Partyflock

534x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik heb echt een hekel aan racisme, ik vind die mensen zo zielig en zooo ontzettend DOM gewoon!
Ik ken een gozer die heeft een WP teken op zijn arm staan. Maar niemand mag het weten......hij schaamt zich er gewoon voor. Nou sorry hoor maar ben je dan lomp of ben je dan lomp??
En al ziet hij buitenlanders dan geeft ie ze heel schijnheilig een hand. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens een hekel heb aan bepaalde mensen, maar dat zouden net zo goed Nederlanders kennen zijn....Er zijn genoeg teringleiers die Nederlands zijn, je kan niet iedereen over 1 kam scheren.
(K)

Waarschuw beheerder
helemaal mee eens sommige weten nog geen eens waarom ze mee doen of wat het betekend loserzzzzz
ze zijn bij mij aan het verkeerde adres

Waarschuw beheerder
donateur
tja...dat is inderdaad gewoon TRIEST van die gast met dat WP teken op z'n arm....dat ie er dan openlijk voor uit durft te komen!! Wat 'n looser....een normaal mens is trots op waar hij voor staat....

Waarschuw beheerder
Ok, aan de ene kant vind ik dat je geen een groep over 1 kam mag scheren maar andere andere kant zorgen allochtonen wel in verhouding voor meer overlast dan Nederlandse jongeren. Nou mag je dat niet zeggen want dat is politiek niet zo correct. Niet elke turk / marokaan is een eikel maar een aantal wel.
Dingen zoals die WP tekens, Hitler aanbidding en andere extreem rechtse achterlijkheden (en sorry maar daar vallen Lonsdale, Fred Perry, bretels en ruit blousen ook onder) kunnen echt niet. Die mensen zou je eens mee moeten nemen naar Polen. Zijn nog wel een paar plekken maar ze even tot inzicht gebracht kunnen worden.

Begin nou niet van: Ik draag Lonsdale maar het is niet rasistisch bedoeld. ALs je het draagt weet je waar je ivm gebracht wordt, dus dan moet je ook niet piepen. Ik draag liever een merk niet dat ik wel mooii vind, dan dat grote groepen mensen denken dat ik rascist ben!

Waarschuw beheerder
pffff hopelijk begint er niet weer zo'n discussie n.a.v. hierboven :S maar ik ben et wel met whiskygirl eens!!
Waarschuw beheerder
Ben het ook met Whiskygirl eens, maar Marijn> Stop alsjeblieft met die discussie over Lonsdale. Dat verhaal kennen we nou al, en alle voors en tegens zijn al uitgebreid naar voren gebracht (zie 'geen respect, geen forum' topic)...

Waarschuw beheerder
Of je hebt mensen die zich nazi noemen en dan bij favoriete film American history X neerzetten
dat bewijst dan maar weer hoe slim ze zijn!!!!!

Waarschuw beheerder
juist not dus lozersssss
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
dat zijn geenmensen, maar stukjes synthetisch materiaal met een verkeerde stof-eigenschap. de meeste van die wezens met wp-tekens zijn gewoon verpest door de drugs. das mijn stelling.
Waarschuw beheerder
donateur
mijn favo film is egt american history x..... maar draag wel lonsdale ed... en ben een jood... is dat geen kicke combi hahahahaha... anywayz.... ik discrimineer ook wel eens denk ik, maar komt door vervelende ervaringen met marokkanen en turken... :-S
maar probeer t zo min mogelijk!

Waarschuw beheerder
tsja lets get 2gether and be allll right ;-)

Waarschuw beheerder
Ik ben het met krankheimer eens dit keer.
2>merijn dit onderwerp is al duizend keer behandeld en ik ga je nu vriendelijk vragen nu eens eindelijk op te houden met die eindeloze discussie over lonsdale want anders kunnen ze net zo goed straks een speciaal onderwerp toevoegen met LONSDALE ipv ALGEMEEN of EXPRESSIE
Waarschuw beheerder
I second that motion, Marijn lees de topic nog ff door >> No Respect, no Forum <<

Lonsdale zal er misschien niets mee te maken hebben, maar vet veel rascisten hebben wel wat met Lonsdale. Daardoor had ik ook diezelfde misvatting gemaakt.

Het enige wat ik discriminerend van mezelf vind is dat ik nooit met een lelijke meid het bed zou willen delen. Maar ja..........
Waarschuw beheerder
Mano> In dat geval lopen er wel meer mensen rond hier die discrimineren :P.
Waarschuw beheerder
donateur
Tja met je eens.
Ik heb gisteren een jochie op me lijst erbij gekregen (msn & cu2) van 13!!!! Die zichzelf ook een racist noemt.
Ziek gewoon.
En rellen dit en rellen dat.
En als ik een stap buiten de deur zet word het al zwart voor me ogen
en
ARGHHH
Waarschuw beheerder
donateur
wat dat betref ben ik ook rascist. ik heb aan iederen een hekel die GEEN lepra hebt. mesnen zonder lepra vind ik maar donnie mensen, dus ja, ik discrimineer ook. :-P

Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan niemand!!!! zelf niet aan mensen die wel LEPRA krank zijn
Waarschuw beheerder
donateur
:-) argh, je zei krank, oe oe, krank, das het mooiste woord dat er bestaat. je hebt gelijk. ik heb aan NIEMAND een hekel, dus ook niet aan de mensen zonder lepra. en dat allemaal doordatje krank zei.

Waarschuw beheerder
AAAAAAHHA ik heb het sleutel woord gevonden voor wereld vrede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KRANK!!!!!!!!!!!! of werkt dat alleen bij lepra's?????????????

Waarschuw beheerder
Nou, ik ben ook KraNK, maar daar ben ik een ToNNie voor, uhuh en wat voor ene ;P

en jah meer KranKHeiD zorgt zekers voor wereldvrede
Waarschuw beheerder
Nou ik zal maar ff zeggen ik ben niet racistisch ik heb dr een typhus hekel aan maar ik wordt er toch veel t vaak mee geconfronteerd

toch draag ik wel lonsdale
omdat ik mensen die mij een racist noemen omdat ik lonsdale draag net zo achterlijk vind als racisten zelf

er is maar 1 ding dat je racist maakt en dat is je mening en verder niks

ik vind t debiel dat ik op mn lonsdale word aangekeken terwijl er giganties veel mensen die er 'normaal' bij lopen 1000 x racistischer zijn dan mij

ennuh ik ben ook KRaNK
behoorlijk

met zn allen KRaNK doen is zeker beter dan rellen of je medemens haten
Waarschuw beheerder
donateur
weet wel dat veel mensen schijnheilig zijn tegenwoordig...
zie je dusnu al met dat whitepower teken en toch een hand geven.......

zijn veel meeloopracisten.....
[whehehe]
ga me ook niet nader toelichten....die mensen begrijpuh ut zelf wel
Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat alle haat gebaseerd is op angst, en dat racisten dus ook de meest laffe mensen van deze wereld zijn. Die gozer met dat WP teken op zijn arm is daar dus een typisch voorbeeld van. Oppleuren met al die schijnheilige tyfusmannetjes. Ik ben mijn hele leven al omringd door onwijs veel verschillende nationaliteiten en het bevalt me prima, dus lang leve de multiculturele samenleving!!
Waarschuw beheerder
tja je moet jezelf wel heel erg goed vinden als je jezelf boven een groot deel van de wereldbevolking plaatst...
en dat terwijl die racisten meestal nauwelijks hun eigen naam kunnen spellen

ieder mens is goed en slecht tegelijk dus als je mensen wilt haten haat ze dan allemaal.
Waarschuw beheerder
Halbloedjes zijn eigenlijk best wel lekker

GnIfFeL
Waarschuw beheerder
Ik wordt helemaal debiel van al die gasten die
denken dat ze nazi zijn met hun nepkisten
en die achtelijke bretels waarmee ze hun hoogwater
broeken omhoog moeten houden
echt zielig gewoon wat denken ze wel.
Mafkezen.
ze zouden ze allemaal in een kamer moeten stoppen met een groot slot erop.
zo ik heb gesproken
Waarschuw beheerder
Ik hou ook niet zo van "Neo's" of mensen die denken dat te zijn, Ik kan me er wel boos over maken maar die Nerdos gaan toch gewoon door,
Wat ik hier op zeg:

BANNEN die Hap, en lekker laten Fikken (wil ik wel bij zijn hoor :p)

Waarschuw beheerder
Vooral die zogenaamde "racisten" die dan met buiten landers omgaan en zeggen van: Ja, maar ik heb alleen een hekel aan turken hoor.....:bah:

LOMPE MENSENNNNN
Waarschuw beheerder
Nou ff een vraagje want deze discussies hier gaan toch altijd over Lonsdale...
Waarom dragen jullie lonsdale???
Waarschuw beheerder
waarom draagt men Ralph Lauren?
Waarschuw beheerder
Waarom dragen alto's Wijde broeken??

Die vraag slaat nergens op natuurlijk, dus als ik LONSDALE draag dan ben je Nazi ofzo? Laat me AUB niet lachuh
Waarschuw beheerder
ik zeg niet dat je een nazi bent, mijn vraag was: waarom draag je lonsdale??
waarom geen wijde broeken??
Waarschuw beheerder
racisme is een groot begrip,
sommige noemen Pim een racist sommige noemen Pim een realist.
sommige mensen vinden lonsdale een nazimerk sommige vinden van niet.
je eigen mening uiten is in nederland nog steeds legaal dus mensen AUB laten we elkaars mening lekker respecteren en aan doen wat we willen.
ikzelf ben geen lonsdale drager, ben zelfs nooit in een Aus naar een feest gegaan (en mijn eerste feest was in Aussie tijdperk #1 '95/96 ) ik ga lekker in kleding wie best modieus is en waar ik me lekker in voel, ik zou niet kunnen dansen in een overhemd tot me strot dicht en een spencer en overheen, das veels te warm voor mij.
daarbij wegen die malle kisten mij teveel.

als ik naar een feest ga en ik zie iedereen er hetzelfde uitzien heb ik een stuk minder lol, want zeg nou zelf mensen, uitgaan is toch ook een beetje zien en gezien worden,
en dat heb ik met de lonsdale mode totaal niet want alles ziet er hetzelfde uit: kisten, spijkerbroek opgerold, overhemd (geruit of niet) spencer erover of een polo. dames : kisten, rokje (geruit of niet) overhemd, spencer of een polo.

maar zoals ik al zei, ik respecteer dat en ik laat iedereen lekker in zijn waarde, maar ik zelf zou het nooit doen.

oja de topic ging over racisme,
racisme is gewoon niet goed maar soms kom je in een bapaalde situatie dat je niet anders kan en dan krijg je een woede aanval, kom een keer in een grote stad wonen (Amsterdam, den haag, utrecht, roterdam) en dan zie je om je heen alleen maar "buitenlanders" alles wat je om je heen hoort is "buitenlands" en dan denk je bij jezelf wel eens K***er buitenlanders en dat mag eigenlijk niet maar het gebeurt.
ik ben zelf opgegroeid in Amsterdam, op straat dus automatisch ook met marokkanen, turken, surinamers en noem maar op en ik heb een hele leuke tijd gehad met al die mafkezen maar het word steeds erger in Amsterdam, net als in andere steden.
ik heb verschillende vrienden van buitenlandse afkomst en die schamen zich voor hun eigen volk en das wel typerend voor de tegenwoordige maatschappij

Waarschuw beheerder
waarom rijd je in een bmw??
Waarschuw beheerder
donateur
mensen vinden american historyX een goeie film, omdat hier een hele hoop skinhead achtig gebeuren in te zien is, en dat begin stukjuh dat ie nogzware nazi is....niet om het verhaal maar om bepaalde scene's
Waarschuw beheerder
GekkeVos> Lees even het topic 'no respect, no forum', daar leg ik ergens onderaan uit waarom ik vaak (en veel andere gabbers) in Lonsdale lopen...
Waarschuw beheerder
En over die wijde broeken> Daar heb ik er ook nog twee van liggen hoor, een echte dready zelfs :D, heb ik heel soms aan, zit wel relax eigenlijk.
Waarschuw beheerder
Thanx Real Bitch. Dat zat ik me al een tijdje af te vragen.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind die film ook best cool maar ik ben apsoluut tegen racisme want wat heel veel mensen doen is iedereen over een kam scheren en daar heb ik pas een hekel aan! als 1 turk/morokaan een overval pleegt is het al snel: o dat zal wel weer een buitelander zijn! maar wat denken hun wel niet van ons? als wij naar spanje op vakantie gaan en er is een groep nederlanders die daar 1 spanjaard in elkaar slaan dan gaat het ook al snel als er iets anders gebeurt van: o dat zullen die kut hollanders wel weer zijn! maar een mens is een mens en niet iedereen is het zelvde dus respecteer elkaar en zit niet zo te kutten over blank en zwart want iedereen verdient respect of ie nou geel, groen, paars , zwart of wit is een mens is en blijft maar een mens
(K)(K)(K)Linsy

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Racisme is het domste wat er bestaat...

Waarschuw beheerder
Misschien een ontzettend domme vraag hoor. Maar wat betekent WP, en waar staat het voor. Is het een afkorting???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
White Power :(

Heel fout dus allemaal...

Kan ook waspoeder betekenen :P
Waarschuw beheerder
3 DINGEN:

1.
Aan realbitch>> Hou jij van de scenes of van het verhaal.

2.
Algemeen>>Wat heeft rascisme dan voor invloed gehad op het leven van rascisten? Het maakt ze nog dommer. omdat ze niet meer open staan voor de objectieve realiteit.

