Partyflock

Forumonderwerp · 1125424
Waarschuw beheerder
+1-4
Louis van Gaal wordt directeur van Ajax. De voormalige trainer van Bayern München gaat per 1 juli volgend jaar aan de slag bij zijn oude club met wie hij midden jaren negentig grote successen boekte.
Martin Sturkenboom treedt eveneens toe tot de directie van Ajax. De oud-voorzitter van FC Utrecht gaar de portefeuille algemene zaken beheren. Danny Blind wordt de rechterhand van Van Gaal en zal tot 1 juli zelf de technische zaken doen.

Of Johan Cruijff het hiermee eens is, is nzeer de vraag. De clublegende is schriftelijk op de hoogte gesteld door RvC-voorzitter Steven te Have die de commissarissen uitnodigde voor een vergadering. Daar schitterende Cruijff door afwezigheid. De vier overigens commissarissen hebben ingestemd met het besluit Van Gaal binnen te halen.

bron:http://www.trouw.nl/tr/nl/4508/Sport/article/detail/3037465/2011/11/16/Louis-van-Gaal-directeur-Ajax.dhtml

is dit nu het einde van Cruiff bij ajax
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wordt nog een leuke ledenvergadering vanavond
Waarschuw beheerder
-3
Van Gaal is echt een held, los van wat hij gepresteerd heeft.. :respect:
Waarschuw beheerder
-2
hey cruijf :"Ben ik nou degene die zo slim is of ben jij zo dom?"
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van arj@n op woensdag 16 november 2011 om 18:49:
Martin Sturkenboom

Moet je blij mee zijn :lol:
Waarschuw beheerder
-1
ieder nadeel heeft zijn voordeel tot ziens cruijf
Waarschuw beheerder
Louis van Gaal geen beker geen schaal
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van KevinFR op woensdag 16 november 2011 om 19:20:
Van gaal waar is je @.!. wijf?

grootste kneus van Feyenoord weer aanwezig, maar weet wie je ben dus tot snel mongooltje
Waarschuw beheerder
-2
Die Kevin woont Zaandam toch?

Ontopic: wat een zooitje :d man o man
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 16 november 2011 om 19:28:
Die Kevin woont Zaandam toch?

net als rene, misschien wel buren van mekaar?

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ok, die zag ik niet aankomen :O
Waarschuw beheerder
-1
Jan Mulder draait door...

Waarschuw beheerder
-1
wat een smerigheid :dood:
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Cruijff wist niets van gesprekken met Van Gaal

AMSTERDAM - De raad van commissarissen (rvc) van Ajax heeft zonder medeweten van Johan Cruijff de onderhandelingen met beoogd directeur Louis van Gaal afgerond.

Dat zeggen bronnen rond de Amsterdamse club. Cruijff, lid van de rvc, is pas daarna ingelicht over de gang van zaken.

Met steun van de directie van Ajax heeft de raad in Portugal gesproken met Van Gaal. In die bijeenkomst heeft de oud-trainer van de club gezegd opnieuw naar Amsterdam te willen komen.

Cruijff heeft nog niet gereageerd op de gang van zaken. Algemeen mag worden aangenomen dat hij geen groot voorstander is van de komst van Van Gaal.

Stabiele leiding

De actie lijkt een directe poging Cruijff buitenspel te zetten. Eerder op de dag liet bestuursvoorzitter Steven ten Have nogmaals weten dat hij zich de wetten niet laat voorschrijven door Johan Cruijff. ''Er moet snel een stabiele leiding komen'', zei hij. ''Of Cruijff het er nu mee eens is of niet.''

Ten Have benadrukte daarbij al dat er een patstelling is ontstaan tussen Cruijff en de overige vier leden van de raad van commissarissen (Ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer). Hij stelde dat het belang van Ajax daardoor ernstig wordt geschaad.

:lol:

Nah, dat waren weer 2 geweldige dagen :lol:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Richard op woensdag 16 november 2011 om 20:29:
Cruijff wist niets van gesprekken met Van Gaal

AMSTERDAM - De raad van commissarissen (rvc) van Ajax heeft zonder medeweten van Johan Cruijff de onderhandelingen met beoogd directeur Louis van Gaal afgerond.

Dat zeggen bronnen rond de Amsterdamse club. Cruijff, lid van de rvc, is pas daarna ingelicht over de gang van zaken.

Met steun van de directie van Ajax heeft de raad in Portugal gesproken met Van Gaal. In die bijeenkomst heeft de oud-trainer van de club gezegd opnieuw naar Amsterdam te willen komen.

Cruijff heeft nog niet gereageerd op de gang van zaken. Algemeen mag worden aangenomen dat hij geen groot voorstander is van de komst van Van Gaal.

Stabiele leiding

De actie lijkt een directe poging Cruijff buitenspel te zetten. Eerder op de dag liet bestuursvoorzitter Steven ten Have nogmaals weten dat hij zich de wetten niet laat voorschrijven door Johan Cruijff. ''Er moet snel een stabiele leiding komen'', zei hij. ''Of Cruijff het er nu mee eens is of niet.''

Ten Have benadrukte daarbij al dat er een patstelling is ontstaan tussen Cruijff en de overige vier leden van de raad van commissarissen (Ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer). Hij stelde dat het belang van Ajax daardoor ernstig wordt geschaad.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
http://nos.nl/video/196963-van-gaal-nooit-meer-bij-ajax.html

Waarschuw beheerder
-2
Welkom terug van Gaal, welkom terug. :)

Waarschuw beheerder
+1-1
Goeie concurent van gtst deze soap
Waarschuw beheerder
-1
waar blijft dat gedicht :D

Waarschuw beheerder
-3
Is wel een topper hoor :yes:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Mr Gratis op woensdag 16 november 2011 om 21:21:
Welkom terug van Gaal, welkom terug. 058*fietspomp*L.W.D.

Is dit nou de 'verloren godenzoon' waar AJAX op zit te wachten......en is dit nou het 'forever goodbye' van onze icoon Johan Cruijff...

Uitspraak van skoebenakkie op woensdag 16 november 2011 om 21:30:
waar blijft dat gedicht

Zijn gedicht als technisch directeur anno 2004

'' Hier, bij Ajax, ligt mijn hart
Een club, fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar godenzonen
Voor mij de bakermat van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer
Ook daar heerste een bijzondere sfeer
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna
En treed technisch toe in de Arena
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel echt rond ''

Truus de trouwe kakkerlaksupporter zit nu waarschijnlijk aan een scheiding te denken.
Waarschuw beheerder
+1-2
en van gaal nog zeggen, ik ga daar niet heen zolang cruijff er zit... ook gelul dus
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Loden Loeki op woensdag 16 november 2011 om 22:11:
en van gaal nog zeggen, ik ga daar niet heen zolang cruijff er zit... ook gelul dus

Ze gaan samen AJAX weer groot maken. :D
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Mr Gratis op woensdag 16 november 2011 om 22:19:
Ze gaan samen AJAX weer groot maken.

