Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Den= op woensdag 15 mei 2013 om 13:21:
Het gaat toch om je gezondheid in de eerste plaats?

Iig niet hoe vaak je pauze dient te nemen voor een stofje in je hersenen. Ik zou iig dezelfde pauze aanhouden, en dan nog weet je eigenlijk niet wat zo'n goedje aanricht.

Daarom vraag ik het hier ook, omdat ik het serieus neem en niet zomaar dingen ga doen, het is alweer 3 maand geleden dat ik drugs heb gebruikt dat op sero werkt (4fa) dus dan mag het wel weer eens ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 14 mei 2013 om 20:11:
En ik heb nog een verrassing.

Thanks voor de tip, ben benieuwd of t wat is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Sander] op woensdag 15 mei 2013 om 20:43:
Thanks voor de tip, ben benieuwd of t wat is.

Zaterdag ga ik hun pentedrone proberen. Flinke kristallen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 15 mei 2013 om 22:39:

Laat ff weten hoe t was. Ga me eerst nog even inlezen en dan geschikt momentje vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 15 mei 2013 om 22:39:

Ja ook nieuwsgierig als je een heel klein stukje wilt schrijven wat je ervan vond
Welke van de 2 ga je eerst proberen? Mvgr.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op donderdag 16 mei 2013 om 17:43:
Ja ook nieuwsgierig als je een heel klein stukje wilt schrijven wat je ervan vond
Welke van de 2 ga je eerst proberen? Mvgr.

Twijfel, twijfel.... Ik ben heel benieuwd naar 4Mec, maar ik ben een ontzettende speed liefhebber, dus misschien toch maar de pentedrone. Ik kan alleen niet veel vinden over een orale dosis. Iemand die dat weet?

En ik zal een report schrijven! De nieuwe RC ga ik als eerste opeten, dus dan heb je ook een redelijke eerlijk report

Update: Op safeorscam heeft een vent de 3MMC sample getest en het blijkt goede kwaliteit :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Puur even een interesse vraagje...zie bij slimme dokter ook spice staan als te kopen product....iemand idee wat dit is? En scheikundig een beetje kan ontleden??? Effecten, gevolgen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op vrijdag 17 mei 2013 om 16:20:
spice staan als te kopen product

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20111119002927AAktRDG

Zelf nooit gebruikt. Ik rook niet. Ik ben gezond :lol:
Waarschuw beheerder
Haha...thnx..zie al staan dat erg verslavend is....hmmmmm haha
Waarschuw beheerder
Mijn bestellingen zijn ook aangekomen. Beide bestellingen zaten in dezelfde envelop, dus ze hebben het in ieder geval door gehad. ^^

Waarschuw beheerder
En ik heb nog een verrassing.

thnx voor de tip (Y)! Pentedrone is onderweg!

Uitspraak van Technoasis op donderdag 16 mei 2013 om 17:52:
Iemand die dat weet?

Had al eens een likje van iemand gebietst toen dat de enige stimulant in de buurt was die avond (van bekenden dan) toen ik aardig in begon te kakken, geen idee hoeveel het was, zou het beschrijven als een kruising tussen speed en methylone (maar is dat niet met al die cathinones zo, een speedy gevoel met lichte moodlift?) Had in ieder geval een aardige plafonddienst gedraaid :lol:.
Waarschuw beheerder
Voor iedereen die z'n sample al binnenheeft, plaats effe een reportje van het middel dat je besteld hebt. Er is forumlid die net al wat 4MEC gesnatst had en was er goed scheef van :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 16 mei 2013 om 17:52:
Update: Op safeorscam heeft een vent de 3MMC sample getest en het blijkt goede kwaliteit :)

Goed om te horen. (y)

Uitspraak van Technoasis op vrijdag 17 mei 2013 om 20:51:
Voor iedereen die z'n sample al binnenheeft, plaats effe een reportje van het middel dat je besteld hebt.