3.
Algemeen>>Een kennis van een vriend van mij, zat bij mij thuis en zette zijn tack in een schrift van mij. Met een Hakenkruis ernaast. Ik heb hem dat papiertje laten opeten!
Waarschuw beheerder
Dit waren de meningen van 3 vrienden van me, moesten ze ff kwijt. :)
Waarschuw beheerder
Ik kleed mij, zoals ik me het lekkerste is..
ik heb 1 lonsdale in me kast hangen (die ik eindelijk na 1 jaar terug heb gekregen van me ex) en ik draag het niet omdat ik het simpelweg te duur vind, maar ik zou ze dragen omdat ik ze MOOI vind. ik draag kisten.. en dat is niet gekomen omdat (bijna) elke 'gabber' op kisten loopt. ik heb ze toen aangeschaft als werk schoenen, en ze bevallen me goed, zijn lekker stefig, nooit blaren enz. ik draag een bomber jas.. lekkere jassen, draag al bombers sinds ik 9 jaar was, sowat!

en om even terug te komen op de topic,
nazi's - Afmaken of zelf naar auswish (of hoe je dat ook schrijft) sturen
rasisten - Hou lekker je mening voor je
pim - Enigzins in mijn ogen een rasist

ik zelf ben geen rasict, ik heb wel een meningsuiting naar sommige mensen, zoals
vluchtelingen, die terug naar hun land kunnen, maar toch weer niet kunnen omdat hun kinderen hier opgegroeit zijn.
uitbuiters... mensen die hier zijn gekomen, en al jaren leven van onze belastingcenten terwijl ze niet eens 'ik ben werkloos' kunnen zeggen, maar wel 'uitkering' en 'sociale dienst'

mensen die hier gaan protesteren dat ze het in hun land zo slecht hebben, en het liefst hun hele familie hier heen halen

ken zo wel uren doorgaan, maar daar heb ik geen zin in
Waarschuw beheerder
donateur
Martijn79 zei: Begin nou niet van: Ik draag Lonsdale maar het is niet rasistisch bedoeld. ALs je het draagt weet je waar je ivm gebracht wordt, dus dan moet je ook niet piepen. Ik draag liever een merk niet dat ik wel mooii vind, dan dat grote groepen mensen denken dat ik rascist ben!

Ik weet dat het er mee in verband wordt gebracht, maar moet dat mij ervan weerhouden het aan te trekken? dacht het niet, ik weet zelf hoe ik ben, en dat is niet racistisch, en hoe andere mensen over mij gaan denken moeten ze zelf weten!
Waarschuw beheerder
AGHHHHHHHHHHHHHH, when does the hurting stops, The voicees AHHHHHHH Voices!!!!!! :S
Waarschuw beheerder
donateur
voordat er weer eeb hevige discussie ontstaan: ik smeek u
Waarschuw beheerder
donateur
1. haat lost niets op, integendeel!!
2. vraag jezelf eens af waarom mensen van allochtone afkomst relatief meer stoute dingen doen.
3. rascisme zuigt konten
Waarschuw beheerder
O O O O wat zijn we weer allemaal heilig rot toch op als jullie auto gejat wordt hoor je ook gelijk "zullen die kut turkjes wel weer geweest zijn" van mij mag je dat zeggen 99% van de keren heb je gelijk ik vind dat geen racisme want het is een mening gebaseerd op feiten en houdt niet in dat je geen respect hebt voor je zwarte/bruine/gele medemens.

Waarschuw beheerder
donateur
zo klinkt het anders niet want als jij zegt van : o dat zullen die kut morokanen wel weer gedaan hebben beschuldig jij iemand!!! en misschien wel onterecht dus daar ben ik het apsoluut niet met je eens!
Waarschuw beheerder
heb geen probleem met mensen met een eigen mening ofk t dr nouw mee eens ben of nie
heb alleen groter probleem met schijnheilige mensen, zoals die in t voorbeel die waarschijnlijk wel stoer loop te doen bij zn racistische vriedjes met se wp-teken en dan als die er niet zijn en hij komt een buitenlander tegen opeens een heel andere mening hebbe
of de hele tijd je mening gaan verdedigen das ook sow erg, je vind wat je vind en voorderes boeie

er zijn ook mense die blijven volhouden dat ze echt nergens vooroordelen over hebben!
ik moet de eerst nog tegen komen
Waarschuw beheerder
Lindaaatje is nog nie so gek!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ik zelf ben geen rasict, ik heb wel een meningsuiting naar sommige mensen, zoals
vluchtelingen, die terug naar hun land kunnen, maar toch weer niet kunnen omdat hun kinderen hier opgegroeit zijn.

Ik vind dat je zulke mensen niet terug kunt sturen als hun kinderen hier al zo lang wonen en volledig verwesterd zijn. Zo is er een Iraans gezin dat uitgeprocedeert is en terug moet naar het voor de overheid veilige Iran, terwijl het daar nog helemaal niet zo veilig is. Beide dochters zijn volledig verwesterd en moeten als ze in Iran zijn de rest van hun leven met een hoofdoek lopen. Zoiets vind ik niet kunnen.

En over Lonsdale: Mensen die ik zoiets zie dragen wantrouw ik als halfbloedje in eerste instantie. De een zegt dat het wel racistisch is en de ander weer niet. Ik had een gabberinnetje laatst horen zeggen dat Lonsdale verwijst naar NSDAP. Maar goed... Als blijkt dat ze gewoon relaxed doen maakt het me verder niet uit of ze lonsdale dragen. Ik kan me voorstellen dat mensen het relaxe kleding vinden dus geen punt, mits ze oprecht zijn, en niet achter me rug om denken van Wat doet die poepchinees hier.

LaterZz
Waarschuw beheerder
Dat NSDAP verhaal dat heeft een reporter van het AD verzonnen op een regenachtige zondag middag!!!! het is gelul het verhaal van Earl Lonsdale de derde is de enigste juiste!!!!! Dit was een van de drie oprichters van de Engelse boksbond. De (nazi)skinheads zijn het gaan dragen omdat het goed bij hun nationalistische gedachtengang paste..... en met hun is het merk groot geworden... Ik draag het ook (inmiddels met niet zo heel veel trots meer) want inderdaad een hoop dragers zijn van die "wannabe" nazi's want het enigste wat hun racistische ideeen steund is een hoop agressie wat veroorzaakt word door de druk van een groep en een teveel aan speed.Want probeer maar eens een gesprek met zo'n "nep" neo te voeren "!mislukking verzekerd!" Je mag van mij een oordeel over een andere bevolkingsgroep hebben...... maar stem dan fortuyn dan gebeurd er (hopelijk) echt wat dus meer dan met je Lonsdale aan een negertje verrot trappen die z'n uiterste best deed te intergreren.JM
Artiest {SHOWLIST artist 16458, 1383, 64189, 62110}
Waarschuw beheerder
wat is jullie defenitie van een rasist?.. ik zelf ben tegen !!economish!! vluchtelingen (dus niet aan oorlogs vluchtelingen!!), uitkering trekkers en criminele vreemdelingen.. en jammer genoeg bedraagt dat meer dan de helf van de alochtonen in ons land.. als je me niet gelooft zoek je t maar op.. ik heb zovaak problemen met die gasten.. terwijl ik bijvoorbeeld alleen langs loop.. het zal allemaal wel.. als iemand t er nie mee eens is.. zeg ut maar... mensen de groeten
Waarschuw beheerder
IK ben het zekerzzzzzzzzzzzzzzzz met je eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb zelf jarenlang ervaring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ik :bah: van negers en van die turken daar woord je echt ziek van vandaag liep ik door de stad en toen heb ik ruzie met een turk (of marokaan hoe je het wil noemen) die stont gewoon een vent in mekaar te meppen !!!

en mijn vriendin is een keer van haar scooter geschopt en me zus kreeg een pistol op haar kop dus ik ben niet echt blij met hun !

van mij mogen ze naar hun eigen land zal ze niet missen hoor !!

:(
Waarschuw beheerder
donateur
Chantal je hebt wel een klein beetje gelijk.
Maar wil dat nou zeggen dat ze allemaal zo zijn?

Ik ken genoeg lieve mensen die niet van nederlandse afkomst zijn.
Als ik zou moeten kiezen tussen of ALLE buitenlanders eruit of allemaal blijven is dat voor mij wel duidelijk.

Ik snap ook echt niet dat die racisten daar niet over nadenken.
Denk je dat Nederland dan nog bestaat? Dat het dan nog goed gaat in ons land?

Nou ja...
Iedereen moet maar denken wat ze willen.
Maar elk mens is gewoon gelijk.
Allemaal een gezicht met 2 oren een neus en een mond.

En nog ff Chantal... Die dingen die gebeurd zijn. En die irritante jongens op straat... Laat ze lekker.
Lekker belangrijk. Ze hebben gewoon geen sociaal leven. Misschien thuis ook nooit gehad. Dus zoeken ze het op straat uit.
Ik weet namelijk van een aantal kinderen uit me buurt dat ze thuis gewoon erg weinig aand8 krijgen.
Als het etens tijd was, werd het in een zakje uit het raam gegooid.
Toen was ik altijd jaloers omdat ik om 6 uur binnen moest zijn.
Maar tering... is gewoon niet normaal.
Je kunt je ook een beetje inleven in die mensen.
Maar t is niet erg normaal hoe ze soms kunnen zijn idd.

(K)

Waarschuw beheerder
Goed zo girl en als we ons allemaal snijden bloeden we allemaal rood bloed zo dus allemaal gelijk
Waarschuw beheerder
donateur
juist ja :)

Waarschuw beheerder
Damn chantal.. wel een b'tje hard wat je uitkraamt hoor.. ik ben half neger... WHERE THE HELL MOET IK DAN NAARTOE???? grinnik
Waarschuw beheerder
Zonder negers wat er geen techno...
Waarschuw beheerder
Girl: ". En die irritante jongens op straat... Laat ze lekker. "

da souw bes lukke as ze mij dan ook s met rust late!
zolang ze mij niet tot last zijn heb ik er geen problemen mee
maja
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er ook ontzettend veel last mee.
Maar ik negeer ze gewoon.
Dat is alles wat je doen kan.
Als je gaat schelden op ze blijven ze bezig.

Ik kan er ook heel slecht tegen.
Maar komen ze aan je dan Lindaaatje?
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf een halfbloedje,maar ik ben het sowieso dus niet eens met het feit dat alles hier maar moet kunnen in Nederland. Pas je aan aan Nederland(doe ik ook en heb ik altijd gedaan) en niet andersom.
Waarschuw beheerder
:Z

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Juist Sannie en zo is het maar net want ik ken meer goeie dan slechte buitelanders en mensen die het verpesten heb je altijd gewoon.

Ik geef je 3 voorbeelden van schatten van mensen die jij ook kent: Eder, Somara en die er gister weer eindelijk was de Melody Man ofwel Robert.

Nee ik heb niks tegen buitenlanders
Waarschuw beheerder
sorry
ik loop over straat en dan is het he schatje en mooi meissie blablabla dan reageer je nie en dan ben ik ineens een k*nk*rkaaskop en een hoer...
sorry en dan mag ik niets zeggen van kutmarokaan of turk of welke afkomst dan ook?!! dan ben ik een rasist??? sorry dan maar een rasist maar ik laat me nie voor alles wat los en vast zit uitmaken!!
daarvoor ben ik te trots!!
als ik terugscheld en wat tegen ze zeg en dan een rasist ben....dat zal me dan me reed roesten!!
Waarschuw beheerder
sommige meisjes vinden het blijkbaar nodig om te melden dat ze mooi worde gevonden hahahahaa :D

nou is de vraag...
hebben die marrokaantjes en turkjes die jullie na fluite enzo..
wel smaak?

Waarschuw beheerder
Zifoe 12 april 2002 00:57
Zonder negers wat er geen techno...
------------------------

en zo ist!! :)

zal zo ff wat stukkies van mij over racisme/buitenlanders plakken hier...

