Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Gisteren heb ik uiteindelijk 3MMC voor de eerste keer kunnen testen. Normaal ben ik nooit te beroerd om een uitgebreid report te schrijven, maar over 3MMC kan ik kort zijn.

2300 - Een capsule met 200mg wordt ingenomen. Ik heb vantevoren 1 biertje op en ben nog wat moe
2315 - De eerste effecten beginnen al duidelijk te worden. Ik voel me een beetje euforisch en de muziek klinkt wat beter. Ik kan nog vrij helder denken, al kom ik soms wel wat moeilijker uit m'n woorden. Gesprekken volgen gaat moeilijker

en..... na 45 minuten was de 3MMC al uitgewerkt. De orale dosis ligt volgense meerdere fora op 200-250mg. Nu moet ik over het algemeen al wat hoger doseren, maar zelfs al zou ik hoger doseren en de effecten zouden het gewenste effect bereiken, dan zou ik er nooit voor kiezen om dit middel nog ooit eens te bestellen.

Nu was dit een sample van SA van tien euro, maar ik denk dat er leukere middelen zijn met min of meer dezelfde effecten, maar dan een lagere dosring.

Daarna heb ik nog een cap van 180mg 4FA gedropt. Dat ging weer heerlijk. Vanmorgen wel plafonddienst gedraaid, maar nu een beetje moe en wat lichte hoofdpijn door het niet slapen.

Next = MDAI (250mg)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 30 maart 2013 om 14:29:
maar over 3MMC kan ik kort zijn.

Jammer dat het zo tegenviel. Voor ons wel nuttig though.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 30 maart 2013 om 15:35:

Echt? Ik heb hele andere ervaringen met 3mmc!! Voor mij nog steeds het beste alternatief voor mephedrone. Was het poeder of kristallen?
Ik had kristallen geplet en gesnoven. Nooit caps gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 30 maart 2013 om 15:35:

Uitspraak van bonzaii op zaterdag 30 maart 2013 om 15:54:
Echt? Ik heb hele andere ervaringen met 3mmc!! Voor mij nog steeds het beste alternatief voor mephedrone. Was het poeder of kristallen?
Ik had kristallen geplet en gesnoven. Nooit caps gehad.

Ik had witte kristallen. Maar no worries. Ik heb nog 2 caps liggen. Ik kan het nog een keer testen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 30 maart 2013 om 14:29:
en..... na 45 minuten was de 3MMC al uitgewerkt.

jammer...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 29 maart 2013 om 07:56:
Niet meer. Weet echt niet wat er aan de hand is, want ze versturen wel gewoon vanuit Nederland.

Kunnen we nu wel via jou bestellen? :cheer:

Grapje ;-)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van MissEs op zaterdag 30 maart 2013 om 18:43:
Kunnen we nu wel via jou bestellen? :cheer:

Grapje

Als ik meer tijd had zou ik de mogelijkheden serieus onderzoeken!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat misschien wel te proberen is, is dat je als land Duitsland selecteert, met wel gewoon je nederlandse adres gegevens. Dan komt die op een gegeven moment bij de duitse postsorteerders die dan zien dat het naar Nederland moet en die sturen het dan door.
Ik weet dat dit wel eens gedaan is, met "gewone" poststukken dan. Maar of het met dit ook gaat werken weet ik niet, aangezien ze vanuit Nederland werken natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xlady26 op woensdag 27 maart 2013 om 23:39:
Ho eens. Ik drink amper nog wat, x is ook tot minimaal beperkt! niet zo snel met je oordelen;)

Ik bedoelde alleen te zeggen, een groot deel van de verslaafden zal zeggen dat ze niet verslavingsgevoelig zijn. Een hoop mensen zullen niet inzien of toegeven dat ze misschien te makkelijk naar drugs grijpen omdat het in hun omgeving geaccepteerder is geworden. En aangezien jij het had over het proberen van een stof die potentieel nog verslavender werkt dan cocaïne, lijkt me mijn opmerking helemaal niet zo misplaatst. Het was namelijk niet persoonlijk op jou bedoeld verder. ;)
Waarschuw beheerder
Oké, was misschien makkelijker als je dat erbij had gelezen. Maar goed, niemand dus ervaring ermee?

