Partyflock

Forumonderwerp · 1136562
Waarschuw beheerder
-3
De verhoging van het algemene btw-tarief van 19 naar 21 procent was begin deze maand aan de pomp direct te voelen. Het aandeel van de belastingen in de pompprijs kreeg een zetje omhoog.

http://nieuws.nl.msn.com/economie/zoveel-belasting-zit-er-in-de-benzineprijs

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van actief op donderdag 11 oktober 2012 om 16:01:
wil je op deze zielige manier er onderuit komen dat je op alle punten gefaald heb in je discussie?

Je bent echt een fantast jij he? Je hebt zelf al toegegeven dat je onderuit gehaald bent.

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van actief op donderdag 11 oktober 2012 om 16:15:
je komt altijd nog een half miljardje te kort met jouw stelling :)

Dus daar wil je me op pakken? Terwijl jij zegt:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 14:10:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 14:08:
Uitspraak van actief op donderdag 11 oktober 2012 om 11:43:
weet je wel hoeveel geld er in de wegenbouw omgaat joh :lol:

:lol:

Het is slechts minder dan 8 procent die de wegenbelasting niet dekt, :lol:

Wat ben je toch ook verschrikkelijk zielig als je vastzit jij:roflol:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 16:20:
Je bent echt een fantast jij he? Je hebt zelf al toegegeven dat je onderuit gehaald bent.

In alle topics je gelijk willen halen :')
[img width=300 height=330 cacheid=000fa3bf002c0e48e4a03c181a02d5f12b]http://www.mattcutts.com/images/duty_calls.png[/img]

Waarschuw beheerder
-2

onderbouw het eens vriend

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 16:24:
Dus daar wil je me op pakken?

áls jouw berekening klopte, wat het dus ook niet doet (laat me anders is een berekening zien knul)
je zit er gewoon n dikke 2 miljard naast, das toch ommenabij 20-30% wat de wegenbelasting niet dekt

Dat wist jij niet, dat wist google voor je, je zet je zelf nu echt te kijk, het word genant boris

Wat ben je toch ook verschrikkelijk zielig als je vastzit jij:roflol:

Je kan je eigen stommiteiten niet eens onderbouwen...
Je kan t ook gewoon simpel toegeven dat je fout zat, heb ik nog respect voor je (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2

feit is dat je op ieder punt die je me voorschotelt vandaag uitgelult bent met een goed onderbouwd argument of berekening
het enige waar jij mee aan komt is een website wat je eigen verhaal onderuit haalt, en een of ander bedrag waar ik de berekening nog van verschuldigd ben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 16:26:
In alle topics je gelijk willen halen :')

Past bij 90% procent op PF, en zeker bij jou en stork, verschil is alleen ik hoef het niet te krijgen ik heb het al. Dat jij en storkie het daar moeilijk mee hebben had ik wel verwacht hoor:aai:

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 16:35:
verschil is alleen ik hoef het niet te krijgen ik heb het al.

[img width=300 height=330 cacheid=000fa3bf002c0e48e4a03c181a02d5f14e]http://www.mattcutts.com/images/duty_calls.png[/img]

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 16:35:
Past bij 90% procent op PF, en zeker bij jou en stork, verschil is alleen ik hoef het niet te krijgen ik heb het al. Dat jij en storkie het daar moeilijk mee hebben had ik wel verwacht hoor

goeie zin deze, beetje jammer dat je echt uitgeluld ben vandaag jongen
en dan kan je t je eigen nog 100x vertellen en laten geloven, maar t is jammer maar helaas, vandaag was je hier niemand te baas
morgen weer n nieuwe ronde en nieuwe kansen :aai:

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van actief op donderdag 11 oktober 2012 om 16:40:
goeie zin deze, beetje jammer dat je echt uitgeluld ben vandaag jongen
en dan kan je t je eigen nog 100x vertellen en laten geloven, maar t is jammer maar helaas, vandaag was je hier niemand te baas
morgen weer n nieuwe ronde en nieuwe kansen :aai:

Ik weet van wie het komt, iemand die raar gaat draaien en nooit zn ongelijk wil toegeven. Wederom weer bewezen. Maar lees het nog es terug.:aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2
Het is maar goed dat de auto-industrie geen macht heeft.

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 16:41:
Ik weert van wie het komt, iemand die raar gaat draaien en nooit zn ongelijk wil toegeven. Wederom weer bewezen. Maar lees het nog es terug.

goeie comback 2 puntjes voor de zieligheid
heb t terug gelezen maar je komt geld te kort meneer de vrachtwagen chauffeur
dit is wel even wat anders dan n broodje bal verdelen bij de bp
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 16:41:
Maar lees het nog es terug.

