Partyflock
 
Forumonderwerp · 20440
­ Nederland
 
Jaja...ik weet dat het nog moet beginnen MAAR om zometeen dat gezeik met 20 Topics te hebben met hoe we het vonden zetten we 'em er gewoon vast op!!! Ik ga zo ongeveer nu op pad, dus C U THERE!!



Edit door bamb.. je topic is gepromoveerd tot de grote 'Hoe was thunderdome?'-topic :)
laatste aanpassing door een beheerder
Ik vond het knallen geblazen :D en het ging er echt hard aan toe, ik kon toen het feest bezig was ook niet vooraan staan zo hard ging het maar vond het al raar er hingen maar 2 boxen en er kwam echt een bruut geluid uit ik dacht echt van doen ze goed tot dat ik 's ochtends vooraan stond, toen zag ik dat er nog een aantal bassboxen aanwezig waren :D
Was echt een super feest, topsfeer, top dj's (vooral in de oude zaal vond ik de muziek echt gaaf), en het was echt leuk om de helft van de bezoekers weereens in aus/cavello/merchand­ise te zien rondlopen en ouderwets te zien hakkuh!

Geluid was ook gruwelijk, zo hard als die lage tonen stonden bij de liveact van Leviathan heb ik ze nog nooit gehoord...
laatste aanpassing
 
Sjezus wat een ongelovelijk topfeesies was ut.. de hele avond staan knallen.. de sfeer was top, de tempratuur behagelijk etc etc etc....

Beste feessie van ID&T ooit voor mij! :D
Tijdens welke set was dat nummertje voor DJ Paul trouwens?
Kerel wat een gigantisch kutfeest!!! Ik heb nog nooit zoveel kansloze figuren bij elkaar gezien! Echt allemaal dwazen die in de tijd zijn blijven hangen! TRIEST HOOR!!
haha!!! haha!!! :) Als we het over meningen hebben!!! Waarom sta je er dan tussen, als ik vragen mag????
 
2 Lady Drama: WTF slaat die opmerking op men... had dan thuis gebleven ofsow.. er waren genoeg andere mensen die je kaartje hadden willen kopen!!!
 
Lady drama ga aub ff ergens anders spelen met dat gezeik van jou!!
 
Hehehe, hij komt uit Arnep, dat zegt genoeg :)

*edit : Dankje MissOnRust ;) "
laatste aanpassing
 
Wij stonden al om 21.30 voor de deur, samen met een hele menigte. Om 22.00 moesten we ineens verplaatsen en met z'n allen door EEN deurtje wringen De garderobe was gebaseerd op het Innercity-concept en ach...Het duurde wel lang, het fouileren en dus hadden we al meteen grotendeels de eerste set van Dano en Delerium gemist. Het geluid was het begin van de avond erg beroerd moer ik zeggen, vooral als je een beetje achterin stond. Weirdo en Jeroen Flamman zette wel weer een hele goede set neer in de oude zaal...echt OLDSTYLE HAKKUH!! Daarna effe naar Bass-D & King Matthew gegaan die het wel aardig deden. Daarna heb ik de beste twee van de avond gezien : Gizmo en The Darkraver!!!

Wat daarna, dus vanaf een uurtje of drie, is geweest vond ik zelf niet echt meer spectaculair. Pavo vond ik flut, Promo ging nog wel, Dana vond ik niet leuk draaien en Buzz Fuzz draaide langdradig en saai. Je zag toen ook al dat er veel mensen weg waren...het werd rustig en mensen zagen er vermoeid uit. Er werd echt niet meer hard geknald tot aan het einde (uitzonderingen daargelaten ) door de DJ's en door het publiek.

Het was mijn zoveelste hardcore feest en vergeleken bij anderen geef ik 'em een zes en een half (jaja, erg kritisch!). De sfeer was op zich wel goed, gezellig en zeker niet agressief.
Maar volgend jaar Thunderdome zullen ze bij ID-T gewoon 25.0000 kaarten ofzo moeten verkopen en er 'echt een gigantisch feest van maken!!!!!!!

