Partyflock

Forumonderwerp · 20440

Waarschuw beheerder
Jaja...ik weet dat het nog moet beginnen MAAR om zometeen dat gezeik met 20 Topics te hebben met hoe we het vonden zetten we 'em er gewoon vast op!!! Ik ga zo ongeveer nu op pad, dus C U THERE!!

Edit door bamb.. je topic is gepromoveerd tot de grote 'Hoe was thunderdome?'-topic :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
ochjee nou de 1e topic is al geopend :D

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje vroeg toch wel!
het moet zelfs nog beginnen! :P
Waarschuw beheerder
donateur
waar blijft Miechs reply :P

Zal ik hem alvast voor hem doen

:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@

:P

Waarschuw beheerder
Weet ik!!! Oh nee, hé....zo wordt m'n topic al meteen verneukt!! Nou gaat iedereen die er niet heen is er de hele nacht van alles in plaatsen!!

Nou ja, eentje meer of minder maakt ook niet uit..

Waarschuw beheerder
Admin's, verwijder 'em maar :D !!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Jah was echt een vet feest!

Waarschuw beheerder
Nouhou!!!!!!!!!!!!!!­!!!!

Potjandrieverdikkeme­dulletjesnogaantoe..­..zeg....

ghe ghe ghe...lachuh..ghe..g­he..ghe...

Sta ik zometeen op de Tramhalte..ghe ghe,

Zie ik ineens 15.000 kale koppies ghe ghe...

Lachuh...ghe ghe!!!!!!

Waarschuw beheerder
ik vind het nu al vet, maar zometeen de trein halen dat word nog vetter. ;d

Waarschuw beheerder
Ik zal de rest van de avond met een blauwe BATMAN pet op lopen dus als je me ziet-->effe handje schudden!!!!!!!

ik ga nu ook, H A K K U H op je HAKKEN!!!!!!!

Artiest William Tech
Waarschuw beheerder
donateur
euhm, vroeg topicje maar opzich wel handig ja, dat scheelt een hoop gelees :D

Waarschuw beheerder
ja danielito, ik schud zeker ff je handje. :d
Waarschuw beheerder
PFFFF!! Wat stond die base in de 'oude' zaal hard zeg! Ieder lichaamsdeel trilde mee.

En Pavo draaide de strakste set.

Waarschuw beheerder
eminem 13 oktober 2002 06:03
PFFFF!! Wat stond die base in de 'oude' zaal hard zeg! Ieder lichaamsdeel trilde mee.

-------------------

Ah..dus daarom heb ik zo'n 20 klachten binnengekregen van geluidsoverlast op m'n werk wheheheh
Waarschuw beheerder
Er waren nummers bij waarbij iedereen vooraan met z'n vingers in z'n oren stond. Het gevoel van die bassen was al genoeg.
Waarschuw beheerder
super vet!!!

alleen hoe me benen nu aanvoelen wil je niet weten

Waarschuw beheerder
donateur
:/

Waarschuw beheerder
tering wat was dit een strak feest.
Niet normaal zo VET!!!!
Thunderdome cijfer: 9
Waarschuw beheerder
De tering wat een zwaar rilex feest. Goeie sfeer. vet gedraaid

voor mij een dikke 8

:D:D:D :P
Waarschuw beheerder
Was zekers optimaal geweld. En dat geluid in die oude zaal ja, me petje trilde van me kop af!!!

Voor de rest hoi

Oja die bommen, wat waren die meesterlijk!

Waarschuw beheerder
een 6je

Waarschuw beheerder
tjeeeeeeeees, wat een gekkenhuis!!! Echt een topper. Bijna de hele avond in de nieuwe zaal gestaan en het ging daar eeeeeeeeecht goed looosssssssssss. En nog ff lekker in de hekken gehangen, ik was het al bijna verleerd.

Zeer geslaagd feessie!
Waarschuw beheerder
Ja die hekken uiterst fris

ff tukkie doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sodetering, ben net thuis en heb echt een superfeest gehad! Het was echt een reisje terug in de tijd. Weer lekker dat allemaal-een-gevoel, vooral in de kleine Oldstylezaal. Zoveel leuke luitjes gezien en gesproken, en voelde me met mn lange haar best wel weer een beetje gappie! ;-)

Ga nu effe lekker nachillen met een koppie thee en dan heerlijk mn nestje in, mn benen voelen niet echt gezond meer aan (word ook een dagje ouder! ;-))en ben echt op. Tnx ID&T, for making us realise that hardcore REALLY will never die!!!
Waarschuw beheerder
het was idd toppie wackiejacky :D
Waarschuw beheerder
kga nou maar ff F1 kijken... slaap lekker voor een ieder die nog gaat slapen. Mzzls
Waarschuw beheerder
Zoo ben ook net thuis en TD was echt SUPER
lekker staan :bounce::bounce: :D
zo wil ik de feesten altijd zien :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TD was zwaar vet vooral de 92-97 zaal tering wat ben ik uit mijn aars gevlogen zeg echt niet normaal gewoon

op een gegeven moment stond het geluid daar zo hard dat je gewoon wind van de muziek voelde en dan over de fibraties nog maar niet te beginnen \

WoW wat een feest he :bou­nce:
Waarschuw beheerder
Was zeker zwaar goed.
In de nieuwe zaal alleen Horrorist gezien (bruut!)
en een klein stukje BD&KM (minder).In de andere zaal waren Gizmo , Darkraver en Pavo zeker de toppers!
Waarschuw beheerder
Grrrrrr ik heb nog rillingen van zaal 1 tijdens BuzzFuzz Grrrrr

damn wat was dit toch een meesterlijk feest

1 min punt de uitgang(moesten ook in een rij staan :s)

Waarschuw beheerder
Atentie....heb nog een kaartje te koop voor TD..De hoogste bieder mag um hebben....of ben ik nu te laat?

was zoveel vraag naar
Waarschuw beheerder
Wazigggggg!!!!! PFfff uuuuuuuh! Top feest! Aleen was iets te kort tot 6 uur!!! :(
Waarschuw beheerder
ja ze hadden er rustig 2 uur aan kunnen plaken
maarja ID&T he
Waarschuw beheerder
Kom ik eindelijk een beetje los is het afgelopen! Zitten wij nu thuis beetje suf te wezen! haha :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een super gruwelijk feest!!!!
Vooral 92-97 damn die Bass , muziek, DJ's (y)

Wat ook relaxed vond is dat er een plaat speciaal voor DJ Paul werd gedraaid en daarna ook voor aplaus voor hem werd gevraagd!!!

Waarschuw beheerder
donateur
naast deze heb ik al 3 zinloze topics gevonden, 2 helaas voor mijn deadline van 9 uur

Waarschuw beheerder
nu word ID&T weer de lucht ingeprezen dus

Waarschuw beheerder
PDX 13 oktober 2002 10:18
ja ze hadden er rustig 2 uur aan kunnen plaken
maarja ID&T he

beetje vage opmerking
komt er eindelijk thunderdome op geweldige locatie met elke dj is er nog te zeuren :S
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je ID&T niet voor aankijken...De gemeente Amsterdam wil geen vergunning afgeven zodat het een uur langer door kon gaan :s:s:s

:bah: ambtenaren :bah:

Waarschuw beheerder
ja ambtenaren en mensen die lopen te zeiken
ik snap het echt niet

zoveel dj's zo'n locatie

en dan nog gaan zeiken "ID&T he"

kom op man ga dan niet heen
alle andere feesten staan de tijden toch ook vast
ken daar echt zo pissed op worden
Waarschuw beheerder
juist ja altijd wat te zeiken hebben zeg bah bah!!!
ennuh zeg nou miet allemaal dat het geluid TE HARD stond want straks mag het niet meer ;-)
DIE BAS MOET JE OOK VOELEN!!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Waarschuw beheerder
donateur
niet zeiken!

het was gewoon ouderwest gezellig :):):)
kheb me dan ook ten zeerste vermaakt! :)

kzit nu nog na te stuiteren :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik weer wakker. Het leek wel een droom vannacht :D

2 bamb: als je dan toch de titel aanpast verander dan ook ff de in het ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ID&T kan er waarschijnlijk ook niets aan doen dat het feest om 6 uur moest stoppen, ligt aan de gemeente idd!! Maargoed this altijd jammer als een GOED feest zo vroeg afgelopen is ja toch? ....Was gewoon een toppie nacht, ik kon gewoon nog wel paar uur langer door!!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Thunderdome was TOP

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil livesets horen!! kijken of de oude meesters het nog kunnen :D

met name markie vos!!
Waarschuw beheerder
donateur
was een toppertje
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Waarschuw beheerder
Het was echt een top avond, heb het echt vet naar me zin gehad!!!! Vooral in de 'nieuwe' zaal met de intro van drokz met al die vette nummers door elkaar heen gemixt en ook later op de avond met die
onwijze klappen de hele tijd.. dat was ook bruut... alleen werd is soms helemaal waus van die krokketenlucht die er soms hing.. :)
maareee al met al.. wreed
Waarschuw beheerder
man die knallen, de eerste x dacht ik dat ik een hartaanval kreeg, stond helemaal te trillen

de tering wat was dat hard, heb toen echt met me vingers in me oren gestaan
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker een Vet feest .Lekker beuken ...

die knallen waren echt Cool idd ..