Cruijff, van wie bekend is dat hij een moeizame relatie onderhoudt met Van Gaal, is boos over de gang van zaken. 'Tot zeven uur vanavond wist ik nog van niets', liet hij in een eerste reactie aan de NOS weten. 'Ze zijn gek geworden. Meer informatie heb ik niet om er nu wat over te zeggen.'
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mr Gratis op woensdag 16 november 2011 om 22:19:
Ze gaan samen AJAX weer groot maken. :D

tuurlijk joh, enige reden waarom van gaal dit heeft gedaan is omdat hij ook wel weet dat dit het vertrek van cruijff in gaat luiden

Waarschuw beheerder
-2
met Davids wordt Ajax weer groot:lol:

jezus een rvc vol debielen

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
rvc heeft dit ook puur gedaan of cruijff daar weg te jagen:cry:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
http://www.vi.nl/Nieuws-item/211143/CRUIJFF-REAGEERT-DIT-STINKT-AAN-ALLE-KANTEN.htm
reactie van cruijff , heb de hoop nog niet opgegeven maar heb er een hard hoofd in

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Eddy AZ op woensdag 16 november 2011 om 19:07:
Louis van Gaal geen beker geen schaal

? won tok de schaal bij jullie gekke eddy :aai:
Waarschuw beheerder
Haha, supermooi, v Gaal wel goeie keus, maar gaat nig eerst maandenlang gezeik opleveren.
Gewoon al die ereleden niets vertellen :')
Waarschuw beheerder
-2
Ja, snap niet waarom dat niet gewoon samen kan gaan?
Waarschuw beheerder
+1-1
Ter have stiekem feyenoorder gewoon (h)

Waarschuw beheerder
+1-1
Wat een zuid europese tafarelen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 17 november 2011 om 08:22:
v Gaal wel goeie keus

Slechtste keus die ja kunt maken. Judas en rancuneuze klootzak in 1. Enkel en alleen om JC weg te krijgen zijn ze bij hem uitgekomen.

Zaterdag breekt hopelijk de pleures uit.
Waarschuw beheerder
-1
Die kevin moet dood als ie in zaandam woont zoeken we em op

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 17 november 2011 om 08:22:
v Gaal wel goeie neus

Waarschuw beheerder
-1
Altijd fijn werken met Louis, totaal geen verkeerd persoon met een subliem karakter !

[img width=572 height=800 cacheid=0011feaa002f944b0a07c32d1a02cae872]http://static3.ad.nl/static/photo/2011/15/10/1/album_large_1007566.jpg[/img]

Laat zich soieso niet bij de neus nemen !
Waarschuw beheerder
-1
louis opzeker de vedette van fc antwerp:jaja:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2011 om 08:55:
Enkel en alleen om JC weg te krijgen zijn ze bij hem uitgekomen.

Van Gaal aangesteld door de RvC die is weer min of meer is aangesteld door Cruijff toch? :D

Waarschuw beheerder
-1
Mooi naamplaatje btw :/

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
sjesus, er is gisteren gewoon een pallet popcorn doorheen gegaan, zalig man!!

En het wordt alleen maar erger zo lijkt het!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 november 2011 om 12:34:
sjesus, er is gisteren gewoon een pallet popcorn doorheen gegaan, zalig man!!

En het wordt alleen maar erger zo lijkt het!!

zijn idd geweldige tijden als je een pleureshekel aan Ajax hebt

en het zal zeker nog erger worden, maak je niet druk
Waarschuw beheerder
mwah hoeft niet he, eeuwige gedoe rond cruijf kan nu misschien afgesloten worden :D
hij praat wel veel maar doet nooit iets! op een afstandje wat roepen kan iedereen

Waarschuw beheerder
-1
Cruijff woedend op Ajax: 'Ze zijn gek geworden'
Woensdag 16 november 2011 22:31 | Unibet: Wedden en gratis buitenlands voetbal kijken

Johan Cruijff reageerde woensdagavond bij de NOS op de beslissing van Ajax om Louis van Gaal te benoemen tot algemeen directeur. Zoals verwacht was de clublegende er totaal niet mee eens. Bovendien gaf hij te kennen dat het besluit wel degelijk buiten zijn weten om is genomen.

De woorden van Cruijff over de beslissing van zijn collega's bij de RvC waren duidelijk. "Ze zijn gek geworden." Cruijff beweest pas na 19:00 op de hoogte te zijn gebracht. "Tot dan wist ik helemaal van niets", vertelt hij. De andere vier commissarissen stemden unaniem in met de komst van Van Gaal, Danny Blind en Martin Sturkenboom.

De komst van Van Gaal als directeur, zou indirect het einde van de tweede periode Cruijff bij Ajax. Het is algemeen bekend dat de twee elkaars bloed wel kunnen drinken. Steven ten Have liet eerder op de avond nog weten op de juiste manier gehandeld te hebben en Cruijff op de correcte manier op de hoogte te hebben gebracht.

Waarschuw beheerder
-2
volgens mij heeft cruyff nie veel bereikt in de staf bij ajax

ik zou zeggen laat van gaal maar eens zien wat hij kan

Waarschuw beheerder
mooi verhaal he

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
ze nemen nu ook al afscheid van bergkamp en jonk. Blind wordt weer in het zadel gezet terwijl cruijff um er af had getiefd....

lekker om zo met je "iconen" om te gaan, ghehe..

Waarschuw beheerder
Blind, je zou er bijna aan de dunne schijt van raken :s

[img width=500 height=364 cacheid=0011fec7002f94762535a4f71a02caebf0]http://www.rnw.nl/data/anp/image/12812675.jpg[/img]

Tjakaaaaa

Waarschuw beheerder
Gaat lekker:

Komst Louis van Gaal schiet grootheden in het verkeerde keelgat
Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Danny Blind, De Boer en Johan Cruijff, Keje Molenaar en Sjaak Swart stappen op bij Ajax wanneer Louis van Gaal wordt aangesteld als algemeen directeur. Dat meldt een zeer ingewijde en betrouwbare bron binnen Ajax vanmorgen tegenover Ajax1.nl. De bron wist maandag al te melden dat Louis van Gaal zou worden aangesteld als de nieuwe voorman van Ajax, daarnaast berichte hij destijds ook juist over Dmitri Bulykin.