Waarschuw beheerder
ok, hier wat stukkies uit een thread over asielzoekers, de discussie was al ff bezig voordat ik mezelf er ook in wierp, vandaar dat ik er ook meteen lekker hard inhak:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Hmm, weet je wat ook een idee is?
Als nou alle mensen die zo'n hekel hebben aan buitenlanders,(om de verkeerde redenen) een mooi onbewoond eiland uitzoeken ergens bij, laten we zeggen, Antartica en daar lekker met zijn allen gaan wonen...
---------------------------

mijn antwoord:
nee, laat HUN ff op een onbewoond eiland gaan wonen (wat dan niet meer onbewoond is, maar dat daar gelaten, domme mensen moeten er ook zijn, net als er mensen zijn die beter zijn in leiding geven, en dan zijn er ook de turken en de marokanen ;) (quote van Youp vh Hek ofzo), ipv mij te irriteren in mn Nederlandje!!

ik bedoel, Nederland heet niet Nederland omdat het van de buitenlanders is, wat hun toch iets TE vaak denken, zorg eerst dat je je goed ken aanpassen hier, en daarna heb je MISSCHIEN recht om te lopen zeiken over wat er allemaal schort aan Nederland, maar dan alsnog: als hun het hier niet leuk vinden, mijn zegen hebben ze om met het volgende vliegtuig of, als ze dat niet kunnen betalen van hun uitkering, met de volgende handkar weer lekker naar hun eigen land op te rotten

weer door Metzz
Hier heb ik geen reactie op... That's your opinion. Maar als je zegt 'buitenlanders', bedoel je dan de Asielzoekers/Turken en al die andere 'probleemgroepen' waarover je zoveel in het nieuws hoort. Of iedereen met een andere huidskleur of gewoon iedereen die niet uit NL komt?
----------------------------

ikku:
de "probleemgroepen", en niet alleen omdat ze in het nieuws zijn, voorbeeld: bij mij op school hebben we ook een paar internationale opleidingen, met heel veel aziatische mensen, nemen gewoon niet eens de fucking moeite om Nederlands te leren!!!! en een partij stinken dat ze doen, niet normaal!!! dat soort asociaal gedrag mogen ze lekker in hun eigen land gaan vertonen, maar niet hier!!

en dan zeiken dat ze niet netjes behandeld worden hier, leer eerst om onze taal te spreken kankerleier, flikker lekker op zeg!!! en dat geld dus voor alle mensen die niet uit Nederland komen, pas je je niet aan, dan rot je maar lekker op

ik werk in een winkel, en als die mensen onderling ook maar 3 woorden in het buitenlands zeggen, of in totaal onnavolgbaar "Nederlands" iets proberen te zeggen, zonder ook maar enige betekenis, loop ik gewoon weg, ik ben bereid 2 talen te spreken in de winkel, Nederlands en Engels, en praten ze niet een van die 2, jammer voor ze, dan word het tijd om een woordenboek erbij te pakken, want versta ik het na 3x vragen niet, loop ik weg en negeer ik ze gewoon
------------------------------

ik later weer in de verdediging:
er is verschil tussen denken en doen (of gedragen), en kijk, als ik het alleen bij denken (en nu dan ff zeggen) hou, nix aan de hand toch?? zolang ik niet zomaar mensen op straat ga aanvallen of uitschelden ofzo...

ik moet altijd eerst een reden hebben om iets te doen, en dat doe ik niet om iemand zn huidskleur or whatever, maar om hoe iemand zich gedraagt, laat dat wel ff duidelijk zijn, ik ken wel ergens racistisch zijn, maar alleen als ik daar reden toe heb... mn ex is hindostaans/surinaams, dus het valt wel mee met mij, maar omdat ik (als bijna enige) zeg waar ik voor sta, klinkt het misschien allemaal wat erger :)
--------------------------------

wederom in de verdediging:
dat ik geen respect zou hebben, en dat ik lachwekkend zou zijn: in het ALGEMEEN hou ik niet van de zogenaamde buitenlanders, maar ik BEOORDEEL ze individueel
--------------------------------

soow, hoop dat dit mijn visie een beetje duidelijk heeft gemaakt, kan natuurlijk ook zijn dat het zonder het hele verhaal erom heen totaal nergens over gaat, dan moeten jullie het ff melden, en dan schrijf ik wel een nieuw stukkie...

en ja, het klinkt hier en daar behoorlijk radicaal, maar dat komt omdat ik midden in de discussie sprong, die al behoorlijk verhit was, dus het valt heus wel mee met mij hoor :)

Waarschuw beheerder
ik zie trouwens dat alle smilies zijn weggevallen hierboven, dus ik zal ze hier en daar nog ff invoegen...
Waarschuw beheerder
beste into C.
ik heb t nu niet over smaak ik heb t over lastig gevallen worden op straat!!
het zou je zusje of je moeder of iemand anders uit je omgeving zijn die zo behandeld zou worden zou je dan nog over smaak gaan praten?!!
ik noemde dit voorbeeld omdat bijna ieder meissie dat wel eens heeft gehad en dus......NIET OMDAT IK MEZELF MOOI VIND (want dat zou ik nooit over mezelf zeggen!!)
Waarschuw beheerder
hahahahahaaa :D
achja.. ik vertel wat mij opvalt...jij vind het nodig om te zegge dat ze je een mooi meisje vinde ;)
en je hoeft niet persee te zegge: "Ik ben een mooi meisje"
om duidelijk te maken dat je jezelf mooi vindt ;)

ok.. ga ik het nou hebben over lastig gevalle worde op straat zoals jij dat wil...

jij zei:

ik loop over straat en dan is het he schatje en mooi meissie blablabla dan reageer je nie en dan ben ik ineens een k*nk*rkaaskop en een hoer...
sorry en dan mag ik niets zeggen van kutmarokaan of turk of welke afkomst dan ook?!! dan ben ik een rasist???

JA
dan ben je een rascist want jij let dan niet op de persone die dat doen maar op hun (buitenlandse) uiterlijk..

er zijn viezerikke...
logisch..
maar je rascistische reactie is gewoon een simple uitweg omdat je een simple reden zoekt voor waarom ze dat doen...
zeggen ze hey schatje hey mooi meisje enzo
OMDAT ze buitenlanders zijn?...
of omdat ze viezerikke zijn die geen respect hebben voor jou...

als nederlanders je na zoude fluite ofzo
zou je ze dan viese kaaskop noeme?..
of zou je een andere scheldwoord zoeke...
als je een paar keer zou meemaken dat nederlanders met een bril je na gaan fluite..
zou dat betekene dat je ze 4oog of brilliejood mag noeme?
zou dat betekene dat alle mensen met een bril slecht zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Goed te lezen dat velen hier een flink relativeringsvermogen hebben! Daar zouden sommigen op andere forums wat van mogen leren! Helaas liegen de cijfers niet en zijn een groot deel van de probleemgevallen in Nederland van buitenlandse afkomst, maar dat betekent dus niet dat het grootste gedeelte van de alochtonen probleemgevallen zijn. Helaas is het menseigen om meer aandacht te besteden aan slechte dingen dan aan goede :-(
En dat er een langdurige oplossing moet komen voor het asielzoekersprobleem: JA, maar niet door de grenzen dicht te gooien. Mensen die echt asiel nodig hebben, daarvan vind ik dat ze het ook mogen krijgen, dus politieke asielzoekers: JA! Economische asielzoekers is een ander verhaal. In die gevallen is het veel nuttiger in mijn ogen om het geld te stoppen in het land van herkomst.
Waarschuw beheerder
ag dan maar een rasist het boeit me ook vrij weinig!!!
ieder zijn eigen mening!!!
Waarschuw beheerder
Girl:"Ik heb er ook ontzettend veel last mee.
Maar ik negeer ze gewoon.
Dat is alles wat je doen kan.
Als je gaat schelden op ze blijven ze bezig.

Ik kan er ook heel slecht tegen.
Maar komen ze aan je dan Lindaaatje?"

wou jij zegge daje nog nooit een buitenlanders heb meegemaakt die allemaal proberen met hun vuile poten an je te zitten
het val toch wel op dat het meestal mensen uit die categorie zijn die dit heel normaal schijnen te vinden...

Waarschuw beheerder
ik haat racisme!!!!
ik vindt iedereen is gelijk of je nou neger nederlander of turk bent.
Waarschuw beheerder
Zou ik ook zeggen! ha ha ha ha ha ha
Waarschuw beheerder
lol @ she :)

achjaa Ieder sn Eigen danmaa :D
Waarschuw beheerder
d8 ut wel jah!!
als jij het daar nie mee eens bent dan is dat prima vind ik!!
en mijn mening is nou eenmaal zo en niet anders!!
ieder voor zich!!
Waarschuw beheerder
okeeeee is goed hoooooor meissie ;):D

ik zal ook echt niet proberen je mening te vrandere...
ik zou het niet durve :D

Waarschuw beheerder
als je rasist bent moet je dr eerlijk vooruit komen en geen wp logo op je arm laten zetten en dan nog schijnheilig doen dan ben je echt zielig sorry hoor
Waarschuw beheerder
Racist, op sommige punten zeker weten. Heb al meer dan genoeg ellende meegemaakt, KOMT ZEKER NIET OMDAT IK BLANK BEN HE??? tssss
maark ken daarintege ook genoeg relaxde buitelandse gasten. maar hebbe de 'slechte' ut er niej zelf naar gemaakt??
En ik las daarstrx iets, sjonge jonge jonge ESTHERTJE !!!
2. vraag jezelf eens af waarom mensen van allochtone afkomst relatief meer stoute dingen doen.
BEN je nou zo naief, kweet niej waar jij vandaan komt........... ????? DAMN

Waarschuw beheerder
donateur
ehm ja wat zal ik s zegge

hoor vaak genoeg: jullie gabbers zijn toch allemaal hetzelfde?

is toch net zo goed discriminatie...

hou me mening wel lekker voor me...komt toch alleen maar weer gezeik van

*stop het zinloze gediscusieer*
Waarschuw beheerder
donateur
2 Lindaaatje :
Ik heb precies hetzelfde hoor.
Ze roepen alleen dingen naar me. Zo van : Ej marlouz kom ff.
Zeg ik gewoon normaal terug : nee

Of als ze domme dingen roepen naar me negeer ik ze gewoon of kijk ze ff aan van : damn wat zijn jullie zielig...
Ik weet dat ze dan door gaan.
Maar op een dag stoppen ze echt wel.
De laatste tijd heb ik veeeel minder last van ze.
Of ze zeggen me normaal gedag en dan heb ik zoiets van : ach waarom niet? En zeg gewoon hoi terug.
En er blijven wel irritante kut kinderen tussen zitten die je het liefste aan willen raken.
Maar dat is mij nog nooit overkomen gelukkig.
Ja... vroeger toen ik klein was.
Maar toen bedreigden ze me meer...

Linda, kweet nie zo goed wat ik er verder op moet zeggen.
Ik snap dat je het super klote vind. En dat zou ik ook vinden.
Gelukkig heb ik die tijd gehad met ze.
Ik hoop dat het bij jou ook snel over zou zijn.

En t is waar dat ze gewoon allemaal zo zijn als hoe wij erover denken.
Schelden helpt iig niet...
Ik zeg wel vaak gewoon : bah of Getver!
mja
kweet het ook niet meer.
Ik heb er iig niet zo veel last meer van.
Waarschuw beheerder
Zeker hebben veel Marokkanen eerder de neiging om aan vrouwen te zitten, Velen zullen nooit echt vrienden van me worden.
Maar om van Rascisme nou je levensstijl te maken? uuuuhhh nee.

Ik zeker niet omdat ik veel Marokkaanse vrienden heb die niet zo zijn.

Echte rascisten hebben gewoon een gebrek aan kennis van wat er echt in ons landje omgaat. Daar komt die angst vandaan, wat leidt tot haat.

Greetz

Waarschuw beheerder
donateur
en dan nog ff wat lonsdale was de sponser van een zwarte boxer

enne echte neonazis zie je nie op gabberfeesies!! luisteren naar hele andere muziek ensow

maar ja het is en blijft makkelijk om iedereen over een kam te scheren.

Heb ook bepaalde politieke denkbeelden....maar die had ik ook gehad als ik nie naar hardcorefeesies zou gaan! En ik val er niemand meer lastig maar als er een marokaan aan me zit mag ik hem zeker nie uitschelden..want dan ben ik weer een rascist...

beetje jammer
Waarschuw beheerder
donateur
Jah de ECHTE neo's lopen op van die punk of rock feesten.
Maar ja... dat betekend niet dat er geen andere soorten van zijn. just like die op Gabber feesten
Waarschuw beheerder
ja oke maar iemand zijn politieke overwegingen hoeven ook echt niet af te hangen van de muziek waar hij naar luisterd!!!

Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad ik denk hoe ik wil..en dat laat ik helemaal nie op feeste blijken dat hou ik wel lekker voor mezelf!
Waarschuw beheerder
Volgens mij lopen er net zoveel neo´s op van die punk of rock feesten als op Gabber feesten.

Waarschuw beheerder
nazis waren christelijk... dus wie weet komen jullie ze nog wel tegen op de EO jongerendag ook!! :)
Waarschuw beheerder
ik zie geen verschil tussen verschillende namen die aan rascisten worden gegeven

ik maak alleen verschil tussen 2 soorten rascisten

rascisten die alleen rascistisch denken en praten

rascisten die lichamelijk geweld gebruiken (ook indirect..dus 'poppetjes' gebruiken om hun ideeen in actie om te zette..)

Waarschuw beheerder
donateur
zou best kunnen....

ben in principe tegen geweld..zie het nut er nie zo van in...

maar als iemand ruzie wil hebben kenne ze het krijgen of dit nou een buitenlanders is of niet..nederlanders krijgen dan geen voorkeursbehandeling en kenne net zogoed een klap op hun bek krijgen...
Waarschuw beheerder
you go girl!!!

ik vecht nooit!!!;)

Waarschuw beheerder
donateur
nee ik ook nie..daarom vin ik best goed van mezelf..

maja ik ben natuurlijk ook een heeeeeeeeel lief meisje..hehe alleen jammer da niemand me geloofd!
;)

Waarschuw beheerder
Ik ben een slimme jongen betreffende iq testen en emotionele iq, ik heb het ook voorelkaar in me leventje ik ben ondernemer en toch haat ik buitenlanders zowel atillianen als marokkanen.

Denk allemaal niet zo links omdat het zo prettig overkomt.
het zijn de parasieten van onze wervarende maatschappij.
Waarschuw beheerder
als jij zo'n slimme jongen bent waarom maak je dan 4 schrijffouten in 1 zin ?

En niet iedere buitenlander is hetzelfde... je bent mens.. hij ook ... kijk als persoon naar elkaar en niet naar elkaar zijn afkomst..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehehehehehe neej maar de meeste buitenlanders zijn kut! er zitten een paar goeie bij. alleen kan ik ze nie vinden.

Waarschuw beheerder
donateur
idd de meeste dingen die ik in mijn leven heb meegemaakt..de klotedingen dus..zijn gebeurt door en met de allochtone medemens heb er nie zoveel vertrouwen meer in eigenlijk...er zullen vast wel goeie zijn maar ja ben ze nog nie echt helemaal tegengekomen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je altijd gezeik heb gehad met die gasten en bijna tot nooit gezeik hebt met nederlanders ga je snel iets algemeen nemen

Waarschuw beheerder
Schrijffouten zullen wel meevallen, maar daar gaat het niet om.
Iq is dingen inzien en niet of je het groot nederlands dictee 100% foutloos kan schrijven.
Punt is dat racisten niet dom zijn maar meer levenservaring hebben dan een piet lut die in markelo zijn leventje leeft.