Waarschuw beheerder
+1-1
Heb een keer 5 blotters met 1200µg 25i-NBOMe gehaald :)

[img width=1024 height=768 cacheid=001590ea0030eff4137085f71a02daf0ed]http://imgffs.com/i/ovQeh.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
pentedrone en N.E.B. voor e13, ,lijkt nergens op, wel strak en chill, nog legaal, betrouwbaar postorderbederijf is :
vvv.chemicalservices.net/buy-research-chemicals/buy-pentedrone-crystals.html
Waarschuw beheerder
+4
Ik heb de preview van de nieuwe SA gezien en zag bij de landen waar geleverd wordt ook Nederland stond. Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 april 2013 om 15:15:
pentedrone en N.E.B. voor e13, ,lijkt nergens op, wel strak en chill, nog legaal, betrouwbaar postorderbederijf is :
vvv.chemicalservices.net/buy-research-chemicals/buy-pentedrone-crystals.html

Die hebben ook weer 6-apb! Maar jongens, 12 ekkies per pellet, waar gaat het over...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teggie op vrijdag 12 april 2013 om 23:51:
Die hebben ook weer 6-apb! Maar jongens, 12 ekkies per pellet, waar gaat het over...

Dan kan je beter voor het poeder gaan, 42 euro per gram . .
Bij dutch was het 37,50 per gram geloof ik, dus dat verschil valt wel mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taraaa op vrijdag 29 maart 2013 om 22:18:
Zo voor het eerst buphedrone proberen.... ben benieuwd :D

Hoe was dat? Lijkt me zelf verre van interessant maar goed...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op zaterdag 13 april 2013 om 17:19:
Hoe was dat? Lijkt me zelf verre van interessant maar goed...

kort werkende upper, zonder euforie, niet heel byzonder dus :P maar ach had een sample gekregen...
misschien ooit nog eens handig als k tot laat in de nacht moet studeren en in slaap val :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timbojames op zaterdag 13 april 2013 om 01:10:
Dan kan je beter voor het poeder gaan, 42 euro per gram

Dat is nog goed te doen idd.
Waarschuw beheerder
Dutch verkoopt jammer genoeg geen 5 en 6-apb meer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op woensdag 17 april 2013 om 11:23:
Pas op - Dit is fake!
Sense heeft een mail hierover gestuurd.

Goed dat je dit zegt. Had het zelf niet door xD. Heb me post ook maar verwijderd om verwarring te voorkomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op woensdag 17 april 2013 om 12:27:
Ik zoek me de pest naar een website die betrouwbaar is....4FA is amper kwalitatief gezien ergens te bestellen. Hebben jullie hetzelfde probleem?

Het is inderdaad lastig op het moment paar weken terug hadden we SA nog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 18 april 2013 om 22:47:
Deed niks bij mij (helft van genoemde dosering). HOop dat het bij jou meer doet. Ook 155, oid, was niks.

Kan ik me nog herinneren dat je dat een keer zei. Ik ga het denk ik de 26e proberen. Ik schrijf een report.
Waarschuw beheerder
Wat zouden jullie zeggen dat dit is? Het zou mephedrone moeten zijn, echter de kleur is echt oranje als de tester rechtop staat. Dan zou het eerder methylone moeten zijn. Echter, zodra ik de tester kantel en ga draaien zodat de vloeistof zich verspreid wordt het echt duidelijk geel. En dan zou ik zeggen dat doordat hij rechtop staat, er veel vloeistof bij elkaar is en dit heel donker geel/oranje wordt door de hoge kwaliteit.

Nu weet ik dat met een EZ test, MDMA zou normaal paars moeten zijn, als je goede kwaliteit MDMA hebt wordt de reactie heeeel donker paars/ zwart en gaat roken. Het paarse merk je ook pas als je de vloeistof spreid. Zelfde effect als hier dus. Zou dit gewoon goede mephedrone kunnen zijn?