Waarschuw beheerder
Het was een superfeest :-D!! Niks negatiefs op aan te merken!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het knallen geblazen :D en het ging er echt hard aan toe, ik kon toen het feest bezig was ook niet vooraan staan zo hard ging het maar vond het al raar er hingen maar 2 boxen en er kwam echt een bruut geluid uit ik dacht echt van doen ze goed tot dat ik 's ochtends vooraan stond, toen zag ik dat er nog een aantal bassboxen aanwezig waren :D
Waarschuw beheerder
Was echt een super feest, topsfeer, top dj's (vooral in de oude zaal vond ik de muziek echt gaaf), en het was echt leuk om de helft van de bezoekers weereens in aus/cavello/merchand­ise te zien rondlopen en ouderwets te zien hakkuh!

Geluid was ook gruwelijk, zo hard als die lage tonen stonden bij de liveact van Leviathan heb ik ze nog nooit gehoord...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sjezus wat een ongelovelijk topfeesies was ut.. de hele avond staan knallen.. de sfeer was top, de tempratuur behagelijk etc etc etc....

Beste feessie van ID&T ooit voor mij! :D
Waarschuw beheerder
Tijdens welke set was dat nummertje voor DJ Paul trouwens?
Waarschuw beheerder
Kerel wat een gigantisch kutfeest!!! Ik heb nog nooit zoveel kansloze figuren bij elkaar gezien! Echt allemaal dwazen die in de tijd zijn blijven hangen! TRIEST HOOR!!
Waarschuw beheerder
haha!!! haha!!! :) Als we het over meningen hebben!!! Waarom sta je er dan tussen, als ik vragen mag????

Waarschuw beheerder
2 Lady Drama: WTF slaat die opmerking op men... had dan thuis gebleven ofsow.. er waren genoeg andere mensen die je kaartje hadden willen kopen!!!

Waarschuw beheerder
Lady drama ga aub ff ergens anders spelen met dat gezeik van jou!!

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe, hij komt uit Arnep, dat zegt genoeg :)

*edit : Dankje MissOnRust ;) "
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij stonden al om 21.30 voor de deur, samen met een hele menigte. Om 22.00 moesten we ineens verplaatsen en met z'n allen door EEN deurtje wringen De garderobe was gebaseerd op het Innercity-concept en ach...Het duurde wel lang, het fouileren en dus hadden we al meteen grotendeels de eerste set van Dano en Delerium gemist. Het geluid was het begin van de avond erg beroerd moer ik zeggen, vooral als je een beetje achterin stond. Weirdo en Jeroen Flamman zette wel weer een hele goede set neer in de oude zaal...echt OLDSTYLE HAKKUH!! Daarna effe naar Bass-D & King Matthew gegaan die het wel aardig deden. Daarna heb ik de beste twee van de avond gezien : Gizmo en The Darkraver!!!

Wat daarna, dus vanaf een uurtje of drie, is geweest vond ik zelf niet echt meer spectaculair. Pavo vond ik flut, Promo ging nog wel, Dana vond ik niet leuk draaien en Buzz Fuzz draaide langdradig en saai. Je zag toen ook al dat er veel mensen weg waren...het werd rustig en mensen zagen er vermoeid uit. Er werd echt niet meer hard geknald tot aan het einde (uitzonderingen daargelaten ) door de DJ's en door het publiek.

Het was mijn zoveelste hardcore feest en vergeleken bij anderen geef ik 'em een zes en een half (jaja, erg kritisch!). De sfeer was op zich wel goed, gezellig en zeker niet agressief.
Maar volgend jaar Thunderdome zullen ze bij ID-T gewoon 25.0000 kaarten ofzo moeten verkopen en er 'echt een gigantisch feest van maken!!!!!!!

Oh, groeten aan ALEXANDER en HOUSPAUZINNETJE en RAMBO van PartyFlock, kwam ze ineens tegen !!! (y) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is een "hij" geen "zij"!! aan die naam te zien vast een travo!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehehe!!!! ;)

Waarschuw beheerder
Heej!!! Geen onrust stoken in MIJN Grote Hoe was Thunderdome Topic!!! ;-)
Waarschuw beheerder
wat zijn we vandaag toch lekker kritisch!!!! :)

Waarschuw beheerder
donateur
boeiend...als dat zijn/haar mening is

is iedereen vrij in toch zeker?

Waarschuw beheerder
Een mening is iedereen vrij in ja!!! Maar op zo'n achterlijke manier als hij/zij doet (wat het ook maar is) wordt ik onrustig van!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ben het helemaal met Mevrouw OnRust eens. Kansloze meningen kun je beter achterhouden.

Waarschuw beheerder
hmm...die LadyDrama zoekt een beetje ruzie?! Ik vond het juist GEWELDIG om weer al die lui in hun Aussies te zien (including me!). Ik ben benieuwd hoeveel er daarvan nog op het eerstvolgende grote Hardcore feest nog rondlopen...

2 LadyDrama--> Het is echt niet zo dat tegenwoordig iedereen er nog zo bijloopt, maar ID-T had er expliciet om gevraagd en daarnaast is het gewoon LEUKE en MAKKELIJKE kleding om echt helemaal los te kunnen gaan!!!
Waarschuw beheerder
donateur
was zeker wel weer een goed feest.
Goeie sfeer, werd lekker gedraaid alleen had ik ook wat meer oudere nummers verwacht.

Nog iemand die kooien gezien die omlaag gingen, net zoals bij td99.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
precies! En dit is geen mening!!! Dit is gewoon zwaaaaar overdreven onzin!!...Gewoon niet op in gaan!!! Bedoel maar zo, wat hij niet weet, dat weten wij wel ;)

Waarschuw beheerder
jaja, ik heb die kooien naar beneden zien komen!! Ik was net te laat om er onder te duiken maar ze waren ook wel verdomd snel beneden; op Thunderdome ' 99 duurde het juist heel lang voor ze naar benden waren!! :D
Waarschuw beheerder
ik heb nog in die hekken gehangen :D

en ik denk dat ik maar wat vaker in me aussie ga, zit toch wel erg lekker (alleen broek dan, jasje is te heet en ga ik me aan irriteren als ik hem omknoop)

en nu had ik ook is een x zakken
Waarschuw beheerder
Nee, geen kooien gezien... was dat in de nieuwe zaal? Wel jammer dat ik dat gemist heb!

Mixie> Inderdaad lekker, alleen zit er nu wel een brandgat in m'n zoe goed als nieuwe witte australian broek... pokkesigaretten :(
Waarschuw beheerder
Ja, qua decoratie leek het een beetje op Thunderdome '99...met die kooien, en die knallen, en dat vuur op het podium!!! MAar die kooien was wel gaaf idd!! zie je op geen ander feest! :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja was in de nieuwe zaal

Waarschuw beheerder
haha!! Ja Mixie, superhandig die zakken he?! ik kwam nog een oud flyertje uit '98 tegen in dat jasje en een oud, lief, degelijk dubbeltje!! Ik werd er bijna sentimenteel van toen ik dat ouwe vertrouwde muntje in m'n vingers had :D
Waarschuw beheerder
donateur
Was net ff zoeken op Shoutcast en heb set van The Prophet van vancht opstaan...Klinkt wel geinig! :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb ook lekker staan jumpen in zo'n kooi. Op '99 had ik mijn kans gemist, dus moest er deze keer maar in. Trouwens, danielito, je kon er ook zoals vele deden er nog onderdoor lopen toen die kooien beneden waren.

