Partyflock

Forumonderwerp · 1150212
1 volger · 10219x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-2
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 10 september 2013 om 22:25:
nederland is als eerste geplaatst voor het wk 2014

Ligt er ook als eerste uit.
Waarschuw beheerder
-2
word weer een afgang...ze hebben daar niks te zoeken met de vrij en indi en janmaat achterin en schaars op t middenveld

Waarschuw beheerder
-2
en ma flodder in de spits

Waarschuw beheerder
+2-1
Sowieso vergeet ik meestal een minuut of misschien twee nadien wat de uitslag was wegens alcoholmisbruik. En als ik wakker word vraag ik me af waarom ik naar rennende mannen op een veld keek. Doe mij maar vrouwenvoetbal. Sowieso meer blunders en die spelen tenminste niet zoveel toneel

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 september 2013 om 00:02:
vrouwenvoetbal.

Ontwikkelingsvoetbal.

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 september 2013 om 00:12:
Ontwikkelingsvoetbal.

Nee nee, het is niet in Afrika!

Waarschuw beheerder
Nou ik vind het vrouwenvoetbal echt nog ontwikkelingsvoetbal hoor. De vergelijking met Afrika is ergens best treffend :lol:
Waarschuw beheerder
+1
als eerste geplaatst, na brazilie,iran,japan en korea, 2 seconde voor italie en in de zelfde avond nog argentinië,australie,VS en costa rica

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 10 september 2013 om 22:24:
wk 2014 in brazilië

Waar leg dat

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Ooeee tony mongtana stoere mang jwt
Waarschuw beheerder
+1
Belgie gaat schitteren op het WK

Waarschuw beheerder
-3
(permanent verbannen)
Rode Duivels :respect:

Frankie Vercauteren jwz
Waarschuw beheerder
-2
Marc Wilmots :respect:
Waarschuw beheerder
-1
http://sport.nl.msn.com/voetbal/kaapverdi%c3%ab-op-absurde-wijze-uitgesloten-van-wk

Waarschuw beheerder
-3
(permanent verbannen)
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 13 september 2013 om 08:57:
http://sport.nl.msn.com/voetbal/kaapverdi%c3%ab-op-absurde-wijze-uitgesloten-van-wk

Cape Verde was disqualified from qualification for the 2014 World Cup when it was revealed that Varela had played in a qualifying match against Tunisia despite not completing a four match suspension for a red card, who he had received against Equatorial Guinea on 24 March 2013, but as that match was later invalidated by FIFA as a result of Equatorial Guinea fielding the ineligible player Emilio Nsue, the Varela's card disappeared from the record[5] and it's supposed that it had no value in the match played against Tunisia.[6]

:lol: :roflol: Gekkeng inboorlingeng
Waarschuw beheerder
-2
loting 6 dec voor het WK 2014.

hopen dat Nederland na volgende week weer 2 plekken is gestegen op de wereld ranking om in de pot te komen als groepshoofd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Hopelijk Totti , Cassano naar de WK
Waarschuw beheerder
-2
Tja, verwacht er niet al te veel van. Blijkbaar is een WK niet echt voor ons weggelegd..
Waarschuw beheerder
-2
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/243962/oranje-bij-uitschakeling-uruguay-wk-groepshoofd/

Het Nederlands elftal heeft slechts een minimale kans om als groepshoofd naar het WK in Brazilië te gaan. Alleen als Uruguay volgende maand in de play-offs niet weet af te rekenen met Jordanië, krijgt Oranje alsnog een beschermde status. Dat blijkt uit de nieuwe wereldranglijst van de FIFA.

Nederland blijft concurrent Italië, dat zich eveneens rap kwalificeerde voor het WK, op de mondiale ranking met minimaal verschil voor. Gastland Brazilië, Spanje, Duitsland, Argentinië, Colombia, België en Zwitserland zijn inmiddels zeker van een plaats in pot 1. De laatste vacante positie is voor Uruguay of Oranje. Als de ploeg van spits Luis Suarez zich naar verwachting ten koste van het veel zwakkere Jordanië plaatst voor het toernooi, heeft Nederland het nakijken.

Wereld- en Europees kampioen Spanje voert de ranglijst nog alttijd aan. Duitsland is ten koste van Argentinië de nieuwe nummer twee. Verder is de opmars van Zwitserland opvallend. De Alpenbewoners gaan van plek veertien naar zeven, met dus een beschermde status op het WK als beloning. Brazilië valt op de elfde plaats net buiten de beste tien van het klassement.

De top-tien van de wereldranglijst:
1.) Spanje
2.) Duitsland
3.) Argentinië
4.) Colombia
5.) België
6.) Uruguay
7.) Zwitserland
8.) Nederland
9.) Italië
10.) Engeland
Waarschuw beheerder
-2
Het is een spannende dag voor Portugal, Kroatië, Oekraïne, Griekenland, Frankrijk, Zweden, Roemenië en IJsland. Om 14.00 uur vindt in Zwitserland de loting plaats voor de Europese play-offs om de laatste vier WK-tickets.

De loting voor de play-offs is om 14.00 uur.

Geplaatste landen: Portugal, Kroatië, Griekenland, Oekraïne
Ongeplaatste landen: Frankrijk, Zweden, Roemenië, IJsland
Waarschuw beheerder
-2
[movie]https://www.youtube.com/watch?v=9zxpXVw7fUM#t=1008[movie]

LIVE NOW: Brazil 2014 - European qualifying play-off draw
Waarschuw beheerder
-2
portugal - zweden
oekraine - frankrijk
griekenland - roemenië
ijsland - kroatië
Waarschuw beheerder
-3
Gelukkig geen ronaldo op het wk

Waarschuw beheerder
Hopelijk wordt dat kk frankrijk er ook uitgeknikkerd deze week
Waarschuw beheerder
schiet ibra zweden naar het wk en kan ronaldo deze zomer thuis blijven???
ik ben benieuwt

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 november 2013 om 18:43:
Hopelijk wordt dat kk frankrijk er ook uitgeknikkerd deze week

dat kans zit er wel in :P haha
Waarschuw beheerder
-1
Voor Hotel van ronaldo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/245914/gewonden-rond-wk-play-offduel-in-algerije/

Voorafgaand aan de return tussen Algerije en Burkina Faso, in de strijd om een WK-ticket, zijn zeker veertig gewonden gevallen. Ze werden slachtoffer in de grote drukte rond het Mustapha Tchaker-stadion in Blida, Algerije.

De Algerijnen zijn massaal uitgerukt om hun nationale elf naar het WK in Brazilië te schreeuwen. Al dik zes uur voor de aftrap (19.15 uur) zat het stadion, waar 40.000 mensen in kunnen, helemaal vol. Burkina Faso, getraind door de Belg Paul Put, verdedigt in de Algerijnse heksenketel een 3-2 voorsprong.

6 uur voor de wedstrijd al het hele stadion vol :rot:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Montana op dinsdag 19 november 2013 om 18:21:
99% zeker :jaja:

je mist 101% kans dat ronaldo mee speelt?
Waarschuw beheerder
-1
grapje over het wk 2018

http://www.fcupdate.nl/video/5817/wk-stadion-lijkt-op-gigantisch-vagina/
Waarschuw beheerder
vrijdag de loting voor het wk

volgens mij om half 5 live bij de nos

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ab Vetkwab op dinsdag 19 november 2013 om 22:41:
je mist 101% kans dat ronaldo mee speelt?

ewa mongtana eg wel verstand van voetbal jwz
Waarschuw beheerder
-1
Pelé zal vrijdag een rol spelen bij de WK-loting in Costa do Sauípe. Wat de Braziliaanse voetballegende (73) precies gaat doen tijdens de ceremonie, wil de organisatie nog niet prijsgeven. Hij zal in ieder geval geen aandeel hebben in de daadwerkelijke loting.

Andere oud-internationals die deelnemen aan de loting zijn onder meer Zinedine Zidane, Mario Kempes, Cafu, Fabio Cannavaro en Fernando Hierro. Het programma zal anderhalf uur duren en uitgezonden worden in meer dan 190 landen. De FIFA verwacht ongeveer 250 miljoen tv-kijkers.

In Costa do Sauípe zullen ook de tegenstanders van Oranje in de WK-groepsfase bekend worden. Het Nederlands elftal is geen groepshoofd bij de loting.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/246728/rol-voor-voetballegende-pele-bij-wk-loting/
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van THP op dinsdag 10 september 2013 om 22:53:
Ligt er ook als eerste uit.

denk dat de volgende ronde wel moet lukken in de poule met spanje chili australië

beter dan groep D of G :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Poule A
Brazilië
Kroatië
Mexico
Kameroen

Poule B
Spanje
Nederland
Chili
Australië

Poule C
Colombia
Griekenland
Ivoorkust
Japan

Poule D
Uruguay
Costa Rica
Engeland
Italië

Poule E
Zwitserland
Ecuador
Frankrijk
Honduras

Poule F
Argentinië
Bosnië en Herzegovina
Iran
Nigeria

Poule G
Duitsland
Portugal
Ghana
USA

Poule H
België
Algerije
Rusland
Zuid-Korea
Waarschuw beheerder
+1-1
Ja, Griekenland heeft overal in europa nog rekeningen open staan, ik zie ze nie winnen
Waarschuw beheerder
-1
http://nos.nl/artikel/594968-fifa-wk-2022-niet-in-zomer.html

Het WK voetbal van 2022 in Qatar wordt niet in de zomermaanden gehouden. Dat heeft FIFA-secretaris Jérôme Valcke woensdag laten weten tijdens een interview bij Radio France.

Qatar kreeg in 2010 het WK toegewezen. Die keuze leidde direct al tot een storm van kritiek. In de zomer kan de temperatuur in het Arabische emiraat oplopen tot zo'n 45 tot 50 graden. "De data voor het WK in Qatar zal daarom niet in juni-juli plaatsvinden", aldus Valcke.

"Ik denk dat het zal worden gehouden tussen 15 november 2022 en 15 januari 2023. De weersomstandigheden zijn dan het beste te vergelijken met zomerse temperaturen in Europa, namelijk gemiddeld 25 graden."

De reden dat het WK wordt verplaatst naar het eind en niet naar het begin van het jaar, is omdat in de winter van 2022 ook al de Olympische Winterspelen worden georganiseerd. Ook is op 1 februari 2022 de Super Bowl in Amerika, waarvoor al contracten zijn afgesloten. De bonden van deze toernooien willen elkaar niet in de weg zitten.

"Moet een volksfeest zijn"
De wereldvoetbalbond wilde lange tijd niets weten van verplaatsing van het WK van de zomer naar de winter. Vorig jaar gaf Blatter echter toch toe dat het misschien beter is op zoek te gaan naar een andere periode.

"Het WK moet een volksfeest zijn. Qatar is een klein land. Met een WK in de zomer kan het geen volksfeest worden", zei de Zwitserse preses in juli. "Je kunt misschien wel alle WK-stadions afkoelen, maar je kunt niet het hele land koel houden."
Waarschuw beheerder
-1
Helaas heeft geen enkele nationale voetbalbond de ballen om niet te gaan, alle competities moeten wijken voor zon belachelijk idee..

corrupt kk zooitje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Boeiend ,ben wel benieuwd hoe ze dat gaan regelen dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 8 januari 2014 om 16:06:
Helaas heeft geen enkele nationale voetbalbond de ballen om niet te gaan, alle competities moeten wijken voor zon belachelijk idee..

corrupt kk zooitje

vooral alles doen om maar steekpenningen in de broekzak te kunnen steken...

komt helemaal niet uit met andere competities die in de winter gewoon doorspelen...

je doet de olympische winterspelen toch ook niet in de zomer... en vica versa
Waarschuw beheerder
-1
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/248648/blind-volgt-hiddink-op-als-bondscoach-oranje/

Het jaar 2014 is pas net begonnen, maar volgens De Telegraaf is nu al duidelijk wie vanaf 2016 bondscoach van Oranje is. Danny Blind moet na het Europees kampioenschap van 2016 Guus Hiddink opvolgen, meldt de krant. Met de oud-verdediger op de bank moet Oranje dan naar het WK 2018 in Rusland.

Blind is momenteel al betrokken bij het Nederlands elftal, als assistent van de huidige bondscoach Louis van Gaal. Deze functie behoudt de Zeeuw als Hiddink na het komende WK het stokje overneemt van Van Gaal en na twee jaar onder de vleugels van Hiddink te hebben gewerkt, is de bedoeling dat Blind vanaf 2016 op eigen benen gaat staan. Hiddink zal vanaf 2016 in een andere functie betrokken blijven bij de nationale ploeg.

Het huidige contract van de 52-jarige Blind bij de KNVB loopt komende zomer af, de bedoeling is dat hij op korte termijn zijn handtekening zet onder een nieuwe verbintenis. Deze loopt dan tot en met het WK van 2018.

Danny Blind is de vader van huidig Oranje-international Daley Blind. De jonge Ajacied liet in november al aan FCUpdate.nl weten dat het wat hem betreft geen probleem zou zijn als zijn vader bondscoach wordt. "Ik ben daar niet zo mee bezig. Mocht mijn vader bondscoach worden, zou ik natuurlijk enorm trots op hem zijn. Maar voor mij zou er niet veel veranderen. Wie er ook bondscoach is, ik moet zorgen dat ik goed blijf spelen bij mijn club."

:lol: dat weten ze nu al zeker
Waarschuw beheerder
-1
De kans is aanwezig dat het wereldkampioenschap van komende zomer aan Curitiba voorbij gaat. Het stadion in de Zuid-Braziliaanse stad is nog altijd niet af en Jerôme Valcke, de secretaris-generaal van de FIFA, eist dat er snel progressie wordt geboekt. Zo niet, dan kan de stad fluiten naar WK-wedstrijden.

Valcke bracht dinsdag een bezoek aan Curitiba en wat hij zag, beviel hem overduidelijk niet. Op 18 februari wordt het stadion nogmaals gekeurd en als dan blijkt dat de Arena da Baixada nog altijd niet aan de gestelde eisen voldoet, wordt het geschrapt als speelstad. "Zoals de situatie nu is, is het WK hier serieus in gevaar", liet Valcke weten. In Curitiba worden, als het stadion op tijd af is, vier WK-wedstrijden gespeeld. De eerste is op 16 juni, tussen Iran en Nigeria. Daarna volgen ook Honduras-Ecuador (20 juni), Australië-Spanje (23 juni) en Algerije-Rusland (26 juni). Het duel tussen Australië en Spanje is een wedstrijd uit de groep van Nederland.

Het Estádio Joaquim Américo Guimarães van Curitiba, kortweg Arena da Baixada, is de thuishaven van Clube Atletico Paranaense. Het stadion is gebouwd in 1914, maar tussendoor diverse keren opgeknapt.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/249179/fifa-dreigt-curitiba-te-schrappen-als-wk-speelstad/

haha lekker geregeld
Waarschuw beheerder
Curitiba krijgt dinsdag van de wereldvoetbalbond te horen of de werkzaamheden aan het WK-stadion snel genoeg gaan om de organisatie van vier groepswedstrijden te behouden. De werkzaamheden in de Braziliaanse stad liepen de afgelopen maanden veel vertraging op.

Curitiba is op 23 juni gastheer van het groepsduel van de poule van het Nederlands elftal, tussen Australië en Spanje. Verder staan in de Arena da Baixada de wedstrijden Iran-Nigeria, Honduras-Ecuador en Algerije-Rusland op het programma.

