Partyflock

Forumonderwerp · 1128970
1 volger · 3878x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Simpel topic..

Plaats hier wat je het laatste hebt gezien en/of een zéér goeie documentaire vond.

Dit mag in elk genre zijn en er is vast iemand die hem nog niet heeft gezien... Ik trap af...

http://www.npo.nl/2doc/23-12-2014/KN_1665071
2Doc: De spoken van Viggo
Als rechterhand van crimineel Klaas Bruinsma verdiende hij miljoenen met het smokkelen van hasj uit Marokko. Nu probeert Viggo zijn leven te beteren.

:respect: heel schokkend maar geeft wel en goed beeld van hoe iemand nou opeens op dat pad terecht komt.

Ok nu jij!
[*]Wat vond jij een goeie documentaire?
[*]Welke heb je als laatste gezien?

Zie ook:
Top Documentaires
Documentairenet.nl
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
http://weblogs.vpro.nl/radioarchief/2009/11/05/het-pedofielendebat-bij-de-vpro-radio/
Waarschuw beheerder
donateur
Meer voor de mensen hier misschien: Discovery Channel's Drugs inc.

Waarschuw beheerder
donateur
Cocaine Cowboys
Bigger Stronger Faster
Exit Through the Gift Shop
Countdown to zero

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick Allen B) op dinsdag 21 februari 2012 om 23:45:

BBC Horizon (allemaal, tof!)
Trough The Wormhole (allemaal, tof!)
NCRV Document (vaak cool, meer vermaak)
Labyrint (tof!)
een 100tal over drugs (lsd beyond within ed)

Veel meer in totaal, eik kijk ik nooit wat anders. Overigens hou ik ook van programmas met discussies, esp religie en dat soort zaken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2012 om 01:10:
Veel meer in totaal, eik kijk ik nooit wat anders. Overigens hou ik ook van programmas met discussies, esp religie en dat soort zaken.

+1

Waarschuw beheerder
Metal: A Headbanger's Journey -geweldig
Iron Maiden flight 666 -Wat deze legendarische band doet, heeft nog geen elkele band/artiest waargemaakt
75.000 kilometer om de aarde voor 23 concerten in 45 dagen.
Metallica: Some Kind of Monster -goed
Lemmy -goed
It Might Get Loud -geweldige docu met the edge, jimmy padge en jack white.
Until the Light Takes Us -goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2012 om 15:22:
Iron Maiden flight 666 -Wat deze legendarische band doet, heeft nog geen elkele band/artiest waargemaakt
75.000 kilometer om de aarde voor 23 concerten in 45 dagen.

Ed Force One,een de zanger vliegt er zelf ook mee...

Waarschuw beheerder
donateur
Everything Is A Remix

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was ff doorbijten, maar tussen alle conspiracy theory movies is dit een hele goede (duurt wel 5 uur..)
Het begint met 9/11 maar er wordt in de 5 uur heel veel bijgehaald, waarbij je zeker "wtf" -momenten zult hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Conspiracy theories are BULLSHIT
Waarschuw beheerder
:D

Zoals er bij de ct'ers nogal wat bull bijgehaald wordt, is het voor debunkers als deze wel heel makkelijk om het te ridiculiseren.
Stay naïve, stay stupid. :P

Deze dan, debunk er maar op los (maar nog steeds trekken "zij" aan de touwtjes:
"The House Of Rothschild"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Inderdaad (Y)

Vond deze ook wel tof:
"Revelation of the Pyramids"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op maandag 5 maart 2012 om 18:51:
foute vrienden

herkenbaar zeker? :lol:

Ot:
2nd world war in color HD

epic(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op dinsdag 6 maart 2012 om 16:15:
Ot:
2nd world war in color HD

Die heb ik ook gezien. Super idd (Y)

OT: ik gun mezelf de laatste tijd te weinig tijd om te gaan zitten voor docu's. Kan me de laatste zo gauw ff niet herinneren...

Laatste docu-achtige-filmpje was de liberation of Bergen Belsen:

Waarschuwing: zeer schokkende beelden, geen feel good materiaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op dinsdag 6 maart 2012 om 16:15:
herkenbaar zeker?

whehehehehehe nog met rooie jos aan de telefoon gezeten tijd terug wilde hem boeken voor een feestje vond ie helemaal geweldig hahahaah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2012 om 16:21:
Waarschuwing: zeer schokkende beelden, geen feel good materiaal

heb je die docu gezien van de engelse overheid uit 1945?

die is schokkend. puur rauw en uncut wat ze aantroffen. klaar.

bizar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op dinsdag 6 maart 2012 om 19:59:
whehehehehehe nog met rooie jos aan de telefoon gezeten tijd terug wilde hem boeken voor een feestje vond ie helemaal geweldig hahahaah

maatje van me kent een van die gasten , uit een mindere tijd zegmaar .

wel eens een nachtje mee gehangen ook met zn 3en .hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op dinsdag 6 maart 2012 om 20:16:
heb je die docu gezien van de engelse overheid uit 1945?

die is schokkend. puur rauw en uncut wat ze aantroffen. klaar.

bizar

http://www.youtube.com/watch?v=T-ODGhIpTgU
deze?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2012 om 20:35:
deze?

ja idd, die gast die hem gemaakt heeft is een beroemdheid ook, ben ff zn naam kwijt alleen

Waarschuw beheerder
Ja ik heb die een tijdje geleden gezien. Echt verschrikkelijk ziek wat ze daar aantreffen. Ik kan er met m'n verstand niet bij dat die duitsers dat konden in die tijd
echt een gruwelijke horror die oorlog...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2012 om 21:22:
Ja ik heb die een tijdje geleden gezien. Echt verschrikkelijk ziek wat ze daar aantreffen. Ik kan er met m'n verstand niet bij dat die duitsers dat konden in die tijd
echt een gruwelijke horror die oorlog...

gaat het verstand te boven zowat als je enig fatsoen/geweten/medeleven hebt in je flikker en daar bij stil staat ..

toch ook interessant dat we dr toch in staat in zijn als mens. dat is net zo bizar als de daad zelf.
Waarschuw beheerder

Docu's over drugs, oorlog, voetbal, conspiracy theory....heel verschillend

"Swansea Love" over dat heroine verslaving explosief gestegen is in het plaatsje Swansea (wales) in de afgelopen jaren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2012 om 20:35:

vind je dit erg?? Heb erger gezien hoor :) Vind het erg da het allemaal vroeger gebeurd is maar is niet eng om te zien
Kent iemand men behind the sun?? Is wel een film over japanners in een concentratiekamp maar gebaseerd op waargebeurde feiten... Ook wel gek

Waarschuw beheerder
Trough The Wormhole (allemaal, tof!)

