Partyflock

Ik heb echt een hekel aan racisme, ik vind die mensen zo zielig en zooo ontzettend DOM gewoon!
Ik ken een gozer die heeft een WP teken op zijn arm staan. Maar niemand mag het weten......hij schaamt zich er gewoon voor. Nou sorry hoor maar ben je dan lomp of ben je dan lomp??
En al ziet hij buitenlanders dan geeft ie ze heel schijnheilig een hand. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens een hekel heb aan bepaalde mensen, maar dat zouden net zo goed Nederlanders kennen zijn....Er zijn genoeg teringleiers die Nederlands zijn, je kan niet iedereen over 1 kam scheren.
(K)

Oooohh en natuurlijk over Drruuuggzzzz.... :xtc:

Owwww ik wil hier zooo graag op reageren...!!!!!!!!!!!

ben vandaag zooo boos !!!!!!!

wil alleen ff zeggen dat er zoveel mensen zijn die zo 't handje ophouden hier in nederland en alles zomaar kunnen krijgen ( maakt niet uit wie... of het nu onterrechte wao-ers die wel zwart kunnen werken zijn, of buitenlandse mensen die niet willen werken..of weet ik veel...)

En als iemand het echt nodig heeft, iemand die altijd heeft gewerkt..iemand die alles doet om maar werk te krijgen.. 25 sollicitatiebrieven in 2 maanden schrijft en daar tot midden in de nacht mee bezig is.. terwijl ze het eigenlijk om gezondheids redenen e.d helemaal niet eens kan doen.. als die iemand nergens aanspraak op kan maken!!!! DAN WORDT IK ZOOOOOOOOOOOOOOOO BOOS !!!

En noem het wat je wilt... Noem het racistisch..
IK NOEM HET ONEERLIJK !!!!!!!!!

:cry:
Wacht ik maak hier wel een eigen topic van ..

ik wil hiero ff als turk zijnde reageren.

T zal mij een fucking worst wezen hoe iemand denkt of doet. Ik ben ook iemand die gewoon een schijthekel kan hebben aan mensen die zich misdragen en dan boeit het me niet of het nederlanders maroks of turken of wa dan ook zijn.

Alhoewel maroks toch wel de kroon beginnen te spannen. Maar ik ken genoeg goede allochtonen glukkig.

Mijn naam gaat naar de klote door zulke stelletjes zakken hooi. En wat doe ik eraan ??niets!!

Ik blijf me normaal gedragen, en veel mensen die me kennen weten dat ik flex ben, en daar neem ik genoegen mee. Overal heb je rotte appels

into c moet nie zo kut reageren op anderen, omdat iedereen ze eigen mening heeft, wat betekend dat iedereen eigen denkbeelden vormt. En als dat niet voldoet aan jou normen en waarden, heb je gewoon pech, je zal het moeten leren accepteren.

Maar ik vind het zeker niet leuk dat ik gediscrimineerd wordt op mijn achtergrond. Dat is gewoon iets fouts.

In mijn ogen is IEDER mens gelijk, zonder gezeik over rassen enz enz.

Het enige wat ik wilde melden is:

[i]Make love not war...
&
Gunz don't kill people, people kill people...
[/i]

greetz oz, en wees lief tegen elkaar :-)

**applaus**

zat gister in de bus (late bus, dus rustig), toen ik instapte zaten er 2 mannen in de bus, allebei turks of marokkaans... 1 van de 2 viel me op, maar vroeg me af waarom... toen stapte er een groepje jongens in (16/17 ofzo, ook turks of marokkaans), die liepen langs die vent, ze liepen gewoon, deden nix raars, en TOEN merkte ik het, in tegenstelling tot de meeste turken/marokkanen, straalde deze man rust uit... toen keek ik naar die man bij m, die had dat weer niet... ik denk dat daar ook een groot deel van het probleem zit, wat je uitstraalt naar mensen, en de meeste turken/marokkanen stralen spanning & misschien ook wel aggressie uit, of moet ik echt minder gaan drinken?? :)
ozzie o zei:
Alhoewel maroks toch wel de kroon beginnen te spannen

wat moet ik hier over zeggen
JIJ bent tegen rascisme?
schuld op anderen afschuiven om JOUW naam (als turk?) "hoog" te houden heeft geen zin...

alleen als jij dat veroorzaakt...
gaat jouw naam naar de klote...
kijk naar jezelf dus...

en je mening over wat ik heb gepost:
dank je voor je inzichtvolle uitleg...

zo te zien zijn er verschillende manieren om erbij te willen horen...