Waarschuw beheerder
donateur
hehehe wijze woorden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben ik helemaal met je eens!!

Waarschuw beheerder
donateur
met wie met mij of met salmiakie

offe met allebei mag ook hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Alle 2 :D

Waarschuw beheerder
donateur
oke dan ;)

Waarschuw beheerder
jeroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
cindyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Waarschuw beheerder
donateur
zou het hier dan toch nog gezellig worde

Waarschuw beheerder
joeeeeeeeeeeeeehoe koeienmelker
Waarschuw beheerder
racisten meer levenservaring ? Of een foute opvoeding ? Foute wijk ? Wrong place wrong time ? Meer levenservaring is gewoon hele dikke bullshit.... Ik noem het eerder kortzichtig...

Ik heb meer dan zat levenservaring ... ik heb goede dingen meegemaakt en slechte dingen meegemaakt met buiten en - nederlanders .. Misschien is het ook hoe je jezelf opsteld.. Ik ga met mensen om die het begrip "wederzijdse aanpassing" kennen .. en die vind je zat.. En natuurlijk ben ik wel eens lastig gevallen door een turk... en is mijn ex vriendin aangerand door een marrokaan... Maar haat ik ze daarom allemaal ? NEE !!

Je loopt zo veel liefe en leuke mensen mis als je een ander ras "haat" Dat is toch zonde ? Dat komt jou zogenoemde levenservaring echt niet ten goede hoor ..

Kijk eens verder dan je neus lang is ...

groeten
Waarschuw beheerder
godfather..
both thumbs up for u :)

Waarschuw beheerder
donateur
hoe je jezelf opstelt? dus ik vraag er om ofsow..

ik loop met gewone kleren over straat en nog hebik gezeik...

dus jij wou zegge dat ik dat soort dingen zelf uitlok of zo nou dikke lul dus..echt niet

das net zoiets als zeggen dat vrouwen met korte rokjes erom vragen verkracht te worden

maar da kan weer helemaal aan mij ligge
Waarschuw beheerder
donateur
Het is een feit dat sommigen vervelend kunnen zijn. Maar ik ben ook 's op het waterlooplein door gasten aangesproken dat ik lekker of zoiets was, toen heb ik ze vriendelijk en glimlachend bedankt, ze waren zo verbaasd en stonden met hun mond vol tanden dat ik gewoon rustig door kon lopen :) Niet dat je tegen iedereen aardig hoeft te zij die zoiets zegt, maar het kan een beter uitwerking hebben dan boos worden.
En ben het met Godfather eens dat racisten niet meer levenservaring hebben dan anderen, integendeel: als ze zoveel levenservaring zouden hebben zouden ze ook weten dat ze niet zo zouden moeten generaliseren.

Waarschuw beheerder
donateur
ja word een beetje moe van deze discussie het gaat ook weer helemaal nergens over zeg..pfff

Waarschuw beheerder
eventjes over de buitenlanders die vrouwen nafluiten/opmerkingen maken/betasten en in het algemeen een grote bek hebben/mans doen/rellen:

die gasten doen dat alleen in GROEPJES, in hun eentje zijn ze nix, probleem met van die onderontwikkelde bevolkingsgroepen is dat ze nog niet echt aan voorzorgsmaatregelen doen & dus gezinnen van 8 koters hebben, stel 4 gozers 4 meisjes...

naaw, dan woon je in zon turkenflat met je 4 zoons, krijg je ruzie met 1 van hun, heb je meteen een hele flat van, zeg, 30x4 van die leipe gasten achter je aan!!

dat soort MIETJES (mooier bestaat er niet, en islamiet een mietje noemen, kunnen ze ECHT niet tegen!!) verpesten het gewoon voor de rest, nog een klein nadeeltje = dat je een beetje zon ghetto effect krijgt, ze gaan alleen om met mensen uit hun buurt, zijnde voor het grootste deel ook buitenlanders, enz enz enz... u snapt m wel...

sleuteloplossing: INTERGRATIE!!!!! ja inderdaad, laat de buitenlander VOORDAT ie zn visum krijgt eerst maar es Nederlands praten, eerst maar eens bekend raken met Nederland EN een baan zoeken, kinders op een Nederlandse school, waar ze netjes Nederlands & de Nederlandse cultuur kennen, gebeurt dit niet binnen een bepaalde tijd, mogen ze weer opflikkeren!! er wordt serieus veel te makkelijk omgegaan met dat soort mensen!!

Waarschuw beheerder
donateur
heel goed gezegd met jou kan ik praten
Waarschuw beheerder
Sabientje ...

Het gaat weer nergens over? Er worden dingen gezegd die niet met jou mening overeen komen .. Maar toch behoorlijk meedingen in de discussie ..

Als iemand het niet met je eens is betekend het niet dat meteen de discussie zinloos is ... Je stelt jezelf zo een beetje zwak op en praat mee met de rest die wel een goede reply neer kunnen zetten...

Ik verwacht nu geen scheldpartij ... probeer eens je eigen mening goed te onderbouwen .. dan kom je meteen een stuk intelligenter over..

groetjes :)
Waarschuw beheerder
2 Gekhous:
sleuteloplossing: INTERGRATIE!!!!! ja inderdaad, laat de buitenlander VOORDAT ie zn visum krijgt eerst maar es Nederlands praten, eerst maar eens bekend raken met Nederland EN een baan zoeken, kinders op een Nederlandse school, waar ze netjes Nederlands & de Nederlandse cultuur kennen, gebeurt dit niet binnen een bepaalde tijd, mogen ze weer opflikkeren!! er wordt serieus veel te makkelijk omgegaan met dat soort mensen!!
--------------------------------------------------
Ik ben helemaal met je eens dat integratie het sleutelwoord is. Het is alleen voor mensen uit een andere cultuur heel lastig om ineens op onze manier te gaan leven. Hoe sneller ze zich aanpassen hoe beter. Vergeet alleen niet hoe moeilijk dat is. Een andere taal leren en zeker Nederlands is niet eenvoudig. Volgens mij zijn er bovendien op dit moment dikke wachtlijsten voor een cursus Nederlands. Een baan zoeken als je geen Nederlands kunt en misschien ook nog ongeschoold bent is zelfs nog moeilijker.

Die mensen kunnen dus niet per direct die omschakeling maken en zeker niet zonder hulp. Dat ze er hun best voor moeten doen staat als een paal boven water, maar het ligt vaak niet (alleen) aan hun als dat niet goed lukt.

Zeker het tegengaan van die "ghetto"-vorming en het naar Nederlandse scholen gaan is vooral iets wat alleen onze overheid kan regelen.
Waarschuw beheerder
ik heb vandaag toevallig een hele discussie hierover gevoerd op school.
we waren het er over eens dat ze eerst een scholing moesten krijgen om nederlands te leren en de cultuur te laten kennen maar om ze daar die cursus te geven heeft vaak geen zin want de mensen die er dan op moeten toezien dat mensen voor die cursus slagen niet altijd even oprecht zijn en rustig zeggen dat ze ervoor geslaagd zijn!!!
ik vind dus dat ze die cursus in nederland moeten volgen!!ze kunnen dan bijvoorbeeld een half jaar lang elke dag naar school en dan kunnen ze op zoek naar werk gaan!!
hebben ze dan binnen 1 jaar geen werk en spreken ze de taal nog niet dan gaan ze maar terug!!

Waarschuw beheerder
donateur
oke ff uitgebreid mijn mening over buitenlanders

ik ben voor een beleid waarin een beter intergratie wordt nagestreeft als dat tot nu toe wordt gedaan. veel allochtonen kunnen slecht Nederlands en weigeren zich aan te passen aan deze cultuur. Tuurlijk zij hebben een eigen cultuur maar het zou fijn zijn als we niet alleen dingen voor hun doen (zoals bijvoorbeeld respect voor hun feestdagen, taalcursussen, begeleiding e.d) dit omgekeerd ook eens zou worden gedaan. Dat wil zeggen respect(ook naar vrouwen toe..dat vooral), proberen in de samenleving te komen en
te intergreren. Ik begrijp dat dit moeilijk is als je uit een ander land komt maar voor een goede verstandhouding is dit wel nodig.

Vind het een goed plan als ze een soort van examen moeten doen.Halen ze dit niet dan kunnen ze terug. Ook indien ze in aanraking komen met de politie vind ik dat ze terug moeten. Ze zijn hier gekomen met een reden, en niet om de crimineel uit te hangen. (daarnaast vind ik dat Nederlandse criminelen net zo goed aangepakt moeten worden)

Ik zou het goed vinden als ze bepaalde rechten en plichten beter leren kennen en dat ze die geleerd wordt. Veel allochtonen weten de weg hier niet en weten dus niet waar ze bijvoorbeeld terecht kunnen. Daarnaast is het goed om ze kennis te laten maken met deze cultuur en goed te laten merken en leren wat hier wel en niet kan.

En wat She zegt: dit moet gebeuren door onafhankelijke mensen, zoiets als bij een examen van de HAVO ofsow..een instituut die er op toe ziet

Daarnaast wil ik nog even kwijt dat het bewezen is dat de criminaliteit onder allochtonen hoger ligt. Hier moet wat aan gedaan worden. Ben van mening dat ze van mij gewoon terug mogen als ze hier de crimineel uit gaan lopen hangen. In hun land hadden ze bij wijze van spreke vaak al de doodstraf kunnen krijgen voor zoiets.

Vind het ook wel vreemd dat ik jaren voor mijn spullen moet werken en dat ik dagelijks asielzoekers in procedure..die geen werk hebben met de nieuwste nokia de nieuwste nikes met dure merkkleding en goude kettingen in de bus zie stappen. En dat ik dat na jaren hard werken nog steeds niet kan betalen..

zo dat is mijn mening.. ik lees alleen maar wat anderen zeggen en soms ben ik het mee eens en dat zet ik er dan kort neer...kan moeilijk elke keer zon langverhaal op gaan hangen

;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
IK heb een hekel aan buitenlanders en ik weet dat nie elke buitenlander zo is, maar de verkeerde die verpesten het voor de goeie! 90% is crimineel!
denken dat ze allus kunnen zeggen.Ik stond hier pas geleden op de markt, had mijn fiets tegen een muurtje geparkeerd met mijn tas erop. ik keek of mijn fiets er nog stond...zie ik een marrokaan in mijn tas snuffelen. ik loop erheen en trek die tas uit zijn klauwen. ik krijg nog een grote bek ook. jah sorry hoor maar dat zijn mijn spullen. AFBLIJVEN!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ja en dat is dus ook wel weer waar zo heb je dus in elke groep de slechten verpesten het voor de goede!!
Waarschuw beheerder
Alsjeblieft zeg hardcoreblieb! Wat haal je die 90% nou vandaan? Dat geloof je toch zelf ook niet.

En dat voorbeeld dat je noemt toont ook helemaal niks aan. Dat soort dingen kun je met iedereen meemaken. Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt, maar dan met een gabber. Dat gebruik ik toch ook om vooroordelen over gabberst te bewijzen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neej dit komt niet een x voor het is altijd hetzelfde! altijd gezeik met die gasten!

er zitten slechte nederlanders tussen zeg ik eerlijk! maar tel dan die marrokanen is! dan kom je een heel eind! misschien niet 90% maar wel in de buurt!

Waarschuw beheerder
donateur
het is laatst idd in het nieuws geweest ergens dat 90% van de overvallen en berovingen door mensen van marokaanse of antiliaanse afkomst wordt gepleegd..das wel een feit...
Waarschuw beheerder
Of dat van Sabientje waar is weet ik niet, maar dat is heel wat anders dan die onzin van Hardcoreblieb die even wat feiten uit zijn duim zuigt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Koenie je moet eens wat meer op straat komen of je ogen open doen!!! dan praten we verder oke!
Waarschuw beheerder
Hardcoreblieb, je moet niet doen alsof ik een wereldvreemdfiguur ben dat niet om zich heen kijkt. Ik hou er een andere mening op na en daar heb ik heus wel over na gedacht. Als je er niet met anderen over wilt praten moet je niet op dit forum posten.

Als je beweerd dat ander allochtonen de criminaliteit hoger is dan onder autochtonen, dan geef ik je helemaal gelijk. De 90% die je noemde heb je alleen volledig uit de lucht gegrepen en het werkelijke getal komt ook niet in die richting. Als jij mij kunt laten zien hoe je aan die stelling komt ben ik de eerste die je gelijk geeft, maar tot die vind ik het dikke onzin.

Ik snap dus niet waarom je zo raar reageert.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is zelfs op het nieuws geweest dus ik zig het nie uit mijn duim!
Waarschuw beheerder
Waar?
Waarschuw beheerder
Kijk, het is inderdaad waar dat een relatief groter percentage van de allochtone jongeren crimineel is ten opzichte van het percentage autochtone jongeren dat crimineel is... maar dat 90% van de allochtone jongeren crimineel is zoals hardcoreblieb zegt is volgens mij echt bullshit. Misschien in een paar wijken ergens in een grote stad ofzo (en dan nog geen 90%), maar zeker niet in het algemeen.

Waarschuw beheerder
nou geloof mij maar het is 90% en dat is 90 % te veel
Waarschuw beheerder
donateur
dat 90% van de criminelen allochtonen zijn betekent niet dat 90% van de allochtonen crimineel zijn. Bovendien betwijfel ik echt ten zeerst dat 90% van de criminelen van buitenlandse afkomst is, dus als iemand me daarvoor naar een site ofzo kan verwijzen...