(Y)

kijk ik vaak terug op youtube staan compete docus van.

empire wars
zeitgeist
gangland
inside
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 00:32:
gangland

Was die niet eens op Nederlandse TV of ben ik in de war met wat anders?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boß¿ op dinsdag 13 maart 2012 om 03:02:
Was die niet eens op Nederlandse TV of ben ik in de war met wat anders?

komt elke zondag volgens mij op rtl7
Waarschuw beheerder
Baraka 1992
The Century of The Self
BBC - Human All Too Human (Heidegger, Nietzsche, Sartre)
De Wereld Volgens Monsanto
Ibogaine - Rite of Passage
Microcosmos

Waarschuw beheerder
Frozen planet, zeer mooi in beeld gebracht!
Waarschuw beheerder
Tegenwoordig liever docu's dan films (y)

Discovery Channel, ... Alles van Eart Investigation, en The Universe etc,

Dat van het verdwijnen van al de gletjers op aarde en krimpen van de poolkappen, (echt aanrader)

Sommige stukken van Egypte en de piramides,

Bepaalde delen van Jesus en de apostelen, zoals oa de Ark, de graal, parabels, etc,

En dan die Future weapons, ook wel leuke afleveringen bij,

Zoiets zouden ze allemaal meer op BD of DVD moete verkopen, ... dat blijft altijd boeien en is leerzaam voor degene die het kan gebruiken school/werk ;)

Ahja, en leven van de Maya's, en vooral heel veel geografische afleveringen, biotech, etc,

Eigenlijk echt veel (y)

NanoTech en GenTech, oa bij GenTech hebbe ze nu al ondekt da je bepaald gen kan aanpassen en in wezen langer kan leven ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WOII moe ik nimeer zien, denk wel zelf genoeg aan DVD's en boeken in me collectie te hebbe, alles op TV heb ik al in eigen bezit (y)
Waarschuw beheerder
"Groen Goud"

Al meer dan 15 jaar is de cameraman en ecoloog John D. Liu bezig met zijn wereldwijde missie om woestijnen te vergroenen en biodiversiteit te herstellen. Het begon allemaal in 1995 toen Liu het Löss-plateau in China filmde.

Hij zag hoe de lokale bevolking een gebied bijna zo groot als Nederland veranderde van een dorre, uitgeputte woestenij in een grote groene oase. Die ervaring veranderde zijn leven. Vanaf dat moment reist John Liu de hele wereld af om regeringsleiders, beleidsmakers en boeren met zijn beelden en kennis te overtuigen en te inspireren. Onvermoeibaar brengt hij de boodschap dat herstel van ecosystemen niet alleen mogelijk is, maar ook nog eens economisch zeer zinvol.

Tegenlicht volgde Liu op zijn missie in Jordanië en laat aan de hand van Liu’s eigen filmmateriaal zien dat een groene toekomst wereldwijd mogelijk is.

Samenstelling: Jeroen van den Berk / Gijs Meyer Swantee
Regie: Rob van Hattum / John D. Liu
Research: Gerko Wessel
Productie: Marie Schutgens
Eindredactie: Henneke Hagen / Jos de Putter

http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2011-2012/Groen-Goud.html
Waarschuw beheerder
El Sicario Room 164

Mexicaans hitman van een Kartel verteld, legt uit en zien hoe hij zijn werk deed waarbij hij meer dan 500 mensen heeft gedood en talloze gemarteld.

Bizarre kijk in de keuken van een corrupt land en hoe die kerel verteld over moorden en martelen als of het de meest normale gang van zaken is.

Een review er van kan je hier vinden.
Waarschuw beheerder
the two escobars!!

docu over pablo escobar en over het colombiaanse voetbal elftal van 1994. erg vet!
Waarschuw beheerder
bijna alle documentaires over grote artiesten vindt ik goed.
nirvana, bon jovi etc.

Waarschuw beheerder
Omdat 't weer deze tijd van 't jaar is :

BBC Auschwitz : "The nazis and the final solution"

Zeer indrukwekkend en onrealistisch. Kunt bijna niet beseffen dat dit echt gebeurd is....
Waarschuw beheerder
Die ene docu over zo'n dj die wilde gaan pokeren maar in beide even slecht bleek te zijn
Waarschuw beheerder
ik ga er een paar van hierboven even bekijken, bedankt.
Waarschuw beheerder
The reckoning: Veel van de ergste misdrijven blijven onbestraft. Het Internationaal Strafhof in Den Haag is de meest ambitieuze poging om hierin verandering te brengen. De eerste jaren worden in beeld gebracht.