Curitiba is een populaire speelstad op de komende mondiale eindronde. Dit heeft de plaats te danken aan de ideale voetbaltemperaturen en de ligging vlakbij Rio de Janeiro.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/250660/fifa-geeft-wk-speelstad-curitiba-dinsdag-duidelijkheid/
Waarschuw beheerder
Het nationale team van Engeland doet er alles aan om ver te komen tijdens het WK in Brazilië. Waar Oranje in 2004 afrekende met het penaltysyndroom, waart het 11-meterspook nog steeds door Groot-Brittannie. En dus heeft bondscoach Roy Hodgson de hulp van buitenaf ingeroepen.

Sky-manager Dave Brailsford gaat de WK-spelers in de voorbereiding toespreken om ze te inspireren en te motiveren. Brailsford was succesvol coach van Britse wielrenners als Chris Froome en Bradley Wiggins.

Psycholoog
Daarnaast wil Hodgson een psycholoog toevoegen aan zijn WK-begeleidingsgroep om de mentale weerbaarheid van zijn spelers te vergroten. En natuurlijk ook om af te komen van het penaltysyndroom op grote toernooien.

Zo werd Engeland vanaf het WK van 1990 zesmaal uitgeschakeld na een strafschoppenserie. Met name het verlies in de halve finale op het EK van 1996 in eigen land leverde Engeland een nationaal trauma op. Ook op het laatste toernooi, het EK van 2012, ging het voor Engeland mis vanaf de penaltystip, in de kwartfinale tegen Italië.

http://nos.nl/artikel/616081-engels-elftal-roept-hulp-sky-in.html

Waarschuw beheerder
-1
WK poultje maken hier ???
Waarschuw beheerder
-1
100 euro inzet, ik beheer de pot

Waarschuw beheerder
Ik ga wel iets opzetten en allemaal vooraf betalen bij Insigne ;-)
Waarschuw beheerder
-1
Over 2 maanden kan nederland al bijna vertrekken .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/253934/virgil-van-dijk-over-oranje-ben-blijkbaar-niet-goed-genoeg/

Hij maakt dit seizoen grote indruk bij Celtic en zou in de belangstelling staan van diverse Engelse topclubs, maar genoeg voor een plekje in de Oranje-selectie is het voorlopig niet voor Virgil van Dijk. De 22-jarige centrale verdediger wordt voorlopig steevast genegeerd door bondscoach Louis van Gaal. De kans dat hij een plekje krijgt in de selectie voor het komende wereldkampioenschap in Brazilië, is om die reden klein.

In gesprek met Sky Sports geeft Van Dijk, afgelopen zomer overgekomen van FC Groningen, toe dat hij de afgelopen periode gehoopt heeft op Oranje. "Dat ik een aantal weken geleden niet bij de selectie zat, was een teleurstelling. Maar daar ben ik overheen, ik hoop dat Nederland goed presteert op het WK. Met of zonder mij."

Van Dijk weet waar de schoen wringt. "De Schotse competitie wordt niet hoog aangeslagen, maar het is wel degelijk een sterke competitie. Om meer erkenning te krijgen, moet ik in de Champions League spelen. Als je in die competitie uitkomt, is de kans groter dat je bij de nationale ploeg komt." De verdediger is ook kritisch naar zichzelf toe. "Ik ken de selectiecriteria van de bondscoach niet. Maar als je goed genoeg bent, hoor je bij de selectie te zitten. Ik denk dat ik momenteel nog niet goed genoeg ben, anders had ik er wel bij gezeten."
Waarschuw beheerder
-2
beter dan die ajax/feyenoord kneusjes achterin
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Op verzoek: overzichtelijk schema van de knockout-fase. Wellicht ten overvloede. :devil:

http://www.worldcupplayoffsbracket.com/2014/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus al zouden we die groepsfase doorkomen gaan we onderuit tegen brazilië?
Waarschuw beheerder
-1
Word een WK om snel te vergeten voor nederland .
Waarschuw beheerder
-1

50 Most shocking moments in World Cup history

Waarschuw beheerder
+1
Op Cillessen na moeten er alleen spelers die in het buitenland spelen in de basis. Je kunt echt niet met die eredivisiekneusjes aankomen in Brazilië.
Mijn elf:
Cillessen
Van der Wiel
Douglas
Vlaar of Van Dijk
Büttner
Fer
De Jong
De Guzman
Van Persie
Sneijder
Robben

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2014 om 08:30:
Van Persie

:lol:
Waarschuw beheerder
-1
-------------------Vorm---------------------
Van Der Wiel--De Vrij--Van Dijk--Büttner
---------N. De Jong----De Guzman---------
-------------------Sneijder-----------------
------Robben-----Van Persie---Depay/Lens
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ab Vetkwab op zaterdag 10 mei 2014 om 11:20:
Vorm

Waarschuw beheerder
-1
nou coentje, vertel ons es jou 11 dan

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Rensenbrink, van Bevereng, Kluivert, Seedorf, Kunta Kinte, Lambi, Arie Haan, Roel Dijkstra, Ruud Lubbers, Kelly, en Albert Verlindeng
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 10 mei 2014 om 12:38:
Rensenbrink, van Bevereng, Kluivert, Seedorf, Kunta Kinte, Lambi, Arie Haan, Roel Dijkstra, Ruud Lubbers, Kelly, en Albert Verlindeng

moeilijk man, hoeveel weken over nagedacht?

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ab Vetkwab op zaterdag 10 mei 2014 om 11:20:
Büttner

Waarschuw beheerder
-1
http://voetbalflitsen.nl/wtf/20117/brekend-louis-van-gaal-maakt-30-koppige-voorselectie-bekend-/

[img width=468 height=450 cacheid=0016072400322036cf39643a1a02e1bc15]http://voetbalflitsen.nl/upload/e1c3fe21fd870b5d391d30c7085c6f8d.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd
... wat het gaat worden

Waarschuw beheerder
Aftellen :d

Waarschuw beheerder
Haha ik denk dat we dr gelijk uitliggen
......maar feest sowieso
Waarschuw beheerder
we zien wel wat het word...

wk en ek altijd gezellige tijden :D :bier:

Waarschuw beheerder
Dat zeker weten haha ..
Mn nederlandse vlag hangt al uit :d
Waarschuw beheerder
ik had 2 jaar geleden ook over de hele voorraam een vlag hangen van 1,5 bij 3 meter :lol:

Waarschuw beheerder
haha ... zo erg is het bij mij niet ;)

Waarschuw beheerder
:d
Waarschuw beheerder
vandaag worden de 23 namen bekend gemaakt
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd hoe of ze het gaan doen op het WK

Waarschuw beheerder
-2
People, gisteren las ik op faecesboek dat er alweer een WK wedstrijd plaats vond. Ofzo. Dus ik heb nu dan echt definitief voorzorgsmaatregelen getroffen. Ik ben naar de onderkant van mijn flat gegaan, heb de poort tot de kelder geopend. Deze kelder werd nog gebruikt in de tijd van de Koude Oorlog, toen zaten onze grootouders er te wachten op een bombardering tot ze een ons wogen.

Maar nu is het gevaar heel erg prominent aanwezig, en kan ieder moment een totale geweldsuitbarsting de kop opsteken. Rellende supportersgroepen uit alle landen wonen nu namelijk in Nederland, ik vrees dus een burgeroorlog als iemand heeft gewonnen!!!!! Daarnaast word ik helemaal ziek van al die toeterende kutauto's, een groep auto's die des te groter word, des te oostelijker gelegen het winnende team.

Om nog maar niet te spreken over de spreekkoren wanneer 1 van de acteurs op het veld zich heeft laten vallen.....En dus zal ik mijzelf verschuilen in de kelder gedurende het WK, hopende op overlevenden wanneer ik weer naar buiten kom. In ieder geval hoop ik bij terugkeer in de maatschappij dat er een overlevende is die me zal kunnen vertellen dat het WK eindelijk afgelopen is. Succes in deze bittere tijden vrienden!!
[img width=580 height=350 cacheid=00160a00003223770f66741e1a02e23019]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10446553_1421129634837518_5583762215284392736_n.jpg[/img][img width=640 height=857 cacheid=00160a0100322378092f23e41a02e23019]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10447838_1421129638170851_4842513950424289236_n.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
http://nos.nl/wk2014/artikel/658669-vidal-opnieuw-zorgenkind-chili.html

zou een heel stuk schelen als Vidal niet mee doet tegen nederland :D
Waarschuw beheerder
Ja... ik ben benieuwd.

Moet wel toegeven dat de spanning wel een beetje begint te stijgen.

Waarschuw beheerder
Onderhond positie :D kan alleen maar meevalluhhhhhh!

Waarschuw beheerder
-1
Het mensen, ik wou even zeggen dat vandaag het WK-voetbal begint. Dat is een sportevenement waarbij gevoetbald wordt door landenteams over de hele wereld. 32 landen in totaal. Eerste in 8 poules en dan knock out fase. Aan het einde zullen er 2 landen strijden om de titel. Het gaat om de sport: voetbal.

Ik dacht ik meld het even.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2014 om 11:18:
Dat is een sportevenement waarbij gevoetbald wordt door landenteams over de hele wereld.

Was het niet alleen in Brazilië?? Dat dacht ik namelijk. Maar kan ook zo maar zijn dat het WK 2014 over de hele wereld is.
Waarschuw beheerder
http://tweakers.net/nieuws/96666/fifa-wil-websites-die-illegale-wk-streams-aanbieden-hard-aanpakken.html#r_7001451

De FIFA heeft vlak voor de start van het WK voetbal site-eigenaren die livestreams aanbieden, gewaarschuwd keihard te zullen optreden tegen ongeautoriseerde streams van voetbalwedstrijden. Verder wil de FIFA vergaande takedown-mogelijkheden.[

Het blijft toch op bepaalde gebieden een hele enge organisatie he? Daar kunnen bijv. die bavaria-babes over meepraten. Gewoon ff opgesloten worden vanwege een (niet zo spontaan) verkleedpartijtje. Of het feit dat ze vrijgesteld zijn van belastingen in de landen waar de hele boel op de schop moest voor een eindtoernooi.

Nou zal het mij benieuwen, ik maak nogal gebruik van streams en vrees eigenlijk een beetje dat mijn grote vriend gofirstrow.eu als 1 van de eerste aangepakt zal worden. Da's een dikke vis voor ze.
Gelukkig is het gewoon op het publieke net en bovendien streamt de nos ook alles via de site en da's wel legaal dus "zonder" komen we iig. niet te zitten. B)

En: O yeah, ik heb er zin in. Let the games begin!! :banana:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 12 juni 2014 om 16:52:
Nou zal het mij benieuwen, ik maak nogal gebruik van streams en vrees eigenlijk een beetje dat mijn grote vriend gofirstrow.eu als 1 van de eerste aangepakt zal worden. Da's een dikke vis voor ze.

zal je niet te druk om maken ;)
gebeurt toch niet !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ceremonie begint.... einde begint het toernooi bijna... :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 12 juni 2014 om 16:52:

google even op jeroen baas
zo stream ik vanuit frankrijk, nederlands commentaar en hd beeld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2014 om 20:40:
google even op jeroen baas

Ah (Y)

Nou allemaal leuk en aardig dat ceremoniele gezever, maar wat mij betreft gaan ze gewoon

Voetballeh
Voetballeh

Kroatie met 2-1 winnen van die geile kanaries! :devil:
Waarschuw beheerder
Hoppa, dat is 1 voor kroatie! B)
Waarschuw beheerder
Kroatie NL in de volgende ronde ipv wat heel NL denkt brazilie?? ;)

Waarschuw beheerder
Goooaaallllllllll

Uitgerekend Neymar
Waarschuw beheerder
1-1 neymar

geen saaie openingswedstrijd zoals je vaak ziet in de openingswedstrijden van toernooien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 12 juni 2014 om 22:18:
Kroatie NL in de volgende ronde ipv wat heel NL denkt brazilie?? ;)

Ach, ze moeten gewoon alle wedstrijden winnen. Kroatie is allicht een mindere kluif maar mij persoonlijk boeit het niet zo. Ik wil jankende brazillianen zien, hoe dan ook. :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 12 juni 2014 om 22:33:
geen saaie openingswedstrijd zoals je vaak ziet in de openingswedstrijden van toernooien

zeker niet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 12 juni 2014 om 20:45:
Kroatie met 2-1 winnen van die geile kanaries!

Het kan nog! :banana:

/schweinepenalty! Mag lijden dat ie mist! :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
homo neymar
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Niets teveel gezegd!
Eerder te weinig, totaal onverdiend!
Waarschuw beheerder
En een goal door de kroatische neuzen geboord. Beetje jammer.
Nou 93ste minuut gelijkmaken.

Uitspraak van Ab Vetkwab op donderdag 12 juni 2014 om 23:37:
Ik wil jankende brazillianen zien

Waarschuw beheerder
Ja... de scheids is wel goed ingefluisterd dat hij goed voor Brazilië moet fluiten... die kunnen natuurlijk niet afgaan op hun eigen toernooi in eigen land :S
Waarschuw beheerder
trouwens eff on-topic, die keep van kroatië, waar ken ik die van
Waarschuw beheerder
-1
en die coach van kroatië kovac, heeft die nog een broer die allebei cb waren en goed waren op fifa 04

Waarschuw beheerder
Verdiend, en leuk voor het organiserende land. (Y)
Brasil ontploft nu

:bier:
Waarschuw beheerder
Vond niet bepaald de beste wedstrijd. Brazilië was 2e helft ook niet bijster geweldig.
Prima dat die 3-1 gemaakt wordt, simpel puntertje.

Maar die penalty was onterecht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op vrijdag 13 juni 2014 om 00:00:
Vond niet bepaald de beste wedstrijd. Brazilië was 2e helft ook niet bijster geweldig.
Prima dat die 3-1 gemaakt wordt, simpel puntertje.

Maar die penalty was onterecht.

Absoluut. Dat zat mij ook niet lekker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2014 om 00:00:
Absoluut. Dat zat mij ook niet lekker.

Scheids was ook wel een en ander op aan te merken. Modric had daar ook gewoon een pingel kunnen krijgen omdat hij toch aangetikt werd (fijne glijder)

En als ze Cesar later vinden bij een archeologische opgraving, bijzettafeltje. Wat heeft die vent een vierkante kop zeg :lol:
Waarschuw beheerder
neymar had rood mogen/moeten krijgen 1e helft voor een elleboogstoot... maar scheids durfde vast niet
donateur
Uitspraak van Stefan Post op donderdag 12 juni 2014 om 23:45:
Ja... de scheids is wel goed ingefluisterd dat hij goed voor Brazilië moet fluiten... die kunnen natuurlijk niet afgaan op hun eigen toernooi in eigen land :S

Ook wel chill voor hem als hij Sao Paolo levend kan verlaten natuurlijk..moet nu wel lukken op zich....
Waarschuw beheerder
Nou dit Brazilie mag zo wel komen hoor in de volgende ronde. :devil:
Uiteindelijk qua score wel terecht gewonnen, maar vraag niet hoe... Geflatteerde zege=ook een zege.
Waarschuw beheerder
wordt een latertje morgen avond,Engeland - Italie begint om 24:00 nederlandse tijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op vrijdag 13 juni 2014 om 11:05:
wordt een latertje morgen avond,Engeland - Italie begint om 24:00 nederlandse tijd.

word ook een heerlijk potje :kwijl:

erna om 3u nog een potje ja :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 13 juni 2014 om 11:09:
word ook een heerlijk potje :kwijl:

dat denk ik ook,ga hem zeker kijken.

Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 13 juni 2014 om 11:09:
erna om 3u nog een potje ja :lol:

Ivoorkust - Japan sla ik denk ik wel over,even kijken of ik geen slaap heb.

maar ja eerst Nederland vanavond,ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op vrijdag 13 juni 2014 om 11:18:
Ivoorkust - Japan sla ik denk ik wel over,even kijken of ik geen slaap heb.

ja hier denk ik het zelfde er over...

Uitspraak van master of puppets op vrijdag 13 juni 2014 om 11:18:
maar ja eerst Nederland vanavond,ben benieuwd.

zowiezo veel bier erbij... dat is al 1 ding wat zeker is.... :lol:
donateur
Uitspraak van master of puppets op vrijdag 13 juni 2014 om 11:05:
d,Engeland - Italie begint om 24:00 nederlandse tijd.

Juist om 3:00 Nederlandse tijd voor zover ik in een schema zie..(allemaal NL tijd:)
http://wk2014.nl/wk-wedstrijden/groepsfase

Hmm maar hier weer andersom, vaag
http://www.onsoranje.nl/wk2014/speelschema
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 13 juni 2014 om 14:17:
Juist om 3:00 Nederlandse tijd voor zover ik in een schema zie

op AD staat ook 0:00 uur,dus het zal wel goed zijn zo.
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld/integration/nmc/frameset/wk2014/kalender.dhtml
donateur
Engeland - Italië is ook (voor ons in Europa) wel meer een wedstrijd voor om 0:00 :P Wellicht hebben ze het op de wk site niet aangepast.. en is dat wedstrijdtijdstip een keer geruild oid?
Waarschuw beheerder
engeland italie 24u
en ivoorkust japan om 3u
Waarschuw beheerder
Nog een klein uurtje... en dan beginnen ze bijna aan het Wilhelmus :)

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Haha Wtf man

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben ook wel benieuwd naar chili zo
Waarschuw beheerder
5 - 1
Woehoe!!

Jammer dat het 4 jaar geleden ook niet zo gelopen is... maar dit maakt al een heleboel GOED!!!

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
oleeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
vond chili - australie gisteren niet echt spannend om naar te kijken opzich :lol:
Waarschuw beheerder
ik ben nog steeds aan het beseffen wat er gebeurde gister. :LOL:
dik spain in die aars
Waarschuw beheerder
vanavond een mooie pot... engeland - italie
Waarschuw beheerder
+1
what time is it? i'ts 5 past Cassilas :-D

Waarschuw beheerder
[img width=442 height=438 cacheid=00160b8d003225362fee0ead1a02e25933]http://433.nl/rte/basic/BqEy78lCIAMUWTb_png.png[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zaterdag 14 juni 2014 om 16:03:
Echt mooi die grijns op z'n smoel. :LOL:

had dat liever 4 jaar geleden gezien tegen cassilas...
dan had die grijns toch een hele grotere meerwaarde gehad....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 14 juni 2014 om 17:14:
had dat liever 4 jaar geleden gezien tegen cassilas...
dan had die grijns toch een hele grotere meerwaarde gehad....

True, maar dit is wel een mooie overwinning imo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zaterdag 14 juni 2014 om 17:16:
True, maar dit is wel een mooie overwinning imo.

het blijft een litteken....

tuurlijk is deze mooi... maar dat is maar enkel een gewonnen wedstrijd in de poulefase...
alleen als ze dit toernooi wereldkampioen worden...
kan die litteken van 2010 vergeten worden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 14 juni 2014 om 17:22:
maar dat is maar enkel een gewonnen wedstrijd in de poulefase...

tja, vind de vernedering tegenover spanje gewoon mooi. :LOL:
die hebben we iig in ons zak zitten. (h)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Colombia - Griekenland
Daar lopen onze centen! :devil:
Laat ons dan ook maar waar voor ons geld krijgen. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 14 juni 2014 om 17:22:
het blijft een litteken....

tuurlijk is deze mooi... maar dat is maar enkel een gewonnen wedstrijd in de poulefase...
alleen als ze dit toernooi wereldkampioen worden...
kan die litteken van 2010 vergeten worden :P

Denk niet dat dat gaat gebeuren. Maar zou wel heel mooi zijn. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zaterdag 14 juni 2014 om 17:36:
tja, vind de vernedering tegenover spanje gewoon mooi. :LOL:
die hebben we iig in ons zak zitten. (h)

ja is ook zo (y)
heerlijk dat ze mentaal hard zijn vernederd idd...
mee doen is leuker dan de titel winnen... :rot:

als je toch op een eindtoernooi speelt wil je als Nederland zijn de toch proberen voor de titel te gaan...
iig het maximale eruit halen wat erin zit met opgeheven hoofd, zodat ze niks valt te verwijten.

maar de eerste stap is zeker gezet... op naar woensdag, dan kun je al na 2 wedstrijden plaatsen voor de volgende ronde...
maar heb gisteren australie zien spelen en dat mag geen probleem zijn woensdag...

stiekum hoop ik dat chili wint van spanje... dan mag spanje weer het vliegtuig pakken naar huis na wedstrijd 3.

en komen wij die niet meer tegen in het toernooi...
Waarschuw beheerder
colombia al snel op 1-0 voorsprong tegen griekenland

colombia wel best een goede ploeg... verwacht ook wel dat ze gaan winnen vandaag...

ik zou als colombiaan echt geen eigen goal willen maken als ik terug denk aan wk '94

Waarschuw beheerder
1-0 japaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn
Waarschuw beheerder
Vanavond Argentinië, benieuwd of deze heren hun rol als favoriet waar kunnen maken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hammertime op zondag 15 juni 2014 om 16:32:
Vanavond Argentinië, benieuwd of deze heren hun rol als favoriet waar kunnen maken...

+1

Was net op studio brasil met tom ektberts al dat het daar al volzit met gekke argentijnen die wegen blokkeren enzo. Brazillianen vinden dat niet zo cool en die gaan iedereen die blauw wit draagt uit lopen schelden vanuit de auto enzo. 3x raden wat voor kleuren ekte Tom aan had. :roflol:
Die spelen iig. bijna een thuiswedstrijd met zoveel (helemaal gekke-) fans. :P

Waarschuw beheerder
http://m.shortme.us/news.php?url=robben-gediskwalificeerd-voor-wk-wegens-doping-55535
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2014 om 19:22:
http://m.shortme.us/news.php?url=robben-gediskwalificeerd-voor-wk-wegens-doping-55535

:LOL: (Y)
Waarschuw beheerder
Mohohoho, Zwisterland zwijnt in de extra tijd zeg! :bye: Equadoooooooorrrrrrr
Waarschuw beheerder
zoo mooie actie zwitserland laatste minuut _0_
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Dre zuurkool op zondag 15 juni 2014 om 19:50:
zoo mooie actie zwitserland laatste minuut _0_

Jammer dat dit asociale land in de laatste minuut wint .

Waarschuw beheerder
die Griezmann :S doet me aan iemand denken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Montana op zondag 15 juni 2014 om 20:14:
Jammer dat dit asociale land in de laatste minuut wint .

Gewoon beter spel... beste wint hé
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op zondag 15 juni 2014 om 21:29:
Komt Pogba ook goed weg!

had wel gedacht van die krijgt rood :yes:

komt idd goed weg
Waarschuw beheerder
2-0 benzema

volgens mij geen goal...
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 15 juni 2014 om 22:07:
2-0 benzema

volgens mij geen goal...

eerste lat-balcontact niet, daarna door keepers toedoen wel
Waarschuw beheerder
benzema nog niet zo slecht als ze vaak beweren :lol:
Waarschuw beheerder
Sierd de Vos.... wat blijf je toch ook een baas!
VI Oranje is rond deze dagen gewoon genieten _O_
Waarschuw beheerder
10 minuten te laat inschakelen op de wedstrijd Argentinië - Bosnië.
en gelijk de 1-0 gemist :/
Waarschuw beheerder
Eigen goal uit vrije trap... no worries :)
Waarschuw beheerder
messi nog niet echt gezien in de eerste helft....
Waarschuw beheerder
Vind Argentinië nou niet bepaald overtuigend voetballen.
Miste dat ook al bij Brazilië en Uruguay.....
Waarschuw beheerder
En Nederland gewoon de beste tot nu toe wat ik van de wedstrijden gezien hebt
Waarschuw beheerder
vind die lijntjes trekken wel een beetje kleuterschoolachtig overkomen.
Waarschuw beheerder
Ik ben wel heel benieuwd naar Duitsland - Portugal
Waarschuw beheerder
-1
Hoop dat die duitsers kapot worden gespeeld door de portugezen....dan zijn die ook weer rustig :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op maandag 16 juni 2014 om 09:29:

opzich wel logisch als mensen altijd een meter naar voren wil smokkelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefan Post op maandag 16 juni 2014 om 13:21:

ik ook :honger:

Uitspraak van Montana op maandag 16 juni 2014 om 13:23:
Hoop dat die duitsers kapot worden gespeeld door de portugezen....dan zijn die ook weer rustig :d

zou mooi zijn idd :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op maandag 16 juni 2014 om 01:35:
Vind Argentinië nou niet bepaald overtuigend voetballen.
Miste dat ook al bij Brazilië en Uruguay.....

Inderdaad. Ik vind sowieso Argentinië niet overtuigend, ik vraag me dan ook af tot hoe ver ze komen gaan in dit toernooi. Messi is niet in topvorm, daarnaast zit er toch duidelijk een verschil in de Messi van Barcelona en van Argentinië.

Benieuwd na de wedstrijden van vanavond. Tot noch toe durf ik geen uitgesproken favoriet voor de eindzege aan te wijzen.
Waarschuw beheerder
Op deze manier gaan er alleen maar wijven WK poultjes winnen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hammertime op maandag 16 juni 2014 om 13:41:
Inderdaad. Ik vind sowieso Argentinië niet overtuigend, ik vraag me dan ook af tot hoe ver ze komen gaan in dit toernooi. Messi is niet in topvorm, daarnaast zit er toch duidelijk een verschil in de Messi van Barcelona en van Argentinië.

Kwa naam zitten er ook veel andere grote namen bij Argentinië...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op maandag 16 juni 2014 om 09:29:

[img width=626 height=487]https://album.partyflock.nl/83996877_702200677.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefan Post op maandag 16 juni 2014 om 13:21:

Ik oke!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 16 juni 2014 om 13:28:
opzich wel logisch als mensen altijd een meter naar voren wil smokkelen.

ach ik vond dat altijd wel meevallen een het hoort gewoon bij voetbal,nog even een dan komen ze met
een landmeter het veld op om te meten of de afstand wel goed is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op maandag 16 juni 2014 om 14:43:
ach ik vond dat altijd wel meevallen een het hoort gewoon bij voetbal,nog even een dan komen ze met
een landmeter het veld op om te meten of de afstand wel goed is.

je kunt ook beetje overdrijven he :lol:
Waarschuw beheerder
http://nos.nl/wk2014/artikel/661893-duitsland-sterker-dan-ooit.html

aad de mos :facepalm:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 16 juni 2014 om 14:44:
http://nos.nl/wk2014/artikel/661893-duitsland-sterker-dan-ooit.html

aad de mos :facepalm:

En dan verliezen met 3-1 van Portugal :ROFLOL:
Waarschuw beheerder
http://nos.nl/wk2014/artikel/661792-ronaldo-ik-ben-100-procent-fit.html

Waarschuw beheerder
:bye: pepe
Waarschuw beheerder
pepe echt dom... nu een rode kaart voor pepe...

ruststand 3-0 duitsland nu :lol:

:bye: portugal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 16 juni 2014 om 15:05:
http://nos.nl/wk2014/artikel/661792-ronaldo-ik-ben-100-procent-fit.html

Zal allemaal maar weinig uithalen! :devil: Die krijgt zo niet zoveel kans om z'n torso te tonen of te laten zien hoe goed ie tot 15 kan tellen oid.

Uitspraak van grunnhardcore op maandag 16 juni 2014 om 18:59:
:bye: portugal

Waarschuw beheerder
had Portugal wel hoger ingeschat...
Waarschuw beheerder
Goeie kans voor Duitsland net.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
3-0 en met een man meer in de rust... dat was einde wedstrijd!
donateur
Pepedepep rooie mooi afgemat :Zwaai: Portugal.

Nette zege voor onze oosterburen, wordt een mooie pot als we daar tegenover komen..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op maandag 16 juni 2014 om 20:03:
Hij heeft niet ál te veel hersencellen..

moet je maar eens luisteren als sierd de vos commertaar geeft...

sierd over pepe in het begin :lol:

Waarschuw beheerder
nu nigeria - iran..

een potje waar ik al jaren naar uit keek :P
Waarschuw beheerder
nigeria veel sterker (y)
Waarschuw beheerder
ja idd... wat doet iran ook op het wk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 16 juni 2014 om 21:18:
ja idd... wat doet iran ook op het wk?

hebben zich geplaatst via de kwalificatie wat is het probleem verder?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 16 juni 2014 om 21:29:

zie liever ibra op het wk spelen... jij niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 16 juni 2014 om 21:32:
zie liever ibra op het wk spelen... jij niet?

tsja, het is geen EK mattie dus er doen ook poulewinnaars van andere continenten mee he
Waarschuw beheerder
Pff die Arno Vermeulen ga ik echt met de minuut meer haten.. Sowieso zware droeftoeter in de eredivisie, maar ook op WK verschrikkelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 16 juni 2014 om 21:36:
tsja, het is geen EK mattie dus er doen ook poulewinnaars van andere continenten mee he

helaas wel (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daveS op maandag 16 juni 2014 om 21:44:
Pff die Arno Vermeulen ga ik echt met de minuut meer haten.. Sowieso zware droeftoeter in de eredivisie, maar ook op WK verschrikkelijk!

liever sierd de vos?
Waarschuw beheerder
Lekker begin voor de VS, binnen 1 minuut scoren. B)
Waarschuw beheerder
ik schakel in de 2e minuut in... gelijk een doelpunt gemist :/

word geen saaie 0-0 tenminste... haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 17 juni 2014 om 00:04:
word geen saaie 0-0 tenminste... haha

Nee idd. :lol:
Ik wilde net zeggen: wel een saaie 0-1 maar de ghanezen maken er plots 1-1 van. :P

Yankees winnen toch nog met 2-1. Staan nu gelijk met den duitscher. :clown:
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Gelache woar op maandag 16 juni 2014 om 21:29:

Geen daadwerkelijk probleem, alleen gezien de status van het land vraag je je af waarom ze een uitnodiging voor kwalificaties hebben gehad of überhaupt participeren, maar goed misschien moet het voetbal los staan van de politiek. Maar als je van een land tussen de deelnemers raar staat te kijken dan zijn hun het imo wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 16 juni 2014 om 22:29:
liever sierd de vos?