Hardcoreblieb, vind jij het leuk om te horen dat 90% van de gabbers nazi is?

Ik snap trouwens ook niet waarom zoveel gabbers over allochtonen en integratie lopen te zeiken, de allochtonenen uit de gabberscene zijn juist de best geintegreerde lijkt me.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb net een site gevonden dat in 98 het een derde was, dus da's verre van de 90% die sommigen hier claimen, en ga nou niet zeggen dat hte binnen 4 jaar van 33% naar 90% is gestegen want da's bullshit> Recentere cijfers heb ik niet zo snel kunnen vinden.

Waarschuw beheerder
je moet gewoon eens de waarheid onder ogen zien 90% van de misdrijven word gepleegd door allochtonen het is nu eenmaal zo

Waarschuw beheerder
Koenie 18 april 2002 16:46

Ik ben helemaal met je eens dat integratie het sleutelwoord is. Het is alleen voor mensen uit een andere cultuur heel lastig om ineens op onze manier te gaan leven. Hoe sneller ze zich aanpassen hoe beter. Vergeet alleen niet hoe moeilijk dat is. Een andere taal leren en zeker Nederlands is niet eenvoudig. Volgens mij zijn er bovendien op dit moment dikke wachtlijsten voor een cursus Nederlands. Een baan zoeken als je geen Nederlands kunt en misschien ook nog ongeschoold bent is zelfs nog moeilijker.

Die mensen kunnen dus niet per direct die omschakeling maken en zeker niet zonder hulp. Dat ze er hun best voor moeten doen staat als een paal boven water, maar het ligt vaak niet (alleen) aan hun als dat niet goed lukt.

Zeker het tegengaan van die "ghetto"-vorming en het naar Nederlandse scholen gaan is vooral iets wat alleen onze overheid kan regelen.
----------------------------------------

ik zie NIET in waarom WIJ moeten opdraaien voor de problemen van mensen die hier komen!!! als hun hier willen leven, mij best, maar dan zorg je ook ZELF dat je je zaakjes op orde heb, doe je dat niet, dan ga je toch gewoon weer weg?!?!?!

als jij naar een ander land gaat om te wonen, zorg je toch ook eerst dat je al iets van dat land weet, een beetje de taal bekijken enz?? waarom WIJ wel en HUN niet?!?!

neej, zo werkt dat niet, hun komen hier, dus het is hun taak om zich aan te passen & te intergreren, en niet anders!!
Waarschuw beheerder
gekhous je vergeet 1 ding... Dat het meerendeel hier juist komt om hun problemen in het buitenland te ontvluchten .. mensen die door politieke redenen op de vlucht moeten slagen, die moeten we onderdak kunnen verlenen ... en ok .. mensen die hier alleen komen omdat ze hier wel een uitkering krijgen en verder nix hoeven te doen .. die mogen van mij zo weer weg.. Je moet wel wat aan elkaar hebben ..

:)

Waarschuw beheerder
Shermangirl: je moet gewoon eens de waarheid onder ogen zien 90% van de misdrijven word gepleegd door allochtonen het is nu eenmaal zo
--------------

als je nou eerst ff met een goeie argumenten of een duidelijke bron komt waar je deze cijfers vandaan haalt dan kunnen we praten.. je hebt nu al twee keer hetzelfde gezegd zonder enige onderbouwing.. dat is geen discussie voeren, maar gewoon een beetje SCHREEUWEN....

Waarschuw beheerder
Salmiakie: ...Punt is dat racisten niet dom zijn maar meer levenservaring hebben dan een piet lut die in markelo zijn leventje leeft...
-----

zucht... tja.. ik ben opgegroeid in Markelo, en daar hebben ze één van de grotere asielzoekerscentra in het oosten van het land... dus lul niet! en dat ik in jou ogen een 'piet lut' ben omdat ik mijn leventje in Markelo had zegt meer over jou dan over mij...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik [img]http://communities.msn.nl/_Secure/0MQAAACER85*SaPyevhCVWwj8gOokFgfmg8jERY*g6Bcguf5!X94uGD8gnWsiiX2mthKqA942KOxZJeg71w1bjw/aktion082.gif[/img]op de islam
Hun geloof spoort van geen kanten en door hun geloof zijn ze zo..
Voor vrouwen hebben ze geen respect,oke..moeten ze zelf weten,maar dan hoeven ze "ons" nederlandse vrouwen niet als hoeren te behandelen,want dat doen ze!
Ik ben vaak genoeg lastig gevallen door een turk of marrokaan,ik zeg niet dat hollandse jongens niet vervelend kunnen zijn,maar die turkse en marrokaanse jongens zijn veel erger..
En als je er wat van zegt dan kan je een klap op je bek verwachten,das toch niet normaal?
Hier in Zaandam issut helemaal erg..we hebben een wijk hier..naah asje daar in gaat dan lijkt ut wel of je in turkije zit..
Het is daar echt een teringzootje..ze pissen in de lift..gooien poepluiers van hun kinderen naar beneden,terwijl er grote containers voor de flatten staan,maar nee daar gooien ze fietsen in enzo..Bel dan gewoon het grof vuil! :@
Je kan ook niet je fiets daar neerzetten want binnen no time issie gesloopt..
Me beste vriendin woont in een van die flatten,naah die gaat volgende week verhuizen omdat ze bedreigd werd enzo..door turkse jochies van 16 jaar..Ze durfde zelfs de deur niet meer uit..en nou moet ze helemaal verhuizen omdat hun een beetje de boel lopen te vergallen??!! :s
Ik ken zelfs een jongen dies half turks/nederlands..naah die schaamt zich zelfs voor zijn turkse afkomst,zelfs hij word gediscrimineert door hun omdat hij half nederlands is..
Dus mensen die zeggen dat wij hun discrimineren moeten nie lullen,want hun doen het ook naar ons..
Ik vind dat ze welleens wat dankbaarheid mogen tonen,dat we ze in ons land laten en dat ze van alles kunnen krijgen.
Maar nee..daar hebben ze totaal geen respect voor..dus heb ik voor hun ook geen respect.

Waarschuw beheerder
Kijk is Sannie, je hebt weer eens een topic gevonden hoar, check hoeveel posts, echt lachuh en de meeste hebben wel goede argumenten voor hun mening, mijne staat ook gewoon vast en heb ik al een stuk eerder gepost
Waarschuw beheerder
"dat 90% van de criminelen allochtonen zijn betekent niet dat 90% van de allochtonen crimineel zijn".

Kijk, SuperRupsje snapt wat ik bedoel... dat zijn namelijk twee HEEL verschillende dingen.

Waarschuw beheerder
Nog een gegeven,

99% van de straatroven in Rotterdam wordt gepleegd door de allochtone medemens.
Waarschuw beheerder
sal ... geef eens bronnen .. waarheb je dit weg ? Laat ons die bronnen zien .. niet domweg gaan lullen.. in het nieuws of in de krant... bewijs .. want je blaat wel wat maar onderbouwd geen ene ruk

Waarschuw beheerder
At your service

Zevenstappenplan om straatrovers aan te pakken

Rotterdam _ Het Ministerie van Justitie heeft een zevenstappenplan opgesteld om het groeiende probleem van straatroven aan te pakken. Bestaande projecten in alle politieregio's zijn geanalyseerd. Succesvolle initiatieven - waaronder een aantal Rotterdamse - zijn uiteindelijk samengevoegd tot een stappenplan waarmee 'dit fenomeen effectief is te bestrijden', zo stelt het ministerie.

Tot nu toe kwamen de meeste ideëen bij de politie vaak werkende weg tot stand, zo staat in het rapport 'Straatroof: omvang, achtergronden en praktijkervaringen'.

Die aanpak blijkt niet erg succesvol. Het aantal straatroven blijft explosief stijgen. In 1996 werden in Nederland 7.600 straatroven gepleegd, in 2000 waren dat er 13.800. Meer dan de helft van die berovingen is gepleegd in de drie grootste steden van het land. Het district Rotterdam-Centrum publiceerde vorige maand nog extremere cijfers: het aantal aangiften was gestegen van 739 in 2000 naar 1274 in 2001. Van de 253 arrestanten bleek 99 procent van allochtone afkomst.

ik heb het even opgezocht voor je
rotterdams dagblad 28 februari 2002
Als je het wil chekken op de www.rd.nl site bij zoeken straatroof invullen
Waarschuw beheerder
Van de 253 arrestanten bleek 99 procent van allochtone afkomst.

het aantal aangiften was gestegen van 739 in 2000 naar 1274 in 2001

check deze vergelijking and go figure.. ik kan op deze manier ook alle allochtonen eruit pakken ..
Waarschuw beheerder
ik heb maar 1 antwoord: OPZOUTAH!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik dacht er eerst heel anders over, maar met dit goed onderbouwde en genuanceerde antwoord heb je me zojuist overtuigd kakkerlak. :D:D
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de bronvermelding Salmiakie, nu kunnen ergens over praten ipv wellus en nietus roepen.

Waarschuw beheerder
donateur
hehehe meningen zijn er om onderbouwd te worden..

heheh best leuk spreekwoord al zeg ik het zelf..moeten we maar s gaan invoeren ofsow
Waarschuw beheerder
Racisme? Het zou verboden moeten worden!
Waarom gaat het hier alleen over allochtonen??
Alsof er hier in Nederland alleen racisme is van Nederlanders tegenover buitenlanders???:vaag:
Waarschuw beheerder
Heel veel mensen hebben het over allochtonen als het over rasistme gaat. Waarom? geen idee, ze zeggen heel vaak 'ow zal wel weer zo'n stomme allochtoon geweest zijn' ik vind: Kolder in je kop!

ik heb eens mijn leeraar duits aangegeven voor discriminatie. Niet dat i mij uitschold voor kaaskop ofzow, nee omdat hij mij een Kanker nazi noemde, en ik altijd apart moest zitten in zijn les. Hij is toen 3 weken van school geschorst geweest, en het rest van het jaar heb ik em lopen te irriteren hehe.
Waarschuw beheerder
2 *Lil* --> Racisme ís al verboden, volgens Grondwetartikel 1 !!!....

En waarschijnlijk gaat het hier alleen maar over allochtonen omdat dat onze ervaringen zijn die we willen delen.

Weinige van ons hebben te maken gehad met de apartheid in Afrika denk ik...

Waarschuw beheerder
denk dat Lil meer bedoelt dat er altijd gezegd wordt dat WIJ (blanken) discrimineren, terwijl iedereen daar een behoorlijk bordje vol van heeft...

turken & marokanen willen meestal niet eens met blanken omgaan bijv.
Waarschuw beheerder
idd Gekhous jij snapt em;)

2 @nna>>Dit topic is toch bedoelt om je mening te geven over racisme??? Dus ik zeg het zou verboden moeten worden (autodrop) en dan mag het dan wel verboden zijn...veel wordt er niet aan gedaan he;)

Owh ja...die laatste zin van je snap ik niet zo, wat bedoel je daarmee...denk er verder nix bij hoor;)

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een hekel aan racisme:

vooral als ik als onschuldig blank meisje op een of ander centraal station in Nederland rondloop en dan ineens in 1 of andere vreemde taal word uitgescholden voor kutblanke of vieze witte, en vervolgens zie dat de conducteur ook uitgescholden word en in mekaar geslagen en uitgelachen.
Of dat een vriend van me niet aangenomen is als wout omdat ALLOCHTONEN en vrouwen voor gaan, terwijl hij net keurig zijn opleiding al had afgerond.
Of dat mijn collega (mooie blonde meid) zomaar in mekaar geslagen word door 2 marokkaanse meisjes omdat haar gezicht ze niet aanstond, en er vervolgens een rechtzaak komt waarbij gezegd word dat mijn collega misschien racistische ideeën zou hebben en dat dat de reden was (ze had toendertijd zelf een allochtone vriend)

moet ik ff doorgaan..................?
Waarschuw beheerder
Nee hoeft niet, ik heb het ook vaak,

ik heb een Lonsdale jas, daar heb ik ook veel problemen door gehad, zeggen ze weer eens in een "Vreemde Taal" K*NK*R Blanke, en dat te bedenken dat "wij" ze asiel hebben gegeven en een verblijfsvergunning,

We hadden ze net zo hard weg kunnen sturen, Maar "Wij" hebben teminste een Hart, (Niet dat andere dat niet hebben hoor, maar wij laten ze hier wonen en nog gaan ze ons uit lopen schelden) Daar word je best wel gek van, en ik ga altijd met een Arubaanse gozer naar feesten, en dan zeggen ze nog dat ik een "Rasist" ben. Dat klopt dan toch niet?
Somminge mensen snap ik niet hoor, Maar ligt het nou aan mij of ligt het aan "hun"? En ze denken dat ze alles mogen, zoals ons "uit lopen schelden" en als wij alleen al kijken worden we al neer gemept door 20 man :s (Dat is bij een vriend van me gebeurd, maar waar slaat dat dan op?)

Greetz Alphen Terror

Waarschuw beheerder
BTW er zijn idd ook Nederlanders die idioot zijn maar je moet wel een heeeel groot bord voor je kop hebben als je niet ziet hoe de criminaliteit in ons kikkerlandje is gestegen door onze "bruine vrienden".
Kijk eens naar opsporing verzocht ik zie maar 1 blanke in de hele uitzending voorbij komen hoor.