Filmdocumentaire van Pamela Yates, Paco de Onis, Peter Kinoy. Veel van de ergste misdrijven blijven nog altijd onbestraft. Het Internationaal Strafhof in Den Haag, dat in 2002 van start ging, is de meest ambitieuze poging om hierin verandering te brengen. In The reckoning brengen filmmakers Pamela Yates, Paco de Onis en Peter Kinoy de eerste jaren van het Strafhof in Den Haag in beeld. Het Hof is de eerste permanente rechtbank die individuen kan vervolgen vanwege misdaden tegen de menselijkheid, oorlogsmisdaden en genocide. We volgen aanklager Luis Moreno-Ocampo en zijn collega's die proberen oorlogsmisdadigers voor het gerecht te brengen. Het blijkt echter alles behalve eenvoudig om krijgsheren uit de Democratische Republiek Congo of de president van Sudan ter verantwoording te roepen. Zonder steun van de internationale gemeenschap is het Internationaal Strafhof nergens. En daar wringt nu net de schoen. Want vooraanstaande landen als de Verenigde Staten, China en Rusland erkennen het Hof niet.

http://www.nederland2.nl/programmas/4839-the-reckoning

Waarschuw beheerder
Zeitgeist
Future by Design
9/11: Blueprint for Truth - The Architecture of Destruction

Docu's over aarde/natuur en het heelal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op maandag 16 juli 2012 om 10:54:
The reckoning: Veel van de ergste misdrijven blijven onbestraft

hier heb ik een paar stukjes van gezien met die slachting van vrouwen en kinderen :( dikke tranen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op donderdag 3 mei 2012 om 19:39:
the two escobars!!

Gers die

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op maandag 16 juli 2012 om 10:54:
The reckoning

Dat was inderdaad heel interessant gisteren :)
Waarschuw beheerder
Cocaine Cowboys 2: Griselda blanco en Chris Cosby

Waarschuw beheerder
altijd die eeuwige concentratie kampen uit duisland...

iemand zich wel eens verdiept in Unit 731?
Joseph Mengele mag nog niet eens de veters strikken Shir Ishii

http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_731
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 17 juli 2012 om 09:48:

is schijnbaar een hele zieke film van ''men behind the sun''
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2012 om 15:22:
It Might Get Loud -geweldige docu met the edge, jimmy padge en jack white.

Heb ik gezien, vond ik niet veel aan :nee:

ww2 in color is een goeie
An idiot abroad, meer leedvermaak, maargoed 8)
American weed
Drugs inc

etc etc

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 17 juli 2012 om 09:48:
altijd die eeuwige concentratie kampen uit duisland...

Joseph Mengele mag nog niet eens de veters strikken Shir Ishii

Daar moet ik me ook maar eens meer in verdiepen die shit van die jappenkampen...

Echt bizar hoe beestachtig duister de mensheid bezig was man in de eerste helft van de vorige eeuw. Echt een fucking nasty zieke eeuw :d
Waarschuw beheerder
Nightmare Factory, over de KNB Effects Group :respect:
Waarschuw beheerder
Corman's World :respect:
Waarschuw beheerder
vond religulous wel grappig, over een kerel die het geloof in jezus en zijn kornuiten probeert onderuit te halen bij streng gelovigen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Veel interessante docu´s ken alleen weinig namen , maar van die Theroux meestal wel fijn om te kijken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 5 maart 2012 om 15:47:
"The House Of Rothschild"

Klinkt interessant. De meeste mensen interesseert dit soort dingen niet, maar ze weten niet dat iedereen zomaar geld doneert aan de Rothschilds.
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebbers van het universum etc:

http://www.proxisazur.be/nl/catalog/detail/dvd/7324305/universe-seizoen-1-5-blu-ray/ean/8713045229474

Deze wil ik toch graag hebbe, heb er al enkele en ook die van Steven Hawking, heb er over de maan. Maar deze box is echt wel veeeeeeeeeel info, ooit komt deze nog in mijn collectie :D
Waarschuw beheerder
In 1958 werd Huxley geïnterviewd door Mike Wallace. Dit boeiende interview blijkt ook nu nog actueel. Huxley spreekt over de gevaren voor de democratie in een hoog-technologische massa-maatschappij. Overbevolking en massa-manipulatie zouden volgens hem kunnen leiden tot het ontstaan van een totalitaire maatschappij. Volgens mij zijn we daar nu al zeer dichtbij!

Het interview is vertaald en ondertiteld door Eheu en Observer1964.

Mike Wallace interviewt Aldous Huxley duurt 29 minuten

http://www.boublog.nl/10/06/2011/aldous-huxley-interview-1958-nl-ondertiteld/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2012 om 23:11:
Klinkt interessant. De meeste mensen interesseert dit soort dingen niet, maar ze weten niet dat iedereen zomaar geld doneert aan de Rothschilds.

Is het ook! :P
"Probleem" hierbij is dat wij als gewone stervelingen niet zoveel met ze te maken hebben. Ze staan ook niet voor niets bekend als bankiers van overheden (hell, het is zelfs een adviserend orgaan voor ons Koningshuis), werken met "agents" (zoals bijv. JP Morgan was, George Soros nu is en veel meer), zo blijft de familie zelf voornamelijk buiten schot, maar ondertussen hebben ze veel macht oa. via The City of London en schijnen ze ook de bankiers van het Vaticaan te zijn.
Docu geeft een mooi beeld van de moraal van de familie en hoe zij uit ellende aan de ene kant het voordeel aan de andere kant halen.
Griekenland is een mooi voorbeeld nu: dikke ellende daar (waar de familie via Goldman Sachs de toetreding van de Grieken tot de EU "opgeleukt" heeft), bedrijven moeten nu privatiseren en zo kunnen zij voor een habbekrats deze bedrijven in handen krijgen. Een spelletje dat zich keer op keer herhaalt....

Ik beweer niet dat zij het grootste kwaad zijn, maar ben er onderhand wel van overtuigd dat deze familie met z'n netwerk de afgelopen 200 jaar de hand heeft gehad in veel ellende....
Er zijn nog meer docu's over dit onderwerp, maar ik zie ze met regelmaat weer uit mijn favorieten verdwijnen dus (verlopen) linkjes posten is misschien niet zo handig.