Oh, groeten aan ALEXANDER en HOUSPAUZINNETJE en RAMBO van PartyFlock, kwam ze ineens tegen !!! (y) :D
laatste aanpassing
 
het is een "hij" geen "zij"!! aan die naam te zien vast een travo!!
laatste aanpassing
hehehehe!!!! ;)
 
Heej!!! Geen onrust stoken in MIJN Grote Hoe was Thunderdome Topic!!! ;-)
wat zijn we vandaag toch lekker kritisch!!!! :)
 
boeiend...als dat zijn/haar mening is

is iedereen vrij in toch zeker?
 
Een mening is iedereen vrij in ja!!! Maar op zo'n achterlijke manier als hij/zij doet (wat het ook maar is) wordt ik onrustig van!!
 
Ben het helemaal met Mevrouw OnRust eens. Kansloze meningen kun je beter achterhouden.
 
hmm...die LadyDrama zoekt een beetje ruzie?! Ik vond het juist GEWELDIG om weer al die lui in hun Aussies te zien (including me!). Ik ben benieuwd hoeveel er daarvan nog op het eerstvolgende grote Hardcore feest nog rondlopen...

2 LadyDrama--> Het is echt niet zo dat tegenwoordig iedereen er nog zo bijloopt, maar ID-T had er expliciet om gevraagd en daarnaast is het gewoon LEUKE en MAKKELIJKE kleding om echt helemaal los te kunnen gaan!!!
was zeker wel weer een goed feest.
Goeie sfeer, werd lekker gedraaid alleen had ik ook wat meer oudere nummers verwacht.

Nog iemand die kooien gezien die omlaag gingen, net zoals bij td99.
laatste aanpassing
precies! En dit is geen mening!!! Dit is gewoon zwaaaaar overdreven onzin!!...Gewoon niet op in gaan!!! Bedoel maar zo, wat hij niet weet, dat weten wij wel ;)
 
jaja, ik heb die kooien naar beneden zien komen!! Ik was net te laat om er onder te duiken maar ze waren ook wel verdomd snel beneden; op Thunderdome ' 99 duurde het juist heel lang voor ze naar benden waren!! :D
ik heb nog in die hekken gehangen :D

en ik denk dat ik maar wat vaker in me aussie ga, zit toch wel erg lekker (alleen broek dan, jasje is te heet en ga ik me aan irriteren als ik hem omknoop)

en nu had ik ook is een x zakken
Nee, geen kooien gezien... was dat in de nieuwe zaal? Wel jammer dat ik dat gemist heb!

Mixie> Inderdaad lekker, alleen zit er nu wel een brandgat in m'n zoe goed als nieuwe witte australian broek... pokkesigaretten :(
Ja, qua decoratie leek het een beetje op Thunderdome '99...met die kooien, en die knallen, en dat vuur op het podium!!! MAar die kooien was wel gaaf idd!! zie je op geen ander feest! :)
ja was in de nieuwe zaal
 
haha!! Ja Mixie, superhandig die zakken he?! ik kwam nog een oud flyertje uit '98 tegen in dat jasje en een oud, lief, degelijk dubbeltje!! Ik werd er bijna sentimenteel van toen ik dat ouwe vertrouwde muntje in m'n vingers had :D
Was net ff zoeken op Shoutcast en heb set van The Prophet van vancht opstaan...Klinkt wel geinig! :d
laatste aanpassing
 
Heb ook lekker staan jumpen in zo'n kooi. Op '99 had ik mijn kans gemist, dus moest er deze keer maar in. Trouwens, danielito, je kon er ook zoals vele deden er nog onderdoor lopen toen die kooien beneden waren.
 
HEB FF op de radio geluister En kerel wat ging dat erop zegg. :bounce:

had er graag bijgeweest.
 
kep niet gehoord wel jammer

commentaar op feest mag
maar commentaar geven op ID&T vind ik dom
Het was een geslaagd feestje, maar het had beter gekund.

Ik was als een van de eersten binnen, aangezien iedereen bijna voor die deuren stond te wachten terwijl er maar 1 smalle ingang naar binnen was daar rechts van. Goed idee om er nog een paar plees neer te zetten. Ik heb het idee dat ik op ieder ID&T feest weer een extra stap moet nemen voor ik binnen ben, heel vaag met die jassen allemaal.