Hoe ruikt mephedrone en methylone?

[img width=640 height=480 cacheid=0015942d0030f3807bdd50321a02db417f]http://i47.tinypic.com/30myb9z.jpg[/img]

Ik heb beide nog niet echt gehad, methylone heel lang geleden. Wil het best testen, wat zouden kenmerkende effecten moeten zijn voor beide als ik ze snuif?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen Mephedrone. Heb het zelf nooit gehad, maar methylone wel en dat ziet er heel anders uit dan wat jij hebt. Ook qua kleur van je test zou ik mephedrone zeggen, het is niet echt rood zoals de test bij methylone zou moeten uitslaan.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van MissEs op vrijdag 19 april 2013 om 16:17:
Die is van de gekko...

Zie net dat je er ook bindmiddel per kilo kunt kopen, haha.
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met het middel Mpa?
Waarschuw beheerder
hier mensen ervaring met 4-aco-dmt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op vrijdag 19 april 2013 om 15:51:
Zou dit gewoon goede mephedrone kunnen zijn?

ik denk het wel! toen ik mijn methylone in precies zo'n buisje deed werd het echt donkerrood, dus dat had je wel duidelijk gezien :)
Waarschuw beheerder
Ik ben normaal niet zo van het alleen drugs thuis gebruiken, maar zojuist toch maar geprobeerd. Sowieso wel fijn het een keer te proberen als je thuis in een vertrouwde omgeving bent. Mn vriendin is wel thuis maar die geeft er totaal niks om.

Door de twijfel tussen mephedrone en methylone dus geprobeerd, methylone vereist een veel hogere dosis voor merkbare effecten. Dit vond ik een goede indicatie om het sowieso te proberen.

25mg afgewogen, trreshold dosis om 16:30 gesnoven. Na 5 min voel ik alsof ik coke gehad heb, niet hele goede coke maar wel dat gevoel. Krijg zin om te dansen. Inderdaad een mix van MDMA en Coke gevoel. Nu net 5 minuten geleden 50mg afgewogen en gesnoven. Hier blijft het bij. Dit is mephedrone. :)

Nice :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op vrijdag 19 april 2013 om 17:02:
Ik ben normaal niet zo van het alleen drugs thuis gebruiken, maar zojuist toch maar geprobeerd. Sowieso wel fijn het een keer te proberen als je thuis in een vertrouwde omgeving bent. Mn vriendin is wel thuis maar die geeft er totaal niks om.

Door de twijfel tussen mephedrone en methylone dus geprobeerd, methylone vereist een veel hogere dosis voor merkbare effecten. Dit vond ik een goede indicatie om het sowieso te proberen.

25mg afgewogen, trreshold dosis om 16:30 gesnoven. Na 5 min voel ik alsof ik coke gehad heb, niet hele goede coke maar wel dat gevoel. Krijg zin om te dansen. Inderdaad een mix van MDMA en Coke gevoel. Nu net 5 minuten geleden 50mg afgewogen en gesnoven. Hier blijft het bij. Dit is mephedrone. :)

Nice :)

Ik ben een beetje op het internet aan het rondlezen en eigenlijk overal lees ik hetzelfde, mephedrone leidt tot compulsief redosing. Je wilt maar meer, veel meer zoals dit bij coke is.

Dit merk ik zelf ook, ik heb eerst 25mg gesnoven, half uur erna 50mg en een half uur daarna 100mg. Ik ben nu wel echt aan het spacen, erg fijn moet ik eerlijk bekennen. Ik had het de hele tijd hier naast me liggen, en vanaf 75-150mg gesnoven zou een sterke dosis zijn. Ik was dus nieuwsgierig naar 100mg. Ik heb veel gelezen over 250mg oral en daarna 100mg snuiven. Dus dat zijn behoorlijke dosissen.

Spul is nu opgeruimd, zodat ik het niet zie liggen. Ik ben totaal niet verslavingsgevoelig en zal verder ook echt geen probleem hebben eraf te blijven. Maar het is wel echt spul om mee op te letten als je hier wel gevoelig voor bent!