Kan niks anders zeggen dat Stork zijn cijfers kloppen

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 16:45:
Kan niks anders zeggen dat Stork zijn cijfers kloppen

als boris nou kwam met cijfers en berekeningen die mij in laten zien dak fout zit, dan geef ik dat netjes aan m toe
zown gozer ben ik wél namelijk :)

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 16:15:
Maar wat is je punt?

Punt is dat je onze wegenuitgaven gaat vergelijken met het buitenland, terwijl onze wegen echt top zijn vergeleken met de meeste andere europese landen.
Dot kan je gewoon niet vergelijken. En ja dat kost geld, maar levert ook veel werkgelegenheid op.
Altijd dat geklaag over meer belasting betalen, als je iets wilt moet je daar idd voor betalen, als je geen belasting wilt betalen ga je maar naar Griekenland olijven en feta vreten bij je geit.

Waarschuw beheerder
+1-2
verder snap ik het standpunt van boris en de frustraties van iedereen die zelf zijn eigen benzine moet aftikken...
ja de staat houd er miljarden aan over, maar als de overheid dit niet zou doen steken we ons nog in grotere schulden

ik bedoel niemand heeft het over de miljarden die opgehaald worden met btw, of accijnsen op bier en dat dat geld niet terug gestoken word in ontwikkeling van nieuwe flatscreens of het brouwen van goeie bieries :vaag:

het is jammer maar helaas, iemand die niet beschikt over een lease auto van de zaak voelt het gewoon in de portemonnee
moet je toch minder gaan rijden

er over gaan janken is zinloos, want die miljarden die er mee gewonnen worden zijn hard nodig
alleen hoe ze verder verdeeld worden kan je ter discussie stellen

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van actief op donderdag 11 oktober 2012 om 16:56:
verder snap ik het standpunt van boris en de frustraties van iedereen die zelf zijn eigen benzine moet aftikken...
ja de staat houd er miljarden aan over, maar als de overheid dit niet zou doen steken we ons nog in grotere schulden

ik bedoel niemand heeft het over de miljarden die opgehaald worden met btw, of accijnsen op bier en dat dat geld niet terug gestoken word in ontwikkeling van nieuwe flatscreens of het brouwen van goeie bieries :vaag:

het is jammer maar helaas, iemand die niet beschikt over een lease auto van de zaak voelt het gewoon in de portemonnee
moet je toch minder gaan rijden

er over gaan janken is zinloos, want die miljarden die er mee gewonnen worden zijn hard nodig
alleen hoe ze verder verdeeld worden kan je ter discussie stellen

:respect:

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 16:50:
Punt is dat je onze wegenuitgaven gaat vergelijken met het buitenland, terwijl onze wegen echt top zijn vergeleken met de meeste andere europese landen.

Dat heb ik helemaal niet, wat verzin je er nu weer bij?

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van actief op donderdag 11 oktober 2012 om 16:46:
als boris nou kwam met cijfers en berekeningen die mij in laten zien dak fout zit, dan geef ik dat netjes aan m toe

Die heb ik je gegeven. Zelfs cijfers van het CBS. bewijs jij mijn ongelijk maar eens met cijfers.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 17:22:

Autorijden anno 2011 is duur in Nederland. Dit is zeker het geval in vergelijking met andere landen.

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 17:24:
Die heb ik je gegeven. Zelfs cijfers van het CBS. bewijs jij mijn ongelijk maar eens met cijfers.

Nu troll je me, ik heb je nu dan eindelijk door, my bad...

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 17:25:
Uitspraak van Boris clitoris op donderdag 11 oktober 2012 om 17:22:

Autorijden anno 2011 is duur in Nederland. Dit is zeker het geval in vergelijking met andere landen.

Ja, en? Dat is een stuk tekst, link staat erbij. Het is niet van mij, snap je dat niet?

Waar het om ging in de tekst staat helemaal los van vergelijk met andere landen.

Auto's leveren de overheid 14 Miljard op in 2011, waarvan 6,5 miljard via wegenbelasting.

Punt van Storkie was dat wegenbelasting bij lange na niet de kosten zou dekken voor onderhoud en wegenbouw.

Dat is wel duidelijk aan zn reactie.

Maar in feite is het niet gedekte deel maar 7%, Dus je kan concluderen dat wegenbelasting alleen al op 7% na de gehele bouw en onderhoud dekt.

De overige accijns en dergelijke die worden opgehaald zijn dus op 7% na overbodig en worden misbruikt om wanbeleid van de overheid te finacieren zoals geld naar Zuid Europa e.d.

Dus je kan wel zeiken op auto's dat het genoeg kost, maar de feiten laten duidelijk zien dat dat niet zo is. Er word 2 keer zoveel aan verdiend, dan dat het kost.

