Partyflock

Forumonderwerp · 1129166
5 volgers · 8269x bekeken
Betreft: lid: The Coreseeker
Waarschuw beheerder
-1
Ex-tbs'er Stanley A. is op het ogenblik verdachte in de moord op de 15-jarige Ximena die afgelopen zaterdag naakt en vermoord op straat in Den Haag is gevonden.

Zo had hij als veel Nederlanders een Hyves pagina, en een Partyflock profiel waar hij onder de naam The Coreseeker actief was. Dit was vanavond overigens te zien in een Item op de regionale zender TV West. De website Geenstijl heeft overigens ook al andere websites gevonden waar hij een profiel had.

Video BronG

Wat denken medeflockers hier nou over??
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Magic-D
Waarschuw beheerder
donateur
Die aap zal wel niet-toerekeningsvatbaar worden verklaard(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op dinsdag 28 februari 2012 om 19:27:
wat een gast....
als je hem zou zien zou je hem toch gewoon pesten 8)
er hangt bijna een uithangbord aan ze kop PEST ME

beetje kansloze opmerking, ben benieuwd hoe jij je zou voelen als jou kinderen iedere dag gepest worden op school en een vertyft leven hebben
dan praat je vast wel anders :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 19:08:
Ga lekker een boom knuffelen, Majstro.

Hou het inhoudelijk jwt
Waarschuw beheerder
Er is op dit moment nog niks bewezen! Niet dat ik het voor hem op wil nemen, maar hij is vooralsnog verdachte...

Die profieltekst over "ik vermoord elke fucker die dit doet" rijmt niet met het vermoorden van een 15jarig meisje.
Hij zou dus mensen die onrecht aandoen willen vermoorden... niet onschuldige 15 jarigen als je zijn profiel mag geloven..

Daarnaast zijn er wel andere ding(en) die hem verdacht maken:

ex-tbser
ado supporter ;-) (niet serieus nemen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lons&core :bounce: :woep: op dinsdag 28 februari 2012 om 20:52:
hem verdacht maken:

Hij heeft al bekend. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op dinsdag 28 februari 2012 om 20:37:
beetje kansloze opmerking, ben benieuwd hoe jij je zou voelen als jou kinderen iedere dag gepest worden op school en een vertyft leven hebben
dan praat je vast wel anders :)

Idd gepeste mensen hun leven is vaak verziekt door pestkoppen! Erg sneu.. En je ziet wat voor gevolgen het kan hebben!
Woede aanvallen etc. Zoals ook in het filmpje op TV west wordt gezegd.

Uiteindelijk is hij zelf verantwoordelijk voor zijn daad dat is 1, ondanks dat hij gepest is hoeft hij nog geen onschuldige mensen te vermoorden, persoonlijk had ik het minder erg gevonden als hij een pestkop es goed teruggepakt had (niet vermoorden, maar "even op zijn plek zetten".
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lons&core :bounce: :woep: op dinsdag 28 februari 2012 om 21:03:
Ok waar heb ik dat stukje tekst gemist?

Het nieuws. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lons&core :bounce: :woep: op dinsdag 28 februari 2012 om 21:03:
Ok waar heb ik dat stukje tekst gemist?

Uitspraak van MaztaOfHardcore op dinsdag 28 februari 2012 om 19:03:
Stanley A. heeft bekend de 15-jarige Ximena te hebben doodgestoken. Hij zou zijn daad 'verschrikkelijk' vinden.

De 25-jarige Stanley weet volgens zijn advocaat dat hij de moord gepleegd heeft, maar hij weet niet waarom. Hij zou het 'verschrikkelijk' vinden.

Hij kreeg in 2002 al drie jaar jeugdarrest opgelegd.

Naakt op straat
Het lichaam van de 15-jarige Nootdorpse werd zaterdagochtend vroeg op straat gevonden in Den Haag. Ze lag naakt en bebloed op straat. Ximena is de man waarschijnlijk toevallig tegen het lijf gelopen, na een avondje stappen in Den Haag.