Waarschuw beheerder
HEB FF op de radio geluister En kerel wat ging dat erop zegg. :bounce:

had er graag bijgeweest.

Waarschuw beheerder
kep niet gehoord wel jammer

commentaar op feest mag
maar commentaar geven op ID&T vind ik dom
Waarschuw beheerder
Het was een geslaagd feestje, maar het had beter gekund.

Ik was als een van de eersten binnen, aangezien iedereen bijna voor die deuren stond te wachten terwijl er maar 1 smalle ingang naar binnen was daar rechts van. Goed idee om er nog een paar plees neer te zetten. Ik heb het idee dat ik op ieder ID&T feest weer een extra stap moet nemen voor ik binnen ben, heel vaag met die jassen allemaal.

Zaal 2 (97+) niet genoeg geluid, in Zaal 1 alleen maar bas en nog eens bas. De bas stond gewoon zo hard dat mijn neusvleugels meetrilden. Op zich lekker maar bij sommige nummers daar hoorde je niks meer van het andere geluid. Ik vond het een wazige oplossing, beter hadden ze die stapel woofers kunnen splitsen over de 2 zalen.

Het was duidelijk te merken dat het uitverkocht was, de chillout en de gang stonden helemaal vol met mensen en binnen had je ook maar weinig ruimte. Zeker in de 92-97 hal te weinig ruimte om echt ff te kunnen hakken. Werd je niet aangestoten dan lag er wel zo'n flesje of weet ik veel wat. Gelukkig heb ik met Leviathan en Drokz daarvoor wel wat ruimte gehad!

De sfeer was goed, geen ernstige dingen zien gebeuren.

Waarschuw beheerder
Het was dus top, zijn jullie niet bang dat hardcore nu opnieuw de commercialiteit opzoekt?
Waarschuw beheerder
huuuuuuuum! rare vraag!!! zijn wij daar "bang" voor geweest dan? Vaak als iets populair wordt het vaak ook automatisch commerciel!...Maar veel muziek stromingen zijn toch commercieel? Denk dat de hardcore scene nooit meer zo populair wordt als tijden voorheen!!!! :)
Waarschuw beheerder
je ziet wel duidelijk dat er weer een nieuwe generatie is in de hardcore scene! Maar dat kan de pret bij mij echt niet drukken! of hoe zeggen ze dat hahaha!!! :)
Waarschuw beheerder
Thunderdome was geweldig!!!!!!!!!:D

Waarschuw beheerder
Inderdaad, er is een nieuwe generatie op komst die het op zich wel leuk vind maar niet echt DieHard to Tha bone lijkt..Het was erg druk in het begin maar de laatste paar uurtjes werd het ineens een stuk rustiger (en saaier). Het geluid was op sommige plekken echt beroerd en die Bass in zaal 1 was erg zwaar.

ik heb trouwens wel eeeeeeeeeerg veel mensen gezien die eeeeeeeeecht niet konden dansen, laat staan hakkuh!! Maar blijf oefenen, hehe!!

Volgende Thunderdome mag van mij wel wat groter!!

2 BLA--> Lekker he, dat deurtje bij de ingang?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:P

Waarschuw beheerder
Ik heb het enorm naar me zin gehad, meeting weer eens een keertje gemist :shame:

Geluid was lekker en de sfeer was ook prima (Y)

Volgende keer weer
Waarschuw beheerder
danielito >> geen problemen mee gehad ik was binnen 2 minuten binnen (dwz door dat deurtje).

Maar je gaat je er zoveel van voorstellen van zo'n feest dat het echt alleen nog maar tegen kan vallen. Wel leuk voor mijn vriendin, die was nog nooit (!) op een ECHT groot feest geweest.
Waarschuw beheerder
't was me beste feest ooit.!!!!!!!!!!!!!!!­!!
Waarschuw beheerder
Q-buz: "overdrijven is ook een vak" of "overdrijven is ook een kunst" hehe whatever (joke) (k)

Waarschuw beheerder
Heb me echt wel prima vermaakt!!!! Viel mee met de rellen

Waarschuw beheerder
ik schrok me idd ook elke keer de ***** van die knallen.vuur was erg mooi met het thunderdome logo en als je vooraan stond trilde gewoon heel die bass door je lichaam heen!topfeest!

Waarschuw beheerder
2 DaLady--> Wij zijn misschien wel iets te oud aan het worden!!!! De nieuwe generatie staat klaar..

Waarschuw beheerder
in 1 woord: SUPERFEESSIE!!!
Waarschuw beheerder
Nouja te oud wil ik niet zeggen, ben 21 dus valt mee!!! Misschien te vroeg begonnen haha kan ook hé??? ;) Maar je ziet nu wel veel dingen terug komen in de scene van; 'hé zo was ik vroeger ook' maar klinkt altijd zo opschepperig hahaha!!! (k)
Waarschuw beheerder
GRUWELIJK!!!!!!!!!!!­!!!!
Waarschuw beheerder
Was inderdaad een zwaar relaxed feestje, beetje kort gaan enzo!

Waarschuw beheerder
He Bas!! Ben ik je zomaar niet tegengekomen :-(

2 DaLady--> Inderdaad, ik wil echt niet opschepperig overkomen en heb het diepste respect voor iedereen die naar Thunderdome is gekomen maar ik kan niet ontkennen dat ik deze Thunderdome op een paar hele goeie momenten lang niet zo goed vond als Hardcore feesten in het verleden...
Waarschuw beheerder
Het was echt een bruut feest...!!! :D
Artiest {SHOWLIST artist 917, 2156}
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een supersfeertje zeg!

Toen ik rond 12 uur iedereen in de grote zaal "Always Hardcore" hoorde zingen wist ik dat het niet meer stuk kon.

En alle aanstekers in de lucht, de Aussies, die oorverdovende knallen en ga zo maar door, HEERLIJK!

Ook het 'sorry' ipv van een opgefokte kop bij aanstoten was als vanouds...petje af iedereen, applausje voor jezelf!
Waarschuw beheerder
tja wat moet ik er over zeggen ?? ben normaal niet zo kapot (meer) van de hardcore. Ik ga altijd met mijn broetje samen naar feesten toe. hij gaat wel eens met mij mee naar een feest dat hij niet zo leuk vind, en nu was het mijn beurt om met hem mee te gaan ....

Ik heb me uitstekend vermaakt !!!!! waar ik een beetje bang voor was waren de rellen zoals in groningen ('96 ofzo) en daar had ik geen zin in ... maar moet eerlijk zeggen de sfeer was goed, bijna ouderwets .....

Was een gruwlijk goed feest, de meeste mensen waren super relaxt, ben nog veel oude bekenden tegen gekomen !! en heb me zoals altijd weer super vermaakt met een groot aantal PF-ers !!!!
Waarschuw beheerder
Danielitilio: Dat is zeker zow, de feesten van een paar jaar geleden kan je zeker niet vergelijken met de feesten van nu!!! Maar dat is weer zo`n eeuwige discussie waar je dagen, maanden, jaren over kan praten en oude herinneringen gaat ophalen (wat soms wel leuk is om te doen).
Voor de mensen die al een paar jaar naar feesten gaan kunnen feesten van een paar jaar terug vergelijken met de feesten van nu!
Maar voor de mensen die nog niet zo lang naar feesten gaan weten niet beter dan dit, dus kan ik het best begrijpen dat deze groep de feesten van nu ook goed vinden ( en dat zijn ze ook wel, maar anders)!
Beetje wazige zins opbouw geloof ik! :(

Waarschuw beheerder
donateur
Thunderdome was zeker gruwelijk.

Meeting was ook zeker wel weer gezellig

Waarschuw beheerder
Dat bedoelde ik, DaLady!! Ik wou het alleen zelf niet zo uitspreken, hehe...anders krijg ik weer van die "ouwe zak" opmerkingen naar m'n kop. Ik hoop in ieder geval van ganzer harte dat deze nieuwe generatie iets heeft geleerd van gisteravond en Hardcore én Thunderdome nog zeker 10 jaar de wereld op zijn grondvesten zal laten schudden :D !!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Echt wel goei Feestje (Y)

:respect: DJ ROB :respect:

En vince was echt :bounce: GOED!!
Waarschuw beheerder
ik kan niet anders zeggen dan een zwaar gruwelijk feest!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik vond het helemaal te gek :)
Waarschuw beheerder
ik vond het een van de betere feesjuh waar ik ben geweest dus het was echt een geweldig feest:D zou het zo nog een paar keer kunnen over doen:D
Waarschuw beheerder
Het was dus top, zijn jullie niet bang dat hardcore nu opnieuw de commercialiteit opzoekt?