Cruijff is flink voor het blok gezet, de oorlog in de ArenA is op het hoogtepunt en verschillende grootheden binnen Ajax spreken zorgen uit. Sjaak Swart kon woensdag niet geloven dat Van Gaal wordt aangesteld, Molenaar roept dat Cruijff de baas is, Cruijff is laaiend en Wim Jonk moet alles laten bezinken. Men weet niet wat men wil en moet, maar duidelijk is dat er een smerig spel gespeeld wordt in de ArenA.

De ultieme tegenaanval van de Raad van Commissarissen tegen Cruijff, het binnenhalen van Louis van Gaal, lijkt maar één oplossing te hebben. Een samenwerking is gezien het verleden niet mogelijk en een compromis lijkt uitgesloten. Wanneer Johan Cruijff opstapt zal hij het technische trio (De Boer, Bergkamp en Jonk) met zich meetrekken. Daarnaast zullen naar verluidt ook Blind, Molenaar en Swart zich achter de nummer veertien scharen en eveneens de handdoek in de ring gooien.

Volgens de bron zet ook AEGON grote vraagtekens bij de aanstelling van Louis van Gaal. Ook de hoofdsponsor, die vandaag aangaf zich zorgen te maken, zou niet geassocieerd willen worden met het rumoer binnen de club. “Ik ga hier verder niets over zeggen. Wij houden ons als AEGON bezig met sponsorzaken en niet met bestuurlijke zaken”, aldus Jan Driessen, directeur communicatie bij AEGON.

We kunnen de gebrachte informatie niet verifiëren maar kunnen melden dat de bron zeer betrouwbaar was en is.

Waarschuw beheerder
-1
Geen zin in sorry
Waarschuw beheerder
+3-1
wordt lastig om deze breuk te lijmen

de enige die hier nog wat aan ken doen is
[img width=500 height=327 cacheid=0011fed0002f947f3b85f9441a02caecae]http://www.elle.nl/var/ellenl/storage/images/lifestyle/entertainment/Het-Spijt-Me-keert-terug-met-John-Williams/922162-1-eng-GB/Het-Spijt-Me-keert-terug-met-John-Williams_reference.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Johan Cruijff en een groot deel van zijn aanhangers zullen binnenkort mogelijk vertrekken bij Ajax. De legendarische nummer veertien zag dat zonder zijn medeweten Louis van Gaal werd aangesteld als algemeen directeur en waarschijnlijk is zijn dienstverband bij Ajax daarmee ten einde.

"Ik dacht dat het een mop was", zegt Cruijff tegen de NOS. "Het is onbeschoft. Wij zijn geschoffeerd. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig? Het is achterbaks." De ras-Ajacied is, net als de meeste van zijn aanhangers, niet blij met de manier waarop de Raad van Commissarissen heeft gehandeld inzake het binnenhalen van Van Gaal. Hoofdtrainer Frank de Boer, Sjaak Swart, Keje Molenaar, Danny Blind, Wim Jonk en Dennis Bergkamp spelen allen met de gedachte te stoppen.

"Er zit veel verstand bij Ajax. En andere mensen willen dat ineens veranderen. De club moet gaan zeggen wat ze ervan vinden. Of wij doen het, of we gaan allemaal weg. Ik ben gevraagd voor het technische vlak. De anderen komen nooit op De Toekomst. Dat is niet erg, want ze hebben er geen verstand van", aldus Cruijff.

:D
Waarschuw beheerder
-1
Conclusie: Cruijff blijft, Louis wordt hoofdtrainer van Ajax volgend seizoen en de Boer directeur.

Waarschuw beheerder
+1-1
[img width=359 height=341 cacheid=0011b2c2002f3bee81577e291a02caed4f]http://www.gossipnieuws.nl/wp-content/uploads/2010/03/gtst3.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
-1
gelukkig is NAC er nog :respect:
Waarschuw beheerder
-1
Maar ik wil water op het veld, modder aan de benen.
Juigen en weer wenen, schreeuwen naar mijn held.
oude geur van gras, kloppen van de harten.
Tegenstander tarten, gewoon zoals het was.
Terug naar de tijd. de club die was toch van de leden.
Mensen die er veel voor deden. zij bepaalden het beleid.
Terug naar de tijd. lekker met de jongens dollen.
Zonder sponsers, Endemollen.

WAAROM ZIJN WIJ ALLES KWIJT
Waarschuw beheerder
-1
Afscheidsbrief van Johan Cruijff

Geplaatst op 17 november 2011 door Weghs

Beste mede-commmissarissen,

Zonder bal is er geen voetbal. Dan zijn het slechts 22 mensen die om onduidelijke reden een korte broek aan hebben getrokken. Zonder Cruijff is er geen ajax. Ofschoon ik daar geen woorden vies aan hoef te maken, doe ik het toch. Het is namelijk een smerige situatie hier in Amsterdam. Omdat jullie het ook moeten kennen begrijpen ga ik bij het begin beginnen.

Timing

ajax is een bedrijf, een bedrijf dat een goed product moet leveren. Dat is goed voetbal. En voor goed voetbal heb je goede voetballers nodig. Dat begrijpt een kind. Nu ben ik een buitengewoon goede voetballer omdat ik altijd op de goede plek sta. Vanzelfsprekend sta ik nu ook op de goede plek. Het probleem is dus simpel: ik heb hele slechte voetballers om mij heen. Commissarissen wie misschien op de goede plek zitten, maar altijd op het verkeerde moment. Leo ten Have is dan ook een hele slechte voetballer. Volgens Ten Have ben ik te weinig in Amsterdam. Maar als hij er is, en ik ben er niet, dan is er maar één conclusie. Een conclusie die bestaat uit twee mogelijke uitkomsten: één, hij is te vroeg; of twee, hij is te laat. Dat bewijst alleen maar mijn punt dat slechte voetballers, wie Leo ten Have natuurlijk is, altijd de goede plek weten te vinden op het verkeerde moment.

Nu proberen jullie, de raad van commissarissen, mij buitenspel te zetten. Maar jullie maken een denkfout. Als ik er niet ben, kan ik ook niet buitenspel staan. Een logisch gevolg van jullie slechte gevoel voor timing. Volgende week mogen jullie naar Barcelona komen. Probeer mij dan maar buitenspel te zetten. Dat dat niet gaat lukken is zo zeker als een gegeven briefje.

