Partyflock

Forumonderwerp · 1129166
5 volgers · 8268x bekeken
Betreft: lid: The Coreseeker
Waarschuw beheerder
-1
Ex-tbs'er Stanley A. is op het ogenblik verdachte in de moord op de 15-jarige Ximena die afgelopen zaterdag naakt en vermoord op straat in Den Haag is gevonden.

Zo had hij als veel Nederlanders een Hyves pagina, en een Partyflock profiel waar hij onder de naam The Coreseeker actief was. Dit was vanavond overigens te zien in een Item op de regionale zender TV West. De website Geenstijl heeft overigens ook al andere websites gevonden waar hij een profiel had.

Video BronG

Wat denken medeflockers hier nou over??
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
-1
Waarschijnlijk de neef van Stanley....
Waarschuw beheerder
je zal als vader of moeder maar zo'n verknipte zoon hebben..
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 28 februari 2012 om 09:49:
sws dom om je album zichtbaar voor iedereen te maken

eigenlijk sowieso dom dat we hier nog zitten met zn allen :roflol:

Waarschuw beheerder
+2-1
Meisje van 15 vermoord en naakt op straat gesmeten... Laten we ons nu even druk maken om de prive gegevens van de dader :') stel turds hier
Waarschuw beheerder
-1
Voor het eerst met je eens (L)

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van inactief op dinsdag 28 februari 2012 om 01:29:
Het is de connotatie vriend, dat wat niet gezegd wordt uit angst, maar wel gesuggereerd, snap je NSB'r ?

:lol:

Nog een josti.

Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 28 februari 2012 om 08:28:
Moet ik je nou echt gaan uitleggen hoe belangrijk dat is?

Ja doe eens. In mijn ogen heeft een moordenaar geen rechten, behalve het recht om heel pijnlijk te sterven.
Waarschuw beheerder
+1-1
Echt zo'n geflipt stumperdje, ala Tristan vd Vlist.
Je kind zou maar vermoord worden door zo'n creep, vreselijk..

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 11:17:
In mijn ogen heeft een moordenaar geen rechten, behalve het recht om heel pijnlijk te sterven

Kom ik toch even op terug. In sommige gevallen kan ik het dan wel weer begrijpen.

Waarschuw beheerder
+2
Dader en slachtoffer hadden toch ook geen connectie?
Dus hij een willekeurig iemand gepakt dan, echt ziekkie
Waarschuw beheerder
-1
Mensen zijn vaak hypocriet over ander moordenaars tot ze zelf iemand vermoorden
Waarschuw beheerder
+1-1
zelf ook wel eens in Agga geweest, komt wel angstaanjagend dichtbij allemaal
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 28 februari 2012 om 08:52:
Stakkers hier...Gast had al eens eerder iemand neergestoken. Zn motief deze keer was dat ie het zat was dat ie gepest werd buuuuu

optyffen met dat soort gasten....Eens tbs, altijd tbs, fuck tbs. Nooit meer vrij laten komen en nooit verlof

(Y)

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 28 februari 2012 om 11:43:
Mensen zijn vaak hypocriet over ander moordenaars tot ze zelf iemand vermoorden

Ja klopt ook wel. Had eerst niks met moordenaars, maar na 2 moorden gepleegd te hebben kon ik ze toch beter begrijpen.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 11:50:
Ja klopt ook wel. Had eerst niks met moordenaars, maar na 2 moorden gepleegd te hebben kon ik ze toch beter begrijpen.

Zo is het, soms ontkom je er niet aan he.

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 28 februari 2012 om 11:54:
Zo is het, soms ontkom je er niet aan he.

Idd, moet je maar niet voordringen bij de bakker, dan kun je iets verwachten. :):)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 12:09:
Hij heeft een beetje zo'n zelfde wazige blik in z'n ogen als Patrick Kaakje

Hehe idd, lijkt er veel op.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 12:12:
lijkt er veel op.

Moest meteen aan die Joran van der S. denken, ook zo'n papzak. Als 't mijn dochter was schoot ik 'm gegarandeerd z'n ballen eraf !

Waarschuw beheerder
+1-1
Arme ouders, arm meisje, bah :S Word altijd zo naar van dit soort berichten.
Waarschuw beheerder
+2-4
Ja doe eens. In mijn ogen heeft een moordenaar geen rechten, behalve het recht om heel pijnlijk te sterven.