Nee, eigenlijk niet. Want als dat zou betekenen dat we meer feesten zoals gisteren krijgen dan heb ik er geen problemen mee als hardcore wat groter wordt :)

Waarschuw beheerder
neh psies deze sfeer en alles erom heen heb ik nog nie meegemaakt op een hardcore feest
Waarschuw beheerder
To Kaliman & dr.pep : gwwheheh jah kwam gewoon omdat ik er was.. :P:P:P neey grapje... ;)

maaar het was inderdaaaad.. echt wel top ! ! !
Waarschuw beheerder
donateur
SUPERRRR FEESSIE, ik kan niet anders zeggen dan dat!!:D
Wrede basslines van een gruwelijke line-up en een relaxte sfeer in combinatie met een mooi decor hebben van deze TD ècht een TOPPERRRR gemaakt!!!;p

Waarschuw beheerder
2 Lady Drama: ken je de spreuk "wees stoer, dood een trancer" soms niet.

2 Marcel: ja kheb ze gezien.

en wat ik ervan vond (y) (y) (y) (y) (y)
IK was degene die vannochtend het licht uitdeed en de deur achter zich dicht trok in de RAI.

Waarschuw beheerder
hier dan ff mijn mening over THUNDERDOME!

HET WAS FUCKING VET :) (Y)

Waarschuw beheerder
Ik word een beetje :bloos: van al die positieve reply's (y)

:respect: voor jullie allemaal! :knuffel:
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
:kwijl: allemaal in de aus :D voelde heerlijk :)
Waarschuw beheerder
Ben nu een beetje wakker, eindelijk. Anyway, zeer geslaagd feest. Naar binnen komen was een beetje een drama (al dat gedoe met die nummertjes en hangertjes en die lange rijen voor het fouilleren maakte sommige mensen op zijn zachtst gezegd niet vrolijk), maar daar na ... zeer goed. Flamman die de oude zaal flink op gang kreeg, en zelfs Poing draaide :) Pavo draaide wat mij betreft het beste, namelijk zeer weinig breaks (want ik haat die breaks, ben je net lekker bezig valt de muziek weer 'stil'). DJ X-Es die met een nummertje terror afsloot :kwijl: En dan zo vlak na 5en - was het Levithian of Buzz Fuzz? - die de bass even gingen testen, leek het wel. Ben naar veel feesten en concerten (waaronder zeer harde industriele herrie) geweest, maar dit sloeg alles. Je zag mensen met de vingers in de oren van die boxen weglopen, die bass schoot door je lichaam heen :kwijl: :kwijl:. Zeer goede sfeer ook, iedereen erg relaxt en vriendelijk. En de hele avond gedronken op kosten van ID&T, wat wil je nog meer?

Wanneer is de volgende TD?! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry kali, maar was met mijn cavello.

Trouwens jammer dat ik jullie niet gezien heb. Hadden eigenlijk elkaars telefoonnummer ff moeten hebben. Volgende keer beter.

En ScHiZoPhReNiC zegt het helemaal juist

HET WAS FUCKING VET :)(y)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt een super feestje. Goed geluid, alles goed geregeld, een super sfeertje, lekkere hardcore enz.

Het enige minpunt vond ik dat zaal1 wel heel magertjes was aangekleed.

Maar ik heb me echt super goed vermaakt, en vond het echt een geweldig feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben nu de liveset van PAVO aan t luisteren... klinkt echt lekker, jammer dat ik die zelf gemist heb!
Waarschuw beheerder
donateur
Was een SUPER FEEST...... hele nacht in area 1 gestaan, geluid was bruut hard, sfeer zwaar relaxed, temperatuur perfect, flesje water koste 1 muntje ipv 3 of 4...... maar tja het geluid deed het hem toch echt daar binnen DAMN WAT HAAAAAAAAARD!!!!!!!!­!!!!!!

Waarschuw beheerder
Is er nog iemand in de POLIEP geweest??? Als je een echte Thunderdome diehard bent heb je dat natuurlijk niet laten schieten!! Lekker met je strakke kop rondslingeren en een perfect overzicht over de menigte hebben (y) !!

Ik zat er in tijdens de set van GIZMO (y)
[img]http://www.kermiszone.nl/images/Kermis/plaatjes/polyp.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Soow was eg een topfeessie!
Sfeer was eg super gewoon, lekker in me aus...helemaal los gegaan :)
Hele dag nog ff doorgegaan ook, uberwazig :vaag:
Waarschuw beheerder
Poliep ben ik jammergenoeg niet ingeweest... ik wilde samen met een vriend van me erin, maar tegen de tijd dat ik die vriend weer had teruggevonden was ik het alweer vergeten :)
Waarschuw beheerder
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=stats;ACTION=tops;TYPE=bestparty

Thunderdome staat nu al op een gedeelde nummer 1 plek van best gewaardeerde feesten!

Waarschuw beheerder
ghe ghe...de stakker die met mij is meegegaan die is er nooit meer echt van hersteld ghe ghe!! ik vond hem later op onze afspreekplek, rode ogen en slijm aan z'n mond--> Had 'ie gekotst!!!!!! Helemaal leuk werd het toen ik na vijf minuten ging kijken hoe het met hem ging...zat er een minstens net zo vage gozer naast hem......in die kots!!!!!!! :D

ghe ghe ghe...lachuh!!! ghe ghe ghe!!!
Die gaat lekker plakken op dat bankje bij de Tramhalte...ghe ghe ghe!!

Waarschuw beheerder
Thunderdome was goed!!!!Alleen die knallen daar schrok je wel van...
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker wel naar m'n zin gehad maar toch een paar opmerkingen :)

* Top-optredens:
Delerium (goeie opening jammer dat er zo weinig mensen stonden)
G-Town Madness
DJ Rob & MC Joe
Leviathan (die robot-pakken waren vet ) 8-)
Stunned Guys :bounce:

* Dat vuurwerk allemachtig, ik was toen net aan het chillen bij een nooduitgang. Gelukkig dat ik toen niet in de zaal stond, zelfs daar schrok ik me de tering. :D

* 1 deur voor 15.000 mensen (net als bij Innercity 2001).
Sorry maar ik vind het krap :S

* Dit was voor mij m'n eerste hardcorefeest en als ik het qua sfeer vergelijk met een hardstyle feest vind ik het toch minder gezellig. Het is iets ruiger. Oké er zijn wel mensen die effe een praatje maken enzo, maar ook veel mensen die helemaal van de wereld zijn. Zal ff een voorbeeldje geven: Ik stond ergens te hakkuh en tsja dan gebruik je je ellebogen nou eenmaal. Loopt er zo'n meid met een biertje die niet helemaal recht meer liep dus liep ze met dat biertje tegen me aan. Ik zeg nog sorry pleurt ze het biertje in m'n gezicht. Wat een kuth%^r
dat vind ik dus echt geen actie. :@

* Wat ook opvalt is dat er in verhouding veel minder gedanst/bewogen wordt dan
bij andere feesten. Mensen staan veel langer stil (zal ook te maken hebben met
het tempo van de muziek). En als ik zo om me heen keek zag ik dat bijzonder veel
mensen het échte hakkûh verleerd waren, of nooit hebben gekund.
Er werd ontzettend veel gestampt op de trance/hardstyle manier, of ze gingen
gewoon springen. Je kon aan de manier van hakken zo zien wie de echte die-hards
waren.

* Ik heb wel ouwe platen langs horen komen,
maar toch niet alle platen die ik had gewild (ken ook niet van alles de titels maarja).
Vooral in de oldschool zaal werd in het begin veel uit '92/'93 gedraaid
en dat vind ik minder. Pas vanaf '95 vind ik het lekker worden.
En in de nieuwe zaal werd weer heel wat gedraaid van na '99 en dat vind ik
ook niet echt relaxed.