Zaal 2 (97+) niet genoeg geluid, in Zaal 1 alleen maar bas en nog eens bas. De bas stond gewoon zo hard dat mijn neusvleugels meetrilden. Op zich lekker maar bij sommige nummers daar hoorde je niks meer van het andere geluid. Ik vond het een wazige oplossing, beter hadden ze die stapel woofers kunnen splitsen over de 2 zalen.

Het was duidelijk te merken dat het uitverkocht was, de chillout en de gang stonden helemaal vol met mensen en binnen had je ook maar weinig ruimte. Zeker in de 92-97 hal te weinig ruimte om echt ff te kunnen hakken. Werd je niet aangestoten dan lag er wel zo'n flesje of weet ik veel wat. Gelukkig heb ik met Leviathan en Drokz daarvoor wel wat ruimte gehad!

De sfeer was goed, geen ernstige dingen zien gebeuren.
 
Het was dus top, zijn jullie niet bang dat hardcore nu opnieuw de commercialiteit opzoekt?
huuuuuuuum! rare vraag!!! zijn wij daar "bang" voor geweest dan? Vaak als iets populair wordt het vaak ook automatisch commerciel!...Maar veel muziek stromingen zijn toch commercieel? Denk dat de hardcore scene nooit meer zo populair wordt als tijden voorheen!!!! :)
je ziet wel duidelijk dat er weer een nieuwe generatie is in de hardcore scene! Maar dat kan de pret bij mij echt niet drukken! of hoe zeggen ze dat hahaha!!! :)
Thunderdome was geweldig!!!!!!!!!:D
 
Inderdaad, er is een nieuwe generatie op komst die het op zich wel leuk vind maar niet echt DieHard to Tha bone lijkt..Het was erg druk in het begin maar de laatste paar uurtjes werd het ineens een stuk rustiger (en saaier). Het geluid was op sommige plekken echt beroerd en die Bass in zaal 1 was erg zwaar.

ik heb trouwens wel eeeeeeeeeerg veel mensen gezien die eeeeeeeeecht niet konden dansen, laat staan hakkuh!! Maar blijf oefenen, hehe!!

Volgende Thunderdome mag van mij wel wat groter!!

2 BLA--> Lekker he, dat deurtje bij de ingang?!
 
:P
 
Ik heb het enorm naar me zin gehad, meeting weer eens een keertje gemist :shame:

Geluid was lekker en de sfeer was ook prima (Y)

Volgende keer weer
danielito >> geen problemen mee gehad ik was binnen 2 minuten binnen (dwz door dat deurtje).

Maar je gaat je er zoveel van voorstellen van zo'n feest dat het echt alleen nog maar tegen kan vallen. Wel leuk voor mijn vriendin, die was nog nooit (!) op een ECHT groot feest geweest.
't was me beste feest ooit.!!!!!!!!!!!!!!!­!!
Q-buz: "overdrijven is ook een vak" of "overdrijven is ook een kunst" hehe whatever (joke) (k)
 
Heb me echt wel prima vermaakt!!!! Viel mee met de rellen
 
ik schrok me idd ook elke keer de ***** van die knallen.vuur was erg mooi met het thunderdome logo en als je vooraan stond trilde gewoon heel die bass door je lichaam heen!topfeest!
 
2 DaLady--> Wij zijn misschien wel iets te oud aan het worden!!!! De nieuwe generatie staat klaar..
 
in 1 woord: SUPERFEESSIE!!!
Nouja te oud wil ik niet zeggen, ben 21 dus valt mee!!! Misschien te vroeg begonnen haha kan ook hé??? ;) Maar je ziet nu wel veel dingen terug komen in de scene van; 'hé zo was ik vroeger ook' maar klinkt altijd zo opschepperig hahaha!!! (k)
GRUWELIJK!!!!!!!!!!!­!!!!
Was inderdaad een zwaar relaxed feestje, beetje kort gaan enzo!