Sierd mag ik graag horen bij een potje in de Primera of zoals hij nu bij VI Oranje doet. Maar zet voornamelijk BBC op tijdens WK potjes. Ook in de rust is dat fijn. Grappig hoe die gasten verschillen met die Nederlanders.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben benieuwt hoe die belgen gaan spelen vandaag

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 16 juni 2014 om 22:29:
sierd de vos

Haha echte koning hij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 juni 2014 om 12:16:
Haha echte koning hij

moet jij niet voetballeng??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 17 juni 2014 om 12:14:
ik ben benieuwt hoe die belgen gaan spelen vandaag

Valt nog niet echt mee he? Helemaal nu die algerijnen allemaal achterin blijven om de voorsprong te behouden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 17 juni 2014 om 18:39:
Valt nog niet echt mee he? Helemaal nu die algerijnen allemaal achterin blijven om de voorsprong te behouden...

Indd
Waarschuw beheerder
suffe pot saai verdedigend voetbal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op dinsdag 17 juni 2014 om 19:04:
suffe pot saai verdedigend voetbal.

Ja jammer. :nocheer:
Begrijpelijk vanuit de algerijnen, maar de belg creeert ook niet veel kansen. Valt een beetje tegen (of misschien teveel van verwacht, kan ook natuurlijk...).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 17 juni 2014 om 18:39:

belgie valt zwaar tegen... had veel meer van hun verwacht...
Waarschuw beheerder
Woppa, toch de 1-1.
Laat maar mooi spannend slot worden. B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 17 juni 2014 om 19:24:
belgie valt zwaar tegen... had veel meer van hun verwacht...

Waarschuw beheerder
Alee da's nr. 2! :cheer:
Waarschuw beheerder
En ze hebben de overwinning binnen. Ging niet van harte, maar toch leuk voor de zuiderbuur.(Y)
Waarschuw beheerder
ging niet van harte met die belgen....
Waarschuw beheerder
wel een stuk leuker ook om naar te kijken in de slotfase :-D
Waarschuw beheerder
in het begin wel slecht... 2e helft wel beter...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 17 juni 2014 om 19:57:
straks Brazilië - Mexico?

(Y)

Hele stadion voluit volkslied blèren, mooi hoor die bezieling maar klinkt helemaal nergens naar. Dan maar beter stilhouden. :clown:
Waarschuw beheerder
ramires rechts buiten :/
had ie lucas moura maar mee moeten nemen :[
Waarschuw beheerder
word een mooi potje om van te smullen denk ik :honger:
Waarschuw beheerder
Vatos Mexicos! :cheer:

Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 17 juni 2014 om 21:00:
word een mooi potje om van te smullen denk ik :honger:

Let's hope so!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh, lekker stevig potje nu al!
Waarschuw beheerder
BBelgië was echt een bout wedstrijd, helemaal naar huis haasten om die pot te checken...

Nu tenminste een echte wedstrijd

Waarschuw beheerder
goeie scheids. laat lekker door voetballen (Y)
Waarschuw beheerder
Bijna een titty-goal van die homo! :lol:
Waarschuw beheerder
mooie pot dit :-) en

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2014 om 21:36:
goeie scheids

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heerlijke wedstrijd hopelijk brazil 3e inde groep met die geblondeerde homoz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 juni 2014 om 21:57:
eerlijke wedstrijd hopelijk brazil 3e inde groep met die geblondeerde homoz

Waarschuw beheerder
Eens. Maar overtuigend vind ik ze niet!
Waarschuw beheerder
ook een sterke poule met kroatie mexico en brazilie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op dinsdag 17 juni 2014 om 22:28:
Die keeper

transfer aan het afdwingen B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hernandez \o/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op dinsdag 17 juni 2014 om 22:29:
transfer aan het afdwingen B)

Speelt ergens in 1.Lique in Frankrijk.... fijn keepertje voor de Eredivisie!

Overigens; Donkerrood was dat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op dinsdag 17 juni 2014 om 22:37:
fijn keepertje voor de Eredivisie!

na deze wedstrijd niet meer betaalbaar voor eredivisie begrippen hoor :D

ken de keeper niet btw, had er nog nooit van gehoord :)

Uitspraak van Robkûh :hi: op dinsdag 17 juni 2014 om 22:37:
Donkerrood was dat!

:jaja:
Waarschuw beheerder
brazilie weer gespaart voor rood, in de eerste wedstrijd neymar met elleboogstoot ook al gespaart :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 17 juni 2014 om 22:44:
wat een keeper joh :O

zo :o

heeft iig extreem goed z'n dag!
Waarschuw beheerder
was een zenuwslopende pot. Erg sterk mexico.
Waarschuw beheerder
no penalty no party voor brazilie :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op dinsdag 17 juni 2014 om 22:51:
was een zenuwslopende pot. Erg sterk mexico.

+1
Waarschuw beheerder
Gaat probleem worden als ze 2e worden.
Maar goed, ze staan nog 1e poule
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op dinsdag 17 juni 2014 om 22:58:
Gaat probleem worden als ze 2e worden.
Maar goed, ze staan nog 1e poule

dan ontlopen we nog brazilie niet als ze 2e worden :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
pure tijd verspilling deze wedstrijd pfff

enige actie is soms een koreaan die de bal het stadion uitschiet damm :dood:
Waarschuw beheerder
nice afstand schot... keeper kansloos hahaha :roflol:

0-1 korea
Waarschuw beheerder
1-1 ook een geweldig uitgespeelde kans :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 18 juni 2014 om 01:27:
keeper kansloos hahaha :roflol:

Kansloze keeper idd. :P:facepalm:

Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 18 juni 2014 om 01:30:
1-1 ook een geweldig uitgespeelde kans :lol:

Beste butpot eigenlijk he. Is nu pas leuk omdat het weer gelijk is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 18 juni 2014 om 01:37:
Beste butpot eigenlijk he. Is nu pas leuk omdat het weer gelijk is.

wedstrijd van het tournooi
Waarschuw beheerder
ik ga nba wedstrijd#6 van vanacht ff opnemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 18 juni 2014 om 01:49:
wedstrijd van het tournooi

Nou en of, ik stop met kijken. Beter gaat het niet worden!

Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 18 juni 2014 om 01:49:
ik ga nba wedstrijd#6 van vanacht ff opnemen

Grapje zeker?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
zag het vanmiddag op sport1 staan....

vond het erg amateuristisch van sport1 :roflol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 18 juni 2014 om 01:57:
ff kijken of je wakker was

Haha, dat heeft niets met wakker zijn te maken. :cry:
Zwaar teleurgesteld zo kansloos als miami eraf ging.

Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 18 juni 2014 om 01:59:
vond het erg amateuristisch van sport1 :roflol:

Da's idd. best amateuristisch! :lol:

Nou ik ga maar ff slapen, adrenaline van laatste wedstrijd is weer gezakt. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 18 juni 2014 om 02:03:
Haha, dat heeft niets met wakker zijn te maken. :cry:
Zwaar teleurgesteld zo kansloos als miami eraf ging.

had ook veel meer van lebron james verwacht :O
teleurstellend!!

Uitspraak van SuB Bass op woensdag 18 juni 2014 om 02:03:
Da's idd. best amateuristisch! :lol:

staat er echt op... interactieve tv kpn staat vanacht wedstrijd#6 en morgenvroeg de herhaling :roflol:
erg slecht.... :lol:

Waarschuw beheerder
vanavond :woop:
Waarschuw beheerder
-1
een cafe in de binnenstad ofzo

jij?
Waarschuw beheerder
-1
Kroeg waar ik werk... altijd gezellig.
Maandag weer werken tijdens de Wedstrijd, ofja, betaald voetbal kijken :lol:
Waarschuw beheerder
-1
als klanten bestellen moet je af en toe aan het werk en mis je net die ene goal omdat je een biertje bedient :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 18 juni 2014 om 11:23:
als klanten bestellen moet je af en toe aan het werk en mis je net die ene goal omdat je een biertje bedient :P

Nope, sta garderobe.. Tijdens de wedstrijd komen er misschien maar 1 of 2 binnen. Meeste komen voor de wedstrijd al (uur eerder open) of tijdens de rust.
Waarschuw beheerder
-1
vanavond weer 5-1?

Australië ook niet zo heel sterk ploegje toch?

Waarschuw beheerder
24-0

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
zegt ie nou Zuigen langs de lijn..... :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Vanavond is ORANJE weer aan de beurt... van de vorige wedstrijd heb ik enorm van genoten. Geweldig!
Een dag later heb ik me nog vaak laten knijpen om te kijken of ik wel echt wakker was en niet aan het dromen.

Wat denken we hier... hoeveel gaat het worden vanavond tijdens Australië - Nederland? Ik schat 0 - 2

Waarschuw beheerder
[img width=620 height=352 cacheid=00160c4400322608349dc3cd1a02e268e7]http://www.livestand.nl/wp-content/uploads/2014/06/roy_donders_juichpak.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 18 juni 2014 om 15:12:
Positive vibes m8! Janken kan altijd nog. :P

We gaan ze pakken, oké vanavond haal ik wel een krat bier in huis. :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op woensdag 18 juni 2014 om 15:14:
We gaan ze pakken, oké vanavond haal ik wel een krat bier in huis. :P

:devil:
Als ze ze maar niet onderschatten. Uit de interviews bleek wel dat dat in het elftal ook leeft, maar goed het zeggen is het niet meteen ook doen.
Zelf ben ik er niet zo uitgesproken over als grunn, weet niet of het echt een makkie gaat worden.
Straks speelt australië in een 10-0-0 systeem, daar moet je toch eerst door-/om-/overheen. :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 18 juni 2014 om 15:18:
Als ze ze maar niet onderschatten. Uit de interviews bleek wel dat dat in het elftal ook leeft, maar goed het zeggen is het niet meteen ook doen.

ze zijn het ek2008 nog echt niet vergeten ;)

Zelf ben ik er niet zo uitgesproken over als grunn, weet niet of het echt een makkie gaat worden.

cahill de beste speler van Australië.
de meeste spelen niet zo hoog niveau.

wij hebben veel meer kwaliteiten...

Straks speelt australië in een 10-0-0 systeem, daar moet je toch eerst door-/om-/overheen. :P

mag van mij... als ze verdedigen kunnen ze niet scoren :P
Waarschuw beheerder
net een spanjaard keihard in zn aars genaaid tijdens een potje wipeout hd
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 18 juni 2014 om 15:21:
wij hebben veel meer kwaliteiten...

Dat zal toch de doorslag moeten geven idd!

Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 18 juni 2014 om 15:21:
mag van mij... als ze verdedigen kunnen ze niet scoren :P

Da's ook weer zo. (Y) Ik hoop er niet op want tegen zo'n "muur" voetballen is niet echt garantie voor spetterende wedstrijden....
Het zal mij benieuwen.

Zin an! :banana:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 18 juni 2014 om 15:29:
Da's ook weer zo. (Y) Ik hoop er niet op want tegen zo'n "muur" voetballen is niet echt garantie voor spetterende wedstrijden....
Het zal mij benieuwen.

net als algerije, suffe pot was dat zeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op woensdag 18 juni 2014 om 15:56:
net als algerije, suffe pot was dat zeg.

Ja dat was idd. ook niet veel, hoewel het nog wel "spannend" was of de belgen terug zouden komen.
De wedstrijd van afgelopen nacht rusland-korea was pas écht een waste of time. (N)

Maar nu:
[img cacheid=00002cc400322491116a2608 width=59 height=36]http://www.dbz-media.nl/forum/style_emoticons/default/smiley_holland.gif[/img]
[img width=30 height=20]http://tweakimg.net/g/s/oranje.gif[/img]
[img cacheid=00002cc400322491116a2608 width=59 height=36]http://www.dbz-media.nl/forum/style_emoticons/default/smiley_holland.gif[/img]

Net een van de goals van van persie weer op tv, met die snoeks als commentator. Hoor hem toch echt "Perversie" zeggen? Iemand ook opgevallen of zijn het de stemmen? :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
[img width=600 height=338 cacheid=00160c51003226151fa9215b1a02e269b7]http://37.media.tumblr.com/tumblr_lq1xt4q0lq1r1eh8io1_1280.jpg[/img]

hup holland!!
Waarschuw beheerder
Goddamn! Doet die Cahill ook niet nog eens!
1-1
Wel mooi spannend zo. B)
Waarschuw beheerder
Dus NL 6 punten, straks spanje-chili. Spanje eraf en eruit. :devil:

Waarschuw beheerder
-1
Woehoeeeeeeee we zijn doooooorrrrrrrr
Waarschuw beheerder
-1
op het nippertje gewonnen...
Waarschuw beheerder
Potverdikkie, da's wel ff wat anders dan die biljartbal van een jack van gelder! :9

[img width=555 height=312 cacheid=00160c550032261936644c541a02e26b0d]https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10418358_775603182473237_2092279657107267770_n.png[/img]
Waarschuw beheerder
En chili pakt de leiding tegen spanje. :O(Y)
Waarschuw beheerder
Spanje - Chili 0 - 1
Woppah!!

Waarschuw beheerder
Ik was net ff schijten, staat het 0-1.. :o in welke minuut ongeveer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2014 om 21:22:
Ik was net ff schijten, staat het 0-1.. :o in welke minuut ongeveer?

22 ste minuut 2e helft. :clown:
Beste bevalling niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 18 juni 2014 om 21:25:
Beste bevalling niet?

flinke negerling indd :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2014 om 21:26:
flinke negerling indd

Ff nelson mandela op de boot gezet. B)
Waarschuw beheerder
Hahah spanje lachtertje
Waarschuw beheerder
2-0 Chili, :bye: Spain in the ass!
Waarschuw beheerder
en weer casillas aan et blunderen?

Waarschuw beheerder
Spanje spanje, pijnlijk... niks lukt... einde spanje...

alleen iniësta blijft geweldig. wat een superspeler.
Waarschuw beheerder
donateur
bon dias spanje

Waarschuw beheerder
Het is treurig om te zien.
Allah heeft ze verlaten...
Waarschuw beheerder
Nu nog van Australië verliezen en feest is compleet in Spanje..
Waarschuw beheerder
donateur
hasta la vista spain
Waarschuw beheerder
Beste tegenstelling; 4 jaar geleden kampioen en nu niet eens door na 1ste ronde. Bijna zielig!
Waarschuw beheerder
[img width=490 height=628 cacheid=00160c5c00322622bbf997df1a02e26cba]https://i.imgflip.com/9o1pj.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 18 juni 2014 om 16:48:
of zijn het de stemmen? :nocheer:

beetje haldol nodig? ;-)
Verder mooi dat spanje eruit ligt natuurlijk. Het is wel weer genoeg geweest met hun winning streak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op woensdag 18 juni 2014 om 23:43:
beetje haldol nodig? ;-)
Verder mooi dat spanje eruit ligt natuurlijk. Het is wel weer genoeg geweest met hun winning streak.

Nee ik red me wel hoor, bedankt. ;)

Ja spanje is nr. 1.
Nou Ronaldo nog naar huis (liever niet eigenlijk want volgens z'n coach zal ie wel eens nooit meer kunnen spelen als ie nu met z'n kapotte knie door gaat voetballen), maar Portugal was sowieso kandidaat nr. 2 om de poulefase niet te overleven. En dan Uruguay nog. :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op donderdag 19 juni 2014 om 00:18:
Engeland ook!

Inderdaad! (Y) Mooi terug naar dat eiland. :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 19 juni 2014 om 00:54:
Inderdaad! (Y) Mooi terug naar dat eiland. :bye:

Engeland heeft al zo lang niks gewonnen
Waarschuw beheerder
0-3 Kroatië..