* Het geluidsniveau in de oldschool zaal was op het einde véél te hard. Leviathan
heeft gewoon zelf aan de master zitten rommelen volgens mij.

Het komt er op neer dat ik het leuk vond eens een hardcore feest te hebben meegemaakt, maar ze zullen waarschijnlijk nooit meer in een dergelijke vorm worden uitgevoerd. (Qua terugblik op vroeger). Dus mijn behoefte is voorlopig voorzien.. ik ga weer aan de hardstyle; is toch iets minder pijnlijk aan de oren.
Tenzij er natuurlijk nog een keer zo'n anniversary gegeven zou gaan worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ScuL 13 oktober 2002 22:29
* Wat ook opvalt is dat er in verhouding veel minder gedanst/bewogen wordt dan
bij andere feesten. Mensen staan veel langer stil (zal ook te maken hebben met
het tempo van de muziek). En als ik zo om me heen keek zag ik dat bijzonder veel
mensen het échte hakkûh verleerd waren, of nooit hebben gekund.
Er werd ontzettend veel gestampt op de trance/hardstyle manier, of ze gingen
gewoon springen. Je kon aan de manier van hakken zo zien wie de echte die-hards
waren.

Dit merk ik de laatste drie jaar al op op Hardcore feesten. Ik hoop dat deze luitjes van de nieuwe garde een beetje hebben geleerd hoe je moet Hakkuh!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op zeg maar de eerste helft van de avond ging het allemaal alsof er een topconditie aanwezig was, daarna zakte het toch wel beduidend in hoor.

Toch wel lachen dat je voornamelijk veel ouwe gasten naar je toekrijgt dan, of die je er zelfs aan herkennen, over je stijl van hakkuh... komen je ff complimenten geven enzo, krijgt direct wat meer ruimte en de voornamelijk nieuwe gabbers staan gigantisch te observeren....:)
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahaha lag net weer compleet in een deuk om dat nummer die X-ess en Drokz draaide...

Extreeeeme terroooooor :devil:

Masterlijk!!!!
Waarschuw beheerder
ik heb echt staan knallen vond het echt super vet al was het geluid niet altijd even goed maar toch vond ik het een top feessie

heb ook lekker veel mensen gezien die ik echt te lang niet heb gezien dat was ook super lachen

ik had alleen geen idee dat ik zoveel exen zou tegen komen wist van 2 dat ze zouden gaan maar ik heb er wel 4 gezien gelukkig mag ik drie van de vier wel dat scheelt

Waarschuw beheerder
Ik krijg ook vaak een handje van andere oude gabbers, meteen een praatje maken en samen elkaar effe elkaar opnaaien met alle oude verschillende danspasjes!! :bounce:
Waarschuw beheerder
En alle gasten die je ineens weer tegenkomt en nu getrouwd zijn, huis gekocht hebben, goede baan hebben, enz ..... tering, er is weer heel wat bijgebracht vannacht... of het is blijven hangen is een 2e..:S:)

Waarschuw beheerder
ik heb nog zo'n live set van G-town @ gods of thunder maar die zelfde set hoorde ik ook op TD:S

flikkuh ze dat vaker??

Waarschuw beheerder
JAJA!! Eerste thunderdome feesie voor mij! Heb echt een top avond gehad had het enorm naar mn zin en dat kermis ding was fantastisch! en de shows en de KNALLEN!!! Super Kick!!! :bounce::xtc::bounce­:

(k) HaRdCoRe SaSjuH (k)
Waarschuw beheerder
Echt een geweldig feest, heb echt zwaar heimwee naar gister :) Tering echt niet normaal meer zoals ik me daar vermaakt heb!!! Alles was gewoon fantastisch en een ritje in die poliep was zwaar lijp :P

Op naar de volgende Thunderdome in de RAI! ;)
Waarschuw beheerder
Had alleen wel graag gezien dat OF hal 1 groter was geweest OF dat de spin ergens anders stond... was er nu te druk om lekker te kunnen hakkuh.. maar goed, mocht de pret niet drukken..:)

Waarschuw beheerder
Deze jongen heeft van 22:00 tot 05:45 alleen maar lopen hakken... tsjezus heb nu ook spierpijn dat wil je nie weten :S (wel goed teken natuurlijk)
Waarschuw beheerder
ECHT EEN SUPER VET FEEST!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vond het ook echt een VET FEESIE!!!
alleen was steeds iedereen kwijt :(
maar werd wel goed gedraaid.ene heb ook de hele avond lopen :bounce: :P
en heb geen ene ruzie gezien,dus dat was echt wel beter!!!!
(K) :knuffel:
Waarschuw beheerder
2 Danielito: ik ben nog met gekkehuis in de spin geweest!
echt gruwelijk gewoon :)

nu is het tijd voor me spieren om te ontspannen denk ik.

ze vonden het niet fijn toen ik eenmaal thuis was :S

Waarschuw beheerder
ik vond het egt een SUPERFEEST! ik heb 1x een opstootje gezien bij de roltrappen, maar dat was egt alles! iedereen was in een superbui, niet veel agressievelingen gezien!
in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!!
op naar de volgende TD!
(K)

Waarschuw beheerder
een een gruwelijk goed feest :D heb gelukkig geen vechtpartij of ruzie gezien :D was echt een superfeest :D

Waarschuw beheerder
donateur
...weer ouderwets kramp in me kuite. :s NIET NORMAAL!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb me ook uitstekend vermaakt!!!!!!!! :D (y)

Alleen kreeg ik op de helft van de nacht op onverklaarbare wijze ineens heel erg pijn in m'n rug! Dat was wel klote :S

Heb ook nog wat nieuwe PF-ers ontmoet -> heel gezellig! :D
Waarschuw beheerder
2-->Danielito

Inderdaad wel minder dat ik je niet gezien heb! Waar was je dan de hele tijd? Ik stond voornamelijk in de oldschool, we zien wel bij het volgende feestje!
Waarschuw beheerder
donateur
phantasia-> ja daar had ik ook last van, kwam waarschijnlijk van de hele nacht staan. Want zitten was er echt nie bij!!

Ja, ook ik vond het een superfeest!!! Lekker gelachen met me vrienden, ik heb me echt prima vermaakt. Maar de volgende keer tot 9 uur!
Want dan zijn er een heleboel mensen weg en heb je wat meer ruimte om te dansen!!
Waarschuw beheerder
ik heb een super feest gehad, ongelofelijk gezellig trouwens ook

heb de hele nacht alleen maar bekenden gezien, lekker staan ouwehoeren, lekker staan hakken (wist niet dat het nog zo vermoeiend kon zijn als je dat 4 jaar niet meer gedaan heb)

mijn feest begon meteen toen ik binnen was, mijn gouwe ouwe held DANO tering wat was ik happy toen ik die man weer zag draaien zeg, werd er helemaal emotioneel van :C :D

verder lekker staan gek doen/ouwehoeren/zuip­en/snuiven/slikken met oa Ray, TonyM, die gekke alkmaarder, peter, snackyman, gert-jan, joey, joost enz. enz. (iedereen die ik vergeten ben, sorry)

het was gewoon super, ik ben blij dat ik dit weer heb mogen meemaken, de sfeer was bijna zoals vroeger, allemaal super mensen in 2 zalen bij elkaar (al ben ik alleen maar in de oldskool geweest) maar ik ga ervan uit dat het overal zo bloedgezellig was
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb vanmorgen lekker in de bus naar m'n werk zitten spacen op de LIVE set van GIZMO en The Darkraver...heerlijk­!!!
Waarschuw beheerder
cobuzz heeft ook echt un SUPERFEESIE gehad!!!!! heb bijna de hele n8 op de dansvloer doorgebr8, WAT UN GELUID!!!! en die knallen en vlammen, ECHT SUPER VET!!! en geen rel gezien!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
sUPERFEEST!!! Eindelijk weer eens een bass die je voelde!!!
Toppers waren voor mij absoluut The Prophet, Gizmo en Darkraver!
Klote dat Neophyte, Paul en RTC niet kwamen, en van Buzz Fuzz had ik wat meer verw8. Verder niks dan lof!
Hoogtepunten waren voor mij de mix van Pilldriver met First rebirth door The Prophet, Originale Radicale Musicale, Geleihoofd en Voel je die bass.
Hopelijk wordt het 11 jarig bestaan ook zo gevierd!
P.s Weet er iemand wat er in zaal 2 te doen was, ik heb er niks maar dan ook niks van gezien!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Supervet. kan er niks anders over zeggen..
Waarschuw beheerder
Echt een super vet feest!! :D :D

Ik heb nu overal spierpijn van het hakkuh en stampen :s

Waarschuw beheerder
2 W--> Zaal 2, '97-02 was wel aardig, maar niet echt heel geweldig. Ik vond het begin daar wel goed, maar na een uurtje of half vier werd het mij té modern met PROMO, CATSCAN en DANA..(dit is natuurlijk persoonlijk!!) Ik geniet meer van de oudere nummertjes met een vette bass... (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt een superstrak feessie...