Maar erg lekker, bij lagere doseringen meer een coke gevoel met MDMA op de achtergrond. Bij 100mg vind ik het echt een combinatie. Coke maar toch het chille relaxende effect van MDMA.

EDIT: zinsopbouw is niet echt geweldig haha, maja excuses hiervoor. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op vrijdag 19 april 2013 om 17:02:
Hier blijft het bij.

Uitspraak van Converse op vrijdag 19 april 2013 om 17:50:
ik heb eerst 25mg gesnoven, half uur erna 50mg en een half uur daarna 100mg.

Hehe.

Uitspraak van Converse op vrijdag 19 april 2013 om 17:50:
Ik ben nu wel echt aan het spacen, erg fijn moet ik eerlijk bekennen.

Veel plezier nog. (y)
Waarschuw beheerder
Haha, et was een fijne space moet ik zeggen. Half 6 zoiets had ik de 100mg gepakt. Ben nu toch wel al bijna een uur schat ik compleet nuchter. Alsof ik niks gehad heb, geen raar nagevoel. Nu ook echt geen behoefte meer aan, alleen tijdens de comedown dat dit enigszins speelt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op vrijdag 19 april 2013 om 20:00:
Haha, et was een fijne space moet ik zeggen. Half 6 zoiets had ik de 100mg gepakt. Ben nu toch wel al bijna een uur schat ik compleet nuchter. Alsof ik niks gehad heb, geen raar nagevoel. Nu ook echt geen behoefte meer aan, alleen tijdens de comedown dat dit enigszins speelt.

Klinkt niet aantrekkelijk, spul dat na een uur al uitwerkt en neigt tot compulsief redosen. Ik vind dat met Methylone al een beetje en dat werkt in ieder geval nog een uur of 2-3. Bovendien schijn je van mephedrone blauw uitgeslagen gewrichten te kunnen krijgen, wat duidt op een substantiele vernauwing van de bloedvaten. Link spul, ik zou het lekker links laten liggen.

Uitspraak van JSKI op vrijdag 19 april 2013 om 16:34:
hier mensen ervaring met 4-aco-dmt?

Ja, is vrijwel identiek aan paddo's/truffels, maar in mijn ervaring lichter en rustiger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op vrijdag 19 april 2013 om 23:07:
Ja, is vrijwel identiek aan paddo's/truffels, maar in mijn ervaring lichter en rustiger.Bambiskvolgen:

Lichter/rustiger als in ..
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van JSKI op vrijdag 19 april 2013 om 23:10:
Lichter/rustiger als in ..

Ik weet niet of je ervaring hebt met paddo's maar die kunnen behoorlijk onrustig zijn. Golven op en neer en trips kunnen zeer heftig en diep zijn. Mijn ervaring met 4-aco-dmt is dat het allemaal wat makkelijker te handelen is, stabieler vooral. Kan ook komen omdat poeder gelijkmatiger wordt opgenomen dan paddestoelen, die misschien langzamer verteerd worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op vrijdag 19 april 2013 om 23:30:
Ik weet niet of je ervaring hebt met paddo's maar die kunnen behoorlijk onrustig zijn. Golven op en neer en trips kunnen zeer heftig en diep zijn. Mijn ervaring met 4-aco-dmt is dat het allemaal wat makkelijker te handelen is, stabieler vooral. Kan ook komen omdat poeder gelijkmatiger wordt opgenomen dan paddestoelen, die misschien langzamer verteerd worden.

Paddos niet, truffels wel. Duidelijk verhaal (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op vrijdag 19 april 2013 om 23:07:
Klinkt niet aantrekkelijk, spul dat na een uur al uitwerkt en neigt tot compulsief redosen. Ik vind dat met Methylone al een beetje en dat werkt in ieder geval nog een uur of 2-3. Bovendien schijn je van mephedrone blauw uitgeslagen gewrichten te kunnen krijgen, wat duidt op een substantiele vernauwing van de bloedvaten. Link spul, ik zou het lekker links laten liggen.