Zal bij mij nog wel even duren, maar laat het hier sowieso wel weten.
Waarschuw beheerder
donateur
Voor iedereen die z'n sample al binnenheeft, plaats effe een reportje van het middel dat je besteld hebt. Er is forumlid die net al wat 4MEC gesnatst had en was er goed scheef van :)

4-mec kan ik beamen. Lichte, aangename bodyhigh, draaien met ogen.. Lullkicki, sociaal etc

wel na allerietest flinke nakken gekomen ;) over het bijdoseren klopt wel trouwens. als het uitwerkt lust je.zeker wel meer .

Waarschuw beheerder
Ik had 3MMC en 4MEC besteld en ik heb ze ontvangen. Maar dat was niet het enige, ik kreeg er namelijk ook die wiet en Pentedrone bij. Ben benieuwd. Ik heb het geen van alle geprobeerd en ik weet eigenlijk ook niet waar ik mee begin. Waarschijnlijk zal volgend week de eerste getest worden. Ik hoor graag naar jullie ervaringen en zal ook de mijne delen.
Waarschuw beheerder
Ik had het binnen :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 mei 2013 om 01:36:
Ik had 3MMC en 4MEC besteld en ik heb ze ontvangen. Maar dat was niet het enige, ik kreeg er namelijk ook die wiet en Pentedrone bij

Same hier 2 dingen besteld en 4 dingen gekregen nogmaals goede tip Technoasis (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Technoasis is onze niet zo anonieme tipgever. ^^

Ben erg benieuwd naar de stofjes!
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 18 mei 2013 om 10:08:
Technoasis is onze niet zo anonieme tipgever. ^^

Ben erg benieuwd naar de stofjes!

Net een cap gemaakt met 4MEC. Wel een flinke, ik denk 200mg. Maar op erowid staat als stevige dosis 200 tot 300mg dus..... Maar straks gaat hij genuttigd worden. Ik wilde pentedrone doen, maar dat is voor de volgende keer.

Maar ik beloof jullie dat als ik dood ga, dat ik dan nooit meer 4MEC zal proberen.

Update: M'n maat vond mij maar een jankpaard, dus nu heb ik besloten dat als ik dood ga, ik alsnog een keer 4MEC zou proberen.
Waarschuw beheerder
Vind ik leuk Haha :p
Waarschuw beheerder
En ik heb nog een verrassing. Ik en 2 maten hebben de zending al binnen, maar snel snel: Gratis 4Mec, 3MMC, Pentedrone en van die rare syntetische wiet samples op http://www.diamosynth.com

Edit: Als je bestelt staat er "waiting for payment". Is normaal, had ik ook. Wordt gewoon verstuurd.

Ik ook besteld, ook alle vier binnen gekregen..

Maar dit is dus synthetische wiet? Weet toch net zo niet of ik dat wel chill vind om te roken...

Ben benieuwd wat je gaat vinden van die 4MEC.

Wat kan ik verwachten van 3-MMC en Pentadrone?
Waarschuw beheerder
+3-4
Morgen de vermiste jongetjes zoeken in de bossen van Doorn met behulp van ~23mg 4-aco-dmt. ;-) Hopen dat de zon een beetje gaat schijnen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Converse op zaterdag 18 mei 2013 om 17:15:
Ben benieuwd wat je gaat vinden van die 4MEC

We krijgen een tip om het gratis te laten bezorgen, en word ook nog meteen even een test voor ons gedaan. Wat wil je nog meer haha
I love Party Flock (f)
Waarschuw beheerder
pentedrone,speedy maar je blijft doorgaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op woensdag 17 april 2013 om 13:57:
Ik zoek me de pest naar een website die betrouwbaar is....4FA is amper kwalitatief gezien ergens te bestellen. Hebben jullie hetzelfde probleem?

Ik vlieg weleens door het land en kwam langs een pand met allemaal leuke mensen die poeders in zwarte zakjes deden,,, Ik ging op een tak zitten en begreep het volgende. De oude garde is met pensioen en de jonge honden hebben het overgenomen. Helaas misten ze wat kennis , inloggegevens en was er wat pech. sa.com werd geblokkeerd door de provider, toen de ics,net de lucht in maar een type fout , de s werd vergeten. een scammer zette een kopie neer en ontving gelden... Toen werden nog een de urls vam arcco......com en AP.com geblokkeerd, geen technische support een paar dagen eruit, onrust en drama bij de klanten...