Bron: http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w09/verdachte-bekend.xml

;)
Waarschuw beheerder
donateur
'Verdachte fatale steekpartij Den Haag zocht hulp'
Laatste update: 28 februari 2012 21:25 info
AMSTERDAM – De man die is aangehouden op verdenking van het doodsteken een 15-jarig meisje in Den Haag zocht psychische hulp.

Foto: NU.nl/Bob van Keulen
Hij heeft zich in oktober vrijwillig gemeld bij de psychiatrische instelling De Waag. Hij wilde geholpen worden met zijn agressie, zo meldt RTL Nieuws.
Stanley A. had enkele gesprekken bij de instelling en schreef er ook een brief. De advocaat spreekt over noodkreten van de verdachte.
A. zou grote moeite hebben gehad met zijn eigen agressie en wilde daarvoor geholpen worden, zo stelt de raadsman.
De man kreeg in 2002 al drie jaar jeugd-tbs voor een ander geweldsincident. De tbs werd twee keer verlengd met een jaar.
Bekend
De 25-jarige Hagenaar heeft bekend dat hij vrijdagnacht het meisje uit Nootdorp in de Goudenregenstraat heeft vermoord.
Het meisje werd op zaterdagochtend naakt en bebloed op straat aangetroffen. De verdachte meldde zich kort daarna op het bureau. Het slachtoffer en de dader kenden elkaar niet.
De Tweede Kamer heeft staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Fred Teeven (VVD) om opheldering gevraagd over de zaak.

http://www.nu.nl/binnenland/2751925/verdachte-fatale-steekpartij-haag-zocht-hulp.html

Waarschuw beheerder
Zulke gasten moeten lekker een spuitje krijgen, als je zomaar een onschuldige kunt vermoorden dan ben je niet meer te genezen.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/exverdachte_parkmoord_gepakt_m.html

Nog zo'n gevalletje

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 28 februari 2012 om 22:00:
'Een moordenaar heeft ook rechten!'

Vind je niet dat het aan het soort moord ligt?

Waarschuw beheerder
blijft gewoon waar.

Nou, ik ben van mening dat elk recht van een moordenaar afgenomen zou moeten worden. Helaas deel ik die mening maar met weinigen.

En besides, hij heeft het toegegeven dus is de dader. Zijn verhaal aanhoren, levenslang opsluiten en klaar :yes:

Maar dat gebeurd natuurlijk niet.

Waarschuw beheerder
+1-1
blijft gewoon waar.

:cry: :( :(
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 22:04:

Mensen die bijvoorbeeld een veroordeelde pedo omleggen zijn in mijn ogen geen moordenaars, maar helden. Dus wat mij betreft ligt het zeker aan het soort moord.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 22:10:
Mensen die bijvoorbeeld een veroordeelde pedo omleggen zijn in mijn ogen geen moordenaars, maar helden.

Inderdaad maar dan alleen als je indirect slachtoffer bent. Of als je vanacht overvallen wordt bijvoorbeeld, elke inbreker zou je zonder enige vorm van vervolging om mogen brengen in je eigen huis wat mij betreft.

Elke andere laffe moord moet gewoon keihard gestraft worden.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 22:13:
Inderdaad maar dan alleen als je indirect slachtoffer bent. Of als je vanacht overvallen wordt bijvoorbeeld, elke inbreker zou je zonder enige vorm van vervolging om mogen brengen in je eigen huis wat mij betreft.

Elke andere laffe moord moet gewoon keihard gestraft worden.

Eens.

Waarschuw beheerder
-1
Mensen die bijvoorbeeld een veroordeelde pedo omleggen zijn in mijn ogen geen moordenaars, maar helden. Dus wat mij betreft ligt het zeker aan het soort moord.

Dat bedoel ik. Of uit zelfverdediging. Of als er een inbreker denkt dat hij zomaar dingen uit je huis mee mag nemen.

Waarschuw beheerder
+2
Moralfag Majstro, keihard opnemen voor een verdachte die bekend heeft, geen woord over een meisje van 15 wat waarschijnlijk gruwelijk aan haar einde is gekomen.

Right, dat is de juiste manier van aandacht verdelen. (Y)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 22:46:
Right, dat is de juiste manier van aandacht verdelen

Heb me al eerder verbaasd hoe hij denkt. Hét voorbeeld van een überlinks mens.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 22:46:
Moralfag Majstro, keihard opnemen voor een verdachte die bekend heeft, geen woord over een meisje van 15 wat waarschijnlijk gruwelijk aan haar einde is gekomen.