Als de autoradio gejat is vind je 'm 9 vd 10 x terug bij "Achmed"

Ga eens voor de lol naar de bios in 1 van de grotere steden en ontdek hoe leuk het is om als meisje door 5 allochtonen betast en vernederd te worden en erger

Er zijn goede en slechte mensen maar ik ben het gewoon ZAT het is GENOEG:
Zolang die lui zich niet normaal gedragen zal ik het ook never nooit niet doen.
Waarschuw beheerder
Ja Psies, "achmed" kan het in zijn Vaderland niet doen, want dan worden zijn handjes eraf gehaald, en hier krijg je maar 2maanden cel-straf, das natuurlijk niks (voor Hun)

Misschien moeten we hier ook maar Maatregelen nemen, (het hoeft niet meteen TE hard zijn, maar wel Harder dan nu)

Waarschuw beheerder
donateur
idd dat kan harder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[img]http://www.smilies.nl/rough/hanged.gif[/img]
naja das ook weer beetje overdreven maar goed..

het is gewoon een feit dat veel allochtonen denken van oow die straffen hier vallen wel mee..
dus zullen ze eerder een delict begaan..maar ja das mijn mening. in hun eigen land zouden ze veel erger bestraft worden..

ik vind bij crimineel gedrag? terug naar eigen land heel simpel

trouwens..nederlanders mogen vaak net zo goed van mij harder worden gestraft hoor.als je soms ziet dat iemand die een meisje heeft verkracht soms maar een paar maanden krijgt..vind ik ook fout zon meisje zit haar haar hele leven mee..en die jongen is na een paar maanden alweer vrij..

maar goed ik dwaal af..wou ff me mening kwijt
Waarschuw beheerder
hahahahaa kindertjes toch..nie vechte..

"in 1 of andere vreemde taal word uitgescholden voor kutblanke of vieze witte"

"zeggen ze weer eens in een "Vreemde Taal" K*NK*R Blanke,"

ik vroeg me af he..puur uit nieuwschierigheid..
als het in een vreemde taal is...hoe weet je dan wat ze zeggen?
of weet je toevallig wat die woorden betekenen ofzo?
zo ja je weet wat ze betekenen maar niet bij welke taal ze horen?..
ojaa het lijkt toch allemaal op elkaar of nie

ik vind het best zielig voor jullie dat jullie aardige mensjes die geen slechte dingen doen en geen slechte gedachten hebben en nooit generalisere.. aangevalle worden door LANDEN..en niet door PERSONEN...

wat een overmacht...

1 woord...

allochtonen

wat kun je dr aan doen?

"wegsturen die hap!!"
"maakt niet uit of de goejen weg gaan!!"
"als de slechten maar weg zijn!!"
"lekker simple..net als de werking van ons geest"

die allochtonen die jullie slechte dingen aandoen...zijn zwak

die allochtone rascisten...zijn zwak

dmv rascisme laten jullie zien dat jullie op dezelfde niveau zitten...
Waarschuw beheerder
Ja, je kan wel een BEETJE horen wat ze zeggen en dan vragen aan een vriend van je wat het betekend.. Meestal is het Surinaams of Marrokkaans, en toevallig ken ik wel van die mensen, en die zijn echt KOEL

Waarschuw beheerder
ach into c ga toch weg met je praatjes

ik hoor zelf van "goeie " allochtonen wat die dingen betekenen die ze naar je roepen

Ik vind het ronduit onbeleefd om iemand uit te lachen en in 1 of andere vage taal te gaan prate met een hele groep terwijl iedereen gewoon nederlands kan

Wij worden hier meer gediscrimineerd tegenwoordig dan allochtonen zelf

en ik ga toch ook niet naar turkije of marokko om te eisen dat ze daar katholieke kerken neerzetten enzo?

Daar word je meteen opgehangen als je 1 ding verkeerd doet en wij moeten hier alles maar toelaten?
Het gaat nie om die kleur maar ik ben dat irritante gedrag spuugzat en die schijnheiligheid.
Iedereen die zich normaal gedraagd en beetje aanpast is welkom
maar iedereen die niet normaal doet meteen 1e vliegtuig terug
Voor mij hoeven er niet meer bij te komen dan er al zijn op deze manier.
Ze hebben het voor zichzelf verpest iedereen krijgt het id dat ze hier maar alles kunnen maken wat ze willen (nou ja bijna iedereen voordat ik weer gezeik krijg) dat is vooral de schuld van de regering die het zover hebben laten komen maar daarom ga ik de foute allochtonen echt niet meer accepteren
Waarschuw beheerder
hahahahah aaaahh jullie gaan dus heel goed luisteren naar hoe die vreemde woorden klinken
misschien zelfs op een papiertje opschrijve om later eens effe bij een 'goede' allochtoon langs tegaan om te vragen wat die tone betekene...
of misschien is er een 'goeje' zelfs bij je op dat moment?
jaaa dank je wel ACHMED voor je vertaling!!

kijk het is onbeleefd om iemand in een andere taal uit te schelden..groot gelijk..of in een andere taal praten terwijl er mensen bij de groep zijn die dr niets van snappe
maar als ik in een andere taal praat met een vriend en jij bent toevallig in de buurt heb jij geen flikker te maken met ons onderwerp!

dit zijn trouwens kleine dingetjes..
er kunnen ook tig irritaties over nederlanders geuit worden...het hoort erbij..
het gaat bij dit soort dingen om inzicht..

allochtone zoals turken en marokanen zijn hier gekomen voor werk
hier was werk nodig..kwam nederland goed uit
iedereen weet dit..
samen met de mensen komt geloof
samen met geloof komen plekken waar geloven geuit moeten worden...heb respect daarvoor

ik ben hier geboren...
als ik iets slechts doe..
moet ik dan 'terug' om in me "eigen" land te worden veroordeeld?

buitenlanders zijn er al lang..

het gaat nu om

WEDERZIJDS AANPASSEN

ik heb het tegen IEDEREEN
dus ook tegen allochtonen

Waarschuw beheerder
heb geen zin om me aan te passen aan mensen die zich zelf niet aanpassen... heel simpel...

kijk, mensen uit Suriname, Indonesie (en die hele hoek), zij leren meteen Nederlands, en je merkt duidelijk dat ze hun best doen... turken, marokanen, nee sorry, maar als je al 20 jaar in Nederland woont en nog steeds geen fatsoenlijk woord Nederlands kan, dan doe JIJ toch echt iets fout, en NIET wij!!! kinderen van turkse of marokaanse afkomst die HIER geboren zijn en AMPER Nederlands kunnen, dat slaat toch nergens op?!?!?
Waarschuw beheerder
in suriname leren ze ook nederlands meneertje..en in indonesie ook volgens mij..
hun kost het minder moeite om nederlands te leren
koloniale verleden etcetera
ik vind het jammer dat allochtonen die hier al lang wonen de nederlandse taal niet goed hebbe kunnen beheersen..
dat is
HUN fout en
van de regering van toen en
ZIJ zijn degene die dr nadeel aan hebben..
JIJ niet
ze moeten productief zijn..
dat is het belangrijkste...een baan dus
(en waarom kwamen ze ook alweer?)

en over kinderen die hier geboren zijn en geen nederlands kunnen..
Bullshit..geloof ik niks van
hoe oud zijn die mensen waarover jij het heb?
als ze hier op school zitten (verplicht)
leren ze ook nederlands

ik vind dat de mensen die vanaf nu hier (mogen)komen wel gestimuleerd moeten worden in het beheersen van nederlands..
zodat ze beter inzetbaar zijn..

oja gekhous jij bent 19..jij heb te make met jouw generatie als het gaat om wederzijds aanpassen...en niet zozeer met de ouderen..
en jouw generatie allochtone zijn vaak hier gebore en al aangepast..
maar als jullie beiden zoiets hebben van..
nehh ik hoef dr niks mee te maken hebben...
dan gebeurt er ook niks

Waarschuw beheerder
gozert, ik werk in een winkel, ik heb in 4 verschillende steden gewerkt in de winkel, ik heb met ALLE generaties te maken...

en die kinderen die ik bedoelde, dat varieert van 3 jarige peutertjes tot kinderen van 13/14 ofzo... en tegen die tijd praten ze al zo verlept "gansgtah" Nederlands, dat het helemaal niet meer te redden is...

en mensen die hier vanaf nu binnen komen moeten VERPLICHT worden binnen een bepaalde tijd Nederlands te beheersen!! en anders, hop er weer uit!!

dat die mensen hier komen om te werken: waarom zijn er dan zo veel die NIET werken?? die gewoon lekker een uitkerinkje hebben en de hele dag in het turkse theehuis zitten??

en naast Suriname en Indonesie zijn er een heleboel andere nationaliteiten, vooral zwarte/donkere mensen, die heel snel Nederlands praten... hoe weet ik dat?? in Wijk aan Zee, vlakbij, zit een opvanghuis, en er zitten vaak mensen daaruit bij mij in de bus, en dan hoor je dat...

en jij zegt dat ze hier komen voor werk... waarom zijn oorlogsvluchtelingen en politiek vluchtelingen dan vaak meer bezig met Nederland(s) dan turken & marokanen?? terwijl die mensen juist vaak na een paar jaar weer weggaan!!
Waarschuw beheerder
je begrijpt me verkeerd
ik heb het over de toekomst...
als het gaat om de vooruitgang bij wederzijds aanpassen heb jij vooral te maken met jouw generatie
ik heb het over je leeftijdscategorie...
niet over jou
waar kan jij bijvoorbeeld vrienden mee worden..
niet zo snel met 50 jarigen want er is een generatiekloof...

"en tegen die tijd praten ze al zo verlept "gansgtah" Nederlands, dat het helemaal niet meer te redden is..."

wat een vertrouwen in de mens..
een hele goede instelling hoor...
ach ze zijn toch verloren..
dus laat maar zitten..

let op...

kinderen van ouders die niet goed nederlands kunnen spreken leren vanaf het moment dat ze taal kunnen snappen
de ouderlijke taal...

MAAARRRRR

dat wordt gecompenseerd als ze eenmaal naar school gaan en daarom is het ook belangrijk dat scholen niet alleen maar buitenlandse of alleen maar nederlandse kinderen hebben (bekend problematiek)

maar nu de volgende generaties kinderen beginnen te krijgen..
wordt taal een steeds minder groot probleem..

"dat die mensen hier komen om te werken: waarom zijn er dan zo veel die NIET werken?? die gewoon lekker een uitkerinkje hebben en de hele dag in het turkse theehuis zitten??"

uuhh..er zijn genoeg nederlanders die uitkeringe hebben dus daar kan je niet over klagen..
lekker generalisere alweer

"en naast Suriname en Indonesie zijn er een heleboel andere nationaliteiten, vooral zwarte/donkere mensen"

dit vind ik niet duidelijk genoeg..
veel donkere mensen zijn surinamers of antillianen of indo's of molukkers of watanook..

"en jij zegt dat ze hier komen voor werk... waarom zijn oorlogsvluchtelingen en politiek vluchtelingen dan vaak meer bezig met Nederland(s) dan turken & marokanen?? terwijl die mensen juist vaak na een paar jaar weer weggaan!!"

ik kan niet echt een samenhang vinden in dit stuk..

ik had het over de mensen die +- 25 jaar geleden hier kwamen om te werken...
ging het toen om de nederlandse taal leren?
NEE
het ging om arbeidskracht
en daar waren ze goed voor..
jouw eigen regering is laks geweest..
naast de allochtone die weinig tot geen moeite deden om een nieuwe taal te leren na zolang alleen maar 1 taal gekend te hebben...

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat politiek europa eens gaat nadenken als in Belgie het vlaams blok opkomt, hier Pim Fortuin en in Frankrijk Le Pen.

Blijkbaar is er dus iets aan de hand en doet een bepaalde bevolkingsgroep iets verkeerd.

(Ik blijf zo algemeen mogelijk anders wordt ik doodgetrapt of denkt men dat ik met swastika's over mijn lichaam achter de computer zit.)

Waarschuw beheerder
Into c ik vind jou nou typisch zo'n figuur van BORD VOOR JE KOP.

Zo te zien ben je zelf van allochtone afkomst? Is dat de reden dat je de problemen misschien veroorzaakt door mensen van zelfde komaf als jij ontkent (oke ergens ook wel weer begrijpelijk maar je kan op zijn minst toegeven dat het niet echt de nederlanders zijn die fout zitten).

MAar je bent wel een gans als je niet ziet hoe Nederland achteruit gaat.

Ten 1e zijn het vooral economische vluchtelingen die weigeren te werken (logisch als ze gratis geld en onderdak krijgen :S)
En nee turken en marokkanen gaan niet terug naar enkele jaren; 99 van de 100 turken en marokkanen hier in Nederland zijn van het "plattelandsgedeelte" en daarom zo traditioneel en als zij terug gaan zullen ze daar niet meer geaccepteerd worden.

Ik hang btw niet echt een samenhang vinden in jouw hele reply into C, het is alsof je na elke zin ff wilt ontkennen wat gekhous zegt (en ik geef gekhous gelijk in zijn reply) met vaak onzinnige argumenten.

Dit is vast weer een eindeloze discussie maar ja ik denk en weet eigenlijk wel zeker (bronnen) dat er grote rellen komen als dit nog lang doorgaat in NEderland, maar zover komt het waarschijnlijk niet want wat je er ook over zegt Fortuyn heeft nu al iets klaargespeeld hier wat nog niemand eerder is gelukt, het "probleem" word eindelijk erkend.
Waarschuw beheerder
BORD VOOR MIJN KOP? waar maak ik dat duidelijk?

ik heb het hier over nu, de toekomst en het verleden en hoe we dingen kunnen proberen op te lossen en IK ben degene met een bord voor mijn kop?
JIJ komt alleen met negatieve dingen..en af en toe een PS'je..zoals velen..

bijvorbeld een zin zoals deze:
oja er zijn ook wel nederlanders die slecht zijn hooor daar nie van..
BLA

jouw geest is zo simple dat je alleen maar 1 uitweg ziet blijkbaar:
"OPROTTUUUH!!"