Leuk voetballend ploegje, verdient het meer om door te gaan dan Brazilië
Dus hoop Brazilië verliest van Kamaroen (liefst 3-0), Kroatië wint van Mexico (1-0)
Mexico is dan door op doelsaldo (0) aangezien Brazilië dan (-1) heeft

Stand ala 1;23, 19 juni
Kroatië - 6 (5-3)
Mexico - 4 (1-1)
Brazilië - 4 (3-4)
Kamaroen - 3 (3-4)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op donderdag 19 juni 2014 om 01:25:
Leuk voetballend ploegje,

Kroatië is altijd goed.
Onopvallend mar o zo gevaarlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je ziet meteen dat Kameroen weinig in te zetten heeft met 10 man. Ook stom die rode kaart, vooral de manier waarop hij het doet.
Waarschuw beheerder
nederland moet gewoon winnen tegen chili dan zijn ze winnaar van de poule dan spellen ze zondag 29 juni,als ze tweede
worden dan wordt het zaterdag 28 juni een dat komt niet zo goed uit want dan ben ik in de kuip bij nightmare outdoor.
Waarschuw beheerder
Brazilië wint heus wel van Kameroen, dus winnen van Chili (of 0-0) is genoodzaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op donderdag 19 juni 2014 om 11:47:
nederland moet gewoon winnen tegen chili dan zijn ze winnaar van de poule dan spellen ze zondag 29 juni,als ze tweede
worden dan wordt het zaterdag 28 juni een dat komt niet zo goed uit want dan ben ik in de kuip bij nightmare outdoor.

ow valt dat dan op zaterdag 28 juni?

dan ben ik ook op defQon :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 19 juni 2014 om 14:16:
ow valt dat dan op zaterdag 28 juni?

als nl 2e wordt in de poule spelen we idd de 28e om 18.00 uur tegen de nr 1 van poule a
worden ze 1e in de poule zullen ze zondag 29e spelen das idd beter ivm defqon :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dance @ G op donderdag 19 juni 2014 om 15:58:
als nl 2e wordt in de poule spelen we idd de 28e om 18.00 uur tegen de nr 1 van poule a
worden ze 1e in de poule zullen ze zondag 29e spelen das idd beter ivm plensqon :yes:

Sta beide dagen op Awake.. de keuzes :facepalm:
Waarschuw beheerder
Spanje beleefd wat wij als Nederland 2 jaar geleden meegemaakt hebben, na een fantastisch toernooi in Zuid Afrika (waar we helaas net naast de titel grepen)... een slecht EK gedraaid. Spanje ervaart dat nu na Europees Kampioen te zijn geworden een slecht WK erop volgend. Maar al met al is voor mij het WK al geslaagd doordat Nederland met 5 - 1 van Spanje heeft gewonnen (als revanche).
Waarschuw beheerder
Spanje heeft ook op alle fronten meegestreden in Europees Voetbal.
Laat beslissende titelstrijd, etc. etc.

Spelers raken op, zul je ook zien bij Engeland; Geen Winterstop
Waarschuw beheerder
2006 - 2014 R.I.P. Tiki Taka voetbal alles 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefan Post op donderdag 19 juni 2014 om 17:44:
Maar al met al is voor mij het WK al geslaagd doordat Nederland met 5 - 1 van Spanje heeft gewonnen (als revanche).

Jup inderdaad, dit dus eigenlijk al ja. (Y)
Waarschuw beheerder
nu Engeland - Uruguay...

zal na vandaag elke Engelse, Suarez nu ook gaan haten vanwege gedrag als 'diver'
Waarschuw beheerder
WK al geslaagd doordat Nederland met 5 - 1 van Spanje heeft gewonnen (als revanche).

alleen een geslaagde wk na dat ze de beker in handen hebben (y)
Waarschuw beheerder
beetje jammer voor die gast van kameroen..
Waarschuw beheerder
wat is er gebeurt met die gast van kameroen..... wilde kijken maar me oogjes gingen spontaan ff dicht voor een powernapje :P
Waarschuw beheerder
hahahaha suarez goal... allemaal wie hem nog niet haat in engeland... haat hem nu wel :lol:
Waarschuw beheerder
die assist van Cavani (l)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zuid-Amerika wel echt baas op dit tournooi tot nu toe!

Gaat het dan wéér niks worden met Engeland?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2014 om 22:10:
Gaat het dan wéér niks worden met Engeland?

Engeland samen met Spanje samen terug vliegen...

groepskorting is goedkoper he :lol:
Waarschuw beheerder
HEHE, eindelijk Wayne Rooney!

Waarschuw beheerder
-1
Toch 1-1 :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 19 juni 2014 om 21:36:
wat is er gebeurt met die gast van kameroen.....

stond te janken bij et volkslied, bleek dat zn vader 2 uur voor de wedstrijd was overleden..
Waarschuw beheerder
eigenlijks mag Uruguay wel naar huis van me...
Suarez altijd maar een diver gevonden...

maar ze kunnen ook allebei nog steeds naar huis toch? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ab Vetkwab op donderdag 19 juni 2014 om 22:36:
stond te janken bij et volkslied, bleek dat zn vader 2 uur voor de wedstrijd was overleden..

oefff...

wel apart dat die daar dan nog gewoon is :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 19 juni 2014 om 22:37:
maar ze kunnen ook allebei nog steeds naar huis toch? :P

italië en costa rica door :D
Waarschuw beheerder
byeee engeland
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Suarez pootje :nocheer:
Waarschuw beheerder
cavani ook zwaar overrated
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ab Vetkwab op donderdag 19 juni 2014 om 22:45:
cavani ook zwaar overrated

bij Napoli toen erg goeie speler met Hamsik & Lavezzi er om heen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zie liever forlan, wat een held is dat :respect:
Waarschuw beheerder
Italië-costa rica 1-1 :bye: engeland
Waarschuw beheerder
zummm robben is 30 depay is 20 van persie 29, ben nu wel een beetje god toch?
edit: rvp is ook al 30, ik geef op :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
35 is al wel oud voor een voetballer... zijn tijd is geweest lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 19 juni 2014 om 23:20:
35 is al wel oud voor een voetballer... zijn tijd is geweest lijkt me.

giggs goeie uitzondering he (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op donderdag 19 juni 2014 om 23:21:
giggs goeie uitzondering he (l)

och... het moet weer over man u gaan zeker :lol:

wel goede speler voor zijn leeftijd... maar laatste tijd ook veel als invaller...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 19 juni 2014 om 20:38:
alleen een geslaagde wk na dat ze de beker in handen hebben (y)

Die beker die winnen we niet. In 2010 waren we er met ons allen heel erg dicht bij... maar op dit WK zie ik het gewoon niet gebeuren dat Nederland met de beker thuis komt.
Natuurlijk zou ik niets liever willen als dat het wel zo zou zijn hé, dat ze wel daadwerkelijk als Wereldkampioen thuis komen en het hele land zal dan echt uit z'n voegen barsten...
maar nogmaals ik voorzie niet dat ze de finale gaan redden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefan Post op vrijdag 20 juni 2014 om 00:07:
maar nogmaals ik voorzie niet dat ze de finale gaan redden.

Zeiden ze ook over Songfestival :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op vrijdag 20 juni 2014 om 00:08:
Zeiden ze ook over Songfestival :lol:

Dat is ook BELACHELIJK!!! dat Oostenrijk dat gewonnen heeft :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van marthijn:bier: op donderdag 19 juni 2014 om 22:43:
Suarez

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Stefan Post op vrijdag 20 juni 2014 om 00:07:
. In 2010 waren we er met ons allen

Stephang!!!!
Waarschuw beheerder
ik gun het op 1 of andere manier ook italië wel (y)
Waarschuw beheerder
Nah, Costa Rica en dan Italië 2e in de poule...

Zijn er weer 2 tamelijk sterke landen weg

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 20 juni 2014 om 18:06:
ik gun het op 1 of andere manier ook italië wel (y)

NEE!
Waarschuw beheerder
Ik zie liever Italië dan Uruguay.
Italië is niet heel goed, maar wint echt met meer geluk. Uruguay heeft een paar topnamen die gevaarlijker zijn dan heel Italië
Waarschuw beheerder
Maar al met al is voor mij het WK al geslaagd doordat Nederland met 5 - 1 van Spanje heeft gewonnen (als revanche).

Hoe kan een groepswedstrijd een verloren finale compenseren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op vrijdag 20 juni 2014 om 18:13:
Ik zie liever Italië dan Uruguay.
Italië is niet heel goed, maar wint echt met meer geluk. Uruguay heeft een paar topnamen die gevaarlijker zijn dan heel Italië

ik vind italie ook wel een goede ploeg hebben...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2014 om 18:12:
NEE!

waarom niet?

Uitspraak van JSKI op vrijdag 20 juni 2014 om 18:13:
Hoe kan een groepswedstrijd een verloren finale compenseren

dit dus (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 20 juni 2014 om 18:18:
ik vind italie ook wel een goede ploeg hebben...

Ze gaan alleen best snel tegen grond. Jezus, wat was dat een harde trap zeg en dan de bal koppen van zo dichtbij...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 20 juni 2014 om 18:18:
NEE!
waarom niet?

Die hebben ook al te vaak gewonnen.

Waarschuw beheerder
1-0
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2014 om 18:28:
Die hebben ook al te vaak gewonnen.

ik had het over deze wedstrijd... niet over dit toernooi :P
Waarschuw beheerder
italië ken ze koffers al pakken? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 20 juni 2014 om 19:48:
italië ken ze koffers al pakken? :lol:

Nee toch|? Ze hebben van engeland gewonnen ;)
Waarschuw beheerder
ja weet ik... maar ze moeten nog tegen uruguay... die winnen ze ook niet zomaar ff
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze juist wel winnen van Uruguay..

Die handsbal van Suarez op 2010 staat me nog steeds op netvlies...wat een kwal
Waarschuw beheerder
frankrijk nu...
vind frankrijk wel een goede ploeg hebben...
Waarschuw beheerder
Zwitserland zijn vechters.... mooi ploegje
Frankrijk, jammer van Ribery :(
Waarschuw beheerder
Zwitserse gatenkaas en netjes van de baguetjes!
Waarschuw beheerder
makkie voor frankrijk....
echte outsider voor de titel...

frankrijk word onderschat!!!!!

Waarschuw beheerder
5-0 voor Zwartrijk
Zwitserland wel errug slecht hier...

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2014 om 22:31:
wel errug slecht hier...

hier ook hoor :lol:

Waarschuw beheerder
-1
http://nationalreport.net/netherlands-continue-world-cup-despite-doping-scandal/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juni 2014 om 07:27:
http://nationalreport.net/netherlands-continue-world-cup-despite-doping-scandal/

You Got Owned
Waarschuw beheerder
matige wedstrijd tussen Argentinie en Iran
Waarschuw beheerder
Ik zie Iran met geluk winnen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van V-Man op zaterdag 21 juni 2014 om 18:50:
matige wedstrijd tussen Argentinie en Iran

ik schakel net in en zie gelijk sterke kopbal van iran en de keeper tikt net over
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op zaterdag 21 juni 2014 om 19:02:
Ik zie Iran met geluk winnen :lol:

Aardige kansen ook gehad gewoon:lol:
Argentinië:facepalm:
Waarschuw beheerder
Kut Messi.. :kots:
Maarja, ook dit is voetbal hé
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Duitsland word kapot gespeeld door Ghana .
Waarschuw beheerder
-1
Geweldige wedstrijd
Waarschuw beheerder
mooi open potje :yes:

duitsland niet zo overtuigend als ik had gedacht....

Waarschuw beheerder
hoi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Montana op zaterdag 21 juni 2014 om 22:30:
Geweldige wedstrijd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Aus aus aus
Waarschuw beheerder
wereld spelers (y)
helaas nog niet echt goed spelend team :/

leuke overwinning :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op zondag 22 juni 2014 om 19:53:
wereld spelers (y)
helaas nog niet echt goed spelend team :/

vond dat ook opvallend...

grote namen bij België.... maar meer individu spelers dan team spelers

Waarschuw beheerder
Zozo, Algerije 0-3 voor op Z-Korea... verrassend...
Niet echt de meest boeiende wedstrijd natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2014 om 22:03:
Zozo, Algerije 0-3 voor op Z-Korea... verrassend...
Niet echt de meest boeiende wedstrijd natuurlijk.

Vond 'm anders prima te doen!
Waarschuw beheerder
donateur
come on yanks :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hammertime op zondag 22 juni 2014 om 23:02:
Vond 'm anders prima te doen!

idd! dat was verrassend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dance @ G op zondag 22 juni 2014 om 23:58:
come on yanks :woop:

tuurlijk niet....

als Portugal nu wint.... en VS wint volgende week van duitsland ( kleine kans)
dan grote kans dat Duitsland het vliegtuig naar huis kan pakken :P
Waarschuw beheerder
België ook op het laatste moment de 3 punten pas gepakt...

vond ze voor het wk wel sterker lijken dan nu.
nog niet echt overtuigend ondanks die vele grote namen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 23 juni 2014 om 00:13:
België ook op het laatste moment de 3 punten pas gepakt...

vond ze voor het wk wel sterker lijken dan nu.
nog niet echt overtuigend ondanks die vele grote namen...