Hjj is geen moordenaar, hij is verdachte :facepalm: En zelfs als iemand veroordeeld is geeft je dat nog niet het recht zijn foto's overal te posten. Ik zie daar ook absoluut de toegevoegde waarde niet van. Het enige wat er door gebeurt is dat types zoals jij kunnen gaan schuimbekken over wat voor kneus/klojo/smeerlap het is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 28 februari 2012 om 13:50:
Hjj is geen moordenaar, hij is verdachte

dutroux was ook verdachte.. mensen zijn niet zomaar verdacht.. en de feiten spreken niet echt in zijn voordeel
En zelfs als iemand veroordeeld is geeft je dat nog niet het recht zijn foto's overal te posten. Ik zie daar ook absoluut de toegevoegde waarde niet van.

ik wel! zodat elke pedofiel voortaan herkend wordt, als ie weer eens rondhangt bij een basisschool of kinderdagverblijf. zelfde geldt voor zedendelinquenten.
op t moment dat je aan n kind (uberhaupt aan een mens) komt verlies je in mijn ogen je recht op privacy.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur

:roflol:

Yeah right, ik durf te wedden dat jij er zo eentje bent die een pedo wel deaud zou willen maken, wanneer die zich bv vergrijpt aan je kind...

:facepalm:

Dubbele moraal.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Saillant detail is dat deze knaap bij mij als leerling in de klas heeft gezeten. Hij was toen al niet de meest pientere van de klas en een recedivist.

Waarschuw beheerder
-1
Een zieke maatschappij creëert zieke mensen!!!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van hoeisiedan? op dinsdag 28 februari 2012 om 10:27:
je zal als vader of moeder maar zo'n verknipte zoon hebben..

of je broer, neef, buurman, (vriend), klasgenoot.. tja zulke gasten zijn er helaas ook in de samenleving

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 13:58:
Een zieke maatschappij

Dan ben je zuur als je het zo ziet, liep vanochtend nog over de markt, maar allemaal zeer vriendelijke mensen overal, net op een zaterdagavond heb je wel eens agressieve dronkenlappen, maar die worden ook meestal tot rust gesproken door het overig uitgaanspubliek, net die sporadische gevallen lees je in de krant.

Denk dat we nog wat heel wat minder moorden in onze maatschappij hebben dan een gemiddeld oostblokland.

Waarschuw beheerder
Aangemeld op: 16 november 2006 12:05

whe, geen ekte!
Waarschuw beheerder
Hjj is geen moordenaar, hij is verdachte :facepalm: En zelfs als iemand veroordeeld is geeft je dat nog niet het recht zijn foto's overal te posten. Ik zie daar ook absoluut de toegevoegde waarde niet van. Het enige wat er door gebeurt is dat types zoals jij kunnen gaan schuimbekken over wat voor kneus/klojo/smeerlap het is.

Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 28 februari 2012 om 08:28:
Boehoe?

Linkse hippie die je bent..
Deze gestoorde verdient het gewoon om uitgekotst en afgemaakt te worden:dood:

Waarschuw beheerder
En dan heeft hij ook nog "Ik vermoord elke fucker die dit met een meisje doet!" op zijn profiel staan.
Vreselijk dat er zulke zieke mensen zijn in Nederland, in onze 'goede en geregelde' maatschappij.
Hij ziet er ook niet eens uit als een moordenaar, meer als een zielig onzeker ventje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 09:00:
Fijn hoor zo'n digitale schandpaal :nocheer: maar laat PF dit toe dan dat dit soort lui zwart gemaakt worden op hun website? :/

beurt er eindelijk wat hiero!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van daveS op dinsdag 28 februari 2012 om 13:52:
gast..

