Partyflock

Forumonderwerp · 591186
6260x bekeken
Waarschuw beheerder
is het wel een goed ideee......wil binnenkort namelijk een tongpiercing laten zetten...maar weet niet of er ernstige nadelen zijn...en hoorde namelijk dat het best wel lekker is bij het zoenen;P enzo...verder vind ik het gewoon cool
Waarschuw beheerder
ik heb mijn balletje net door geslikt... :( kostte me 10 euro voor 2 balletjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moetj e ze ook goed vast draaien ik heb al 4 maanden de zelfde in :-D rood wit blauwe :-D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zekah geil!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er ook eentje...een jaartje alweer en nog nooit last van gehad....het ook nog nooit gehad dat ik de piercing door heb geslikt wat ik wel eens hoor....balletje is ook niet meer moeilijk los te draaien...alleen de eerste keer wel toen heb ik van die handschoenen gepakt uit zo een haarverfdoos en toen lukte het wel...zijn stroef....mijn ex vond het wel lekker met de sex en wat ook super is....zoenen met iemand die een tongpiercing heeft terwijl je zelf ook een tongpiercing heb....haha....ik haal hem er nooit meer uit....Kusjes
Waarschuw beheerder
Ik zie dat er meerdere van jullie zijn met een tongpiercing ik kreeg te horen toen ik hem vorige maand heb laten zetten dat ik hem 1 keer in de drie weken moet uitkoken dat was dus afgelopen donderdaag maar krijg het balletje voor geen meter los hebben jullie dit ook dat jullie hem dus moeten uitkoken of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitkoken??
Heb 'm nu 3,5 jaar en heb 'm nog nooit uitgekookt. Dus meid: Laat lekker zitten!
Waarschuw beheerder
jah werd gezegt maar krijt hem met geen mogelijkheid los en gaat dus dan ook ff flink pijn doen als je er zo aan loopt te trekken en doen dus oke dan laat ik hem ook lekker zitten
Thnx

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ow dan heb diegene die hem der in heb gedaan het balletje te strak opgedaan hebbe ze bij mij ook gedaan moest met tang bij pierc shop los gedraaid worde en bij me wenkbrauw pierc pcies het zelfde verhaal
Waarschuw beheerder
ja ik krijg hem met geen mogelijk heid los maar k hoorde hier al dat ie niet uitgekookt hoefde te worden
Waarschuw beheerder
Pijn viel bij mij echt reuze mee! Had al van te voren ijsjes in huis gehaald, maar amper nodig gehad.. Ik kon de volgende dag alles alweer, behalve kussen.. Eet wel wat vlak voordat je gaat, want niet iedereen heeft er zo weinig last van!
Waarschuw beheerder
deed geen pijn t zetten vamme tongpiercing.. weekkie daarna ff dikke tong en btje last van ..mah thats it .. :)

alleen kreeg 1,5 mnd daarna auto-ongeluk en bij rontge foto's maken moessik m uitdoen mah kreeg m nie los whehe..heel moelluk met n stokkie me tong naar de zijkant douwe.. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een tongpiercing en idd met zoenen is het wel lekker.
het zetten voelde ik niks van en mijn tong bleef normaal hij zette niet op ofzo ik kon gewoon eten wat ik wou.
ik ben de dag na het zetten ook terug gegaan voor een kleinere tong piercing.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik hoor hier allemaal verhalen dat het lekker is met zoenen maar ik vind het zelf niet fijn.....
Ik persoonlijk zoen liever zonder tongpiercing maarjah komt misschien wel omdat ik die lange er nog steeds in heb zitten ik weet niet ik vind het een beetje vervelend maar kan hem ook aan mij liggen...
De jongens vinden net nl wel lekker :D
En dat is het belangrijkste toch!