Vette sfeer, goeie line-up (VINCE was voor mij egt een vd uitblinkers, darkraver en gizmo was owk wel geinig...en Tellurian live was owk super)

Veel bekenden en oude bekenden gezien.
Egt een kippevelfeest

eindcijfer: 9....omdat de draaitijden maximaal 45 minuten waren en t al om 6 uur afgelopen was..tog wel een minpunt..enige voor mij
Waarschuw beheerder
Ja was eg een heftig feessie, hoop mensen in aussie die ik nog nooit in aus had gezien, eg lache man :)
Geluid in de ouwe zaal was eg wel heftig!
Zat ik tijdens de set van darkraver in de spin, draait ie denhaag hakke! Eg supervet! Gelijk snel der uit gegaan en helemaal los :D
Ja heb me echt vermaakt, moeten zeker meer van dit soort feesten komen...Sfeer was eg veel beter als normaal vond ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Dit feest was echt helemaal af voor mij! Goeie organisatie (snelle garderobes), munstjes die je kan pinnenb, snelle bar. Heb de hele avond in de 92-97 zaal gestaan, wat een sfeertje! En wat een geluid, vooraan bij de basboksen, heb er even gestaan en ben gewoon kneiterhard gegaan op de bas die door je hele lichaam dreunt! Aan een stuk door ouwe knallers, heb er nu wel spierpijn van :D
Deze Thunderdome zal lang in m'n geheugen blijven staan!
Waarschuw beheerder
Dit was zekers het beste feessie van afgelopen jaar!
Ik heb men eigen super vermaakt en ik hoop dat er snel weer zo'n feessie komt.
Ben misschien 1 uurtje in zaal 2 geweest bij BassD en KingMatthew en voor de rest in zaal 1 wat natuurlijk het vetste voor mij was,
het viel me trouwens wel op dat er maar weinig gabbers nog hakken zoals een aantal jaren geleden, maar ik vond het wel 10 maal zo vermoeiender als op de oude feessie.
Kortom dit was echt een feestje om nooooooiiiit te vergeter.
Hopelijk komt er snel weer zo'n gruwelijk vet feest!!!! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook super! Had mijn aussie opgehaald bij mijn exvriendje..was zijn pyama, even flink afgestoft en ik kon weer :p

Het hakken ging idd wat moeizamer als paar jaren terug. Wat me wel opviel was dat dus in die "harde" zaal iedereen dus zo stond te stampen zeg maar en in die "ouwe" zaal de meeste stonden te hakken :D Kwam binnen met de Prophet, net weirdo gemist, das wel jammer, maar het was helemaal geweldig in die zaal. Ben alleen met Promo naar die andere zaal gegaan, ff flink beuken. Wat ik wel echt super vond, was dat ergens aan het einde in die ouwe zaal gewoon echt een vette terrorplaat van toen werd gedraaid! Gewoon eentje dr tussendoor om het te herinneren. Tunnel of terror hahaha.

Maar geweldig dus!

Owja was wel 1 dingetje minder en dat is dat ik me telefoon ben verloren :cry: vind het echt kut, al die telefoonnummers weg... Had niks ergens anders opgeschreven ofzo. Vorig jaar DV ook al, moet ik weer een nieuwe *zucht* dat vind ik erg hehehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was echt een megawreed feest, ik heb me echt prime vermaakt :)!! Tnx 2 a paar luitjes die mee waren heb ik een gigantische nacht gehad.

De muziek was echt supers!! :)

Waarschuw beheerder
WAT EEN KUT FEEST ZEG!

ik was er niet bij :( wehehe :D

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00008b2e000802cb8de268301a0007d8aa]http://www.click-smilie.de/sammlung/sauer/sauer017.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Hehe ja ik bem ook twee keer in de Poliep geweest was echt heel erg gaaf, de gabberkapper vond ik trouwens ook cool dat die er stond. En lekker de hele nacht GEHAKT!! Hoop echt dat op zo een mannier weer zo een feest kan worden gegeven vond het ook gaaf iedereen in aus of cavello :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In dat stomme apparaat ben ik dus me telefoon verloren hahahaha. Maar was wel leuk :p
Waarschuw beheerder
er waren dus ook nog mensen zo gek om er 5€ voor neer te leggen, :S ik zou 5 gulden al veel gevonden hebben, :bah: op uitzuigers!!!

Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die de 97-02 zaal beter vond...

En hoezo uitzuigers Cobuzz?? Je bent niet verplicht om erin te gaan hoor....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik Heb me prima vermaakt!! het was hard en wreed!!
Heerlijk!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 ScuL 13 oktober 2002 22:29
Je kon aan de manier van hakken zo zien wie de echte die-hards
waren.
:S eh... eh.. hehe hoe iemand hakt op stampt op muziek zegt helemaal niks :) enneh Stunned guys set was echt slecht met wat ze normaal voor lekkere nummers hebben..
Stunned guys - fuck
hardcore nothing else will stand
nr of the beast

daar hek er geen een van gehoord :'(

enneh Het geluidsniveau in de oldschool zaal was op het einde véél te hard moehahahahah GA DAN NIET NAAR EEN HARD HARD HARD CORE feest wehwehh :P :D eh dan is voor jou idd een Hardstyle feest een beter feest .. maar eh niet naar de heineken music hall :P gaat ook fucking hard daar .. enneh opmerkingen zijn niet lullig bedoelt :) gewoon ff mening;)

THUNDERDOME WAS GEWOON ZAAALLLLIIIGGG :KWIJL:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het heel relaxed, goede sfeer, mooie aankleding.

Maarrehhmm even aan alle mensen die vinden dat je aan het hakken kan zien of je te maken heb met een hardhouser of die hard ... Ik doe een poging om te hakken en heb het de hele avond gedaan, geen idee of het er goed uit zag. Maar als het langzamer gaat dan verval ik weer in mijn oude stampen ... sjaaa....

die logo's!

Waarschuw beheerder
Uk, ik kan je trouwens wel een stukje van onze conversatie vertellen om je geheugen een beetje op te frissen ;):

Jij ging drinken halen en vroeg of ik ook wat wilde, dus ik zei dat ik wel water wilde.
Jij zei dat je een biertje nam.
Ik: "Kun je niet beter een watertje nemen?"
Jij: "Ja, maar heb jij een wagentje dan?"

En toen liep je weg en lag ik helemaal dubbel [img]http://www.click-smilie.de/sammlung/lachen/lachen001.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Toch nog een paar kleine minpuntjes:
- binnenkomen duurde te lang.
- ze hadden een bar in de ruimte tussen de twee zalen in moeten zetten, of in de chill-out.
- het geluid in de oude zaal was in het begin slecht. Waarschijnlijk waren er nog niet genoeg mensen aanwezig en galmde de geluiden alle kanten op. Later werd dat beter.
- zeer triest: een heleboel mensen die "Holland! Holland!" liepen te roepen in de nieuwe zaal.
- ik heb wel eens betere lichtshows gezien
- volgende keer een aparte terror zaal
Waarschuw beheerder
donateur
eh... eh.. hehe hoe iemand hakt op stampt op muziek zegt helemaal niks enneh Stunned guys set was echt slecht met wat ze normaal voor lekkere nummers hebben..
Stunned guys - fuck
hardcore nothing else will stand
nr of the beast

daar hek er geen een van gehoord

enneh Het geluidsniveau in de oldschool zaal was op het einde véél te hard moehahahahah GA DAN NIET NAAR EEN HARD HARD HARD CORE feest wehwehh eh dan is voor jou idd een Hardstyle feest een beter feest .. maar eh niet naar de heineken music hall gaat ook fucking hard daar .. enneh opmerkingen zijn niet lullig bedoelt gewoon ff mening