Right, dat is de juiste manier van aandacht verdelen.

Alles ervoor over om qua reply af te wijken van de 'minder intelligente massa' toch. Als een wijsneusje dat heel trots aan de universiteit studeert en keer op keer wilt bewijzen dat ie genuanceerder is en ie absoluut boven het onderbuikgevoel staat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 22:04:

Nee. Recht op vrijheid verspeeld iemand altijd, dat lijkt me duidelijk. (mits schuldig aan moord). Bepaalde grondrechten die iedere burger heeft kan je niet verspelen en dat moet je ook niet willen. Hoe verknipt iemand ook is.

een veroordeelde pedo

Wel interessant dat je het dan opeens wel belangrijk vindt dat het een VEROORDEELDE pedo is. Dus tussenkomst van een rechter vind je toch wel belangrijk? En nou eens een keer niet in smileys reageren he...

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 28 februari 2012 om 23:05:
Recht op vrijheid verspeeld iemand altijd, dat lijkt me duidelijk. (mits schuldig aan moord).

:rot:

Altijd? Dus als jouw dochtertje voor je neus aan stukken wordt gescheurd in je eigen huis en jij vermoord hem 'per ongeluk' heb je je recht verspeeld? Jij bent niet goed.

Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 28 februari 2012 om 23:05:
Dus tussenkomst van een rechter vind je toch wel belangrijk?

Bovenstaande klojo heeft het toch al toegegeven? Dus is hij schuldig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Mensen die bijvoorbeeld een veroordeelde pedo omleggen zijn in mijn ogen geen moordenaars, maar helden.

Ben ik met je eens B)
Types die denken in je huis in te moeten breken moet je ook zonder meer mogen omleggen :yes:

Maar iemand die je niet kent op straat aanvallen (zonder reden), zoals in dit geval is te ziek voor woorden :S
Majstro lekker alles wat krom is rechtlullen :rot:

Waarschuw beheerder
+1
'Een moordenaar heeft ook rechten!'

'Iemand is onschuldig tot het tegendeel is bewezen!'
blijft gewoon waar.

Dus jij verwacht dat er nog best eens zal kunnen gaan blijken mettertijd dat ie tóch onschuldig is, ondanks dat ie zichzelf heeft aangegeven en van mensen in zijn omgeving blijkt dat ie met plannen om te moorden rondliep, en hij een TBS verleden heeft?
Jij wacht pas met hem een smerige ranspijp vinden als de rechter, het instituut van de samenleving, jou - officieel - het sein geeft dat je 'm mag zien als wat nu ook al zo goed als vast staat?
Men, dat komt zo dom op me over hè, zeker gezien het feit dat meneer zichzelf heeft aangegeven en er zó veel op wijst dat het gewoon gegaan is zoals tot nu toe bekend is. Maar goed, jij wacht nog even totdat het officieel naar buitenkomt...

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 23:10:
Als dat soort niveau op een universiteit heerst dan kan iedereen dat gaan doen hoor

Hehe.. njah, ik bedoelde meer dat overdreven stipte gedoe, dat aangeleerde.. dat helemaal volgens de officiële regels van de ratio en logica te werk gaan.. volgens de regeltjes van het boekje. Dat doet majstro heel erg. Sommige dingen zijn gewoon vanzelfsprekend, zijn wat ze zijn, hoef je niet moeilijk over te doen verder.. hij doet dit wel.. zo voelt hij zich helemaal correct bezig zijn.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 23:17:
Dus jij verwacht dat er nog best eens zal kunnen gaan blijken mettertijd dat ie tóch onschuldig is, ondanks dat ie zichzelf heeft aangegeven en van mensen in zijn omgeving blijkt dat ie met plannen om te moorden rondliep, en hij een TBS verleden heeft?
Jij wacht pas met hem een smerige ranspijp vinden als de rechter, het instituut van de samenleving, jou - officieel - het sein geeft dat je 'm mag zien als wat nu ook al zo goed als vast staat?
Men, dat komt zo dom op me over hè, zeker gezien het feit dat meneer zichzelf heeft aangegeven en er zó veel op wijst dat het gewoon gegaan is zoals tot nu toe bekend is. Maar goed, jij wacht nog even totdat het officieel naar buitenkomt...

