Partyflock

Forumonderwerp · 591186
6251x bekeken
Waarschuw beheerder
is het wel een goed ideee......wil binnenkort namelijk een tongpiercing laten zetten...maar weet niet of er ernstige nadelen zijn...en hoorde namelijk dat het best wel lekker is bij het zoenen;P enzo...verder vind ik het gewoon cool

Waarschuw beheerder
Hihi, ik had me tongpiecing laten schieten en nog eens geen dikke tong gehad of nix, kon gewoon gelijk eten enzo, heb m nu al meer als twee en een half jaar en zou echt niet meer zonder willen.
TONGPIERCINGS RULEZZZZ.:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ikkuh wil er ook 1 maar ik mag het niet!! BALEN!! Maar misschien doe ik het gewoon stiekumpjus... Mondje dicht allumaal!
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Je piercing moet je zo nu en dan even uitkoken in gekookt water.
Als je dat ding een maandje in hebt zonder hem eruit te halen is hij echt smerig.
(ruik er dan ook vooral niet aan :D)
Waarschuw beheerder
nu je het zegt ga ik er zeker aan ruiken ahgaagahahahahhaha :P
Waarschuw beheerder
Ik heb me tongpiercing nu ongeveer.... 2 maanden denk ik.... eerste keer dat ik hem had laten schieten was 3,5 maand geleden... en dat was bij een piercingstudio... dus dan zou je denken dat het wel goed zou zijn... nou niet dus... 1 of ander onervaren persoon heeft hem bij mij gezet... en dat was verder prima... maar zij gaf me zeezout mee om het te reinigen... dus ik gebruik dat keurig volgens haar aanwijzingen... na 2 weken werd ik 's ochtends wakker... en me tong was zooo dik dat je die hele piercing nergens meer terug kon vinden... dus na heel veel pijn heb ik hem er toch uitgekregen... en besloten nooooooooooooit weer een tongpiercing te nemen.... maar nadat het allemaal weer geheeld was... (ongeveer 3 weken) heb ik toch besloten terug te gaan... en een nieuwe te laten zetten...
deze 2e keer was iets pijnlijker... omdat ze door litteken weefsel gaan.... maar dat het nou echt pijn deed... NEE!! En mijn mening over tongpiercings is.... lekker met zoenen.. en al helemaal als je een iets grotere piercing hebt... dus niet zo'n standaard balletje.. want dan merk je er zelf ook meer van...
Waarschuw beheerder
Bij mij is ie na lange tijd in aankomst lijkt me dik bruutjes de eventuele pijn heb ik er wel voor over maar dat zeg k nu Mensen proberen me wel bang te maken maar dat gata nu ene oor in andere uit ik vind het echt wat hebben zo een tongpiercing en misschien wil ik nog een navelpiercing hebben maar dat zie ik dan wel weer eerst deze en dan zie ik wel weer verder....
Waarschuw beheerder
donateur
Dat bangpraten slaat nergens op!! Er is opzich niks engs aan!! Ik heb hem ongeveer 2.5 week geleden laten zetten en ik heb er nu helemaal geen last meer van ik kan alles weer!! Wel had ik de eerste 4/5 dagen last met het eten en het praten maar dat zakt snel af!! Wel raad ik je aan er niet een te zetten op de dag dat je opstap gaat!! Dat heb ik dus wel gedaan en dat is een wijze les geweest!! Maar opzich valt het allemaal wel mee!! De naald zit door je tong voordat je het weet!! En Yeah dan heb je de piercing!!
Die nadelen zijn gewoon onzinverhalen!! Als jij het door een professioneel iemand laat doen dan kan er niks gebeuren!!

Veel plezier ermee!! En ik zou zeggen!! Laat hem gewoon zetten!! :)

P.S. Fijne kerstdagen!!!

