegen

Verlamde tong dit geen smaak meer dat! :S
Dat soort dingen SUCKS!

Wat moet je daar nou mee he?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar wat nu als je je balletje doorslikt?? moet je dan met je vinger in je poep roeren??
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd zorgen dat je een reserve-balletje hebt :D:
Waarschuw beheerder
donateur
als jij het nou lekker vind om in je poep te roeren moet je dat doen.....maar je kan ook gewoon het balletje goed erop draaien....ik ben hem nog nooit kwijt geweest.....gewoon piercing tussen je tanden zetten en heel hard draaien....Kusjes
Waarschuw beheerder
ja nu jullie het toch hebben over balletjes doorslikke dan kan ik jullie een handje geven..:D
zeker 1 keer in de maand slik ik 1 van de 4 balletjes door :S
maakt niet uit hoe strak ik ze vast draai...
Dus daarom moet ik me balletjes voorraad steeds aanvullen want heb namelijk niet zo'n zin om in me poep te roere :-P

Waarschuw beheerder
donateur
1 van de 4??
Heb jij 4 tongpiercings???
Dat wil ik welles zien! Hebbie dat op foto?!
(ik heb btw nog nooit een bolletje ingeslikt:xtc:)

Waarschuw beheerder
Nou mijn vriendinnetje heeft er een en het is geweldig;P;-P;P;-P dus ik heb me er twee weken terug ook een laten zetten en de tweede is nabij!!!!
Waarschuw beheerder
pff kutzooi, ik had net een heel verhaal getypt met reacties op berichten enzo,maar die kutpc heeft ut weggepleurd ofzow:s
weer opnieuw:
Nee ik maak mn piercing nooit schoon,maar kan mn balletjes wel zo losdraaien,zoals het hoort!alleen bij je 1e piercing hoor dat niet te kunnen.

2chicka-CINDY©:
Je kan geen blijvend gat in je tong houden,want je tong is snel helend weefsel!Dus dat verhaal klopt denk ik niet helemaal. In de meeste branches en studies is een tongpiercing wel geaccepteerd, juist omdat ie in je mond zit!Ook kun je dat ding er over 5jaar weer uit trekken als je um zat bent, want in een uurtje of 2 zit je gaatje dicht! en dat verhaal over doodbloeden,1 reactie: WHAHAHAHAHAAHAHAHHAH­AHAHA, zie je ut voor je doodbloeden door 1 adertje:s De piercer kijkt ook eerst of je wel een piercing kan in je tong,of je 2aders niet te dicht op elkaar zitten.Als dat dus wel het geval is zal geen enkele goede piercer jou aan een tongpiercing helpen!!!

2MaaRT:
De verhalen over tongpiercings worden erg opgeklopt, de risico's zijn niet veel groter dan het laten zetten van een oorbel!Ga eens binnen bij een piercer en vraag wat er waar is van de verhalen die je gehoord hebt, dan blijkt dat er veel niet klopt.
Overigens is het materiaal van veel piercings gevaarlijker dan het piercen op zich. Je piercing kan het best van titanium zijn, en eventueel chirurgisch staal in de winkel met gehaltes erbij! Op straat kun je het beste geen "ijzeren" piercings kopen,deze zijn allemaal van schadelijk chirugisch staal. Als je deze te lang in je tong hebt, kun je een vergiftiging hiervan oplopen!

Trouwens 2tongpiercings,heeft iemand daar een foto van toevallig??Lijkt me nou nix, 2piercings in mn mond.Ik ken trouwens iemand van internet met 4tongpiercings. Nog geen mensen met de behoefte hun tong te laten splijten????(ieee eng!)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook 2 tongpiercings. De 2e van mij is erVOOR gezet, maar ik heb ook geen korter staafje in de 1e piercing gezet. Tong is niet echt dik geworden. Die 1e piercing heb ik al een paar jaar. Ineens had iedereen een tongpiercing en toen vond ik er niets meer aan. Dus hup.. een 2e erbij. Nu lees ik hier dat veel met het idee rondlopen om een 2e te laten zetten. Tijd voor een 3e dus???? Neeeeeehhhh.....!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 inonde

