Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
SA . net werkt weer zo te zien?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van BomBA op zaterdag 27 april 2013 om 15:28:
SA . net werkt weer zo te zien?

Is volgens mij een fake site. Moet je even de laatste twee pagina's van dit topic lezen, daar staat er iets over.
Waarschuw beheerder
Geen idee of de fake site die .net is.
Lijkt gewoon op de oude website van SA en kan gewoon inloggen.
Er is ook een .org en die is wel fake
Waarschuw beheerder
Uitspraak van klosje op zaterdag 27 april 2013 om 15:58:
Is volgens mij een fake site

SAs.net is de goede. .Org linkt al een weekje of 2 door naar de .net versie. Dus oplichtersprobleem is opgelost
Waarschuw beheerder
Nice dan kan er weer 4fa besteld worden :p
Zelf al weer besteld via SA.net dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 27 april 2013 om 15:15:
Maar al met al is mijn MDAI experiment geslaagd.

Sweet! Je klinkt erg positief in ieder geval. (:

Uitspraak van Technoasis op zaterdag 27 april 2013 om 15:15:
Ik was zeker positief over 2FA.

Welke dosis raad je me aan? Ik wil het oraal nemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 27 april 2013 om 17:55:
Welke dosis raad je me aan? Ik wil het oraal nemen.

Ik heb het gesnoven, alhoewel ik niet echt een voorstander ben van snatsen. En dat was een sleutelpuntje. Misschien dat maal 2? Wat zal dat dan worden 100-150mg?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BomBA op zaterdag 27 april 2013 om 17:21:
Zelf al weer besteld via SA.net dan?

correct, maar ik woon niet altijd in Nederland. Ik ben er niet zeker van of ze in NL afleveren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 27 april 2013 om 18:22:
Ik heb het gesnoven, alhoewel ik niet echt een voorstander ben van snatsen. En dat was een sleutelpuntje. Misschien dat maal 2? Wat zal dat dan worden 100-150mg?

Heb m'n antwoord net toevallig al gevonden in een andere topic. Maar bedankt. (y)

Ik zal trouwens dinsdag of woensdag wel even een korte beschrijving geven van mijn ervaring.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 27 april 2013 om 18:24:
correct, maar ik woon niet altijd in Nederland. Ik ben er niet zeker van of ze in NL afleveren

Heb ff gekeken en helaas staat Nederland niet in de lijst van landen waar ze naar verzenden :( vraag me toch af wat de reden hiervan kan zijn. Misschien gezeik met de overheid?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op zondag 28 april 2013 om 01:54:
Heb ff gekeken en helaas staat Nederland niet in de lijst van landen waar ze naar verzenden :( vraag me toch af wat de reden hiervan kan zijn. Misschien gezeik met de overheid?

Er staat dat er wel verzonden word naar Western Europe neem aan dat wij daar onder vallen.
En bij de landen waar niet naar verstuurd word staat Nederland niet bij.

We do not ship to:
Lithuania, Latvia, Finland, Switzerland, Sweden, Norway, Israel, Denmark, Estonia, Turkey, USA, Australia and New Zealand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BomBA op zondag 28 april 2013 om 09:56:
Er staat dat er wel verzonden word naar Western Europe neem aan dat wij daar onder vallen.
En bij de landen waar niet naar verstuurd word staat Nederland niet bij.

We do not ship to:
Lithuania, Latvia, Finland, Switzerland, Sweden, Norway, Israel, Denmark, Estonia, Turkey, USA, Australia and New Zealand.

Klopt. Maar als je iets in je winkwagentje legt en wilt laten versturen dan staat Nederland niet tussen de landen die je kan selecteren waar naartoe verzonden moet worden.
Waarschuw beheerder
Ik heb laatst een geweldig middag en avond gehad op 3-meo-pcp samen met een goede vriend. Het biedt een langdurig maar milde dissociatieve high, net als bij keta voelde ik me weer een kind wat de wereld opnieuw aan het ontdekken was. Vond dit echt een toppertje hoor!

