Partyflock

Forumonderwerp · 1123695
Betreft: evenement: Dominator, zaterdag 21 juli 2012 om 11:00
Hoppaa Datum is al bekend dominator 2012!!! Dit zal plaatsvinden op 21-07-2012:D:D :bounce:

http://www.e3strand.nl/index.php/in-beeld-webcam-videos-en-fotos/events
Uitspraak van Nickiy op vrijdag 27 juli 2012 om 11:21:
schiet partij dan plaats vinden op de main?

WAT?
Schietpartij? :| Van horen zeggen of stond je daar zelf toen het gebeurde? Heb er niets over gelezen en op de main staan genoeg mensen.

controle was relaxt
GEEN incidenten
voor en na feest 70 man opgepakt politiecontrole bij auto's

WAS EEN TOP FEEST volgend jaar weer

Mensen zeuren over fouillering, maar waarom kon die schiet partij dan plaats vinden op de main?? denk ff na voordat je wat zegt :loser:

Waar de hel heb jij het over? Schietpartij? Please give some details!
Vind dat wel erg vreemd te horen

was gekke feestje ik en lennaert hadde ieders 10 pille op ofzo ik ging keihard hjumpeng
Mensen zeuren over fouillering, maar waarom kon die schiet partij dan plaats vinden op de main?? denk ff na voordat je wat zegt :loser:

Denk zelf effe na?

Ik verstop een handgeweer ook altijd in me potje met lipbalsem, het pinpas vakje van me portemonnee of in een mascaragevalletje, etc..

En volgens mij is er geen schietpartij geweest?
laatste aanpassing

Uitspraak van DaveRaveTeef op zaterdag 28 juli 2012 om 19:52:
Denk zelf effe na?

Ik verstop een handgeweer ook altijd in me potje met lipbalsem, het pinpas vakje van me portemonnee of in een mascaragevalletje, etc..

En volgens mij is er geen schietpartij geweest?

Er zijn tegenwoordig hele compacte steekwapens, daarnaast is het een oude truuk om je handelswaar onder de zalf te stoppen. Vandaar dat ik er geen probleem mee heb. Daarnaast had ik geen wachtrij, was letterlijk met een half uur vanaf eindhoven station binnen op Dominator. :RESPECT:
iemand toevallig een bos sleutels gevonden met een rode Nolita keykoord eraan? pb me dan please :)
Ben wel benieuwd wat die sluiproute is dan.. :P 3,5 uur file is niet grappig :'(
Alhoewel de afterparty op pp erg vet was ;)
laatste aanpassing

Sluiproute is pendelbus, vertrok om 12.30 ongeveer van station.
En pendelbus had vrije doorgang naar terrein toe? Is ieder jaar een probleem met de doorstroom naar Dominator toe?

Uitspraak van Birrie op dinsdag 31 juli 2012 om 21:10:
Ben wel benieuwd wat die sluiproute is dan.. 3,5 uur file is niet grappig

wij zijn op 8 km van t e3strand gewoon uit gestapt (we werden gebracht en opgehaald) en hebben n uurtje gelopen. was prima te doen :)