Partyflock

Forumonderwerp · 1125424
Waarschuw beheerder
+1-4
Louis van Gaal wordt directeur van Ajax. De voormalige trainer van Bayern München gaat per 1 juli volgend jaar aan de slag bij zijn oude club met wie hij midden jaren negentig grote successen boekte.
Martin Sturkenboom treedt eveneens toe tot de directie van Ajax. De oud-voorzitter van FC Utrecht gaar de portefeuille algemene zaken beheren. Danny Blind wordt de rechterhand van Van Gaal en zal tot 1 juli zelf de technische zaken doen.

Of Johan Cruijff het hiermee eens is, is nzeer de vraag. De clublegende is schriftelijk op de hoogte gesteld door RvC-voorzitter Steven te Have die de commissarissen uitnodigde voor een vergadering. Daar schitterende Cruijff door afwezigheid. De vier overigens commissarissen hebben ingestemd met het besluit Van Gaal binnen te halen.

bron:http://www.trouw.nl/tr/nl/4508/Sport/article/detail/3037465/2011/11/16/Louis-van-Gaal-directeur-Ajax.dhtml

is dit nu het einde van Cruiff bij ajax
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2011 om 08:55:
Enkel en alleen om JC weg te krijgen zijn ze bij hem uitgekomen.

Van Gaal aangesteld door de RvC die is weer min of meer is aangesteld door Cruijff toch? :D

Waarschuw beheerder
-1
Mooi naamplaatje btw :/

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
sjesus, er is gisteren gewoon een pallet popcorn doorheen gegaan, zalig man!!

En het wordt alleen maar erger zo lijkt het!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 november 2011 om 12:34:
sjesus, er is gisteren gewoon een pallet popcorn doorheen gegaan, zalig man!!

En het wordt alleen maar erger zo lijkt het!!

zijn idd geweldige tijden als je een pleureshekel aan Ajax hebt

en het zal zeker nog erger worden, maak je niet druk
Waarschuw beheerder
mwah hoeft niet he, eeuwige gedoe rond cruijf kan nu misschien afgesloten worden :D
hij praat wel veel maar doet nooit iets! op een afstandje wat roepen kan iedereen

Waarschuw beheerder
-1
Cruijff woedend op Ajax: 'Ze zijn gek geworden'
Woensdag 16 november 2011 22:31 | Unibet: Wedden en gratis buitenlands voetbal kijken

Johan Cruijff reageerde woensdagavond bij de NOS op de beslissing van Ajax om Louis van Gaal te benoemen tot algemeen directeur. Zoals verwacht was de clublegende er totaal niet mee eens. Bovendien gaf hij te kennen dat het besluit wel degelijk buiten zijn weten om is genomen.

De woorden van Cruijff over de beslissing van zijn collega's bij de RvC waren duidelijk. "Ze zijn gek geworden." Cruijff beweest pas na 19:00 op de hoogte te zijn gebracht. "Tot dan wist ik helemaal van niets", vertelt hij. De andere vier commissarissen stemden unaniem in met de komst van Van Gaal, Danny Blind en Martin Sturkenboom.

De komst van Van Gaal als directeur, zou indirect het einde van de tweede periode Cruijff bij Ajax. Het is algemeen bekend dat de twee elkaars bloed wel kunnen drinken. Steven ten Have liet eerder op de avond nog weten op de juiste manier gehandeld te hebben en Cruijff op de correcte manier op de hoogte te hebben gebracht.

Waarschuw beheerder
-2
volgens mij heeft cruyff nie veel bereikt in de staf bij ajax

ik zou zeggen laat van gaal maar eens zien wat hij kan

Waarschuw beheerder
mooi verhaal he

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
ze nemen nu ook al afscheid van bergkamp en jonk. Blind wordt weer in het zadel gezet terwijl cruijff um er af had getiefd....

lekker om zo met je "iconen" om te gaan, ghehe..

Waarschuw beheerder
Blind, je zou er bijna aan de dunne schijt van raken :s

[img width=500 height=364 cacheid=0011fec7002f94762535a4f71a02caebf0]http://www.rnw.nl/data/anp/image/12812675.jpg[/img]

Tjakaaaaa

Waarschuw beheerder
Gaat lekker:

Komst Louis van Gaal schiet grootheden in het verkeerde keelgat
Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Danny Blind, De Boer en Johan Cruijff, Keje Molenaar en Sjaak Swart stappen op bij Ajax wanneer Louis van Gaal wordt aangesteld als algemeen directeur. Dat meldt een zeer ingewijde en betrouwbare bron binnen Ajax vanmorgen tegenover Ajax1.nl. De bron wist maandag al te melden dat Louis van Gaal zou worden aangesteld als de nieuwe voorman van Ajax, daarnaast berichte hij destijds ook juist over Dmitri Bulykin.