Al bijtend op een tak hoorde ik dat ze inderdaad NOG niet zijnn verhuisd, dat was meer gezegd om tijd voor het pensioeneren te creeeren.

Er waait een frisse wind, en helaas voor sommigen verdwijnen een aantal producten. het oude SA verkocht alles overal naar toe.. Maar heeft als stelregel alleen legale producten te versturen,

Ik hoorde ze praten dat er echt een hele lading nieuwe dingen gaan komen, en het is ook zo dat ze als er vraag naar is dingen of als groepsdeel aanbieden, of op basis van voldoende vraag/ voorbestelling aan gaan bieden.

Het merk SA is wel ondeugend geweest, en dat is niet goed voor de zender noch voor de ontvanger..
De portfolio is achterhaald, het mag wat nieuwer...

Nu weet ik dat ze heel graag goede feedback krijgen op nieuwe producten, en dat ze daarnaast graag willen weten wat jullie favorieten zijn..

Wel of niet naar nederland leveren is een vraag die hen ook bezighoud. Ik zou ze eens kunnen influiten dat ze dat wellicht met groepdeals zouden kunnen doen... Gevoelige in NL is dat kleine hoeveelheden snel als aannemelijk voor menselijk gebruik is

Stuur svp een mail naar confidence@SA s.net Vergeet de s niet voor de punt.

Als je me 10 suggesties doet wat voor jou belangrijk is om te kopen bij een site, maar ook wat fijn is maar als het niet anders kan maar moet.. Bijvoorbeeld next day delivery is leuk, maar als je nou gewoon woensdag besteld ipv donderdag heb je het ook voor het weekend

Welke maximale hoeveelheid zou je bestellen...

Welke producten zou je graag op de nieuwe site zien ?Daag me uit, ik weet zeker dat ik onder voorwaarde dat er een basishoeveelheid word gekocht, het binnen een week lever..

Stuur me een mail, en onder de voorwaarde van een goed tripreport zal ik ze influiten wat nieuwe dingen te sturen,

Laat me ook je frustraties van het verleden weten ( hoeft niet in detai) dan fluit ik dat naar ze dat ze dat nooit meer moeten doen,

Dit bericht mag verspreid worden, maar svp alleen aan mensen die ok zijn, of op andere fora's die er open is staan,

Om het af te ronden zou ik graag weten op welke forums, SA zo word besproken

We willen met liefde een site voor jullie bouwen, die aan jullie specifieke wensen voldoet.. Maar laat ze me weten,

Vogeltje wat zing je vroeg.. Ach als ik de onvrede over SA hoor blijf ik er toch mee bezig,

Mocht dit bericht door mijn onwetendheid niet goed op dit forum staan, kopier hem dan svp wil jullie graag allemaal bereiken..

Little Bird.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 7 mei 2013 om 18:51:
Ik denk dat ik het niet ga meemaken :(! Kijk vandaag op sa.net en de site is weg. Gisteren net een bestelling geplaatst. Een bedrag van enkele honderden euro's overgemaakt en die ben ik denk ik kwijt AAHHHHHHHHHHHHH!!!

Er stond nog wel zo netjes dat ze hemelvaartdag dicht waren. Godver!

had dit bericht al geplaatst maar plaats het denk ik maar een paar keer\\
Uitspraak van infected op woensdag 17 april 2013 om 13:57:
Ik zoek me de pest naar een website die betrouwbaar is....4FA is amper kwalitatief gezien ergens te bestellen. Hebben jullie hetzelfde probleem?