Eerder had ik een link naar een docu van tegen de 5 uur gepost, deze krijgt vaak dezelfde behandeling maar is wat mij betreft een must-see als het over CT gaat. Hier komt de familie ook in langs, net als een hele hoop andere zaken die (wat mij betreft) inderdaad wel mindblowing zijn....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tof! Ga ik zeker bekijken als ik even wat meer tijd heb ;) Dank je.
Waarschuw beheerder
Ga nu De zwijgende bokser aanzetten, schijnt een goede te zijn.
Waarschuw beheerder
+2-1
Thrive al genoemd?
Niet alleen wordt hier een hoop van de zaken die momenteel spelen benoemd, maar ze komen ook met oplossingen.

Artiest {SHOWLIST artist 92354, 20807}
Waarschuw beheerder
Louis terouhg:las vegas gambling

Over highrollers en zware gokverslaafde
Waarschuw beheerder
Inside job 2010
Waarschuw beheerder
Zag laatst een documantaie over straatkinderen in Roemenië, kinderen van 3 maanden tot 8 jaar die in een riool woonde, jochie van 4 die lijm snoof, erg indrukwekkend allemaal.. op n gegeven moment zag ik een babytje liggen op een vies goor dekentje tussen de ratten en de drugsspuiten liggen, toen ik dat zag ben ik gaan zappen! vreselijk!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WLOJS op maandag 27 augustus 2012 om 13:14:
Inside job 2010

(Y) erg interessant!

The Two Escobars _O_ Erg indrukwekkend!
Waarschuw beheerder
Dynamo Magician Impossible _O_ wat een baas die man
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 15 augustus 2012 om 15:32:
Thrive al genoemd?
Niet alleen wordt hier een hoop van de zaken die momenteel spelen benoemd, maar ze komen ook met oplossingen.

Ken je dit in AVI vndn ?
heb zo iets gezien op NGC in engels, maar deez is NL gsproken (y)
Waarschuw beheerder
http://spotplanet.org/index.php?cat=head&subid=1&search=thrive&stype=1&section=&spot=433870&count=250&sorting=0,1
Waarschuw beheerder
is een nzb bestand ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 3 september 2012 om 14:49:
Je kan ook een youtube-downloader gebruiken hè? Doe ik ook nog wel eens bij video's die regelmatig verwijderd worden.

Shit ja ... heb ik hier opstaan voor vocals te zoeke voor me tracks :lol:
Da daar dus ni eerder ben op gekomen,

iig dank U voor hulp jongens (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2012 om 22:20:
thx! geheel bekeken :)

Graag gedaan. Mocht je van de muziekdocu's zijn, dan moet je deze ook eens checken:

Pump up the volume(channel 4): http://www.youtube.com/watch?v=qcpWFiriv3w. Over het begin van de housemuziek.
The Amen Break: http://www.youtube.com/watch?v=5SaFTm2bcac. De basis van breakbeat, DNB, jungle en hiphop.

Waarschuw beheerder
Thrive al genoemd?

Mwa was wel aardig maar zoals altijd erg vaag en trek alle tekeningen bij elkaar en je ziet altijd wel overeenkomsten...
Vaag energiemodel :D
Waarschuw beheerder
Thrive al genoemd?

Heb het eerste uur achter de rug. Heel mooie en realitische docu.

Toen ze vertelde over die rechthoekige graancirkels, dat een respons was van een boodschap uit 1974 kreeg ik ff de kriebels met de gedacht " dan toch? "
Ik heb geen idee of het waar is, ... heb er eigenlijk nog nooit van gehoord.

Wat me aangreep was dat de overheid en groot kapitalisten bepaalde uitvindingen onderdrukt, zoals de vrije energie, medische vooruitgangen zonder patenten etc.
Los van deze film; ik weet dat er heel vroeger al wagens werden uit gevonden op electriceit en dat die uitvindingen ook werden onderdrukt door gas-maatschapijen en kapitalisten.

En dan die theorie over de bank, we staan er niet bij stil, maar zoals ze het in de film uitleggen, woooow echt leip gewoon. Nogmaals bewijs dat de bankbeheerders hoop elitaire leeglopers zijn :/

iig goede docu (y)
Als je nog zoiets vind als deze, zeker posten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 3 september 2012 om 14:36:
is een nzb bestand ?

Nieuwsgroepen jongen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op woensdag 5 september 2012 om 01:24:
Nieuwsgroepen jongen!

Ken ik niet, so blame me then :cry:
Waarschuw beheerder
http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=80641

iig ik word er niet wijzer van :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 4 september 2012 om 21:16:

Oh genoeg gevonden. B)
Maar over de afzonderlijke onderwerpen is "los" sowieso veel te vinden op YT.

Over die Tesla bijv. (meer een docu-film)

Money as Debt 3:

En deze vond ik mooi, zoon van een van de bazen van Johnson & Johnson die met z'n camera de wereld van zijn vader "in een ander licht" bekijkt (en daarbij nogal wat lui over de zeik krijgt, oa. de grote econoom Friedman).

Waarschuw beheerder
+1-1

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 5 september 2012 om 01:26:
so blame me then :cry:

!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
is niet zo moeilijk hoor daffy wil het wel uitleggen voor je..

Waarschuw beheerder
accountje maken bij sunnyusenet (mits je provider n gratis usenet server heeft)

grabit installeren, daar je credentials invoeren

nzbindex, binsearch.info

nzb's maken, en klaar

zelfs mn vriendin ken t

Waarschuw beheerder

Voor mensen die ook maar iets hebben met Slayer, Metallica, Antrhax, Megadeth etc etc...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar ik ben op die site gaan zien ... iets van USENET (weet ni meer)
Ben ff gaan terug kijken maar ik vind het ni meer :s

Maar wa ik me kon herinneren is da je acount moe aanmaken en jaarlijks betalen ??
Daarmee ik dan niet meer verder op in ben gegaan.

Mss is zo iets bij jullie gratis via je provider i dunno :)

Maar moest je tijd hebben, mag altijd (als maar nie betalen is)

:flower:
Waarschuw beheerder
OT:

Ooit iemand die docu gezien over google, facebook, myspace en zelfs napster werd er nog besproken.
Tijd geleden gaven ze dat op NGC of DiscCH.