Ennuh over dat bolletje losdraaien!
Die van mij zat eerst ook heel strak maar toen kwam ik erachter dat ik hem de ander kant op moest draaien!
Nu haal ik hem er eigenlijk elke week even uit en maak hem schoon..Niet dat hij dan vies is maar voor mezelf vind ik dat gewoon een hygienischer idee!!....
Gewoon flink aan het bolletje draaien en dan moet ie toch vanzelf wel losgaan ... Toch?!!..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb em nu een half jaar ofzow, van de week maar eens zelf eruit halen......kreeg em der niet goed meer op :S:S:S
Met als gevolg dat et balletjes steeds vanzelf los ging....irritant!

Maargoed, voor zat maar ff nieuwe erop gezet, blacklight met groen, blauw en in et midden gliters :D:S:D:S
Waarschuw beheerder
donateur
Heb de mijne nu een jaar ofzo,
volgens mij wel al langer.. :S
NOOIT problemen mee gehad! :D

Waarschuw beheerder
ik heb mijn tongpiercing nu al 2 en een half jaar kep er nog nooit problemen mee gehad ik heb een staafje van 10mm das opzich wel klein maar ut zit fijner anders bijt ik er constant op.
En over losdraaiende balletjes pak gewoon 2 tangtjes maak ze ff schoon en draai ze vast zo doet je piercer het ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat deden ze bij mij anders niet hoor... bij mij zetten ze dat balletje gewoon vast met hun handen met handschoenen aan... kwam echt geen tang aan te pas!
Waarschuw beheerder
heb ongeveer 2 maanden geleden me 2e tongpiercing laten zetten en ik wist toen pas weer hoe het ookal weer voelde..:S
was de pijn het niet eten en op je piercing kauwe helemaal vergeten!!!
Maar gelukkig na een weekie was alles weer normaal
Ik heb hem alleen nog niet verwisseld heb een 12mm staafje nu maar had nu de vraag of het kwaad kan als je hem niet verwisseld???
Heb nergens last van ook nie met zoenen enzo ;-)
(K)

Waarschuw beheerder
donateur
vriendin van mij had ook een tongpiercing maar daar zat dus wel mooi een gat achter haar piercing nog he.. de piercing was naar voren geschoten ofzo :s

Nou ja, ik vind het wel mooi hoor, maar mag waarschijnlijk met mn studie en toekomstige baan toch geen piercing.. Als die piercing een ader raakt kan je wel mooi doodbloeden..
Waarschuw beheerder
donateur
heb ongeveer 2 maanden geleden me 2e tongpiercing laten zetten

Veeeeeeet!! (y) :D
Ik ga binnenkort ook me 2e laten zetten! :9
Waarschuw beheerder
Kheb ook een tongpiercing, maar na een avondje drank en/of drugs word ik de volgende dag toch wel met een gevoelige tong wakker..
Of dat nou komt door dat je een dikke tong hebt met drank en dat ie dan dus heeft geklemt. Of dat t komt door dat ik een zenuwtrekje heb zonder dat ik ut weet.. :S

Waarschuw beheerder
donateur
zijn dr ook mensen met 2 piercings in hun tong?
ik vraag me af of je tong dan weer zo mega wordt.
Moet je dan 2 lange staafjes erin de eerste weken, of kan die 1e gewoon blijven zitten?
Waarschuw beheerder
donateur
Nancy: dan moet je idd 2 lange staafjes erin de
1e weken!! Want dan zwelt je tong weer een beetje
op he en als je er dan zo'n klein staafje in hebt
zitten... dat gaat nie goed! :|
Waarschuw beheerder
nou ik kon bij mij de eerste piercing gewoon laten zitten toen die 2e er bij werd geprikt!!
Het was mischien een beetje vreemd maar alleen het gedeelte waar die 2e piercing kwam werd dik de rest van me tong niet echt...:-P
Waarschuw beheerder
donateur
Het was mischien een beetje vreemd maar alleen het gedeelte waar die 2e piercing kwam werd dik de rest van me tong niet echt... :P

