Hoppaa Datum is al bekend dominator 2012!!! Dit zal plaatsvinden op 21-07-2012

http://www.e3strand.nl/index.php/in-beeld-webcam-videos-en-fotos/events
http://www.e3strand.nl/index.php/in-beeld-webcam-videos-en-fotos/events
| Betreft: | evenement: Dominator, zaterdag 21 juli 2012 om 11:00 |
maar wel een schijntje voor Q-dance.
Afgelast, nu al bekennd dat ze niet genoeg kluisjes kunnen krijgen
Noem dat maar niks!
Heb geen idee wat de marges zijn van zo'n feest, maar een extra kostenpost van ruim €5000,- noem ik niet niks!
Nog steeds het beste HC feest van 2011 tot nu toe voor mij , dus in 2012 ben ik er zeker en vast bij ! Vaste afspraak !
Wie zegt dat ze geen 10 jarig contrac
Ik wil NU NU NU weer Dominator!!!!!!!!!!!!
Dit feest is niet te overtreffen!!
de vader van een vriend van mij is eigenaar van het terrein van E3 hij zei dat ze een 5jarig contract hebben, 3 jaar geleden was het voor het eerst, dus er komen nog 2 dominators
Kom maar op met die HKV lineup
als er maar niet nog 1 hardstyle area komt , dan word het strax net defqon , nu is 1 stage wel genoeg
Waarom staat Dominator 2012 nog niet in de agenda?
Vond dat er genoeg ruimt was is de early om los te kunnen gaan je moet gewoon je brilletje opzetten en wegzweven in de muziek dan komt het altijd helemaal goed creeer je vanzelf ruimte ook xD
Dominator 2012 zijn we er natuurlijk ook gewoon weer bij egt een waanzinnig festival
Er is het e. e. a. geveegd, graag on topic en geen discussies over dranken hier voeren.
de datum staat ook niet meer op de site.. ik kan het iniederval niet meer vinden
Idd ik kan het ook niet vinden hoor!
Uitspraak van [T.V.G.] SerF0492 op zaterdag 7 januari 2012 om 01:02:
Idd ik kan het ook niet vinden hoor!
Staat er nog gewoon op hoor.
Staat gewoon op de homepage van e3 strand.
ofwel: e3 website => in beeld => events => 21 juli 2012 | Dominator Festival
ik denk dat voor mij dit HET feest van het jaar wordt!
Het feest van het jaar word Pandemonium 2012
en anders wel 20 years of Thunderdome
met een hardstyle area,
weer erg flauw om dat aan te halen.
weer erg flauw om dat aan te halen.
e had nog 4/5 areas om uit te kiezen dus niet zo triest doen.
hardstyle trekt nu eenmaal wat extra klanten die dominator anders links hadden laten liggen.
maar noem je dan gewoon geen HARDCORE festival...
zal mij een kutzorg zijn dat die area druk is.. en de sfeer goed is..
maar noem je dan gewoon geen HARDCORE festival...
zal mij een kutzorg zijn dat die area druk is.. en de sfeer goed is..
waarom niet? vanwege 1 hardstyle area? de tolerantie is weer ver te zoeken hierzo
dominator is voor mij namelijk het festival van het jaar
ieder zo zijn eigen ding tog?
maar hetgene wat jij citeert, en daarna te zeggen hebt, slaat nergens op..
ten 1e komt er altijd schijtvolk op af..
o.a. ten 1e komt er altijd schijtvolk op af.. (JA SCHIJTVOLK JA)
daarnaast is t aod + qdance, ik geef mn geld wel ergens anders aan uit..
Dominator was een vet festival, tot aan 2009
1 qua festivals dan. Voor mij is er geen beter feest als Pandemonium @ Sporthallenzuid
Afgelopen jaar geweest, maar heeft bij mij geen gevoel los gemaakt. Ik ben meer van de present harcore, dus dat zal wel daar aan liggen
Dominator was een vet festival, tot aan 2009
ten 1e komt er altijd schijtvolk op af..
Harmony of Hardcore komt eraan,en dan DOMINATOR !!! lekker vooruitzicht weer
Kak ja ... 14e april alweer
Weet alleen niet of de rest van het tuig mee gaat .. alleen is ook niet wat toch
Vraagje, is dominator meestal uitverkocht?
Vraagje, is dominator meestal uitverkocht?
je mag deo enz niet mee naar binnen nemen begreep ik want daar kunnen mensen dingen in verstoppen enz, en zonder deo moet nog wel lukken (alhoewel) maar dingen als zonnebrand? als t dalijk tussen de 20 & 30 graden is en de hele dag zonnig wil ik wel graag iets van zonnebrand mee naar binnen kunnen nemen?
gewoon verbranden word je nog paar dagen goed eraan herinnert haha beetje als de spierpijn en de pieporen
Is wel een verschil tussen een flinke verbranding of spierpijn en pieporen. Als je verbrand dor de zon dan is dat hetzelfde als brandwonden oplopen door vuur. Je hebt drie gradaties en bij teveel vochtverlies (door brandblaren) kun je in shock komen, en shock is, zo weet elke EHBO'er, dodelijk. Dus je wenst iemand nogal wat toe op deze manier.
als je gaat mailen en het weet wel posten hier voor de rest he
heb gemaild maar die lui van qdance zijn te lam om terug te mailen denk?
nee maar denk dat ze dagelijks bizar veel mailtje's krijgen
anders vind ik dat lassie het persoonlijk op iedereen moet gaan smeren
Spuitbussen mag je nooit meenemen omdat je daar vlammenwerpers van kunt maken, maar een deoroller ma vaak weer wel. Zonnebrandcreme zullen ze waarschijnlijk niet zo moeilijk over doen. Als je zekerheid wilt dan mail je gewoon de organisatie.
geen ongeopende fles
weet je hoe duur dat is, elk feest nieuwe zonnebrand kopen?).
uitverkocht .
maar ik ga toch echt niet met een paraplu staan hoor.
en wat dan nog als het zou regenen , we laten ons toch niet tegenhouden door een beetje water .. is meschien wel lekker zelfs als je hele tijd wous staat te doen haha
Allemaal een leuke dag gehad gister???
Behalve een vrouwelijke bewaker die wel erg over ijverig was. Alles wat ze maar kon openen opende. En een vriendin van mij zowat uit aan het kleden was.. En ook nog eens heel die tas doorzoeken.. Gewoon langer als een minuut geduurd! Wat een kansloos persoon
dan zal ze misschien gedacht hebben dat die vriendin wat bij had. het is haar werk weet je
Ze deed het bij iedereen.. En die wachtrij liep maar op.. Vond het zelf iig nergens op slaan, en vele om ons heen ook niet.. Enige preventieve controle is natuurlijk normaal maar om meer als een minuut te besteden aan iemand? Nah, gaat mij iets te ver.
Eerlijk, vind het positief. Metaaldetectors hebben ze niet, dus vind ik het terecht zon preventieve controle te hebben.
Mensen zeuren over fouillering, maar waarom kon die schiet partij dan plaats vinden op de main?? denk ff na voordat je wat zegt
Denk zelf effe na?
Ik verstop een handgeweer ook altijd in me potje met lipbalsem, het pinpas vakje van me portemonnee of in een mascaragevalletje, etc..
En volgens mij is er geen schietpartij geweest?