Ik vlieg weleens door het land en kwam langs een pand met allemaal leuke mensen die poeders in zwarte zakjes deden,,, Ik ging op een tak zitten en begreep het volgende. De oude garde is met pensioen en de jonge honden hebben het overgenomen. Helaas misten ze wat kennis , inloggegevens en was er wat pech. sa.com werd geblokkeerd door de provider, toen de ics,net de lucht in maar een type fout , de s werd vergeten. een scammer zette een kopie neer en ontving gelden... Toen werden nog een de urls vam arcco......com en AP.com geblokkeerd, geen technische support een paar dagen eruit, onrust en drama bij de klanten...

Al bijtend op een tak hoorde ik dat ze inderdaad NOG niet zijnn verhuisd, dat was meer gezegd om tijd voor het pensioeneren te creeeren.

Er waait een frisse wind, en helaas voor sommigen verdwijnen een aantal producten. het oude SA verkocht alles overal naar toe.. Maar heeft als stelregel alleen legale producten te versturen,

Ik hoorde ze praten dat er echt een hele lading nieuwe dingen gaan komen, en het is ook zo dat ze als er vraag naar is dingen of als groepsdeel aanbieden, of op basis van voldoende vraag/ voorbestelling aan gaan bieden.

Het merk SA is wel ondeugend geweest, en dat is niet goed voor de zender noch voor de ontvanger..
De portfolio is achterhaald, het mag wat nieuwer...

Nu weet ik dat ze heel graag goede feedback krijgen op nieuwe producten, en dat ze daarnaast graag willen weten wat jullie favorieten zijn..

Wel of niet naar nederland leveren is een vraag die hen ook bezighoud. Ik zou ze eens kunnen influiten dat ze dat wellicht met groepdeals zouden kunnen doen... Gevoelige in NL is dat kleine hoeveelheden snel als aannemelijk voor menselijk gebruik is

Stuur svp een mail naar confidence@SA s.net Vergeet de s niet voor de punt.

Als je me 10 suggesties doet wat voor jou belangrijk is om te kopen bij een site, maar ook wat fijn is maar als het niet anders kan maar moet.. Bijvoorbeeld next day delivery is leuk, maar als je nou gewoon woensdag besteld ipv donderdag heb je het ook voor het weekend

Welke maximale hoeveelheid zou je bestellen...

Welke producten zou je graag op de nieuwe site zien ?Daag me uit, ik weet zeker dat ik onder voorwaarde dat er een basishoeveelheid word gekocht, het binnen een week lever..

Stuur me een mail, en onder de voorwaarde van een goed tripreport zal ik ze influiten wat nieuwe dingen te sturen,

Laat me ook je frustraties van het verleden weten ( hoeft niet in detai) dan fluit ik dat naar ze dat ze dat nooit meer moeten doen,

Dit bericht mag verspreid worden, maar svp alleen aan mensen die ok zijn, of op andere fora's die er open is staan,

Om het af te ronden zou ik graag weten op welke forums, SA zo word besproken

We willen met liefde een site voor jullie bouwen, die aan jullie specifieke wensen voldoet.. Maar laat ze me weten,

Vogeltje wat zing je vroeg.. Ach als ik de onvrede over SA hoor blijf ik er toch mee bezig,

Mocht dit bericht door mijn onwetendheid niet goed op dit forum staan, kopier hem dan svp wil jullie graag allemaal bereiken..

Little Bird.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 17 mei 2013 om 20:31:
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 14 mei 2013 om 20:11:En ik heb nog een verrassing.
thnx voor de tip (Y)! Pentedrone is onderweg!

Uitspraak van Technoasis op donderdag 16 mei 2013 om 17:52:Iemand die dat weet?

de pentedrone uit bratislava is trouwens identiek aan die van SA
Waarschuw beheerder

DE 4 Mec van SA is erg lekker , de 3 MMC ook.. maar anders..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van little bird op zondag 19 mei 2013 om 04:56:
DE 4 Mec van SA is erg lekker