Wel goed vind 'k, er werd dan verteld hoe snel facebook of myspace verspreid werd over gans de wereld.
Deze webistes zijn slecht's projecten van mensen van een universiteit.

Mss is dit beetje offtopic: (maar wel cool)

Jaren geleden met de hele Napster gekte was Metallica samen met paar andere groepen de grootste boycoters van Napster.
Die jongen had alleen maar een P2P programma uitgevonden om muziek te sharen, and that's it!
Doch ja, we weten allemaal dat die tijd op werk en school handeltjes waren met mense die cd's, films, games brande en verkoopte.
Nu de clu is, die zelfde periode op de MTV music Awards was die gast van Napster die de 4 beste rockbanden van het jaar moest voorstellen.
Ik weet nog goed, ze maakte een close-up beeld van de zanger van Metallica, die zijn gezicht sprak boekdelen :lol:

Mja, ... bij deze :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
haha

ot: The greatest movie ever sold :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 6 september 2012 om 21:49:
Jaren geleden met de hele Napster gekte was Metallica samen met paar andere groepen de grootste boycoters van Napster.
Die jongen had alleen maar een P2P programma uitgevonden om muziek te sharen, and that's it!
Doch ja, we weten allemaal dat die tijd op werk en school handeltjes waren met mense die cd's, films, games brande en verkoopte.
Nu de clu is, die zelfde periode op de MTV music Awards was die gast van Napster die de 4 beste rockbanden van het jaar moest voorstellen.
Ik weet nog goed, ze maakte een close-up beeld van de zanger van Metallica, die zijn gezicht sprak boekdelen :lol:

Het ironische is dat Lars in de docu die ik hier boven heb gepost "tape-trading" helemaal ophemelt omdat het destijds het medium was om toen nog de onbekende stroming trash metal te publiceren aan het underground circuit.

In principe deed napster hetzelfde, alleen was het groten deel van de gedeelde bestanden mainstream, waaronder zn eigen band...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 6 september 2012 om 21:49:
Deze webistes zijn slecht's projecten van mensen van een universiteit.

Wat denk je dat Partyflock is? ;)

Ik heb die docu's ook gezien op Discovery. Maar hoe het heet?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook ooit gestart op de universiteit van Twente als projectje van T0mm1e. Beetje vergelijkbaar verhaal..

Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 7 september 2012 om 10:58:
Simpelweg "Download" als ik me niet vergis ... zo ware er paar achter elkaar.

Ach ja.. 'Download the story of the internet'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 6 september 2012 om 21:42:
Maar moest je tijd hebben, mag altijd (als maar nie betalen is)

is per provider verschillend bij providers kan je bijv. 10 gig. per maand gratis binnen halen.

Ik zelf gebruik eweka.. 7,50 in de maand en download met 6000 kb/s :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op maandag 10 september 2012 om 01:07:
is per provider verschillend bij providers kan je bijv. 10 gig. per maand gratis binnen halen.

Ik zelf gebruik eweka.. 7,50 in de maand en download met 6000 kb/s

Dus ook alleen maar in Nederland, 'k heb geen idee of wij dat ook gelink'd hebbe aan onze provider (Telenet)
Waarschuw beheerder
sinds dit jaar helaas niet meer.

http://userbase.be/nieuws/telecom/846-telenet-usenet-service-houdt-op-met-bestaan

Waarschuw beheerder
sunnyusenet.nl kost geen roggel
Waarschuw beheerder
heb 1 keer daar account gehad vond hem erg langzaam (toen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op maandag 10 september 2012 om 10:58:
sinds dit jaar helaas niet meer.

http://userbase.be/nieuws/telecom/846-telenet-usenet-service-houdt-op-met-bestaan

Uitspraak van actief op maandag 10 september 2012 om 11:03:
sunnyusenet.nl kost geen roggel

Bedankt (y)

Waarschuw beheerder
iemand nog van die spotter sites/apps in de aanbieding zoals FTD?
Waarschuw beheerder
Prikkeldraad

http://www.go2war2.nl/artikel/2149/Prikkeldraad.htm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 10 september 2012 om 11:33:
iemand nog van die spotter sites/apps in de aanbieding zoals FTD?

spotplanet.org

Waarschuw beheerder
thanx

Waarschuw beheerder
Ik geloof dat het wel een mooie dag is om deze video weer eens te promoten:

Waarschuw beheerder
+1
Net Owned & Operated (2012) zitten kijken. Ik raad iedereen aan deze te kijken. 10/10

Waarschuw beheerder
Ross Kemp Extreme World

Er zijn heel veel torrents te vinden van deze afleveringen.

Ik heb er twee of drie gezien vroeger, dat was als ie daar ergens bij zwarten mee ging varen. Die zwarten die aan piraterij deden. Ze noemden hen piraten omdat ze westerse boten overvallen puur voor het los geld. (zoiets toch)
Gasten met automatische geweren :[ Ik kan mij nog herinneren dat er Belgische troepen die kant werden gestuurd om de situatie aan te pakken. Helaas ik weet nimeer de locatie of exacte details. Maar ik weet wel dat deze zwarteng voor niets terug deinste en op alles schoten wat hun in de weg stond. Ross Kemp maakte ooit zo'n reportage.

De andere die ik mij nog kan herinneren was in het oos blok. Het ging oa over de Poolse hooligans (denk ik) iig het was voetbal in het oost blok, en Ross Kemp maakte daar een reportage over. Je kan deze reportage een klein beetje vergelijken met die van Donal MacIntyre.