Cruijff is flink voor het blok gezet, de oorlog in de ArenA is op het hoogtepunt en verschillende grootheden binnen Ajax spreken zorgen uit. Sjaak Swart kon woensdag niet geloven dat Van Gaal wordt aangesteld, Molenaar roept dat Cruijff de baas is, Cruijff is laaiend en Wim Jonk moet alles laten bezinken. Men weet niet wat men wil en moet, maar duidelijk is dat er een smerig spel gespeeld wordt in de ArenA.

De ultieme tegenaanval van de Raad van Commissarissen tegen Cruijff, het binnenhalen van Louis van Gaal, lijkt maar één oplossing te hebben. Een samenwerking is gezien het verleden niet mogelijk en een compromis lijkt uitgesloten. Wanneer Johan Cruijff opstapt zal hij het technische trio (De Boer, Bergkamp en Jonk) met zich meetrekken. Daarnaast zullen naar verluidt ook Blind, Molenaar en Swart zich achter de nummer veertien scharen en eveneens de handdoek in de ring gooien.

Volgens de bron zet ook AEGON grote vraagtekens bij de aanstelling van Louis van Gaal. Ook de hoofdsponsor, die vandaag aangaf zich zorgen te maken, zou niet geassocieerd willen worden met het rumoer binnen de club. “Ik ga hier verder niets over zeggen. Wij houden ons als AEGON bezig met sponsorzaken en niet met bestuurlijke zaken”, aldus Jan Driessen, directeur communicatie bij AEGON.

We kunnen de gebrachte informatie niet verifiëren maar kunnen melden dat de bron zeer betrouwbaar was en is.

Waarschuw beheerder
-1
Geen zin in sorry
Waarschuw beheerder
+3-1
wordt lastig om deze breuk te lijmen

de enige die hier nog wat aan ken doen is
[img width=500 height=327 cacheid=0011fed0002f947f3b85f9441a02caecae]http://www.elle.nl/var/ellenl/storage/images/lifestyle/entertainment/Het-Spijt-Me-keert-terug-met-John-Williams/922162-1-eng-GB/Het-Spijt-Me-keert-terug-met-John-Williams_reference.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Johan Cruijff en een groot deel van zijn aanhangers zullen binnenkort mogelijk vertrekken bij Ajax. De legendarische nummer veertien zag dat zonder zijn medeweten Louis van Gaal werd aangesteld als algemeen directeur en waarschijnlijk is zijn dienstverband bij Ajax daarmee ten einde.

"Ik dacht dat het een mop was", zegt Cruijff tegen de NOS. "Het is onbeschoft. Wij zijn geschoffeerd. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig? Het is achterbaks." De ras-Ajacied is, net als de meeste van zijn aanhangers, niet blij met de manier waarop de Raad van Commissarissen heeft gehandeld inzake het binnenhalen van Van Gaal. Hoofdtrainer Frank de Boer, Sjaak Swart, Keje Molenaar, Danny Blind, Wim Jonk en Dennis Bergkamp spelen allen met de gedachte te stoppen.

"Er zit veel verstand bij Ajax. En andere mensen willen dat ineens veranderen. De club moet gaan zeggen wat ze ervan vinden. Of wij doen het, of we gaan allemaal weg. Ik ben gevraagd voor het technische vlak. De anderen komen nooit op De Toekomst. Dat is niet erg, want ze hebben er geen verstand van", aldus Cruijff.

:D
Waarschuw beheerder
-1
Conclusie: Cruijff blijft, Louis wordt hoofdtrainer van Ajax volgend seizoen en de Boer directeur.

Waarschuw beheerder
+1-1
[img width=359 height=341 cacheid=0011b2c2002f3bee81577e291a02caed4f]http://www.gossipnieuws.nl/wp-content/uploads/2010/03/gtst3.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
-1
gelukkig is NAC er nog :respect:
Waarschuw beheerder
-1
Maar ik wil water op het veld, modder aan de benen.
Juigen en weer wenen, schreeuwen naar mijn held.
oude geur van gras, kloppen van de harten.
Tegenstander tarten, gewoon zoals het was.
Terug naar de tijd. de club die was toch van de leden.
Mensen die er veel voor deden. zij bepaalden het beleid.
Terug naar de tijd. lekker met de jongens dollen.
Zonder sponsers, Endemollen.

WAAROM ZIJN WIJ ALLES KWIJT
Waarschuw beheerder
-1
Afscheidsbrief van Johan Cruijff

Geplaatst op 17 november 2011 door Weghs

Beste mede-commmissarissen,

Zonder bal is er geen voetbal. Dan zijn het slechts 22 mensen die om onduidelijke reden een korte broek aan hebben getrokken. Zonder Cruijff is er geen ajax. Ofschoon ik daar geen woorden vies aan hoef te maken, doe ik het toch. Het is namelijk een smerige situatie hier in Amsterdam. Omdat jullie het ook moeten kennen begrijpen ga ik bij het begin beginnen.

