3 volgers · 907x bekeken
zegt hij die het verschil niet ziet tussen 2010 en 2011
whe jankbal, t zijn je eigen cijfers waar je mee op je bakkes gaat, en 2010 is waarschijnlijk nog in je voordeel omdat de kosten van 2011 waarschijnlijk veel hoger liggen door de lopende en startende projecten, en de opbrengst die niet zo hard groeit als voorheen, wat je zelf ook al aangaf
laatste aanpassing
Heb je de wegen van bijv belgie engeland en frankrijk(behalve de dure tolwegen) al eens gezien?
Nederland samen met Zweden het beste wegennet ter wereld dacht ik
Kan het fout hebben, maar t is zelfs met grote afstand van andere landen zoals engeland en frankrijk
laatste aanpassing
Wij hebben het slechts onderhouden wegennet van heel Europa, trust m
Ja daar in Belgie wel
engeland
daar is het echt slecht
?
Wij hebben het slechts onderhouden wegennet van heel Europa, trust me
had m tussendoor ff aangepast, bedoelde belgie ook nie hahaha
draaikontje ben je. moeilijk he als je vast zit?
wat draaikont, jij schotelt mij een bak cijfers voor en ik antwoord daar op, wat is daar draaikonterig aan?
wil je op deze zielige manier er onderuit komen dat je op alle punten gefaald heb in je discussie?
laatste aanpassing
Helaas borisje, je bent uitgeluld op dit punt
Met alleen de wegenbelasting red de overheid het niet, niet nu en de komende jaren al helemaal niet met de aankomende projecten
Nee hoor, overduidelijk niet. Jij bent degene die wederom op zn plek gezet is. Ga maar weer op de gang staan, je weet inmiddels de weg wel denk
Als ik een vergelijkenis maak, ja Nederland heeft veel meer geïnvesteerd in infrastructuur, onderhoud aan wegen en veilige fietspaden.
Ooit werd hier ook gespeculeerd dat ze tussen elk fietspad en autoweg (max 70 of 90km/h) een berm willen. Dat hadden de politiekers bij de noorderburen gezien
Op heden is dat er nog niet van gekomen omdat er nu masaal word gewerkt aan de wegen, hier rijd je de laatste jaren meer om door werk verkeer dan iets anders
en goed dat dat is voor het millieu 
Ooit werd hier ook gespeculeerd dat ze tussen elk fietspad en autoweg (max 70 of 90km/h) een berm willen. Dat hadden de politiekers bij de noorderburen gezien
Op heden is dat er nog niet van gekomen omdat er nu masaal word gewerkt aan de wegen, hier rijd je de laatste jaren meer om door werk verkeer dan iets anders
Nee hoor, overduidelijk niet. Jij bent degene die wederom op zn plek gezet is. Ga maar weer op de gang staan, je weet inmiddels de weg wel denk
gefrustreerd ventje ben je, je gaat voor de zoveelste keer nat en je reageert zo?
"onderbouw het eens" dan?
boris je bent n lachtertje
laatste aanpassing
whe jankbal, t zijn je eigen cijfers waar je mee op je bakkes gaat, en 2010 is waarschijnlijk nog in je voordeel omdat de kosten van 2011 waarschijnlijk veel hoger liggen door de lopende en startende projecten, en de opbrengst die niet zo hard groeit als voorheen, wat je zelf ook al aangaf
Nope, het klopt allemaal. Wegenbelasting brengt in 2011 6,5 miljard op. Onderhoud en wegenbouw kost 7 Miljard. Dus wegenbelasting alleen al bekostigd meer dan 90%.
Totaal brengen auto's de staat 14 Miljard op dus wegenbelasting alleen is al genoeg, met beetje bpm.
Nou laat eens zien waarf die fout is dan? O nee kan je niet, want hij is niet fout. Draaikont.
MRB overheid 3,629
MRB provincies 1,415
totaal 5,044
De provincies verwachten komend jaar 1,441 miljard euro te ontvangen aan opcenten motorrijtuigenbelasting. Dat is 1,9 procent meer dan in 2010.
MRB overheid 3.629
MRB provincies 1.441
Totaal: 5.070
Komt dan uit op ongeveer 6,5 miljard.
uhmmm kan jij mij vertellen waar je dit vandaan heb?
Sinds de eeuwwisseling is de stijging nog nooit zo klein geweest
maar je krijg er wel ergens spontaan het dubbelle van je provinciale belastingen bij, jaja
gast je ken me nog meer vertellen
je bent n lachtertje
Totaal brengen auto's de staat 14 Miljard op dus wegenbelasting alleen is al genoeg, met beetje bpm.Dat zeggen de cijfers, dus je kunt draaien wat je wilt Storkie, maar je hebt jezelf echt vastgeluld.
ben je nou zelf aan t draaien? wat heeft invoerbelasting met de rijtuigenbelasting te maken...
en ga nou niet die 14 miljard erbij halen vanwege de accijntjes..
niet zo draaien borisje clitoresje
Nogmaals, jouw rekensommetje is fout, en ook al was tie goed kwam je met jouw stelling nog altijd een half miljard te kort
je komt altijd nog een half miljardje te kort met jouw stelling
Heb je de wegen van bijv belgie engeland en frankrijk(behalve de dure tolwegen) al eens gezien?
Yep, ben 6 jaar internationaal chauffeur geweest, dus ik ken die wegen beter dan jij je moeder kent knul. Maar wat is je punt? Wegenonderhoud kost per jaar 7 miljard, en de overheid haal 14 miljard op. Dus Prima wegen en 7 miljard melken.