Het is dus een melkkoe van de overheid.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van actief op donderdag 11 oktober 2012 om 17:34:
Nu troll je me

Hij zit overal te trollen

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 17:36:
Hij zit overal te trollen

Nee dat ben jij als je weer eens vast zit.
Waarschuw beheerder
-1
Ach ja, we maken wel eens rel, maar 21/12/2012 dan zijn we allemaal 1 team 1 community en redden we ons uit de apocalyptische gruweldaden van god of de maya's.
Samen zijn we sterk(er)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 11 oktober 2012 om 17:43:
Ach ja, we maken wel eens rel, maar 21/12/2012 dan zijn we allemaal 1 team 1 community

Aha, nou weet i het. Ken je het poison ivy toppa nog over dat Gordon verkracht was? 1 team 1 taak, jwz.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 17:42:
Nee dat ben jij als je weer eens vast zit.

Hihi 7% kom je tekort borisje je zegt t net zelf, discussie ging r om dat jij dacht dat t wel ff 100% gedekt was, of draai je daar nu van weg?

En als je die provinciale 1.4 miljard die in jouw berekening een keertje te veel berekent er eventjes van af trek dan kom je wel meer te kort

Maar verder snap ik je frustraties over de benzineprijzen wel hoor kerel, die gaan nergens meet over

Waarschuw beheerder
Waar is die fitti topic gebleven?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op donderdag 11 oktober 2012 om 17:52:
Hihi 7% kom je tekort borisje je zegt t net zelf, discussie ging r om dat jij dacht dat t wel ff 100% gedekt was, of draai je daar nu van weg?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 17:34:
Punt van Storkie was dat wegenbelasting bij lange na niet de kosten zou dekken voor onderhoud en wegenbouw.

Ga je het nu zo proberen knul?:aai:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 18:15:
Waar is die fitti topic gebleven?

chat

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op donderdag 11 oktober 2012 om 17:52:
En als je die provinciale 1.4 miljard die in jouw berekening een keertje te veel berekent er eventjes van af trek dan kom je wel meer te kort

als als. :aai:

Waarschuw beheerder
Bewijs maar weer dat vrachtwagenchauffeurs geen ster zijn in rekenen, geef niks boris!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Fittie topic is naar de chat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 11 oktober 2012 om 18:32:
Bewijs maar weer dat vrachtwagenchauffeurs geen ster zijn in rekenen, geef niks boris je bent niet de enige (f)

want?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 17:34:
Waar het om ging in de tekst staat helemaal los van vergelijk met andere landen.

Auto's leveren de overheid 14 Miljard op in 2011, waarvan 6,5 miljard via wegenbelasting.

Maar in feite is het niet gedekte deel maar 7%, Dus je kan concluderen dat wegenbelasting alleen al op 7% na de gehele bouw en onderhoud dekt.

De overige accijns en dergelijke die worden opgehaald zijn dus op 7% na overbodig en worden misbruikt om wanbeleid van de overheid te finacieren zoals geld naar Zuid Europa e.d.

Dus je kan wel zeiken op auto's dat het genoeg kost, maar de feiten laten duidelijk zien dat dat niet zo is. Er word 2 keer zoveel aan verdiend, dan dat het kost.

Het is dus een melkkoe van de overheid.

Het verhaal klopt gewoon hoor.

Waarschuw beheerder
+1-1
Hoe kom jij aan die 6,5 miljard?
Waarom verschilt het 1,4 miljard met het jaar er voor?

Reken nou is oelwapper!
Een stijging van een procentje of 2 hebben ze t over man hahaha

Kijk nou eens goed, of breng me nu de berekening die je gezien heb

Waarschuw beheerder
+1
En ga nou niet n berekeningetje geven van na de bouw, dat was niet ter sprake, we hebben t hier over 2010, 2011 en nu...

Kan je n twist geven dat de bouw ooit n keer stopt maar das de komende jaartjes niet aan de orde kneus

Waarschuw beheerder
Nee, ik zie al wat het is. ik heb 1,4% als 1,4 gerekend. Dus dan is het totaal 5,2 miljard.

Blijft overigens wel feit dat het overgote deel(meer dan 75%) gewoon door wegenbelasting is gedekt.

Dus wat mij betreft wegenbelasting kan er wel af. dat is dus niet nodig. Of wegenbelasting 25% omhoog, en geen accijns meer op brandstof, geen BPM, etc.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op donderdag 11 oktober 2012 om 00:58:
als het regent doe jij dat ook ,geef maar toe!

jaja

Helaas, taco :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 07:39:
Ze verdienen toch maar iets van enkele centen op brandstof (de pomphouders zelf) dus laten we zeggen dat dat 1 of 2 procent is.

Je vergeet dat een pomphouder ook kosten heeft [ waar waarschijnljik ook keer op keer accijns over betaald gaat worden :D ]