Hmm.. het leek mij ook dat de rest dan ook wat
dikker werd whaha.. Goed om te weten! :D
Waarschuw beheerder
whaha ja of ik ben weer een apart geval :D
maar bij mij is de 2e er ook achter gezet (normaal gaat ie er voor bij een 2e) maarja bij mij paste dat dus nie dus mischien vandaar ook dat de rest van me tong nie dik werd :-P

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
maar ff een vraagje is het normaal dat als je je piercing gaat omwisselen voor een kleinere dat je die lange niet mee krijgt....ik kreeg hem niet en vroeg waarom niet en daar gaf ie gewoon geen antwoord op......2 tongpiercings zijn zekers cool....jullie zetten me aan het denken en het twijfelen....
Waarschuw beheerder
donateur
whaha ja of ik ben weer een apart geval
maar bij mij is de 2e er ook achter gezet (normaal gaat ie er voor bij een 2e) maarja bij mij paste dat dus nie dus mischien vandaar ook dat de rest van me tong nie dik werd

Jah, idd, ik wil dus ook een 2e laten zetten,
en die gaat dus VOOR me 1e. Zit die 2e van jou
dan niet ver naar 8er? Of valt dat wel mee??
Waarschuw beheerder
nee hij zit niet te ver naar achter hoor!!
Hij zit eigenlijk precies goedzo maar dat komt omdat de eerste wat verder naar voren is gezet..
die man heb bij wel moete klote met de 2e maar hij vond het wel een uitdaging want hij had nooit een 2e piercing er bij late prikken..
Ik hoefde daarom ook niks te betale ervoor...:D
hij zei wel dat ik gek was maarja daar kon ik hem alleen maar gelijk in geven:-P
(onee was prettig gestoord he kev ;-))

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Zei ie dat je gek was ja? Whaha! :P
Dat komt me bekend voor! ;P
Dat zeggen mensen ook tegen mij als ik
ze vertel dat ik er een 2e bij wil laten
schieten!! :D
Waarschuw beheerder
ik kreeg hem niet en vroeg waarom niet en daar gaf ie gewoon geen antwoord op

je kreeg hem nie mee omdat ze dat lange staafje gaan reinigen en dan hergebruiken ze hem weer..
Waarschuw beheerder
donateur
ow owkeej lekker....maar dat weet ik het ook weer....maar bevalt het een beetje de 2e???....ik vind het echt super tof!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Aaaaaaahhh ik wil het ook echt al superlang!!
2 Piercings is echt kicke!
Wou het laatst bijna doen maar telkens houd iets me weer tegen

Verlamde tong dit geen smaak meer dat! :S
Dat soort dingen SUCKS!

Wat moet je daar nou mee he?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar wat nu als je je balletje doorslikt?? moet je dan met je vinger in je poep roeren??
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd zorgen dat je een reserve-balletje hebt :D:
Waarschuw beheerder
donateur
als jij het nou lekker vind om in je poep te roeren moet je dat doen.....maar je kan ook gewoon het balletje goed erop draaien....ik ben hem nog nooit kwijt geweest.....gewoon piercing tussen je tanden zetten en heel hard draaien....Kusjes
Waarschuw beheerder
ja nu jullie het toch hebben over balletjes doorslikke dan kan ik jullie een handje geven..:D
zeker 1 keer in de maand slik ik 1 van de 4 balletjes door :S
maakt niet uit hoe strak ik ze vast draai...
Dus daarom moet ik me balletjes voorraad steeds aanvullen want heb namelijk niet zo'n zin om in me poep te roere :-P

Waarschuw beheerder
donateur
1 van de 4??
Heb jij 4 tongpiercings???
Dat wil ik welles zien! Hebbie dat op foto?!
(ik heb btw nog nooit een bolletje ingeslikt:xtc:)

Waarschuw beheerder
Nou mijn vriendinnetje heeft er een en het is geweldig;P;-P;P;-P dus ik heb me er twee weken terug ook een laten zetten en de tweede is nabij!!!!
Waarschuw beheerder
pff kutzooi, ik had net een heel verhaal getypt met reacties op berichten enzo,maar die kutpc heeft ut weggepleurd ofzow:s
weer opnieuw:
Nee ik maak mn piercing nooit schoon,maar kan mn balletjes wel zo losdraaien,zoals het hoort!alleen bij je 1e piercing hoor dat niet te kunnen.