Da's lekker politiek correct he :rot: en komt intellectueel over enzo :')
Waarschuw beheerder
+6-1
Zo... en wat voor shit ik nu ook over me heen krijg, dit moet ik ff gezegd hebben.

Allereerst:

!!Stanley en Stanley alleen, is verantwoordelijk voor de uiteindelijke moord op Ximena.
Dat er even geen misverstand bestaat, hoe ik daarover denk.!!

Dat gezegd hebbende....

Deze jongen had het Syndroom van Asperger:

"Het syndroom kenmerkt zich door beperkingen in de sociale interacties en een beperkt repertoire aan interesses en activiteiten. Anders dan bij de klassieke autistische stoornis is er geen sprake van vertraging in de ontwikkeling van de taalvaardigheid op lage leeftijd. Er is een normale tot hoge intelligentie en een gemiddelde neiging tot het maken van contact."

(bron wikipedia)

Deze jongen is op het gymnasium gigantisch getreiterd.
Wat met een "normaal" persoon al rare dingen kan doen.

Deze jongen heeft op 15 jarige leeftijd (nadat ie het getreiter een keer zat was) iemand neergestoken.

NIET 1 van de pesters, maar een willekeurig persoon. (op columbine waren het ook niet alleen pesters)

Deze jongen had een enorme drang naar een "normale" relatie met een meisje, maar werd constant afgewezen. (geen excuus, wel een aanzet)

Deze jongen ervaarde het vastzitten in een jeugd TBS instelling als prettig en luxe (ik doe een gooi maar denk dat de structuur nou nèt was wat ie als veilig ervaarde en grotendeels gemist had)

Deze jongen heeft MEERDERE keren (en dat heb ik van vrienden/kenissen van hem en uit de media.. ken hem zelf niet) aangegeven dat het niet goed met hem ging/gevraagd om hulp.

ik kan nog eeuwig doorgaan, maar:

Deze jongen is het schoolvoorbeeld van falende instanties en de achterlijke IK-maatschappij waar we tegenwoordig in leven.

Stanley is 100% verantwoordelijk (en dient zwaar gestraft te worden) voor deze moord,

Maar de falende overheid/instantie/signalerende omgeving is m.i. 100% MEDEverantwoordelijk voor het feit dat hij dit nog heeft kunnen doen.

Hij had NOOIT na die 4 jaar, onbehandeld op straat mogen lopen.

Maar wat doet nederland?

Geld sturen naar Griekenland en bezuinigen op de GGZ.. eigen bijdrages invoeren voor de mensen die zelf de stap richting hulp zetten.

Het zal maybe een iets warrig stukje zijn geworden aangezien het uit emotie word neergezet, maar deze hele situiatie kent ALLEEN maar verliezers..

Een onschuldig 15-jarig kind vermoord door een hulpbehoevende, eigenlijk trieste jongen, die nooit op die plek had mogen zijn om dit te kunnen doen.
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
100% mee eens (Y)
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 23:08:
jij vermoord hem 'per ongeluk' heb je je recht verspeeld?

Zelfverdediging etc. en moord vind ik 2 verschillende dingen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2012 om 23:08:
Bovenstaande klojo heeft het toch al toegegeven? Dus is hij schuldig.

Zo werkt rechtspraak niet. Hij zal waarschijnlijk wel schuldig zijn ja, maar dat betekent nog niet dat je hem nu meteen de bak in kan smijten zonder proces. En het betekent ook zeker niet dat hij grondrechten verspeeld.

Dus jij verwacht dat er nog best eens zal kunnen gaan blijken mettertijd dat ie tóch onschuldig is

Ik heb het niet over dit specifieke geval en ik heb het al helemaal niet over of hij schuldig of onschuldig is. Ik heb het over: een verdachte is nog niet schuldig en een veroordeelde heeft nog steeds rechten.