Dat gat kan anders lang genoeg in je tong blijven zitten een goede vriendin van me...born 2 bounce...heeft ongeveer 2 maanden geleden haar tongpiercing eruit gehaald en als ze nu denkt van ik wil hem er nog even in kan ze hem er zo weer inzetten...ze moet een klein beetje doorduwen maar hij kan er nog gewoon in wanneer zij wil...dus het gaat gaat niet helemaal dicht....
Waarschuw beheerder
Maar een tong piercing is toch echt iets voor vrouwen?
Waarschuw beheerder
ik krijg vrijdag mijn tongpiercing :D
Waarschuw beheerder
op reactie andre
Ik vind dat jongens net zo goed een tongpiercing kunne hebben ik vind ook nie dat het als iets vrouwelijks moet worde gezien oke het kan voor een jonge wel geil zijn als een meisje een tongpiercing heeft;-P
maar daarom kan een jonge met piercing ook heel sexy zijn hoor!!
DUS JONGENS TONGPIERCINGS ZIJN NIET ALLEEN VOOR VROUWEN ;-P
(K)

Waarschuw beheerder
Heey andre!!!!! ben je ook van mening dat oorbellen dan alleen voor vrouwens is????????:x :x

tongpiercings is er ook voor de jongens hoor heb er zelf een en de tweede is op komst!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Oorbellen zijn inderdaad meer voor vrouwen dan voor mannen.
Waarschuw beheerder
ANDRE ik VIND dat echt niet!!
En Jongens kunnen ook gewoon een tongpiercing nemen!!!
Want het is heus niet alleen voor vrouwen hoor!!

En promo suc~6 met je 2e tongpiercing het zal vast vetjes bij je staan!!
Ik heb het zelf nu ook weer sinds november en het is echt geinig :-P

(K)(K)(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het erg aantrekkelijk bij een man als ie oorbellen en een tong piercing heeft!!!

>>Promo Die 2e gaan we lekker samen zetten(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou een tongpiercing bij een man vind ik juist wel leuk staan:D:D:D:
en het zoent nog lekker ook:P:P:P:P

Ik wil misschien zelf ook wel een tongpiercing laten zetten maar ik hoor dat sommige soms een week niet kunnen eten en zo'n opgezwollen tong hebben:S:S:S:S

Ik weet nou neit of ik uhm nou wel wil laten zetten:S

Waarschuw beheerder
Thnx m!sszz melly....!!!!!!

Is goed HP!!!!!!!!! Maar er is eerst wat anders aan de beurt..........:9 :-9 :9 :-9 :9 :-9 de rug!!!!!!:9 :-9 :9 :-9 :9 :-9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahah he mensen dit topic breid wel uit he :P

(K)keep going on

Waarschuw beheerder
kheb m ruim een jaar en nergens last van,en ik kook m niet uit hoor! eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik m nog ooit los ga krijgen zelf! lol
Kdenk wel dat hij te lang is nog kheb een 12mm geloof ik erin laten zetten (wisselen) maar ik heb paar weken geleden wel stuk uit mn kies gebeten met dat bolletje dus ga ik maar weer is trug,
Na t zetten heb ik 3 dagen een dikkere tong gehad maar kon gelijk de volgende dag gewoon eten! geen probleem en pijn er door steken is gevoelloos en daarna Paracetamol maximaal 8 per dag hehe niet nodig geweest hoor maar voort geval!
Voor zover ik weet zitten er in het midden van je tong geen aders (je kan dus niet doodbloeden pff) en ook geen zenuwen dus no probs gewoon doen als je dat wilt
succes liefs (k)
Waarschuw beheerder
En toch vind ik dat het meer voor vrouwen is.
Waarschuw beheerder
whahaha oke iedereen zijn eigen mening!!!
Maar ik vind het voor beide :D
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het persoonlijk ook minder voor jongens....
Maar indd zo heeft iedereen zijn eigen mening en als jongens een willen laten zetten moeten ze dat ook gewoon lekker doen....!!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf geen tongpiercing...maar ik vind het wel heerlijk als de andere persoon het heeft :P...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tongpiercing is flex joh heb er ook 1 kon alleen i dag nie eten maar dat maakt nie uit ben van plan om er nog eentje voor me oude te laten zetten das helemaal bruut

Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom het bij mij wel pijn deed (en niet zo'n klein beetje ook...) en bij anderen niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel een hoge pijngrens ken, maar ik voelde de naald echt pijnlijk langzaam door mijn tong gaan :$... Kon voor 5 dagen niet eten, had er genoeg van en besloot het er zelf eruit te halen. Ik vind het wel leuk staan maar het schijnt wel slecht voor je gebit te zijn :s
Waarschuw beheerder
lijkt me ook wel vet een tongpiercing, maar ik weet niet of ik het wel durven ga...
Waarschuw beheerder
donateur
dat durf je wel.....het doet echt geen pijn haha....in ieder geval bij mij niet en bij de meeste mensen niet....ik wil er ook nog eentje bij laten zetten.....dus....Ku­sjes.....succes....m­oet ik anders met je mee gaan....haha....kusj­e
Waarschuw beheerder
ik ga ook een :P piercing laten zetten...in amsterdam...als ik de moed niet verlies tot volgende week...:D
;) succes amisha
Waarschuw beheerder
m­oet ik anders met je mee gaan....haha....kusj­e

hmmm als je mee zou willen zou dat wel relaxed zijn. Maar dan moet je wel even naar Canada vliegen :D En anders moet ik wachten tot ik weer in nederland ben. Dat kusje helpt in elk geval al wel
Waarschuw beheerder
heyhey lievurdssss heb mijn piercing ondertussen al 4 en een halve week maar dank jullie wel voor jullie steun:P
Waarschuw beheerder
hmmmm:) wat dachten jullie van een wang piercing?
Waarschuw beheerder
persoonlijk vind ik dat niet zo mooi denkik

Waarschuw beheerder
donateur
Wang piercing?????
Neej lijkt me nix.....
Waarschuw beheerder
ik wil een tongpiercing! mag niet.. :(

Wie helpt mij? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
k kan 'm wel zetten ;)
Waarschuw beheerder
lief aangeboden, maaree.. laat maar :P
Waarschuw beheerder
maryo, zullen we samen gaan dan? ik wil ook

Waarschuw beheerder
donateur
Ronald ===>> wil jij ook tongpiercing??
dat lijkt me nou egt nix he, wenkbrauwpiercing lijkt me wel vet......
Waarschuw beheerder
goed hoor! haal jij me ouders ff over dan? :)

wenkbrauwpiercing is echt ubervet!! bij jongens.. sommige meiden ook wel hoor :)

Waarschuw beheerder
donateur
ja is cker vet..... maarja ook redelijk duur, 2 vrienden van me hebben t ook laten zetten pas en bij 1 was t gaan ontsteken das dan weer btje jammer..... enne Maryo waatom mag je geen tongpiercing dan?? je heb tog ookal navelpiercing?
Waarschuw beheerder
ik wil je ouders wel over halen hoor, alleen we moeten nog wel een tijdje wachten dan, want ik kom op ze vroegst pas in 2004 weer naar nl... vind je niet erg of wel?

ja wenkbrauw is wel cool, maar tong is weer es wat anders voor jongens :D lijkt me wel humor
Waarschuw beheerder
zoenen met tongpiercing, nouja jongen met tongpiercing!! niks lekkerders, nouja... ;)

Maare danny ja, kweenie! ze vonden et zo wel ff genoeg ofzo :):(

2004.. hoop na lang zeuren em dan al wel te hebben! :D

Waarschuw beheerder
donateur
zoenen met tongpiercing, nouja jongen met tongpiercing!! niks lekkerders

Tog maar ff tongpiercing laten zetten.... :P
k heb 1x vriendin gehad met tongpiercing maar k vond t niet egt dta je zegt van nou ik wil nix anders meer.......
Waarschuw beheerder
dat is dus ook een goeie reden ja.. Iedereen zegt dat tongpiercings zo lekker zoenen. Dus als ik hem zelf neem, kan ik altijd lekker zoenen :D

Je wilt toch wel op me wachten he... t is nog maar een maand of 15 dat ik die kant op wil ;)

K hoop gewoon dat je ouders ff moeilijk doen tot ik er ben :D lol
Waarschuw beheerder
ok ok das waar, beetje overdreven :P
Waarschuw beheerder
K heb een nieuw "probleem" gevonden als ik me tongpiercing heb. Nu kan ik wel lekker zoenen, maar dan moet ik nog wel iemand vinden waarmee ik lekker kan zoenen :D
Vrijwilligers hier?

Waarschuw beheerder
Ja een tongpiercing is zekers een aanrader! Ik heb hem nu een jaar of drie en hij is sowieso niet meer weg te denken uit mijn sexleven!

Waarschuw beheerder
Gehehe Lousje ;P;-P zo is het maar net

Waarschuw beheerder
donateur
met zoenen kán het lekkerder zijn, maar dat hoeft niet zo te zijn hoor..
die van mij zit vrij ver naar achter, en met zoenen is dat soms alleen maar irritant. Dan blijven die balletjes voor mn tanden hangen :s
Waarschuw beheerder
maar hebben er veel jongens een Tongpiercing?
Waarschuw beheerder
donateur
kan iemand mij geruststellen??? ik heb mijn tongpiercing zaterdag laten zetten en nou blijft t maar bloeden!!! eerst elke dag 1x maar nu wel 3 of meer x per dag!!! ik heb mn piercer opgebeld en hij zegt dat t normaal is maar k vind t zelf een beetje vreemd, zeker omdat t al 6 dagen geleden is!!! heeft iemand dit misschien ook gehad???