2chicka-CINDY©:
Je kan geen blijvend gat in je tong houden,want je tong is snel helend weefsel!Dus dat verhaal klopt denk ik niet helemaal. In de meeste branches en studies is een tongpiercing wel geaccepteerd, juist omdat ie in je mond zit!Ook kun je dat ding er over 5jaar weer uit trekken als je um zat bent, want in een uurtje of 2 zit je gaatje dicht! en dat verhaal over doodbloeden,1 reactie: WHAHAHAHAHAAHAHAHHAH­AHAHA, zie je ut voor je doodbloeden door 1 adertje:s De piercer kijkt ook eerst of je wel een piercing kan in je tong,of je 2aders niet te dicht op elkaar zitten.Als dat dus wel het geval is zal geen enkele goede piercer jou aan een tongpiercing helpen!!!

2MaaRT:
De verhalen over tongpiercings worden erg opgeklopt, de risico's zijn niet veel groter dan het laten zetten van een oorbel!Ga eens binnen bij een piercer en vraag wat er waar is van de verhalen die je gehoord hebt, dan blijkt dat er veel niet klopt.
Overigens is het materiaal van veel piercings gevaarlijker dan het piercen op zich. Je piercing kan het best van titanium zijn, en eventueel chirurgisch staal in de winkel met gehaltes erbij! Op straat kun je het beste geen "ijzeren" piercings kopen,deze zijn allemaal van schadelijk chirugisch staal. Als je deze te lang in je tong hebt, kun je een vergiftiging hiervan oplopen!

Trouwens 2tongpiercings,heeft iemand daar een foto van toevallig??Lijkt me nou nix, 2piercings in mn mond.Ik ken trouwens iemand van internet met 4tongpiercings. Nog geen mensen met de behoefte hun tong te laten splijten????(ieee eng!)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook 2 tongpiercings. De 2e van mij is erVOOR gezet, maar ik heb ook geen korter staafje in de 1e piercing gezet. Tong is niet echt dik geworden. Die 1e piercing heb ik al een paar jaar. Ineens had iedereen een tongpiercing en toen vond ik er niets meer aan. Dus hup.. een 2e erbij. Nu lees ik hier dat veel met het idee rondlopen om een 2e te laten zetten. Tijd voor een 3e dus???? Neeeeeehhhh.....!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 inonde

Dat gat kan anders lang genoeg in je tong blijven zitten een goede vriendin van me...born 2 bounce...heeft ongeveer 2 maanden geleden haar tongpiercing eruit gehaald en als ze nu denkt van ik wil hem er nog even in kan ze hem er zo weer inzetten...ze moet een klein beetje doorduwen maar hij kan er nog gewoon in wanneer zij wil...dus het gaat gaat niet helemaal dicht....
Waarschuw beheerder
Maar een tong piercing is toch echt iets voor vrouwen?
Waarschuw beheerder
ik krijg vrijdag mijn tongpiercing :D
Waarschuw beheerder
op reactie andre
Ik vind dat jongens net zo goed een tongpiercing kunne hebben ik vind ook nie dat het als iets vrouwelijks moet worde gezien oke het kan voor een jonge wel geil zijn als een meisje een tongpiercing heeft;-P
maar daarom kan een jonge met piercing ook heel sexy zijn hoor!!
DUS JONGENS TONGPIERCINGS ZIJN NIET ALLEEN VOOR VROUWEN ;-P
(K)

Waarschuw beheerder
Heey andre!!!!! ben je ook van mening dat oorbellen dan alleen voor vrouwens is????????:x :x

tongpiercings is er ook voor de jongens hoor heb er zelf een en de tweede is op komst!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Oorbellen zijn inderdaad meer voor vrouwen dan voor mannen.