Waarschuw beheerder
Nee zitten weinig nadelen aan, ja alleen de eerste twee a drie dagen kun je alleen niet zo goed eten. Verder heb ik er helemaal geen last of nadelen mee gelukkig

Waarschuw beheerder
ben het helemaal eens met samantha!!!
Waarschuw beheerder
Ik laat hem gewoon zetten ik zeur er al lang over en nu gaat ie er komen ook de mensen die hem al hebben hoor ik altijd valt reuze mee dus hij is in aankomst ennuh thnxx mensies :D
Waarschuw beheerder
tsja ik heb me piercing al bijna 3 1/2 jaar en heb er nooit last meej gehad

en ik heb jongens ook nog nooit horen klagen haha ;)

haha en het zoent heerlijk!!!!!!!!!!

als een jongen er 1 heeft is het ook heel fijn :KWIJL:

Waarschuw beheerder
Begin volgend jaar gaat ie er bij mij in :) Maar k'neem wel voor de zekerheid een paar dagies vrij van m'n werk... Aangezien mijn werk uit praten bestaat :)

En Amisha ;) Gewoon doen... Wij mannen zijn gek op tongpiercings :D:D:D:D:D :9

Waarschuw beheerder
GVD Ik wil er ook een, maar moet van mn pa wachten tot ik 18 ben (volgend jaar). Heb een wenkbrauw piercing en die mocht ook niet, maar daar had ik scheit aan. Ik wil m nu!
Waarschuw beheerder
2 ~!hardstyle - only!~

Hey meiss.... of je het nou door een prof laat zetten of een amateur... maakt niet zo veel uit...
ik heb m hier bij bodycare laten zetten... en dan zou je denken dat het goed zou zijn... maar dat achterlijke wijf gaf mij zeezout mee om te reinigen.... en dat is dus absoluut niet goed!!! maarja...
Waarschuw beheerder
ik heb mijn tongpiercing nu 4 1/2 jaar en het is de grootste onzin dat het lekker is met zoenen!!

Als je het lekker vind met zoenen dan kan je niet zoenen... dan doe je wel heel raar... Als je normaal zoent dan voel je het niet... maar als jij iemand amandelen wilt likken, ja dan is de kans groot dat je de tongpiercing gaat voelen!

Waarschuw beheerder
Da's ook weer dikke onzin. Toen ik voor de eerste keer met m'n ex zoende toen ze een tongpiercing had merkte ik het echt wel... ( Bij iets anders ook trouwens :9 ). Maar na een tijdje merk je dat gewoon niet meer en is het ook niet bijzonder meer... Maar goed :D
Waarschuw beheerder
ja zorro denus heeft gelijk!!!!

en sexa bodycare is dat in rotterdam bij bob??

in den haag bij rob moet je hem laten setten dies eg heel goed!!!!!! daar heb ik ook me navel piercing en me tattoo laten zetten!!

en nooit ergens last bij gehad

ging ik in r'dam op de pleinweg voor een ander staffiej in me tong moest ik 20 gulden meer betalen omdat tiej niej bij hem was geset oplichter is dat zeg en maar reclame maken voor ze bedrijf hij heeft niej voor niks een andere naam genomen iemand die veel reclame maakt voor ze shop is slecht mensen moet naar jou toe komen!
en zoeiets moet je niej met reclame doen :S
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf een x een test gedaan:
Ik ging zoenen met een wijf en vraag erna of ze wel eens gezoend had met iemand met een tongpiercing.
Ze zei "nee, nog nooit maar het lijkt mij wel lekker"
toen liet ik mijn tongpiercing zien en ze was echt verbaasd.
Dit bewijst maar weer dat het zo is.....
Of je moet echt een grote staaf hebben, of niet kunnen zoenen.
Waarschuw beheerder
ZorrO Wordt verbannen van PF Als ik me zin krijg
Waarschuw beheerder
waarom moet ik verbannen worden dan???

Ben ik soms te goed voor PF?

