Partyflock

Forumonderwerp · 1125424
Waarschuw beheerder
+1-4
Louis van Gaal wordt directeur van Ajax. De voormalige trainer van Bayern München gaat per 1 juli volgend jaar aan de slag bij zijn oude club met wie hij midden jaren negentig grote successen boekte.
Martin Sturkenboom treedt eveneens toe tot de directie van Ajax. De oud-voorzitter van FC Utrecht gaar de portefeuille algemene zaken beheren. Danny Blind wordt de rechterhand van Van Gaal en zal tot 1 juli zelf de technische zaken doen.

Of Johan Cruijff het hiermee eens is, is nzeer de vraag. De clublegende is schriftelijk op de hoogte gesteld door RvC-voorzitter Steven te Have die de commissarissen uitnodigde voor een vergadering. Daar schitterende Cruijff door afwezigheid. De vier overigens commissarissen hebben ingestemd met het besluit Van Gaal binnen te halen.

bron:http://www.trouw.nl/tr/nl/4508/Sport/article/detail/3037465/2011/11/16/Louis-van-Gaal-directeur-Ajax.dhtml

is dit nu het einde van Cruiff bij ajax
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2011 om 14:09:
Anthony Lurling

Dat Lurling in het boek ‘Feyenoord, de top en flop 100’ met een zesde plaats de hoogst genoteerde Nederlander is - uiteraard op het lijstje miskopen - heeft niets te maken met zijn kwaliteiten. Er voetbalden in Rotterdam-Zuid immers zat met heel wat minder talent dan hij. De Brabander had echter de pech dat hij nog voor hij één bal had geraakt, bij een groot deel van de fanatieke aanhang geen goed kon doen. Daarvoor drukte het stempel van matennaaier - als speler van Heerenveen was hij anderhalf jaar eerder verantwoordelijk voor de rode kaart die Bonaventure Kalou kreeg - te zwaar op zijn schouders.

Na die rampzalige eerste training was het leed nog lang niet geleden. ,,Ik kan me herinneren dat we rondjes moesten lopen en ik de hele tijd van iemand langs het veld kreeg te horen dat ik op jodenschoenen liep. Dat soort dingen gebeurde de eerste twee maanden bijna dagelijks. Ik vroeg me elke dag af: wie zou me nu weer verrot gaan schelden? Niet met de vraag hoe ik zo goed mogelijk kon voetballen.’’

Misschien was het gemakkelijker geweest als hij niet in Rotterdam was gaan wonen. ,,Als ik boodschappen deed kwam ik supporters tegen die ‘rot lekker op’ zeiden. Dat vrat aan me als ik alleen thuis zat. Ik was toen nog jong en vrijgezel Na een half jaar ben ik verhuisd

lurling :') :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 18 november 2011 om 14:16:
Ik kan me herinneren dat we rondjes moesten lopen en ik de hele tijd van iemand langs het veld kreeg te horen dat ik op jodenschoenen liep. Dat soort dingen gebeurde de eerste twee maanden bijna dagelijks.

:lol: zou nu een svtje opleveren

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 18 november 2011 om 14:16:
Na die rampzalige eerste training was het leed nog lang niet geleden. ,,Ik kan me herinneren dat we rondjes moesten lopen en ik de hele tijd van iemand langs het veld kreeg te horen dat ik op jodenschoenen liep. Dat soort dingen gebeurde de eerste twee maanden bijna dagelijks. Ik vroeg me elke dag af: wie zou me nu weer verrot gaan schelden? Niet met de vraag hoe ik zo goed mogelijk kon voetballen.’’

Misschien was het gemakkelijker geweest als hij niet in Rotterdam was gaan wonen. ,,Als ik boodschappen deed kwam ik supporters tegen die ‘rot lekker op’ zeiden. Dat vrat aan me als ik alleen thuis zat. Ik was toen nog jong en vrijgezel Na een half jaar ben ik verhuisd

:lol:

Waarschuw beheerder
+1-1
Ronald Koeman heeft met gemengde gevoelens gereageerd op de perikelen bij Ajax. De oefenmeester van Feyenoord, in het verleden actief als speler en trainer in Amsterdam, begrijpt niet dat de Raad van Commissarissen Johan Cruijff passeerde bij de beslissing om Louis van Gaal te benoemen tot algemeen directeur. “Pure rancune richting Cruijff. Zelfs Van Gaal laat zich daarvoor lenen. Als je iemand als Cruijff binnenhaalt, moet je hem ook alles laten bepalen”, zegt hij tegen NUsport.

Koeman, die toegeeft dat hij tot het kamp Cruijff behoort, botste bij Ajax in 2004 met Van Gaal. “Het verraste me positief dat Johan Cruijff in Ajax stapte en dan gebeurt dit. De Römers kunnen in Pauw en Witteman roepen dat het niet achterbaks is wat er is gebeurd, maar dat is het natuurlijk wel. Het is pijnlijk voor de persoon Cruijff, maar op afstand moet ik wel een beetje lachen om wat er allemaal bij Ajax gebeurt.”
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2011 om 15:12:
Zelfs Van Gaal laat zich daarvoor lenen

Vraag me af hoeveel pleuries 'de neus' van Ten Have xtra krijgt om Cruijff eruit te stoten'.

Eerst lopen kankeren dat hij nooit meer naar AJAX gaat omdat hem kwaad is aangedaan tot aan het bot toe en nu lopen pronken op de functie algemeen directeur.

Hoe zal Johan Derksen vanavond erop reageren en hoe zal de sfeer zaterdagavond in de ArenA zijn.Is er een boycot op komst???

This story is not end yet...