Waarschuw beheerder
nouja t vuil bloed er dan wel uit tenminste.......miss­chien kan je veel ijs gaan eten? veel je tong uitsteken zodat het een beetje heelt door de lucht?????? ik zou het niet weten ;/

k wil er ook graag een maar dat met die kapotte tanden zit ik niet zo op te wachten eigelijk...bestaan er niet piercings die je kan laten zetten met meteen al plasticebolletjes ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
2 fluffie aka hooligirl: bloeden??....heb ik nog nooit gehoord....wat ik zou doen is nog meer piercers opbellen of anders even naar de dokter...die kan kijken of het erg ontsoken is ofzo.....succes ermee!!...Kusjes Mellie

Waarschuw beheerder
ik zou heel graag een tongpiercing willen maar ik wacht er nog wel effe mee :P:P:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
Heb hem nu al ruim 2 jaar en het bevalt me heel goed!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 *Andre®*: Meer Jongens dan je denkt ;P

ik heb er zelf ook 1 en de helft van me vrienden hebben hem ook, niks nieuws dus :D

(ik heb hem ongeveer anderhalf jaar of langer :S)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 fluffie> denk dat dat bloeden idd niet erg goed kan zijn, de mijne bloedde alleen toe ie er net in zat. Denk dat je het beste even langs de dokter kunt gaan.
Succes

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil supergraag een tongpiercing !! maar ja woon nog thuis en me vader hangt me gelijk met me tong op aan het trappenhek ... niet zo1n goed idee dus :)
Waarschuw beheerder
donateur
nou t heeft gewoon een week gebloed, alleen gister niet dus misschien is t bijna over!!! heb ook een andere piercer opgebeld die zei dat t echt niet normaal is, moet vanavond maar langs komen. Hopen dat ie er niet uit moet, anders is t mooi weggegooit geld!!!

Dus 2iedereen die een piering wil, kijk van te voren goed bij WIE je m laat zetten, sommige piercers gaan er zo laks mee om, en zonder je tong kan je niet!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga er ook 1 nemen wilt het al heeeel lang,
ik twijfel er steeds over.

:D
Waarschuw beheerder
Ik ben bijna overtuigd. Ik denk alleen wel dat ik het in een gekke bui moet doen... Eventjes wachten dus nog tot ik zo'n bui krijg :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb je nou al die tongpiercing?????? ik heb nou al 4 piercjes :-d 2 derbij laten zettuh navel en tepel :-s
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik mn piercing liet zetten bloedde het! Dat was op een zaterdag! En die maandag bloedde het nog als ik moest niezen of hoesten omdat de piercing dan tegen mn tanden sloeg maar langer heeft het ook echt niet geduurd!
Best wel vervelend is dat!
Waarschuw beheerder
die gekke bui komt inderdaad wel, ben alleen nog opzoek naar iemand die me handje vast kan houden als ik ga :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou bij mij heeft het 1 druppeltje gebloed me tongpiercing me navel bloede aardig en me wenkbrauw behoorlijk tepel viel ook wel mee maarja tongpierc kan wel pijn doen maar het verschild natuurlijk bij iedereen

Waarschuw beheerder
Heb er 1 gehad maar vond het best irritand dus was er snel weer uit
Waarschuw beheerder
donateur
2 Qanadeez...---> ik heb je het toch al aangeboden om je handje vast te houden....maar moet je wel ff naar nederland komen....kusje

Waarschuw beheerder
ik vind eerlijk gezegd mijn tongpiercing niet echt handig met kussen....
een jongen schijnt er wel plezier van te beleven -if you know what l mean...- maar meisjes zijn er ook niet zo blij mee... je kunt er lelijk mee blijven hangen...!!!
op sommige momenten haal ik em er dus liever maar uit.
Waarschuw beheerder
2 mellie : das waar, mischien moest ik dan toch maar nog een jaartje wachten. Dat aanbod is namelijk wel errug gunstig :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik heb der gene last van met zoenen en je beleeft er inderdaad veel plezier aan misschien een optie om een kleiner staafje te nemen dat werkt ook wel want ik heb ook kleiner staafje als de standaart maat! en het is ideaal alleen ik kan dern niet meer zo goed op bijten hehe

Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit gezoend met iemand met een tongpiercing, maar ik word wel helemaal gek van het idee!! Dus als je echt indruk wilt maken...;) Zoenen is trouwens altijd super!!
Waarschuw beheerder
door je wang? door je bovenlip is ook best geil :kwijl: maarre...door je wang..???