Artiest Da Brenzi
Waarschuw beheerder
Het zou verplicht moette worden da alle meissies een tongpiercing zouden moeten hebben... das ech wel lekker...
Waarschuw beheerder
heb er nu anderhalf jaar eentje. de eerste 2 dagen is het lastig eten. dan merk je pas hoeveel je met je tong doet. je schuift als het ware je eten naar je kiezen toe en dan heb je dat pas door.
heb er nu geen last meer van.

heb nu alleen een piepklein bobbeltje wild vlees voor het balletje. want me tong is daar een keer stuk gegaan door :xtc: . dus dat is wel klote
Waarschuw beheerder
donateur
Echt pijn doet 't nie, je voelt 't eigenlijks nouwlijks,die door m'n wenkbrouw deed meer pijn, heb mijne nu half jaartje ofzo, nooit last van gehad,alleen afgelopen weekend tijdens innercity, had toen zo'n maf bolletje met puntjes er op,dat ding was ff wat groter dan normaal, en ik met m'n leipe hoofd maar op dat ding sabbelen, heb nou nog een flinke blaar op m'n gehemelte, maar ja, eigenschuld, verder alleen maar voordelen... is idd lekker.. haha, als je 't graag wilt, gewoon doen.. succes...

Waarschuw beheerder
Nee, het doet geen pijn. Ik heb er zelf eentje in me tong. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou zo te horen zegt iedereen, gewoon doen! dus...

tip> gebruik twee x per dag listerine, das echt prettig spul!
Waarschuw beheerder
ok denk dat ik hem na de vakantie laat doen:D thankzzz voor jullie advies :kusje2: voor iedereen en prettige kerst

Waarschuw beheerder
Groot gelijk ! :P

Waarschuw beheerder
Ja joh gewoon doen!
Ik dacht dat het ook megapijn zou doen maar het viel reuze mee :D Misschien ligt het er ook maar net aan hoe erg je je opwindt, dan valt het alleen maar mee. Bij mij werd ie verdoofd met bananenspray wel lachen dan gaat het allemaal tintelen en dan doen ze die naald erdoor heen.. Je voelt em wel maar het doet geen pijn door de verdoving..
Maar ik weet niet hoe het zonder verdoving is...misschien is dat anders :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wilde het ook al heel lang, veel informatie gevraagd bij mensen die er 1 hadden, volgens hun was het zo gebeurd, en zou je bijna nix voelen !!!

Eindelijk was het zover, ik ging het ook doen.
Ik moest eerst mijn mond spoelen met Listerine, zodat het een klein beetje verdoofd was !
Ik moest gaan zitten, en ze stak zo die naald door mijn tong van onder naar boven.
Helemaal nix gevoeld, en zo trots als een pauw de deur uit !!!
Waarschuw beheerder
doet niet pijn gewoon laten zetten....
Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat je nu wel een beslissing hebt kunnen maken na al die positieve berichtjes....
Ik zou graag willen weten of je het gaat doen...
En ik denk niet dat ik de enige ben...
(K) Sara
Waarschuw beheerder
donateur
2 !!!SeXaHoLiC!!!

Hey meiskuhh..!!
Wat vreemd ik heb hem ook laten zetten bij de bodycare!! En ik heb er helemaal geen problemen mee gehad!! En ik kreeg advies om de eerste dagen ibuprofen te nemen en mijn mond goed te reinigen met listerine of bocusan!! Bij wie heb je hem laten zetten!! Bij die dikkere vrouw!! Nah heel apart!! Niet fijn want ik las het verhaaltje van je!! Bah moet er niet aan denken!!

2 Amisha

Je moet de piercing gewoon laten zetten!! Niks aan de hand het is suh gebeurd en het is LEUK!!
Waarschuw beheerder
Kenny wil dr ook een laten zetten....
Maar heeft alleen n klein vraagje...
Als k na school ga werken kan ik niet met n tongpiercing aankomen....
Is n oplossing voor ik doe m tijdens werk uit..
Maar heb gehoord dat dat ding verdomde snel dichtgroeit...en dat je er niet mee kan slapen.
Dus stel hij is er elke dag van t moment dat k ga slapen hou t op 12 uur totdat ik klaar ben met werken 18:00 uur uit groeit ie dan al dicht of niet?
Of ik moet dat ding gewoon voor n half jaartje nemen dat kan ook maar is opzich zonde....

Waarschuw beheerder
Niet alleen zoenen is lekker als je een tongpiercing heb hoor.....
Waarschuw beheerder
2 Sir Kenny:

Ja als je hem maar voor een half jaar neemt... dan vind ik het echt wel zonde....
En ja tongpiercings groeien heeeeeel snel dicht... ik heb m er een keer 45 minuten uit gehad.. en ik moest m weer doorprikken... en dat is niet errug prettig hoor.. dus ik zou het jou afraden... trouwens ook zonde voor je geld...