Dat zegt mij wel wat, je zag veel gasten die alleen zijn opgegroeid met de trance hype en dachten van laat ik voor de lol ook eens een Hardcore feest pakken. Mag van mij best maar beweeg dan ook anders hoor je daar niet thuis :S

Ik ben met je eens dat de set van de Stunned Guys veel te kort was maar dat is wel helemaal mijn stijl. Ik miste ook Stunned Guys ft Prezioso - Raise your power en ook Musica Neurotica bijvoorbeeld. Zij hadden gewoon 3 kwartier moeten draaien ipv 1 ! :(

Er is een groot verschil in afstelling. In de HMH is de bas voelbaar maar niet schadelijk voor je oren. Hier was de basgolf zo laag dat hij ging resoneren in je gehoorbuis, dat wil zeggen dat je een gehoorbeschadiging aan het oplopen bent. Ik wil graag nog wat kunnen horen over een X aantal jaar. Dat je daar zelf geen last van had zegt misschien al genoeg over de qualiteit van je gehoor ;)

Ik heb absoluut geen bezwaar tegen harde muziek maar het moet wel binnen de toegestane waarden blijven en daar zat die gast dus ff boven.
Er liepen trouwens ook veel mensen van voren met hun vingers in hun oren naar achteren (waar ik ook al stond)

Naja zoals ik al zei, ik vind het leuk om herinneringen van vroeger op te halen maar naar reguliere hardcore feestjes zal ik niet zo snel gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Nivja, doe aub dat soort berichten op MSN of in een prive bericht ofzo.. Anders schaam ik me straks helemaal rot ;)

Wel vaag hoor.. Ik weet wel dat ik nog best lang met een water in me broekzak heb rondgelopen. Heb ik jou nog wel dat water gegeven dan ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik het feest een cijfer zou geven dan is het toch echt een 9 waard. Het was echt super!

Ik heb voornamelijk in de '92-'97 zaal gesprongen.
Ik ben namelijk een beetje van de oude garde.

Heb veel toppers gehoord zoals: the name of the DJ, Pessa pessa, drunken piece of shit (ain't no party like an alcoholic party), drop it, i wanne be a hippy, korrekte atmoshere (oftewel ist diese bassdrum correct?), cartoons in process, ecstacy you got what i need 2x.

Jammer dat het tot 6 uur duurde. Ik heb er ongeveer een uur over gedaan om binnen te komen. Daardoor heb ik DJ Dano gemist. Erg jammer.

Wat ik ook top vond was dat Duncan nog zijn zegje deed. 10 jaar Thunderdome...op naar de volgende tien jaar!

Waarschuw beheerder
Oh, sorry Joost ;) Zal het voortaan niet meer publiekelijk neer zetten.......:D

Ik heb dat flesje toen trouwens wel van je gehad hoor! Dank je! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig maar, anders had ik me daar weer schuldig over gevoeld ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ARG, alleen dat in de nieuwe zaal van die houten dingen op eens op de grond lagen :S .. ben d'r vaaak over gestruikeld .. wrom waren die d'r?

Waarschuw beheerder
RRRRRRRRRRRRR.......­.....Wat is het toch heerlijk om na weer een lange dag gewerkt te hebben (12 uur :S ) thuis te komen en effe naar de LIVE sets te kunnen luisteren!!! Lang leve het internet :D

2 SCUL--> Ik vond het geluid ook maar op bepaalde plekken goed. Toen die kooien de eerste keer naar beneden kwamen stond ik er naast (aan de linkerkant) en we konden op een gegeven moment gewoon echt niet horen welk nummer er gedraaid werd!! (en dat ligt écht niet aan mijn kennis van Hardcore-nummers ;-) ). En ik ben met je eens dat je wel degelijk aan de stijl van dansen kan zijn of iemand al een tijdje meegaat of juist komt kijken. Maar ik ben juist blij dat er nog zoveel mensen zijn gekomen die anders nooit of voor de eerste keer zijn gekomen en helemaal uit hun dak zijn gegaan. Ik weet van mezelf dat ik echt niet tot m'n 36e naar deze feesten zal gaan (alhoewel... :D )maar het geeft me wel een goed gevoel als ik weet dat de stijl nog zeker 10 jaar zal doorgaan. So keep it UP (y)
Waarschuw beheerder
donateur
WouW wat was het VET!
verder heb ik nix te zeggen :)
Was echt... ArGh!
Waarschuw beheerder
Kun je inderdaad zien Danielito aan de manier van dansen.. Helaas was er in zaal 1 niet zoveel ruimte om dit te doen.. je zag het veel mensen wel even proberen, maar na tien keer sorry te moeten zeggen in een halve minuut was je hier wel even klaar mee...:s helaas, maar mocht verder de pret niet drukken...

Wat ik wel graag een keer zou willen zien, is een feest '93 - '94.... geen andere zaal erbij en genoeg ruimte.. lekker exclusief..:D Op zekers dat de sfeer dan nog vele malen beter is..;)
Waarschuw beheerder
donateur
het was een geweldig feest, van mij had het wel een dag moge duren, het enige minpunt vond ik ook die klote planken in de new-style zaal,GVD wat lage die in de weg zeg...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik had er wel wat meer van verwacht! Voor 10 jaar td heb ik toch een hele hoop nummers gemist! Maar dat zal wel komen omdat het zo kort duurde:C. Wel een goeie sfeer touwens!(Y)(Y) had ik niet echt op gerekend!

Waarschuw beheerder
Ik miste de stellages die je vroeger o.a. ook op Hellraiser had. Ik heb eerlijk gezegd ook een hoop nummertjes nog gemist en daarom had het van mij nog wel twee keer zo lang mogen duren :D

Ik hoor net op de LIVE set van GIZMO en The Darkraver een paar héle oude nummertjes die ik me niet eens kon herrineren; For you Marlene, Achtung!! enzo...Deze twee Godfathers draaiden de échte oude nummertjes (maar ik hoor toch ook wel wat foutjes, vooral met de schuif Links-Rechts..).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:bounce: :bounce: Was een Super-Kick-ass party :bounce: :Bounce: moest mijn schoenen wel ontsmetten door die gore laag PIS en andere vloeistoffen bij de WC, ik gleed ook nog uit door een vloeibare pizza die iemand eerder op de vloer had gelegd..... :D
Waarschuw beheerder
+1
Het enige wat ik over Thunderdome kan zeggen:

Het was ZWAAR oke!!!

:bounce:

:D

Waarschuw beheerder
Oh SHIT!!!!! Helemaal vergeten m'n Maxen te wassen :S

Nou kan ik die aangepapte pis en schijt er van af gaan krabben...bléééghhh !!!

Wat is dat trouwens toch altijd met die plees in de RAI??????? Zet gewoon in elke hoek van de zaal een paar van die grijze (open en géén dichte)Dixie WC's neer.

Want denken ze nou echt dat ik m'n geld nog uitgeef aan 20 minuten in de bagger staan om eindelijk te kunnen zeiken??!!
Waarschuw beheerder
Moest je geld betalen voor die plees dan? Beneden waren ze trouwens een stuk schoner dan boven!

Waarschuw beheerder
back to the oldschool.

maar waar bleef g.d.v in name of the dj
g.d.v niet gehoord erg g.d.v dat was wel het nummer

Waarschuw beheerder
volgens mij draaide PAVO óf X-ESS ém, niet zo lang maar ik heb 'em ergens gehoord. Ach, volgend jaar beter ;-) (y)

Waarschuw beheerder
Ben ook steeds naar die w.c.'s beneden geweest; die waren gewoon echt schoon!
Waarschuw beheerder
lady nightshade...dj rob draaide name of the dj

en helemaal ook zowat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat BOVEN en wat BENEDEN???!!!!! Heb ik soms een hele verdieping gemist ofzo??????????????