De kern

Dat brengt mij op de kern van de zaak. Dat jullie weigeren mij een vrijbrief te geven. Terwijl ik het constant eerder doorheb als dat jullie het überhaupt gezien hebben. Het gaat erom dat dat de juiste mensen op de juiste plek moeten zitten. Anders kan ik wel het juiste beleid uitzetten, maar als een slechte speler de juiste tactiek uitvoert heb je nog geen goede wedstrijd. Iemand wie Blind heet kan er nooit een goeie kijk op hebben. Daarom zet ik ook Jonk op de jeugdafdeling. Sommige dingen zijn eenvoudiger dan ze lijken.
Ik kan dan ook niet instemmen met de aanstelling van Louis van Gaal. ajax is een wereldclub. Globaal gezien. En om wie draait de wereld van nu? Om Chinezen. En die van morgen ook. Kijk naar het nieuws en je ziet dat Europa verleden tijd is. Louis doet het natuurlijk goed in het Frans, en hij mag dan goed zijn in het opjutten van Duitsers, maar dat is iets uit het verleden. Dat deden ze zestig jaar geleden al. Bovendien heb Louis van Chinees geen kaas gegeten. Laat staan koejoeloek. Tscheu La Ling heb dat wel en die moeten we dus hebben. Dat jullie dat niet zien is begrijpelijk, maar dat wil niet zeggen dat het goed te praten is.
Daarom, beste commissarissen, is het tijd om afscheid te nemen. Jullie hoeven niet terug te komen.

Hoogwachtend,

Johan Cruijff
Nummer 14

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2011 om 11:39:
Altijd fijn werken met Louis, totaal geen verkeerd persoon met een subliem karakter !

whahahaha wat een downie op die foto :lol:
Waarschuw beheerder
-1
[video]http://omroep.vara.nl/media/81512[/video]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2011 om 17:53:
gelukkig is NAC er nog :respect:

:facepalm:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van OBL op donderdag 17 november 2011 om 19:29:
[video]http://omroep.vara.nl/media/81512[/video]

[movi][/movi]
+e

JWT
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
[picca]purrel[/picca]

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
[in]johan cruijff[uit]

Waarschuw beheerder
-1
donateur
cruijf lekker pissig
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2011 om 21:54:
movi][/movi]
+e

JWT

[dank]maar laat maar :D[/dank]

Waarschuw beheerder
-1
:/

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
+1-1
ajax boeit niet

Waarschuw beheerder
-2
fey boeit nooit

Waarschuw beheerder
+1-1
Als je ze zo toch op een rijtje ziet staan, kun je niks anders zeggen dat het kwaliteit van het zuiverste kaliber is. Een ijzeren wil om te strijden, de revolutie tot een ongekend niveau te tillen. Offf uhhh toch niet :D

[img width=468 height=294 cacheid=0011ff01002f94af0c0440b81a02caf3aa]http://static2.ad.nl/static/photo/2011/1/0/8/20111117234457/media_xl_1015988.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1
er is nu ook een johan cruijff atributen
verbod in de arena tegen nac.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2011 om 03:42:
fey boeit nooit

katwijk :lol: geen kip te bekennen

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
De Boer moest glimlachen toen de quote van NAC-aanvaller Anthony Lurling werd herhaald. Hij vergeleek Ajax met Goede Tijden Slecht Tijden. De Boer: "Hij heeft daar wel een punt, want het gaat hier alleen maar over randzaken. Bij Goede Tijden Slechte Tijden gaat het soms ook nergens over. Niemand heeft er belang bij."
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2011 om 14:09:
Anthony Lurling

'ik werd in mijn arm geknepen door iemand die rook naar bier' :cry:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2011 om 14:09:
Anthony Lurling

Dat Lurling in het boek ‘Feyenoord, de top en flop 100’ met een zesde plaats de hoogst genoteerde Nederlander is - uiteraard op het lijstje miskopen - heeft niets te maken met zijn kwaliteiten. Er voetbalden in Rotterdam-Zuid immers zat met heel wat minder talent dan hij. De Brabander had echter de pech dat hij nog voor hij één bal had geraakt, bij een groot deel van de fanatieke aanhang geen goed kon doen. Daarvoor drukte het stempel van matennaaier - als speler van Heerenveen was hij anderhalf jaar eerder verantwoordelijk voor de rode kaart die Bonaventure Kalou kreeg - te zwaar op zijn schouders.

Na die rampzalige eerste training was het leed nog lang niet geleden. ,,Ik kan me herinneren dat we rondjes moesten lopen en ik de hele tijd van iemand langs het veld kreeg te horen dat ik op jodenschoenen liep. Dat soort dingen gebeurde de eerste twee maanden bijna dagelijks. Ik vroeg me elke dag af: wie zou me nu weer verrot gaan schelden? Niet met de vraag hoe ik zo goed mogelijk kon voetballen.’’

Misschien was het gemakkelijker geweest als hij niet in Rotterdam was gaan wonen. ,,Als ik boodschappen deed kwam ik supporters tegen die ‘rot lekker op’ zeiden. Dat vrat aan me als ik alleen thuis zat. Ik was toen nog jong en vrijgezel Na een half jaar ben ik verhuisd

lurling :') :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 18 november 2011 om 14:16:
Ik kan me herinneren dat we rondjes moesten lopen en ik de hele tijd van iemand langs het veld kreeg te horen dat ik op jodenschoenen liep. Dat soort dingen gebeurde de eerste twee maanden bijna dagelijks.

:lol: zou nu een svtje opleveren

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 18 november 2011 om 14:16:
Na die rampzalige eerste training was het leed nog lang niet geleden. ,,Ik kan me herinneren dat we rondjes moesten lopen en ik de hele tijd van iemand langs het veld kreeg te horen dat ik op jodenschoenen liep. Dat soort dingen gebeurde de eerste twee maanden bijna dagelijks. Ik vroeg me elke dag af: wie zou me nu weer verrot gaan schelden? Niet met de vraag hoe ik zo goed mogelijk kon voetballen.’’

