Zeker wel naar m'n zin gehad maar toch een paar opmerkingen
* Top-optredens:
Delerium (goeie opening jammer dat er zo weinig mensen stonden)
G-Town Madness
DJ Rob & MC Joe
Leviathan (die robot-pakken waren vet )

Stunned Guys
* Dat vuurwerk allemachtig, ik was toen net aan het chillen bij een nooduitgang. Gelukkig dat ik toen niet in de zaal stond, zelfs daar schrok ik me de tering.
* 1 deur voor 15.000 mensen (net als bij Innercity 2001).
Sorry maar ik vind het krap
* Dit was voor mij m'n eerste hardcorefeest en als ik het qua sfeer vergelijk met een hardstyle feest vind ik het toch minder gezellig. Het is iets ruiger. Oké er zijn wel mensen die effe een praatje maken enzo, maar ook veel mensen die helemaal van de wereld zijn. Zal ff een voorbeeldje geven: Ik stond ergens te hakkuh en tsja dan gebruik je je ellebogen nou eenmaal. Loopt er zo'n meid met een biertje die niet helemaal recht meer liep dus liep ze met dat biertje tegen me aan. Ik zeg nog sorry pleurt ze het biertje in m'n gezicht. Wat een kuth%^r
dat vind ik dus echt geen actie.
* Wat ook opvalt is dat er in verhouding veel minder gedanst/bewogen wordt dan
bij andere feesten. Mensen staan veel langer stil (zal ook te maken hebben met
het tempo van de muziek). En als ik zo om me heen keek zag ik dat bijzonder veel
mensen het échte hakkûh verleerd waren, of nooit hebben gekund.
Er werd ontzettend veel gestampt op de trance/hardstyle manier, of ze gingen
gewoon springen. Je kon aan de manier van hakken zo zien wie de echte die-hards
waren.
* Ik heb wel ouwe platen langs horen komen,
maar toch niet alle platen die ik had gewild (ken ook niet van alles de titels maarja).
Vooral in de oldschool zaal werd in het begin veel uit '92/'93 gedraaid
en dat vind ik minder. Pas vanaf '95 vind ik het lekker worden.
En in de nieuwe zaal werd weer heel wat gedraaid van na '99 en dat vind ik
ook niet echt relaxed.
* Het geluidsniveau in de oldschool zaal was op het einde véél te hard. Leviathan
heeft gewoon zelf aan de master zitten rommelen volgens mij.
Het komt er op neer dat ik het leuk vond eens een hardcore feest te hebben meegemaakt, maar ze zullen waarschijnlijk nooit meer in een dergelijke vorm worden uitgevoerd. (Qua terugblik op vroeger). Dus mijn behoefte is voorlopig voorzien.. ik ga weer aan de hardstyle; is toch iets minder pijnlijk aan de oren.
Tenzij er natuurlijk nog een keer zo'n anniversary gegeven zou gaan worden.