| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 15 december 2012 om 21:30 |
Industrial![]()
donateur!
is er ook een Industrial![]()
area in 2012?
is best kans op dit jaar Sjors
maar 3 zalen indeling zoals in 2008 wil ik graag nog een keer meemaken.
maar 3 zalen indeling zoals in 2008 wil ik graag nog een keer meemaken.
maar 3 zalen indeling
dat iedereen boven de 25 maar de helft betaald ofzo?
Hoe willen ze na de laatste tegenvallende edities zoveel mensen trekken om het weer groots met 3 zalen te maken?
de laatste editie viel helemaal niet tegen tuurlijk, het was nog steeds maar 1 zaal maar voor een '1zaal' feest was wel echt alles eruit gehaald wat erin zat
en dit jaar word het gewoon weer meerdere zalen hoor
Nja laatste keer vond k niet slecht, maar het magische wat het bv in 2005 had was er wel af.
zucht... ja lieverd, vroegah was alles beter. het was voor mij ook niet meer zo magisch als het in '96 was nee, gebeurd ook nooit meer. kan id&t er nog zoveel geld tegen aan gooien en alles uit de kast halen, we zijn nou eenmaal geen 18 meer. kunnen zij ook niks aan doen
kijken of alle 3 de edities heen kan dit jaar
Ik hoop dit jaar weer eens een editie in HMH of Ziggodome
20 jaar thunderdome! Ik hoop dat er een jubileum feest wordt gehouden in de Rai, net als 10 jaar geleden.
Hoop het niet! Rai is een verschrikkelijke locatie!
Denk wel dat Thunderdome gaat uitpakken met een lekkere early line-up!
Uitspraak van Querina op woensdag 8 februari 2012 om 18:19:
dubstep
Uitspraak van hardcore_hooligan19 op maandag 20 februari 2012 om 19:26:
3 steps ahead
ja die komt zkr man man man zieke shit jullie
Dan koop ik zeker een kaartje!!!!
Uitspraak van 100 % Cockney op donderdag 16 februari 2012 om 00:03:
Hoop het niet! Rai is een verschrikkelijke locatie!
Tien jaar terug anders piekfijn feessie gehad daar. Randstadhal en Hollandhal, wat een beuken..
Uitspraak van 100 % Cockney op donderdag 16 februari 2012 om 00:03:
Denk wel dat Thunderdome gaat uitpakken met een lekkere early line-up!
Dat mag ik wel hopen verdomme!
Thunderdome is Thunderdome niet zonder de Early
hardstyle
Eckte helden mang! Samen dansje doen?
Thunderdome is Thunderdome niet zonder Hardstyl!!
Ik hoorde dat
ja er zijn kluisjes, ik weet het zeker
nee dat sowieso niet.. hoewel.. als je het fenomeen verkleedruimte ruim interpreteert, dan wel, namelijk: de toiletten
Maart
de flyer naast de Ghosstown flyer van welke Thunderdome is dat heb die flyer nog nooit gezien.
Thunderdome 15 jaar was ook zalig
ik vond t n zeer matig georganiseerd feest en velen vonden dat met mij!!
Over een webshop heb ik al meermaals gehoord dat ie er komt, maar telkens was het te mooi om waar te zijnVet nu te horen dat er dan toch uiteindelijk één komt, ben benieuwd met wat voor merchandise
Als je dat al uniek noemt ha ha ha!!!!
Yoouhouuuu breaaaaak dooowwwwwwwwwnnnnnnnnnnnnnnnnn
,rrrrrrrrrrrrrooooooooooooooooooooooooootttttttttttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdddddddddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr cccccccooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrpppppppppppppppppppssssssssssssssssssssssssss
Mooieng lineup makeng we!
Meeting vooraan Rem neem jij bengaals vuurwerk mee?
We will never fall, apart
We're here from the start
And wherever we, may roam
We shall overcome
We come as one
Come as one!
Hardcore!
Literair hoogstaandeng teksteng!
The new today
Live a new today
Like never done before
Don't need to run
Don't need this anymore
A new today
Live the way you want
To live your life
And all will come in time
Every day will be
Be the new today
Every day will be
Be the new today
Be the new today
Every day will be
Be the new today
The new today
Met gevoel gespeeld, door musici die hun instrument meester zijn en bereid zijn daar moeite voor te doen
endymioooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
zoon zin aaan hea... pfff eerst nog ff warm draaie op defcon en fucking.bastard en free festival whoot
weet niet wrm zou ik gat in me.kop hebben als die tattoo heb ?? ben er erg blij mee XD dus
en wrm gooi je mijn foto's hiero neer?? niks beters tedoen??
ma laat mijn dan ma gat in me kop hebben ben super blij met me freddy.
Uitspraak van Poekie Poesop zondag 1 juli 2012 om 09:21:
of kan ik beter zeggen thunderdome died
na 20 jaar is het finally exit
50 eu voor 30 vierkante meter betaald. Industrial faalde hard.
Thunderdome is echt een bagger feest geworden.