Misschien was het gemakkelijker geweest als hij niet in Rotterdam was gaan wonen. ,,Als ik boodschappen deed kwam ik supporters tegen die ‘rot lekker op’ zeiden. Dat vrat aan me als ik alleen thuis zat. Ik was toen nog jong en vrijgezel Na een half jaar ben ik verhuisd

Waarschuw beheerder
+1-1
Ronald Koeman heeft met gemengde gevoelens gereageerd op de perikelen bij Ajax. De oefenmeester van Feyenoord, in het verleden actief als speler en trainer in Amsterdam, begrijpt niet dat de Raad van Commissarissen Johan Cruijff passeerde bij de beslissing om Louis van Gaal te benoemen tot algemeen directeur. “Pure rancune richting Cruijff. Zelfs Van Gaal laat zich daarvoor lenen. Als je iemand als Cruijff binnenhaalt, moet je hem ook alles laten bepalen”, zegt hij tegen NUsport.

Koeman, die toegeeft dat hij tot het kamp Cruijff behoort, botste bij Ajax in 2004 met Van Gaal. “Het verraste me positief dat Johan Cruijff in Ajax stapte en dan gebeurt dit. De Römers kunnen in Pauw en Witteman roepen dat het niet achterbaks is wat er is gebeurd, maar dat is het natuurlijk wel. Het is pijnlijk voor de persoon Cruijff, maar op afstand moet ik wel een beetje lachen om wat er allemaal bij Ajax gebeurt.”
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2011 om 15:12:
Zelfs Van Gaal laat zich daarvoor lenen

Vraag me af hoeveel pleuries 'de neus' van Ten Have xtra krijgt om Cruijff eruit te stoten'.

Eerst lopen kankeren dat hij nooit meer naar AJAX gaat omdat hem kwaad is aangedaan tot aan het bot toe en nu lopen pronken op de functie algemeen directeur.

Hoe zal Johan Derksen vanavond erop reageren en hoe zal de sfeer zaterdagavond in de ArenA zijn.Is er een boycot op komst???

This story is not end yet...

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van SoundOfVizZion op vrijdag 18 november 2011 om 19:02:
This story is not end yet...

i hope some
Waarschuw beheerder
-1
volgens de DWDD zit cruijff vanavond bij paul en witteman
deel ???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Jonk beëindigt stage Edgar Davids op Ajax-complex

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Sport/322788/Jonk-beeindigt-stage-Edgar-Davids-op-Ajaxcomplex.htm

ik ben de tel kwijt :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Davids denkt dat die bril van hem superkrachten geeft.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2011 om 21:30:
Davids denkt dat die bril van hem superkrachten geeft.

en nog wel in 3D ook...

Waarschuw beheerder
vrouwtje van hem zal edje wel ingefluisterd hebben dat die meer kan dan voetbal.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van wordupdoc op vrijdag 18 november 2011 om 13:11:
katwijk geen kip te bekennen

laatste aanpassing 18 november 2011 13:11

wel een poster van een katwijker boven je bed gehad hebben :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3043287/2011/11/20/Davids-Sprake-van-racisme-bij-vergaderingen-RvC-Ajax.dhtml

:lol: Het wordt steeds gekker daar :Lol:
Waarschuw beheerder
+2-1
typisch.. als een donker persoon het niet meer kan winnen, gelijk op racisme gooien :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Echt triest ja
Waarschuw beheerder
+1-1
'Ik schrok er wel van. Er komt in deze rol veel op je af. Vaak krijg je de zwartepiet toebedeeld. Dat is niet prettig', aldus de oud-international tegenover de NOS.

Waarschuw beheerder
+1-1
hahaha davids echt racist

Waarschuw beheerder
+1-1
Al is de ellende nog zo groot,
kijk naar Ajax en lach je dood

Waarschuw beheerder
-1
Beter nemen ze snel van seumeren enzo mee, die kneuzenkermis in Utje!

Met zijn wannabe city/chelsea/vitesse
Waarschuw beheerder
+1-1
haha, sjezus ... dit is ekt beter dan de beste serie ooit _o_ iedereen bij studio voetbal bijna huilen om racistische uitspraken cruijff tegen davids. Het wordt met de dag beter, geen scriptschrijver die dit kan verzinnen.

Waarschuw beheerder
-1
ze halen wel echt de hele trucendoos leeg daar:S
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 20 november 2011 om 22:59:
geen scriptschrijver die dit kan verzinnen

Wat d8 je van Ten have zelf, hij belt maar even meteen naar de studio om z'n naam hoog te houden hoe het precies in elkaar zit.....en om Davids te dekken.

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 20 november 2011 om 23:04:
Wat d8 je van Ten have zelf, hij belt maar even meteen naar de studio om z'n naam hoog te houden hoe het precies in elkaar zit.....en om Davids te dekken.

goed bureau wat hier achter zit om een oorlog te winnen.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 20 november 2011 om 23:04:

miskien zittie morgen wel bij vi ipv gijppie :D alles om de oorlog te winnen
Waarschuw beheerder
-1
Het valt mij wel op dat je helemaal niets van ''de neus'' zelf hoort wat hij van deze soap vindt.Of heeft Ten Have hem een spreekverbod opgelegd....
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 20 november 2011 om 23:09:
Het valt mij wel op dat je helemaal niets van ''de neus'' zelf hoort wat hij van deze soap vindt.Of heeft Ten Have hem een spreekverbod opgelegd....

Ben ook benieuwd wat Ajax supporter Holleeder er over te zeggen heeft!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op zondag 20 november 2011 om 19:22:
typisch.. als een donker persoon het niet meer kan winnen, gelijk op racisme gooien

echt he

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 20 november 2011 om 23:09:
Het valt mij wel op dat je helemaal niets van ''de neus'' zelf hoort wat hij van deze soap vindt.

Hij is nu drie weken op reis :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 20 november 2011 om 23:09:
miskien zittie morgen wel bij vi ipv gijppie alles om de oorlog te winnen

Dat wordt dan een dubbele veldslag: Ten Have contra Johan Derksen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2011 om 23:17:
Hij is nu drie weken op reis

Hopenlijk een enkele reis....
Waarschuw beheerder
+1-1
Bij Studio Voetbal werd zondagavond 'onthuld' wat er werkelijk gebeurd zou zijn. De lezing van het NOS-programma is dat Cruijff zich laatdunkend zou hebben uitgelaten jegens Davids. Naar informatie van het programma zei het icoon Je zit hier alleen maar omdat je zwart bent tegen Davids. De middenvelder zelf heeft niet willen aangeven wát er tegen hem gezegd is.

Waarschuw beheerder
+1-1
wel goeie tweet van sinterklaas :D SintNicolaas Ik zeg het regelmatig tegen mijn pieten: 'Jullie zitten hier alleen maar omdat jullie zwart zijn.'