Waarschuw beheerder
Ik laat er binnenkort ook eentje in knallen, maar ga daarvoor denk ik wel ff sos likken. Denk dat het dan een stuk minder pijn doet.
Waarschuw beheerder
ik heb um al 2,5 jaar en hij begint nogal te vervelen. ik merk ook niet veel verschil met zoenen.

suc6 als je um laat zetten :)
Waarschuw beheerder
ik heb ook al 2 jaar een tongpiercing en ik ben bang voor naalden dus zat me helemaal druk te maken maar was zo gezet deed echt geen pijn alleen 1 a 2 daaar na is je tong wel dik dus best moeilijk eten.ik vind het alleen wel minder dat toenik hem eindelijk mocht laten zetten veel mensen er al een hadden. wou hem juist omdat bijna niemand anders een tongpiercing had maar ja succes als je hem laat zetten :)(k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach ik had ook angst voor naalden ik heb uhm laten zetten na sluitingstijd en ik heb onwijs zittuh janken en toen zat ie derin en toen had ik zoiets van what the fuck is dit het dan en daarna heb ik maar een tatoo laten zettuh en navel en wenkbrauw enz enz en ik ben van me angst af en trouwens je hebt sos niet nodig en je hebt juist meer kans op infecties enz enz want je mag absoluut geen piercing laten zettuh onder invloed van drugs of alcohol enz enz want dat kunnen welleens nare gevolgen hebben zeker bij een tongpierc moet je echt voorzichtig mee zijn
Waarschuw beheerder
donateur
kep sinds donderdag mijn tongpiercing.. en moet zeggen dat t me echt reuze meevalt.. t laten zetten deed echt geen pijn. Nu nog een btje last van dikke tong, maar voor de rest geen bloedingen ofzo. Wel komt er een btje wit slijm aan de onderkant uit soms.. is dit normaal? en hoe kan ik dat t beste schoonhouden?

Waarschuw beheerder
evil faith je moet 2 weken spoelen met corsodyl! heb je dat? Je kan dat zo gaan kopen in de apotheek 2 x per dag spoelen en dat is t zo over, wit slijm zou beetje ontstoken kunnen zijn? daarom goed spoelen maar niet met gewoon mondspoelmiddel t moet ontsmetten corsodyl is t beste.

ik heb eindelijk mijnes laten vervangen door korter staafje nou yes, bijt ik er niet meer op haha hele mooie heb ik nu met blauw steentje

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
2 evilfaith --->> je kan beter vaker spoelen, na elke keer dat je wat eet drink of rookt (ook nadat je hebt gezoent ofzo, mag eigenlijk niet maar als je meteen spoelt kan het wel)omdat daar allemaal bacterien inzitten....heb ik ook gedaan en nog nooit ergens last van gehad....en als je zere dikke tong hebt gewoon veel ijsklontjes eten of ijsjes....succes
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gespoeld met bocasan! ik gebruikte het ongeveer 3 a 4 keer per dag! ik wou voor mezelf ook een gevoel hebben dat ik mn tong'piercing' goed schoonhad...
heb er verder absoluut geen problemen mee gehad.. ik heb hem nu nog maar ongeveer 3 maanden maar hij verveelt nu al! :S:S:S
Waarschuw beheerder
hoe kan dat nou???:S
ik heb hem nu nog maar ongeveer 3 maanden maar hij verveelt nu al!

ik vond het zo geweldig dat ik er 2 heb!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet hoe het kan dat hij nu al verveelt...ik zit er vaak aan te denken om hem eruit te halen...ik vind het gewoon een beetje irritant...op sommige momenten ben ik enorm blij met mn tongpiercing maar dan weer op een ander moment denk ik jezus waarom haal je dat ding er niet uit!...whaha ik weet dat het vaag is...heb je hem nog maar zo kort en nu wil je hem er al uit hebben! :S:S
Waarschuw beheerder
het is wel heel slecht voor je tanden en ik kan het weten. ik heb al 3 stukken van m'n kiezen eraf gebeten. :(

en het glazuurlaagje wordt ook beschadigd.

maar er zijn ook plastic balletjes voor een tongpiercing :)
laatste aanpassing