C U

het heeft geen fuck te maken met erbij te horen kneus.

het heeft te maken met wat ik om me heen zie.

degene die hier dom bezig is ben jij eigenlijk. k vinnet nogal triest hoe je hier op iedereen reageert.

hou gewoon je smoel dicht en ga aan je pik sjorren als je blind bent voor wat er om je heen gebeurd EN als je andermand mening nie kan respecteren..

k ga me tijd niemeer aan je besteden, net zoals vele andere hier :-D

ajuus!
nou zeg..wat ben jij agressief ;)

dus als er een paar dingen je niet aanstaan ga je meteen schelden?

jah,....zegt weer veel over je persoon he

ik vraag me af of gekhous je als eentje zou zien die 'rust' uitstraalt...of aggressie..
hij kan het namelijk aanvoelen weeeeeet je ;)

aaaahh...jij vind het triest hoe ik op IEDEREEN reageer..voor zover ik het weet heb ik maar op een paar mensjes gereageerd...
is dit weer een teken van dat je erbij wil horen?....of was het gewoon luiheid..
(al die namen he..pff zoooo veel)

ik ben blij voor je dat je zoals
~edit~VELE ANDEREN~edit~ geen tijd meer aan mij gaat besteden (alweer een teken van meeloperij?)

nou is de vraag...

ben je een man van je woord...

of ga je alsnog aandacht aan mij besteden...

weet 1 ding..
als je een mening heb over wat ik heb gepost...
stuur mij een prive bericht...
ga mijn naam niet in je voor mij neppe 'preek' ophalen..
daar houd ik niet van....
als je toch vindt dat ik iets verkeerd doe...
en vindt dat IEDEREEN dat moet lezen...
praat rechtstreeks tegen mij
en niet:
into c moet dit niet doen dat nie doen...
kwestie van manieren...

jij lokt het zelf uit...

ik ben blij voor je dat je zoals IEDEREEN (alweer een teken van meeloperij?)
geen tijd meer aan mij gaat besteden
----------------------------

hij zegt zoals vele anderen... vele anderen = niet iedereen...

en leg mij es uit waarom je een opmerking van mij, die in je fucking eigen voordeel is, naar beneden haalt??

en jij ben ook geen man van je woord, jij reageert ook nog steeds op wat ik zeg, terwijl je al 2x gezegd heb dat niet meer te doen, heel goed bezig jongen!!!

ik vind het ook raar, dat jij Ozzie, die toch eigenlijk tot de groep behoort die hier behoorlijk naar beneden wordt gehaald, het totaal niet met jou eens is... nou ja, ik vind het eigenlijk helemaal niet raar, want hij heeft gewoon gelijk, maar dat heb jij alleen nog niet door...

jij wilt gewoon het laatste woord hebben, ookal slaat het totaal nergens op... beetje jammer & zo maak je ook geen goed voorbeeld...
ahh een leesfoutje..mijn fout :)

dankjewel jochie ;)

ik zal het nou even verbeteren...omdat het verder niets verandert aan de inhoud...

omdat je een foutje van mij hebt verbeterd ga ik je duidelijker proberen te maken wat ik bedoelde...
zoals ik daar zeg...
ik vroeg me gewoon af hoe je zijn uitstraling zou opvatten :)
omdat jij dat kan aanvoelen weeeeet je ;)

ik heb trouwens nergens gezegd dat ik nooit meer op een opmerking van jou zou reageren...
ik had gewoon geen zin meer in een zinloze discussie met jou...waarbij je veel bullshit liet zien...
en dit gaat weer over iets anders ;)
oja
"jij wilt gewoon het laatste woord hebben, ookal slaat het totaal nergens op"

dit lijkt wel erg op iets wat ik eerder heb gezegd over jou gekhous

are u out for revenge?

only people that feel bad...want revenge...

did i make u feel bad?

Into c waarom gedraag je je als een winnaar terwijl je duidelijk verloren hebt in deze "discussie"?

Ben je nou echt zo stom of doe je maar alsof?

De dingen die je zegt slaan echt 3 x nergens op.