Nou zullen bij sommigen bij het woord PCP alarmbellen gaan rinkelen, maar PCP en de 3-meo variant zijn niet met elkaar te vergelijken. Als je van keta en mxe houdt dan zou ik deze zeker een poging geven!
Waarschuw beheerder
+3
Op Q'night heb ik me gewaagd aan 2-FA. Ik heb het uitgetest op Beat The Bridge (BTB), een hardstyle feest in Arnhem. Ik besloot de eerste capsule met 65 milligram in te nemen vlak voordat we naar binnen gingen. Gok dat het rond 17.30u was. Heel lang heb ik gedacht dat het niets deed, totdat ik me realiseerde dat ik wel wat energieker was dan normaal. Ik wilde eigenlijk continu bewegen en de lichten deden me iets meer. Ik vind het erg moeilijk om te zeggen hoe lang het precies heeft gewerkt, het is in mijn ogen namelijk nog veel subtieler dan 4-FA. Volgens de mensen waar ik mee was, was het niet aan me te zien dat ik iets gebruikt had. Alleen zat ik af en toe een beetje te kauwen, maar verder geen grote pupillen et cetera. Ik had nog twee capsules in m'n broekzak zitten waar gezamenlijk tussen de 50 en 60 milligram in zat. Ik wilde die 2 capsules bewaren voor de laatste uurtjes. Omdat ik het gevoel had dat één capsule niet zo erg veel zou doen, heb ik ze om 22.00u allebei ingenomen. Tot die tijd heb ik overigens wel heel de tijd het idee gehad dat ik niet helemaal nuchter was, wel was het gevoel absoluut heel subtiel te noemen. Met name tijdens het bewegen merkte ik wel dat het allemaal wat makkelijker ging. Het geluid op de Factory Stage (het hardere werk) was dramatisch. De bass overheerste enorm en de melodie was vaak nauwelijks te horen. Daar heb ik me enorm aan staan ergeren. Gelukkig hebben we de laatste anderhalf uur onder de brug doorgebracht (mainstage). In het donker was deze locatie nog vetter. Echt een underground sfeertje. In combinatie met lichten en lasers was dit opeens helemaal top. Waarschijnlijk deden de laatste twee capsules nu ook hun werk, want nu merkte ik een duidelijker effect. Nog steeds niet het gevoel dat ik goed onder invloed was, maar de show deed me duidelijk meer en ik heb me echt prima vermaakt. De Frequencerz draaiden erg lekker, een perfecte afsluiting. Na het feest zijn we in een uurtje naar het huis van een maat gereden en heb ik in de auto nog continu mee zitten bewegen op de muziek. De 2-FA was duidelijk nog aanwezig. Eenmaal aankomen op locatie heb ik geprobeerd te slapen. Helaas werkte dit niet optimaal. Ik lag wel lekker, maar kon de slaap niet vatten. Na een uurtje maar weer uit bed gegaan en nog even beneden gezeten bij een aantal mensen die nog niet van plan waren om te gaan slapen. Denk dat ik uiteindelijk een uurtje of drie a vier geslapen heb.

Al met al ben ik niet ontevreden over de 2-FA. Misschien dat een iets hogere dosis voor een beter effect had gezorgd en ik dan een eerlijkere vergelijking met 4-FA had kunnen trekken. De energie was fijn en ook was er een heel licht blij gevoel aanwezig. Toch verkies ik 4-FA absoluut boven 2-FA. 4-FA werkt subtiel, maar 2-FA nog subtieler, iets te subtiel naar mijn mening. Denk niet dat ik het ooit nog een keer ga gebruiken, maar hij kan nu in ieder geval van m'n lijstje.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op woensdag 1 mei 2013 om 12:19:
was het niet aan me te zien dat ik iets gebruikt had.

Correct, had ik ook. Ondanks dat ik wel een veel grotere hoeveelheid genuttigd had (wel gesnoven). Het voelde bij mij wel alsof ik er heel speedy uitzag, maar in de spiegel leek ik normaal.

Misschien dat een iets hogere dosis voor een beter effect had gezorgd

I told ya :) Zonder gekheid, altijd slim om met minder te beginnen.
Waarschuw beheerder
rcnedeland

Mensen hier bekend mee?
Betrouwbaar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op woensdag 1 mei 2013 om 21:34:
rcnedeland

Mensen hier bekend mee?
Betrouwbaar?

Onbetrouwbaar. Reageren niet op e-mails, order staat al 2 weken op "waiting".
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op woensdag 1 mei 2013 om 22:15:
Onbetrouwbaar. Reageren niet op e-mails, order staat al 2 weken op "waiting".

Hmm nou dan moet ik verder zoeken :'(
Waarschuw beheerder
Het geluid op de Factory Stage (het hardere werk) was dramatisch. De bass overheerste enorm en de melodie was vaak nauwelijks te horen. Daar heb ik me enorm aan staan ergeren.