Waarschuw beheerder
mmmm....dan zou ik ook wat gemist hebben. Maakt niet uit...was nu al zo VET...
2 summy: denk dat je die vierkanten bedoeld die aangaven waar de kooien terecht kwamen.
Waarschuw beheerder
-->> l<AASBEK ik zag die gozer die die vloeibare pizza daar ff neerlegde hahahhahha:D enne ik heb ook nix van 2 verdiepingen gemerkt hoor.........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tussen de twee zalen was toch de centrale hal? Nou, daar kon je naar beneden richting uitgang.. stond ook een pin-automaat en daar waren de toiletten die men bedoelt..;)
Waarschuw beheerder
donateur
het was echt een zwaar gezellig feesie:D, heb me echt vet goed vermaakt, ik zou zeggen id&t organiseer nu eens vaker van zulke dingen, i.p.v. trance energy enzo;p

Waarschuw beheerder
-1
iik heb echt na me zin gehad was echt vet vrolijk...:) veel bekende en ben alleen me pizza verloren...later zag k dat ie betrapt was...das wel jammer..zat een schoenafdruk op .....:s...

Waarschuw beheerder
Had je een -Pizza "Airmax"- waarschijnlijk, yummy!!!

Ik weet al weer welke gang jullie bedoelen, daar heb je idd PIN automaten enzo :D
Waarschuw beheerder
Misschien moeten we allemaal tegelijk een mailtje naar ID&T sturen of ze snel nog zo'n feestje willen organiseren. Als het aan mij ligt mag dat dan zonder die 97-02 zaal, en met een terrorzaaltje. En natuurlijk die bassen van de oude zaal. Hoeveel mensen kunnen er in die Borchland Hallen of hoe ze ook heten?

Waarschuw beheerder
ik wil terug!!!
het was echt (y)

Waarschuw beheerder
Irfan (van ID-T) is hier héél lang mee bezig geweest en heeft de RAI (en de gemeente Amsterdam (y) )bereid gevonden zo'n groot feest te geven maar het wordt gewoon steeds moeilijker volgens mij... Maar als het volk erom vraagt moet er gehoor aan gegeven worden en volgens mij vraagt het volk erom!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog zo'n live set van G-town @ gods of thunder maar die zelfde set hoorde ik ook op TD

flikkuh ze dat vaker??

Dan heb je blijkbaar toch niet echt goed geluisterd en knap dat voor jou een kwartier hetzelfde is al een half uur ;)

Maar even heel wat anders: een applausje voor jullie zelf want niet (alleen) de DJ's en acts en decoratie/show maakten het feest maar jullie, the party people!

Wat een heerlijk ouderwets enthousiasme! Thanx!!!
Waarschuw beheerder
--> white junkie: ja die den haag hakkuh was zeker vet en ouderwets.

Voor de rest: Zoooooooo het was me echt de party wel, was wel een beetje erg waus op TD maar heb het enorm naar mn zin gehad en zeker de set's van darkraver en 3 steps ahead tribute waren vet. Maar mn grootste held was togg prophet, daar heb ik zo gruwelijk ouderwets op zitten stampuh

Waarschuw beheerder
enthousiasme is the keyword! (y)

Waarschuw beheerder
ZO, ik heb niet zoveel gemist!!
Waarschuw beheerder
Mijn eerste hardcore feessie is een feit en het is me mieters goed bevallen :D :D :D

Waarschuw beheerder
Yes please feessie was toppie(Y):bounce::Dt­oppie(Y):bounce::D toppie(Y):bounce::D!­!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik hoor net op de LIVE set van GIZMO en The Darkraver een paar héle oude nummertjes die ik me niet eens kon herrineren; For you Marlene, Achtung!! enzo...

Ken je deze nummmers ni??? Dan ga je zeker nog ni zo lang naar hardcore feesten?

Waarschuw beheerder
donateur
SHuC haalt me de woorden uit de mond ! Zijn toch echte gouwe ouwe !
Waarschuw beheerder
Hij kent ze niet maar hij weet wel hoe ze heten.
"Goh trouwens die Terror Traxx 13 die had echt nog nooit gehoord, wist niet eens dat Terror Traxx bestond"
Waarschuw beheerder
donateur
Kan je die livesets soms ook op Kazaa downen?? Want heb geen soulseek :-s Enne het feest was superrrrrrr ... op naar TD 2003!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ´t wel naar m´n zin gehad geloof ik, weet ´t niet allemaal meer....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Btje zielig dan! Geef je 45 euro uit voor een TD kaartje en je weet geeneens meer hoe je het vond???

Gebruik geen drugs als je er niet tegen kan!

Waarschuw beheerder
daarom ben ik ook compleet nuchter gegaan wou geen minuut missen van dit feest.

Waarschuw beheerder
sUPERFEEST!!! Eindelijk weer eens een bass die je voelde!!!
Toppers waren voor mij absoluut The Prophet, Gizmo en Darkraver!
Klote dat Neophyte, Paul en RTC niet kwamen, en van Buzz Fuzz had ik wat meer verw8. Verder niks dan lof!
Hoogtepunten waren voor mij de mix van Pilldriver met First rebirth door The Prophet, Originale Radicale Musicale, Geleihoofd en Voel je die bass.

Inderdaad ik vond dat ook zo heerlijk die basskick van pitchhiker gemixed met de melodie van jones en stephenson :D
en gelukkig werd er aardig wat mokumspul gedraaid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 SHuC en Ukkie--> Wat denken jullie nou zelf??!! Ik ben volgens mij één van de eersten geweest die destijds de CD's Thunderdome 1 en 2 heeft gekocht!! Ik bedoelde dat ik me niet kon herrineren dat die nummers tijdens de set van GIZMO en The Darkraver gedraaid waren, maar dat kwam omdat ik het begin van die set had gemist. Ik stond toen nog in de andere zaal mijn vrienden over te halen om mee te gaan. Dat ging een beetje moeilijk omdat zij dus WEL teveel drugs hadden genomen...

Leer mij die nummers kennen, zeg..!! :D (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Thunderdome was ZOOOO RELAXED!!

In de oude zaal werd egt hard gedraaid, veel ouwe gouwe, supervet..
Nieuwe zaal was waus aangekleed. Die vuurwerkknallen en henzende wizards links en rechts van ut podium waren net zo kickng! Kwam wel veel warmte vanaf als je vooraan bij de rechter- of linkerbox wou zijn, maarja..

Bovendien zijn we t'rug met de eerste trein naar schiphol gegaan, daar verdwaasd en verknaakt nog ff rondgebanjerd en toen naar CS. Dat maakt niet goed dat ut al om 6 uur was afgelopen, maar twas egwel grappig en beter dan met die nare bussen!

Waarschuw beheerder
Het was super!! :D Die ouwe stijl vond ik helemaal geweldig....... ben ook alleen maar in zaal 1 geweest, als vanouds!!!!

Wij waren met z'n allen met een bus, mij beviel dit juist wel goed.. in iedergeval de heen weg, terug is altijd wat minder he... ;) Beter als zelf rijden en beter als in de trein zitten met allemaal nuchtere dagjesmensen... Plus, werd mooi thuis afgezet, beter!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
Waarschuw beheerder
HET WAS GEWOON LEKKUUUUUUUUUR

Waarschuw beheerder
Dat was het zeker!! Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een Thunderdome gehouden zal worden op 31 december 2002!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
was vaagste feest dat ik ooit heb meegemaakt
heb rond 4 uur een zware hersenschudding opgelopen door een of andere gozer die omviel
(mag nu ook niet achter de pc zitte maja boeiuh)
ben daarna bijna alleen maar onderuit gegaan
mah ik von t zo zonde van t feest om te gaan zitten

muziek was nie veel
geluid wel
flamman draaide top
muziek in 92-97 was harder dan in de andere zaal
sneller ook
en wc mutsen waren prachtug
heb ze eerst nederlands geleerd, toen leren tellen en toen snapten ze het nog niet
security was top, niet fouilleren en geen dresscode

enige 2 minpunten waren dus de muziek en ook zeker wel t publiek
lekker verzamelinkje reljoden(jah deze keer mag je ze wel zo noemen ze hebben niet voor niets die sterren om dr nek hangen waarmee ze lopen te zwaaien en erbij roepen dat ze me benen gaan breken) en clubkutten (gaat lekker met ze allen staan zeuren dat trance energy toch wel beter was en de muziek hier toch wel een beetje hard is argh!)
Waarschuw beheerder
je houd ons op de hoogte he!!!
want als dat het geval is ben ik weer eens present!
Waarschuw beheerder
lady night shade
beter opletten dan!
name of the dj is zekers wel minstens 1 keer voorbij gekomen