Feiten zijn moeilijk te accepteren voor je? Je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is, heel simpel, heel essentieel ook in een normale, eerlijke samenleving. Anders kunnen we net zo goed de galg op het marktplein weer neer zetten, en wanneer 100 man roepen: 'hij deed het' kunnen we met zijn allen rotte tomaten gooien en naar een ophanging gaan kijken. :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 14:37:
En dan heeft hij ook nog "Ik vermoord elke fucker die dit met een meisje doet!" op zijn profiel staan.
Vreselijk dat er zulke zieke mensen zijn in Nederland, in onze 'goede en geregelde' maatschappij.
Hij ziet er ook niet eens uit als een moordenaar, meer als een zielig onzeker ventje.

des te erger dat er nooit iets is opgevallen in zn omgeving, want zoiets als dit doe je niet zomaar, hiervoor moet je wel heel erg naar de klote zijn in je hersenpan lijkt mij

en als hij zelf daadwerkelijk meerdere malen al heeft aangegeven dat hij zelf hulp nodig heeft maar dat geen enkele instantie hem wilt helpen dan zijn die instanties ook verantwoordelijk voor wat hij nu gedaan heeft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 28 februari 2012 om 14:57:
met zijn allen rotte tomaten gooien en naar een ophanging gaan kijken.

gezellig! (Y)
Waarschuw beheerder
+2
Feiten zijn moeilijk te accepteren voor je?

nee zeker niet, maar je weet zelf ook wel dat er een meisje is gevonden met steekwonden waaraan ze is overleden.. feit
en je weet ook dat die gozer zich heeft aangegeven voor dit misdrijf.. feit

dan kan jij wel weer je troll masker opzetten en lekker op forums als deze gaan bitchen, maar als je enig verstand in je flikker hebt, weet je wel wat hier aan de hand is..

ga vooral lekker door zo..

Je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is, heel simpel, heel essentieel ook in een normale, eerlijke samenleving.

hoe vaak heb je dit al het net op geslingerd..? :facepalm:
Waarschuw beheerder
+1
Je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is,

Hou jij je dan maar even afzijdig in dit topic totdat ie veroordeeld is oke?

Uitspraak van d-russo op dinsdag 28 februari 2012 om 15:12:
des te erger dat er nooit iets is opgevallen in zn omgeving

Er is toch juist heel veel opgevallen? Alleen is dit bij de instanties niet als serieus aangenomen of helemaal niet aangekomen.

Waarschuw beheerder
+1
Majstro, welke bus moet ik nemen naar die eerlijke en normale samenleving ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 09:17:
moet je ook niet lopen mekkeren als jouw priveleven weer hier tot vervelens toe te grabbel wordt gegooid

Iedereen die participeert op profielsites loopt dat "risico" :/

En zelfs als iemand veroordeeld is geeft je dat nog niet het recht zijn foto's overal te posten.

Oh jawel!
Aan de schandpaal nagelen!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 13:58:
Een zieke maatschappij creëert zieke mensen!!!

Whahaha :')
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Het enige wat er door gebeurt is dat types zoals jij kunnen gaan schuimbekken over wat voor kneus/klojo/smeerlap het is.

Types die na Koninginnedag iedere zwarte Suzuki Swift aanvallen die ze tegenkomen, nadat ze het bewuste voertuig total loss op tv hebben gezien.
Of met fakkels en hooivorken naar het huis van de eerste de beste J. van der Sloot trekken, die er ook niet meer van weet dan hij op tv heeft gezien.

Als rechters zich al kunnen vergissen moet je dit al helemaal niet aan het volk overlaten. Anders hadden Wilco Viets en Herman du Bois destijds een cuban necktie gehad, en degene die dat dan - in goed vertrouwen maar naar later zou blijken onterecht - had gedaan zouden we dan weer moeten stenigen ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
heel simpel, heel essentieel ook in een normale, eerlijke samenleving. Anders kunnen we net zo goed de galg op het marktplein weer neer zetten

Ze willen hier liver Sharia invoeren denk ik..:yes: (l)
Waarschuw beheerder
tsja .. niet oordelen totdat...

helaas :@ lukt mij dat in gevallen als deze eigenlijk niet :@

en dan ook nog
Meisjes, Als dit verhaal je heeft geraakt, Gebruik het in op je partyflock met als titel "Dit is fucked up"
Jongens, Als dit verhaal je heeft geraakt, Gebruik het op je partyflock
met als titel "."Ik vermoord elke fucker die dit met een meisje doet"

zo zie je maar... profiel, texten, en foto's zeggen wel degelijk meer dan zo een gast als deze zeggen wil.

Waarschuw beheerder
-2
Denk dat die nu wel genoeg straf heeft gehad, kop en pf profiel op internet in het openbaar!
Zal ook wel strafpunten ofzo hebben gekregen