Leuk report!

Geluid is inderdaad erg belangrijk, kan me er ook mateloos aan ergeren. Gelukkig is het geluid op awakenings vaak goed te noemen.
Waarschuw beheerder
Next 4P Granules of 4-MEC. Ik denk 4P.
Waarschuw beheerder
4-MEC ben daar erg benieuwd naar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op dinsdag 7 mei 2013 om 16:33:
4-MEC ben daar erg benieuwd naar

Ik denk dat ik het niet ga meemaken :(! Kijk vandaag op sa.net en de site is weg. Gisteren net een bestelling geplaatst. Een bedrag van enkele honderden euro's overgemaakt en die ben ik denk ik kwijt AAHHHHHHHHHHHHH!!!

Er stond nog wel zo netjes dat ze hemelvaartdag dicht waren. Godver!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
35 gram 4FA en 1 sample 4mec + 4P. Man wat baal ik, want er zit een groot deel van iemand anders bij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 7 mei 2013 om 19:11:
35 gram 4FA en 1 sample 4mec + 4P

Wow. Hopelijk valt het mee en zijn ze snel weer online. Sterkte in ieder geval!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 7 mei 2013 om 18:51:
Kijk vandaag op sa.net en de site is weg. Gisteren net een bestelling geplaatst. Een bedrag van enkele honderden euro's overgemaakt en die ben ik denk ik kwijt AAHHHHHHHHHHHHH!!!

Er stond nog wel zo netjes dat ze hemelvaartdag dicht waren. Godver!

das balen man! hopen dat het toch nog goedkomt!
Waarschuw beheerder
Shit.... wat ontzettend balen zeg :-(
Ik hoop mee op een wondertje voor je.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 7 mei 2013 om 18:51:
Ik denk dat ik het niet ga meemaken :(! Kijk vandaag op sa.net en de site is weg. Gisteren net een bestelling geplaatst. Een bedrag van enkele honderden euro's overgemaakt en die ben ik denk ik kwijt AAHHHHHHHHHHHHH!!!

:O pfff klote zeg.
Hopen dat het goed komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 7 mei 2013 om 19:15:
Wow. Hopelijk valt het mee en zijn ze snel weer online. Sterkte in ieder geval!

Uitspraak van C11H15NO2 op dinsdag 7 mei 2013 om 19:31:
das balen man! hopen dat het toch nog goedkomt!

Uitspraak van Toxic_hotel op woensdag 8 mei 2013 om 11:39:
pfff klote zeg.
Hopen dat het goed komt.

Misschien een beetje hoop. Ze antwoorden op mijn email (Y) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 8 mei 2013 om 22:15:
Misschien een beetje hoop. Ze antwoorden op mijn email

Zeg dat het 36 was en stuur mij wat :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op woensdag 8 mei 2013 om 22:28:
Zeg dat het 36 was en stuur mij wat

Hahaha, als wiedergutmachung vind ik dat ze alle PF leden een gratis grammetje mogen sturen. Maarrrrr eerst maar even afwachten. Ik vertrouw het pas als ik het pakket binnen heb.

En dan 35 gram 4FA verwachten en 35 gram MDPV krijgen. Gewoon keiharstikke dood jonguh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 8 mei 2013 om 22:46:
En dan 35 gram 4FA verwachten en 35 gram MDPV krijgen. Gewoon keiharstikke dood jonguh!

Overdoseren is ook doseren :rot:
Waarschuw beheerder
Update. Niet dat iemand hier in NL wat aan heeft, maar SA.net heeft mijn order verstuurd. Gelukkig me happy en ik had nog gebedeld voor een 4Mec sample. Die sturen ze mee :) (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Chill, ouwe. Kan me voorstellen dat je opgelucht bent. ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 10 mei 2013 om 22:16:
Chill, ouwe. Kan me voorstellen dat je opgelucht bent. ^^

True that! Ze handelen nu ook weer zoals ik van hun gewend was. Ik heb iig m'n UPS nummer. Komt dus goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 10 mei 2013 om 17:38:
Update. Niet dat iemand hier in NL wat aan heeft, maar SA.net heeft mijn order verstuurd. Gelukkig me happy en ik had nog gebedeld voor een 4Mec sample. Die sturen ze mee :) (Y)

(Y) Goede zaak. Heb er slecht van geslapen afgelopen nacht, maakte me zorgen jwt :$