(ik heb het ook over anderen die op een soortgelijke niveau denken als jij grr)

"Is dat de reden dat je de problemen misschien veroorzaakt door mensen van zelfde komaf als jij ontkent "

uuuhh ik snap deze zin niet echt hoor...
en dan zeuren over dat mijn replies onsamenhangend zijn?

dus ik veroorzaak problemen door te ontkennen?
IK ben de schuldige?
samen met de andere 'goejen'?
omdat wij die 'slechten' laten gaan ofzo?
omdat zij bij MIJN SOORT horen?
ja ik probeer Toch te snappen wat je bedoelt...

heb ik ergens gezegd dat er geen problemen zijn?!
oprotten... is GEEN oplossing..
dat is wat ik duidelijk probeer te maken..

jullie willen gewoon zo snel mogelijk alles gefixt hebben...
VERKEERD..
dit is een proces dat generaties nodig heeft..wij zijn maar een klein deeltje..

ja ik ben van buitenlandse afkomst maar ik denk na als INDIVIDU
niet als ALLOCHTOON
dat verschil kan ik in mijn geest maken...
jij praat als NEDERLANDER..

ik ben TEGEN rascisme.. dus tegen IEDER EEN met rascistische gedachten!!

"Ik hang btw niet echt een samenhang vinden in jouw hele reply into C, het is alsof je na elke zin ff wilt ontkennen wat gekhous zegt (en ik geef gekhous gelijk in zijn reply) met vaak onzinnige argumenten."

soory hoor maar als ik zie dat hij dingen verkeerd interpreteert en dingen zegt die naar mijn gevoel niet kloppen..reageer ik daar op!
en als ze onzinnig klinke voor jou..so be it..ik verwacht ook niet meer van jou omdat je je kortzichtigheid al heb laten zien...jij bent een negatief persoon blijkbaar...zoals meerderen...

ik hoop dat fortuyn iets kan doen aan ONS probleem...
en dat zijn oplossingen goed zijn voor ONS

alleen ik geloof er gewoon niks van...

Waarschuw beheerder
Zeg schatje ik heb het erover dat Fortuyn een boek heeft geopend wat nog niemand eerder is "gelukt" of heeft gedaan, niet dat ie oplossingen heeft voor alles.
Ik weet zelf ook niet echt wat ik van die man moet denken, hij veranderd telkens van standpunt en etc wat maakt dat ik ook niet echt in die man geloof.

En je hebt mij echt niet horen zeggen dat jij je mening niet mag geven of wat dan ook maar jij respecteerd de mijne blijkbaar niet en dat is dan heel jammer voor jou.

Wat ik bedoel is verder duidelijk en nix geen ps-jes ik zeg alleen wat ik denk: er hoeven voor mij op deze manier niet meer (economische) vluchtelingen het land in te komen omdat er alleen maar misbruik van word gemaakt en de criminaliteit erdoor stijgt.

Ik vind dat een echte multiculturele samenleving gewoon niet bestaat omdat het nooit écht een samenleving zal worden.
Waarom ik dat denk? omdat ik dat ZIE: soort zoekt soort en daar is niets mis mee maar van tolerantie hebben veel mensen (zwart en wit) nog niet gehoord en tja het zal dus vrijwel altijd blijven botsen.

Ik zeg ook niet dat jij als allochtoon denkt en niet als invidu, dit soort gedachten en uitspraken maken het nu juist zo moeilijk.
Ik neem aan dat je je nu alweer gediscrimineerd voelt of denkt dat ik je in een hokje plaats?

Zo gaat het nu altijd en dat schiet niet op.
Waarschuw beheerder
hier heb je je zelf op een naar mijn gevoel goede manier duidelijk gemaakt...
(ik ben het niet eens met alles maar ik heb geen zin om OVERAL op in te gaan)

ik vond je replies beledigend..en zie een groot verschil in je laatste reply..

jij ziet geen hoop in een multiculturele samenleving...dit vind ik jammer...
maar ben wel blij dat er mensen zijn die wel optimistisch zijn...

en ik ben er een van.. :)
Waarschuw beheerder
al was het 50%

het kan toch niet zo zijn dat de criminaliteit in dit kleine knikkerlandje overheerst wordt door die motherf#ckers!

ik heb over het algemeen niks tegen buitenlanders... want ook daar lijden de goeie onder de slechte.

Waarschuw beheerder
'eigen criminelen eerst' vind ik ook narcotica :S

Waarschuw beheerder
alle criminelen tegelijk, nog beter!!

cellen zitten hier alleen al vol, dus mensen die niet uit Nld komen maar terug sturen dan... visum (indien al uitgegeven) intrekken & ajuu paraplu, hop, cellen over & Nlders er weer in...

2 problemen opgelost, het ben geweldig

& Intro C, ik moet Grr ff gelijk geven, jouw antwoord op mijn post gaat 3x nergens over, je ontkent alleen maar wat ik zeg, maar je brengt er ook nix tegenin, als je iets wil verdedigen of uitleggen, moet je argumentjes hebben...

Waarschuw beheerder
mee eens

Waarschuw beheerder
ach ja NARREN he, sandra't!
Waarschuw beheerder
oooh gekhous je moet toch even wat te zeggen hebben?...

lekker makkelijk he...zeggen dat dingen niet kloppen zonder fatsoenlijke voorbeelden te halen uit wat ik zeg..
kom maar op met voorbeelden...
wat heb ik verkeerd gedaan\gezegd volgens jou?

ten eerste ga je dingen wat ik zeg verkeerd interpretere en daarna zeggen dat die van mij 3 x over niks gaan...
lul maar raak voor een knaak kerel

of mijn argumenten kloppen..
zullen anderen maar uit moeten maken...

en rascisten zullen zowieso aan jouw kant staan
wat je ook zegt
het gaat dan niet om de inhoud
als het maar negatief is en past bij hun beeld..
het is niet mijn doel om jullie beeld te veranderen...
inzicht is iets dat men moet hebben..

kijk maar naar de film american history x
waarom vinden veel rascisten die film goed?
om de inhoud?
NEE
om de rascistische beelden..
negers die inelkaar getrapt worden enzo...
(zoals real bitch goed duidelijk heeft gemaakt)

als je iets nuttigs te zeggen heb...
doe dat
en anders...
wees stil

Waarschuw beheerder
ik ben geen racist

en ik hoefde geen voorbeelden te geven, omdat Grr die al had gegeven...

als jij zegt dat ik dingen verkeerd interpeteer, leg dan es duidelijk en OBJECTIEF uit wat je wel bedoel??
Waarschuw beheerder
hahahah ik ga geen mindgames met jou spelen jonge

je hebt geen voorbeelden kunnen geven en haal opmerkingen van grrr er maar niet bij omdat je je daardoor veiliger voelt ofzo...
steun voelt altijd wel lekker aan of niet ;)

herinner je je mijn laatste woorden?
je hebt mijn advies niet gevolgd..

ik ga niet verder in discussie met jou

Waarschuw beheerder
Into C. 22 april 2002 19:01

maar als jullie beiden zoiets hebben van..
dan gebeurt er ook niks

maar nu wil jij er dus ook nix aan doen?? oei, beetje tegenstrijdig!!!

------------------------
niet als ALLOCHTOON

------------------------

maar omdat jij het wilt: een voorbeeldje... jij praat als NEDERLANDER, maar tegelijk ben je tegen racisme... zelfs tegen IEDEREEN met racistische gedachten... jij praat als een NEDERLANDER -> vooroordeel -> racistisch

lets face it: iedereen is een racist, iedereen discrimineert. waarom?? omdat iedereen vooroordelen heeft, en vooroordelen zijn gedachtes die je bij personen krijgt, bij iedereen die je ziet heb je een eerste indruk -> VOOROORDEEL, of het nou blanke, dikke, dunne, donkere, brildragende, kale, hoofddoekje-dragende mensen zijn, je discrimineert ze

en als je nog steeds denkt dat je NIET discrimineert, ondanks dat ik een voorbeeld heb van een racistische opmerking van JOU, mag je het nu zeggen, en anders jij mondje dicht, mkay??

**btw: bedoel het niet persoonlijk, maar ik zeg wel waar het op staat**
Waarschuw beheerder
hahahahaaa :D
assssjeblieft hey

"maar als jullie beiden zoiets hebben van..
dan gebeurt er ook niks

maar nu wil jij er dus ook nix aan doen?? oei, beetje tegenstrijdig!!!"

moet ik hierop reageren? ok
wat je hier ziet is een opmerking
als jij niet met mij wil omgaan als nederlander
en als ik niet met jou wil omgaan als buitenlander
gebeurt er niks
HEB JIJ HIER EEN MENING GEZIEN?!
HEB IK HIER IETS GEZEGD OVER WAT IK WIL DOEN OF NIET WIL DOEN?!

"------------------------
niet als ALLOCHTOON

------------------------

maar omdat jij het wilt: een voorbeeldje... jij praat als NEDERLANDER, maar tegelijk ben je tegen racisme... zelfs tegen IEDEREEN met racistische gedachten... jij praat als een NEDERLANDER -> vooroordeel -> racistisch"

hahahaahahaha
wat ik duidelijk probeerde te maken is dat ik jullie zie als personen die beperkte inzicht\uitzicht hebben..

"NEDERLANDER -> vooroordeel -> racistisch"
jij zit gewoon te visse jonge en je weet zelf dat het nergens op slaat
als je dingen letterlijk gaat nemen..ok

als ik zeg dat je als NEDERLANDER praat...

IS DIT GEEN FEIT?!!?!?!

OF IS HET EEN MENING?!!?

en als laatste...

ik dacht dat we het zouden hebben over wat ik verkeerd heb geinterpreteerd als het gaat om jouw replies

ik zie alweer geen voorbeelden...

kijk ik heb geen zin meer in jouw bullshit
jij jouw gangetje ik mijn gangetje

Waarschuw beheerder
moet ik hierop reageren? ok
wat je hier ziet is een opmerking
als jij niet met mij wil omgaan als nederlander
en als ik niet met jou wil omgaan als buitenlander
gebeurt er niks
HEB JIJ HIER EEN MENING GEZIEN?!
HEB IK HIER IETS GEZEGD OVER WAT IK WIL DOEN OF NIET WIL DOEN?!

dat gaat inderdaad over een mening, een wil komt voort uit een mening

--------------------------
hahahaahahaha
wat ik duidelijk probeerde te maken is dat ik jullie zie als personen die beperkte inzicht\uitzicht hebben..

dat is racisme, minder denken over andere mensen...

-------------------------"NEDERLANDER -> vooroordeel -> racistisch"
jij zit gewoon te visse jonge en je weet zelf dat het nergens op slaat
als je dingen letterlijk gaat nemen..ok

als ik zeg dat je als NEDERLANDER praat...

IS DIT GEEN FEIT?!!?!?!

OF IS HET EEN MENING?!!?
------------------------------
ik zit niet te vissen, ik weet heel goed wat ik zeg, een vooroordeel is een discriminerende gedachte

en leg mij es uit HOE een Nederlander praat?? ja, inderdaad, ik praat Nederlands, maar HOE praat ik als een Nederlander??

en jij zei toch dat ik JOUW opmerkingen verkeerd interpreteerde?? ik kan toch geen voorbeelden geven dan dingen die ik buiten mijn weten verkeerd doe??
Waarschuw beheerder
nee ik ga niet meer verder...
want jij hebt al lang duidelijk gemaakt wat jij bent...en wat je wilt...
ik heb geen zin meer in een zinloze discussie met iemand die met bullshit komt om gelijk te krijgen

enige waar ik nog op ga reageren is:

"hahahaahahaha

dat is racisme, minder denken over andere mensen..."

ik had het over jou en grrr en mensen die op een soortgelijke manier denken als jullie
NIET OVER JE RAS!!!

dit als voorbeeld dus als het gaat om de manier waarop jij denkt...

have a nice life

Waarschuw beheerder
nogmaals: ik ben geen racist, ik geef toe dat ik vooroordelen heb, ik ben gewoon niet hypocriet genoeg om dat te ontkennen, MAAR ik beoordeel uiteindelijk IEDEREEN, maar dan ook IEDEREEN individueel!!!

Waarschuw beheerder
2 Into C:

er zijn trouwens twee verschillende soorten racisten: actieve en passieve.

actief: ondernemen actie dmv schelden en vechten etc.

passief: mensen die zich steeds meer irriteren aan wangedrag van allochtonen en hun Nederlandse kinderen. (bv: zusje (14) van een vriend zwanger)

De laatste groep zegt niets maar is er wel, ja en dan is het verassend als Pim zoveel stemmen wint, maar niet voor mij hoor. Ik zie het overal om me heen.

Maar ja, laat dit een verklaring zijn waarom mensen met afwijzende houding het niet leuk vinden om voor racist uitgescholden te worden. Omdat we niet in de actieve groep zitten, maar in de passieve...

Waarschuw beheerder
Zeg into c leer eens de mening van een ander respecteren.
Als iemand een andere mening heeft dan jij sla je op hol en ga je dingen neerzetten die eigenlijk als totaalbeeld nergens op slaan (geen of slechte argumenten), of ga jìj mensen in een hokje plaatsen door ze meteen racist te noemen of weet ik veel wat.