Uitspraak van Psychonaut op zondag 1 juli 2012 om 12:34:
50 eu voor 30 vierkante meter betaald. Industrial faalde hard.
je bent niet de enige,zelfs me woonkamer is nog groter als die "zaal"
Dan ben je nog nooit bij H4L in de Maassilo, Rotterdam geweest. Daar heb je nog kleinere zalen met heel veel sfeer.
eeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnndddddddddddddddddddddddddddddyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
op blunderdome ftw
Thunderdome zaterdag 22 december, Jaarbeurs (Utrecht)
al was de datum wellicht al te voorspellen
Ja ik heb dan dus een zus en zij is vroeger in de jaren '90 daar heen geweest, was toen natuurlijk wel veel beter dan nu en nu gaat ze nog trouwens , maarja je kan niet anders met die nieuwe wetten en regelingen. Ja het geluid is minder goed, ja de controle is scherper, ja het duurt minder lang.. Als je zoveel te klagen heb verwacht je gewoon te veel van een feesje, keep in mind hé het is een hardcore feesje, niet Sensation White.
En daarbij komt dan de enorme zwabbergroei de laatste jaren, goede sfeer vind je tegenwoordig enkel en alleen bij kleinere feesjes, waar de zogenaamde fakers gewoon niet van weten.
Maar dat sluit niet uit dat Thunderdome gewoon een icoon blijft in de hardcore wereld, je kan het niet betwisten, dit jaar 20 jaar, en ben er wel redelijk zeker van dat ze alle voorgaande jaren gewoon gaan overtreffen
eyyyzzz ga ergens anders lopen janken man
vooral dit man ff serieus nou : het is een hardcore feesje, niet Sensation White.
anders ga je gewoon commerciële muziek luisteren
en dat is die kermiscore van tegenwoordig niet zeker,gast praat geen poep als je er de ballen verstand van heb
en de meeste daarvan zijn er nog maar een paar keer geweest, goed bezig
Heb ik je ooit verteld dat ik dan naar mainstream luister? Niet dus
Heb nooit zelf een thunderdome feest bezocht, maarja ik baseer mijn mening dan ook op die van anderen, en de andere dingen die ik dan gezegt heb zijn gewoon feiten, en wie ben jij om te zeggen dat ik daar geen mening over kan hebben?
Heb nooit zelf een thunderdome feest bezocht, maarja ik baseer mijn mening dan ook op die van anderen, en de andere dingen die ik dan gezegt heb zijn gewoon feiten, en wie ben jij om te zeggen dat ik daar geen mening over kan hebben?
Nee mijn mening was tegenover die mensen dat er amper geweest waren, en het dan altijd slecht gaan vinden, weet zelf ook dat er slechte edities waren.
Voel je niet zo aangesproken
to much people feel butthurt.
waarom eigenlijks geen td in de hmh meer.
dat waren toch wel de betere edities.
Dominator uitverkocht
worden er uberhaubt nog wel feesten in de borchlandhallen gegeven?
bestaan die hallen nog?
Ja ik heb dan dus een zus
Zou hem graag aan mijn TD collectie toevoegen maar ben helaas niet naar Dominator geweest dus wie o wie heeft hem over
om weg te geven/te verkopen of wat dan ook![]()
waarom in de rai. Ze gebruiken de vergunning welke normaal gebruikt was voor dirty dutch. Dirty dutch verkoopt qua kaarten slecht de vorige editie dus die gaat nu naar ziggodome. Dus blijft de vergunning over en dus naar de Rai.
poessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss en tiiiiiiiiiiiiggggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Neooooooooooooooooophyteeeeeeeeeeeeeee VS Endyyyyyyyyyyyymiooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
in de mysteryland krant stond dat er drie zalen zullen zijn
Meh, sinds die editie waar de industrial van het formaat ballenbak was ben ik niet meer geweest. Moet wel een bijzonder zieke lineup zijn wil ik nog gaan thunderdomen.
U bedoelt zeker die dramatische editie van 2009?
Was nog heel eventjes nieuwsgierig naar het breaking barriers concept, maar achteraf hoorde ik dat de barriers maar gebroken werden tot halverwege de avond en de rest weer eenheidsworst was.
Jammer genoeg lijkt thunderdome zich er makkelijk vanaf te maken
Thuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderdoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooomeeeeeeeeeeeeeeeeee
Thuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderdoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooomeeeeeeeeeeeeeeeeee
baby lalalalalalala
baby, so now you can hear me
in de rai heb je daar wel een mooie gang voor
Het is voor mij ook de eerste keer hoor.
Ik breng je wel thuis..![]()
jammer weer
Neem een tattoo en je kan naar binnen
Een ding weet ik wel na afgelopen zaterdag: ik ga iig niét met de trein heen! Desnoods ga ik te voet.
nou heb veel leuke gesprekken in de trein kunnen voeren na afloop van een feest.
altijd wel lacheal die brakke koppen in de trein en dat er zo'n niets vermoedend omatje instapt en opkijkt en denkt: WTFaaaaak
en dat er dan altijd wel iemand voor haar gaat staan![]()
wie haar doos?
Hmm, toch maar eens naar Grunn mee terug reizen dan..
Maar het is waarschijnlijker dat ik naar Utrecht, Den Haag oid reis en daar eerst crash..
vanaf zwolle wordt het pas echt feestals de leeuwarden trein er aan vast gemaakt wordt
Uitspraak van loicsje op maandag 20 februari 2012 om 19:26:
3 steps ahead
ja die komt zkr man man man zieke shit jullie
no timetable
Volgens mij heb ik jouw gezien, althans ik sprak een meisje aan en die zei dat ze 17 was. Weet alleen niet meer hoe ze d'r uit zag.
wat?
@Dance or die
weet je dat zeker. Die kan ik namelijk niet vinden. heb je anders een link van het nummer
Mijn favoriet toen ik een jaar of 8 was