Waarschuw beheerder
Kan iemand mij vertellen hoe lang pauzes tussen 4fa/4fmp moeten zijn om je serotonine weer aan te laten vullen? En hoe zit het met 2 dagen achterelkaar dit goedje te nemen? Dan de zaterdag en zondag op het eind 1 cap van 135/140 mg
Waarschuw beheerder
Mijn sample 4P:

[img width=320 height=240 cacheid=0015d1470031e26edefd32fa1a02dbb1a8]http://oi39.tinypic.com/2zipi0j.jpg[/img]

En de rest is ook binnen :lol: (Y)
Waarschuw beheerder
En ik heb nog een verrassing. Ik en 2 maten hebben de zending al binnen, maar snel snel: Gratis 4Mec, 3MMC, Pentedrone en van die rare syntetische wiet samples op http://www.diamosynth.com

Edit: Als je bestelt staat er "waiting for payment". Is normaal, had ik ook. Wordt gewoon verstuurd.

[img width=192 height=320 cacheid=0015d1480031e2702a6bb1be1a02dbb201]http://i39.tinypic.com/2ir2j3d.jpg[/img]

[img width=192 height=320 cacheid=0015d1490031e271efd3ecf91a02dbb201]http://i43.tinypic.com/2yvw585.jpg[/img]

[img width=192 height=320 cacheid=0015d14a0031e2729e9e00cd1a02dbb201]http://i39.tinypic.com/5l17hj.jpg[/img]

[img width=192 height=320 cacheid=0015d14b0031e27309eb822e1a02dbb201]http://i42.tinypic.com/4im2s1.jpg[/img]

[img width=192 height=320 cacheid=0015d14c0031e274a05e1b501a02dbb201]http://i39.tinypic.com/90agqu.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nice, nice. Mijn bestelling is ook geplaatst.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 14 mei 2013 om 20:51:
Mijn bestelling is ook geplaatst.

En toch nog maar eentje onder een andere naam. Voel me wel een beetje schuldig, maar ben benieuwd naar de andere samples.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 14 mei 2013 om 20:54:
schijnt erg ziek te zijn! ben benieuwd hoe jij dit ervaart

Geef ik weg. Ik rook niet (behalve als je me kleren in de fik steekt :lol:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 14 mei 2013 om 20:11:
Edit: Als je bestelt staat er "waiting for payment". Is normaal, had ik ook. Wordt gewoon verstuurd.

Goeie tip zeg ! En dat in crisis tijd ! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 mei 2013 om 19:05:
Kan iemand mij vertellen hoe lang pauzes tussen 4fa/4fmp moeten zijn om je serotonine weer aan te laten vullen? En hoe zit het met 2 dagen achterelkaar dit goedje te nemen? Dan de zaterdag en zondag op het eind 1 cap van 135/140 mg

Die twee dagen achterelkaar raad ik je bij deze af zoiezo bij drugs gebruik in het algemeen zeker als het op je serotonine werk!

En als ik je mag aanraden hoelang pauze je moet nemen zeg ik zeker minimaal een maandje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op woensdag 15 mei 2013 om 11:57:
Die twee dagen achterelkaar raad ik je bij deze af zoiezo bij drugs gebruik in het algemeen zeker als het op je serotonine werk!

En als ik je mag aanraden hoelang pauze je moet nemen zeg ik zeker minimaal een maandje

Oke bedankt! Dan weet ik genoeg :). Maar de pauze is wel korter als met xtc gebruik (3 maand) omdat het minder op je sero werkt?
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat toch om je gezondheid in de eerste plaats?

Iig niet hoe vaak je pauze dient te nemen voor een stofje in je hersenen. Ik zou iig dezelfde pauze aanhouden, en dan nog weet je eigenlijk niet wat zo'n goedje aanricht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 14 mei 2013 om 20:11:
En ik heb nog een verrassing. Ik en 2 maten hebben de zending al binnen, maar snel snel: Gratis 4Mec, 3MMC, Pentedrone en van die rare syntetische wiet samples op http://www.diamosynth.com

wazige site...als je nog geen account heb kan je niet ofzo? Kan nergens account aanmaken??

Correctie: geregeld...op een of andere manier vielen wat teksten weg :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op woensdag 15 mei 2013 om 14:16:
wazige site...als je nog geen account heb kan je niet ofzo? Kan nergens account aanmaken??

Toch iets beter kijken dan :p