En dat is mìj mening, die mag ik uiten, dus doe geen moeite voor weer zo'n nutteloze reply vol onzin da's zonde van de ruimte op deze website.

did i make u feel bad zegt ie dan;

nou.. nee, sterker nog: je maakt me heel hard aan het lachen!

ik wil revenge?? revenge for what??

en net als Grr, ik lach om jou, jij ben nutteloos, je ben stomzinnig, je lult maar wat, en je denkt dat je nog gelijk heb ook, JIJ, kerel, ben gewoon triest... je PROBEERT je ras (eigenlijk alleen jezelf, want je laat je ras voor lul staan op deze manier) er goed uit te laten zien door een discussie aan te gaan en aan te BLIJVEN gaan, waar al geen discussie meer is!!

waarom praat ik nog in deze topic dan?? omdat het nu niet meer om een ras gaat, het gaat nu om JOU, en voordat je je nu belangrijk of goed gaat voelen, het is ECHT niet in jouw voordeel kerel!!
MAG dit topic gesloten worden aub?...

Hoe kun je nou gelijk krijgen over hoe iemand anders zich voelt...standpunten zijn duidelijk...TOCH?

wees s wijzer
hahahahaaa wow wat een irritatie zeg... :D

ik merk niet dat je lacht hoor...voor iemand die vindt dat ie gewonnen heeft ;)

klote into c of nie..gaat allemaal 3x om niks en toch blijft ie doen alsof ie wint..rara waar ligt dat nou aan..
hahaahaahaaa...

ik kan me voorstellen dat jullie geirriteerd zijn hoor..das normaal..
voor jullie ben ik nou de slechterik...
boeit me niet...want zoals jullie weten heb ik weinig respect voor veel dingen dat jullie zeggen\denken grr en gekhous...

ik weet dat jullie niet slecht zijn

maar ik las zoveel troep hier (niet alleen van jullie) dat ik alle aandacht op me heb genomen..

ik ben niet iemand die zich alleenmaar richt op afkomst...en rascisme en alles wat ermee te maken heeft...en zoals gekhous duidelijk maakte ging het hier ook niet meer om ras.. alleen maar beter..want jullie hadden weinig zinnigs te melden...

ik zeg nog een keer....

Het ging mij er niet om..om jullie beeld te veranderen...om ervoor te zorgen dat jullie allochtonen meer gaan mogen...
ik reageerde met negatieviteit op dat van jullie...

ik heb genoeg dingen meegemaakt en jullie lieten echt kleinzieligheid zien...

ik weet dat velen hier zoals jullie denken...
jammer..maar ook normaal...

en tjah...als ik als enige tegen jullie ga....

gaat het snel om mij...ons dus...ik vond het wel gezellie ;)

achjaa Ieder sn eigen beeld danmaa ;)

:D

zo had je van mij eerder mogen posten :)

ik heb nml meer begrip voor Ozzie, die zegt dat het inderdaad gewoon de meerderheid is, maar dat hij er zelf ook schijtziek van wordt, jij ontkende in principe helemaal dat er iets aan de hand was, ja het was er wel, maar eigenlijk was het onze schuld... sja, klinkt beetje onlogisch als je t mij vraagt... maar ok...

denk dat op deze manier de discussie wel aardig over is...

bedankt voor uw medewerking :)
hahaahaha wow je heb me in de gaten!!
je weet presies!!
wat ik bedoelde met mijn replies die 3 x om niks gingen!!

leuk he..je eigen interpretaties uite van opmerkinge van moi...
opmerkinge die je eigenlijk helemaal niet snapt..maar wel probeert te snappen...

of niet?

u are funny man :D

en ozzie o..
je hoort het..
gekhous legt ons jouw gedachten uit...
jij vindt dus ook dat het de meerderheid is...
en dat je er ook schijtziek van wordt..
(van de meerderheid?...)
ik weet nie waar het presies om gaat hier....
maar het gaat dus wel om de meerderheid...hahahahaha

jij bent dus een goede turk volgens gekhous...
een van de elite...
van de weinige die goed blijken te zijn...
heeey man...misschien straal je het ook uit op je footoos ;)

ik lach me kapot om jullie....

wow!!

hier is een zeer strategisch schaakspel met formaliteiten, sarcasme en cynisme bezg...

Gekhous en grr zijn aan zet. (pas op voor je pion)
Ik zeg maar 1 ding: Ik stem op Pim

ah man, daar hoef ik helemaal niet op te reageren, vind het niet de moeite waard...

hij heeft eindelijk door dat ie verloren heeft en probeert op deze manier nog wat mensen te winnen... sja, als hij op zon manier dingen goed wil praten, laat m...
:D