2 PaRDiEj QuEeNiEj:

Ik zou niet weten hoe het voelt voor iemand om met iemand die een tongpiercing heeft te zoenen... alleen ik heb nog geen klachten gehad... alleen maar complimenten.. dus ik geef je groot gelijk... en wat betreft de rest... daarvan weet ik zeker dat het lekkerder is... tenminste dat moet ik vaak genoeg aanhoren... hihihi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het spoelen met die pure listerine voor de eerste keer een erger gevoel dan die naald!

Enne nee ik ben ook van mening dat je het niet voelt met zoenen hoor!
Waarschuw beheerder
een tongpiercing voelt goed!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat je een tongpiercing niet voelt bij het zoenen vind ik wel errug vaag... bij mij voelden ze het wel... en nog steeds... hangt er misschien ook wel vanaf hoe je zoent he...

2 ~hardstyle-only~

ik heb em bij bodycare hier in leeuwarden laten zetten door een wat oudere vrouw... halverwege 40 ofzo... met donkerrood bruin haar... toen ik terug ging om een nieuwe te laten zetten.. en te vertellen aan de eigenaar wat er was gebeurd... is haar heel goed verteld hoe het WEL moet... ik weet niet wanneer jij hem hebt laten zetten... als jij m eerder als mij hebt laten zetten... dan zal ze wel een hekel aan me gehad hebben ofzo! hihi
Waarschuw beheerder
Ik heb er twee weken terug een laten zetten.\
Maar nu zit er nog zo,n lang staafje in morgen ga ik hem omruilen
Ik hoop dat het dan een beetje lekker zoent gelijk uitproberen

Waarschuw beheerder
tongpiercing :S... tjah doe eens origineel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eejh meid..t doet eg geen pijn..een wenkbrauw piercing is gevoeliger.
Maar GEEN verdoving nemen!!
MOet je eg niet doen.want dan voel je er niets van op dat moment en ga je misschien veel dingen er mee doen( veel harde dingen eten ofsow)
Eg NIET doen..Neem na t zetten lekker een waterijsje of een slushpuppie..is lekker koud en verminderd de zwelling.
Wel de eerst 2 weken telkens na t eten of tussendoortjes spoelen met dat antie bacteriele mondwater spul!
SUCSES!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 !!!SeXaHoLiC!!!

Ik heb hem ongeveer 3.5 week geleden laten zetten dus het was later dan jou!! Ook bij de bodycare in Leeuwarden!! Maar als je het mij vraagt hebben we het over dezelfde vrouw!!
Toch vreemd want Miranda had mij vertelt dat ik het bij die vrouw moest laten doen Haha!! Omdat die er zoveel verstand van heeft (Dat valt ook weer tegen zo te horen) Maar okee!!
Waarschuw beheerder
Nou dan heeft ze misschien nu toch haar diploma moeten halen ofzo...
nee meid ik zou niet weten hoe het zo komt... misverstandje ofzo... of misschien heeft ze zich er sinds kort pas echt in verdiept! ik weet t nie...
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik weet het ook niet...Gewoon een beetje onnozel van haar....Had de slaap nog niet uit ofsuh!! Whaha nee uhm maar hopen dat het niet weer gebeurd...Maarja je hebt er nu geen problemen meer mee neem ik aan dus....:D
Artiest Fibre
Waarschuw beheerder
donateur
De dag erna zat ik al aan de :bier: en :xtc: en heb nergens last van gehad. Is denk per persoon anders

:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet alleen het kussen ermee is lekker, de orale sex word r ook beter op vin ik!!!!

(sorry....kon t niet laten!)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb m nou 3 weken ofzo, ben dr heel blij me, maar ik word wel een beetje gek van dat lange staafje!
Zou ik die ook al eerder kunnen laten inkorten? Of kan dat echt pas na week of 4?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ken mensen die er een hebben en hebben gehad..

de redenen dat de mensen die hem hadden hem weg hebben gedaan is omdat je tanden helemaal naar de klote gaan door dat metaal..