Partyflock

Forumonderwerp · 19244
1295x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Zet hier neer wat je nou typisch Hollands vindt. Daarbij kan je denken aan bekende gebeurtenissen, maar ook kleine, of typisch gedrag etc., maar kom alsjeblieft niet aan met gierigheid.

Ik vind het Nederlandse gedoogbeleid dus typical Dutch. Iets wat verboden is, gedogen. Het is voor veel mensen niet eens duidelijk wat het gedogen van bepaalde zaken nou inhoudt, veel verwarring. Zoiets zie je echt alleen maar in Nederland.

De stille tochten die de pan uit rijzen vind ik ook zoiets typisch. Om een zucht en een scheet wordt een stille tocht gehouden, maar wat bereik je er nou mee?
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
Hagelslag :xtc: :P
Waarschuw beheerder
donateur
kroketten :xtc: :P

Waarschuw beheerder
in de wachtkamer van de dokter niets tegen elkaar (durven)zeggen, tis in sommige landen veel gezelliger in de wachtkamer en ben je ook niet meer zo zenuwachtig.

en zomaar oversteken zonder te kijken bijv. in amsterdam. ik was daar een keer met watspanjaarden en die hebben doodsangsten uitgestaan...:D
Waarschuw beheerder
CCR RAY helemaal met je eens... denk zelf dat Flappeke het allemaal niet zo goed begrijpt

Waarschuw beheerder
Droppies!!
4 uur cup a soup
coffeeshops

en off course
Hardcore!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
JEZUS MAG JE TROTS ZIJN OP JE EIGEN FUCKING LAND OF NIET????
ben dan geadopteerd maar ben wel trots op nederlandse hutspot mmmmmmmmmmm lekker en als ik met een nl vlag wil lopen doe ik dat toch wel
Waarschuw beheerder
Zeiken over het weer

Owh stond er al.........ach boeiuh :-))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niet dat ik wil discrimineren of zeiken ofzo maar Nederlanderes claimen altijd heel tolerant te zijn en open-minded maar daar zet ik mijn vraagtekens bij
onbewust discrimineren nederlanders toch wel een beetje
ik krijg waarschijnlijk reacties als nee hoor zo ben ik nie...en nog meer van die blabla maar iedereen (including me)heeft lichtelijk atolerante trekjes...kweet nie hoe t bij anderen is maar in drenthe wel
Waarschuw beheerder
Nederlanders tonen maar heel weinig hun emoties. Bijvoorbeeld op begrafenissen, geen hard gehuil of gejammer,maar allemaal heel ingetogen.
Het is een 'schande' als je veel verdiend en je mag er al helemaal niet over praten hoeveel je dan verdiend.
Eten prakken, kuiltje maken voor de jus, typisch Hollands.

Wel grappig topic trouwens. Ik heb een tijdje terug op school een tijdschrift gemaakt dat heette 'Typisch' en ging over Nederland :-)
Waarschuw beheerder
ik sluit aan bij het, gedoogbeleid ( coffeeshop op 500 meter van me huis, joepie),hardcore

euhhhhhhhhhh korfbal, hahahhahahah zieke sport

enne een oud vrouwtje op me werk (bejaardehuis) komt uit indonesie, zegt dat nederlandrs altijd over het weer praten, als het nu goed of slecht is, en ik lette er op en het is wel zo, iedereen loopt maar zo van, mooi weer he, ja geweldig, bla bla, weet alleen niet als dit typisch nederlands is,

Waarschuw beheerder
sjoelen, al wordt dat tegenwoordig in het buitenland ook steeds vaker gespeeld

Waarschuw beheerder
boerenkool? whehe

Waarschuw beheerder
met worst natuurluk whehe :d

Waarschuw beheerder
Ik heb het koud! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Terrasjes zijn volgens mij ook wel hollands.
Waarschuw beheerder
donateur
zeikende bejaarden
Waarschuw beheerder
Voornamelijk heel veel regen en bagger. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Drop!! :9
Dat blauw/witte porselein.

En vooral GOED FEESTEN!! :d :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nederlanders eten bijna alles wat "niet-nederlanders" maken...ze eten er hun vingers bij op!!!!
Waarschuw beheerder
no offence,
maar typisch nederlands :

de hatelijke rijstijl van de gemiddelde NL'er
jullie erbarmelijk slechte culinaire cultuur (nog geen enkele keer echt lekker gegeten in NL)
en ook de algemene pro-Amerikaanse ingesteldheid.
Maar om toch ff iets positief te noemen : coffeeshops!! heb er wel niks meer aan, maar soit ;)
Waarschuw beheerder
De wc's met plateau zodat je nog ff je eigen drol kan bestuderen kom je ook alleen in Nederland tegen :-)
Waarschuw beheerder
typisch hollands:

het baggere rot weer.

en stampot.

denk ik dan aan;)
Waarschuw beheerder
dat van dat rijden klopt wel, ik heb het voormekaar gekregen om binne 300 m 4 x bijna dood te zijn geweest, en dan heb ik me rijbewijs ook nog
laatste aanpassing