Waarschuw beheerder
-1
edit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Davids:'):roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
genieten hoor deze teringbende :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Whehe ajax nog grotere teringzooi dan bij ons :')
Waarschuw beheerder
-2
Ten Have en Marjan Olgers niet mee naar Lyon

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/10967956/__Ten_Have_niet_naar_Lyon__.html?sn=telesport

Die twee geilen gewoon op elkaar en willen nu effies alleen zijn om een potje te rampetampen. 1 pot nat!!!

Waarschuw beheerder
-1
Sjaak zit er dus ook alleen maar omdat ie Swart is:d:d:d:p:p:p

Waarschuw beheerder
-1
Wat een teringzooi daar :D
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van NV010 op maandag 21 november 2011 om 09:47:
Whehe ajax nog grotere teringzooi dan bij ons

Die teringvirus is overgewaaid van 010 naar 020 , lijkt wel een beursnotering....

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak gedaan op 18 juli, nu wanneer het uitkomt gooit de rest van de RvC het even naar buiten. De ultieme joker. (N)
Waarschuw beheerder
-1

komt wel goed uit zn woorden

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
Retourtje barcelona-020: 99euro
diner bij contractbesprekingen: 380euro
Parkeren bij aRENa tijdens ledenvergadering: 26euro
Afkopen contract jeugdtrainers: 500duizend euro

Thuis gelijkspelen in blessuretijd tegen nak: ONBETAALBAAR

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op zondag 20 november 2011 om 19:22:
typisch.. als een donker persoon het niet meer kan winnen, gelijk op racisme gooien

:lol: (Y)
Waarschuw beheerder
+1-1
davids hielenlikker

Waarschuw beheerder
-1
Davids alleen in rvc omdat die blacka is whehehe hou me hart vast waar ze Mellie gaan zetten dan
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2011 om 20:35:
Davids alleen in rvc omdat die blacka is whehehe hou me hart vast waar ze Mellie gaan zetten dan

mellie fan van een racistische club

Waarschuw beheerder
sieg
Waarschuw beheerder
-1
heh heh das een kruifi
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2011 om 20:35:

op de boot terug hoop ik

Waarschuw beheerder
-1
jullie houden toch van Mellie?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2011 om 20:55:

bij de joden houd niemand van mekaar op moment :roflol:

Waarschuw beheerder
-1
Bla bla bla bla Johan.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van wordupdoc op maandag 21 november 2011 om 20:56:
bij de joden houd niemand van mekaar op moment

en toch niet op komen dagen wanneer we jullie benaderen :lol:

Waarschuw beheerder
-1
ik hoorde pypa's alles....
Waarschuw beheerder
+1-1
apeldoorn :lol: je moest is wete gekke turk
of sparta waar die jood in ze snelle bak even kwam spotten maar toen zag dat et iets teveel van het goeie was en weer vol gas ervandoor ging en daarna ze phona niet meer opnam...ga slapen judith :cry:

Waarschuw beheerder
-1
boys boys teveel van het goeie
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van wordupdoc op maandag 21 november 2011 om 21:05:
apeldoorn je moest is wete gekke turk
of sparta waar die jood in ze snelle bak even kwam spotten maar toen zag dat et iets teveel van het goeie was en weer vol gas ervandoor ging en daarna ze phona niet meer opnam...ga slapen judith

:cry:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2011 om 20:55:

ik niet
Uitspraak van wordupdoc op maandag 21 november 2011 om 21:05:
apeldoorn je moest is wete gekke turk
of sparta waar die jood in ze snelle bak even kwam spotten maar toen zag dat et iets teveel van het goeie was en weer vol gas ervandoor ging en daarna ze phona niet meer opnam...ga slapen judith

:cry:
Waarschuw beheerder
-1
donateur
'Van Gaal begint mogelijk al in januari bij Ajax'
Laatste update: 21 november 2011 21:59 info
MÜNCHEN - Louis van Gaal heeft contact opgenomen met Bayern München om te kijken of er te praten valt over ontbinding van zijn contract dat in Beieren tot 30 juni 2012 loopt. Dat meldt het Duitse persbureau DPA.
Foto: ANP

Er is nog geen concreet gesprek geweest tussen beide partijen.

Van Gaal werd in april door Bayern aan de kant gezet, maar krijgt tot het einde van zijn verbintenis betaald.

De raad van commissarissen (rvc) van Ajax verklaarde, tot woede van de onwetende Johan Cruijff, vorige week dat de trainer per 1 juli 2012 bij de Amsterdammers aantreedt als directeur. Van Gaal zou mogelijk al in januari in Amsterdam willen beginnen.

Moeilijk

Cruijff herhaalde maandag in het programma Voetbal International dat een samenwerking met Van Gaal lastig zou worden.

"Dat lijkt me moeilijk. We liggen elkaar niet. Ik praat echter niet over namen, ik praat over posities. Het is duidelijk dat Van Gaal en ik totaal verschillende ideeën hebben over voetbal."

Het steekt de voormalige nummer 14 vooral dat de rvc afweek van het plan om niet meer te werken met een technisch directeur. De rvc benoemde Danny Blind in die functie.

Opgeheven

"Die positie is zelfs opgeheven en nu is er iemand aangesteld op een positie die helemaal niet bestaat."

Cruijff noemt de situatie bij Ajax een ‘volledige chaos’: "Dennis Bergkamp en Wim Jonk hebben nu de verantwoordelijkheid en de leiding over een groot onderdeel, scouting, opleiding, noem maar op. Van Gaal heeft nooit met ze gesproken. Wie is nu de baas van wie?"

Waarschuw beheerder
Sjezus ik dacht dat het bij ons een pleurisbende was :facepalm:

Waarschuw beheerder
-1
Valt reuze mee, zelfs bij NAC is het momenteel beter gesteld met het bestuur :p

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
danny blind moest eerst weg, althans zijn functie, die wordt opgeheven, vervolgens krijgt ie een nieuwe functie die niet bestaat en moet hij leiding geven aan de mensen die hem weg wilden hebben, althans hij paste niet in het plan..

lekker vaag man :vaag: :facepalm:

en het gaat niet alleen over posities, maar daadwerkelijk om mensen, dan ken je toch niet meer normaal met mekaar werken? pff....

Waarschuw beheerder
-1
Ik zeg: Kom er maar in Aad.