100% mee eens
Waarschuw beheerder
Hoop echt wel dat USA 1-2 speelt vanavond... :Hi: Jankaldo en zwakbegaafde PEPe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op maandag 23 juni 2014 om 00:23:
Hoop echt wel dat USA 1-2 speelt vanavond... :Hi: Jankaldo en zwakbegaafde PEPe

Uitspraak van grunnhardcore op maandag 23 juni 2014 om 00:11:
tuurlijk niet....

als Portugal nu wint.... en VS wint volgende week van duitsland ( kleine kans)
dan grote kans dat Duitsland het vliegtuig naar huis kan pakken :P

deze scenario vind ik ook nog niet zo slechte hoor :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Ja, echt wel...
Ik zat zo dicht bij een goede voorspelling dat ik om 2 uur snachts de straat op gegaan ben en keihard Ronaldo voor homo heb staan uitmaken.. Godverdomme zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op maandag 23 juni 2014 om 13:09:
Ik zat zo dicht bij een goede voorspelling dat ik om 2 uur snachts de straat op gegaan ben en keihard Ronaldo voor homo heb staan uitmaken..

kan nog steeds wel hoor :lol:
Waarschuw beheerder
-1
en huppa we zijn groepswinnaar :D

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van V-Man op maandag 23 juni 2014 om 20:48:
en huppa we zijn groepswinnaar :D

En volgende ronde weg
Waarschuw beheerder
-1
Van Gaal met z'n "Gouden Pik" is een held :respect:

Zondag :

Waarschuw beheerder
-1
Opzich nog niet eens zo'n slechte wedstrijd. 2-0 Winst prima

Brazilië eruit tegen dit Chili... ik zeg van wel
Oranje door tegen Mexico... gaat een taaie strijd worden
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Robkûh :hi: op dinsdag 24 juni 2014 om 00:25:
gaat een taaie strijd worden

Liggen wel een niveautje hoger ook vind ik hoor.
Dus wordt echt tuff
Waarschuw beheerder
-1
Gelukkig heeft Mexico een keeper met een hoog vertrouwen in zichzelf. Laat de palen amper dekken met corners.
Komt wel goed dus ;)

Brazilië in 2010 was ook de winnaar in iedereens ogen, en we weten hoe die '22 cm grote kabouter' ons toen door kopte in het toernooi.
Maar Mexico kunnen we hebben, en dat ook zeker lukken
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op dinsdag 24 juni 2014 om 00:29:
Liggen wel een niveautje hoger ook vind ik hoor.
Dus wordt echt tuff

mexico is niet onmogelijk...
speelt graag aanvallend en dat ligt het NL elftal wel op dit toernooi...

sterk georganiseerd blijven in de verdediging... en de momenten zoals ook al de laatste wedstrijden al
gewoon gebruik maken van de snelle aanvallers...

geen Nederlandse school voetbal... maar met deze spelers wel zoals nu lijkt het beste systeem...
Waarschuw beheerder
-1
wat een sukkel is dat toch ook die suarez met zijn vampier trekjes
Waarschuw beheerder
-1
donateur
echt een hannibal die sjap :yes:
Waarschuw beheerder
ja, gun het urugay niet, Viezerik die suarez
Waarschuw beheerder
-1
Italië met dat verschrikkelijke anti voetbal lekker naar huis.. Prima zo!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 juni 2014 om 20:01:
Naam veranderd

fucking remsjo all over again...
Waarschuw beheerder
-1
:lol: die suarez...

die zien we ook niet meer terug op het wk :lol:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Prandelli ook ontslag
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 juni 2014 om 21:24:
Prandelli ook ontslag

genomen
Waarschuw beheerder
-1
Samaras.... wat een misselijke is dat zeg. Onverdiende penalty!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Robkûh :hi: op dinsdag 24 juni 2014 om 23:52:
Onverdiende penalty

daar heb ik er al wel veel meer van gezien op dit wk :/
Waarschuw beheerder
suarez moeten ze voor het leven schorsen vieze hong wat het is .
Waarschuw beheerder
-1
Eis is 2 jaar uit alle competities... Ben je mooi klaar mee als club zijnde :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Robkûh :hi: op woensdag 25 juni 2014 om 14:56:
Eis is 2 jaar uit alle competities... Ben je mooi klaar mee als club zijnde

als die chilinie nou 'slim' was, gaf ie m in blessure tijd een doodschop :lol:
Italie ging toch al naar huis dan 8)

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Montana op woensdag 25 juni 2014 om 14:41:
suarez moeten ze voor het leven schorsen vieze hong wat het is .

Jou ook

Waarschuw beheerder
-1
http://www.nusport.nl/wk-nieuws/3812025/suarez-laat-advocaten-overkomen-rio-verdediging.html
Waarschuw beheerder
-1

die word toch wel gewoon geschorst toch neem ik aan...
op welke manier je het bekijkt... hij heeft toch gewoon gebeten :lol:
Waarschuw beheerder
-1
suarez doet nou net of die slachtoffer is,ze mogen me niet de media maakt het erger dan het is blablablabla
je hebt zelf voor de derde keer iemand gebeten dus moet je ook niet gaan huilen,maar vind het ook wel lang
duren hoor dat onderzoek,de beelden spreken voor zich toch,die kopstoot van pele was ook binnen 24 uur
geregeld toen ze naar de beelden hadden gekeken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van master of puppets op donderdag 26 juni 2014 om 12:50:
suarez doet nou net of die slachtoffer is,ze mogen me niet de media maakt het erger dan het is blablablabla
je hebt zelf voor de derde keer iemand gebeten dus moet je ook niet gaan huilen,maar vind het ook wel lang
duren hoor dat onderzoek,de beelden spreken voor zich toch,die kopstoot van pele was ook binnen 24 uur
geregeld toen ze naar de beelden hadden gekeken.

hij had tot afgelopen nacht 0.00 de tijd om zijn verdediging in te leveren...
had ik ergens gehoord/gelezen

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Muntari en boateng ook naar huis gestuurd
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Robkûh :hi: op maandag 23 juni 2014 om 00:23:
Hoop echt wel dat USA 1-2 speelt vanavond..

beide hebben aan een gelijk spelletje genoeg....
Waarschuw beheerder
-1
fifa doet zo uitspraak straf suarez

http://www.rtlnieuws.nl/sport/bijtincident-suarez#node_925306
Waarschuw beheerder
montana weer minnetjes aan het uitdelen :lol:

leuke bijdrage hoor :lol: (y)

Waarschuw beheerder
spannenddddddddddddddddddd
hier staat ie op
Waarschuw beheerder
waar kun je het zien??

ik kan het niet zien via rtlnieuws

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2014 om 15:51:
hier staat ie op

Waarschuw beheerder
suarez,

9 wedstrijden schorsing en 4 maanden niet mee doen aan enig voetbal gerelateerde activiteiten,
en een boete van 100,000 zwitserse franken
met ingang vanaf nu.

goed bezig kneus!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 26 juni 2014 om 15:56:
ow ik ken die niet openen

oke, maar goed je weet t nu :)
ben zelfs sneller dan nu.nl jwt (H)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 26 juni 2014 om 15:56:
ow ik ken die niet openen

en je moet silverlight hebben
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2014 om 15:59:
byebye carriere van dracula

boete 80.000

bye bye carriere

geen barca en real madrid meer :bye:

sponsors trekken zich terug :lol:

wat gaat liverpool nu doen???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 26 juni 2014 om 16:01:
wat gaat liverpool nu doen???

ze hadden hem toen ook al extra bestraft toch de vorige keer???
als ze mans genoeg zijn mag die naar de beloften voor het hele seizoen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2014 om 16:06:
als ze mans genoeg zijn mag die naar de beloften voor het hele seizoen (Y)

ontslag?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 26 juni 2014 om 16:09:
ontslag?

weet niet of ze dat willen.
gaat ze veel centen kosten dan
Waarschuw beheerder
-1
dat wel... ben benieuwt...

er is geen hoger beroep mogelijk :lol:

suarez al onderweg naar huis?? :lol:
Waarschuw beheerder
-1
mist dus eerste 2 maanden van de premier league?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ab Vetkwab op donderdag 26 juni 2014 om 17:35:
mist dus eerste 2 maanden van de premier league?

en de voorbereiding en dergelijke.
straf gaat nu in.
hij mag zelfs geen stadion betreden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ab Vetkwab op donderdag 26 juni 2014 om 18:28:
gaan die niet nu al in dan

vanaf nu 4 maand !!

hij heeft nu ook 4 maand een stadion verbod ;)
Waarschuw beheerder
ochjong gaat ie toch gewoon onder de spelerspas van iemand anders spelen, lukte me ook zo vaak in de D

Waarschuw beheerder
-1
Hahahalgerije
Waarschuw beheerder
+1-1
De achtste finales

zaterdag 28 juni
18:00 uur Brazilië - Chili (Belo Horizonte)
22:00 uur Colombia - Uruguay (Rio de Janeiro)

zondag 29 juni
18:00 uur Nederland - Mexico (Fortaleza)
22:00 uur Costa Rica - Griekenland (Recife)

maandag 30 juni
18:00 uur Frankrijk - Nigeria (Brasilia)
22:00 uur Duitsland - Algerije (Porto Alegre)

dinsdag 1 juli
18:00 uur Argentië - Zwitserland (São Paulo)
22:00 uur België - Verenigde Staten (Salvador)
Waarschuw beheerder
-1
Chili, Colombia, Nederland, Griekenland, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland en België

(y)
Waarschuw beheerder
-1
Chili, Colombia, Nederland, Costa Rica, Nigeria, Algerije, Zwitserland, Verenigde Staten (y)
Waarschuw beheerder
-1
ze hebben echt een bord voor hun kop in Uruguay,ma vind nu ook al dat de FIFA hem als een hond behandelen,nou
dat klopt toch honden bijten ook.

http://www.ad.nl/ad/nl/1045/WK-voetbal/article/detail/3679943/2014/06/27/Oma-Suarez-De-barbaarse-FIFA-behandelde-hem-als-een-hond.dhtml
Waarschuw beheerder
-1
afkickverschijnselen zo rustdag :nocheer:

Waarschuw beheerder
-1
Brasil - Chili :woop:
Waarschuw beheerder
-1
Hoop echt dat Brasil eruit vliegt :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Fred gaat wel voor de Ron Jeremy look!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Montana op zaterdag 28 juni 2014 om 17:57:
Hoop echt dat Brasil eruit vliegt

:yes:
Waarschuw beheerder
-1
Chili :Cheer:

Lekker speelstijltje

Waarschuw beheerder
-1
spannnendddddd

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
Boeiend dit Brasil wordt never nooit wereldkampioen , moffen franzen slachten hun af
Waarschuw beheerder
-1
Zo eruit gaan is erg jammer. Moet wel zeggen dat Cesar tijdens de strafschoppen reeks zeer goed stond keepen.

Anderzijds, als Chili die laatste kans benut dan was heel het land gek geworden x2!
Waarschuw beheerder
-1
James Rodriguez :respect:
Waarschuw beheerder
Colombia zet goed hun tanden in Uruguay zeg! :lol:

Die 1e goal was wel klassen trouwens!

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
Zie dit Columbia Brazil ook wel uitschakelen ho0r jammer dat Falcao niet mee doet , op papier iig sterker dan Chili en Mexico

Waarschuw beheerder
+1-1
Waarschuw beheerder
-1
Luis Suárez heeft in zijn loopbaan veel meer tegenstanders gebeten. Dat meldt de Britse tabloid Daily Star. Volgens insiders bij de FIFA zou de spits van Uruguay als jeugdspeler in zeker vijf tegenstanders zijn tanden hebben gezet.
Waarschuw beheerder
+1-1
straks Nederland - Mexico... word een lastige wedstrijd maar geen onmogelijke opgave denk ik.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Montana op zondag 29 juni 2014 om 14:39:
Luis Suárez heeft in zijn loopbaan veel meer tegenstanders gebeten. Dat meldt de Britse tabloid Daily Star. Volgens insiders bij de FIFA zou de spits van Uruguay als jeugdspeler in zeker vijf tegenstanders zijn tanden hebben gezet.

Een gestoorde tik van 'm?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 29 juni 2014 om 15:17:
straks Nederland - Mexico...

zit ik hier dan in het geel-groen :/
wanneer speelt brazil???

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Montana op zondag 29 juni 2014 om 15:46:
Wanneer speelt Costa Rica ?

vanavond 10 uur

http://nos.nl/wk2014/schema/

Waarschuw beheerder
-1
:nocheer:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Montana op zondag 29 juni 2014 om 15:47:

Wat lach jij hey?
Waarschuw beheerder
-1
38 graden in Fortaleza :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Montana op zondag 29 juni 2014 om 17:10:
38 graden in Fortaleza :lol:

oke bedankt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Janklaas Goentelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
Waarschuw beheerder
hoop dat Griekenland ook vanaaf wint... maar zal vast wel niet en het zal vast Costa Rica worden in de 1/4 finale.

de halve finale is toch best reëel in zicht met de volgende tegenstander
Waarschuw beheerder
-1
Ik ben zo blij als 1 klein kind ....dit nederlands elftal kan wereldkampioen worden

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Montana op zondag 29 juni 2014 om 20:35:
Ik ben zo blij als 1 klein kind ....dit nederlands elftal kan wereldkampioen worden

Mongtana heeft ook gevoel _O_

:bier: :D

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Als die van Gaal maar nie het lef heeft om weer met 5 Verdedigers te beginne
Waarschuw beheerder
-1

eerst in de poule eruit, dan redden we deze niet... en nu ineens wereld kampioen kunnen worden???

nu bijna alle rondes al bijna opgenoemd niet? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 29 juni 2014 om 20:38:
eerst in de poule eruit, dan redden we deze niet... en nu ineens wereld kampioen kunnen worden???

nu bijna alle rondes al bijna opgenoemd niet? :lol:

Gewoon negatief blijven, dan kan het alleen maar meevallen.. :lol:

Nee, daar is het nu al te laat voor natuurlijk. Nu gaat de gekteng helemaal losbarsten natuurlijk B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2014 om 20:46:
Gewoon negatief blijven, dan kan het alleen maar meevallen.. :lol:

Echt hé :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 juni 2014 om 20:37:
Als die van Gaal maar nie het lef heeft om weer met 5 Verdedigers te beginne

beter met een 0-0 een extra spits inbrengen...
dan een verdediger moeten brengen omdat je 1-0 achter staat...

vond het verdedigend niet echt heel best vandaag...
ze liepen best vaak in de eerste de verdedigers simpel voorbij....
ze hadden er 20cm op moeten zitten maar ze gaven vaak 2 a 3 meter ruimte...
kijk maar eens hoe mexico de 1-0 kon maken met 3 spelers van oranje erbij.... dat mag niet.
als ze er dichter op zaten kon de schot simpel geblokt worden...

of wilde jij net als zoals ze tegen mexico met 4 spitsen op het einde spelen.
dus vanaf nu met 4 spitsen starten zeker haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2014 om 20:46:
Nee, daar is het nu al te laat voor natuurlijk. Nu gaat de gekteng helemaal losbarsten natuurlijk B)

de 1/2 halve finale best wel haalbaar.... vanaf dan kan het belgie worden... eventueel erna duitsland ofzo als ik het goed heb...
misschien hopen dat een iets minder land stunt tegen belgie...

maar eerst Costa Rica - Griekenland
Waarschuw beheerder
YES!
Waarschuw beheerder
Wat een wedstrijd... billen knijpen tot en met. Wel op z'n Duits hé, laatste minuten werk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 29 juni 2014 om 20:52:
de 1/2 halve finale best wel haalbaar.... vanaf dan kan het belgie worden... eventueel erna duitsland ofzo als ik het goed heb...
misschien hopen dat een iets minder land stunt tegen belgie...

België ben ik nou ook niet echt van onder de indruk hoor. Moet het nog maar zien met hun.
Gun het ze van harte, maar ik heb ze nog niet echt goed zien spelen.

Waarschuw beheerder
+2-1
(permanent verbannen)
.dit nederlands elftal kan wereldkampioen worden

Robben die aan Huntelaar vraagt, neem jij hem? Die mannen hebben iets voor elkaar over. Dat is kampioensmateriaal.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Zullen we nu Mongtana slaan?
Waarschuw beheerder
-2
Wat een triest zooitje is t voetbalforum geworden zeg de tering
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 29 juni 2014 om 23:28:
Wat een triest zooitje is t voetbalforum geworden zeg de tering

Nu jij reageert wel ja :lol:

Jongens, als Simon Stokvis hier arriveert dan weet je dat het niveau echt afgegleden is tot het afvoerputje van de samenleving :nocheer:
Waarschuw beheerder
Pastapouthopoulos (ofzoiets)..... Baaaaaaas!!! _O_

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op zondag 29 juni 2014 om 23:29:
Nu jij reageert wel ja :lol:

Jongens, als Simon Stokvis hier arriveert dan weet je dat het niveau echt afgegleden is tot het afvoerputje van de samenleving :nocheer:

Inderdaad.

Wat wil je zien dan, stoere simon?

onderbouw wat je er triest aan vindt dan...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2014 om 22:32:
België ben ik nou ook niet echt van onder de indruk hoor. Moet het nog maar zien met hun.
Gun het ze van harte, maar ik heb ze nog niet echt goed zien spelen.

en toch blijven het goede spelers...
zij kijken altijd een beetje op tegen NL en willen zich altijd extra en bewijzen dat ze niet minder zijn dan de Nederlanders.
Waarschuw beheerder
-1
NL heeft gewoon overal naam/zichzelf bewezen, en vergelijking met België is niet echt relevant ofzo..