Nee dan nog doe ik dat nog niet omdat ik niet zo'n schuimbekkende idioot ben die bij iedere moord stoere taal moet gaan uiten op internet. Lekkere bedreiging hier, 'steek hem ook maar lekker dood' daar. Lekker zinnig...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Darinka (K) op dinsdag 28 februari 2012 om 23:54:
Zo... en wat voor shit ik nu ook over me heen krijg, dit moet ik ff gezegd hebben.

Allereerst:

!!Stanley en Stanley alleen, is verantwoordelijk voor de uiteindelijke moord op Ximena.
Dat er even geen misverstand bestaat, hoe ik daarover denk.!!

Dat gezegd hebbende....

Deze jongen had het Syndroom van Asperger:

"Het syndroom kenmerkt zich door beperkingen in de sociale interacties en een beperkt repertoire aan interesses en activiteiten. Anders dan bij de klassieke autistische stoornis is er geen sprake van vertraging in de ontwikkeling van de taalvaardigheid op lage leeftijd. Er is een normale tot hoge intelligentie en een gemiddelde neiging tot het maken van contact."

(bron wikipedia)

Deze jongen is op het gymnasium gigantisch getreiterd.
Wat met een "normaal" persoon al rare dingen kan doen.

Deze jongen heeft op 15 jarige leeftijd (nadat ie het getreiter een keer zat was) iemand neergestoken.

NIET 1 van de pesters, maar een willekeurig persoon. (op columbine waren het ook niet alleen pesters)

Deze jongen had een enorme drang naar een "normale" relatie met een meisje, maar werd constant afgewezen. (geen excuus, wel een aanzet)

Deze jongen ervaarde het vastzitten in een jeugd TBS instelling als prettig en luxe (ik doe een gooi maar denk dat de structuur nou nèt was wat ie als veilig ervaarde en grotendeels gemist had)

Deze jongen heeft MEERDERE keren (en dat heb ik van vrienden/kenissen van hem en uit de media.. ken hem zelf niet) aangegeven dat het niet goed met hem ging/gevraagd om hulp.

ik kan nog eeuwig doorgaan, maar:

Deze jongen is het schoolvoorbeeld van falende instanties en de achterlijke IK-maatschappij waar we tegenwoordig in leven.

Stanley is 100% verantwoordelijk (en dient zwaar gestraft te worden) voor deze moord,

Maar de falende overheid/instantie/signalerende omgeving is m.i. 100% MEDEverantwoordelijk voor het feit dat hij dit nog heeft kunnen doen.

Maar wat doet nederland?

Geld sturen naar Griekenland en bezuinigen op de GGZ.. eigen bijdrages invoeren voor de mensen die zelf de stap richting hulp zetten.

Het zal maybe een iets warrig stukje zijn geworden aangezien het uit emotie word neergezet, maar deze hele situiatie kent ALLEEN maar verliezers..

Een onschuldig 15-jarig kind vermoord door een hulpbehoevende, eigenlijk trieste jongen, die nooit op die plek had mogen zijn om dit te kunnen doen.

Ik kan het niet anders dan hier volledig mee eens zijn :respect:

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Darinka (K) op dinsdag 28 februari 2012 om 23:54:

Maar wat doet nederland?

Hoppa... slaat iemand effe de spijker op z'n kop. :respect:

De hedendaagse maatschappij, de toenemende beperkingen in privacy en de toenemende druk, regels en prijzen zorgen ervoor dat mensen een steeds korter lontje krijgen, in de problemen of in de knup raken. Hierdoor zal de vraag naar hulp steeds meer stijgen. En als de hulp dan ook nog tekort schiet, een steeds hogere drempel krijgt en uiteindelijk steeds meer een luxe wordt die voor enkel de rijkeren in de samenleving is weggelegd, dan zullen dit soort gevallen alleen nog maar toenemen. Helaas weet ik uit eigen ervaring ook hoe triest het met de hedendaagse zorg is gesteld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 februari 2012 om 00:55:
Ik weet uit eigen ervaring ook hoe triest het met de hedendaagse zorg is gesteld... en ik vrees dat gevallen als deze alleen nog maar vaker zullen voorkomen.

Dit soort shit is dus wat er in het extreemste geval gebeurd door al die idiote bezuinigingen.