Ik blijf bij mijn standpunt.
take it or leave it
Waarschuw beheerder
grr ik gaf mijn mening over jouw mening
en jij gaf en geeft jouw mening over mijn mening

het was zoals ik al eerder zei niet mijn bedoeling om je standpunt te veranderen want dat kan niet zomaar..

so i took it loong time ago :)

2 kolaas
dit is een post van mij (iets vedder naar boven scrolle :))

"ik maak alleen verschil tussen 2 soorten rascisten

rascisten die alleen rascistisch denken en praten

rascisten die lichamelijk geweld gebruiken (ook indirect..dus 'poppetjes' gebruiken om hun ideeen in actie om te zette..)"
Waarschuw beheerder
anders doen we weer s een enquete...die zijn in lijkt t wel, dus waarom niet over racisme...

ik vind het al belaggelijk dat er een woord voor is...

Waarschuw beheerder
OK mensen morgen ga ik naar het Paradiso om te praten met politici. (met nog 199 andere mensen dus zoveel zal ik niet kunnen zeggen...)

maarrehhmmm...wat moet ik van jullie melden?

(het gaat over veiligheid, integratie, leerdruk etc.)

Waarschuw beheerder
Oooohh en natuurlijk over Drruuuggzzzz.... :xtc:

Waarschuw beheerder
Owwww ik wil hier zooo graag op reageren...!!!!!!!!!!!

ben vandaag zooo boos !!!!!!!

wil alleen ff zeggen dat er zoveel mensen zijn die zo 't handje ophouden hier in nederland en alles zomaar kunnen krijgen ( maakt niet uit wie... of het nu onterrechte wao-ers die wel zwart kunnen werken zijn, of buitenlandse mensen die niet willen werken..of weet ik veel...)

En als iemand het echt nodig heeft, iemand die altijd heeft gewerkt..iemand die alles doet om maar werk te krijgen.. 25 sollicitatiebrieven in 2 maanden schrijft en daar tot midden in de nacht mee bezig is.. terwijl ze het eigenlijk om gezondheids redenen e.d helemaal niet eens kan doen.. als die iemand nergens aanspraak op kan maken!!!! DAN WORDT IK ZOOOOOOOOOOOOOOOO BOOS !!!

En noem het wat je wilt... Noem het racistisch..
IK NOEM HET ONEERLIJK !!!!!!!!!

:cry:
Wacht ik maak hier wel een eigen topic van ..

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil hiero ff als turk zijnde reageren.

T zal mij een fucking worst wezen hoe iemand denkt of doet. Ik ben ook iemand die gewoon een schijthekel kan hebben aan mensen die zich misdragen en dan boeit het me niet of het nederlanders maroks of turken of wa dan ook zijn.

Alhoewel maroks toch wel de kroon beginnen te spannen. Maar ik ken genoeg goede allochtonen glukkig.

Mijn naam gaat naar de klote door zulke stelletjes zakken hooi. En wat doe ik eraan ??niets!!

Ik blijf me normaal gedragen, en veel mensen die me kennen weten dat ik flex ben, en daar neem ik genoegen mee. Overal heb je rotte appels

into c moet nie zo kut reageren op anderen, omdat iedereen ze eigen mening heeft, wat betekend dat iedereen eigen denkbeelden vormt. En als dat niet voldoet aan jou normen en waarden, heb je gewoon pech, je zal het moeten leren accepteren.

Maar ik vind het zeker niet leuk dat ik gediscrimineerd wordt op mijn achtergrond. Dat is gewoon iets fouts.

In mijn ogen is IEDER mens gelijk, zonder gezeik over rassen enz enz.

Het enige wat ik wilde melden is:

[i]Make love not war...
&
Gunz don't kill people, people kill people...
[/i]

greetz oz, en wees lief tegen elkaar :-)

Waarschuw beheerder
**applaus**

zat gister in de bus (late bus, dus rustig), toen ik instapte zaten er 2 mannen in de bus, allebei turks of marokkaans... 1 van de 2 viel me op, maar vroeg me af waarom... toen stapte er een groepje jongens in (16/17 ofzo, ook turks of marokkaans), die liepen langs die vent, ze liepen gewoon, deden nix raars, en TOEN merkte ik het, in tegenstelling tot de meeste turken/marokkanen, straalde deze man rust uit... toen keek ik naar die man bij m, die had dat weer niet... ik denk dat daar ook een groot deel van het probleem zit, wat je uitstraalt naar mensen, en de meeste turken/marokkanen stralen spanning & misschien ook wel aggressie uit, of moet ik echt minder gaan drinken?? :)
Waarschuw beheerder
ozzie o zei:
Alhoewel maroks toch wel de kroon beginnen te spannen

wat moet ik hier over zeggen
JIJ bent tegen rascisme?
schuld op anderen afschuiven om JOUW naam (als turk?) "hoog" te houden heeft geen zin...

alleen als jij dat veroorzaakt...
gaat jouw naam naar de klote...
kijk naar jezelf dus...

en je mening over wat ik heb gepost:
dank je voor je inzichtvolle uitleg...

zo te zien zijn er verschillende manieren om erbij te willen horen...

C U

Waarschuw beheerder
donateur
het heeft geen fuck te maken met erbij te horen kneus.

het heeft te maken met wat ik om me heen zie.

degene die hier dom bezig is ben jij eigenlijk. k vinnet nogal triest hoe je hier op iedereen reageert.

hou gewoon je smoel dicht en ga aan je pik sjorren als je blind bent voor wat er om je heen gebeurd EN als je andermand mening nie kan respecteren..

k ga me tijd niemeer aan je besteden, net zoals vele andere hier :-D

ajuus!
Waarschuw beheerder
nou zeg..wat ben jij agressief ;)

dus als er een paar dingen je niet aanstaan ga je meteen schelden?

jah,....zegt weer veel over je persoon he

ik vraag me af of gekhous je als eentje zou zien die 'rust' uitstraalt...of aggressie..
hij kan het namelijk aanvoelen weeeeeet je ;)

aaaahh...jij vind het triest hoe ik op IEDEREEN reageer..voor zover ik het weet heb ik maar op een paar mensjes gereageerd...
is dit weer een teken van dat je erbij wil horen?....of was het gewoon luiheid..
(al die namen he..pff zoooo veel)

ik ben blij voor je dat je zoals
~edit~VELE ANDEREN~edit~ geen tijd meer aan mij gaat besteden (alweer een teken van meeloperij?)

nou is de vraag...

ben je een man van je woord...

of ga je alsnog aandacht aan mij besteden...

weet 1 ding..
als je een mening heb over wat ik heb gepost...
stuur mij een prive bericht...
ga mijn naam niet in je voor mij neppe 'preek' ophalen..
daar houd ik niet van....
als je toch vindt dat ik iets verkeerd doe...
en vindt dat IEDEREEN dat moet lezen...
praat rechtstreeks tegen mij
en niet:
into c moet dit niet doen dat nie doen...
kwestie van manieren...

jij lokt het zelf uit...

Waarschuw beheerder
ik ben blij voor je dat je zoals IEDEREEN (alweer een teken van meeloperij?)
geen tijd meer aan mij gaat besteden
----------------------------

hij zegt zoals vele anderen... vele anderen = niet iedereen...

en leg mij es uit waarom je een opmerking van mij, die in je fucking eigen voordeel is, naar beneden haalt??

en jij ben ook geen man van je woord, jij reageert ook nog steeds op wat ik zeg, terwijl je al 2x gezegd heb dat niet meer te doen, heel goed bezig jongen!!!

ik vind het ook raar, dat jij Ozzie, die toch eigenlijk tot de groep behoort die hier behoorlijk naar beneden wordt gehaald, het totaal niet met jou eens is... nou ja, ik vind het eigenlijk helemaal niet raar, want hij heeft gewoon gelijk, maar dat heb jij alleen nog niet door...

jij wilt gewoon het laatste woord hebben, ookal slaat het totaal nergens op... beetje jammer & zo maak je ook geen goed voorbeeld...
Waarschuw beheerder
ahh een leesfoutje..mijn fout :)

dankjewel jochie ;)

ik zal het nou even verbeteren...omdat het verder niets verandert aan de inhoud...

omdat je een foutje van mij hebt verbeterd ga ik je duidelijker proberen te maken wat ik bedoelde...
zoals ik daar zeg...
ik vroeg me gewoon af hoe je zijn uitstraling zou opvatten :)
omdat jij dat kan aanvoelen weeeeet je ;)

ik heb trouwens nergens gezegd dat ik nooit meer op een opmerking van jou zou reageren...
ik had gewoon geen zin meer in een zinloze discussie met jou...waarbij je veel bullshit liet zien...
en dit gaat weer over iets anders ;)
Waarschuw beheerder
oja
"jij wilt gewoon het laatste woord hebben, ookal slaat het totaal nergens op"

dit lijkt wel erg op iets wat ik eerder heb gezegd over jou gekhous

are u out for revenge?

only people that feel bad...want revenge...

did i make u feel bad?

Waarschuw beheerder
Into c waarom gedraag je je als een winnaar terwijl je duidelijk verloren hebt in deze "discussie"?

Ben je nou echt zo stom of doe je maar alsof?

De dingen die je zegt slaan echt 3 x nergens op.

En dat is mìj mening, die mag ik uiten, dus doe geen moeite voor weer zo'n nutteloze reply vol onzin da's zonde van de ruimte op deze website.

did i make u feel bad zegt ie dan;

nou.. nee, sterker nog: je maakt me heel hard aan het lachen!

Waarschuw beheerder
ik wil revenge?? revenge for what??

en net als Grr, ik lach om jou, jij ben nutteloos, je ben stomzinnig, je lult maar wat, en je denkt dat je nog gelijk heb ook, JIJ, kerel, ben gewoon triest... je PROBEERT je ras (eigenlijk alleen jezelf, want je laat je ras voor lul staan op deze manier) er goed uit te laten zien door een discussie aan te gaan en aan te BLIJVEN gaan, waar al geen discussie meer is!!

waarom praat ik nog in deze topic dan?? omdat het nu niet meer om een ras gaat, het gaat nu om JOU, en voordat je je nu belangrijk of goed gaat voelen, het is ECHT niet in jouw voordeel kerel!!
Waarschuw beheerder
MAG dit topic gesloten worden aub?...

Hoe kun je nou gelijk krijgen over hoe iemand anders zich voelt...standpunten zijn duidelijk...TOCH?

wees s wijzer
Waarschuw beheerder
hahahahaaa wow wat een irritatie zeg... :D

ik merk niet dat je lacht hoor...voor iemand die vindt dat ie gewonnen heeft ;)

klote into c of nie..gaat allemaal 3x om niks en toch blijft ie doen alsof ie wint..rara waar ligt dat nou aan..
hahaahaahaaa...

ik kan me voorstellen dat jullie geirriteerd zijn hoor..das normaal..
voor jullie ben ik nou de slechterik...
boeit me niet...want zoals jullie weten heb ik weinig respect voor veel dingen dat jullie zeggen\denken grr en gekhous...

ik weet dat jullie niet slecht zijn

maar ik las zoveel troep hier (niet alleen van jullie) dat ik alle aandacht op me heb genomen..

ik ben niet iemand die zich alleenmaar richt op afkomst...en rascisme en alles wat ermee te maken heeft...en zoals gekhous duidelijk maakte ging het hier ook niet meer om ras.. alleen maar beter..want jullie hadden weinig zinnigs te melden...

ik zeg nog een keer....

Het ging mij er niet om..om jullie beeld te veranderen...om ervoor te zorgen dat jullie allochtonen meer gaan mogen...
ik reageerde met negatieviteit op dat van jullie...

ik heb genoeg dingen meegemaakt en jullie lieten echt kleinzieligheid zien...

ik weet dat velen hier zoals jullie denken...
jammer..maar ook normaal...

en tjah...als ik als enige tegen jullie ga....

gaat het snel om mij...ons dus...ik vond het wel gezellie ;)

achjaa Ieder sn eigen beeld danmaa ;)

:D

Waarschuw beheerder
zo had je van mij eerder mogen posten :)

ik heb nml meer begrip voor Ozzie, die zegt dat het inderdaad gewoon de meerderheid is, maar dat hij er zelf ook schijtziek van wordt, jij ontkende in principe helemaal dat er iets aan de hand was, ja het was er wel, maar eigenlijk was het onze schuld... sja, klinkt beetje onlogisch als je t mij vraagt... maar ok...

denk dat op deze manier de discussie wel aardig over is...

bedankt voor uw medewerking :)
Waarschuw beheerder
hahaahaha wow je heb me in de gaten!!
je weet presies!!
wat ik bedoelde met mijn replies die 3 x om niks gingen!!

leuk he..je eigen interpretaties uite van opmerkinge van moi...
opmerkinge die je eigenlijk helemaal niet snapt..maar wel probeert te snappen...

of niet?

u are funny man :D

en ozzie o..
je hoort het..
gekhous legt ons jouw gedachten uit...
jij vindt dus ook dat het de meerderheid is...
en dat je er ook schijtziek van wordt..
(van de meerderheid?...)
ik weet nie waar het presies om gaat hier....
maar het gaat dus wel om de meerderheid...hahahahaha

jij bent dus een goede turk volgens gekhous...
een van de elite...
van de weinige die goed blijken te zijn...
heeey man...misschien straal je het ook uit op je footoos ;)

ik lach me kapot om jullie....

Waarschuw beheerder
wow!!

hier is een zeer strategisch schaakspel met formaliteiten, sarcasme en cynisme bezg...

Gekhous en grr zijn aan zet. (pas op voor je pion)
Waarschuw beheerder
Ik zeg maar 1 ding: Ik stem op Pim

Waarschuw beheerder
ah man, daar hoef ik helemaal niet op te reageren, vind het niet de moeite waard...

hij heeft eindelijk door dat ie verloren heeft en probeert op deze manier nog wat mensen te winnen... sja, als hij op zon manier dingen goed wil praten, laat m...
Waarschuw beheerder
:D