Ook die van Donal MacIntyre met de Chelsea hooligans heb ik vroeger gezien op de Vlaamse zenders. Was een reportage van de BBC. Deze was wel neusje van de zalm. Hij liet zich zodanig diep infiltreren. Had het er voor over om zelfs een tattoo te zetten. Er was ook een wedstrijd tegen Zweden dacht ik (weet ni zeker, TE lang geleden) en daar kreeg ie zelfs slaag van Zweedse hools (waren skins). Echt leipe reportage van begin tot einde (y)

http://video.google.com/videoplay?docid=2218940492996010738

Maar die van Ross Kemp zijn ook wel vet, spanning verzekerd (naargelang welk onderwerp)

Nu heb ik deze net binnen en weer 7 gig kijkplezier (y)

linkje

Heb zo al eens in de vlucht gekeken, beetje door geskipped, deel van de raptors _O_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Nog een mooie: Banksy's Exit trough the gift shop. Een docu over de bekendste street-art artiesten en een documentairemaker die zelf in de street-art duikt en het belachelijk maakt door de mainstream kunstsector in te duiken.

Waarschuw beheerder
Heavy metal in Baghdad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op vrijdag 24 februari 2012 om 09:17:
Ed Force One,een de zanger vliegt er zelf ook mee..

:respect: prachtige docu, mooi om te zien hoe een band zonder enige airplay van grote radiostations en mtv uitgroeit tot een van de grootste bands ter wereld, overal hebben ze uitverkochte stadions :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 4 september 2012 om 21:16:
En dan die theorie over de bank, we staan er niet bij stil, maar zoals ze het in de film uitleggen, woooow echt leip gewoon. Nogmaals bewijs dat de bankbeheerders hoop elitaire leeglopers zijn

iig goede docu

new world order invisible empire
http://www.youtube.com/watch?v=gWQ-iMhaLzU

EndGame Blueprint to Global Enslavement [HD] Dutch SubTitles
http://www.youtube.com/watch?v=0It0oQp4KVg
Waarschuw beheerder
The Dark Side of Porn (2005) Complete BBC Series

:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 oktober 2012 om 01:36:
new world order invisible empire
http://www.youtube.com/watch?v=gWQ-iMhaLzU

EndGame Blueprint to Global Enslavement [HD] Dutch SubTitles
http://www.youtube.com/watch?v=0It0oQp4KVg

Nice (y)

Waarschuw beheerder
+1

how the rotchilds rules usa

Waarschuw beheerder
the obama deception

http://www.youtube.com/watch?v=KIu2yjJoeG0&noredirect=1
Waarschuw beheerder
The Cannibal Warlords of Liberia

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op zondag 21 oktober 2012 om 18:10:
Free Tekno docu:

Vroeger luisterden alto's nog naar bandjes zoals radiohead, nirvana, pixies, sonic youth, etc etc nu ben je er pas een als je naar van die waardeloze goedkope harde techno zooi luisterd.

Waarschuw beheerder
altijd wel strakke feessies hoor, vorige week nog ergens aan de grens met belgie, oud verlaten militair terrein, 20 bunkertjes met muziek (Y)

Waarschuw beheerder
Foute vrienden

Waarschuw beheerder
nog eentje voor kwali
Waarschuw beheerder
+1
Gisteren nacht op Nat Geo:

Duncan Stutterheim
ID&T
Eerste house invloeden in NL (oa de IT in A'dam)
Thunderdome
Sensation in buitenland

Echt de moeite (y)

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=qympM5r190I

revelation of the pyramids
Waarschuw beheerder
+1
5 Broken Cameras
http://www.idfa.nl/industry/press/press-releases-nl/30-januari-5-broken-cameras-wint-prijs-in-sundance.aspx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2012 om 00:30:
revelation of the pyramids

Gezien op Nat Geo. ech wel (y)
Heb je die met dut. sub's ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 21 november 2012 om 16:07:
Gezien op Nat Geo. ech wel (y)
Heb je die met dut. sub's ?

nope hellaas, maar best makkelijk te volgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2012 om 13:35:
nope hellaas, maar best makkelijk te volgen

Ik koop soms DVD's van de USA (zonder NL sub's) maar das film, een docu heeft ook meer een technische aanleg, niet dat het onbegrijpelijk is, maar ben nu ook geen expert in globaal de Engelse taal :bloos:
Waarschuw beheerder
Gisteren die docu gezien van Morgan Freeman.
Was over snaar-theorie, de 4de dimensie, ...
Ik had het opgenomen van Discovery (denk ik, kan ook die andere chann zijn)

Maar was eigenlijk allemaal al iets wa ik gezien had, niets vernieuwend, toch wel leerzaam niet minder niet meer (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 5 december 2012 om 07:27:
Gisteren die docu gezien van Morgan Freeman.
Was over snaar-theorie, de 4de dimensie, ...

11 dimensies theorie en dat wij in een parallel universum leven met elke universum een kopie van jou waar het leven door de keuzes die je maakt anders verloopt.

Heel interresant heb ze bijna allemaal gezien van Morgan Freeman
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 10:45:
Heel interresant heb ze bijna allemaal gezien van Morgan Freeman

Ik dacht dat ie maar 1 DVD had, heb vanmorgen dus ondekt dat het een reeks is, er zijn meerdere van hem ...
Weer wat stof om te zoeken en mss wel kopen (y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 10:45:
11 dimensies theorie en dat wij in een parallel universum leven met elke universum een kopie van jou waar het leven door de keuzes die je maakt anders verloopt.

Maar waar 'k dan weer vast zit, op andere docu's zeide ze dat "de tijd" de 4de dimensie is ...
Dus ja, :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 5 december 2012 om 21:07:
Maar waar 'k dan weer vast zit, op andere docu's zeide ze dat "de tijd" de 4de dimensie is ...
Dus ja, :rot:

Waarschuw beheerder
+1
The Soul Travelers
Alles van Theroux
Zeitgeist
DMT: The Spirit Molecule
Thrive
Strain Hunters (vooral de India-versie)
Through the Wormhole (niet echt een docu, maar moest eraan denken xD)

En nog wel een paar waar ik zo ff niet op kan komen.
Waarschuw beheerder
Why Beauty Matters

Philosopher Roger Scruton presents a provocative essay on the importance of beauty in the arts and in our lives.