[img width=236 height=186 cacheid=00120129002f9755e34496b51a02cb2286]http://leden.ajax.nl/upload_mm/9/3/1/63327_fullimage_Aad_de_Mos.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
''Ten Have: Cruijff beledigde ook commissaris Marjan Olfers RA
21-11-2011 14:10 • Voetbalprimeur.nl/Volkskrant

Volgens voorzitter Steven ten Have van de raad van commissarissen van Ajax heeft Johan Cruijff niet alleen Edgar Davids geschoffeerd, maar kreeg ook mede-commissaris Marjan Olfers RA een veeg uit de pan. Hij zou haar beschimpt hebben om haar ‘vrouw-zijn’.

Dat heeft Ten Have, voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax, gezegd in De Volkskrant. De preses deed de uitlatingen omtrent de vermeende racistische opmerking van Cruijff aan het adres van Davids. Cruijff zou gezegd hebben dat Davids 'alleen in de rvc zit, omdat hij zwart is'.

Daarna zou Cruijff ook commissaris Marjan Olfers hebben aangevallen op haar sekse. ‘Cruijff probeerde zijn opmerkingen tegen Davids daarmee te relativeren. Dat maakte het alleen zieker,’ zegt Ten Have. De preses van de rvc zegt bewijs voor de uitspraken op tape te hebben.''

er zullen beslist wel ergens beelden zijn van ten have en zijn maitresse marjan olfers......

''AMSTERDAM - Marjan Olfers heeft als gevolg van de machtsstrijd binnen Ajax dreigbrieven ontvangen. Dat verklaarde het lid van de raad van commissarissen van de Amsterdamse club maandagavond voor de camera van PowNews.

Foto: ANP Ze had de brieven op haar thuisadres ontvangen. ''Ik heb brieven gekregen dat ik mijn taak moest neerleggen. Als ik dat niet zou doen, dan zou dat persoonlijke en zakelijke gevolgen hebben. Er wordt op een bepaalde manier een hetze gevoerd'', zei Olfers.

Olfers gaf aan dat ze niet de enige is geweest die dreigbrieven heeft ontvangen. ''Een van de brieven aan mij was ook gericht aan andere leden van de raad van commissarissen.''

Het is niet duidelijk of Olfers aangifte heeft gedaan. Binnen de raad van commissarissen vechten vier leden een machtsstrijd uit met het vijfde lid, Johan Cruijff.''

Jaja, als je erom vraagt zul je het krijgen ook....

...wordt vervolgd.....

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van SoundOfVizZion op dinsdag 22 november 2011 om 14:02:
Marjan Olfers hebben aangevallen op haar sekse. ‘Cruijff probeerde zijn opmerkingen tegen Davids daarmee te relativeren

Cruyff is wel meer in mijn achting gestegen hehehe

:respect:

Waarschuw beheerder
-1
Truus van Gaal hield verzoening met Cruijff tegen

23-11-11 10:50 uur

Truus van Gaal heeft het bijleggen van de ruzie tussen Louis van Gaal en Johan Cruijff tegengehouden. De voetbalvrouw vond dat Cruijff in het verleden veel te veel praatjes had en een verzoening niet verdiende.

Een week geleden werd bekend dat Louis van Gaal de nieuwe algemeen directeur zal worden van Ajax. 'Louis had nooit gedacht dat het nog zo ver zou komen dat Ajax hem daadwerkelijk zou vragen', vertelt zijn vrouw deze week in de Privé. 'Voor hem is het een eer, want het is een baan die hij altijd heeft gewild.'

Cruijff is niet gekend in de benoeming. De voetbalicoon was verbijsterd. De hele affaire heeft geleid tot een bestuurscrisis. Truus had al haar bedenkingen bij Ajax. 'Het is zo'n geruzie daar.' Maar voor Louis is het een uitdaging om er 'weer een gezonde organisatie van te maken.

Tussen Johan en Louis is het fout gegaan in 1997 toen Cruijff via de pers in Barcelona liet weten dat Louis 'geen goed mens is' en bovendien een slechte trainer. Het werd een heftige vete. Louis wilde de ruzie bijleggen in 1998 rond kerst, maar daar heeft Truus destijds een stokje voor gestoken. 'Je zou wel gek zijn, zei ik. Waarom zou je Johan bellen, hij heeft je voor van alles en nog wat uitgemaakt. Wie is hij dan wel?'

Truus is nog steeds onzeker over Cruijff. 'Het heeft Louis veel pijn gedaan dat Johan hem openlijk heeft neergesabeld. Toch is hij ook een man die niet lang haatdragend is. Zelf heb ik mijn bedenkingen over Cruijff, maar dat is mijn mening.'

Naaste vrienden van Louis van Gaal sluiten een verzoening tussen de trainer en Johan Cruijff bij Ajax niet uit. Volgens vriend Ruud Bröring staat van Gaal positief tegenover een werkrelatie met Cruijff.

'Hij wil er wat van maken', zegt Bröring in het nieuwe nummer van NUsport. 'Samen met Cruijff als dat moet. Ik zit er wel eens aan te denken, vooral als ik het programma Het familiediner of Het spijt me zie om een goede vriend van Cruijff te bellen om ze samen aan tafel te brengen. Nogmaals: ik denk dat Louis wel wil. Dit is zo zonde voor Ajax.'
(Redactie)

Zie je, altijd die kuthoeren die het verpesten!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2011 om 12:08:
'Samen met Cruijff als dat moet. Ik zit er wel eens aan te denken, vooral als ik het programma Het familiediner of Het spijt me zie om een goede vriend van Cruijff te bellen om ze samen aan tafel te brengen. Nogmaals: ik denk dat Louis wel wil. Dit is zo zonde voor Ajax.'

:')

Waarschuw beheerder
-1
jelelelele jelelellelele

Waarschuw beheerder
-1
ooooohooooohooohwoho

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Dit is zo zonde voor Ajax.'

had ze een paar weken eerder motten bedenken!!
Waarschuw beheerder
-2
Jalalalalalala oooooooo oooooooO jalalalalalaalalalala

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van wil-lems op woensdag 23 november 2011 om 13:13:
zij al 20jr samen met oud trainer van badr

wat zal ze klappen krijgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2011 om 13:15:
wat zal ze klappen krijgen

hehe, ook van aerts en le banner trouwens

niet dat dat wat verandert aan de zaak, maar wilde het toch even kwijt :):):)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SoundOfVizZion op dinsdag 22 november 2011 om 14:02:
‘Cruijff probeerde zijn opmerkingen tegen Davids daarmee te relativeren. Dat maakte het alleen zieker,’

Goede actie inderdaad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op woensdag 23 november 2011 om 13:20:
le banner

die man was ook strak he...echt goeie vechter ook alleen die kin van hem :lol:

Waarschuw beheerder
Dit zaakje stinkt....