Ik had het gesnoven he, dan is de werkingstijd bij alles maar kort. Zelfs 2cb is na 1,5 uur toch wel ver weg. Als je het oraal pakt ben je volgens erowid 2 - 5 uur onderweg.

De blauwe plekken is inderdaad een bekende bijwerking, maja dit is alleen bij overmatig gebruik van minimaal een gram. Sorry maar dan ben je sowieso echt verkeerd bezig.

Het compulsief redosen kan je inderdaad wel last van hebben bij mephedrone ja, mephedrone stimuleert de aanmaak van dopamine en serotonine. Dit zou dat mede verklaren. Het trekt mij meer dan methylone hoor, bij alles moet je verantwoord gebruiken. Ik heb lang geleden een keer methylone gehad op een feestje met wat maten, kan me alleen nog herinneren dat iedereen best veel gehad had en niemand naar de wc kon haha.

Toen de mephedrone gister was uitgewerkt was ik ook direct nuchter, alsof ik niks gehad had, pupillen weer normaal.
Waarschuw beheerder
Wil op Beat the Bridge misschien 2FA gaan proberen. Heb nog een sample liggen en ben wel benieuwd wat het doet (zeker na het lezen van het report van Technoasis). Ik wil het alleen graag in een capsule innemen. Welke dosis is dan aan te raden? En werkt het dan ook langer? Ik heb geen zin om elk half uur/uur iets bij te moeten nemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op donderdag 25 april 2013 om 15:00:
Wil op Beat the Bridge misschien 2FA gaan proberen.

Pfff.... Jij daar leuk feesten en ik kan niet slapen vanuit de nachtdienst vanwege die herrie! :p
Ik woon dr paar honderd meter van af.....

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van MissEs op zaterdag 27 april 2013 om 04:06:
Pfff.... Jij daar leuk feesten en ik kan niet slapen vanuit de nachtdienst vanwege die herrie! :p
Ik woon dr paar honderd meter van af.....

Als je dan toch niet kunt slapen zou ik lekker mee gaan feesten.. :P
Waarschuw beheerder
+1
Dacht hetzelfde ^^
Waarschuw beheerder
Gisteren heb ik en m'n maat MDAI geprobeerd. Nu is het niet helemaal eerlijk verlopen, want we hebben eerst een cap met 180mg 4FA gedaan, maar daarna dus 250MG MDAI. En ik moet zeggen, ik was positief verrast. een heerlijke space. Een beetje zelfde opkomst als MDMA, maar dan niet de oppeppende effecten, for whatever that means, want ik heb nooit oppeppende effecten bij MDMA, ik wordt er eerder gaar van. Verder was er waardering van de muziek en ik had zelfs wat hallucinaties

Maarrrrr MDAI ga ik zeker nog een keer proberen. De effecten hielden ook vrij lang aan. M'n maat die eerst 2x 4FA had gedaan had daarna die MDAI cap genomen en had exact dezelfde ervaring. Een soort rust, relaxtheid, space en waardering.

Overigens was ik gisteren weer verrast door mijn favo drug 4FA. Waar ik de vorige 2 keren een redelijk effect had, leek het gisteren veel sterker te werken.Reden zou kunnen zijn dat ik 2 dagen slecht geslapen had en ontzettend moe was.

Maar al met al is mijn MDAI experiment geslaagd. Tip is wel om dus te doseren in een hoge dosis van 250mg. Ook denk (en lees) ik dat MDAI op zichzelf niet heel interessant is, maar juist wel in combinatie met andere middelen.

Next: 4MEC of 4P

Uitspraak van Digitalism op donderdag 25 april 2013 om 15:00:
zeker na het lezen van het report van Technoasis

Ik was zeker positief over 2FA. Recreatief had het zeker leuke effecten zoals een oppeppend effect en waardering van de muziek. De kater was de volgende dag ook nihil en het voelde echt als goede speed aan moet ik zeggen
laatste aanpassing