In the 20th century, Scruton argues, art, architecture and music turned their backs on beauty, making a cult of ugliness and leading us into a spiritual desert.

Using the thoughts of philosophers from Plato to Kant, and by talking to artists Michael Craig-Martin and Alexander Stoddart, Scruton analyses where art went wrong and presents his own impassioned case for restoring beauty to its traditional position at the center of our civilization.

http://topdocumentaryfilms.com/why-beauty-matters/
Waarschuw beheerder
Nice (y)

Net op Discovery HD making of the Lambo gezien _O_
Wat een bak, wat een constructie (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geeneen, heb ze nog niet gehoord.
Waarschuw beheerder
Op één uitzending na, bijna seizoen 1 volledig gezien en genoten. Toch wel leerzaam, en andere proffs in hun vak die ze aan het woord laten.
Staat ook op men verlanglijstje om te kopen.
Waarschuw beheerder
Louis Theroux: The Ultra Zionists (2011) was een maand geleden ofzo op nl 3

Vond wel goede docu :jaja: gekke joodjes..
Waarschuw beheerder
Iemand deze al gezien ?

http://kat.ph/we-are-legion-the-story-of-the-hacktivists-i2177843/

Over de hacktivisten ... is het wat, word je er wijzer van, of zijn het gewoon gefrustreerde net-nerds ? :/
mss straks ff binnen halen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op vice.com staan vele leuke docus.
o over een wapensmarkt in pakistan en een bos in japen waar mensen heen gaan om zelfmoord te plegen.
Waarschuw beheerder
Net alle afleveringen van Scam City van Nat Geo gezien. Gaat over scams waarmee toeristen in alle grote wereldsteden worden belazerd, uiteenlopend van taxichauffeurs die toeristen vals geld teruggeven tot hoertjes die hun 'klant' drogeren en vervolgens hun hele hotelkamer leegroven. En kijkt lekker makkelijk weg :)
Waarschuw beheerder
Door dat gesodemieter in Israel (en de onduidelijke berichtgeving erover in de msm) toch maar eens wat achtergronden gezocht en kwam deze BBC documentaire tegen: Jerusalem, the making of a holy city.

Ben in 3 uur goed bijgepraat over de geschiedenis van dat land. Erg boeiend! (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Human Planet
Waarschuw beheerder
Meer (boeiende) pyramide-shizzle: the Pyramid Code

Waarschuw beheerder
ik ga zo THE TWO ESCOBARS kijken op sport1

ik weet alleen niet of het een docu of verfilming is....

het gaat over Andres en Pablo Escobar, de voetballer en drugsbaron.
geen familie, maar beiden drukten wel hun stempel op het colombiaanse voetbal...
Waarschuw beheerder
donateur
Zag het pas te laat. Dus helaas alleen het laatste halfuur gezien.

Waarschuw beheerder
Al keer gezien maar nu betere kwaliteit. echt dikke docu
Waarschuw beheerder

het is al beetje een oudje maar leuk om terug te zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op maandag 3 september 2012 om 13:33:
Dynamo Magician Impossible _O_ wat een baas die man

haha hou op man , wat een neppe shit :lol:
Waarschuw beheerder
the polar bear family and me BBC is wel kicke (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 16 februari 2013 om 10:38:
haha hou op man , wat een neppe shit :lol:

Veel dingen ook niet waar je goede sleight of hands voor nodig hebt ;)
Waarschuw beheerder
De Hokjesman bevalt me erg goed! Laatst een aflevering over bewoners/krakers van het ADM werf. Erg leuk om te kijken en bevat zeker stof tot nadenken!

Daarnaast de documentaire "Vervuild vereenzaam en verwaarloosd". En het vervolg daarop (10 jaar later) "De Bemoeizorgers". Wat dan gaat over mensen die zich min of meer isoleren en waar eigenlijk heel de maatschappij niet naar omkijkt en ze zelf geen professionele hulp willen uit een gevoel van wantrouwen. Toppunt van sociaal werk, erg knap dat mensen dat kunnen!
Waarschuw beheerder

morgen even kijken :)
Waarschuw beheerder

Battle of Chernobyl

Pablo Escobar- King of Cocaine
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bear Grylls, scaping the legion. alle 4 delen te zien op youtube. 4x50 mins.

Waarschuw beheerder
Burgeroorlog in voormalige Yugoslavie in een notendop.
Deel 1

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niks , alleen mn eigen leven boeit
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 juni 2013 om 00:48:
Niks , alleen mn eigen leven boeit

Dat boeit dit topic niet:bye:
Waarschuw beheerder
Everything Is A Remix

Kirby Ferguson gaat in de vierdelige serie Everything Is A Remix in op de originaliteit van onder andere muziek, film en computers en laat ons zien dat hoewel alles elkaar kopieert, het combineren en transformeren ervan weer nieuwe creatieve resultaten oplevert.

Nieuwe ideeën komen voort uit bestaande ideeën en daarom is het veel te ver doorgevoerde huidige systeem van patenten, intellectueel eigendom en copyrightwetten hem dan ook een doorn in het oog. “Our system of law doesn’t acknowledge the derivative nature of creativity. Instead, ideas are regarded as property, as unique and original lots with distinct boundaries. But ideas aren’t so tidy. They’re layered, they’re interwoven, they’re tangled. And when the system conflicts with the reality… the system starts to fail”.

Onderstaande video zijn alle vier delen zonder de (lange) credits aan het eind van elke deel.

http://www.documentairenet.nl/review/everything-is-a-remix/

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Heb laatst Zeitgeist gezien, erg interessante docu over de ongeloofwaardigheid van de verschillende religies, het abjecte bankwezen en de vermeende illuminatie (y)
Waarschuw beheerder
7 december Holland Doc...
gabbers!

die ga ik sowieso kijken...
mijn lieverd doet erin mee...
Waarschuw beheerder
Docu over het werken bij Amazon.