[img width=460 height=276 cacheid=001201d6002f9822806bcef41a02cb2fc6]http://static.guim.co.uk/sys-images/Football/Pix/pictures/2010/4/16/1271408723563/Louis-Van-Gaal-Bayern-Mun-001.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2011 om 14:17:
achtung

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2011 om 14:17:
Cruyff

Waarschuw beheerder
-1
De hele affaire heeft geleid tot een bestuurscrisis. Truus had al haar bedenkingen bij Ajax. 'Het is zo'n geruzie daar.'

Alsof het bij haar KaKKerlaKKenKluppie perfect is/gaat....

Waarom zou je Johan bellen, hij heeft je voor van alles en nog wat uitgemaakt. Wie is hij dan wel?'

'De Verlosser die in ieder nadeel een voordeel ziet'.....

Truus is nog steeds onzeker over Cruijff. 'Het heeft Louis veel pijn gedaan dat Johan hem openlijk heeft neergesabeld. Toch is hij ook een man die niet lang haatdragend is. Zelf heb ik mijn bedenkingen over Cruijff, maar dat is mijn mening.'

Ze kan het gewoon niet verdragen dat Cruijff slimmer en van Gaal aka de Neus dommer is.....

Volgens vriend Ruud Bröring staat van Gaal positief tegenover een werkrelatie met Cruijff.

de Neus ''Johan, het spijt me, ik meen 't....het spijt me''

de Verlosser ''Ich bin der beste, Ich bin der intelligenteste'' ''

Yo soy el mejor, soy el más inteligente''

...wordt vervolgd...
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van SoundOfVizZion op woensdag 23 november 2011 om 14:50:
Alsof het bij haar KaKKerlaKKenKluppie perfect is/gaat....

wordt jij nou nooit moe van jezelf om alles zo stoer te typen? wel ekt respect ervoor hoor :respect:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 23 november 2011 om 15:15:
wordt jij nou nooit moe van jezelf om alles zo stoer te typen?

kzee er nix stoers an hoor,ik typ zoals ik spel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van SoundOfVizZion op woensdag 23 november 2011 om 18:08:
kzee er nix stoers an hoor,ik typ zoals ik spel ;)

Als een bR33z@h kneus dus
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van <<:Ballie:>> op maandag 21 november 2011 om 11:16:
komt wel goed uit zn woorden

hoe kun je nou z,on brabbelaar in een bestuurlijke functie zetten?

duidelijk niet capabel genoeg
Waarschuw beheerder
-1
Tscheu La Ling heeft aangifte gedaan tegen Steven ten Have, de voorzitter van de Raad van Commissarissen van Ajax, wegens smaad en laster.

Ten Have zou Ling in verband hebben gebracht met omkoping tijdens bijeenkomsten met de supporters van Ajax en met de ledenraad van de club.

Ling werd eerder door Johan Cruijff naar voren geschoven als mogelijke directeur voor Ajax. Het voorstel van Cruijff kreeg geen steun van de vier overige RvC-leden.

Ling is eigenaar van de Slowaakse club AS Trencin. Ten Have zou hebben gezegd dat Lings vermeende betrokkenheid bij omkoping in Slowakije de reden is hem niet aan te nemen als directeur.

Ling stuurt Ten Have brief
Ling heeft Ten Have ook een brief gestuurd waarin hij de rvc-preses sommeert voor vrijdagmiddag 17.00 uur zijn uitlatingen openlijk te rectificeren.

De ledenraad komt maandag opnieuw bijeen om stelling te nemen in deze hoog opgelopen affaire.

Waarschuw beheerder
-1
:respect: steven ten have ik hou echt van jou echt waar
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2011 om 19:15:
steven ten have ik hou echt van jou echt waar

,kwijlt Marjan Olfers

[img cacheid=0012030c002f99a0c147dfa61a02cb485e]https://album.partyflock.nl/82142684_439580652.jpg[/img]

Steven ten Have had tot vanmiddag vijf uur de tijd om zijn uitspraken aan het adres van Tscheu la Ling in te trekken, maar is daar niet op ingegaan. De voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax bracht de voorzitter van de Slowaakse club AS Trencin in verband met omkoping. Ling dreigt Ten Have nu voor het gerecht te slepen.

Tscheu La Ling.
Ling heeft bij de politie van Breukelen aangifte gedaan tegen Ten Have. De voormalig publiekslieveling van de Ajacieden verwijt hem laster.

Omkoping
Ling werd door Johan Cruijff naar voren geschoven voor de vacante directeursfunctie bij Ajax. De overige leden van de RvC wezen hem af en kozen zeer tegen de wil van Cruijff in voor Van Gaal.

Ten Have en medecommissaris Paul Römer gaven tegenover een afvaardiging van de supporters de volgende verklaring af, zo meldt De Telegraaf: 'Omkoping in de Slowaakse competitie is schering en inslag en dat ligt ten grondslag aan de afwijzing van Ling. We kunnen het alleen niet bewijzen, omdat we geen bankafschriften hebben.'

Tijdens de ledenraadvergadering zou Ten Have daar nog aan toe hebben gevoegd dat Ling volgens een oud-directeur hem geld had geboden om aanvaller Fanendo Adi over te nemen van AS Trencin.

Cruijff is het altijd oneens gebleven met het afwijzen van Ling. Hij bleef bij de andere commissarissen hameren op een motivatie. Uiteindelijk kwam de RvC met de gewraakte standpunten naar buiten richting ledenraad en supportersvereniging.

...wordt vervolgd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat je verdomme nu opeens moet kiezen tussen cruijff en ten have :facepalm: ten have zit daar een paar maanden stoer te doen , en cruijff is de beste voetballer die ajax en nederland ooit heeft gehad

Waarschuw beheerder
-1
op wesley sneijder na dan
Waarschuw beheerder
-1
dont forget polak

Waarschuw beheerder
-1
uiteraard zn traptechniek en instelling is ernstig onderschat

Waarschuw beheerder
-1
whatever
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
waterreus.....zeer veel respect voor deze man

ben ook erg blij dat die nu trainer is bij Feyenoord :respect:

Waarschuw beheerder
ach geef meneer van gaal toch een kans.

kijken of ze nog de naam van cruyff scanderen als loui weer met de beker thuiskomt binnen paar jaar :D