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van SoundOfVizZion op vrijdag 18 november 2011 om 19:02:
This story is not end yet...

i hope some
Waarschuw beheerder
-1
volgens de DWDD zit cruijff vanavond bij paul en witteman
deel ???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Jonk beëindigt stage Edgar Davids op Ajax-complex

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Sport/322788/Jonk-beeindigt-stage-Edgar-Davids-op-Ajaxcomplex.htm

ik ben de tel kwijt :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Davids denkt dat die bril van hem superkrachten geeft.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2011 om 21:30:
Davids denkt dat die bril van hem superkrachten geeft.

en nog wel in 3D ook...

Waarschuw beheerder
vrouwtje van hem zal edje wel ingefluisterd hebben dat die meer kan dan voetbal.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van wordupdoc op vrijdag 18 november 2011 om 13:11:
katwijk geen kip te bekennen

laatste aanpassing 18 november 2011 13:11

wel een poster van een katwijker boven je bed gehad hebben :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3043287/2011/11/20/Davids-Sprake-van-racisme-bij-vergaderingen-RvC-Ajax.dhtml

:lol: Het wordt steeds gekker daar :Lol:
Waarschuw beheerder
+2-1
typisch.. als een donker persoon het niet meer kan winnen, gelijk op racisme gooien :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Echt triest ja
Waarschuw beheerder
+1-1
'Ik schrok er wel van. Er komt in deze rol veel op je af. Vaak krijg je de zwartepiet toebedeeld. Dat is niet prettig', aldus de oud-international tegenover de NOS.

Waarschuw beheerder
+1-1
hahaha davids echt racist

Waarschuw beheerder
+1-1
Al is de ellende nog zo groot,
kijk naar Ajax en lach je dood

Waarschuw beheerder
-1
Beter nemen ze snel van seumeren enzo mee, die kneuzenkermis in Utje!

Met zijn wannabe city/chelsea/vitesse
Waarschuw beheerder
+1-1
haha, sjezus ... dit is ekt beter dan de beste serie ooit _o_ iedereen bij studio voetbal bijna huilen om racistische uitspraken cruijff tegen davids. Het wordt met de dag beter, geen scriptschrijver die dit kan verzinnen.

Waarschuw beheerder
-1
ze halen wel echt de hele trucendoos leeg daar:S
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 20 november 2011 om 22:59:
geen scriptschrijver die dit kan verzinnen

Wat d8 je van Ten have zelf, hij belt maar even meteen naar de studio om z'n naam hoog te houden hoe het precies in elkaar zit.....en om Davids te dekken.

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 20 november 2011 om 23:04:
Wat d8 je van Ten have zelf, hij belt maar even meteen naar de studio om z'n naam hoog te houden hoe het precies in elkaar zit.....en om Davids te dekken.

goed bureau wat hier achter zit om een oorlog te winnen.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 20 november 2011 om 23:04:

miskien zittie morgen wel bij vi ipv gijppie :D alles om de oorlog te winnen
Waarschuw beheerder
-1
Het valt mij wel op dat je helemaal niets van ''de neus'' zelf hoort wat hij van deze soap vindt.Of heeft Ten Have hem een spreekverbod opgelegd....
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 20 november 2011 om 23:09:
Het valt mij wel op dat je helemaal niets van ''de neus'' zelf hoort wat hij van deze soap vindt.Of heeft Ten Have hem een spreekverbod opgelegd....

Ben ook benieuwd wat Ajax supporter Holleeder er over te zeggen heeft!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op zondag 20 november 2011 om 19:22:
typisch.. als een donker persoon het niet meer kan winnen, gelijk op racisme gooien

echt he

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 20 november 2011 om 23:09:
Het valt mij wel op dat je helemaal niets van ''de neus'' zelf hoort wat hij van deze soap vindt.

Hij is nu drie weken op reis :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 20 november 2011 om 23:09:
miskien zittie morgen wel bij vi ipv gijppie alles om de oorlog te winnen

Dat wordt dan een dubbele veldslag: Ten Have contra Johan Derksen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2011 om 23:17:
Hij is nu drie weken op reis

Hopenlijk een enkele reis....
Waarschuw beheerder
+1-1
Bij Studio Voetbal werd zondagavond 'onthuld' wat er werkelijk gebeurd zou zijn. De lezing van het NOS-programma is dat Cruijff zich laatdunkend zou hebben uitgelaten jegens Davids. Naar informatie van het programma zei het icoon Je zit hier alleen maar omdat je zwart bent tegen Davids. De middenvelder zelf heeft niet willen aangeven wát er tegen hem gezegd is.

Waarschuw beheerder
+1-1
wel goeie tweet van sinterklaas :D SintNicolaas Ik zeg het regelmatig tegen mijn pieten: 'Jullie zitten hier alleen maar omdat jullie zwart zijn.'

Waarschuw beheerder
-1
edit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Davids:'):roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
genieten hoor deze teringbende :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Whehe ajax nog grotere teringzooi dan bij ons :')
Waarschuw beheerder
-2
Ten Have en Marjan Olgers niet mee naar Lyon

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/10967956/__Ten_Have_niet_naar_Lyon__.html?sn=telesport

Die twee geilen gewoon op elkaar en willen nu effies alleen zijn om een potje te rampetampen. 1 pot nat!!!

Waarschuw beheerder
-1
Sjaak zit er dus ook alleen maar omdat ie Swart is:d:d:d:p:p:p

Waarschuw beheerder
-1
Wat een teringzooi daar :D
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van NV010 op maandag 21 november 2011 om 09:47:
Whehe ajax nog grotere teringzooi dan bij ons

Die teringvirus is overgewaaid van 010 naar 020 , lijkt wel een beursnotering....

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak gedaan op 18 juli, nu wanneer het uitkomt gooit de rest van de RvC het even naar buiten. De ultieme joker. (N)