Timing

ajax is een bedrijf, een bedrijf dat een goed product moet leveren. Dat is goed voetbal. En voor goed voetbal heb je goede voetballers nodig. Dat begrijpt een kind. Nu ben ik een buitengewoon goede voetballer omdat ik altijd op de goede plek sta. Vanzelfsprekend sta ik nu ook op de goede plek. Het probleem is dus simpel: ik heb hele slechte voetballers om mij heen. Commissarissen wie misschien op de goede plek zitten, maar altijd op het verkeerde moment. Leo ten Have is dan ook een hele slechte voetballer. Volgens Ten Have ben ik te weinig in Amsterdam. Maar als hij er is, en ik ben er niet, dan is er maar één conclusie. Een conclusie die bestaat uit twee mogelijke uitkomsten: één, hij is te vroeg; of twee, hij is te laat. Dat bewijst alleen maar mijn punt dat slechte voetballers, wie Leo ten Have natuurlijk is, altijd de goede plek weten te vinden op het verkeerde moment.

Nu proberen jullie, de raad van commissarissen, mij buitenspel te zetten. Maar jullie maken een denkfout. Als ik er niet ben, kan ik ook niet buitenspel staan. Een logisch gevolg van jullie slechte gevoel voor timing. Volgende week mogen jullie naar Barcelona komen. Probeer mij dan maar buitenspel te zetten. Dat dat niet gaat lukken is zo zeker als een gegeven briefje.

De kern

Dat brengt mij op de kern van de zaak. Dat jullie weigeren mij een vrijbrief te geven. Terwijl ik het constant eerder doorheb als dat jullie het überhaupt gezien hebben. Het gaat erom dat dat de juiste mensen op de juiste plek moeten zitten. Anders kan ik wel het juiste beleid uitzetten, maar als een slechte speler de juiste tactiek uitvoert heb je nog geen goede wedstrijd. Iemand wie Blind heet kan er nooit een goeie kijk op hebben. Daarom zet ik ook Jonk op de jeugdafdeling. Sommige dingen zijn eenvoudiger dan ze lijken.
Ik kan dan ook niet instemmen met de aanstelling van Louis van Gaal. ajax is een wereldclub. Globaal gezien. En om wie draait de wereld van nu? Om Chinezen. En die van morgen ook. Kijk naar het nieuws en je ziet dat Europa verleden tijd is. Louis doet het natuurlijk goed in het Frans, en hij mag dan goed zijn in het opjutten van Duitsers, maar dat is iets uit het verleden. Dat deden ze zestig jaar geleden al. Bovendien heb Louis van Chinees geen kaas gegeten. Laat staan koejoeloek. Tscheu La Ling heb dat wel en die moeten we dus hebben. Dat jullie dat niet zien is begrijpelijk, maar dat wil niet zeggen dat het goed te praten is.
Daarom, beste commissarissen, is het tijd om afscheid te nemen. Jullie hoeven niet terug te komen.

Hoogwachtend,

Johan Cruijff
Nummer 14

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2011 om 11:39:
Altijd fijn werken met Louis, totaal geen verkeerd persoon met een subliem karakter !

whahahaha wat een downie op die foto :lol:
Waarschuw beheerder
-1
[video]http://omroep.vara.nl/media/81512[/video]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2011 om 17:53:
gelukkig is NAC er nog :respect:

:facepalm:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van OBL op donderdag 17 november 2011 om 19:29:
[video]http://omroep.vara.nl/media/81512[/video]

[movi][/movi]
+e

JWT
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
[picca]purrel[/picca]

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
[in]johan cruijff[uit]

Waarschuw beheerder
-1
donateur
cruijf lekker pissig
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2011 om 21:54:
movi][/movi]
+e

JWT

[dank]maar laat maar :D[/dank]

Waarschuw beheerder
-1
:/

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
+1-1
ajax boeit niet

Waarschuw beheerder
-2
fey boeit nooit

Waarschuw beheerder
+1-1
Als je ze zo toch op een rijtje ziet staan, kun je niks anders zeggen dat het kwaliteit van het zuiverste kaliber is. Een ijzeren wil om te strijden, de revolutie tot een ongekend niveau te tillen. Offf uhhh toch niet :D

[img width=468 height=294 cacheid=0011ff01002f94af0c0440b81a02caf3aa]http://static2.ad.nl/static/photo/2011/1/0/8/20111117234457/media_xl_1015988.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1
er is nu ook een johan cruijff atributen
verbod in de arena tegen nac.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2011 om 03:42:
fey boeit nooit

katwijk :lol: geen kip te bekennen

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
De Boer moest glimlachen toen de quote van NAC-aanvaller Anthony Lurling werd herhaald. Hij vergeleek Ajax met Goede Tijden Slecht Tijden. De Boer: "Hij heeft daar wel een punt, want het gaat hier alleen maar over randzaken. Bij Goede Tijden Slechte Tijden gaat het soms ook nergens over. Niemand heeft er belang bij."