Belgen leuke namen nu, verwachtingen daardoor ook zo hoog dat het eigenlijk alleen maar tegen kon gaan vallen..
Poule hebben ze makkelijk gehaald, maar geen spektakel..
NL met veel spektakel (en onverwacht) nog in het toernooi, op verschillende posities kwalitatief mindere spelers maar wel Robben/Sneijder/Persie die individueel het verschil kunnen maken..

USA wordt gewoon lastig, maar moeten/kunnen ze winnen op basis van kwaliteit, dat zijn ook de verwachtingen, alleen komen ze normaal gesproken (net als NL) gewoon tekort tegen bv Duitsland/Brazil/Argentinië/Frankrijk op een normale dag
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Hup Nigeria, hup Nigeria _O_
Waarschuw beheerder
-1
Verdomme word een zuivere goal van Nigeria afgekeurd .

Waarschuw beheerder
-1
kut frankrijk

Waarschuw beheerder
Duitsland - Algerije... hoop ekt dat Algier wint
Waarschuw beheerder
-1
Verruckte Deutschers....

Tis jammer

Waarschuw beheerder
-1
www.zijnwealwereldkampioen.nl

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 1 juli 2014 om 15:51:
[img width=480 height=276 cacheid=00160ec1003228d1d824ee341a02e2b307 cacheid=00160ec1003228d1d824ee341a02e2b3ba]http://i.imgur.com/LSGQtiP.jpg?1[/img]

Boring march, Arg - Zwi...
Waarschuw beheerder
pff wat een pot joh, zenuwslopend. Veel kansen voor belgië
Waarschuw beheerder
-1
Die Howard houdt zn doel wel schoon vandaag denk ik, jezus wat keepen die gast
Waarschuw beheerder
-1
Toch niet
Waarschuw beheerder
-1
2-1 nu, wat een wedstrijd:hyper:

Waarschuw beheerder
wart een ontknoping idd

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Gekke Lukaku denkt dat ie Huntelaar is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 4 juli 2014 om 16:09:
vanavond weer voetbal

Ja en gelijk een heerlijke pot!

Les Bleus gaan winnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 4 juli 2014 om 16:09:
vanavond weer voetbal

he fransie. hoe was je weekend???
heb je de pony's met rust gelaten?? :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Bra - Col

goeie eindfase (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2014 om 17:56:
he fransie. hoe was je weekend???
heb je de pony's met rust gelaten?? :lol:

was wel lekker ff een midweekje weg :D
ff een weekje wat anders aan me hoofd :D

pony's met rust gelaten?
haha het is met gelukt al koste het me wel moeite hoor :lol:

mag niet klagen voor die 90 eurotjes :lol:
Waarschuw beheerder
-1
vanaaf weer NL :cheer:

maar straks eerst België - Argentinië :kwijl:
Waarschuw beheerder
+1-1

:roflol: :D

na vanaaf ook zo filmpje van een Costa Ricaanse meisje? :lol:
Waarschuw beheerder
-1
jammer geen belgie nederland in de semi final
Waarschuw beheerder
-1
kuyt weer als rechts back
depay rvp & robben voor in B)
Waarschuw beheerder
+1-1
duidelijk dik verdient. We waren op alle fronten gewoon beter. mooie is dat ze penalty's wilden, hebben ze gekregen en verloren :-D Krul _0_ had er weleens van gehoord, maar nu is het een held.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
MOOOOOII!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dre zuurkool op zondag 6 juli 2014 om 01:08:
:-D Krul _0_ had er weleens van gehoord, maar nu is het een held.

is al een lange tijd vaste waarde bij Newcastle United...
afgelopen seizoen (ergens begin 2014) uitgeroepen tot speler van de maand in de Premier League...

Waarschuw beheerder
en gedegradeerd geloof ik?
Waarschuw beheerder
http://nos.nl/wk2014/artikel/671552-wk-voorbij-voor-team-kuipers.html
Waarschuw beheerder
-1
gunstig voor woensdag... wel weer jammer dat aguero wel weer fit is...
maar ben blij dat Di Mario niet mee doet :D

http://nos.nl/wk2014/artikel/671532-di-maria-niet-tegen-nederland.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Wat dacht je van dat schoolmeisje, kan er niet rouwig om zijn dat ze met een korsetje moet lopen de komende weken.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van daveS op maandag 7 juli 2014 om 10:58:
Wat dacht je van dat schoolmeisje, kan er niet rouwig om zijn dat ze met een korsetje moet lopen de komende weken.

foto's? :honger:
Waarschuw beheerder
Als hij slim is... zal hij zelf tot de conclusie moeten komen om niet meer te spelen... maar zelfs met een korset, zal hij echt niet meer de sterren van de hemel spelen... hij deed dat zonder al niet en met zal hem ook absoluut niet lukken.
Waarschuw beheerder
-1
Ben je wel mooi gebokt mee. Vooral Barcelona...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van daveS op maandag 7 juli 2014 om 11:22:
En bedenk er dan even een korsetje bij.

ow... dacht wat anders te zien :nocheer:

dacht mooie dame in corset haha

maar ik vat het nu ghehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Argentinië vreest counters Nederlands elftal
Argentinië vreest woensdagavond in de halve finale van het WK de counters van het Nederlands elftal.
Foto: ANP
Dat zegt Javier Mascherano in verschillende media. "We nemen het op tegen een team dat z'n meerdere niet kent als het gaat om snelle tegenstoten. Nederland heeft heel rappe aanvallers."
"We verwachten geen eenvoudige wedstrijd. Het zal zelfs nog moeilijker worden dan het kwartfinaleduel met België gezien de ervaring en de kwaliteit die de Nederlandse spelers bezitten. Ze zijn bovendien ook hongerig omdat ze de finale van 2010 verloren."

Argentinië stond in 1990 voor het laatst in de halve eindstrijd, toen meteen ook de finale werd bereikt.
"Onze laatste halve finale was al weer 24 jaar geleden. Zo vaak krijg je niet de kans om te strijden voor de wereldtitel. We zijn blij dat we zover zijn gekomen, maar we beseffen tegelijkertijd dat de verwachtingen van de fans nu toenemen."
Mascherano vermoedt dat Lionel Messi en Gonzalo Higuain een sleutelrol gaan spelen in São Paulo.
"Zij geven het elftal iets extra's, zeker wanneer ze de bal even vasthouden. Daardoor kan het middenveld vaak worden ingeschakeld in balbezit. Dat wordt heel belangrijk in de wedstrijd tegen Nederland.'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2014 om 16:38:

dat vreest op dit wk elk land nadat Nederland tegen Spanje met 5-1 had gewonnen :lol:
Waarschuw beheerder
-1
alleen de KNVB had zelf niet verwacht dat dit elftal zo ver zou komen :lol:

http://nos.nl/wk2014/artikel/671632-verhuizing-oranje-irriteert-knvb.html
Waarschuw beheerder
-2
Holland word wereldkampioen ...Driemaal is scheepsrecht .
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Montana op maandag 7 juli 2014 om 16:52:
Holland word wereldkampioen ...Driemaal is scheepsrecht .

:facepalm: driemaal is scheepsrecht, in de 4de finale, eey slim man (y)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ab Vetkwab op maandag 7 juli 2014 om 19:49:
driemaal is scheepsrecht, in de 4de finale, eey slim man (y)

3 maal verlies is scheepsrecht dan. :D of rubberen bootjes recht van mij part
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Ab Vetkwab op maandag 7 juli 2014 om 19:49:
:facepalm: driemaal is scheepsrecht, in de 4de finale, eey slim man (y)

Jij probeert je groot voor te doen met de eredivisie poule :facepalm:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Montana op maandag 7 juli 2014 om 21:19:
Jij probeert je groot voor te doen met de eredivisie poule :facepalm:

logische verandering van onderwerp hier
Waarschuw beheerder
wie gaat winnen morgen?

Brazilië - Duitsland?
Waarschuw beheerder
en argentinië ook zonder aguero hopelijk, dan moet dat ook niet heel moeilijk zijn
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Ab Vetkwab op maandag 7 juli 2014 om 21:31:
en argentinië ook zonder aguero hopelijk, dan moet dat ook niet heel moeilijk zijn

di maria speelt ook zowiezo niet ;)

aguero waarschijnlijk wel weer fit...
Waarschuw beheerder
+1
och aguero, heeft nog niks laten zien dus daar hoeven we niet bang voor te zijn
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 7 juli 2014 om 21:25:
wie gaat winnen morgen?

Brazilië - Duitsland?

Duitsland natuurlijk ....finale Holand-Germany :jaja:
Waarschuw beheerder
edit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Montana op maandag 7 juli 2014 om 23:16:
..finale Holand-Germany :jaja:

Ik vrees van ook. En dan wéér verliezen. :')

Waarschuw beheerder
-1
Ik denk dat Brazilië vandaag toch de winst pakt met hun thuisvoordeel, na strafschoppen uiteindelijk. Argentinië-Nederland zal ook weer een lange zit worden vrees ik. Als we toch weer die finale zouden kunnen halen ....... maar idd dan weer verliezen :-(
Waarschuw beheerder
+1
Als we er nu uitvliegen is ook niet meer super gaar.
Dan is het tegen een wereldploeg (qua naam) en hebben we de laatste 4 gehaald tijdens een wk waar we dat nooit hadden verwacht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Insigne op dinsdag 8 juli 2014 om 15:59:
ls we er nu uitvliegen is ook niet meer super gaar.
Dan is het tegen een wereldploeg (qua naam) en hebben we de laatste 4 gehaald tijdens een wk waar we dat nooit hadden verwacht.

True... maar toch, het is nu weer zo binnen handbereik en de het is een team... dus ja, dat smaakt dan toch wel weer naar meer hè.

Maar het is wel zo.. ik heb nog nooit weinig verwacht van NL, en dan dit.
Waarschuw beheerder
Finale pakken ze dit keer wel... En als het niet nu is dan over 2 jaar op het EK wel ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2014 om 16:57:
binnen handbereik

Argentinie is echt moeilijk , en finale tegen de moffen verlies je waarschijnlijk of je moet echt super zijn
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 juli 2014 om 17:18:
moffen

Duitsers..... kappen met dat Nazistisch gedoe...

Waarschuw beheerder
-1
Brazilië - Argentinië wordt finale
Waarschuw beheerder
Hoeveel mensen ik wel niet zie zeggen dat Duitsland en Argentinië naar huis kunnen..

Serieus, lozersfinale... ooit iemand van gehoord :facepalm:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Robkûh :hi: op dinsdag 8 juli 2014 om 18:28:
lozersfinale.

Zaadlozing?
Waarschuw beheerder
So, hallo vroege voorsprong Duitsland
Waarschuw beheerder
jezus :lol:

word vandaag oorlog in brazilie denk ik :lol:
Waarschuw beheerder
Godverdomme zeg... wat is dit?

Bal op het dak 32 - Bayern Munchen?
Waarschuw beheerder
De tering, ik heb in een keer veel minder vertrouwen in de Finale... :lol:
Waarschuw beheerder
ik dacht dit word een spannende pot :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Robkûh :hi: op dinsdag 8 juli 2014 om 22:40:
De tering, ik heb in een keer veel minder vertrouwen in de Finale... :lol:

nja, het zegt vooral iets over brazilië en hoe het helemaal niet in de halve finale thuishoort. Hadden er in de groepsfase al uitgeknikkerd moeten worden. maarja, thuisvoordeel he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op dinsdag 8 juli 2014 om 22:42:
nja, het zegt vooral iets over brazilië en hoe het helemaal niet in de halve finale thuishoort. Hadden er in de groepsfase al uitgeknikkerd moeten worden. maarja, thuisvoordeel he

nu eens geen hulp van de scheids voor die diver neymar B)

zie je hoe slecht brazilie eigenlijks is (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op dinsdag 8 juli 2014 om 22:42:

Inderdaad.

Wat een verschrikking net ff in amper 10 minuten tijd voor brazilië :o
Waarschuw beheerder
+2
"I tried to upload the first half of Brazil - Germany to Redtube, but they don't accept rape...."
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op dinsdag 8 juli 2014 om 22:47:
"I tried to upload the first half of Brazil - Germany to Redtube, but they don't accept rape...."

Waarschuw beheerder
die brazilianen worden me een partijtje afgedroogd zeg, niet normaal!
Waarschuw beheerder
"Dat je dan 4000 euro betaalt. Erbij bent. Wint. En dan als Duitser het stadion uit moet in een land met 191 mln boze Brazilianen... #bradui"

"Brazilië heeft de scheidsrechter gevraagd als ze nu stoppen of ie dan 3-0 op het wedstrijdformulier zet."

Fijne berichten op Twitter :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
't wil ook echt niet lukken bij brasil

Waarschuw beheerder
woaaaaa 6-0

Waarschuw beheerder
ai ai ai wat pijnlijk.....
Waarschuw beheerder
schlurre scoort en mueller gewoon boos :roflol:
Waarschuw beheerder
Duitsland weet wel wat 'Prooi doodmaken' betekend zeg... Pfff

De tering
Waarschuw beheerder
+1
eerder in dit topic wilde iedereen huilende kanaries.. het heb ff geduurd maar nu zijn ze er :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet wel dat de vorige keer dat wij zo verdedigden tegen de Duitsers, wij ons land voor 5 hele jaren kwijt waren....
Waarschuw beheerder
"Kom op, jongens... nog 7 te gaan... we kunnen nog winnen!", aldus Scolari

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HEERLIJK

Waarschuw beheerder
7-1 gewoon

Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=576 cacheid=0016102100322a49961f10441a02e2d240]http://www.hiltonfranco.com.br/wp-content/uploads/2013/06/rio-de-janeiro-protesto-91.jpg[/img]

[img width=1024 height=512 cacheid=0016102200322a4a2d14595d1a02e2d240]http://cdn0.dailydot.com/cache/9a/5b/9a5be230aac816d9b504480cfbb7e0bf.jpg[/img]

[img width=807 height=480 cacheid=0016102300322a4b7d315fb61a02e2d240]http://sojourninginbrazil.files.wordpress.com/2013/07/brazil_riots.jpg[/img]

[img width=610 height=342 cacheid=0016102400322a4cf4dc4bee1a02e2d240]http://www.nationalturk.com/en/wp-content/uploads/2013/06/Brazil-Riot-Growing-1-Million-People-March.jpg[/img]

[img width=553 height=369 cacheid=0016102500322a4da5ed75001a02e2d240]http://si.wsj.net/public/resources/images/WO-AO194_BRAZIL_G_20130617155746.jpg[/img]

[img width=295 height=171 cacheid=0016102600322a4e9957b71e1a02e2d240]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT266luqa9C-m304BTahrwarcABWyQWhTKp1cGGKnYznb-i0mgz[/img]

[img width=581 height=424 cacheid=0016102700322a4fc53e5f3d1a02e2d240]http://i1.wp.com/indiandigitalartists.com/wp-content/uploads/2013/12/enhanced-buzz-wide-12912-1386353440-7_1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moeten wij wel winnen van Argentinië.
Gaat de cup sowieso naar Europa.
Zal dan voor het eerst zijn dat de cup is gewonnen door Europa op Zuid-Amerikaans grondgebied.
Duitsland vs Nederland in de finale :kwijl:
Zou wel zuur zijn om hem dan weer te verliezen tegen die Duitsers.
Word het toch beetje een wk-finale trauma op den duur.