Waarschuw beheerder
- Forks over Knives
- Food inc.
- The world according to Monsanto
- The dark side of chocolate
- Garbage warrior
- Earthlings (ranzig, maar eye opening, heb de hele docu gejankt, lol)
- Why in the world are they spraying (Skeptisch hierover, maar kern van waarheid)
- The lightbulb conspiracy (een van mijn favorieten)

Uitspraak van Sheriff Halfwat op vrijdag 16 november 2012 om 01:19:
Religulous

Heb ik ook gezien, maar vond er niet veel aan. Het was meer mensen afzeiken zonder fatsoenlijke gesprekken of feedback. Ik wil een docu kijken en er iets uit leren, niet iemand furieus zien proberen gelovigen af te zeiken. Dit raakt gevoelige snaren bij gelovigen, en atheïsten...die wisten die shit toch al. Beetje nutteloos dus.

Niet echt een docu, maar 2 leuke korte informatieve filmpjes:
*edit: Kwali had de eerste al gepost ' The American dream'*

Alle andere docu's die ik hierboven heb gezet zijn ook allemaal gratis online te vinden, en ook een paar op Netflix (Als je netflix hebt, check dan ook Ted talk:'Chew on this' reeks.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 december 2013 om 17:29:
Heb ik ook gezien, maar vond er niet veel aan. Het was meer mensen afzeiken zonder fatsoenlijke gesprekken of feedback. Ik wil een docu kijken en er iets uit leren, niet iemand furieus zien proberen gelovigen af te zeiken. Dit raakt gevoelige snaren bij gelovigen, en atheïsten...die wisten die shit toch al. Beetje nutteloos dus.

De titel hoort in dit geval genoeg te zeggen, het ridiculiseren van het geloof daarom weet je bij voorbaat al dat, wanneer je gelovig bent, je gekwetst KAN worden.... Kijk die rommel dan gewoon niet,
ik vind een hoop films en docu's ook weerzinwekkend en het kost totaal geen moeite om die shit niet te kijken

Waarschuw beheerder
Dat was dus gewoon mijn mening erover. En ik schrijf een docu niet per definitie af op de titel. Deze docu kon alle kanten uitgaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 december 2013 om 20:19:
En ik schrijf een docu niet per definitie af op de titel. Deze docu kon alle kanten uitgaan.

Ik waardeer en respecteer je mening maar wat voor verwachting had je nog meer bij die film?
Ik vond in dit geval de titel best goed gevonden, eigenlijk het geniaalste gedeelte van de film juist omdat je direct weet waar je aan toe bent (net als bij de film "Zombie Strippers").

Waarschuw beheerder
Sowieso geloof kritisch bekijken, maar dan wel echt met IETS meer diepte :p Elke internet trol kan een docu maken zoals Bill het daar deed. Had meer het idee dat het een comedy was. Was vrij goed gewaardeerd op IMDB, dus had iets meer ervan verwacht : <
Waarschuw beheerder
Iemand nog een goeie ?
Zoiets als Thrive die hier lange tijd voorbij kwam.
Daar gaven ze iets aan over de " new world order "
Daar wil ik graag NL subb'd docu's van zien.

Waarschuw beheerder
pablo escobar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 25 januari 2014 om 18:40:
Daar wil ik graag NL subb'd docu's van zien.

http://www.subtitleseeker.com/2063834/Thrive/Subtitles/

Waarschuw beheerder
donateur
Zeitgeist
Bowling for Columbine
The Cove
Cocaine Cowboys
Cosmos: A Space-Time Odyssey

Allen boeiende en interessante docu's naar mijn mening (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 26 maart 2014 om 11:16:
populaire man die escobar

Hij was een legendarische voetballer idd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 maart 2014 om 18:11:
Hij was een legendarische voetballer idd :P

:lol: :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 26 maart 2014 om 11:16:
populaire man die escobar :P

haha nog nooit over hem gehoord ?? dat was tony montana in real world :roflol:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
De Regels van Matthijs

heftige shit
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.npo.nl/2doc/04-12-2014/VPWON_1197594

Gisteravond op 2Doc: Inequality for all
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.npo.nl/up-close/19-10-2013/AVRO_1642845

CLOSE UP In Extase

Waarom kun je elk weekend kiezen uit tientallen dancefeesten waar je urenlang tot diep in de nacht kunt dansen? En wat heeft dancemuziek precies te maken met extase? Regisseur Ruud Pelgrum zocht zeven jaar lang naar de antwoorden op die vragen en dat leverde een oog- en oorstrelende film op: In Extase.
Waarschuw beheerder
donateur

2Doc: De spoken van Viggo
Als rechterhand van crimineel Klaas Bruinsma verdiende hij miljoenen met het smokkelen van hasj uit Marokko. Nu probeert Viggo zijn leven te beteren.

:respect: heel schokkend maar geeft wel en goed beeld van hoe iemand nou opeens op dat pad terecht komt.
Waarschuw beheerder
Ik heb geen zin om een topic te openen ... maar kent iemand deze film ?

Michiel de Ruyter (2015) http://www.imdb.com/title/tt2544766/?ref_=fn_al_tt_1

Wat had ik nu gelezen, dat er in A'dam (dacht ik) een betoging was tegen deze film vanwege rechtse propaganda in het kader van slavenarbeid ?

Ik snap er niks van, weet iemand meer ... ik moet hem nog steeds zien.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rare mensen ... tis toch maar een film eh, er mag niks meer in Nederland, geen zwarte piet, geen negerinne tette, geen Michel de Ruyter ...
Waarschuw beheerder
national geographic:nazi mega structures
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zimon® op zaterdag 25 april 2015 om 20:34:
nazi mega structures

is wel zekers wel interessant ja (Y)
Waarschuw beheerder
Délits flagrants
Waarschuw beheerder
Mega Factories, How it's Made, Air Crash investigation, Drugs Inc., Seconds from Disaster.

:cheer:

Porno valt zeker niet onder documentaires?