Gisteren 4MEC geprobeerd. Ik had denk ik 200mg, kan ook iets meer of iets minder zijn, maar ik vond het effect een beetje tegenvallen. Nu staan er op Erowid wel aanbevolen dosissen getoond van 200 - 300mg, dus misschien volgende meer maar eens 250 proberen. Ik moet ook zeggen dat ik er gisteren beter tegen kon dan normaal, heb je wel eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 19 mei 2013 om 07:52:
Gisteren 4MEC geprobeerd. Ik had denk ik 200mg, kan ook iets meer of iets minder zijn, maar ik vond het effect een beetje tegenvallen

1 Van de belangrijkste dingen van drugs de juiste dosis. Had ook ff zitten speuren met de dosis van 4MEC maar het word niet zo snel duidelijk als de meeste andere RC,s
Er zat trouwens ff meer als 300 Mg in de sample. Kun je aangeven wat je hebt gevoeld ten opzichte van wat je wel eens gebruikt hebt ? Of was het heel vaag?
Over vaag gesproken ooit eens GHB samen genomen met 2C-D , geen aanrader nooit zo maf gevoeld
Waarschuw beheerder
Is het niet beter zo'n middeltje te snuiven? Je hebt er maar weinig van als sample. Als je snuift zou je dus meer 'waar voor je geld' hebben. Dus beter de mogelijkheid te testen. Wat misschien heb je net te weinig gehad en daardoor is het tegen gevallen waardoor je het geen tweede keer probeert. Als je gesnoven had, had je dat probleem niet gehad.
Waarschuw beheerder
Erowid:

''POSITIVE
mental and physical stimulation
euphoria, mood lift
feelings of empathy, openness
increase in sociability, desire to talk with others
pleasurable rushing
spaced out, relaxed feeling
increased appreciation of music
NEUTRAL
general change in consciousness (as with most psychoactives)
decreased appetite
pupil dilation
unusual body sensations (facial flushing, chills, goosebumps, body energy)
change in body temperature regulation
sweating
increase in heart rate and blood pressure
nystagmus
tremor
NEGATIVE
(likelihood of negative side effects increases with higher doses)
strong desire to redose, craving to recapture initial euphoric rush
uncomfortable changes in body temperature (sweating/chills)
heart palpitations, sense of racing heart
impaired short term memory
insomnia
tightened jaw muscles, grinding teeth (trismus and bruxia)
muscle twitching
nystagmus
dizziness, light headedness, vertigo
when insufflated: pain and swelling in nose and throat, sinusitis, nasal bleeding''

http://www.erowid.org/chemicals/4_methylethcathinone/4_methylethcathinone_effects.shtml
Waarschuw beheerder
Uitspraak van little bird op zondag 19 mei 2013 om 04:46:
Als je me 10 suggesties doet wat voor jou belangrijk is om te kopen bij een site

Dat ze naar Nederland sturen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op zondag 19 mei 2013 om 08:28:
Kun je aangeven wat je hebt gevoeld ten opzichte van wat je wel eens gebruikt hebt ?

Hele lichte euforie, beetje wazig en kortdurend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 19 mei 2013 om 07:52:
Gisteren 4MEC geprobeerd. Ik had denk ik 200mg, kan ook iets meer of iets minder zijn, maar ik vond het effect een beetje tegenvallen. Nu staan er op Erowid wel aanbevolen dosissen getoond van 200 - 300mg, dus misschien volgende meer maar eens 250 proberen. Ik moet ook zeggen dat ik er gisteren beter tegen kon dan normaal, heb je wel eens.

Hoe heb je het ingenomen? Capsule? Wil aankomend weekend misschien proberen...

Waarschuw beheerder
Hoeveel zit er eigenlijk in de zakjes? Ik heb namelijk geen weegschaal. Is het erg als ik het niet afweeg of komt het niet zo nauw?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 mei 2013 om 19:26:
Hoeveel zit er eigenlijk in de zakjes?

Volgens mij 0.5 gram, maar ik vind het minder lijken
Waarschuw beheerder
Heb t even gewogen tot 0.05 gram precies, 0,39 3mmc 0,52 pentra 0,41 4mec heb ik gekregen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Paar maatjes van me hebben dit weekend ook 4mec en de penta geprobeerd
Het viel ze nogal tegen jammer!