Hoorde net dat Vlaar en de Jong mogelijk op tijd fit zijn om te spelen.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2014/07/vlaar-en-de-jong-klaar-voor-argentini%C3%AB

Waarschuw beheerder
is die laatste foto serieus????? :O
damn..... voetbal haat oke maar iemand in de fik steken :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2014 om 13:43:

volgens mij zo fake als een deur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2014 om 13:54:
volgens mij zo fake als een deur

denk t ook want zoiets zou denk ik over de hele wereld gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2014 om 13:55:
denk t ook want zoiets zou denk ik over de hele wereld gaan

Inderdaad! Mag hopen iig dat het fake is :/ zou wel heel erg zijn anders idd.
Waarschuw beheerder
Zenuwen beginnen langzamerhand te te nemen.

Bang voor een grote teleurstelling vanavond.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Baas op woensdag 9 juli 2014 om 14:44:
Bang voor een grote teleurstelling vanavond.

Dat Argentinië verliest? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op woensdag 9 juli 2014 om 14:45:
Dat Argentinië verliest? :)

Dan zal onze koning geen actie hebben in de slaapkamer vanavond.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Baas op woensdag 9 juli 2014 om 14:47:
Dan zal onze koning geen actie hebben in de slaapkamer vanavond.

Zou hij dat willen met 3 kinderen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op woensdag 9 juli 2014 om 14:49:
Zou hij dat willen met 3 kinderen?

Het blijft toch een snoepert volgens mij..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2014 om 13:43:

Is eerder Iraq ofzo , heeft nada met soccer te maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2014 om 16:58:
dus toch..... :o

al die foto's die je hebt neergezet zijn van de protesten op 8 oktober 2013 die
uitliepen op hevige rellen.
Waarschuw beheerder
Pff duurt lang dit
Waarschuw beheerder
Kom op, die bal in de touwen.....
want dit is echt geen aanzien meer... Bwoh!
Waarschuw beheerder
Ik wil gaan slapen geen zin in penalty's
Waarschuw beheerder
Mijn stront trekt zich spontaan terug van spanning... godverdommmmmmeee
Waarschuw beheerder
Kut kut kut
Waarschuw beheerder
2-1
Waarschuw beheerder
K
Waarschuw beheerder
K van klaar
Waarschuw beheerder
+3

Nou ga ik die Duitsers aanmoedigen,die cup moet naar Europa.
Waarschuw beheerder
+3-1
Je kan zeggen wat je wil maar ik ben trots op ons Oranje.

Waar niemand hun door liet gaan in deze poule met Spanje, Chili en Australië kwamen we als groepswinnaar eruit. Het stugge Mexico werd verslagen ondanks, volgens de Mexicanen, onterechte hulp.... Costa Rica dacht ons met strafschoppen te slim af te zijn maar kreeg een koekje van eigen deeg...

Daar waar iedereen zij dat we zondag tegen Brazilië speelde, is de wedstrijd vervroegd..... Maar wat heb ik toch genoten van dit elftal! Dit elftal wat ons land mag vertegenwoordigen, dit elftal wat Blauw of Oranje kleurt tijdens een wedstrijd....
Waarschuw beheerder
-2
vind wel dat messi motm is hoor
Waarschuw beheerder
+1-1
we zijn ver gekomen..
Waarschuw beheerder
+1-1
jammer, volgende keer beter. Het moet er toch een keer van komen. Had er wel vertrouwen in, maarja niks aan te doen.
Waarschuw beheerder
+1
Wil er niet meer aan denken.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Anarchy4angels op donderdag 10 juli 2014 om 00:47:

Nou ga ik die Duitsers aanmoedigen,die cup moet naar Europa.

het hele wk kan me vanaf nu helemaal niks meer schelen

Waarschuw beheerder
Gisteren was erbarmelijk slecht en deze keer waren het juist de keuzes van Louis die ons genekt hebben. Janmaat had er al bij begin moeten in staan voor de zwakke Martins Indi. De Jong had nooit mogen starten en Vlaar had nooit de eerste strafschop mogen nemen. Dan had Krul de penalty's weer mogen keepen, want Cillessen gaat er in zijn hele carriere geen stoppen ben ik bang. Wel in wedstrijd top gekeept!

Maar goed, eigenlijk alleen maar lof dat ze zover zijn gekomen.

En nu inderdaad hopen dat Duistland ook Argentinië vernedert!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=591 height=720 cacheid=0016107900322a9ff6166d801a02e2d937]https://pbs.twimg.com/media/BsLxW6QIYAAsLZ_.jpg[/img]

BA gister na de pot

Ik wil het wk vanaf nu niet meer kijken, al ben ik bang dat ik te veel liefhebber ben en het toch niet kan laten.

Ben sowieso altijd tegen Duitsland en heb normaal een zwak voor Argentinie, alleen totaal niet voor Messi en als ze winnen komt hij wel in hetzelfde rijtje als Diego volgens velen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Insigne op donderdag 10 juli 2014 om 15:30:
Ik wil het wk vanaf nu niet meer kijken

Zaterdag kan me geen zak schelen, maar hoezo zou je de finale 'niet willen kijken'?

Uitspraak van Insigne op donderdag 10 juli 2014 om 15:30:
en als ze winnen komt hij wel in hetzelfde rijtje als Diego volgens velen

Terecht toch als je al zijn prestaties tot nu toe al bekijkt? En als ie zondag ook nog eens beslissend is hoort hij gewoon bij de beste allertijden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 10 juli 2014 om 15:39:
Zaterdag kan me geen zak schelen, maar hoezo zou je de finale 'niet willen kijken'?

Heb het gehad ff

Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 10 juli 2014 om 15:39:
Terecht toch als je al zijn prestaties tot nu toe al bekijkt? En als ie zondag ook nog eens beslissend is hoort hij gewoon bij de beste allertijden

Ik vind niet dat hij dit hele team draagt.
En blijf erbij dat hij in een gespreid bedje is gekomen bij Barca, wat voor zijn debuut al heel goed draaide
Hij zou toch eens in een andere competitie of mindere club gaan spelen en dan hen tot grote hoogten stuwen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb Messi toch dingen zien die niemand anders zou kunnen , het blijft wel momentenspeler idd , de positie van Diego zou hij nooit kunnen overnemen qua voetbal wel , qua icoon uithangbord nooit

Waarschuw beheerder
Ik zie het leven niet meer zitten! Ik ga nooit een WK of EK-overwinning meemaken!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beter afwachten dan voorschut lopen ook , hij is gwn afhankelijk ook van andere
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 10 juli 2014 om 07:12:
het hele wk kan me vanaf nu helemaal niks meer schelen

IDD... tijdverspilling..
beter porno kijken ofzo..
Waarschuw beheerder
Saaie Wedstrijd Maar Props Voor Nederland Dat Ze Zo Ver Zijn Gekomen

Nooit Gedacht Dat Ze Zelfs Maar In De 8e Finales Zouden Belanden :D

Waarschuw beheerder
Ik ga zondag in Aken kijken op groot scherm met onze buren :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2014 om 08:38:

ook juichen voor duitsland?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2014 om 08:38:

unne dikke proficiat he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey monty, neuqen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Montana op zaterdag 12 juli 2014 om 01:04:
Je moeder idioot

nee die had hoofdpijn
Waarschuw beheerder
grunnhardcore we gaan voor een dikke vette bronzen medaille :lol:
Waarschuw beheerder
ow shit.... zal ff snel vlaggen weer ophangen en slingers...
die waren na woensdagnacht ineens verdwenen ghehe

zullen ze wel gemotiveerd zijn voor de troostprijs?

brazilie zal wel gebrand zijn na die vernedering... en hebben tegen de supporters nog zeker wat recht te zetten....

wanneer begint het clubvoetbal?
weer heerlijk elk weekend engels voetbal kijken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 12 juli 2014 om 20:50:
zullen ze wel gemotiveerd zijn voor de troostprijs?

Tja, das de vraag idd.

brazilie zal wel gebrand zijn na die vernedering... en hebben tegen de supporters nog zeker wat recht te zetten....

Zekers!

wanneer begint het clubvoetbal?

Paar weekies hehe
hihihi

weer heerlijk elk weekend engels voetbal kijken :D

Nou joh.

Kijk jij de engelse, kijk ik de zuid koreaanse :D

:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 juli 2014 om 21:08:
Paar weekies hehe
hihihi

voorrondes europa league volgende week alweer...
maak ook niet veel bijzondere wedstrijden wat ik zo vlug zag...

weekend van 20december denk ik weer weekendje engeland boeken...

newcastle united - sunderland...

wel fucking koud.... had liever in het najaar of voorjaar gehad....

gelijk de planning al gekeken wanneer de tynewear derby word gespeelt...
maar ff optijd boeken... paar maand geleden een mooi hotel in het centrum gehad... wil nu vroeg boeken voor het hotel vol is...

oja... zometeen in dubio.... wel of niet kijken?? :/
Waarschuw beheerder
Kanaries :lol:
Waarschuw beheerder
en 0-2..... echo't door naar 1-8 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bang om een rode kaart te trekken in de 2e minute in de hol van de leeuw.
doorgebroken speler is toch heel simpel... alleen rood volgens de regels.... die scheids is pussy...

beste keuzes van de fifa....
tegen de scheids elke wedstrijd zeggen... spaar brazilie spaar ze aub.... fifa wil geen onrust daar...

het zal ze een zorg zijn als de pleuris uitbreekt daar na het wk... maar nu nog niet.... maffia

waarom die goals niet gewoon afgelopen woensdag.... nu merk ik pas weer dat er nog steeds van woensdag frustraties zijn ghehe
Waarschuw beheerder
Elleboog was ook rood.. maar je kan toch niet bedenken dat Brazilië met 9 man op het veld gaat staan? :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op zaterdag 12 juli 2014 om 23:29:
Elleboog was ook rood.. maar je kan toch niet bedenken dat Brazilië met 9 man op het veld gaat staan? :rot:

een doorgebroken speler in de 2e min of in de 87e min....
ze houden toch zelf vast...

dus in de eerste minuut kun je alles permiteren zonder concequenties???

elleboog op kuijt met bloed aan toe.... dat is voor brazilie als gastland dus gewoon toegestaan?

nu robben onderuit gehaald in de 16.... gewoon doorspelen...
deze referee gewoon ergens opgepikt op een sociale werkplaats, zo van hier heb je de fluit en red je maar....
dat kan toch niet op een wk joh :lol:

dacht dat er in NL slechte scheids rondliepen.... maar dit slaat echt alles joh.
als ze zulke slechte scheids hier plaatsen neemt de fifa het ook niet serieus.... hoe serieus kun je deze 3e plek nou nemen dan
Waarschuw beheerder
+1
laat nooit meer een algerijn fluiten op een WK
Waarschuw beheerder
toch een verdiende mooie 3e plek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Persie Persie Persie

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Van persie echt tering kakkerlak

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Montana op zondag 13 juli 2014 om 00:14:
laat nooit meer een joran fluiten op een WK

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 12 juli 2014 om 23:45:
als ze zulke slechte scheids hier plaatsen neemt de fifa het ook niet serieus.... hoe serieus kun je deze 3e plek nou nemen dan

Ach hou toch je bek man

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 juli 2014 om 01:10:
Ach hou toch je bek man

zo, jij bent echt gevaarlijk he :lol:
Waarschuw beheerder
Beter die Algerijn dan Guzbuyuk... die zou met een respect bandje zwaaien :lol:

Wel mooi hoe v. Persie andere de mond snoert en v. Hooijdonk neerhaalt. Maar als captain moet je dat niet doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op zondag 13 juli 2014 om 13:11:
Guzbuyuk... die zou met een respect bandje zwaaien :lol:

ja dat was in de euroborg tegen maaskant... die dorpsidioot :lol:
Waarschuw beheerder
Naar mijn mening ook een van de slechtste scheids op de Nederlandse velden.

Maar vond die Nederlander op WK prima fluiten (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op zondag 13 juli 2014 om 13:44:
Naar mijn mening ook een van de slechtste scheids op de Nederlandse velden.

higler :lol:

Uitspraak van Robkûh :hi: op zondag 13 juli 2014 om 13:44:
Maar vond die Nederlander op WK prima fluiten (y)

kuiper ook al de cl finale gevloten... als nl niet ver was gekomen hij ook grote kans op de wk finale
Waarschuw beheerder
+1
Van Persie: Vanuit van Hooijdonk is er heel veel vrok naar mij toe
Van Gelder: Hij ontkent dat
Van Persie: Ja, mooi verhaal

Haha, like a boss
Waarschuw beheerder
Zo, laatste wedstrijd! Een maand lang voetbal zit erop :(
Waarschuw beheerder
toch wel meer leuke dingen van NL gezien dan verwacht :D
Waarschuw beheerder
Kom op waar blijven de doelpunten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robkûh :hi: op zondag 13 juli 2014 om 21:29:
Daar was er 1....

Kut afgekeurd :(

Ik merkte aan m'n reactie dat ik dus voor Argentinië ben O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2014 om 21:33:
Kut afgekeurd :(

Ik merkte aan m'n reactie dat ik dus voor Argentinië ben O:)

Idem hier ja. :LOL:
Waarschuw beheerder
argentinie speelt best sterk...
Waarschuw beheerder
Hoe kan je nou niet voor duitsland zijn? Ze drinken bier, eten worst en rijden 320 op de autobahn. What's not to like?
Waarschuw beheerder
Kom op Argentinië

Waarschuw beheerder
+1
[img width=25 height=32 cacheid=00160ebe00322b25917ad1461a02e2ea23]https://album.partyflock.nl/84011820_2313169788.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Nein nein nein
Waarschuw beheerder
-1
warfsteiner gaat een goede nacht tegemoet denk ik
Waarschuw beheerder
Robben had van mij betreft speler van toernooi mogen worden, 3x man of the match....

Depay talent, sws!
Waarschuw beheerder
vlaar ook een sterk toernooi gehad.
Waarschuw beheerder
zie die gozer ook op de achtergrond haha

er zijn nog wel af en toe leuke duitsers zo te zien (y)
Waarschuw beheerder
donateur
messi was 1 vd weinige spelers die nog in brasil was
denk dat de fifa maffia d8 als we messi nu nemen bespaart ons weer een ticket :yes:
Waarschuw beheerder
Golden Glove: Neuer
Golden Ball: Messi
Golden Boot: Rodriguez
Hyundai Young Player Award: Pogba
Fairplay: Colombia

2 van de 5 niet terrecht, Ball en Young Player...
Waarschuw beheerder
Depay is 2x beslissend geweest.... prima invalbeurten en zeer creatief spelertje.

Waarschuw beheerder
-1
wk voorbij

slotje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2014 om 09:15:
wk voorbij

slotje

idd..

Nu weer gewoon aan het werk allemaal
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dance @ G op maandag 14 juli 2014 om 01:12:
denk dat de fifa maffia d8 als we messi nu nemen bespaart ons weer een ticket :yes:

denk dat het komt omdat van praag kortgeleden kritiek had op blatter.